אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
האם נכון לפטר עובד בגלל סיבות שאינן באשמתו?

כאשר עולה השאלה האם לפטר עובד או להפסיק קשר אישי מסוים, מתעוררת לעיתים קרובות הטעות של ערבוב בין שתי שאלות נפרדות לחלוטין: שאלת האשמה ושאלת ההתאמה. אליעד כהן מדגיש כי קיימות שתי שאלות ברורות ונפרדות שיש לשאול כאשר מחליטים לגבי אדם אחר, בין אם זה עובד, חבר או בן זוג:
  1. האם האדם אשם בבעיה או בהתנהגות שלו?
  2. האם האדם מתאים למערכת יחסים, לעבודה או לתפקיד המסוים?
הטעות שאנשים עושים היא לקשור את השאלות האלו זו לזו. אליעד מסביר בפירוט את ההבדל בין השתיים. למשל, אם יש עובד שמאחר לעבודה בגלל סיבה אמיתית כמו אמו החולה, אז הוא באמת לא אשם באיחורים, אך זה לא בהכרח אומר שהאדם הזה מתאים להמשיך לעבוד במקום העבודה. עובד שלא עומד בדרישות התפקיד, גם אם הסיבה לכך היא אובייקטיבית או שאינה באשמתו, עדיין יכול להיות לא מתאים לתפקיד. על המנהל להבין שמותר לו לקבל החלטה לפטר עובד על בסיס התאמה ולא על בסיס אשמה.

מדוע אנשים נוטים לבלבל בין אשמה להתאמה?

אליעד כהן מסביר שבדרך כלל אנשים רגילים לחשוב שאם מישהו אינו אשם, אז אין סיבה לפעול נגדו או לסיים איתו קשר. הוא נותן דוגמה מפורטת של כלב שנושך אדם - הכלב אינו אשם כי הוא פועל מתוך טבעו, אך ברור שצריך לנקוט באמצעים נגדו כמו להתרחק או לקשור אותו. דוגמה נוספת היא אש ששורפת: האש אינה אשמה שהיא שורפת, אך זה לא אומר שצריך להישאר איתה או לסבול ממנה. באותה מידה, עובד שאינו מבצע את תפקידו כראוי או אדם שפוגע בנו לא חייב להיות אשם כדי שנחליט שאינו מתאים לנו.

האם אפשר לא להאשים אך עדיין להחליט לסיים קשר או לפטר עובד?

אליעד כהן מציג דוגמה נוספת כדי לחדד את הנקודה: אם מנהל מבין שהסיבה לכך שעובד לא עובד טוב היא שהמנהל עצמו חסר ניסיון ולא יודע לנהל היטב, העובד באמת לא אשם במצב. אך זה לא אומר שצריך להשאיר את העובד בתפקיד שאינו מתאים לו. יתכן כי המנהל יבין שהמצב נגרם באשמתו ובכל זאת יחליט שהעובד לא מתאים לתפקיד. כלומר, שאלת ההתאמה לתפקיד היא נפרדת לחלוטין משאלת האשמה.

דוגמה נוספת שמציג אליעד היא מערכת יחסים בין חברים. אם חבר אחד פוגע בשני בלי להתכוון, הוא באמת לא אשם בכך, אך זה לא אומר שחייבים להמשיך להיות חברים. ניתן להבין שהאדם אינו אשם ולבחור להתרחק ממנו מסיבות פרקטיות לחלוטין, בלי רגשות אשמה או טינה.

כיצד יש להתמודד עם תחושת אשמה כלפי מי שאינו אשם?

אליעד נותן דוגמה נוספת ממערכת יחסים אישית. אם בן הזוג בוגד, ואנו מבינים כי נסיבות חייו גרמו לו לכך, ניתן להבין שהוא לא אשם במעשה ועדיין להחליט לעזוב את הקשר. הסיבה לכך היא שיש הבדל ברור בין "לא להאשים" את האדם לבין להחליט אם מתאים לנו להמשיך להיות איתו. ההחלטה אם להיפרד או לא תלויה בהתאמה ולא באשמה.

