אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול מנהלים בכירים ✔ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
מה לעשות כשהעובד של המנהל שלך עושה בעיות?

כאשר יש תחתיך מנהל, והוא אחראי על צוות עובדים, ייתכן מצב שבו אחד העובדים עושה בעיות כגון איחורים, חוסר יעילות, או התעסקות בדברים שלא קשורים לעבודה. נשאלת השאלה, איך עליך לנהוג כמנהל בכיר במצב הזה? האם אתה אמור להמליץ למנהל שתחתיך לפטר את העובד, לנסות לשנות אותו, לתקן אותו, או אולי לשקול האם המנהל עצמו הוא הבעיה?

האם זו אחריות שלך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך?

התשובה הברורה שמספק אליעד היא שלא אמור לעניין אותך אם המנהל שתחתיך לא מסתדר עם העובד שלו. כל ההתלבטויות הפנימיות לגבי מי אשם במצב, העובד או המנהל, לא צריכות להיות בעיה שלך כלל. אתה כמנהל בכיר, האחראי ישירות רק על מי שמתחתיך, לא אמור להיכנס לשאלות כמו האם העובד לא טוב, האם המנהל לא יודע לנהל, או האם צריך לפטר את העובד. ההחלטה לגבי העובדים היא באחריותו המוחלטת של המנהל שתחתיך.

מהי הגישה הנכונה של מנהל בכיר כלפי המנהלים שתחתיו?

אליעד מסביר זאת בצורה ברורה ופשוטה: אתה כמנהל בכיר צריך לראות את המנהל שתחתיך כאחראי בלעדי לכל מה שקורה במחלקה שלו. המנהל שתחתיך הוא בעצמו סוג של "עובד" שלך, והתפקיד שלו הוא לספק לך תוצאות. אתה צריך לגשת אליו בצורה מאוד ברורה ופשוטה, ולהגיד לו שאתה לא מרוצה מהתוצאות שהוא מספק לך - בין אם מדובר בעמידה בלוחות זמנים, איכות עבודה, תפוקות או כל פרמטר אחר.

לדוגמה, אם המנהל שתחתיך לא עומד ביעדים, אתה אומר לו באופן ברור:

"תקשיב, אני לא מרוצה מאיכות העבודה, מהתפוקות, מהלוחות זמנים, או מכל פרמטר אחר שהוא בתחום האחריות שלך."

המנהל שתחתיך יכול להסביר שזה לא הוא, אלא העובד שלו הוא הבעייתי. התשובה שלך למצב כזה צריכה להיות פשוטה וברורה: העובדים שלך הם כלים שלך. אם אחד מהם לא מתפקד, זו בעיה שלך. תפקידך לפתור את הבעיה - להחליף את העובד, לתקן אותו, לשפר אותו, להשקיע בו, לדבר איתו, או לפטר אותו. מה בדיוק המנהל שתחתיך יעשה זו החלטה שלו בלבד.

האם העובדים הם כמו כלי עבודה?

כן. אליעד משתמש בדוגמה פשוטה מאוד להמחשה - העובד הוא כמו כלי עבודה. אם הכלי התקלקל, העבודה לא מתבצעת כראוי. האדם שאחראי על הכלים האלה הוא המנהל הישיר שלהם, ולכן האחריות לתקן או להחליף את הכלי המקולקל היא באחריות המנהל ולא באחריות שלך כמנהל בכיר. אתה לא צריך להתעסק במה שקורה עם הכלים, אלא רק לקבל מהמנהל שתחתיך את התוצאות שהוגדרו לו מראש.

מדוע אסור לך כמנהל בכיר להתערב בהחלטות המנהל שתחתיך?

הנקודה המרכזית שאליעד מדגיש היא שהמחלקה או הצוות שמתחתיך היא "מערכת סגורה" מבחינתך. אתה נותן סמכויות למנהל שתחתיך כדי שהוא ינהל את האנשים שלו. זו הסיבה שלמנהל יש סמכות. אסור לך להתערב בהחלטות שלו לגבי העובדים שלו, משום שברגע שאתה מתערב, אתה מסיר ממנו אחריות ומבלבל את כל מערכת הניהול.

