אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
טיפים לראיון עבודה הכי טוב פסיכולוגים מוצר בינוני למכור מוצר פשוט התנגדויות יתרון תחרותי פסיכולוגיות זוגי הפסיכולוגים איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר בינוני איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך בידול בידול עסקי בידול שיווקי בינוניות במה אני הכי טוב גרוע דווקא אותי האם חייב בידול עסקי הכי טוב הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חייב חייב בידול עסקי יחודיות ייחוד עסקי ייחודיות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה שיקנו דווקא ממני למה שירצו דווקא אותי למכור למכור מוצר למכור מוצר בינוני למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מה הייחודיות שלי מה מיוחד בי מוצר מוצר בינוני מוצר גרוע מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מיוחד מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נישה נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים קשה למכור מוצר יקר שיקנו דווקא ממני שירצו דווקא אותי
חכם אמיתי - מהן 2 היכולות המיוחדות שיש לחכם אמיתי?
... חכמים מהם. ויש גם את החכם האמיתי, שהוא חכם משום שהוא מבין את המציאות בשלמות, חושב כמו המציאות, וחי עפ צורת החשיבה שלפיה מתנהלת המציאות. ובמאמר הזה נאיר את 2 היכולות הייחודיות שיש אותן רק למי שהוא חכם אמיתי. ושאם אין אותם לאדם, אז הוא לא נחשב לחכם אמיתי. ואם נתבונן על העולם נראה, כי את כל הרעיונות שיש בעולם, ניתן לחלק ...
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
... וזאת בעיקר מפני שאנשים לא עושים סקס עם כל אחד. התחושה של הייחודיות נוצרת דווקא משום שהאדם השני בוחר בך באופן מיוחד ולא בכל אחד אחר. המהות של סקס כפעילות מוגבלת, שבה אנשים ... מי לקיים יחסי מין, יוצרת אצל האדם תחושה חזקה של חשיבות עצמית וייחודיות. למה אנשים רוצים להרגיש שהם מיוחדים? אחת הסיבות שאנשים רוצים להרגיש מיוחדים היא הרצון הבסיסי שלהם להרגיש שהם ... אנשים נוטים להשוות את עצמם לאחרים, ולפעמים הם מגיעים לתחושה של בינוניות או של חוסר משמעות. סקס יכול לספק לאדם תחושת ייחודיות חיובית, ולהראות לו שהוא נבחר על ידי מישהו שיכול היה לבחור כל אדם אחר - אך בחר דווקא בו. איך נוצרת ההרגשה ... הוא בוחר אדם מסוים ומקיים איתו יחסים, הדבר מעצים את תחושת הייחודיות של האדם שנבחר. לדוגמה, בחורה יפה מאוד, שיש לה מחזרים רבים מאוד, תבחר לקיים סקס רק עם גבר שהיא מוצאת בו משהו ... שהאישה עושה איתו משהו מיוחד שלא עשתה עם אף גבר אחר, הוא חש ייחודי אף יותר. אותו דבר תקף לגבי נשים. אם אישה יודעת שהגבר שבחר בה הוא גבר שיש לו הרבה אפשרויות, עצם העובדה שהוא בחר ... מיוחדת וראויה להערכה גדולה יותר. איך מונוגמיה משפיעה על תחושת הייחודיות בסקס? המונוגמיה מחזקת עוד יותר את תחושת הייחודיות. במסגרת קשר מונוגמי האדם יודע שהפרטנר שלו בוחר בו באופן בלעדי ואינו בוחר בשום אדם אחר. כך, המונוגמיה הופכת להיות עדות חזקה במיוחד לייחודיות של כל אחד מבני הזוג. האדם אומר לעצמו: הוא או היא בחרו רק בי, למרות שיש להם אפשרויות רבות, סימן שאני מיוחד ... סקס היה דבר שכולם היו עושים עם כולם ללא הבחנה, הוא היה מאבד מהייחודיות שלו, ולא הייתה נוצרת תחושה מיוחדת ממנו. בדיוק כפי שברכת שלום, שכולם אומרים לכל אחד אחר, מאבדת את המשמעות שלה. ... לסקס. כיצד נוצרת התמכרות לסקס בעקבות תחושת המיוחדות? תחושת הייחודיות המופקת מסקס היא כה חזקה שהיא עשויה ליצור התמכרות. האדם מתמכר לתחושה הטובה של היותו מיוחד, ומחפש שוב ושוב את ... בהכרח מכורים רק להנאה הפיזית אלא לתחושה הפסיכולוגית של הערך, הייחודיות והמשמעות שהם מפיקים מהסקס. לסיכום, הסיבה שיחסי מין גורמים לתחושה של מיוחדות טמונה בבחירה הבלעדית של הפרטנרים ... לסקס? למה אנשים נהנים מיחסי מין? מה הקשר בין מונוגמיה לתחושת ייחודיות בסקס? איך נוצר חשק מיני? מה גורם לתחושה טובה בסקס? למה אני רוצה להרגיש מיוחד? אחת הסיבות להנאה מסקס, היא בגלל ...
איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
... להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר ... היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי. אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך. כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך ... מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם: התם הנל למד מלאכת סנדלרות, ומחמת שהיה תם, למד הרבה עד שקבל. ולא היה בקי בהאמנות בשלמות. ונשא אשה, והיה מתפרנס מן המלאכה. ומחמת שהיה תם, ולא היה בקי בהמלאכה כל כך, על כן היה פרנסתו בדחק גדול ובצמצום ולא היה לו פנאי אפילו לאכל, כי היה צריך תמיד לעסק במלאכה מחמת שלא היה יכול האמנות בשלמות. רק בשעת המלאכה, בשעה שהיה נוקב במרצע והיה מכניס ומוציא החוט העב של התפירה כדרך הסנדלרים, אז היה נושך חתיכת לחם ואוכל. ... שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת. ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת ... אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו. לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות ... עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי. ...
איך ליהנות מהחיים הרגילים? למה אני לא נהנה מהחיים? מה מונע מאנשים להיות מאושרים? איך להפסיק לרדוף אחרי מטרות בלתי אפשריות? איך לחזור להנאות הקטנות? מה הסיבה שבגללה אדם לא נהנה מהחיים הרגילים? איך נוצרות שאיפות גדולות? אני חייב להיות משהו מיוחד כדי ליהנות, לרדוף אחרי דברים גרנדיוזיים, ליהנות גם בלי לכבוש את העולם, מדוע קשה לאנשים ליהנות גם כשיש להם הכל? מה עושים עם הצורך להיות משהו מיוחד? מטרות גרנדיוזיות, למה צריך לבדוק את השורש של הבעיה?
... שהוא חייב להצליח בגדול, אז הילד מתחיל לפתח ציפייה גבוהה מעצמו. הציפייה הזו הופכת עם השנים לפקודה פנימית שכמעט בלתי אפשרי לממש, כי תמיד אפשר להיות יותר מוצלח. לדוגמה, אדם עשוי להיות מנהל עסק מצליח עם המון לקוחות, אבל הוא לא מסוגל ליהנות מכך כי הוא עדיין לא סלבריטי עולמי. אליעד ... של הבעיה? אליעד מדגיש שחייבים לחזור אחורה כדי לזהות את הרגע שבו הפקודה הפנימית הזו נוצרה. למשל, כאשר אדם בגיל צעיר החל ללמוד מקצוע מסוים, יכול להיות שבאותו רגע הוא החליט שהוא חייב להיות הכי טוב בעולם במקצוע הזה, וזו בדיוק הפקודה שגורמת לו היום לא ליהנות משום דבר פחות מזה. ברגע ...
