אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר שאתה מוכר לו. כי כל מיני סוגים של לקוחות. לדוגמה יש לקוח שרוצה את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח שצריך את מה שאתה מוכר לו, ויש לקוח, שאומר שהוא רוצה, אבל הוא לא צריך וכולי.

והעניין הוא, שיש אנשי מכירות שמנסים להיות "מוסריים", והם מרגישים רע כאשר הם מוכרים ללקוח מוצר שהוא לא צריך אותו, לפחות בעיניהם כאנשי מכירות. ולפעמים איש המכירות לא מאמין במוצר שאותו הוא מוכר, והוא עצמו לא חושב שהוא היה רוצה את המוצר, ואז הוא מרגיש רע למכור ללקוח מוצר שהוא (איש המכירות), חושב שהלקוח גם לא צריך / רוצה אותו.

וכבר הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי האם ועד כמה הלקוח צריך / רוצה את המוצר.

והעניין הוא, שעל איש המכירות לדעת, שמצד האמת הלקוח לא באמת צריך / רוצה את המוצר שלך, גם אם מדובר בחולה סופני, שאתה מוכר לו תרופה מצילת חיים שתציל את חייו. כי מצד האמת, אף אחד לא באמת צריך שום דבר. כי יש נקודת מבט שאומרת, ששום דבר לא באמת משנה. ולכן לא באמת צריך שום דבר. ובנוסף, שום בן אדם בתוך תוכו, לא באמת רוצה משהו כלשהו. כי בתת מודע בנקודה הפנימית ביותר, הבן אדם לא באמת רוצה משהו ספציפי. כפי שהסברתי את הרעיונות האלו במקומות אחרים.

והמסר הוא, שעליך כאיש מכירות...
לקוח מתנגד למחיר התמקדות לא מאמין במוצר מה הלקוח צריך למכור ללקוחות כדורים אמונה קשה למכור מוצר יקר למכור מוצר אמת סופני איך לא לדפוק את הלקוח איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור ללקוח מוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר בעייתי איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אמונה בעיה בעיות גרוע דפוק הוא לא רוצה הוא לא רוצה למכור היא לא רוצה הלקוח הלקוח מתנגד למחיר הלקוח שלך המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח לא לדפוק את הלקוח לא לדפוק לקוח לא מאמין במוצר לא רוצה למכור לדפוק את הלקוח להאמין להאמין במוצר להתווכח על המחיר למה הוא לא רוצה למכור למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור ללקוח למכור ללקוח מוצר למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר בעייתי למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצר שאתה למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות מוסר מוסריות מוסריות בתהליך מכירה מוצר מוצר גרוע מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר צריך למכור קשה למכור מוצר יקר רוצה למכור רצון תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
איך להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים
