אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל ✔מהי "פקודה פנימית" וכיצד היא מנהלת אותנו? מה ההבדל בין "רצון" ל"תחושת חובה"? איך נוצרת תחושת הניתוק הרגשי?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מהי "פקודה פנימית" וכיצד היא מנהלת אותנו? מה ההבדל בין "רצון" ל"תחושת חובה"? איך נוצרת תחושת הניתוק הרגשי? כיצד להבחין אם הבחירה שלנו אותנטית או כפויה? מהי המשמעות של "להיות אני" בצורה אותנטית? למה אנשים מפחדים לחזור לחיים? איך תלות רגשית משפיעה על תחושת החיים? האם יש דרך למדוד את הבחירה האמיתית שלנו? למה אני מרגיש מנותק מהמציאות? איך להשתחרר מתחושת חובה? איך מרגיש אדם "מת רגשית" לעומת אדם שבאמת חי?
למה אדם לא מצליח לחזור לחיים למרות הבנה שכלית?

אליעד כהן מציג דיון עמוק על השאלה למה אנשים שמבינים את הבעיות שלהם ואת הפתרונות להן מבחינה שכלית, עדיין אינם מצליחים לחזור לחיים הרגילים ולחוות שמחה וחיבור פנימי. ההבנה השכלית, לפי אליעד, אינה מספיקה לייצר שינוי אמיתי ברגש, משום שהסיבה לתקיעות אינה שכלית אלא רגשית עמוקה.

הבעיה היא שאנשים מחזיקים באופן לא מודע "פקודה פנימית" ישנה, שהיא החלטה או אמונה בסיסית שנלקחה בשלב מוקדם יותר של החיים, בדרך כלל בילדות, ומאז לא נעשתה בחינה מחודשת שלה. לדוגמה, אדם שהחליט בילדות שעליו לסבול כדי לזכות באהבה או אישור מהסביבה, ימשיך להחזיק באמונה זו באופן לא מודע. גם כשאדם מבין שהוא יכול להיות מאושר, הוא לא מאפשר לעצמו ליהנות באמת משום שהפקודה הפנימית אומרת לו אחרת.

מהי "פקודה פנימית" וכיצד היא מנהלת אותנו?

אליעד מסביר שפקודה פנימית היא סוג של חוק או אמונה עצמית שנקבעה בעבר, ומשפיעה על כל ההחלטות שלנו באופן לא מודע. הפקודה הזו גורמת לנו להרגיש "חייבים" לבצע פעולות מסוימות, גם כשאנחנו מבינים שזה לא באמת מתאים לנו. לדוגמה, אדם אומר "אני חייב להיות עצמאי", "אני חייב להצליח בעסקים", אבל בתוכו הוא לא באמת מרגיש שזה הרצון האמיתי שלו, אלא רק משהו שהוא מרגיש שהוא חייב לעשות.

כדי לשחרר את הפקודה הזו, צריך לזהות אותה באופן מודע ולשאול את עצמנו שאלות אמיתיות: "האם אני באמת בוחר בזה או שזה נכפה עליי?". כשאנחנו מזהים את הפקודה, אנו יכולים להתחיל תהליך של שחרור ממנה.

מה ההבדל בין "רצון" ל"תחושת חובה"?

אליעד מדגיש הבדל קריטי בין "רצון אותנטי" לבין "חובה". כאשר אדם פועל מתוך חובה, הוא מאבד את החיבור האותנטי לחיים ולרצונותיו. "אני חייב ללכת לעבודה", "אני חייב להיות מצליחן" - כל אלו ביטויים של חובה שמרחיקים את האדם מרצונו האמיתי. הרצון האותנטי חייב להיות חיבור למה שאתה מרגיש ברגע הזה ולא למה שאתה חושב שאתה חייב להרגיש או לעשות.

לדוגמה, אדם שרוצה לצפות בטלוויזיה, אך מרגיש שאסור לו ליהנות לפני שהוא פותר בעיה מסוימת, לא יכול באמת להירגע וליהנות מהרגע, כי הוא מרגיש חייב לעשות משהו אחר קודם.

איך נוצרת תחושת הניתוק הרגשי?