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
תחרות בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות
... בזוגיות, תחרותיות בדייטים, למה שמישהו יאהב אותי? למה שהיא תרצה אותי? למה שהוא ירצה אותך? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותך? יש גברים יותר טובים ממני, יש בחורות יותר טובות ממני, היצע וביקוש בזוגיות למה היא תרצה אותך? איך להתמודד עם המחשבה ... טוב. אך זה לא אומר שאתה פחות טוב. אתה מי שאתה, וזה מה שחשוב. 2. תמצא את היתרונות שלך - כל אחד מאיתנו יש תכונות ייחודיות שאין לאחרים. תכונות כמו הקשבה טובה, חוש הומור, רגישות, נאמנות - כל אלו יכולים לגרום לאדם אחר להעדיף אותך. 3. תשדר ביטחון עצמי אמיתי - ביטחון ... שאתה יודע שיש לך ערך ושאין לך צורך להוכיח את עצמך כל הזמן. 4. תהיה לקוח מרוצה של עצמך - אם אתה עצמך לא אוהב את המוצר שנקרא אתה, איך תגרום למישהו אחר להרגיש טוב איתך? תתחיל בליהנות מהחיים שלך בעצמך, בלי קשר למי שסביבך. הערכה עצמית והכוח לשדר ביטחון הביטחון העצמי ... אינה רק עניין של נתונים חיצוניים - היא קשורה גם למצב הנפשי שלך ולתחושת הביטחון שאתה משדר. אם אתה חושב שאתה מוצר גרוע, זה ברור שאתה לא תוכל לגרום למישהו אחר לבחור בך. אבל אם אתה מאמין שיש לך ערך אמיתי, גם אחרים יראו את זה וירצו להיות לידך. סיכום ... במקרה כזה, אם היא תמצא מישהו שיש לו יותר מזה ממך, אתה תרגיש מאוים. לדוגמה, אם אתה חושב שאתה שווה משהו כי אתה איש עסקים, אז ברגע שמישהו אחר מגיע עם עסק מצליח יותר, אתה עלול לחשוב זהו, היא תעדיף אותו. אבל האם זה באמת נכון? לא בהכרח! כי הבחירה של אדם בבן זוג אינה מתבססת רק על כסף, הצלחה או מעמד. יש ... היא מרגישה גם איך אתה מרגיש עם עצמך. אם לך טוב עם עצמך - גם לה יהיה יותר קל להרגיש טוב איתך. אם אתה חושב שאתה מוצר גרוע, למה שמישהי אחרת תרצה לקנות את המוצר הזה? איך לאהוב את עצמך באמת? 1. תפסיק להשוות את עצמך לאחרים. תמיד יהיה מישהו עם יותר כסף, יותר ניסיון, או מראה חיצוני יותר טוב. אבל זה לא אומר ... שאתה יודע שיש לך ערך, ושאתה לא צריך להוכיח כל הזמן שאתה טוב. 4. תהיה לקוח מרוצה של עצמך. אם אתה עצמך לא אוהב את המוצר שנקרא אתה, איך תגרום למישהי אחרת להרגיש טוב איתך? תתחיל בליהנות מהחיים שלך בעצמך, בלי קשר אליה. לסיכום במקום לשאול למה שהיא תרצה אותי?, תשאל למה ... עצמי במערכות יחסים איך לשדר משיכה התמודדות עם חוסר ביטחון יצירת משיכה רגשית החזרת אקסית איך להיות אטרקטיבי למכור את עצמך בדייט, למכור את עצמך לבחורה, להתחיל עם בחורה, לגרום לבחורה לרצות דווקא אותך, לגרום לבחור לרצות דווקא אותך, לגרום לה לרצות דווקא אותך, לגרום לו לרצות דווקא ...
פחד גישה, למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה אותי? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותי? מה יש בי שאין באחרים? מה יש בי שאין באחרות? אני לא שווה כלום, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה?
פחד גישה, למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה אותי? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותי? מה יש בי שאין באחרים? מה יש בי שאין באחרות? אני לא שווה כלום, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה?