אליעד מוסיף כי אנשים עושים לפעמים מניפולציה עצמית, כשהם חושבים "אני לא מאשים אותו אבל לא רוצה לדבר איתו", כאשר בפועל הם כן מאשימים. יש להפריד בין השאלות ולענות עליהן בכנות ובאופן ברור.

כיצד לשפוט אדם שמתנהג בצורה לא רגישה?

אליעד משתמש בדוגמה של עובדת בעבודה שלא עוזרת לעובדת אחרת שנכה וזקוקה לעזרה. האישה שלא עוזרת לעובדת הנכה אינה אשמה בכך, אולי היא עצמה סובלת מקשיים אחרים בחיים שלה. אליעד כהן מסביר...
עכשיו יש עוד עניין שלפעמים אנשים מערבבים נושא האם מישהו אשם או לא אשם במשהו בהקשרים אחרים מה זאת אומרת נגיד שיש לך עובד והעובד הזה נגיד הוא לא עובד טוב בתפקיד ואז אתה רוצה לפטר אותו ואז אתה מתחיל לעשות עם עצמך חישובים "רגע אבל הוא לא אשם בזה הוא לא אשם בזה" נגיד עובד לדוגמא נגיד מאחר לעבודה ואז אתה אומר "טוב בוא נפטר אותו כי הוא מאחר לעבודה" ואז אחת הטעויות שלפעמים אנשים עושים זה מתחילים לעשות חישוב "כן אבל הוא לא אשם בזה שהוא מאחר לעבודה יש לו אמא שלו חולה זה וזה" כל מיני סיפורים שהוא לא אשם בזה שהוא מאחר לעבודה ואז אתה משאיר אותו בעבודה.

זה לדוגמא נגיד טעות תכף אני אסביר למה זאת טעות בוא ניתן דוגמא נוספת נגיד שיש לך עובד שהוא לא עובד תקין ואז אתה בודק למה הוא לא עובד תקין ואז מתברר הוא לא עובד תקין כי אתה מנהל דפוק נגיד.

ש: כי מה?

אליעד: כי אתה לא יודע לנהל אותו כי אתה חסר ניסיון ניהולי ואתה לא יודע לנהל אותו אז אתה אומר "תראה הוא לא אשם שהוא עובד גרוע אני מנהל גם גרוע אם הייתי מנהל טוב הייתי יודע לנהל אותו אני מנהל גרוע אני לא יודע לנהל אותו ולכן הוא לא אשם שהוא עובד גרוע" זאת טעות למה זאת טעות, בוא ניתן עוד דוגמא נגיד לדוגמא מישהו מבקש ממך עזרה נגיד יש לך איזה חבר שמציק לך באיזה עניין איזו מערכת יחסים מסוימת ואז אתה רוצה להתנתק ממנו ואז אתה אומר לעצמך "אבל הוא לא אשם בזה הייתה לו ילדות קשה זה וזה הוא לא אשם בזה", עכשיו שימו לב לטעות שיש פה נגיד שיש כלב שנושך אותך הוא אשם בזה שהוא נשך אותך?

ש: לא.

אליעד: כלב לא אשם בזה הוא אשם אתה אומר "הכלב אשם בזה שהוא נשך אותי לא אשם" אבל זה אומר שבגלל זה עכשיו אבל אם אתה יודע שהכלב הזה נושך אותך אתה תקשור אותו או תתרחק ממנו נכון, אש שורפת אותך היא אשמה בזה שהיא שורפת אותך היא לא אשמה אבל בגלל זה אתה צריך להיות חבר שלה לא אתה יכול להגיד "אש שורפת אותי אני מבין שהיא לא אשמה אני עדיין אפעל לכבות אותה" נכון זאת אומרת השאלה היא אם הבן אדם שאתה נגדו אשם או לא אשם זאת שאלה אחת מה אתה צריך לעשות איתו זאת שאלה אחרת, אם לדוגמא אתה מנהל עסק ובעסק הזה אתה צריך עובד שיעשה פעולה מסוימת ויש לך עובד שלא עושה את הפעולה הזאת אתה צריך לשאול האם העובד הזה מתאים לתפקיד הזה כן או לא האם הוא אשם בזה שהוא לא מתאים זאת שאלה אחרת.

