אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל מנהלים בכירים ✔ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
מה לעשות כשהעובד של המנהל שלך עושה בעיות?

כאשר יש תחתיך מנהל, והוא אחראי על צוות עובדים, ייתכן מצב שבו אחד העובדים עושה בעיות כגון איחורים, חוסר יעילות, או התעסקות בדברים שלא קשורים לעבודה. נשאלת השאלה, איך עליך לנהוג כמנהל בכיר במצב הזה? האם אתה אמור להמליץ למנהל שתחתיך לפטר את העובד, לנסות לשנות אותו, לתקן אותו, או אולי לשקול האם המנהל עצמו הוא הבעיה?

האם זו אחריות שלך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך?

התשובה הברורה שמספק אליעד היא שלא אמור לעניין אותך אם המנהל שתחתיך לא מסתדר עם העובד שלו. כל ההתלבטויות הפנימיות לגבי מי אשם במצב, העובד או המנהל, לא צריכות להיות בעיה שלך כלל. אתה כמנהל בכיר, האחראי ישירות רק על מי שמתחתיך, לא אמור להיכנס לשאלות כמו האם העובד לא טוב, האם המנהל לא יודע לנהל, או האם צריך לפטר את העובד. ההחלטה לגבי העובדים היא באחריותו המוחלטת של המנהל שתחתיך.

מהי הגישה הנכונה של מנהל בכיר כלפי המנהלים שתחתיו?

אליעד מסביר זאת בצורה ברורה ופשוטה: אתה כמנהל בכיר צריך לראות את המנהל שתחתיך כאחראי בלעדי לכל מה שקורה במחלקה שלו. המנהל שתחתיך הוא בעצמו סוג של "עובד" שלך, והתפקיד שלו הוא לספק לך תוצאות. אתה צריך לגשת אליו בצורה מאוד ברורה ופשוטה, ולהגיד לו שאתה לא מרוצה מהתוצאות שהוא מספק לך - בין אם מדובר בעמידה בלוחות זמנים, איכות עבודה, תפוקות או כל פרמטר אחר.

לדוגמה, אם המנהל שתחתיך לא עומד ביעדים, אתה אומר לו באופן ברור:

"תקשיב, אני לא מרוצה מאיכות העבודה, מהתפוקות, מהלוחות זמנים, או מכל פרמטר אחר שהוא בתחום האחריות שלך."

המנהל שתחתיך יכול להסביר שזה לא הוא, אלא העובד שלו הוא הבעייתי. התשובה שלך למצב כזה צריכה להיות פשוטה וברורה: העובדים שלך הם כלים שלך. אם אחד מהם לא מתפקד, זו בעיה שלך. תפקידך לפתור את הבעיה - להחליף את העובד, לתקן אותו, לשפר אותו, להשקיע בו, לדבר איתו, או לפטר אותו. מה בדיוק המנהל שתחתיך יעשה זו החלטה שלו בלבד.

האם העובדים הם כמו כלי עבודה?

כן. אליעד משתמש בדוגמה פשוטה מאוד להמחשה - העובד הוא כמו כלי עבודה. אם הכלי התקלקל, העבודה לא מתבצעת כראוי. האדם שאחראי על הכלים האלה הוא המנהל הישיר שלהם, ולכן האחריות לתקן או להחליף את הכלי המקולקל היא באחריות המנהל ולא באחריות שלך כמנהל בכיר. אתה לא צריך להתעסק במה שקורה עם הכלים, אלא רק לקבל מהמנהל שתחתיך את התוצאות שהוגדרו לו מראש.

מדוע אסור לך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שתחתיך?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהמחלקה או הצוות שמתחתיך היא "מערכת סגורה" מבחינתך. אתה נותן סמכויות למנהל שתחתיך כדי שהוא ינהל את האנשים שלו. זו הסיבה שלמנהל יש סמכות. אסור לך להתערב בהחלטות שלו לגבי העובדים שלו, משום שברגע שאתה מתערב, אתה מסיר ממנו אחריות ומבלבל את כל מערכת הניהול.

