אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:43יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל?

אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: "אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה". המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות.

האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים?

אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה.

מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע?

לדברי אליעד, כאשר עובד מתמיד בהתנהגות בעייתית, יש לבדוק את ההשלכות הישירות של התנהגותו על העסק ועל הצוות. אם העובד עושה את עבודתו טוב עד שעה מסוימת אך מסרב באופן קבוע לבצע משימות מעבר לכך, יש לשקול האם המגבלה הזו פוגעת בעסק. אליעד מסביר, שאם העובד היה עושה עבודה מצוינת עד השעה שנקבעה מראש, זה היה יכול להיות מצב חיובי באופן עקרוני, כי היה מאפשר להימנע מתשלום על שעות נוספות. אך אם ההתנהגות מתלווה בחוצפה או בזלזול, הדבר עלול לפגוע במורל הצוות.

האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק?

אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות "עקיפים" כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ספציפית, אלא "יתרונות תאורטיים" בלבד.

כיצד פיטורי עובד משפיעים על מורל הצוות?

אליעד מסביר כי פיטורי עובד על רקע של חוסר משמעת יכולים לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים.

האם כדאי להחזיר עובד לאחר פיטורין?

בעניין החזרת עובד שפוטר לעבודה, אליעד מזהיר שזה תלוי מאוד בסיטואציה ובתגובה הצפויה מהצוות. מצד אחד, עובד שלמד מהטעויות שלו יכול לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד.

מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים?

אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם אם הוא מקצועי או בעל יכולות טובות בעבודה. הצלחת העסק והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו.

בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת עובד חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים.
איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל?

העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ההתנהגות הלא מכבדת של העובד והדרישה להישאר שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות לה. העובד עונה למנהל בצורה חצופה ובוטה, ומסרב להשאר מעבר לשעת הסיום, כשאמר "אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה".

האם המנהל עשה טעות בכך שפנה לעובד מול כולם?

על פי אליעד, המנהל עשה טעות כאשר פנה לעובד בצורה גלויה מול כל העובדים. הוא ציין כי היה נכון יותר אם המנהל היה פונה לעובד בצד, במקום לבצע את הפנייה בפרהסיה מול הצוות. הבעיה בהגשה הפומבית היא שהעובד קיבל את האפשרות לסרב במול כל שאר העובדים, דבר שהגביר את ההתנהגות הבעייתית שלו, שכן העובד לא הרגיש מחויב להקשיב למנהל כאשר זה נעשה מול אחרים.

מה כדאי לעשות כאשר יש עובד שמתנהג בצורה כזו?

הדילמה שהוצגה בשיחה היא אם להשאיר את העובד בעסק למרות ההתנהגות הבעייתית שלו. אליעד מציין שברמה העקרונית, אם העובד עושה את עבודתו בצורה טובה עד השעה 17:00, כדאי לשקול אם להתייחס להתנהגות הזאת כבעיה ניהולית או כבעיה של חוסר משמעת בלבד. השאלה היא אם ההתנהגות שלו משפיעה על התפוקה של העסק. אליעד מציין, כי אם העובד מצוין בעבודתו עד השעה 17:00, אולי יהיה אפשר להסתפק בכך, אך אם יש בעיות שיכולות להתפתח לאור ההתנהגות החוצפנית שלו, צריך לפעול במהירות.

האם כדאי לפטר את העובד?

כשהשאלה עלתה אם יש יתרונות בהשארת העובד בעסק, אליעד לא מצא יתרון אמיתי. הוא הסביר, שכאשר עובד לא מקשיב למנהל וגורם לבעיות משמעת, זה עשוי להוביל לפגיעות במורל הצוות ולפגוע בהצלחה של העסק. אם העובד לא מקשיב ומבצע את עבודתו בצורה רשלנית או מתוך תחושת חוסר כבוד כלפי המנהל, אז הוא לא שווה את הסיכון לטווח הארוך. אם העובד מהווה סיכון לצוות ולמנהל, לא כדאי לשמור אותו.