... אותי? למה שמישהו ירצה אותי? למה שהיא תרצה דווקא אותי? למה שהוא ירצה דווקא אותי? מה יש בי שאין באחרים? מה יש בי שאין באחרות? אני לא שווה כלום, איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? איך להתגבר על פחד גישה ותחושת חוסר ערך בזוגיות? אליעד כהן מסביר על התחושה הנפוצה אצל גברים ונשים כאחד - המחשבה למה שמישהו ירצה דווקא אותי?. אנשים רבים חושבים שאין בהם שום דבר מיוחד, ושואלים את עצמם: מה יש בי שאין באחרים? למה שמישהו או מישהי ירצו דווקא אותי?. הפחד הזה גורם להם לחשוב שהם חייבים להיות הכי טובים כדי להיבחר לזוגיות, ולכן הם לא מסוגלים להאמין שמישהו יאהב אותם באמת. אליעד מנתח את המחשבה ... יסוד שגויה לחלוטין, כי לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להיבחר לזוגיות. הוא נותן דוגמה מאוד מפורטת מהחיים היומיומיים: אדם שהולך לסופרמרקט לקנות לחם. תחילה האדם רואה לחם יקר מאוד ואיכותי במיוחד, אבל הוא לא יכול להרשות אותו לעצמו, ולכן הוא יורד קטגוריה אחת נמוך יותר ... הכי קרוב אליו. אליעד שואל: האם הלחם הזה היה הכי טוב במדף? והתשובה היא: לא בהכרח. הוא לקח את הלחם באופן אקראי כי הוא ענה לו על הצורך המיידי - פשוט ... בוחר בך, הוא לא חייב לבחור בך כי אתה הכי טוב. ייתכן מאוד שאותו אדם מחפש תכונות ספציפיות שהן מספיק טובות עבורו כרגע, ובמקרה יש לך בדיוק את ... שנוח להם וזמין להם באותו רגע. אין חובה להיות הכי טוב בכל קטגוריה כדי להיבחר. הוא ממשיך להסביר נקודה נוספת: לפעמים אנשים מעדיפים דווקא בן או בת זוג ... משהו אחר לגמרי או אפילו מישהו עם מוצלחות בינונית, כי כך הוא מרגיש בנוח יותר. בנוסף, יכול להיות שגם הצד השני מרגיש אותו דבר כלפיך וחושב למה שירצו דווקא אותי?, ולכן דווקא שניכם מתאימים אחד לשני, כי אף אחד לא מרגיש שהוא טוב מדי או גדול על השני. הוא ... אל תיכנס ללחץ ואל תחשוב שאתה חייב להיות הכי טוב כדי למצוא זוגיות טובה. פשוט תבין שלכל מוצר בסופר יש קונים - כי לכל מוצר יש את הקהל שלו, גם אם הוא לא הכי איכותי או הכי יוקרתי. כך גם לך יש קהל מתאים. יש מספיק אנשים שמחפשים מישהו בדיוק כמוך - לא הכי טוב, אלא פשוט מספיק טוב. בשורה התחתונה, ההבנה הזאת אמורה להרגיע את הפחד: אתה לא חייב להיות מושלם. ... שמישהו אחר מחפש באותו רגע. למה שהיא תרצה דווקא אותי? איך להפסיק לפחד להתחיל עם בחורה? איך להרגיש ראוי לאהבה? כיצד להפסיק להשוות את עצמי לאחרים? ... בזוגיות? איך נוצרת המחשבה למה שהיא תרצה דווקא אותי? מופיעה כאן שאלה נפוצה אצל גברים ונשים כאחד: למה שירצו דווקא אותי? מה יש בי שאין לאחרים? רבים מרגישים שאין בהם שום דבר מיוחד, ולכן הם שואלים את עצמם מדוע ... דווקא בהם. הבעיה מתעצמת כשחושבים שצריך להיות הכי טוב או יותר טוב מאחרים כדי לזכות בזוגיות טובה. מה מלמדת דוגמת הלחם בסופר? ניתנת דוגמה על בחירת לחם בסופרמרקט: נניח שיש כמה סוגי לחמים, חלקם יקרים מדי, חלקם לא מתאימים לצרכים שלנו, ואז בוחרים לחם מסוים שנראה לנו מספיק טוב במחיר סביר. אחר כך, ... כיכר אחת, סתם כי היא קרובה לנו. היא לא בהכרח הכי טובה, אבל היא עונה על הצורך שלנו באותו רגע. כך גם בזוגיות: לא חייבים תמיד להיות הכי טובים או ללא פחמימות ויקרים, מספיק להיות משהו שעונה לרצונות ולהעדפות של הצד השני בזמן הנכון. איך ... להישאר איתך כי אתה מספיק טוב ולאו דווקא הכי טוב. זה דומה לאדם שרוצה מוצר מסוים, ובסוף לוקח דווקא את המוצר שהוא מוצא מול העיניים - לא בהכרח הכי איכותי בעולם, אבל בהחלט עונה על הצורך. למה לפעמים דווקא ... לזכור שגם בת הזוג או בן הזוג שואלים את עצמם: למה שירצו דווקא אותי?. הם מרגישים שיש אחרים יותר יפים, יותר חכמים או יותר מוצלחים מהם. לכן לפעמים שני הצדדים ... בדיוק כמו בסופרמרקט שבו לא תמיד קונים את המוצר המושלם. כמובן ששיפור עצמי הוא תמיד דבר חיובי, אבל הבסיס הוא להבין שאינכם חייבים להיות יותר ... במה אני יותר טוב מאחרים? איך לא לפחד מתחרות עסקית? איך לא לפחד ממתחרים? לא חייב להיות
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
מצליחנות ובינוניות, איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות
... ובינוניות , איך להצליח יותר מאחרים? מה זה להיות עשיר? כמה כסף צריך כדי להיות עשיר? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לא להיות בינוני? איך לא להיות כמו כולם? איך להצליח יותר מכולם? איך להיות יותר טוב מכולם? לוזריות איך להצליח יותר מאחרים ולהיות עשיר? ... ולא להיכשל? מוטיבציה לא להיות בינוני, איך לא לחשוב כמו כולם? משוגע שהוא גאון, גאון שהוא משוגע, גאון או משוגע, משוגע או גאון, גאונות או שיגעון, לא לעשות ...
