אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעבוד או ללמוד ✔אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
האם עדיף ללמוד אקדמיה או לרכוש ניסיון מעשי?

הרבה פעמים עולה השאלה, מה עדיף - לימודים אקדמיים או ניסיון מעשי? זהו נושא שנדון רבות, ובמיוחד במקרים של עסקים, ניהול ומקצועות שונים. השאלה הזו מצריכה הבנת היתרונות והחסרונות של כל אחת מהדרכים, ותשובה עשויה להשתנות בהתאם לנסיבות.

מה היתרונות של לימודים אקדמיים?

לימודים אקדמיים מספקים ידע תאורטי רחב ומעמיק. תארים אקדמיים מעניקים תמונה כוללת על הנושא, ומקנים הבנה שיטתית וכוללת של התהליכים. כשאתה לומד בצורה מסודרת, אתה לומד את היסודות העמוקות של התחום, ומקבל כלים להתמודד עם בעיות מורכבות באופן שיטתי. לדוגמה, אדם שלמד מנהל עסקים במשך חמש שנים ידע הרבה יותר על איך לנהל מערכות גדולות, איך להתמודד עם בעיות כלכליות ושיווקיות ואיך לארגן ארגון בצורה מקצועית, לעומת אדם שלמד זאת באופן מעשי ללא תיאוריה ברקע.

מה היתרונות של ניסיון מעשי?

לניסיון מעשי יש יתרון ברור - הידע שהוא מביא איתו הוא יישומי וישיר. אדם שעבד בתחום זמן רב או ניהל עסק מכיר את המציאות בשטח ויודע איך להתמודד עם בעיות שמתעוררות באופן יומיומי. לדוגמה, אם אדם ניהל פיצריה במשך מספר שנים והצליח להרוויח 100,000 שקלים בחודש, יש לו ידע פרקטי שאי אפשר ללמוד בכיתה. ייתכן והוא גם יוכל לתת עצות טובות הרבה יותר בנוגע לאתגרים שמולם ניצב בעל עסק בפיצריה בתל אביב, במקום להסתמך על תיאוריה אקדמית.

האם תמיד עדיף ניסיון מעשי?

לא בהכרח. אדם שעבד הרבה שנים בעסק אך לא הצליח, ייתכן כי הוא לא יוכל לתת ייעוץ טוב יותר ממי שלמד את הדברים בצורה אקדמית. אם מישהו ניהל פיצריה והפסיד, אין להניח שהוא מבין איך להרוויח כסף מהעסק - אולי הוא יוכל להסביר מה לא לעשות, אבל זה לא מספיק כדי להצליח בניהול עסק. הידע תיאורטי עשוי לעזור הרבה יותר במקרים כאלו, למשל כאשר עוסקים בניהול של רשתות גדולות, או בניהול עסק מורכב הדורש מיומנויות שנלמדות בדרך כלל באקדמיה.

מה ההבדל בין התנסות רחבה לבין למידה ממוקדת?

יש הבדל חשוב בין למידה רחבה בתחום מסוים לבין ניסיון ממוקד. לדוגמה, אם מישהו למד ניהול עסקים במשך חמש שנים ויודע איך להתמודד עם מגוון בעיות בעסקים שונים, זה שונה מאדם שעבד במשך חמש שנים באותו תחום, אך לא רכש את הידע הרחב והמעמיק של הלמידה האקדמית. מצד שני, אדם שעבד בהצלחה בתחום ספציפי עשוי להבין יותר ממישהו שלמד רק תיאוריה ללא ניסיון מעשי. הבעיה היא שהמיקוד יכול להוביל לפספוס של תחומים אחרים שיכולים להיות חשובים להצלחה.

מה הגישה המומלצת לצבירת ידע ולהצלחה?

הגישה המומלצת היא לשלב בין השניים - לימודים אקדמיים וניסיון מעשי. כאשר אתה לומד נושא בצורה אקדמית, כדאי לך גם ליישם את הלמידה בשטח. כך תוכל לשלב את היתרונות של ההבנה העמוקה מצד אחד, עם היתרונות של היישום המעשי מצד שני. למעשה, אדם שלומד ניהול עסקים ומיישם את הידע על ידי עבודה בשטח משיג את היתרון הכפול - הוא מבין את התהליכים העמוקות ומצליח ליישם אותם בהצלחה.