תחושת הניתוק נוצרת כאשר אדם חי מתוך דמות מסוימת, שהוא חושב שהוא צריך להיות, ולא מתוך מי שהוא באמת. לדוגמה, אדם מנסה להיראות חזק או מצליח כדי לקבל אישור מהסביבה, ואז חייו הופכים להיות מופע, והוא מאבד את החיבור לעצמו. אליעד מציע לשים לב למילים כמו "אני צריך", "אני אמור", ו"אני יודע" - סימנים לכך שהאדם מדבר מתוך דמות ולא מתוך אותנטיות אמיתית.

כיצד להבחין אם הבחירה שלנו אותנטית או כפויה?

אליעד מציע לבדוק כל פעולה בשאלה פשוטה: "האם אני עושה זאת כי באמת בא לי או כי אני חייב?". אם התשובה היא "חייב", זה אומר שאין חיבור אמיתי לרצון. אדם חייב להתחבר מחדש לרצונות האמיתיים שלו, אפילו אם הם לא ברורים לחלוטין. רק אז הוא יוכל להפסיק לפעול מתוך תחושת חובה ולחזור לחיות בצורה אמיתית ואותנטית.

מהי המשמעות של "להיות אני" בצורה אותנטית?

להיות "אני" בצורה אמיתית, אומר אליעד, זה להיות נוכח במציאות של הרגע הזה, ולא לחזור למה שהיית בעבר או להיות דמות שאתה חושב שאתה צריך להיות. "להיות אני" זה להיות מחובר למה שאתה באמת מרגיש עכשיו, בלי לנסות להתאים את עצמך לציפיות או לדימויים חיצוניים.

למה אנשים מפחדים לחזור לחיים?

אחת הסיבות לפחד מלחזור לחיים היא זיכרון של פגיעות רגשיות, כישלונות או אכזבות מהעבר...
למה אנחנו לא מצליחים לחזור לחיים למרות הבנה שכלית עמוקה?

אחת השאלות המרכזיות בהרצאה של אליעד כהן היא מדוע אנשים שמבינים המון תובנות פילוסופיות ופסיכולוגיות עדיין מרגישים שהם לא מצליחים "לחזור לחיים". הוא מסביר כי הבנה שכלית לא מספיקה כדי ליצור שינוי רגשי אמיתי. פעמים רבות, למרות שהאדם מבין לעומק מה הבעיה שלו ואפילו יודע את הפתרון, הוא ממשיך לחוות תחושת ניתוק פנימי. הסיבה היא שבתת - המודע שלו קיימת "פקודה פנימית", שהיא אמונה או החלטה ישנה שהוא אימץ, בדרך כלל בילדות, ומאז לא ערער עליה לעומק.

מהי אותה "פקודה פנימית" שמונעת מאיתנו להיות מאושרים?

אליעד מדגים את המושג של פקודה פנימית בהחלטות שאדם קיבל בילדותו מבלי להבין שאלו בחירות אפשריות בלבד. לדוגמה, אדם שהחליט בילדותו שכדי להיות ראוי לאהבה, עליו לסבול או להקריב את האושר האישי שלו. בגלל אותה אמונה פנימית, גם כשהוא כבר מבין שהוא יכול להיות מאושר וליהנות מהחיים, הוא לא באמת מאפשר לעצמו ליהנות. הפתרון לכך הוא קודם כל לזהות את אותה "פקודה", ולשאול את השאלה הפנימית החשובה: "האם אני באמת בוחר את מה שאני עושה? האם אני באמת בוחר את הרצונות שלי, או שהם נכפים עליי באופן לא מודע?".

מה ההבדל בין "לרצות משהו" לבין "להרגיש מחויב לרצות אותו"?

אליעד מסביר שרוב האנשים מתבלבלים בין "רצון" ל"חובה". כשאדם מרגיש שהוא "חייב" לעשות משהו, למשל בגלל לחץ חברתי, ציפיות של המשפחה, או מחשבות אוטומטיות שהושרשו בו, הוא מאבד את החיבור הפנימי לרצון שלו. הרצון האמיתי צריך להיות מחובר למה שהאדם באמת מרגיש באותו הרגע, ולא למה שהוא חושב שעליו לרצות. ברגע שאדם אומר לעצמו "אני חייב לעשות משהו", הוא כבר לא חי מתוך בחירה, אלא מתוך אילוץ פנימי, וזה בדיוק מה שגורם לתחושת הניתוק הרגשי מהחיים.