הוא לא אשם בזה שהוא לא מתאים הוא לא אשם בזה הוא לא אשם בכלום אבל הוא עדיין לא מתאים לתפקיד יש האם הוא אשם בכך ויש האם הוא מתאים לתפקיד זה לא קשור דבר לדבר יכול להיות שאתה יכול להגיד "העובד לא מתאים לתפקיד כי אני לא יודע לנהל אותו הוא לא אשם רק אני לא דובר את השפה שלו" נגיד עכשיו העובד דובר צרפתית ואתה תדבר עברית הוא אשם שהוא לא מבין את ההוראות שלך הוא לא אשם מי אשם אתה אשם כי קיבלת אותו לעבוד ואתה ידעת שזה נכון הוא לא אשם בכלום אבל הוא עדיין לא מתאים לתפקיד.

עכשיו מה שקורה אצל אנשים שבדרך כלל איך נוצר הלופ הזה בדרך כלל כשאתה מאשים מישהו אתה אומר "הוא לא בסדר אז אם הוא לא בסדר אני צריך לעשות פעולה" ואז אתה אומר "אם הוא לא אשם בזה" אז כאילו זה הופך אותו לבסדר כי יש בדרך כלל בן אדם שהוא לא בסדר הוא אשם נגיד אם העובד גנב ממך כסף אז אתה אומר "אוקי אז הוא לא בסדר והוא אשם בזה שהוא גנב ממני כסף הוא לא בסדר אוקי אז בוא נפטר אותו" אבל מה האמת שהשאלה אם הוא אשם או לא היא לא קשורה לשאלה מה אתה אמור לעשות איתו, יכול להיות נגיד מערכת יחסים שלך נגיד עם מישהי בעבודה שלך נגיד ויש לך נגיד איזו מחשבה עליה ואז פתאום את אומרת לעצמך "אבל היא לא אשמה בזה היא לא זה היא לא שם" ועכשיו להגיד היא לא אשמה זה נכון בשביל לענות לשאלה האם אני כועסת עליה "האם אני כועסת עליה? לא, האם אני יכול לכעוס על האש שהיא שורפת את הבית? לא האש לא אשמה אין לי מה לכעוס עליה אבל עדיין אני מכבה אותה".

זה שתי שאלות שונות שאלה אחת "האם אני כועס על הבן אדם האם אני מאשים אותו האם אני חושב שהוא זה ואלה האם אני חושב שאני שונא אותו" זאת שאלה אחת ואם אני מאשים אותו כן או לא זאת שאלה אחת שאלה שנייה מה אני רוצה לעשות איתו "אני רוצה לעזור לו לא רוצה לעזור לו רוצה להיות חבר שלו לא רוצה להיות חבר שלו הוא מתאים לתפקיד לא מתאים לתפקיד" זאת שאלה שנייה, בן אדם נגיד בוגד עכשיו פתאום גילינו אוקי אז מה עושים כועסים עליו זה וזה ואז פתאום עולה לך "אבל הוא לא אשם הוא זה וזה" עכשיו את יכולה להגיד "בא לי להישאר איתו" ואת יכולה להגיד "לא בא לי להישאר איתו" אבל זה לא קשור לשאלה אם הוא אשם או לא או לא בהכרח קשור, שאלה אחת האם זה מתאים לי הרכב התקלקל האם הרכב מתאים לי זאת שאלה אחת האם הרכב אשם בזה שהוא התקלקל זאת שאלה אחרת הרכב לא אשם בכלום אבל הוא לא מתאים לי זה שתי שאלות שונות יש האם הוא אשם ויש האם זה מתאים. מה אתה הבנת על מה אתה לקחת את זה על איזה מקרה?

ש: הרבה מקרים האמת כמעט על כל מקרה שאני רוצה לדעת מה אני אעשה עם בן אדם אני גם בודק האם הוא אשם או לא ולפי זה אני בוחר אז אם אמרת את זה ככה אז זה אפילו לעשות יותר טוב.