האם תמיד עדיף ניסיון מוצלח?

לא בהכרח. הצלחה מעשית חשוב, אבל אם לא התנסית בבעיה, ייתכן שאין לך את הידע המעמיק להבין את הבעיה כראוי. לדוגמה, אדם שעשה ניסוי והצליח, יכול לשדרג את הידע האקדמי בידע פרקטי, אך אדם שנכשל שוב ושוב, גם אם הוא מציע לך עצות, לא בהכרח יוכל לסייע במצבים דומים.

מה העדיפות כאשר אתה מתלבט?

בהתלבטות בין לימודים אקדמיים לבין ניסיון מעשי, אין תשובה חד משמעית. הכל תלוי בתחום שבו אתה עוסק ובמטרות שלך. אם אתה מעוניין לרכוש ידע רחב על תחום כלשהו, חשוב ללמוד אותו בצורה מסודרת. אם מטרתך היא להקים עסק קטן, ייתכן כי יועץ עם ניסיון מעשי יהיה עדיף, אם כי מומלץ לוודא גם שהוא רכש ידע אקדמי או שיטות מסודרות לניהול. מה שחשוב הוא לשלב בין השניים - הלמידה האקדמית והניסיון המעשי.
מדוע עולה השאלה מה עדיף: לימודים אקדמיים או ניסיון מעשי?

ההתלבטות האם עדיף להעסיק או להסתמך על אדם בעל תואר ראשון, תואר שני, תואר שלישי או אפילו "תואר 500", לעומת אדם שהקים עסק בפועל וניהל אותו, מבוססת על הצורך להבין מה מעניק יתרון משמעותי יותר: ידע תאורטי שנרכש בצורה מסודרת, או ניסיון מעשי שנאסף תוך כדי עבודה בשטח. מצד אחד, יש הטוענים שידע אקדמי מספק יסודות רחבים ועמוקים ומקנה הבנה שיטתית של תהליכים מורכבים. מצד שני, אדם שכבר "עשה את זה" בשטח יכול להצביע על פתרונות יישומיים ולהדריך צעד אחר צעד בלי להיתקע ברעיונות תיאורטיים שאולי אינם עובדים במציאות.

כיצד מודגמת הדילמה באמצעות הקמת פיצריה?

כדוגמה, מוצגת סיטואציה שבה מישהו מתכנן להקים פיצריה בתל אביב, במגדלי עזריאלי, בקומה שלישית, קרוב לבית קפה. המטרה היא להרוויח מהפיצריה 100,000 שקלים בחודש, או אף 200,000 שקלים. נשאלת השאלה, במי עדיף להתייעץ: במי שיש לו ידע אקדמי נרחב ותארים רבים, או במי שכבר הקים פיצריה דומה באותו מיקום בעיר והצליח להגיע לרווח המבוקש. ברוב המקרים, מי שהצליח בפועל עשוי לתת מענה מדויק יותר לאתגרים המעשיים שנובעים ממיקום הפיצריה, מטרות הרווח ומבנה השוק המקומי. יחד עם זאת, אם המטרה היא להקים רשת של פיצריות, ייתכן שדווקא אדם עם רקע תאורטי נרחב יוכל לספק ידע על ניהול מערכות גדולות יותר, שאולי למי שהתנסה בפיצריה אחת קטנה אין בהכרח.

האם תמיד עדיף מי שכבר ניסה בפועל, גם אם נכשל?

לא תמיד. אם מישהו ניסה להקים עסק עם 500 עובדים אך נכשל באופן עקבי, עולה השאלה האם באמת כדאי להסתמך על הניסיון שלו. ייתכן שהוא רכש ניסיון מסוים בדרך, אך התוצאה הסופית היתה כישלון שאינו מבטיח הבנה טובה יותר ממי שלמד את התהליכים התיאורטיים בלי ליישם אותם ישירות. נהג שלא למד נהיגה ועשה תאונות אינו בהכרח האדם שממנו כדאי לקבל עצות, לעומת מישהו שלמד נהיגה בצורה יסודית ואף אם טרם נהג בפועל. נכון שגם למידה תיאורטית ללא יישום מעשי עלולה להותיר חוסרים, אבל כישלון בשטח ללא לימוד מעמיק אינו בהכרח נותן יתרון כלשהו.