לכן, אל תנתח אם המנהל מנהל טוב או לא טוב, אל תתעסק בשאלות כמו האם העובד לא מתאים או כן מתאים, ואל תנסה לנהל במקומו. אתה אומר למנהל שלך: "אני צריך תוצאות". אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו, שיעשה את זה. אם הוא צריך להשקיע בעובדים שלו, זו החלטה שלו. מה שקורה בצוות שלו, זו הבעיה שלו בלבד.

האם לפטר את המנהל או את העובד?

השאלה הזו לא אמורה להטריד אותך ישירות. התפקיד שלך הוא למדוד את התוצאות שמספק המנהל שתחתיך. אם הוא מספק לך תוצאות טובות - הוא מנהל טוב. אם הוא לא מספק לך תוצאות - הוא מנהל לא טוב. אתה כמנהל בכיר בוחן את המנהל שתחתיך על בסיס תוצאות בלבד. אם הוא לא עומד בדרישות, ייתכן שבשלב מסוים תחליט לפטר דווקא את המנהל עצמו, ולאו דווקא את העובדים שמתחתיו. שוב, זו החלטה שאתה תקבל על בסיס התוצאות שהוא מספק, לא על סמך התהליכים הפנימיים בתוך המחלקה שלו.

סיכום הגישה הניהולית הנכונה לניהול מנהלים בכירים וראשי צוותים?

לסיכום, הגישה הניהולית שאליעד מציע היא פשוטה ואפקטיבית:
  • כמנהל בכיר, יש לך אחריות רק על המנהל שתחתיך ולא על העובדים שמתחתיו.
  • אתה מודד את המנהל שתחתיך לפי תוצאות בלבד.
  • המנהל שתחתיך אחראי באופן מלא למה שקורה בצוות שלו.
  • אל תתערב בהחלטות המנהל שמתחתיך, תן לו את הסמכות והאחריות לנהל את העובדים שלו.
  • אם המנהל לא מצליח לספק תוצאות, הוא זה שנושא באחריות, ואולי אותו תחליף בעתיד.
  • העובדים הם כלי העבודה של המנהל שתחתיך - לא שלך. תן לו לטפל בהם כראות עיניו.
מה לעשות כאשר עובד תחת מנהל שלך עושה בעיות?

שלום חברים, נניח שיש תחתיך מנהל, ולמנהל הזה יש עובד שעושה לו בעיות - מאחר, משחק משחקים או פשוט לא מבצע את העבודה כנדרש. השאלה היא, מה כדאי לעשות? האם להמליץ למנהל שתחתיך לפטר את העובד? לנסות לשנות אותו? לשפר אותו? או שאולי בכלל הבעיה היא בניהול שלו? איך נכון לגשת לסיטואציה כזו?

התשובה הפשוטה

הדבר החשוב ביותר להבין הוא שאותך לא אמור לעניין אם המנהל שלך לא מסתדר עם העובד שלו. זה לא העניין שלך. נסביר זאת בצורה מסודרת.

האחריות של כל דרג ניהולי

נניח שיש מנהל מול עובד. המנהל נותן הוראות לעובד - "עשה כך וכך", ואם העובד לא עושה, המנהל מחליט כיצד לפעול - להשקיע בו, לפטר אותו, לחפש עובד אחר וכדומה.

עכשיו, אתה כמנהל של המנהל הזה לא אמור להיכנס לדילמות של "האם העובד בעייתי?" או "האם המנהל לא יודע לנהל אותו?". מבחינתך, האחריות הבלעדית היא על המנהל שתחתיך.

איך עליך לפעול?

עליך לגשת למנהל שלך ולומר לו:

"אני לא מרוצה מהעבודה שלך, מהביצועים, מהתפוקות, מהלוחות זמנים או מכל דבר אחר שקשור לתוצאות שאתה מספק."