לכן, אל תנתח אם המנהל מנהל טוב או לא טוב, אל תתעסק בשאלות כמו האם העובד לא מתאים או כן מתאים, ואל תנסה לנהל במקומו. אתה אומר למנהל שלך: "אני צריך תוצאות". אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו, שיעשה את זה. אם הוא צריך להשקיע בעובדים שלו, זו החלטה שלו. מה שקורה בצוות שלו, זו הבעיה שלו בלבד.

האם לפטר את המנהל או את העובד?

השאלה הזו לא אמורה להטריד אותך ישירות. התפקיד שלך הוא למדוד את התוצאות שמספק המנהל שתחתיך. אם הוא מספק לך תוצאות טובות - הוא מנהל טוב. אם הוא לא מספק לך תוצאות - הוא מנהל לא טוב. אתה כמנהל בכיר בוחן את המנהל שתחתיך על בסיס תוצאות בלבד. אם הוא לא עומד בדרישות, ייתכן שבשלב מסוים תחליט לפטר דווקא את המנהל עצמו, ולאו דווקא את העובדים שמתחתיו. שוב, זו החלטה שאתה תקבל על בסיס התוצאות שהוא מספק, לא על סמך התהליכים הפנימיים בתוך המחלקה שלו.

סיכום הגישה הניהולית הנכונה לניהול מנהלים בכירים וראשי צוותים?

לסיכום, הגישה הניהולית שאליעד מציע היא פשוטה ואפקטיבית:
  • כמנהל בכיר, יש לך אחריות רק על המנהל שתחתיך ולא על העובדים שמתחתיו.
  • אתה מודד את המנהל שתחתיך לפי תוצאות בלבד.
  • המנהל שתחתיך אחראי באופן מלא למה שקורה בצוות שלו.
  • אל תתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך, תן לו את הסמכות והאחריות לנהל את העובדים שלו.
  • אם המנהל לא מצליח לספק תוצאות, הוא זה שנושא באחריות, ואולי אותו תחליף בעתיד.
  • העובדים הם כלי העבודה של המנהל שתחתיך - לא שלך. תן לו לטפל בהם כראות עיניו.
מה לעשות כאשר עובד תחת מנהל שלך עושה בעיות?

שלום חברים, נניח שיש תחתיך מנהל, ולמנהל הזה יש עובד שעושה לו בעיות - מאחר, משחק משחקים או פשוט לא מבצע את העבודה כנדרש. השאלה היא, מה כדאי לעשות? האם להמליץ למנהל שתחתיך לפטר את העובד? לנסות לשנות אותו? לשפר אותו? או שאולי בכלל הבעיה היא בניהול שלו? איך נכון לגשת לסיטואציה כזו?

התשובה הפשוטה

הדבר החשוב ביותר להבין הוא שאותך לא אמור לעניין אם המנהל שלך לא מסתדר עם העובד שלו. זה לא העניין שלך. נסביר זאת בצורה מסודרת.

האחריות של כל דרג ניהולי

נניח שיש מנהל מול עובד. המנהל נותן הוראות לעובד - "עשה כך וכך", ואם העובד לא עושה, המנהל מחליט כיצד לפעול - להשקיע בו, לפטר אותו, לחפש עובד אחר וכדומה.

עכשיו, אתה כמנהל של המנהל הזה לא אמור להיכנס לדילמות של "האם העובד בעייתי?" או "האם המנהל לא יודע לנהל אותו?". מבחינתך, האחריות הבלעדית היא על המנהל שתחתיך.

איך עליך לפעול?

עליך לגשת למנהל שלך ולומר לו:

"אני לא מרוצה מהעבודה שלך, מהביצועים, מהתפוקות, מהלוחות זמנים או מכל דבר אחר שקשור לתוצאות שאתה מספק."