כיצד משפיע היקף התוכן שנלמד לעומת היקף ההתנסות בפועל?

יש התייחסות לחשיבות של למידה רחבה לעומת התנסות נקודתית. אם מישהו לומד במשך חמש שנים מגוון נושאים תאורטיים לגבי ניהול עסקים, בעוד מישהו אחר חמש שנים עובד רק בתחום אחד, לא בהכרח שהעובד בפועל יצבור ידע מקיף יותר. מצד שני, אם הלימודים הם רק חלקיים והעיסוק המעשי מצליח להשיג תוצאות בפועל, יכול להיות שההתנסות "עוקפת" את הלמידה. לדוגמה, אדם שלמד רפואה בצורה מסודרת חמש שנים כנראה יבין יותר ממי שניסה "לעסוק ברפואה" ללא הכשרה מסודרת. כך גם בתחום ניהול העסקים: היקף הלימודים או היקף ההתנסות חייבים להיבחן לפי השאלה מה בדיוק נלמד ומה בדיוק נוסה, ועד כמה התנסה אותו אדם בהיבטים הרלוונטיים לנושא הספציפי.

מהי הגישה המומלצת לצבירת ידע ולהצלחה?

הגישה המועדפת משלבת לימודים אקדמיים עם ניסיון מעשי. גם כאשר לומדים נושאים תיאורטיים, כדאי ליישם אותם באופן ממשי ולבחון את התוצאות בשטח. כך ניתן לקבל את היתרון הכפול: הבנת עומק של התהליכים התיאורטיים לצד היכרות מעשית מדויקת עם המציאות. למשל, מי שלומד חמש שנים כיצד לנהל עסק ורוכש ידע עשיר ומגוון, ובמקביל עובד בשטח בעסקים רלוונטיים ומצליח בפועל, מגיע לרמה גבוהה יותר של הבנה בהשוואה לאדם שהתמקד רק בלמידה או רק בניסיון מעשי בודד.