המנהל צריך להבין שזו אחריותו לספק תוצאות, ושהאופן שבו הוא מנהל את העובדים שתחתיו הוא בעיה שלו. אם יש לו בעיה עם עובד מסוים, זה עליו להחליט - האם לפטר אותו, האם להשקיע בו, האם למצוא לו תפקיד אחר. זו לא הבעיה שלך.

העובד הוא כלי עבודה

תחשוב על זה כך: העובד הוא כמו כלי עבודה. אם כלי העבודה מקולקל, העבודה לא מתבצעת. המנהל שתחתיך אחראי לוודא שהכלים שלו פועלים כראוי. אם הם לא מתפקדים, זו האחריות שלו לתקן, להחליף או למצוא פתרון אחר.

אל תתערב במערכת סגורה

המנהל שתחתיך הוא זה שאחראי לספק לך תוצאות. מה קורה בתוך המערכת הפנימית שלו? זה לא עניינך. אתה לא צריך לנתח האם הוא מנהל טוב או לא, האם העובד בעייתי או לא. אתה אומר למנהל:

"אני צריך תוצאות. תביא לי תוצאות."

אם הוא צריך להחליף את כל הצוות שלו בשביל זה - שיחליף. אם הוא רוצה להשקיע בשיפור העובדים - שיעשה זאת. אבל האחריות היא עליו.

סיכום

בסוף, מה שאתה צריך זה תוצאות. אם המנהל שתחתיך מביא לך תוצאות - מעולה. אם לא - זו בעיה שלו, והוא זה שצריך למצוא פתרון. אל תתערב בהחלטות הפנימיות שלו ואל תיכנס לניתוחים מיותרים.