איך מרגיש אדם "מת רגשית" לעומת אדם שבאמת חי?

אליעד מתאר שאדם שבאמת חי הוא אדם שפועל מתוך חיבור לרגע הנוכחי, מתוך רצון פנימי אמיתי. לעומתו, אדם "מת רגשית" הוא זה שמבצע פעולות מתוך תחושת אוטומטיזם, ללא חיבור להנאה, לשמחה או לסקרנות. דוגמה טובה לכך היא אדם שלא מסוגל פשוט ליהנות מפעולה פשוטה כמו צפייה בטלוויזיה. אם אדם לא מצליח ליהנות מפעולות בסיסיות, זה סימן שהוא נמצא במצב של ניתוק רגשי וחוסר חיבור פנימי, כלומר, - הוא לא באמת חי.

איך נוצרת תחושת הניתוק והחוסר חיבור לחיים?

אליעד מתייחס לאנשים שחווים תחושת ריקנות מתמשכת, כאילו הם לא נמצאים באמת בחיים. הוא מסביר שזה נגרם מכך שהם חיים "מתוך דמות", כלומר, הם מנסים להיות מי שהם חושבים שהם אמורים להיות, במקום פשוט להיות הם עצמם. כל עוד האדם עסוק בלהחזיק דמות שתקבל הערכה או אהבה, הוא לא יכול באמת לחוות את המציאות בצורה אותנטית וזורמת.

איך אפשר לדעת אם אתה באמת בוחר במה שאתה עושה?

כדי לבדוק אם אנחנו באמת בוחרים את מה שאנחנו עושים, אליעד מציע לשאול את עצמנו את השאלה הבאה: "האם אני עושה את הפעולה הזו כי בא לי או כי אני מרגיש שאני חייב?". אם עולה תחושה של חובה או אילוץ, זה סימן שאנחנו לא באמת בוחרים. התהליך לשינוי הוא לזהות את אותן פעולות שאנחנו לא באמת בוחרים בהן, לעצור, ולהתחבר מחדש לרצון האמיתי שלנו.

מהו הקשר בין להיות "אני" לבין לחיות חיים אותנטיים?

אחת הנקודות החשובות בשיחה היא המושג "להיות אני". אליעד מסביר שלהיות "אני" זה לא לחזור להיות האדם שהיינו בעבר, אלא להיות נוכחים לגמרי בהווה, ולהרגיש את מה שאנחנו באמת חווים עכשיו, בלי לנסות להיות מישהו אחר או לחזור לזיכרון של עצמנו. ברגע שאדם מפסיק לנסות "להיות דמות", הוא חוזר להיות נוכח במציאות וחווה את החיים...
למה אדם לא מצליח "לחזור לחיים" למרות שהוא מבין הרבה דברים?

אחת מהשאלות המרכזיות בדיון הייתה מדוע אדם שמבין המון תובנות פילוסופיות ופסיכולוגיות עדיין לא מצליח לחזור "לחיים הרגילים". אליעד כהן מסביר כי הבנה שכלית לא בהכרח מייצרת שינוי רגשי אמיתי. פעמים רבות, האדם ממשיך לחיות בתחושת ניתוק פנימית, למרות שהוא מבין מה הבעיה ואפילו יודע את הפתרון. הסיבה לכך היא שבמעמקי תודעתו הוא עדיין מחזיק "פקודה" ישנה - הנחת יסוד לא מודעת שמונעת ממנו להשתחרר באמת ולחיות.

מהי אותה "פקודה פנימית" וכיצד היא משפיעה על החיים?

הפקודה הפנימית היא החלטה שהאדם לקח על עצמו בעבר, לעיתים בילדות, מבלי להבין שזו רק בחירה אפשרית. לדוגמה, יכול להיות שהאדם החליט שבשביל להיות ראוי לאהבה הוא צריך לסבול או לא להיות מאושר. ולכן, גם כשהוא כבר יודע איך אפשר להרגיש טוב, הוא לא מרשה לעצמו באמת לחיות וליהנות. אליעד מדגיש שהפתרון מתחיל בזיהוי הפקודה הזו, ובשאלה הפנימית: האם אני באמת בוחר את מה שאני עושה? האם אני בוחר את הרצון שלי?

מה ההבדל בין "לרצות משהו" לבין "להרגיש מחויב לרצות אותו"?