יש לזכור גם שהצלחתו של אדם בניסיון מעשי היא עניין יחסי למטרות שהוצבו. הקמת עסק קטן והצלחתו אינה זהה לניהול של עסק גדול בעל מאות עובדים, והפוך: אדם שלמד במוסד אקדמי על הקמת ארגונים גדולים לא בהכרח יידע ליישם זאת מול מורכבות ייחודית של עסק קטן או מול קשיים שמאופיינים בשטח המקומי.
משאבי אנוש, שיקולים בבחירת עובדים, שיקולים בגיוס עובדים, להתקבל לעבודה בלי ניסיון, עבודה בלי תואר אקדמי, עבודה בלי לימודים אקדמיים, קריירה בלי תואר, קריירה בלי לימודים, קריירה בלי תעודה, בחירת קריירה, פיתוח קריירה, איך לפתח קריירה? איך לבחור מקצוע? בחירת תחום לימוד, תעסוקה
להבין את השאלה ללמוד או לעבוד עצות תהליך יעוץ קריירה יתרונות חסרונות בלי לימודים אקדמיים הצלחה איך להרוויח כסף עבודה בלי ניסיון לפתור בעיות אוניברסיטה איזה עובד לבחור איך לבחור איך לבחור עובד איך לבחור עובד מקצועי אקדמאי אקדמאים אקדמיה אקדמיה או פרקטיקה בחירה הקמת עסק חשיבה מעשית לבחור לבחור עובד לבחור עובד מקצועי להקים עסק לימוד לימודים לימודים אקדמיים לימודים באקדמיה לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי ללכת ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק ללמוד ללמוד או לעבוד למידה לעבוד לעבוד או ללמוד לעבוד או לעשות תואר לעשות תואר לפתוח עסק מי יותר מקצועי מקצוע ניסיון ניסיון מעשי ניסיון מקצועי עבודה עובד עובד מקצועי עובדים עסק עסקים פרקטיות פרקטיקה פתיחת עסק קריירה שיקולים שיקולים בבחירת עובד שיקולים בבחירת עובדים תואר אקדמי תואר אקדמי או ניסיון מעשי
גבולות, מחויבות אישית, מסגרות בחיים, הצבת גבולות, פחד להתחייב, להציב גבולות, פחד ממחויבות, חופש אישי, חוסר מוטיבציה
... כגון לדוגמה חוסר מוטיבציה ללמוד חוסר מוטיבציה לעבוד וכיוב. שהם נובעים, מכך שהאדם לא רוצה לחוות מחויבות כלפי העבודה שלו וכלפי הלימודים שלו. דהיינו, אין לאדם מוטיבציה לעבוד או ללמוד, גם משום שהוא חווה שהוא מוכרח ...
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
התפתחות רוחנית, חיים גשמיים, ללכת לעבוד, לפתח את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, ללמוד מכל דבר, להגיע לשלמות, סם החיים וסם המוות, להתקדם רוחנית, פיתוח החשיבה, דרך רוחנית
... אפילו מצבים פשוטים ורגילים יהפכו לאמצעים שמקדמים אותו אל האמת והשלמות. האם כדאי לעבוד או ללמוד רוחניות? איך להשתמש בעבודה לפיתוח החשיבה? מהי הדרך להגיע לשלמות רוחנית? איך הופכים אתגרים יומיומיים לתרגילים רוחניים? מה ...
אחדות משעממת, שעמום של אחדות, רצון לשנות מתוך אחדות, אחדות שקרית, אחדות אמיתית, לאן העולם מתקדם, ביטול הרצון
אחדות משעממת, שעמום של אחדות, רצון לשנות מתוך אחדות, אחדות שקרית, אחדות אמיתית, לאן העולם מתקדם, ביטול הרצון
... לבין להיות בנפרדות. באחדות אמיתית אדם יכול להיות במצב שבו הוא חווה באופן מוחלט שכל הדברים הם אחד ובאותו זמן להמשיך לחיות, לרצות ולפעול בעולם. למשל, באחדות אמיתית אין בעיה שאדם יקום בבוקר וילך ללמוד או לעבוד , כי האחדות אינה מתנגשת עם פעולות בעולם. ...
יתרון בלי חיסרון, אושר בלי סבל, תענוג בלי כאב, לחוות דבר והיפוכו, מה באמת אתה רוצה, להכיל דבר והיפוכו, יש ואין כאחד
יתרון בלי חיסרון, אושר בלי סבל, תענוג בלי כאב, לחוות דבר והיפוכו, מה באמת אתה רוצה, להכיל דבר והיפוכו, יש ואין כאחד
... עצמם מושתתים על חוויית חיסרון ומאמץ מתמיד. לדוגמה, הוא מביא מצב שבו אדם מתאמץ מאוד ללמוד או לעבוד, מתוך מטרה שבעתיד יוכל להפסיק להתאמץ ולנוח. אך למעשה, האדם ממשיך להתאמץ כדי להגיע למצב של אי - מאמץ, והמאמץ הזה אינו נגמר לעולם. החקירה של ...
קבלת החלטות, קושי לקבל החלטות, קושי להחליט, הסיפור של אליעד, להגיע להארה רוחנית, אושר, להיות מאושר, שלמות עצמית, לישון כמו תינוק, שקט נפשי, רוגע