... להפחיד לקוח ולגרום ללקוח לרצות לקנות דווקא ממך במחיר יותר יקר מאשר המחיר של המתחרים שלך? איך לשדר מקצועיות? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש רק ממך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? תוכן שיווקי, מכירה באמצעות הפחדה, הפחדה כשיטת מכירה, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך להתמודד עם מתחרים? איך למכור את מוצר גרוע? איך למכור מוצר זול ופחות טוב? איך ליצור תכנים מקצועיים? איזה תוכן מקצועי ליצור? שיווק באמצעות תכנים מקצועיים והפעם אסביר, איך להפחיד לקוח במובן הטוב ואיך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר באמצעות הפחדה של הלקוח. כל זה, בצורה חוקית + מוסרית + מקצועית שאינה חוטאת לאמת? אז, להפחיד לקוח פירושו, לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע אם הוא לא ירכוש ממך. פחד פירושו לפחד שיקרה משהו רע. להפחיד לקוח פירושו לגרום ללקוח לחשוב שיקרה לו דבר רע, אם הוא לא ירכוש ממך אלא ממישהו אחר וכולי. וברמת העיקרון בפשוטם של דברים, להפחיד לקוח, זאת פעולה שהיא 1 - לא תמיד אפשרית, כי לא תמיד הלקוח יאמין להפחדה של איש המכירות. ובנוסף, גם זה לא תמיד מוסרי חוקי להפחיד את הלקוח. בפרט כאשר משקרים את הלקוח כדי להפחיד אותו. ולכן כאן אני לא מדבר על איך להפחיד לקוח בדרך שקרית כדי להוציא דבר במרמה וכיוב, אבל אתן את נקודת המבט הבאה, מתי הגיוני להפחיד את הלקוח, מתי צריך להפחיד את הלקוח, מתי כדאי להפחיד את הלקוח, לטובתו של הלקוח וגם כמובן לטובתך האישית, כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך ולא ממישהו אחר. אז נחשוב על המקרה הבא, נניח שיש לקוחות שלא רוכשים ממך אלא מעדיפים לרכוש מהמתחרים שלך. נניח שנשאל אותך, האם לדעתך אתה יותר טוב במשהו כלשהו מהמתחרים שלך שמהם
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
הדרכת מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער
... מכירות, שכנוע מניפולטיבי, מה זה שקר? להאמין במוצר של עצמך, לומר ללקוח את האמת, לשכנע לקוחות, לרמות לקוחות, לרמות את הלקוח, לשקר את הלקוח, מניפולציה טובה, מניפולציה רעה, מחליק שיער מהי מניפולציה וכיצד היא קשורה לשקר בשיווק? ההסבר המרכזי שמובא בהקשר הזה עוסק בשאלה האם מדובר בשקר כאשר מציינים ללקוח את היתרונות של מוצר מסוים, תוך התעלמות מהחסרונות, או האם זהו מנגנון שיווקי לגיטימי. אליעד מציין שההבדל בין שקר לבין הצגת אמת יחסית הוא חשוב. דוגמת הסיגריות היא אחת ... בשקר. מהו שקר מוחלט ומהו שקר יחסי? אליעד מפרט את ההבדל בין שקר מוחלט לשקר יחסי, ומסביר שמדובר בפרספקטיבה. לדוגמה, אם המוכר מציג מוצר באופן שבו הוא מציין רק את היתרונות בלי להזכיר את החסרונות, זהו שקר מוחלט. לעומת זאת, אם המוכר מבהיר ללקוח שיש למוצר יתרונות לצד חסרונות, אך היתרונות נראים לו חשובים יותר, זהו שקר יחסי ולא מוחלט. כלומר, מדובר בראיית עולם אישית שבה אדם בוחר להדגיש את היתרון היחסי של המוצר . האם שקר תמיד משדר עוול או כוונה רעה? על פי אליעד, שקר לא תמיד קשור לכוונה רעה או לעוול. הוא טוען כי במצבים מסוימים, כאשר אדם מציג מידע באופן יחסי שמתאים להשקפת