שלמות ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן רגשית? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך לשמור על מצב רוח יציב? המרדף אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני
שלמות ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן רגשית? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך לשמור על מצב רוח יציב? המרדף אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני
... ואיזון רגשי, בינוניות או פרפקציוניזם, להתפשר או להתעקש, איך להיות מאוזן רגשית? איך לזכור ... אחרי השלמות, פרפקציוניזם, רוצה שיהיה מושלם, לא חייב שיהיה מושלם, להיות בינוני איך לשמור על איזון רגשי ולמה לא תמיד כדאי להתעקש על שלמות? אליעד כהן ... להרגיש טוב גם כאשר הדברים אינם מושלמים. מדוע כדאי לאדם לפעמים לבחור בבינוניות? אליעד טוען שבחירה בבינוניות או בפשרות באופן מכוון, דווקא כאשר האדם יכול להשיג משהו טוב יותר או ... על השלמות לקיצוניות השנייה. הוא מזהיר שאם האדם יחליט להתפשר על הכל ולחפש בינוניות בכל דבר, הוא יאבד משמעות וסיפוק. אדם כזה יאבד לחלוטין את היכולת ... איך להיות מאוזן רגשית? האם כדאי להתעקש על שלמות? איך לא להרגיש רע? מה טוב בבינוניות? איך לזכור שהכל מושלם תמיד? איך להתייחס לחיים כמשחק? למה לא חייב ... איך לזכור שהכל טוב? איך להיות מאושר? למה להתפשר? למה לא להתעקש? מה טוב בבינוניות?
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
... עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת ... התמקדות במושלמות של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן. למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? הבעיה היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל ממקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן והמאמצים של העובד בצורה שתביא לתוצאה העסקית הטובה ביותר. לפעמים, כאשר הזמן והמשאבים המושקעים במימוש מושלמות המשימה גבוהים מאוד, אפשר ... של המשימה ולפנות זמן לעשיית דברים אחרים שיביאו תועלת רבה יותר לארגון. איך מתמודדים עם הציפיות לשלמות? הצלחה של העסק לא תמיד תלויה בשאיפה לשלמות בכל משימה, אלא במיקוד משאבים בצורה חכמה. ישנם מקרים שבהם שיפור משימה ... המשמעות של ניהול אפקטיבי היא התמקדות בתוצאה הכוללת ולא בהחמרה על משימות יומיומיות. המנהל צריך להבין שהצלחת העסק תלויה ביכולת שלו למקד את המשאבים במקומות הנכונים ובפיתוח אסטרטגיות שמובילות לתוצאות טובות יותר. ... טעויות ניהוליות ניהול עובדים אצלת סמכויות הסמכות וניהול התייעלות ארגונית למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? אליעד מתאר את הטעות הנפוצה של מנהלים המאמינים שעליהם לדאוג לכך שכל משימה שתבוצע על ידי העובדים ... בצורה המושלמת ביותר, מה שלדבריו הוא לא תמיד נכון. הטעות המרכזית שנעשית כאן היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל מתמקד בפרטים הקטנים, בעוד שהוא לא תמיד מודע לכך שלפעמים עשיית משימה בצורה טובה ולא בהכרח הכי טובה יכולה להניב יותר תועלת. אליעד מסביר שלפעמים השקעת זמן ומאמץ רבים במשימה אחת יכולה למשוך את ... להתמקד במשימות אחרות שיכולות להביא תועלת רבה יותר לארגון. מהו ניהול נכון של עובדים? המנהל צריך להבין שהצלחה של העסק לא תלויה תמיד באיך שהמשימות מבוצעות, אלא באיך שהוא ממקד את