אליעד גם הציין, שאם הייתה עלות אפס לפיטורין (כלומר, אין לכך השפעה על העסק), אז היה כדאי לפטר אותו מיידית. אלא שלפעמים יש עלויות נוספות לפיטורין, כמו התמודדות עם עובדים נוספים שיבינו מה קרה ויתחילו לשאול שאלות לגבי הניהול בעסק.

האם יש צדדים חיוביים בפיטורין?

אליעד הסביר שיכול להיות שהפיטורין ישפיעו לטובה על העסק בטווח הארוך, כי אם יש פיטורין על רקע חוסר משמעת, זה יכול לשדר שעסק דורש משמעת מהעובדים, ומי שלא עומד בזה לא שווה להישאר. המנהל יכול להפיק לקח וללמוד איך לפנות לעובדים בצורה נכונה וממוקדת, מבלי להיכנס למצב של התפרצות מול כולם. אליעד הוסיף שזה גם עשוי לעזור להבהיר לעובדים האחרים מה קורה כאשר יש הפרות של כללים ניהוליים בעסק.

מה היתרון והחיסרון בהשארת העובד?

אליעד מציין שהיתרונות והחסרונות של כל החלטה תלויים בהגדרה של המטרה. אם המטרה היא להגן על העסק ולמנוע בעיות עתידיות, ייתכן שהפיטורין הם הפתרון המתאים ביותר. מצד שני, אם השאלה היא איך להתמודד עם עובדים בעייתיים ללא פגיעה באיכות העבודה, יש מקום לבחון את האפשרויות בצורה יותר רחבה, כולל שיפור ההתנהלות הניהולית או חינוך העובד על ההתנהגות הנדרשת.

האם יש מקום להחזיר את העובד לעבודה?

בשיחה, גם הועלתה השאלה אם כדאי להשיב את העובד לעבודה לאחר שנפוטר. אליעד מציין שייתכן שהיה מקום לבחון את הצעד בצורה כזו שיביא תועלת לעסק, אולי במידה והיה מתבצע שיפור משמעותי בהתנהלות של העובד לאחר הפיטורין. אבל מבחינה ניהולית, הדבר תלוי מאוד במורל הצוות ובמטרת העסק. לפעמים החזרת עובד לא תורמת למורל הצוות ויכולה להזיק לעסק.

מה היה הלקח מהשיחה הזו?

הלקח המרכזי הוא שכשיש עובד שמפגין חוסר משמעת בצורה עקבית, ויש סכנה שהוא ישפיע בצורה שלילית על העסק והצוות, לא תמיד כדאי לשמור עליו, גם אם יש לו כישורים טכניים טובים בעבודתו. בסופו של דבר, הצלחה בעסק תלויה בשיתוף פעולה בין העובדים והמנהלים, ולכן חשוב לשמור על אכיפת כללים ברורים.

לסיכום, כשיש עובד שלא מקשיב למנהל ומתנהג בחוסר משמעת בצורה בולטת, חשוב לחשוב על פתרון שמשרת את טובת העסק והצוות, כולל פיטורין במקרים מסוימים.
ש: יש לי עובד בייצור שהוא מאוד חוצפן הוא מתנהג בצורה עקבית בצורת חוסר משמעת וביום חמישי מה שנקרא הגיעו מים עד נפש ומתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל אנשי הייצור ואמר לו.

אליעד: מה שאמר לו.

ש: בעצם את המשפט הבא אבל המנהל הייצור אמר לו שתשאר שעות נוספות בלשון עדינה.

אליעד: "אני רוצה" או "אני מעוניין" או "צריך ש..." או "כדאי ש..." או "אנחנו צריכים ש..." משהו כזה.

ש: כן משהו כזה.

אליעד: לא כי זה מילים שונות יש "תישאר שעות נוספות" או "אתה צריך להישאר שעות נוספות" ויש "תקשיב אנחנו צריכים ככה וככה ואני רוצה ש..." או "אני מבקש ש..." או "אני אומר ש...", הלאה.