עולמו של הלקוח, אין מדובר בשקר רע או במניפולציה מזיקה. כלומר, אם לקוח חושב שאם יהיה לו שיער חלק הוא ימצא בן זוג, ניתן להציג את זה כיתרון של המוצר, תוך הצגת היתרון באופן יחסי ולא מוחלט. האם מניפולציה בשיווק תמיד רעה? אליעד מציין שמניפולציה בשיווק יכולה להיות רעה אם היא מבוצעת בצורה של הצגת יתרון כעובדה מוחלטת, מבלי להציג את הצדדים השונים של המוצר. המניפולציה רעה כאשר היא גורמת ללקוח להאמין במשהו שאינו נכון מבחינה מוחלטת, כמו הצגת מוצר כמשהו שמביא תוצאה מיידית וחד משמעית. לעומת זאת, כאשר מדובר בהצגת יתרונות יחסיים שמיועדים להתאים ללקוח הספציפי, מדובר במניפולציה שנעשית בצורה הוגנת ומקובלת. כיצד נוכל לזהות שקר בשיווק? אחת הדרכים לזהות שקר בשיווק היא לבדוק אם המוכר מציג את היתרון כמשהו מוחלט או אם הוא מציג את המוצר בצורה שמדגישה יתרון מסוים בהקשר מסוים, מבלי להסתיר את החסרונות. אליעד מסביר את הרעיון הזה דרך דוגמאות רבות, כמו חוויית קניית מוצר לשיפור מראה חיצוני שכביכול יפתור בעיות אחרות, ומציין כי אם המוכר מציג את זה כמשהו מוחלט (אתה חייב את זה), מדובר בשקר. האם קיימת אמת מוחלטת בשיווק? ... את הצורך להציגם באופן מוחלט. שיווק מניפולטיבי מהי מניפולציה? היתרונות והחסרונות בשיווק שקר מוחלט ויחסי מהו שקר בשיווק? איך לשכנע לקוחות? על מה אנחנו מדברים? אני אנסה להזכיר לך מה אני אמרתי ואז אתה תבין מה אתה שאלת. אני אמרתי שהיא יכולה להגיד להם על היתרונות של המוצר והיא לא צריכה לחשוש מכך שהיא משקרת אותם בגלל שאם הלקוח מאמין לה אז זה אומר שהוא גם חשב על זה קודם. לדוגמה, אני אתן דוגמה נגיד שיש לך מוצר שיש לו יתרונות וחסרונות, נגיד לעשן סיגריות זה טוב סבבה, עכשיו אתה מוכר למישהו סיגריות והוא לא טיפש הוא יודע שזה גם רע, הוא מבין את הסכנות ובכל זאת ... זה בכלל אמת, מה שאתה משקר זה בכלל אמת ואז מה אם שיקרת, אז שיקרת מה קרה. עכשיו בא נלך לרמה היחסית, ברמה היחסית כשאתה מוכר משהו ללקוח אל תשקר לו, למה אל תשקר לו? כי לשקר זה רע ולהגיד את האמת זה טוב, מי אמר? השכל אומר, הדברים ברורים, האם אתה רוצה שישקרו לך? לא, אתה רוצה שיגידו לך את האמת? כן, אל תשקר לאחרים, מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. עכשיו תקשיב, זה העולם היחסי שלנו. עכשיו אנחנו מדברים על שכנוע לקוחות, על לשכנע לקוחות, עכשיו תתרכז טוב טוב, אם אתה מציג ללקוח שקר זה לא טוב, עכשיו מה זה שקר? שקר זה כשאתה לוקח משהו יחסי ומציג אותו כמוחלט. לדוגמה, נגיד שיש מוצר שיש בו יתרונות וחסרונות ואתה גורם ל
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות
איך למכור מוצר ללקוח? איך לשכנע במשהו? למה לא רק להאמין במוצר? להאמין בעצמך, היתרונות של המוצר, החסרונות של המוצר, טיפול בהתנגדויות הלקוח, למה שהלקוח לא ירצה לקנות את המוצר? למה לא רק לאהוב את המוצר? אימון לאנשי מכירות איך למכור מוצר בצורה נכונה? מכירת מוצר בצורה נכונה היא תהליך שדורש הבנה מעמיקה של היתרונות והחסרונות של המוצר, כמו גם יכולת להתמודד עם התנגדויות הלקוח בצורה אמפתית ומשכנעת. אליעד כהן מציין שהשיטה הרווחת גורסת כי אם אתה מאמין במוצר שאתה מוכר, תוכל למכור אותו בצורה טובה. אך יש כאן עוד רבדים שדורשים התבוננות נוספת. האם רק האמונה במוצר מספיקה למכור אותו? תיאוריה אחת טוענת שאם אתה מאמין במוצר, תוכל למכור אותו בצורה מיטבית. כלומר, אם תשתמש במוצר ותהנה ממנו, אתה תוכל לשדר את יתרונותיו בצורה אמיתית ומשכנעת. עם זאת, המצב האמיתי הוא שונה מעט. מי שמוכר את המוצר בצורה הטובה ביותר הוא אדם שמכיר את כל צדדיו של המוצר - את היתרונות וגם את החסרונות. אדם כזה יכול להתמודד עם התנגדויות הלקוח ולהגיב בצורה מושכלת ומעוררת אמון. החשיבות בהכרת חסרונות המוצר בכדי למכור מוצר בצורה אפקטיבית, חשוב להבין את חסרונותיו. כשאתה רואה רק את היתרונות של המוצר, אתה עשוי להתעלם מהחששות וההתנגדויות של הלקוח. הלקוח, לעומת זאת, לא עיוור לחסרונות - הוא רואה אותם ויכול להימנע מרכישת המוצר אם לא תתמודד עם ההתנגדויות שלו. אם תוכל להבין את החסרונות של המוצר, תוכל להתמודד עם ההתנגדויות בצורה חכמה ומבוססת, תוך שדרוג האמפתיה שלך כלפי
החיים שלי טובים, למה יש לי חרדה? למה אני מפחד? למה אני מרגיש רע? למה אני בדיכאון? מה לא בסדר איתי? מה דפוק אצלי? מה הבעיה שלי? ממה אני מפחד, מה עובר עלי? איך נוצרת חרדה? חרדה לא הגיונית
החיים שלי טובים, למה יש לי חרדה? למה אני מפחד? למה אני מרגיש רע? למה אני בדיכאון? מה לא בסדר איתי? מה דפוק אצלי? מה הבעיה שלי? ממה אני מפחד, מה עובר עלי? איך נוצרת חרדה? חרדה לא הגיונית
... שלי טובים, למה יש לי חרדה? למה אני מפחד? למה אני מרגיש רע? למה אני בדיכאון? מה לא בסדר איתי? מה דפוק אצלי? מה הבעיה שלי? ממה אני מפחד, מה עובר עלי? איך נוצרת חרדה? חרדה לא הגיונית למה יש לי חרדה אם החיים שלי טובים? אחת השאלות השכיחות ...
מפחד שלא ידפקו אותך, תזהר שלא תדפוק את עצמך, יצא שכרו בהפסדו, הנזק גדול מהתועלת, פחד שלא ירמו אותך, פחד שלא יעקצו אותך, פחד לצאת פראייר, לא רוצה לצאת פראייר, לא רוצה שינצלו אותי, לא רוצה שירמו אותי, לא רוצה שידפקו אותי
מפחד שלא ידפקו אותך, תזהר שלא תדפוק את עצמך, יצא שכרו בהפסדו, הנזק גדול מהתועלת, פחד שלא ירמו אותך, פחד שלא יעקצו אותך, פחד לצאת פראייר, לא רוצה לצאת פראייר, לא רוצה שינצלו אותי, לא רוצה שירמו אותי, לא רוצה שידפקו אותי
... שלא ידפקו אותך, תזהר שלא תדפוק את עצמך, יצא שכרו בהפסדו, הנזק גדול מהתועלת, פחד שלא ירמו אותך, פחד שלא יעקצו אותך, פחד לצאת פראייר, לא רוצה לצאת פראייר, לא רוצה שינצלו אותי, ... לנזק גדול יותר מהתועלת? הרצאה זו עוסקת במצב שבו אדם מנסה להימנע להיות דפוק או מנוצל, אך עשוי למצוא את עצמו פוגע בעצמו בדרך לא מודעת על ידי מאמצים גדולים מדי להימנע ממצב כזה. המטרה היא להבין כיצד פחד כזה יכול להוביל ... את מצבו