המשאבים. אם המנהל מצפה שהעובדים שלו יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, הוא עלול להיגרר לעבודה של העובדים ולבזבז זמן יקר על משימות שיכולות להתבצע באופן סביר תוך פיקוח מועט. הכוונה כאן היא לא לעודד הזנחה, אלא למצוא את האיזון בין הציפיות לתוצאה לבין הזמן שהמנהל יכול להשקיע בכל משימה. מה לעשות כאשר רוצים לשפר את התוצאה, אבל המחיר גבוה מדי? במקרים מסוימים, העלות של שיפור משימה לא בהכרח משתלמת. כאשר העלות של לבצע משימה בצורה מושלמת ... הנוכחי. לפעמים עדיף לא להעמיס על העובד בניסיון להגיע לשלמות, אלא להשאיר אותו להתמקד במשימות שיביאו יותר תועלת לעסק. מהם היתרונות בהפסקת ההתערבות המנהלית? אם המנהל לא ייתן לעובד את המרחב לביצוע המשימה באופן ... שהמנהל לא יוכל להתמקד במשימות הקריטיות יותר עבור הצלחת הארגון. דחיפת המנהל להבטיח שהעובד עושה את העבודה בצורה הכי טובה יכולה להשפיע על ההתייעלות הארגונית ועל היכולת לנהל זמן ומשאבים באופן מיטבי. מהו תפקיד המנהל ... משימות יומיומיות שאפשר לתת לעובדים לבצע בעצמם. זה לא אומר להזניח את איכות העבודה, אלא להבין שלפעמים המיקוד במה הכי טוב עשוי להוביל לניהול לא אפקטיבי. ניהול עובדים טעויות ניהוליות התייעלות ארגונית הסמכות וניהול אצלת סמכויות למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? למה לא לרצות שלמות בארגון? לעשות משימות בצורה מושלמת, גישות ניהוליות, לעשות את הטוב ביותר, לעשות את הדברים בצורה הכי טובה, לעשות את הדברים הכי טובים, תפקידו של המנהל בארגון, טעויות בניהול עובדים, טעות ניהולית, האם לסמוך על העובד? מתי לא לסמוך ...
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
... הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, ... ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא נכונים. זא לפעמים יש לאדם דעות ייחודיות לו, שרוב בני האדם חושבים אחרת ממנו, או על כל פנים, שהאדם עצמו חושב שרוב הסביבה שלו חושבת אחרת ממנו. ואעפכ האדם עצמו מחזיק בדעה כזו או אחרת. וכאשר יש לאדם דעה ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה ... שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, עם הספק שלו, בפרט כאשר רוב הסביבה של אותו האדם לא מקבלת את אותה הדעה הייחודית של האדם. וזה כמובן יוצר אצל האדם ספק שלו לגבי עצמו. וגם אם האדם משדר שהוא חזק ושלא אכפת לו שלא מסכימים איתו, הרי שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיוב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה ... וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. ... את הדעה המנוגדת של הלקוח שלך, בכך בעצם אתה מפרגן לאגו של הלקוח שלך. כי להחניף ללקוח שלך בצורה ישירה, לפעמים זה לא מתאים. ואז אם אתה מסכים עם הדעה הייחודית של הלקוח, ואתה יוצר סוג של הפרדה של רעים מול טובים וחכמים מול טיפשים וכיוב, ואתה מנמיך את הדעה שחושבת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למכור שירות גרוע, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור שירות גרוע, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, מאמן למציאת עבודה, ייעוץ פילוסופי בנושאי למכור שירות גרוע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3203 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 23:40:44 - wesi1