ש: כן אני לא יודע מה בדיוק היה הטקסט אבל העובד אמר לו "אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה" מול כולם. ניסיתי למצוא מה טוב בלהשאיר אותו להמשיך לעבוד בייצור כאילו לא קרה כלום.

אליעד: אם באופן יחסי עד השעה 17:00 הוא עושה את העבודה טוב גם זה דהיינו, הלוואי שכולם יעשו את העבודה טוב עד שעה 17:00 וב17:00 ילכו הביתה אבל צריך להישאר שעות נוספות כי אם לא עושים את העבודה טוב עד 17:00.

ש: כן אבל ההתנהגות זה לא אומר שהוא לא עובד טוב.

אליעד: אבל מי עשה את הטעות גם המנהל למה הוא אמר לו את זה ליד כולם לא יכל להגיד לו בצד "תקשיב אני רוצה שתישאר שעות נוספות" הוא לקח סיכון ברגע שהוא אומר לו ליד עובדים אחרים "אתה צריך להישאר" הוא לקח את הסיכון שהוא יגיד לו "אני לא רוצה להישאר" גם המנהל עשה טעות פה.

ש: נכון יכול להיות.

אליעד: למה יכול להיות למה אתה אומר נכון?

ש: אמרתי יכול להיות.

אליעד: אוקי טוב תמשיך.

ש: מה טוב בלהשאיר אותו עכשיו אני יכולתי להגיד.

אליעד: אתה רוצה לפטר אותו תפטר אם הייתה לך עלות אפס לפטר אותו היית מפטר אותו נכון?

ש: כן.

אליעד: אבל זאת לא עלות אפס.

ש: עולה לי לפטר אותו.

אליעד: נכון זה הכל זאת התשובה.

ש: אני בעד לפטר אותו ניסיתי למצוא סיבה למה להשאיר אותו.

אליעד: יתרונות בלהשאיר אותו?

ש: כן.

אליעד: יתרונות מצד מה, אפשר למצוא לך יתרונות כי אז זה יכול להרוס לך את העסק ואז לא יהיה לך עסק ואז אתה תצטרך להיות מאושר בלי כלום זה יתרון וזה יחייב אותך להיות מאושר בלי שיש לך שום דבר יש בזה יתרון, השאלה יתרון מאיזה היבט יתרון לעסק יתרון לך ביחס למה יתרון.

ש: ליתרון העסק.

אליעד: תראה באופן יחסי לפחות איך שזה נראה מטרת העסק היא להצליח, להצליח צריך משאבים העובדים הם חלק מהמשאבים העובדים צריכים להקשיב למנהל הוא גרם לעובדים להבין שלא חייבים להקשיב למנהל, מההיבט הזה בהנחה שזאת האמת שזה מה שהיה וזה מה שמשתמע וכו' מההיבט הוא מחויב מצד ההגדרות.

ש: מי זה?

אליעד: העובד הזה הוא מחויב מצד ההגדרות שהוא לא טוב לעסק.

ש: זה היתרון בלהוציא אותו מה היתרון בלהשאיר אותו?

אליעד: נכון מי אמר שיש יתרון?

ש: אמרת שלכל דבר יש לו יתרון וחיסרון.

אליעד: ביחס למה מהיבטים אחרים יש לזה אולי יתרון אבל מההיבט הזה איזה יתרון יש לזה, אתה הבנת מה אמרתי כל דבר יש לו חיסרון ויתרון באופן כללי אבל ביחס למה אם נגדיר הגדרה ההגדרה היא לחיות בשביל לחיות צריך להיות שבע, מה היתרון בזה שלא יהיה לך אוכל אין יתרון כי הנחת הנחות יסוד ואם תגיד לי "תקשיב אני אין לי שום הנחת יסוד" מה היתרון בזה אומר לך מה היתרון שיהיו לך בעיות במפעל ואז אתה תצטרך למצוא דרך יותר טובה לעבוד ואז תוכל להביא רובוטים שיעשו את העבודה במקומו ואז תגיד "הכל בזכות זה שהוא עשה".