אליעד: ומה האמת אז אני אגיד לך מה האמת, שנייה לפעמים אתה לא רוצה להיות בקשר עם מישהו כי אתה חושב שהוא ניסה לפגוע בך אם הסיבה היא שאתה חושב שהוא ניסה לפגוע בך אז אם הוא לא אשם אז הוא לא ניסה לפגוע בך אז זה כן קשור אבל לא תמיד זה קשור נגיד שהבוס שלך נגיד אומר לך לא משלם לך משכורת והוא לא אשם כי שדדו אותו אבל עדיין לא חייב להיות שתרצה לעבוד שם "אני לא מאשים אותך שאתה לא משלם לי משכורת אבל עדיין לא בא לי לעבוד פה" לא תמיד זה שהוא לא אשם זה לא הופך אותו לבסדר זה לא הופך אותו למתאים, החולצה לא אשמה שהיא קטנה אבל היא לא מתאימה לך יש האם החולצה אשמה בזה שהיא קטנה ויש האם החולצה פגומה ויש האם היא מתאימה לך זה שאלות שונות יכול להיות חולצה שהיא יפה חדשה שלמה עלתה מיליון דולר אבל היא לא במידה שלך החולצה מושלמת אבל היא לא בשבילי או שהיא מושלמת בשבילי לקיץ לא לחורף.

ש: אז היא עדיין לא אשמה במטאפורה הזאת.

אליעד: יפה זה שאלות שונות כי מה אתה אומר "אם החולצה טובה אז אני צריך ללבוש אותה" לא היא טובה לחורף לא טובה לקיץ טובה לקיץ לא טובה לחורף זה שתי שאלות שונות. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אני מנסה להבין איך נוצר הבלבול הזה שכאילו לקחת שאלה מי אשם ומחבר אותה.

אליעד: אז אמרתי איך עוד פעם המוח בדרך כלל כשאתה פוסל מישהו אני אתן דוגמא נגיד שאתה פוסל חולצה למה אתה זורק את החולצה כי היא קרועה נגיד ולוקח חולצה אומר היא קרועה אני זורק אותה אז מה אתה אומר "היא לא טובה לכן אני לא משתמש בה" אבל זה לא אומר שאם היא טובה שאתה צריך להשתמש בה יכול להיות שהיא טובה והיא שלמה אבל היא לא מתאימה לי לערב, המוח כאילו עושה היסק שהוא לא בהכרח נכון. אתה רוצה לתת דוגמא תן דוגמא נגיד מישהו שאתה אומר הוא לא אשם והוא לא אשם וזה גורם לך להיות יותר באמפתיה כלפיו, תני את דוגמא.

ש: יש לי מישהי בעבודה יש לנו מישהי נכה שעובדת איתנו והיא יושבת ליד מישהי ספציפית ואותה נכה זקוקה להמון עזרה במהלך היום שאם היא צריכה לשירותים אז צריך להזיז לה את הכיסא כדי שהיא תיקח את הקביים ותלך, עכשיו היא יושבת בסמוך אליה והיא בכוונה צמודה אליה ואז כל פעם כשהבחורה הזאת צריכה עזרה או משהו היא קוראת למישהי מרחוק שתבוא לעזור לה וזאת שיושבת סמוך אליה לא עוזרת לה אז אני כל הזמן אומרת איזו מגעילה איזו חסרת איך היא לא עוזרת לה היא יושבת צמוד אליה איפה הרגש איך היא יכולה ככה הרי אני מניחה שהיא חברה לעבודה שיושבת לידה אז עכשיו אני נזכרת שכל הזמן אני אומרת טוב וזה החיים שלה קשים יש לה צרות בחיים היא לא פנויה נפשית ורגשית לטפל בעוד מישהו.

אליעד: ומה את באה להגיד בזה?

ש: ואז אני כאילו איך אומרים מכסה על מה שאני חושבת עליה אבל עכשיו אתה מחבר לי את זה ואני אומרת הבחורה הזאתי לא מיפה מופתית ולא תהיה ואני לא צריכה.