אם אתם רוצים ללמוד עוד על איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, האם לפטר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא. שיהיה בהצלחה!
האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? האם המנהל יודע לנהל? סמכות ניהולית, אחריות ראש הצוות, אחריות מנהל העבודה, האם לפטר את ראש הצוות? האם לפטר את מנהל העבודה? ניהול ראש צוות, ניהול מנהל עבודה
הסבר לנתח כיצד לנהל עובדים מידע להתחייב על התוצאה לדבר להחליט נהלי עבודה עבודה של מנהל נשאלת השאלה אליעד אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות מנהל העבודה אחריות ניהולית איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים איך לנהל ראשי צוותים האם המנהל האם המנהל מנהל האם המנהל מנהל טוב האם לפטר את האם לפטר את המנהל האם לפטר את המנהל או את העובד המנהל המנהל או העובד המנהל מנהל המנהל מנהל טוב הסרת אחריות העובד או המנהל כיצד לנהל להסיר אחריות לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל ראשי צוותים לפטר לפטר את המנהל לפטר את המנהל או את העובד לקחת אחריות לקיחת אחריות מהי אחריות מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים מי אחראי מי אחראי המנהל או העובד מנהל מנהל או עובד מנהל טוב מנהל עבודה מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה ניהול ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול ראשי צוותים עבודה עובדים פיטורים ראשי צוותים
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחוייבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחוייבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
... או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחוייבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות ... בפרטים ויותר בחשיבה אסטרטגית. האם אני מתאים לתפקיד ניהולי? מה ההבדל בין מנהל לפועל? ראש גדול או ראש קטן? איך לנהל מנהלים בכירים? ניהול עובדים נכון מה תפקידו של מנהל בארגון? חשיבה ניהולית מופשטת ההבדל בין ...
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה ... אלה גם כנגד מי שבחר בו. מדוע אנשים מתפתים לבחור מנהל קומבינטור? הטעות מתרחשת מכיוון ... עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור ... בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ... המניפולציות שלו כלפי האדם שהעסיק אותו. האם קומבינה בניהול תמיד תחזור כבומרנג? התשובה של ... לטובתו. כאשר אתה מתפעל ממנו וחושב שהוא האדם המתאים לנהל את המדינה או העסק שלך, אתה חייב ... או בזכות כישורי השקר שלו. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר ... יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? אליעד כהן מסביר שיש הבדל ברור בין מנהל שהוא חכם, פיקח ומוכשר, לבין מנהל שהוא קומבינטור, שקרן או מניפולטור. מנהל חכם יכול להצליח מאוד בגלל כישרון ... מבין את המציאות לעומק, יודע לשכנע אנשים בזכות האמת, ולנהל משא ומתן בצורה שקופה וישרה. לעומת זאת, מנהל קומבינטור מתבסס על שקרים קטנים, עיגול פינות וקומבינות כדי להצליח. לכן, כשאתה מתרשם ממנהל מסוים, אתה צריך לבדוק מה בדיוק ... והקומבינה שלו. אם התכונה שהכי מרשימה אותך במנהל שאתה מגייס היא דווקא היכולת שלו ... קיים סיכוי גדול שהוא בסוף ירמה גם אותך. האם לגיטימי שמנהל ידע לשקר לפעמים? אליעד כהן לא טוען שמנהל חייב תמיד להגיד רק את האמת. הוא ...
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
... טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. אליעד כהן מדגיש כי אחד התפקידים החשובים ביותר של מנהל הוא לאתר טעויות, אך לא להסתפק בכך בלבד. זיהוי הטעות הוא השלב הראשוני, אך הטיפול האמיתי הוא להבין לעומק מדוע הטעות התרחשה, וכיצד ניתן למנוע אותה בהמשך. מדוע לא מספיק לומר לעובד שהוא טעה? כאשר עובד מבצע משימה בצורה שגויה, הצעד הראשון הוא לבחון באופן מדויק מה הוא עשה ומה לא עשה. יחד עם זאת, לומר לעובד עשית טעות אינו מספיק. אליעד מסביר שכדי שהטעות לא תחזור, המנהל חייב להבין עם העובד מדוע הטעות נעשתה מלכתחילה. לא מדובר בביקורת בלבד, אלא בחקירה מעמיקה כדי למצוא את שורש הבעיה. אם המנהל לא יבין את סיבת הטעות, היא עלולה לחזור על עצמה שוב ושוב, ויהיה צורך לטפל בה מחדש בכל פעם. לדוגמה, אם עובד שכח לבצע משימה מסוימת, לא מספיק רק לציין ששכח. יש לברר מדוע הוא שכח - האם זה קרה בגלל חוסר הבנה של המשימה, עומס יתר, חוסר סדר או אולי חוסר מוטיבציה? לאחר איתור הגורם, המנהל יוכל לטפל בו בצורה נקודתית ולהפחית את הסיכוי שהטעות תחזור. איך מונעים חזרה של טעויות בעבודה? השלב הבא אחרי הבנת הטעות הוא בניית נוהל או תהליך ברור למניעת הישנות הטעות בעתיד. אליעד מדגיש כי חובה ליצור מנגנון ברור שמטרתו למנוע את הטעות. זה יכול להיות בצורה של הוראות ... (רשימת בדיקה) מדויקת, או תהליך חדשני אחר. בכל מקרה, הפתרון חייב להיות ישים וברור לעובד, כך שלא יהיה ספק לגבי מה שנדרש ממנו. לדוגמה, אם עובד טעה בגלל שלא עקב אחר סדר פעולות נכון, המנהל יכול לנסח נוהל מפורט עם שלבים מדויקים, שיוודא שהעובד לא יפספס אף פרט. נוהל כזה מפחית משמעותית את הסיכון לטעות נוספת. מה לעשות אם הטעות חוזרת שוב? אם למרות יצירת הנוהל הטעות חוזרת שוב, חשוב לבצע בירור נוסף. כאן אליעד מחדד שיש שתי אפשרויות מרכזיות: האפשרות הראשונה - שה
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. מה המשמעות של להמליץ על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר שהכלי מצוין ויעיל, לא תוכל לאחר מכן לטעון שהכלי לא עובד כמו שצריך. אותו דבר קורה עם העובדים שלך: כשאתה משבח עובד ואומר שהוא מצוין, אין לך את האפשרות להאשים אותו בהמשך אם משהו לא יצליח. אתה למעשה לו
אתה הראש אתה אשם, חרבות ברזל, האם תמיד הראש אשם? האם הראש אשם? ביבי נתניהו, ראש הממשלה, להאשים את המנהל, להאשים את הראש, מחדל השביעי באוקטובר, מי אחראי לאסון השביעי באוקטובר? ועדת חקירה השביעי לאוקטובר, אחריות ניהולית, להאשים את המנהל, אחריות המנהל בארגון, לקיחת אחריות, הסרת אחריות, את מי להאשים?
... הראש אתה אשם, חרבות ברזל, האם תמיד הראש אשם? האם הראש אשם? ביבי נתניהו, ראש הממשלה, להאשים את המנהל, להאשים את הראש, מחדל השביעי באוקטובר, מי אחראי לאסון השביעי באוקטובר? ועדת חקירה השביעי לאוקטובר, אחריות ניהולית, להאשים את המנהל, אחריות המנהל בארגון, לקיחת אחריות, הסרת אחריות, את מי להאשים? אז הפעם ננסה להתבונן על האמירה אתה הראש אתה אשם. האם באמת הראש אשם? מה האמת בסיפור? אז קודם כל צריכים להפריד בין אשמה, לבין אחריות, לבין סיבתיות. דהיינו, קודם כל צריכים לנסות להבין למה קרה מה שקרה, בלי קשר למי היה אחראי שזה לא יקרה והאם ואת מי רוצים להאשים ... ועכשיו נניח ונאמר שביבי היה אחראי על העברת הכסף לחמאס. עכשיו נניח שוב, שרק ואך ורק ביבי היה אחראי לכך שהעבירו כסף לחמאס. עכשיו יש לנו תשובה, ללמה זה קרה ומי אחראי לכך. עכשיו נוכל לשאול, האם ביבי אשם בכך? שאלת האשמה, היא נפרדת מהשאלות הקודמות. כי לא כל מי שגורם למשהו לקרות, הרי שהוא אשם ... שביבי הוא האחראי, ונניח שביבי הוא האשם, ונניח שהוא ואך ורק הוא הסיבה אחראי ואשם באסון השביעי באוקטובר, עכשיו נשאל שאלה נוספת, האם זה אומר שצריכים להדיח אותו? לפטר אותו? להעמיד אותו לדין? האם יש לו אלטרנטיבה יותר טובה? האם על כל אשמה מפטרים מדיחים וכולי? שאלות למחשבה. או במילים אחרות, האם ... ביבי בוגד במדינה ונותן נשק ומבקש מיחיא סינוואר לתקוף אותנו, הרי שתפקידו של הצבא, הוא להגן על המדינה ולמנוע את כל