הבריאותי. מה המשמעות של הפחד שלא ידפקו אותנו? הרצון לא להיות דפוק או מנוצל לא תמיד מצדיק את המאמצים שנעשים כדי למנוע את המצב הזה. לפעמים, ככל שאדם עושה יותר כדי להימנע להיות דפוק, הוא עלול למצוא את עצמו במצב שבו הנזק שנגרם לו מהמאמצים הוא יותר חמור מהנזק שהיו גורמים לו אם היו דופקים אותו בפועל. כך, לדוגמה: אם אדם מוכן ... רק כדי לא להרגיש שמרמים אותו. האם זה הגיוני להוציא הרבה כסף כדי לא להרגיש דפוק? על פי ההסבר, זה עשוי להיראות לא הגיוני, אך למעשה יש אנשים שמוכנים להוציא הרבה יותר על מנת להימנע מההרגשה שדפקו אותם, גם אם בפועל הם עלולים ... גורם לנזק גדול יותר מהתועלת? ההרצאה עוסקת במצב שבו אדם מנסה להימנע להיות דפוק או מנוצל, אך עשוי למצוא את עצמו פוגע בעצמו בדרך לא מודעת על ידי מאמצים גדולים מדי להימנע ממצב כזה. המטרה היא להבין כיצד פחד כזה יכול להוביל ... את מצבו הבריאותי. מה המשמעות של הפחד שלא ידפקו אותנו? הרצון לא להיות דפוק או מנוצל לא תמיד מצדיק את המאמצים שנעשים כדי למנוע את המצב הזה. לפעמים, ככל שאדם עושה יותר כדי להימנע להיות דפוק , הוא עלול למצוא את עצמו במצב שבו הנזק שנגרם לו מהמאמצים הוא יותר חמור מהנזק שהיו גורמים לו אם היו דופקים אותו בפועל. כך, לדוגמה: אם אדם מוכן ... רק כדי לא להרגיש שמרמים אותו. האם זה הגיוני להוציא הרבה כסף כדי לא להרגיש דפוק? על פי ההסבר, זה עשוי להיראות לא הגיוני, אך למעשה יש אנשים שמוכנים להוציא הרבה יותר על מנת להימנע מההרגשה שדפקו אותם, גם אם בפועל הם עלולים ...
רגשי נחיתות, תסביך נחיתות, חוסר הערכה עצמית, אחרים יותר טובים ממני, אני גרוע, אני לא מספיק טוב, אני דפוק, אני לא שווה, רגשות נחיתות, הרגשת נחיתות, תחושת נחיתות, רגשי עליונות, יוהרה, גאווה, שחצנות, חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
רגשי נחיתות, תסביך נחיתות, חוסר הערכה עצמית, אחרים יותר טובים ממני, אני גרוע, אני לא מספיק טוב, אני דפוק, אני לא שווה, רגשות נחיתות, הרגשת נחיתות, תחושת נחיתות, רגשי עליונות, יוהרה, גאווה, שחצנות, חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי
... טובים ממני, אני גרוע, אני לא מספיק טוב, אני דפוק, אני לא שווה, רגשות נחיתות, הרגשת נחיתות, תחושת נחיתות, רגשי עליונות, יוהרה, גאווה, שחצנות, חרדה חברתית, חוסר ביטחון עצמי ממה נובעים ... לא מספיק טוב, אני גרוע, אחרים טובים ממני, הם אותם אנשים שלמעשה חווים תחושות של עליונות במקרים אחרים. לפי אליעד כהן, מי שמרגיש לפעמים טוב יותר מאחרים בהכרח ... איך לא להרגיש שאני גרוע? ממה נובעים רגשי נחיתות? איך לטפל ברגשי נחיתות? התמודדות עם תסביך נחיתות, אני מרגיש נחות, אני מרגישה נחותה, נחות מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, אני גרוע יותר מכולם, איך לא לשנוא את עצמי? איך לא להרגיש נחות? למה אני מרגיש נחות? איך לא להרגיש פחות טוב מאחרים? איך לא להרגיש שאני פחות ...