המנהל צריך להבין שזו אחריותו לספק תוצאות, ושהאופן שבו הוא מנהל את העובדים שתחתיו הוא בעיה שלו. אם יש לו בעיה עם עובד מסוים, זה עליו להחליט - האם לפטר אותו, האם להשקיע בו, האם למצוא לו תפקיד אחר. זו לא הבעיה שלך.

העובד הוא כלי עבודה

תחשוב על זה כך: העובד הוא כמו כלי עבודה. אם כלי העבודה מקולקל, העבודה לא מתבצעת. המנהל שתחתיך אחראי לוודא שהכלים שלו פועלים כראוי. אם הם לא מתפקדים, זו האחריות שלו לתקן, להחליף או למצוא פתרון אחר.

אל תתערב במערכת סגורה

המנהל שתחתיך הוא זה שאחראי לספק לך תוצאות. מה קורה בתוך המערכת הפנימית שלו? זה לא עניינך. אתה לא צריך לנתח האם הוא מנהל טוב או לא, האם העובד בעייתי או לא. אתה אומר למנהל:

"אני צריך תוצאות. תביא לי תוצאות."

אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו בשביל זה - שיחליף. אם הוא רוצה להשקיע בשיפור העובדים - שיעשה זאת. אבל האחריות היא עליו.