הרבה אנשים טועים לחשוב שהם רוצים משהו, אך בעצם הם פשוט מרגישים מחויבים לרצות אותו בגלל הסביבה, החברה, ההורים, או מחשבות אוטומטיות. אליעד מדגיש שהרצון האמיתי נובע מחיבור עמוק למה שהאדם רוצה כרגע - לא למה שהוא חושב שהוא צריך לרצות. ברגע שאדם אומר לעצמו "אני חייב לעשות X", הוא מאבד את הבחירה הפנימית, ואז גם מאבד את החיבור לחיים.

מה ההבדל בין אדם "חי" לאדם "מת רגשית"?

אדם חי באמת הוא זה שפועל מתוך חיבור לרגע הזה, מתוך רצון פנימי אמיתי ולא מתוך חובה או לחץ. אדם "מת רגשית" הוא זה שעושה דברים מתוך אוטומט, מרגיש נתק רגשי, לא נהנה מהדברים הקטנים, ולעיתים לא מסוגל להתחיל משימות פשוטות כמו לראות טלוויזיה. אליעד מדגיש שאם אדם לא מסוגל לשבת ולראות טלוויזיה מהנה - זה סימן שהוא לא באמת חי.

מהי תחושת "אני לא בחיים" ואיך היא נוצרת?

האדם השני בשיחה מספר שוב ושוב על תחושת ריקנות, כאילו הוא לא נוכח באמת במציאות. הוא מתאר חוסר חשק לפעול, חוסר יכולת להניע את עצמו. אליעד מסביר לו שהבעיה נובעת מכך שהוא חי מתוך דמות מסוימת שהוא מנסה לייצר - דמות של "מי שהוא אמור להיות", במקום להיות עצמו. כל עוד הוא מנסה להיות דמות מסוימת כדי לקבל אהבה או הערכה - הוא מתנתק מהחוויה הפשוטה של החיים.

איך אפשר לדעת אם אתה באמת בוחר משהו או לא?

כדי לבדוק אם אתה באמת בוחר משהו, שאל את עצמך: האם אני עושה את זה כי בא לי, או כי אני מרגיש שאני חייב? אם יש תחושת חובה או נוקשות פנימית, סימן שאתה לא באמת בוחר. אליעד מציע להתמקד שוב ושוב בשאלה: "האם אני בוחר את מה שאני עושה עכשיו?". אם אתה מגלה שאתה לא בוחר - זו הזדמנות לעצור, לזהות את הדמות שאתה מנסה להיות, ולהיזכר שאתה יכול לבחור אחרת.

מה הקשר בין "להיות אני" לבין להיות בחיים?

במהלך השיחה חוזרת הטענה ש"אני לא מרגיש את עצמי". אליעד מסביר ש"להיות אני" זה לא לחזור להיות מה שהייתי פעם - אלא להיות נוכח ברגע הזה, להרגיש את מה שקורה עכשיו. לא לפעול מתוך זיכרון או תדמית, אלא מתוך מה שבאמת קורה בתוכי כרגע. ברגע שהאדם מפסיק "לעבוד בלהיות מישהו" - הוא חוזר להיות חי.

למה אנשים מפחדים לחזור לחיים?

אחת התובנות החזקות בשיחה היא שהאדם לעיתים מפחד לחזור לחיים בגלל חוויות שליליות מהעבר. לדוגמה: פחד להיכשל, פחד להיפגע, פחד להיות שוב תלוי רגשית. אדם שחווה בעבר חוויה קשה (למשל פרידה כואבת) עשוי להחליט שהוא לא מוכן יותר להיפתח לחיים, ולכן הוא מקפיא את עצמו. אך אליעד מסביר שזו בחירה. גם ההחלטה "לא לחזור לחיים" - היא בחירה, וניתן לבחור אחרת.

איך אדם יכול לזהות את הדמות שהוא מגלם בלי לשים לב?

אליעד מדגיש שהרבה אנשים "מדברים דמות", כלומר, הם מדברים מתוך ניסיון להיראות בצורה מסוימת ולא מתוך כנות. הסימן לכך הוא שהם משתמשים בביטויים כמו "אני יודע", "אני צריך", "אני אמור". כל אלו מבטאים חשיבה של דמות ולא של הוויה אמיתית. הדרך להשתחרר מזה היא לדבר בכנות על מה שאתה באמת מרגיש כרגע, אפילו אם זה מבולבל ולא ברור.