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות
למכור לעצמך, למכור ללקוחות, למכור ללקוח ולא לעצמך, השתקפות עצמית בתהליך מכירה, אתה לא הלקוח של עצמך, הלקוח הוא לא אתה, בירור צרכי הלקוח, להאמין במוצר, טעויות של איש מכירות אחת הטעויות של אנשי מכירות, היא שהם מנסים למכור ללקוח את המוצר, בצורה שבה הם היו מוכרים את המוצר לעצמם. והם לא מבינים, שהלקוח, הוא לא המוכר. ויתכן שהלקוח חושב שונה לחלוטין מהמוכר, דהיינו, שצריך למכור את המוצר בצורה שונה לחלוטין מאשר היה המוכר מוכר ללקוח, אם הלקוח היה הוא עצמו. ואני אסביר, כאשר איש המכירות בא למכור ללקוח, הוא מנסה לשכנע את הלקוח לקנות. ואפילו במקרים מסוימים, איש המכירות יכול לבחור גם לוותר על המכירה ללקוח, כי איש המכירות חושב המוצר לא מתאים ללקוח. ועל בסיס מה איש המכירות בוחר איך למכור ללקוח ומה לומר ללקוח? ואיך איש המכירות מחליט האם ועד כמה להתעקש מול הלקוח? התשובה היא, שזה בדרך כלל מתבצע באמצעות תהליך שנקרא השתקפות עצמית. דהיינו, שהאדם רואה באדם ... דהיינו, שאיש המכירות מניח שכדאי לו להגיד ללקוח, את מה שאם היו אומרים לו לאיש המכירות? זה היה גורם לו לרכוש את המוצר. לדוגמה, איש מכירות שהיה רוכש את הרכב כי הרכב נראה מצוין, הוא כנראה יגיד ללקוח שהרכב נראה מצוין. או לדוגמה איש מכירות שלא היה רוכש את המוצר, כי אין לו כסף לרכוש את המוצר או כי ה
משחק החיים - האם אתה רואה את החיים כמשחק, האם הגעת להארה רוחנית? האם אתה נהנה ממשחק החיים? להכשיל את עצמך במשחק החיים, להקשות על עצמך במשחק החיים, לראות את החיים כמשחק, ליצור קושי במשחק החיים, ליהנות ממשחק החיים, להגיע להארה רוחנית, איך לא לעשות את מה שצריך לעשות? להכשיל את עצמך, לגרום לעצמך להפסיד, לפעול הפוך מהמטרות שלך, לגרום לעצמך נזק, פחד מהצלחה, להפריע לעצמך להצליח, לדפוק את עצמך, למה אני דופק את עצמי? להרוס לעצמך את החיים
... החיים, ליהנות ממשחק החיים, להגיע להארה רוחנית, איך לא לעשות את מה שצריך לעשות? להכשיל את עצמך, לגרום לעצמך להפסיד, לפעול הפוך מהמטרות שלך, לגרום לעצמך נזק, פחד מהצלחה, להפריע לעצמך להצליח, לדפוק את עצמך, למה אני דופק את עצמי? להרוס לעצמך את החיים אחת הדרכים של האדם לדעת שהוא רואה את החיים כמו משחק, היא כאשר הוא באופן מודע יוצר ...
הכנת עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך?
... עזרי מכירה, איזה חומרי שיווק להכין? האם להכין חומרי שיווק שבוודאות הלקוח לא יסתכל עליהם? מה טוב בכך שהלקוח יודע שיש חומרי שיווק גם אם הוא לא יסתכל עליהם? איך לגרום ללקוח להאמין לאיש המכירות? איך להגדיל את האמון של הלקוח באיש המכירות? איך לגרום ללקוח להאמין במוצר? הגדלת אמון של לקוח במוצר, כמה חומרי שיווק להכין? למה הלקוח לא מאמין לאיש המכירות? האם יש חומרי שיווק מיותרים? האם להכין סתם חומרי שיווק? איך לגרום ללקוח להאמין למצגת המכירה שלך? וכאן אסביר, האם ולמה לפעמים כדאי להכין חומרי שיווק, גם אם אנחנו יודעים בוודאות שהלקוח לא יקרא אותם ולא יעיין בהם? אז לכאורה אין היגיון להכין סתם חומרי שיווק. כי חומרי השיווק תכליתם לקדם את המכירה. וברמת העיקרון, החומר השיווקי מקדם את המכירה, באמצעות זה שהלקוח נחשף לחומר השיווקי ואז זה אמור לחזק את הרצון שלו לרכוש את המוצר וכולי. ולכן לכאורה זה יהיה בזבוז משאבים להכין חומר שיווק, שנועד עבור הלקוח , אם אנחנו יודעים מראש שבוודאות הלקוח לא יעיין בחומר השיווקי. אבל כמובן שזאת לא כל האמת, ואני אסביר. ברמת העיקרון, אכן נכון לומר שהתועלת המרכזית של החומר השיווקי, היא כאשר הלקוח מעיין בחומר השיווקי ואז זה עוזר לשכנע אותו לרכוש את המוצר. אבל האמת היא, שיש תועלת גם בעצם זה שהלקוח יודע שיש חומר שיווקי, גם אם הוא לא יעיין בו בפועל אלא אפילו יזרוק אותו מיד לפח. ומה ההיגיון של זה? וההיגיון של זה הוא, שבעיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא רוצה לרכוש את המוצר וכי הוא חושב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שיהיה לו טוב לרכוש את המוצר? תשובה: זה תלוי בכך שיהיו לו אמונות ומחשבות כלשהן לגבי המוצר. לדוגמה שהוא יאמין שהמוצר איכותי וכיוב. ובמה תלוי שהלקוח יחשוב שה
למה אני מרגיש חלש? למה אני מרגיש דפוק? איך לא להרגיש חלש? איך להפסיק להרגיש חלש? ניתוח מקרה לדוגמה, פוסט טראומה מודחקת, איך לחקור רגש שלילי? האם אני באמת דפוק? האם אני באמת חלש? למה אני חושב משהו על עצמי? חרדת ביצוע, אני חלש ביחס לאחרים, לא מצליח להתרכז בדברים, לא מצליח להוציא רישיון נהיגה, נכשל בהמון תחומים, תגובת שרשרת, איך לצאת מלופ? איך להפסיק לופ?