אני יכול להביא לך סתם למצוא לך יתרונות, אוקי אפשר להביא יתרונות זה יאלץ אותך להחליף את המנהלים כי בעצם המנהל עשה טעות ניהולית וזה יאלץ אותך להחליף את המנהלים ואז אם תחליף את המנהלים זה בכלל יתרום לעסק. אפשר להביא המון רעיונות במה טוב נגיד לדוגמה זה יאלץ אותך להגיד למנהל "תקשיב אתה חייב לעבוד איתו" ואז המנהל שלך יהיה חייב להיות חכם פי מאה ואם הוא יהיה חכם פי מאה הוא יפתור עוד מאה בעיות נוספות, אפשר להביא לך יתרונות אתה רוצה יתרונות כאלה אפשר להביא לך אותם.

ש: אוקי אז אתה אומר יתרון וחיסרון תמיד ביחס.

אליעד: אבל תלוי מה המטרה.

ש: למטרה.

אליעד: כן תלוי ביחס להגדרות וכו' אבל זהו ובאופן יחסי אם כמעט אין חסרונות לפטר אותו אז תפטר אותו אם אתה יכול למה לא.

ש: אתה יודע אני פיטרתי אותו מה שנקרא למען יראו ויראו זאת בעצם הסיבה העיקרית.

אליעד: אוקי, הייתה לנו פעם שיחה דומה כזאת אתם זוכרים בדיוק דומה כזאת שאתה ישבת פה והוא ישב שם, בדיוק בדוגמה כזאת אתה אמרת בדיוק את אותו דבר והוא אמר את אותו דבר.

ש: אבל זה היה בהקשר הזה?

אליעד: זה היה בהקשר דומה כנראה.

ש: אני לא מאמין אבל אם היית מדבר איתו ככה.

אליעד: אולי אבל לא משנה יש כל מיני צדדים למטבע זה לא משנה יש לכל מטבע כמה צדדים.

ש1: אני רוצה להגיד לך משהו אני אישית דיברתי איתו לקחתי אותו הצידה ודיברתי איתו והוא התנהג בצורה לא יפה גם מולי וזה לאורך זמן לא שהשתגע.

ש2: אולי הוא דווקא רוצה מכתב פיטורים.

אליעד: בסדר גם יכול להיות.

ש: אז תגרום לו להתפטר.

אליעד: פיטר כבר זהו.

ש: פיטרתי אותו.

אליעד: אמר לו סע לשלום צא למבצע סע לשלום.

ש: אולי היה כדאי להשיב אותו, אחד שהולך עד הסוף ככה אולי יכול לתרום לעסק יותר.

אליעד: במה הוא הלך עד הסוף בדיוק?

ש: בדרך הלא טובה.

אליעד: אבל זה דרך אגב הדבר הראשון שאני אמרתי אם הוא היה אומר "תקשיב אני בחוזה התחייבתי לעבוד עד 17:00 אני עובד עד 17:00 אבל מצד שני אני התחייבתי בחוזה לעבוד עד 17:00" אם הוא עובד עד 17:00 הוא עובד הלוואי שכל העובדים יהיו ככה אבל זה הדבר הראשון שכבר אמרתי, אמרתי תקשיב אם הוא באמת היה עובד עד 17:00 עובד מצוין אומר "תקשיב אני קורע את התחת עד 17:00 ב 17:00 אני לא יכול יותר לא מסוגל להישאר יותר".

הלוואי שכל העובדים יעבדו ככה גם הוא יעדיף שלא ישלם שעות נוספות ושכולם יעבדו בזמנם את מה שצריך אבל גם זאת לא האמת הוא לא באמת הולך עד הסוף הוא נצמד לחוזה רק בסעיף "אתה צריך ללכת הבית.

ש: אבל רגע אני לא מבין אם פיטרת אותו למה שאלת את השאלה?

אליעד: הוא רוצה להבין את העיקרון.

ש1: אני רוצה לדעת את ההיפוך.

ש2: מה עשית טעות?