אליעד: רגע שנייה יש האם היא אשמה יש עד כמה את שופטת אותה לרעה בגלל שהיא לא עוזרת לעובדת שלידה וזאת שאלה אחת שאלה שנייה האם את חושבת לא אם את רוצה להיות חברה שלה או לא כי אם את פוסלת אותה בגלל שהיא לא עוזרת לחברה אז היא לא אשמה שהיא לא עוזרת לחברה יש לה גם חיים קשים, אם נגיד היית יודעת שיש לה בעל חולה בבית והיא כל היום מטפלת בו אז מה בגלל שהיא יושבת לידה בעבודה היא צריכה עכשיו גם לטפל בה כי יש עוד אנשים בעבודה למה שאתם לא תעזרו מה בגלל שאתם יושבים מטר רחוק יותר זה לא נכון על כזה דבר לפסול אותה זה לא נכון.

ש: כי זה חוסר רגישות.

אליעד: יש כמה שאלות כל מה שאמרתי בעיקרון צריך לחדד מה השאלה השאלה האם הוא אשם השאלה אם הוא רע השאלה אם יש לו בחירה זאת שאלה אחת האם אני כועס עליו זאת שאלה אחת, שאלה שנייה האם זה מתאים לי יש עובד שהוא לא מתאים אתה מפטר אותו לא בגלל שהוא אשם הוא לא אשם בכלום "אני נתתי לו הנחיות שגויות ולכן הוא לא מתאים לתפקיד" גם בסדר "אני לא מאשים אותך בכלום אבל זה לא מתאים", יש האם אתה אשם ויש האם זה מתאים זאת לא אותה שאלה אנשים לפעמים מערבבים את השאלה עם שאלה מערבבים "אם הוא לא אשם אם...
אני שונאת בגידה זוגית למה אתה חושבת מטופלים בן זוג לשנוא את עצמך ניסיון ניהולי יעוץ למנהלים האם לפטר את העובד מה אתה רוצה אם הוא מתאים לי אם הוא מתאים לתפקיד האם הוא האם הוא אחראי האם הוא אשם האם הוא מתאים לי האם הוא מתאים לתפקיד האם להיות האם להיות איתו האם להיפרד האם להיפרד ממנו האם לסלוח האם לסלוח לו האם לפטר את האם לפטר את העובד הוא מתאים לי חפים מפשע יועץ יעוץ יעוץ למנהלים להיפרד להיפרד ממנו למנהלים לנהל לסלוח לפטר לפטר עובד לפטר עובדים מנהל מנהלים מתאים לתפקיד מתי לפטר עובד מתי לפטר עובדים ניהול סליחה עובד עובדים פגיעה פגיעה בחפים מפשע פיטורים פשעים רגשות אשם תפקיד
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, עובדים הם סוג של רובוטים מדגם של בן אדם, שפועלים לפי ... מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות לתמרץ או לתגמל עובדים הוא חסר תועלת, כי השורש הוא הבנת ... נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, פחדים, מוטיבציות, וכל שאר התהליכים הפסיכולוגיים והרגשיים שמניעים בני אדם. ידע זה מאפשר לך להבין מה בדיוק גורם ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם מתמודדים איתה ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ... התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים ... שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה ... עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד ... העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת ... כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ ... שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. ... אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי ... ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא ... כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים ... ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ... השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, ... וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. ... והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים ... אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים ... להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול ... בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ה
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, הוא יתחיל לפתח ... לעיתים בניגוד אינטרסים בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ולגרום להם להרגיש שהם ... את הערך שהוא מביא. אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים במטרה הכללית של החברה. האם ידע מקצועי משנה את ... לו את הכלים או את הידע המקצועי לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים בהצלחת החברה, המוטיבציה שלהם עשויה לעלות. השקעה בתנאים פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם הוא אשם? האם הוא אחראי? האם לפטר את העובד? האם להיפרד ממנו? פגיעה בחפים מפשע, האם הוא מתאים לי? האם לסלוח לו? האם להיות איתו? יעוץ למנהלים, מתי לפטר עובד? האם הוא מתאים לתפקיד? חלק 1
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא רטוריקה, מאמן אישי מומלץ, אימון אישי טלפוני בנושא לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4697 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:17:09 - wesi1