... אני מרגיש חלש? למה אני מרגיש דפוק? איך לא להרגיש חלש? איך להפסיק להרגיש חלש? ניתוח מקרה לדוגמה, פוסט טראומה מודחקת, איך לחקור רגש שלילי? האם אני באמת דפוק? האם אני באמת חלש? למה אני חושב משהו על עצמי? חרדת ביצוע, אני חלש ביחס לאחרים, לא מצליח להתרכז בדברים, לא מצליח להוציא רישיון נהיגה, נכשל בהמון תחומים, תגובת שרשרת, איך לצאת ... חלש, שמרגיש שהוא מאוד חלש ושהוא דפוק עם אופי דפוק. אחרי חקירה עמוקה מתברר כי: בעבר הוא התערב במריבה פיזית לטובת חבר שלו. במהלך המריבה, תקפו אותו פיזית, בצורה קשה מאוד. לאחר מכן, החבר שלו שהוא התערב לטובתו, בכלל צחק עליו על ... להבין אותן. כתוצאה מכך הוא חשב שהוא דפוק ושהוא חלש. כתוצאה מכך נוצר לו פחד כללי, שהוא מפחד להרגיש חלש. כי הוא שונא את זה שהוא מרגיש דפוק וחלש. כתוצאה מכך הוא נכנס לחרדת ביצוע כללית בהמון תחומים. עד כדי כך שהוא לא הצליח בחיים בסיטואציות רגילות. לדוגמה, הוא לא הצליח להוציא רישיון נהיגה. שמתברר שזה כתוצאה מחוסר ... החולשה שלו, הוא מבין שהוא לא באמת דפוק ביחס לאחרים, אלא שהחולשה שלו נובעת ממקרה פרטי שקרה לו ושלא קרה לאחרים, מה שיצר אצלו תגובת שרשרת וכולי. ההבנה הזאת, אמורה לעזור לאדם לא להרגיש חלש. כי הוא מבין, שהוא לא באמת ... כהן למה הוא כל הזמן מרגיש חלש, דפוק , ומתקשה להצליח במשימות פשוטות כמו להוציא רישיון נהיגה או להתרכז בעבודה. הוא מתאר תחושות של חרדה, פחד וחשש מלהיראות חלש בעיני אחרים. אליעד מבקש ממנו לנסות להבין לעומק מה עומד ... ופוגעת בתפקוד שלו. האם אני באמת דפוק יותר מאחרים? האדם מתאר את ההרגשה שהוא דפוק ביחס לאחרים, ואליעד מסביר לו שהסיבה לכך אינה בעיית אינטליגנציה או יכולת, אלא העובדה שהוא נכנס לחרדה בכל פעם שהוא חושב שעלול להיכשל. הלחץ להימנע מכישלון כדי לא להרגיש חלש, ... לא לפחד להיכשל? למה אני חושב שאני דפוק? איך לחקור רגש שלילי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מורה רוחני מומלץ ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 18:02:38 - wesi1