אליעד: לא טעות רוצה להביא הצעות רוצה לראות עוד זווית, מה אתה אומר?

ש: זה לא תגיד ככה העובד לפעמים אין עבודה בבוקר פתאום יש את ההזמנה וצריך זה.

אליעד: לא אצלהם יש מספיק עבודה כל הזמן יום ולילה.

ש: יכול להיות יש שאין.

אליעד: לא אין שאין יש תמיד יש.

ש: הוא אמר לו תישאר שעות נוספות אז כאילו.

אליעד: הוא עקרונית רצה להגיד "אל תשגעו אותי" אז הוא אמר לו "בסדר לא אשגע אותך יותר בכלל".

ש1: הרגשת שהוא עושה לך תרגילים כאלה בשביל מכתב פיטורין.

ש2: כנראה שכן.

אליעד: מה זה משנה פיטר אותו נגמר הסיפור, טוב הנושא הזה הובן הובהר.
רוצה לראות למצוא פתרונות יצירתיים בלי לחץ רצון תשובה לא באמת עובד ככה להקשיב סיפור אושר בלי אימון אימון למנהלים אימונים בעבודה בעיה בעיה עם בעיות בעיות בעבודה בעיות משמעת בעיות משמעת אצל עובדים בעיות עם בעיות עם עובדים חיסרון או יתרון חיסרון ויתרון חיסרון יתרון חיסרון מול יתרון חסרונות חסרונות או יתרונות חסרונות בכל דבר חסרונות ויתרונות חסרונות יתרונות חסרונות מול יתרונות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים יתרון יתרון או חיסרון יתרון וחיסרון יתרון חיסרון יתרון מול חיסרון יתרונות יתרונות או חסרונות יתרונות וחסרונות יתרונות וחסרונות ב יתרונות וחסרונות בכל דבר יתרונות חסרונות יתרונות מול חסרונות להתאמן ללמוד ללמוד לנהל ללמוד לנהל עובדים ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לפטר לפטר עובד לפטר עובדים מנהל מנהלים משמעת משמעת אצל עובדים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עבודה עובד עובדים פיטור עובדים פיטורים
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל , ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים , אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של רובוט אנושי, שפועל על פי מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן כללי. האם עובדים הם באמת רובוטים אנושיים? כן, לפי ההסבר של אליעד, ... האנושי. אם תבין את הכללים, את מערכת ההפעלה הזו, תוכל להבין מה מניע את העובדים שלך ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד באופן כללי כיצד עובד המוח האנושי. ניסיון למצוא שיטות ספציפיות ... לעבוד יותר טוב, עדיף ללמוד איך אנשים חושבים, איך נוצרת מוטיבציה, איך נוצר פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, רצונות, פחדים, מוטיבציות, וכל שאר התהליכים הפסיכולוגיים והרגשיים ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם מתמודדים ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את ... אותה? אם התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע ... החשובים ביותר, שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן ... לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: ... גם אם נדמה לך שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב בקניון ללא יעד ... ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה מתוכננת? כאשר רוצים לקיים פגישה מסודרת ומתוכננת, ... שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. בסיכום הזה יש לוודא שהכל ברור, לבדוק אם יש שאלות ... לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על הדברים, אך הוא מאפשר לבן שיחו ... רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, פשוט מסתובבים וזורמים עם מה שקורה, כמו טיול בקניון ... לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע מראש מהם הנושאים שנדון בהם. לארגן את סדר הנושאים ... הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה שמתגלגלת ללא ... היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים בפגישה זורמת קורה מצב שבו נשארים רק דקות ספורות לסוף ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ה
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים שלך, ויש לדעת כיצד לתקשר איתם ו
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך ... לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי ... במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש ... יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר ... הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים ... הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל ... להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים ... לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים בהצלחת החברה, ... ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בתל אביב, מאמן אישי למתבגרים, מאמן למציאת עבודה בנושאי לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3909 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 00:56:18 - wesi1