מה הקשר בין תלות רגשית לבין הרצון לחיות?

אליעד מציין שתלות רגשית יכולה להיות לגיטימית - אם היא נבחרת מתוך חיבור. הבעיה מתחילה כשאדם מרגיש חייב להיות תלוי במשהו או במישהו. במצב כזה, האדם כבר לא חווה את עצמו כבוחר. אם האדם בוחר לחיות בזוגיות...
מהם האתגרים המרכזיים בהתמודדות עם החיים?

בהרצאה, אליעד כהן מתאר את ההתמודדות עם האתגרים של החיים וההבנה כיצד ניתן להתמודד עם פחדים, דאגות ואמונות מקובעות שמבוססות על חוויות העבר. הוא מציין כי על האדם להתחיל בהבנה עמוקה של עצמו, כמו גם להבין את הבחירות שהוא עושה ואת הכיוונים בהם הוא הולך בחיים.

אליעד מדבר על הצורך להבין את המציאות באופן נכון, תוך תיאור מצבים שבהם האדם לא מרגיש חי או לא מרגיש שהוא בוחר את מה שהוא עושה. הוא מציין את הקושי של אנשים להבין את עצמם ולהיות עם עצמם, בעיקר כשיש להם פחדים או התמקדות במציאות החיצונית.

איך אפשר לשחרר את הפחדים ולהיות בחיים?

אליעד מסביר שכאשר אדם מרגיש שהוא "לא חי" או שהוא לא מסוגל להשתחרר מפחדים פנימיים, עליו להתחיל בהבנה שכולנו בוחרים את הדרך שלנו. אנשים נוטים להישאר בעבודות או במערכות יחסים שלא מביאות להם אושר, אך הם לא עושים את הבחירה האמיתית לשנות את המצב כי הם מרגישים פחדים או תחושת תקיעות.

כשהאדם מבין שהוא נמצא במצב שבו הוא לא בוחר בצורה חופשית, עליו לפתח מודעות לכך, ולהתחיל לקחת אחריות על המצב שהוא נמצא בו. כל אדם יכול לשנות את מצבו אם רק יבחר בכך, גם אם הדבר דורש לו זמן ומאמץ.

האם אנחנו באמת בוחרים את מה שאנחנו עושים?

כחלק מההסברים, אליעד מציין שהמושג של "בחירה" הוא חיוני בהבנה שלנו את החיים. הוא מציין שחשוב להבין אם אנחנו בוחרים את מה שאנחנו עושים, או אם אנחנו פשוט מגיבים לסביבה או למערכת ששלטה בנו כל הזמן. אם אדם מרגיש שהוא לא יכול לחיות את החיים בצורה שהוא רוצה, הוא לא באמת בחר בכך. לפעמים זה קורה בגלל חוויות עבר או פחדים ששולטים במחשבותיו.

אליעד מזכיר גם את החשיבות של להיות בתודעה מלאה ולקבל אחריות על כל החלטה. זהו חלק מהתהליך של להיות מודע ומחובר למציאות של עצמנו.

האם באמת יש קשר בין המהות שלנו למעשים שלנו?

הרבה פעמים, אנשים בוחרים לעסוק במעשים שהם לא בהכרח מביאים להם אושר, כי הם לא מחוברים למהות האמיתית שלהם. אליעד מסביר שהדרך להתקדם היא להבין את המעשים שאתה עושה ולקחת את הבחירות באופן מודע. כל פעולה שאדם עושה, בין אם היא קשורה לעבודה, מערכת יחסים או תחום אחר, צריכה להיות בחירה מודעת, ולא תוצאה של אוטומטיזם פנימי.

איך להתחבר למהות האמיתית ולפעול מתוך חיבור פנימי?