... פעם לא באמת שלמים עם מה שבחרו? הסיבה שבני אדם אף פעם לא באמת שלמים עם מה שבחרו היא שלכל בחירה תמיד יש גם חסרונות. אליעד מביא דוגמה של בחור שמתלבט אם ללמוד או לעבוד: אם הוא לומד, הוא מרגיש רע על כך שהוא לא עובד, ואם הוא עובד הוא מרגיש רע על כך שהוא לא לומד. כלומר, האדם נמצא כל הזמן במאבק פנימי. הוא גם מזכיר דוגמה של בחור שקונה ...
הנאה, איך ליהנות בחיים? איך ליהנות יותר? להצליח בלימודים, ללמוד וליהנות, לעבוד וליהנות, איך להיות מאושר? איך ליהנות בעבודה? איך ליהנות בלימודים? למה לחסוך כסף בגיל צעיר? איך לא לסבול?
הנאה, איך ליהנות בחיים? איך ליהנות יותר? להצליח בלימודים, ללמוד וליהנות, לעבוד וליהנות, איך להיות מאושר? איך ליהנות בעבודה? איך ליהנות בלימודים? למה לחסוך כסף בגיל צעיר? איך לא לסבול?
... לחוץ או כפוי לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות. הדוגמה שניתנה היא של אדם שמנסה ללמוד או לעבוד אבל לא נהנה, כי הוא מרגיש שהוא עושה את הדברים הללו מתוך אילוץ. הוא רוצה להצליח בלימודים, אבל מרגיש שזה ... לעשות מה שאתה רוצה, אלא להבין שגם כאשר אתה כביכול לא חופשי (למשל, אתה חייב ללמוד או לעבוד), אתה עדיין יכול ליהנות. איך אפשר ליהנות גם כשלא מרגישים חופשיים? אליעד מדגיש את החשיבות שבחקירת האמונה ...
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
עזרה בקבלת החלטה, האם להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים, הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד
... הדבר הכי קשה, לא לפחד משעמום, לימודים אקדמיים, תואר ראשון, ללמוד או לעבוד האם כדאי להמשיך בלימודים כשיש חוסר ריכוז ועניין? אליעד כהן דן בהתלבטות הנפוצה של סטודנטים רבים: האם להמשיך בלימודים אקדמיים או להתחיל לעבוד, במיוחד כאשר יש תחושת חוסר ... כדאי להמשיך בלימודים? איך להתמודד עם חוסר ריכוז בלימודים? ללמוד או לעבוד - מה עדיף? מדוע אנשים מפחדים לקבל החלטות? האם כדאי להשקיע בתואר ראשון? האם כדאי להמשיך בלימודים? חוסר ריכוז בלימודים והקשר בין לימודים ועבודה במהלך השיחה, אליעד כהן עוסק ... המשך הלימודים, ומעלה את השאלה מה נכון יותר מבחינה אישית - ללמוד או לעבוד . הוא מביא דוגמה על אחד מחבריו שעובד כמתכנת ואומר שהוא לא בטוח אם העבודה המתפתחת בתחום זה באמת מתאימה לו, ושהוא לא מוכן להתעכב על לימודים, אפילו אם זה היה יכול לשדרג את ...
להשיג ערך עצמי, כסף וערך עצמי, ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי, הערכה עצמית, להרגיש בעל ערך, לימודים אקדמיים, להשיג כסף, כסף ואושר, חיזוק הערך העצמי
להשיג ערך עצמי, כסף וערך עצמי, ביטחון עצמי, חוסר ערך עצמי, חוסר ביטחון עצמי, דימוי עצמי, הערכה עצמית, להרגיש בעל ערך, לימודים אקדמיים, להשיג כסף, כסף ואושר, חיזוק הערך העצמי
... במקצוע מסוים, מונעות בעיקר מהרצון להרגיש בעל ערך ולהרגיש משמעותי בעיני עצמו ואחרים. למרות שאדם עשוי לחשוב שהוא הולך ללמוד או לעבוד רק בשביל הכסף או ההצלחה הכלכלית, האמת היא שלרוב מה שמניע אותו זו תחושה פנימית של ערך או ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אקדמיה או פרקטיקה, תואר אקדמי או ניסיון מעשי, לימודים באקדמיה או ניסיון מקצועי, ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או להקים עסק, לעבוד או לעשות תואר, איך לבחור עובד מקצועי? מי יותר מקצועי? איזה עובד לבחור? שיקולים בבחירת עובד, קריירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעבוד או ללמוד, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לעבוד או ללמוד, איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, מטפל רוחני, מנטור בנושאי לעבוד או ללמוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 19:40:33 - wesi1