סיכום

בסוף, מה שאתה צריך זה תוצאות. אם המנהל שתחתיך מביא לך תוצאות - מעולה. אם לא - זו בעיה שלו, והוא זה שצריך למצוא פתרון. אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם לפטר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה!
האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? האם המנהל יודע לנהל? סמכות ניהולית, אחריות ראש הצוות, אחריות מנהל העבודה, האם לפטר את ראש הצוות? האם לפטר את מנהל העבודה? ניהול ראש צוות, ניהול מנהל עבודה
העובדים שלך השקעות לקבל החלטה ללמוד מסודר מי אחראי ישירות לקבל החלטות המנהל אחריות אישית לנהוג אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות מנהל העבודה אחריות ניהולית איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים איך לנהל ראשי צוותים האם המנהל מנהל האם המנהל מנהל טוב האם לפטר האם לפטר את המנהל האם לפטר את המנהל או את העובד המנהל המנהל או העובד המנהל מנהל המנהל מנהל טוב הסרת אחריות העובד או המנהל כיצד לנהל להסיר אחריות לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל מנהלים בכירים לנהל ראשי צוותים לפטר לפטר את המנהל לפטר את המנהל או את העובד לקחת אחריות לקיחת אחריות מהי אחריות מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים מי אחראי מי אחראי המנהל או העובד מנהל מנהל או עובד מנהל טוב מנהל עבודה מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה ניהול ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים עבודה עובד עובדים פיטורים ראשי צוותים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות ... ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים ... בלבד, ואם התוצאה לא הושגה, האחריות לכישלון היא עליך. מנהל טוב הוא כזה שמבין שהוא ספק שירותים שנמדד לפי התוצאות ולא לפי הסיפורים. איך לנהל מנהלים בכירים? איך לתת אחריות למנהל? איך להעביר סמכויות ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
... מכאן לא רואים משם, איך לנהל המון עובדים? איך לנהל היררכיה של עובדים תחתיך? איך לנהל שרשרת של מנהלים? איך לנהל מנהלים תחתיך? איך לנהל מנהלי פרויקטים? איך לנהל ראשי צוותים? איך לנהל סגני מנהלים? איך לנהל מנהלים בכירים? דברים שרואים משם לא רואים מכאן, למה חשוב למנהל לרדת אל העם? למה חשוב למנהל לעבוד עם העובדים? למה חשוב למנהל להיות פועל ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים , מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות ... בכיר יותר, כך הוא פחות עוסק בפרטים ויותר בחשיבה אסטרטגית. האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מה ההבדל בין מנהל לפועל? ראש גדול או ראש קטן? איך לנהל מנהלים בכירים? ניהול עובדים נכון מה תפקידו של מנהל בארגון? חשיבה ...
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. מה המשמעות של להמליץ על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר ... כמו שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לוקח אחריות על העובד. הסכנות בהמלצה חיובית מדי כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת ... שלילית מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל. הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל. איזון נכון בהמלצה לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר. לכן, לפני שאתה ממליץ על עובד, חשוב ... שלך. חוות דעת מקצועית ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל. לקיחת אחריות על העובדים כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ... בהמשך שהוא זה שמנע הצלחה בפרויקט. הסכנות שבהמלצה חיובית מדי מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים. הסכנות שבהמלצה שלילית מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל. איזון נכון בהמלצה כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי ...
אתה הראש אתה אשם, חרבות ברזל, האם תמיד הראש אשם? האם הראש אשם? ביבי נתניהו, ראש הממשלה, להאשים את המנהל, להאשים את הראש, מחדל השביעי באוקטובר, מי אחראי לאסון השביעי באוקטובר? ועדת חקירה השביעי לאוקטובר, אחריות ניהולית, להאשים את המנהל, אחריות המנהל בארגון, לקיחת אחריות, הסרת אחריות, את מי להאשים?