במהלך השיחה, אליעד מזכיר את הצורך להיות אותנטי ולהרגיש באמת את החיים. אם אדם לא מרגיש...
תובנות להשתחרר מ להיות עם עצמך להיות מאושר הרגשה של הצלחה בעסקים בגלל פסיכולוגיות לשאול למה לא צריך התחושה הפנימית אותנטי אותנטיות אותנטית איך להשתחרר איך להשתחרר מ איך להשתחרר מתחושת חובה איך נוצר איך נוצרות איך נוצרים איך נוצרת אמיתית אמת אני מרגיש אני מרגיש מנותק אני מרגיש מנותק מהמציאות אנשים אנשים מפחדים בחירה דרך האם יש הבדל הבדלה הבדלים הבחירה ההבדל החיים המציאות המשמעות של הרגשה הרגשה של חובה הרגשה של חובות הרגשה של ניתוק הרגשת חובה הרגשת חובות הרגשת חיים הרגשת ניתוק השתחררות חוויה חוויות חופש חיים כיצד נוצרות להבדיל להיות אני להשתחרר להשתחרר מ להשתחרר מתחושת חובה לחזור למה אני למה אני מרגיש למה אני מרגיש מנותק למה אני מרגיש מנותק מהמציאות למה אנשים למה אנשים מפחדים לנהל מה ההבדל בין מהי המשמעות מהי המשמעות של מהי משמעות מוות מנהל מנותק מהמציאות מציאות מרגיש מרגיש מנותק מרגיש מנותק מהמציאות משמעות משמעות של נוצר ניהול ניתוק ניתוק רגשי ניתוקים פחד פחד ל פחדים פנימיות פנימית רגישות רגש רגשות רגשיות רצון תחושה תחושה של חובה תחושה של חובות תחושה של ניתוק תחושות תחושת תחושת חובה תחושת חובות תחושת חיים תחושת ניתוק תחושת ניתוק רגשי תלות תלות רגשית תלותיות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול , סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב ...
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
אימון למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל?
... למנהלים, סוד ניהול העובדים, איך לנהל אנשים? איך לנהל עובדים? איך לנהל בני אדם? עובדים הם בני אדם, עובד כרובוט אנושי, איך ללמוד לנהל? איך להיות מנהל? איפה ללמוד ניהול? סודות הניהול, איך להצליח בניהול? איך להצליח לנהל? מה הדבר הכי חשוב בניהול עובדים? הדבר הכי חשוב בניהול עובדים הוא להבין שעובדים הם בני אדם, וכדי להצליח בניהול, צריך להבין את המוח האנושי. עובדים הם למעשה סוג של ... מערכת הפעלה קבועה שמטרתה להרגיש טוב ולהימנע מהרגשה רעה. ניהול מוצלח של עובדים הוא בעצם ניהול מוצלח של בני אדם, ולכן מי שרוצה לנהל עובדים צריך ללמוד לעומק כיצד עובד המוח האנושי באופן ... ואיך לתקשר איתם בצורה אפקטיבית. למה לא כדאי לחפש שיטות ניהול מיוחדות לעובדים? אליעד מדגיש שלא צריך לחפש שיטות מיוחדות לניהול עובדים, אלא פשוט להבין שמדובר בבני אדם רגילים, וללמוד ... פחד, ואיך אנשים מקבלים החלטות באופן כללי. איך יכול להיות שמנהל לא יודע לנהל עובדים? לא ייתכן מצב שבו מנהל לא מבין בני אדם ובכל זאת מצליח בניהול עובדים. מי שלא טוב במערכות יחסים בין - אישיות, לדוגמה, ביחסים עם בני הזוג, עם הילדים או עם לקוחות, יתקשה מאוד לנהל עובדים בצורה מוצלחת. תקשורת בין - אישית לקויה היא הבסיס לכישלון בניהול עובדים, מכיוון שניהול עובדים תלוי לחלוטין ביכולת של המנהל להבין ולתקשר עם בני אדם אחרים. איך בדיוק לומדים לנהל עובדים טוב יותר? לפי אליעד, הדרך היעילה ביותר ללמוד לנהל אנשים אחרים היא ללמוד איך המוח של בני האדם פועל. במקום לחפש שיטות ניהול נקודתיות, יש ללמוד ולהבין כיצד נוצרים רגשות, מחשבות, ...