מה שקרה. במילים אחרות, בכל אנליזה כלשהי, חלק מהאחריות היא בכל מקרה על הצבא. אז כאשר מאשימים את ביבי שהוא הראש ושהוא אשם, האם מאשימים גם את הצבא? האם גם הצבא אשם במשהו, או שהצבא לא ... לא ידע. כי לא היה כלום כי אין כלום, ומה מה פתאום, ורחמים לא ידע וכולי. וכל מערכת הביטחון אמרה לו שהחמאס מורתע ושלא היה כלום כי אין כלום, אבל בכך ביבי מנסה להסיר אחריות. כי אם באמת הטעו את ביבי, גם אז ביבי אשם. כי הוא לא היה מספיק חכם לדרוש את האמת ולהבין שמרמים אותו. ובנוסף הוא היה אמור לעשות הכל כדי לדעת מה האמת ולוודא שיספקו לו את האמת. וגם לפעול לכך שיחליפו את מי שמדווח לו. כי אם העובד גונב, הרי שהמנהל שגייס עובד גנב, גם הוא אחראי לכך שהעובד גנב. אבל נכון שהגיוני להאשים את המנהל, בכך שהוא גייס לארגון עובד גנב, אבל האם הגיוני להסיר את האחריות מהעובד הגנב? האם רק הראש אשם? במילים אחרות, הגיוני שהראש אשם. וביבי אשם גם בלי קשר לכך שהוא הראש, גם אם הוא היה זנב הוא אשם. לא חסרות האשמות להאשים את ביבי ולא חסרים לו חסרונות. אבל לא הגיוני להאשים רק את ביבי. ורוב המאשימים את ביבי, מסירים אחריות מעצמם. מכך שקריאות הסרבנות שלהם, מכך שההתנגדות שלהם עצמם לנצח את החמאס, מכך שהמחדלים הצבאיים שהיו, מכך שכל אלו ועוד, גם הם אשמים לא פחות מביבי. ומה לגבי האחריות של בגץ? האם הוא לא קשור לנושא? האם בגץ לא גרם לטרור להרים ראש? האם בגץ לא סירס את הידיים של צהל במלחמה בטרור? האם בגץ לא אחראי לכך שלא ירו על מי שהתקרב לגדר, כי הם חפים מפשע ואין להם נשק, ובגלל שהם רק מפירי סדר ולא מחבלים? אז נכון שתמיד האחריות היא גם על המנהל. וגם אם העובד אשם, הרי שהמנהל אשם בכך שהוא העסיק עובד פושע. אבל האם הגיוני להאשים רק את המנהל? האם אתה הראש רק אתה אשם? או גם אתה אשם? אם רק הראש אשם, הרי שזו צביעות וכולי. וכמובן, שגם אם ביבי נתניהו אשם, עדיין זה לא אומר ...
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
... משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה וכאן נציג אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים, שבה הצד השני שמולך מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, דהיינו, הצד השני לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש ממך בקשה שאתה חייב ... שלך כמה אפשרויות בחירה גרועות עבורו, שבהן הוא יצטרך להתעסק ושהוא יצטרך לבחור ביניהן. ושהפוקוס של הספק שלו יהיה, בין אפשרויות שגרועות לו ושהוא עובד איתך, אבל שהספק לא יהיה על האם לעבוד איתך. לדוגמא: הלקוח ביקש הנחה ואתה לא רוצה לתת לו. אתה יכול להציע ללקוח כמה אפשרויות. אפשרות 1 - ...
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? הרבה אנשים רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי במקום העבודה שלהם, אך נתקלים בבעיה נפוצה - אין להם אפשרות להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר להם ניסיון מוכח, או שפשוט אף אחד לא רואה אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? אליעד כהן מסביר שניהול זה לא רק תואר רשמי, אלא משהו שמורכב מהרבה מאוד היבטים שונים. לכן, גם אם אתם לא יכולים כרגע לקבל קידום פורמאלי, קיימת אפשרות ממשית להתחיל לנהל כבר עכשיו. איך להפוך למנהל בלי להיות מנהל רשמי? הדרך הפרקטית לעשות זאת היא לא סתם לבקש מהמנהל שלכם עוד עבודה. אם פשוט תבקשו עבודה נוספת, הוא ייתן לכם משימות שיגרמו לכם לעבוד קשה יותר, אבל הן לא יהיו משימות ניהוליות. לכן חשוב לפנות למנהל שלכם בצורה נכונה. אליעד כהן מציע גישה מדויקת מאוד: פנו למנהל הישיר שלכם ובקשו ממנו לקבל משימות שלו . לדוגמה, אפשר להגיד: שלום אדון מנהל, אשמח לעזור לך במשימות ניהוליות שיש לך, או האם יש לך משימות שלך, כמנהל, שאני יכול לבצע או לעזור לך בהן? מה הרעיון כאן? כשאתם מבקשים משימות אישיות של המנהל עצמו, לא משימות כלליות של עוד