... הראש אתה אשם, חרבות ברזל, האם תמיד הראש אשם? האם הראש אשם? ביבי נתניהו, ראש הממשלה, להאשים את המנהל, להאשים את הראש, מחדל השביעי באוקטובר, מי אחראי לאסון השביעי באוקטובר? ועדת חקירה השביעי לאוקטובר, אחריות ניהולית, להאשים את המנהל, אחריות המנהל בארגון, לקיחת אחריות, הסרת אחריות, את מי להאשים? אז הפעם ננסה להתבונן על האמירה אתה הראש אתה אשם. האם באמת הראש אשם? מה האמת בסיפור? אז קודם כל צריכים להפריד בין אשמה, לבין אחריות, לבין סיבתיות. דהיינו, קודם כל ... היה אחראי על העברת הכסף לחמאס. עכשיו נניח שוב, שרק ואך ורק ביבי היה אחראי לכך שהעבירו כסף לחמאס. עכשיו יש לנו תשובה, ללמה זה קרה ומי אחראי לכך. עכשיו נוכל לשאול, האם ביבי ... הוא האשם, ונניח שהוא ואך ורק הוא הסיבה אחראי ואשם באסון השביעי באוקטובר, עכשיו נשאל שאלה נוספת, האם זה אומר שצריכים להדיח אותו? לפטר אותו? להעמיד אותו לדין? האם יש לו ... ומבקש מיחיא סינוואר לתקוף אותנו, הרי שתפקידו של הצבא, הוא להגן על המדינה ולמנוע את כל מה שקרה. במילים אחרות, בכל אנליזה כלשהי, חלק מהאחריות היא בכל מקרה על הצבא. אז כאשר ... אין כלום, ומה מה פתאום, ורחמים לא ידע וכולי. וכל מערכת הביטחון אמרה לו שהחמאס מורתע ושלא היה כלום כי אין כלום, אבל בכך ביבי מנסה להסיר אחריות. כי אם באמת הטעו את ביבי, גם אז ... הוא היה אמור לעשות הכל כדי לדעת מה האמת ולוודא שיספקו לו את האמת. וגם לפעול לכך שיחליפו את מי שמדווח לו. כי אם העובד גונב, הרי שהמנהל שגייס עובד גנב, גם הוא אחראי לכך שהעובד גנב. אבל נכון שהגיוני להאשים את המנהל, בכך שהוא גייס לארגון עובד גנב, אבל האם הגיוני להסיר את האחריות מהעובד הגנב? האם רק הראש אשם? ... זנב הוא אשם. לא חסרות האשמות להאשים את ביבי ולא חסרים לו חסרונות. אבל לא הגיוני להאשים רק את ביבי. ורוב המאשימים את ביבי, מסירים אחריות מעצמם. מכך שקריאות הסרבנות שלהם, מכך שההתנגדות שלהם עצמם לנצח את החמאס, מכך שהמחדלים הצבאיים שהיו, מכך שכל אלו ועוד, גם הם אשמים לא פחות מביבי. ומה לגבי האחריות של בגץ? האם הוא לא קשור לנושא? ... האם בגץ לא אחראי לכך שלא ירו על מי שהתקרב לגדר, כי הם חפים מפשע ואין להם נשק, ובגלל שהם רק מפירי סדר ולא מחבלים? אז נכון שתמיד האחריות היא גם על המנהל. וגם אם העובד אשם, הרי שהמנהל אשם בכך שהוא העסיק עובד פושע. אבל האם הגיוני להאשים רק את המנהל? האם אתה הראש רק אתה אשם? או גם ...
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? הרבה אנשים רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי במקום העבודה שלהם, אך נתקלים בבעיה נפוצה - אין להם אפשרות להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר להם ... רואה אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? אליעד כהן מסביר שניהול זה לא רק תואר רשמי, אלא משהו שמורכב מהרבה מאוד היבטים ... קיימת אפשרות ממשית להתחיל לנהל כבר עכשיו. איך להפוך למנהל בלי להיות מנהל רשמי? הדרך הפרקטית לעשות זאת היא לא סתם לבקש מהמנהל שלכם עוד עבודה. אם פשוט תבקשו עבודה נוספת, הוא ייתן לכם ... יותר, אבל הן לא יהיו משימות ניהוליות. לכן חשוב לפנות למנהל שלכם בצורה נכונה. אליעד כהן מציע גישה מדויקת מאוד: פנו למנהל הישיר שלכם ובקשו ממנו לקבל משימות שלו. לדוגמה, אפשר להגיד: שלום אדון מנהל, אשמח לעזור לך במשימות ניהוליות שיש לך, או האם יש לך משימות שלך, כמנהל, שאני יכול לבצע או לעזור לך בהן? מה הרעיון כאן? כשאתם מבקשים משימות אישיות של המנהל עצמו, לא משימות כלליות של עוד עבודה אלא משימות ספציפיות השייכות לתפקיד שלו כמנהל, אתם מתחילים להיכנס בפועל לתפקיד ניהולי. ההבדל בין לעבוד קשה יותר לבין לעשות משימות ניהוליות אליעד כהן מדגיש את ההבדל בין סתם לעבוד יותר קשה לבין לקבל על עצמך אחריות ניהולית אמיתית. כאשר אתה מבקש מה
משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
משימות, איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה
... איך לתת משימות? איך לקבל משימות? איך לנהל עובדים? איך לגרום למשימות להתבצע? איך לגרום לעובד לבצע את המשימות? איך לגרום למישהו לעשות משימה? איך למנוע טעויות בנתינת משימות? הטלת משימות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלי עבודה איך לתת ולקבל משימות בצורה נכונה ואפקטיבית? אחת הטעויות הנפוצות בניהול משימות, בין אם מדובר בניהול עובדים ובין אם מדובר במשימות שאתם מקבלים מאחרים, היא חוסר הבנה ותקשורת לא ברורה. אליעד ... בתקשורת היא ההנחה שהצד השני הבין בדיוק את מה שהתכוונתם לומר. לדוגמה, מנהל מסביר לעובד: אני רוצה שתטפל במשימה מסוימת, העובד מהנהן ואומר הבנתי, אך בפועל הוא מבצע משהו אחר לגמרי ממה שהתכוון המנהל. מדוע זה קורה? כי לא נעשתה פעולה של וולידציה, כלומר, אימות של ההבנה ההדדית. לכן, בכל ... המשימה מאחרים, אל תניחו שהבנתם את המשימה בדיוק כפי שהכוונה הייתה. אם מנהל או מישהו אחר נתן לכם משימה, חשוב לבצע את אותה ולידציה בדיוק, רק בצורה הפוכה. אמרו למנהל: רגע, אני רוצה לוודא שהבנתי אותך נכון. אתה מבקש שאעשה כך וכך עד זמן מסוים?. אנשים רבים ... כך תמנעו יותר ויותר טעויות ותשפרו את התקשורת עם העובדים, העמיתים, המנהלים ואפילו עם עצמכם. למה כדאי להפוך את הוולידציה לשגרה קבועה? כאשר אתם הופכים את ... סביבה של תקשורת ברורה ואפקטיבית. עובדים מבינים בדיוק מה מצופה מהם, מנהלים יודעים בוודאות שהמשימות שהטילו מובנות כהלכה, והכל נעשה באופן מסונכרן וברור. זה ... ליישום, שיכול לשנות לחלוטין את איכות התקשורת שלכם בעבודה ובחיים בכלל. ניהול משימות איך לתת משימות לעובדים? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית איך למנוע טעויות בתקשורת? מה זה וולידציה בתקשורת? איך לנהל משימות ולהימנע מטעויות בתקשורת? כיצד לוודא שהמשימות מבוצעות בצורה נכונה ואפקטיבית? המשימה הראשונה בניהול משימות היא לוודא שהבנתם אחת את השנייה בצורה ברורה. כאשר אתם נותנים משימה למישהו או ... לבצע את המשימות בצורה מדויקת יותר, וכך תימנעו מבעיות בתיאום הציפיות. ניהול משימות איך לתת משימות ניהול עובדים איך למנוע טעויות בתקשורת וולידציה בתקשורת ...
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות ... לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר, המנהל חושב שהוא עושה צעד חיובי בכך שהוא ... מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. המנהל לא אמור לבצע את העבודה של העובד. תפקידו של המנהל הוא לנהל את הארגון, לא להתערב בביצוע משימות יומיומיות של העובדים. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע ... לחלק מהבעיה במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות ... מבצע אותן בצורה טובה יותר. תפקידו של המנהל הוא לנהל את כל האופרציה הארגונית - הוא אחראי ... ולתכנן את הפעולות באופן אסטרטגי. כאשר המנהל מתערב בעבודת העובדים, הוא מפספס את ההזדמנות להתמקד בעבודתו האמיתית - ניהול הארגון והכוונת העובדים להצלחה בטווח הארוך. למעשה, המנהל שמבצע את העבודה במקום העובד, מפסיד זמן ... אחרות כמו תכנון עתידי, קבלת החלטות ניהוליות, עבודה מול לקוחות, ומעקב אחרי הביצועים הכוללים של הארגון. מה המנהל כן יכול לעשות? ה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה הבנת. אליעד כהן מדגיש שזו הדרך הלוגית ביותר לבדוק ... יבין טוב יותר את ההנחיות אינה נכונה בהכרח. הוא מציין כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך בוודאות אם העובדים יבצעו את מה שנאמר להם, משום שמדובר בפעולה עתידית המושפעת מפרמטרים רבים כמו הזדהות עם מטרות הארגון, פחד מפיטורין, ההיסטוריה שלהם כעובדים וכו. עם זאת, הוא מציין שישנן אינדיקציות שיכולות לספק רמזים לגבי מידת המחויבות של העובד. למשל, יש לבדוק כיצד העובד מתנסח: אם הוא ... כך וכך, היה לך יותר קל? וכך להגיע לתובנות לגבי המניעים האמיתיים שלו. מה לעשות כשהעובד אינו משתף פעולה בתחקור? אליעד מדגיש שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת מקודם. אליעד: כן דיברנו על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לנהל מנהלים בכירים, למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל מנהלים בכירים, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי למתבגרים, מאמן אישי לילדים בנושא לנהל מנהלים בכירים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3633 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 13:36:16 - wesi1