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממנהלים בכירים, מנהלי ביניים, ראשי צוותים, סגנים, ועד לפועלים פשוטים. אליעד מדגיש כי התפיסה שיש דברים שרואים משם ולא רואים מכאן נכונה במיוחד בניהול ארגוני. מנהל שנשען על דיווחים בלבד מסתכן בכך שהדיווחים לא יהיו מדויקים או יסתירו בעיות ממשיות בשטח. מה המשמעות הפרקטית של ללכלך את הידיים בניהול עובדים? אליעד מסביר שעל מנהל לבצע בפועל, מעת לעת, את העבודה של העובדים הכי פשוטים בארגון. הוא נותן מספר דוגמאות מפורטות: אם אתה קבלן בניין בכיר שמנהל עובדים רבים, צא לשטח ועבוד בפועל עם פועלי הבניין. אל תסתפק בביקור קצר, לך ותערבב איתם את המלט, תטיח קירות ותעשה את הפעולות שהם עושים. אם אתה מנהל מחלקת רכב, שב עם עובדי המחלקה שעושים הזמנות טלפוניות מספקים, תתקשר בעצמך לספקים, וכך תבין את המציאות שהם ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים , איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל פעם שיש משימה שעליך לבצע כמנהל, יש לשאול את עצמך אילו חלקים במשימה הם כאלה שרק אתה יכול לבצע, ואילו חלקים אחרים אפשר להעביר לעובדים שלך בארגון. הרעיון המרכזי כאן הוא שהמנהל לא אמור לבצע את כל המשימות בעצמו, אלא דווקא לחלק אותן לאנשים אחרים ולשמור לעצמו את התפקידים שהכי חשובים, קריטיים או שאף עובד אחר לא יכול לבצע ... הזו במקום שאני אעשה אותה? אם התשובה היא כן, המשימה או החלק הרלוונטי צריך לעבור אליו. רק לאחר שהעובדים בארגון סיימו לבצע את כל מה שביכולתם, אתה כמנהל צריך להיכנס לתמונה ולסגור את הדברים האחרונים - אותם הדברים שהעובדים אינם יכולים לבצע בעצמם. לדוגמה, נניח שיש משימה בארגון, ונדמה לך שרק אתה יכול ... לבצע את 10% האחרונים, החשובים ביותר, שרק אתה יכול לעשות. הדבר נכון אפילו למשימות שנראות תחילה שרק אתה מסוגל לבצע - תמיד כדאי לבדוק שוב. למה הזמן של המנהל שווה הרבה יותר מזמנם של העובדים? אליעד מדגיש נקודה קריטית: הזמן של המנהל חשוב הרבה יותר מאשר הזמן של העובדים. הוא יכול להיות חשוב פי מאה, פי אלף או אפילו פי מיליון מהזמן של העובדים, מכיוון שהתפקיד המרכזי של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון של חלוקת משימות נכונה בארגון? חלוקת משימות נכונה מאפשרת למנהל להתפנות לעיסוקים קריטיים שקשורים בפיתוח העסק, שיפור התהליכים, קבלת החלטות אסטרטגיות והובלת הארגון כולו קדימה. כך למעשה, כאשר אתה מאפשר לעובדים לבצע את המשימות, אתה מתפנה לפעולות המורכבות והחשובות באמת, כגון ניהול הארגון, זיהוי הזדמנויות חדשות וקידום מטרות עסקיות ארוכות טווח. מה לעשות בפועל עם כל משימה חדשה שמגיעה אליך כמנהל? הצעד הראשון בכל משימה חדשה הוא תמיד לשאול: האם ואילו חלקים במשימה שלי מישהו אחר בארגון יכול לבצע במקומי? אליעד ממליץ להקפיד ליישם את השאלה הזו תמיד, כהרגל ניהולי קבוע. בצורה זו, אתה שומר לעצמך את היכולת לנהל את הארגון בצורה מיטבית, במקום להיות עובד נוסף בארגון. אליעד ממליץ על הגישה הבאה בפועל: בדוק אילו חלקים מהמשימה אפשר להעביר לעובדים אחרים. העבר ... היחיד שיכול לבצע אותה. גם אם נדמה לך שהמשימה מסובכת או ייחודית מדי, תמיד שווה לבדוק שוב. ככל שיותר חלקים של המשימות יבוצעו על ידי עובדים אחרים, כך לך כמנהל יהיה זמן רב יותר לעסוק בניהול עצמו - המשימה החשובה ביותר של כל
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא תכנון וללא מטרה ברורה - כמו יציאה להסתובב ... חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון לפגישה מתוכננת? כאשר רוצים לקיים פגישה מסודרת ... הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא הבא. בסיכום הזה יש לוודא שהכל ברור, לבדוק אם ... מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ובאיזה סדר עליו לדבר על הדברים, אך הוא מאפשר לבן ... בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית מוגדרת, פשוט מסתובבים וזורמים עם מה שקורה, כמו ... בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל סיטואציה. לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי ... מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם: לקבוע מראש מהם הנושאים שנדון בהם. לארגן את ... לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא התקבלה שום החלטה משמעותית, בדיוק כפי ששיחה ... באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? לפעמים בפגישה זורמת קורה מצב שבו נשארים רק דקות ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ה
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, ... בין המעסיק לעובד. המעסיק רוצה שהעובד יבצע את המשימות בצורה הכי יעילה, בעוד שלעובד יש נטייה לפעול במינימום מאמץ. כדי להתמודד עם זה, על המנהל להבין שהעובד לא תמיד יפעל לפי רצון המעסיק אם הוא לא רואה את האינטרס האישי שלו במשימה. הדרך לשנות את זה היא לשדר לעובדים את המטרה הכללית של הארגון ... אם העובד לא יודע איך המשימה שלו מתקיימת בקשר עם מטרות החברה, הוא עלול לא לפתח את המוטיבציה הנדרשת כדי לבצע את העבודה בצורה האופטימלית. האם ניהול עובדים כרובוטים יכול לעבוד? מנהל שיגיע לניהול עובדים מתוך גישה של ניהול רובוטים - כלומר, יצפה שהעובדים פשוט יבצעו את המשימות המוטלות עליהם בלי לחשוב יותר מדי - עלול להיתקל בכישלון. עובדים אינם רובוטים, הם בני אדם עם רגשות, מוטיבציות אישיות, ורצונות. אם מנהל מתייחס לעובד רק כגוף שמבצע עבודה ללא קשר למוטיבציה או לרגשותיו, הדבר יוביל לדיכוי ולתחושת חוסר שביעות רצון אצל העובדים, דבר שעלול להוריד את ביצועיהם. האם יש מקום למוטיבציה אישית בעבודה? המנהל לא יכול לבקש מהעובד לבצע את העבודה בצורה האופטימלית אם הוא לא יודע איך לשפר את המוטיבציה האישית של העובד. כל עובד מגיע עם מאפיינים שונים, ותפקיד המנהל הוא לזהות את הדרך האישית שבה אפשר להפעיל את המוטיבציה של כל עובד. אחת השיטות לכך היא להפוך את העובדים לשותפים פעילים במטרה הכללית של החברה. האם ידע ... את הידע המקצועי לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. לכן, חשוב להשקיע בהדרכות מקצועיות שיאפשרו לעובד לבצע את עבודתו בצורה יותר אוטונומית ומספקת. איך המנהל יכול לשפר את המוטיבציה בעובד? על מנת שהעובדים יהיו יותר יעילים, עליהם להבין את חשיבות העבודה ואת השפעתה על הצלחת הארגון. כאשר המנהל מעביר את המסר הזה בצורה ברורה, ומוודא שהעובדים לא מרגישים מרותקים למערכת כמו רובוטים, אלא כשותפים פעילים בהצלחת החברה, המוטיבציה שלהם עשויה לעלות. השקעה בתנאים פיזיים ורגשיים של העובדים, כמו יחס אישי, אווירה נוחה בעבודה, ופיתוח מקצועי, תעזור במידה רבה להשגת המטרה הזאת. איך לנהל עובדים? ניהול עובדים בצורה נכונה ניהול עובדים ומוטיבציה איך להפעיל מוטיבציה אצל עובדים? מהות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מהי "פקודה פנימית" וכיצד היא מנהלת אותנו? מה ההבדל בין "רצון" ל"תחושת חובה"? איך נוצרת תחושת הניתוק הרגשי? כיצד להבחין אם הבחירה שלנו אותנטית או כפויה? מהי המשמעות של "להיות אני" בצורה אותנטית? למה אנשים מפחדים לחזור לחיים? איך תלות רגשית משפיעה על תחושת החיים? האם יש דרך למדוד את הבחירה האמיתית שלנו? למה אני מרגיש מנותק מהמציאות? איך להשתחרר מתחושת חובה? איך מרגיש אדם "מת רגשית" לעומת אדם שבאמת חי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל, איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא הכוונה אישית, קואצ'ר לילדים, מאמן אישי לחיים בנושא לנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:25:38 - wesi1