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים מהן הטעויות הנפוצות של מנהלים בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של מנהלים בארגונים היא כאשר המנהל מבצע את העבודה של העובדים במקום אותם העובדים. במקרים רבים, מנהלים רואים עובדים שמבצעים משימות מסוימות לא בצורה אידיאלית, ומחליטים להתערב ולעשות את העבודה בצורה מושלמת יותר, אפילו אם הם מבצעים אותה בצורה טובה יותר מהעובד. לדוגמה, אם עובד כותב הצעת מחיר והמנהל משפר אותה כדי שתהיה ברמה גבוהה יותר, המנהל חושב שהוא עושה צעד חיובי בכך שהוא משדרג את איכות העבודה. אך אליעד מציין כי זו טעות אסטרטגית חמורה. ה
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
הכנה לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה
... לראיון עבודה, מה לשאול בראיון עבודה? איך לראיין עובד חדש? איך לראיין מנהל עבודה? איך לראיין איש מכירות? איך לראיין עובדים? איך לדעת האם העובד מתאים לתפקיד? סימולציות בראיון עבודה, שאלות לראיון עבודה, טיפים לראיון עבודה למה בכלל שואלים שאלות בראיון עבודה? אנשים רבים מתלבטים מה כדאי לשאול עובד בריאיון עבודה, אילו שאלות לשאול ואיך לבחון את ההתאמה שלו לתפקיד. באופן הפשוט והאידיאלי ביותר, כדי לדעת אם עובד מתאים לתפקיד כלשהו, הדבר הכי טוב שאפשר לעשות הוא פשוט לקבל אותו לעבודה ללא שאלות, לתת לו לעבוד בפועל, ואז לראות אם הוא מתאים. אם הוא אכן מתאים - משאירים אותו, ... הכי טובה בעולם אידיאלי. עם זאת, במציאות זה לא אפשרי לקבל כל אדם לעבודה באופן מיידי, ולכן אנחנו מנסים לברר מראש האם הוא מתאים או לא באמצעות שאלות בראיון עבודה. בעצם, כל השאלות שאנחנו שואלים מטרתן היא לבדוק האם העובד מתאים לתפקיד שאותו אנחנו רוצים שימלא. מה הדרך הטובה ביותר לשאול שאלות בראיון עבודה? הדרך הטובה ביותר לבדוק את ההתאמה של העובד היא על ידי כך שניצור בתוך ראיון העבודה עצמו סימולציות ותרחישים שמדמים כמה שיותר את העבודה בפועל. כלומר, במקום לשאול שאלות כלליות או תאורטיות, אנחנו רוצים לראות את העובד עובד בפועל, עוד במהלך הריאיון. כמובן שאי אפשר לעשות זאת באופן מלא, אבל מה שכן אפשר הוא לבנות מצבים שקרובים ככל האפשר לסיטואציות שיתרחשו בעבודה עצמה. לדוגמה, אם אנחנו מחפשים מנהל פרויקטים חדש, בעולם אידיאלי היינו צריכים לקחת את המועמד, לתת לו פרויקט לנהל ולראות כיצד הוא מסתדר בפועל. אבל מכיוון שבפועל זה לא אפשרי, אנחנו יוצרים סימולציה. ... מול לקוח, איך תאפיין לו את המערכת?. בסיטואציה כזו אנחנו בודקים האם העובד מסוגל להתמודד בצורה מעשית עם התפקיד ועם האתגרים האמיתיים שהוא יפגוש בעבודה. כיצד לראיין איש מכירות בצורה נכונה? כשאנחנו מראיינים איש מכירות, חשוב לא לשאול רק שאלות כלליות, אלא לשים אותו בסיטואציה של מכירה אמיתית. בריאיון עבודה לאיש מכירות כדאי להגיד לו: יש לך את המוצר הזה והזה, תמכור לי אותו. כשהוא מנסה למכור, ... מכירה קשות, ואיך הוא מגיב ללחצים אמיתיים ולבעיות שמאפיינות את העבודה עצמה. אילו שאלות לשאול כדי לבדוק התאמה לתפקיד? כל שאלה בראיון
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? איך לנהל ראשי צוותים? מהי אחריות מנהל העבודה על העובדים? האם המנהל מנהל טוב? האם לפטר את המנהל או את העובד? מי אחראי המנהל או העובד? ניהול ראשי צוותים, אחריות המנהל, אחריות ניהולית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול מנהלים בכירים, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול מנהלים בכירים, איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, קאוצינג מומלץ בנושאי ניהול מנהלים בכירים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 13:53:16 - wesi1