אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצר ✔איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
התנגדויות בשיחת מכירה ראיון מימד הזמן שירות המוצר יקר למצוא זוגיות המקום והזמן מקום זמן האמת האמיתית השקעה בינוניות איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר בינוני איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך בידול בידול עסקי בידול שיווקי בינוניות במה אני הכי טוב גרוע דווקא אותי האם חייב בידול עסקי האם למכור מוצר בינוני הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי חייב בידול עסקי יחודיות ייחוד עסקי ייחודיות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה שיקנו דווקא ממני למה שירצו דווקא אותי למכור למכור מוצר למכור מוצר בינוני למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מה הייחודיות שלי מה מיוחד בי מוצר מוצר בינוני מוצר גרוע מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מי חייב בידול עסקי מיוחד מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נישה נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים קשה למכור מוצר יקר שיקנו דווקא ממני שירצו דווקא אותי
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר, לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם ... יותר קל לגרום ללקוח להאמין שהמוצר יעשה לו טוב, וממילא לקנות אותו. אבל יש מצבים, שהמוצר גרוע בעינך כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא ...
מוסריות בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח?
... בתהליך מכירה, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? למכור ללקוח מוצר שהוא לא צריך, למכור ללקוח מוצר שהוא לא רוצה, למכור מוצר שאתה לא היית קונה אותו, איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לא לדפוק את הלקוח? וכאן אבאר, נקודת מבט שחשוב לאיש מכירות לדעת אותה, והיא נקודת המבט על עד כמה ... הסברתי במקום אחר, על איך באפשרותך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו. כי צריך לראות את הדברים, מנקודת המבט של הלקוח. אבל כאן ברצוני להוסיף עוד נקודת מבט, לגבי ...
איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו?
... למכור מוצר עם חסרונות? איך למכור מוצר קשה למכירה? טעויות באיתור צרכי הלקוח, איך לא לאתר את צרכי הלקוח? באיזה סדר לאתר את צרכי הלקוח? איך ליצור מכנה משותף עם הלקוח? איך למכור מוצר בעייתי? איך למכור מוצר פגום? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך למכור מוצר שקשה למכור אותו? כאשר באים לאתר את צרכי הלקוח, צריכים לזכור כי איתור צרכי הלקוח יכול גם להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח לא ירכוש את המוצר. כי יכול להיות שהמוצר שלנו, הוא לא ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת ... ואיך ניתן להתמודד איתם? כשמדובר במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא ... לעומת זאת, אם הוא היה נותן את המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי ... תוכנה כמו Windows, שמצוי עם באגים אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות במוצר, כפי ... המרכזית בפרפקציוניזם היא שבמקום לראות את החיסרון כיתרון, אנשים רואים בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ממכירת מוצר ... אלא בגישה הפנימית של המוכר. מי שמצליח להתמודד עם החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות כשקשה למכור מוצר לא מושלם? מה הקשר בין חסרונות למכירות? האם אפשר למכור מוצר לא מושלם? מהו הסיפור על החכם והתם? השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר? ש: שהוא לא ישמע אמין אולי? אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ישמע ... יש לו בעיה ספציפית למכור את המוצר בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא ... יכול להיות שהוא ימכור מוצר אם הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל ... וכל זה הוא לא מוכר מוצר שהוא מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים. אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא מושלם קשה לו מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני שואל אותו שאלה כמו שדיברנו מקודם למה אתה לא יכול או לא רוצה. אליעד: כי הוא מתבייש לבקש תמורה על דבר לא מושלם. ש: אז הבעיה היא זה לא שיש לך בעיה למכור מוצר מושלם הבעיה שלך זה שאתה מתבייש. אליעד: נכון זה אותו דבר ואז אני מתבייש יש לי בעיה. ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? אליעד: לא ... לעשות הפוך בכלל. ש: אז נגיד והוא עושה עבודה רוחנית. אליעד: איך מה הקשר? ש: להמציא לו סיפור ולשכנע אותו כדי שהוא יראה שזה בסדר, זה כמו שאמרת הוא מחפש, זאת הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: אפילו שמעו את מה ששאלת אותי סתם. ש: הוא מחפש כאילו צורה אנחנו צריכים ללכת להעביר לו שהוא רוצה מהות ולמצוא את הפתרון שהוא כאילו צריך למוסס את הצורה שיקבל את המהות. אליעד: איזה צורה? ש: הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: מה אתה לא רוצה למכור מוצר מושלם מי לא רוצה למכור מוצר מושלם, מה קשור פה מהות וצורה בכלל. ש: אנחנו קודם דיברנו יש צורה רעיון מסוים למכור מוצר מושלם. אליעד: איך אתה מוציא שהוא ירגיש שלם איתו, יש אנשים שלא מצליחים בחיים לפעמים בגלל שהם ... הם לא עושים כלום לדוגמה יש הרבה דברים כאלה אז מה קורה אם הפרפקציוניזם הזה נכנס לתוך מכירות, מה אתה אומר? ש: הנושא היה פרפקציוניזם? אליעד: הנושא היה בן אדם שקשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם בעיניו והוא לא רוצה למכור מוצר לא מושלם, מה לעשות לדוגמה יכול להיות בחור נגיד שהוא לא יתחיל עם מישהי כי הוא אומר אני לא מספיק טוב. ... מי שלומד פה אמור לדעת את התשובה למה רק אמור לדעת את התשובה כי לא תמיד אתה יודע את התשובה למרות שאתה לומד פה כן אבל בכל מקרה התשובה היא פשוטה בן אדם אומר קשה לי למכור מוצר לא מושלם זה בן אדם שיש לו הרבה בעיות עם עצמו בכלל, בעיות של דימוי עצמי בעיות של חוסר בעיות של ערך עצמי מלא בעיות יש לו. איך אני יודע כי מה השכל שעומד מאחורי אני לא רוצה למכור מוצר שהוא לא מושלם קושי להתמודד עם חסרונות הוא אומר אני וחיסרון לא הולך ביחד, עד הסוף תקשיב עכשיו כל בן אדם יש לו חסרונות אבל הוא אומר הוא לא מוכר שהם ייצרו אותו הוא אומר כי למכור מוצר ללקוח זה בעצם להגיד אני זה המוצר וכשהוא מוכר את המוצר הוא כאילו מוכר את עצמו ואז אם הוא רואה את ... את החסרונות של עצמו והיה מסוגל להיות במצב שגם אם אומרים לו יש לך אפשרות להיות בלי חסרונות הוא אומר לא אני רוצה את החסרונות בן אדם כזה לצורך העניין לה תהיה לו בעיה למכור מוצר עם חסרונות כי מהות הטענה שבן אדם אומר תקשיב המוצר שלי לא מושלם זה בעצם להגיד אני לא יכול עם חסרונות ... טוב יש פה דבר עם חסרונות איך אפשר לקבל את זה. ש: מה אכפת לך מי שרוצה לקנות שיקנה. אליעד: לך לא אכפת יש אנשים שאכפת להם יש אנשים מוסריים יותר יש אנשים שלא מוכנים למכור מוצר שיש בו חסרונות. תשובה מהות התשובה היא כזאת תלמד, צריך ללמד את אותו בן אדם להתמודד עם חסרונות באופן ... לך בתת מודע אחרי שתמלא את כל הרצונות, יש לך ים של רצונות לא חסר חסרונות במציאות. תן לי להמשיך בכל מקרה מה שאני אומר הוא כזה דבר הדרך לפתור את הבעיה שבן אדם קשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם עוברת דרך זה שמלמדים אותו להתמודד עם קבלת חיסרון באופן כללי. עכשיו למה אמרתי ...
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון?
... למכור מוצר בלי מצב רוח? איך למכור את המוצר ולא את עצמך? איך למכור מוצר בלי אנרגיה? איך למכור מוצר בלי חשק? איך למכור מוצר כשאתה לא במיטבך? איך לעשות פרזנטציה בלי מצב רוח? איך להציג את עצך בלי מצב רוח? איך למכור כשאתה בדיכאון? איך למכור מוצר בלי מצב רוח ובלי אנרגיה? כאשר אדם נדרש למכור מוצר או לבצע פרזנטציה, אך נמצא במצב רוח ירוד, ללא אנרגיה או חשק, המשימה עלולה להיראות בלתי אפשרית. אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להתמודד עם מצב כזה, ... חסרונותיו והפתרונות שהוא נותן ללקוח - ניתן לבצע מכירה מוצלחת, ללא קשר לתחושות האישיות. איך למכור מוצר בלי מצב רוח? איך לבצע מכירה ללא אנרגיה? איך להצליח במכירות כשאתה בדיכאון? איך להציג מוצר בלי למכור את עצמך? איך להתגבר על פחד מתהליך המכירה? ...
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
... מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי? מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם? בעיות רבות צצות כאשר אדם מנסה למכור מוצר או שירות, במיוחד כאשר הוא לא מרגיש שהוא מספק את המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או ... במכירה שיפור המוצר ותהליך מכירה מכירה עם חסרונות שיפור אישי ומקצועי היצמדות לאמת במכירה מדוע קשה לעתים למכור מוצר או שירות? יש מקרים שבהם אדם רוצה למכור את עצמו, את המוצר שלו או את השירות שהוא מציע, אך נתקל בקושי לבצע את תהליך המכירה. לעתים זה נובע ... הוא מרגיש שלא בנוי לספק בדיוק את מה שהוא מדמיין. כך נוצרת תחושת חוסר ערך. בנוסף, יש מקרים שבהם מנסים למכור מוצר מוחשי, כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. ... משום שאין פער פנימי מכביד בין הדימוי שאותו הם מנסים לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו. איך למכור מוצר עם חסרונות איך להתגבר על חרדת ביצוע איך לפתח ביטחון עצמי במכירות איך להשתפר בלי לייצר לחץ פנימי חוסר ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר שלי? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדת ביצוע של אנשי מכירות, חרדת כישלון של אנשי מכירות, ...
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
איך למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח?
... למכור מוצר בלי יתרונות? מה היתרונות שלך? איך למכור מוצר גרוע? מה היתרונות שלך על המתחרים? בידול עסקי, מיתוג עסקי, נישה עסקית, במה אתה יותר טוב מאחרים? למה דווקא אותך? תשובות לשאלות בראיון עבודה, התנגדויות מכירה, מה לענות ללקוח? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? נשאלת השאלה, איך אפשר למכור מוצר שאין לו יתרונות? מצב כזה עשוי להתרחש כאשר אתה נדרש למכור מוצר שלא מציע יתרונות מיוחדים לעומת המתחרים. השאלה הזו רלוונטית גם במקרים של ראיון עבודה, ... יתרון, אך עדיין יש יכולות שימושיות במוצר. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. למעשה, לקוחות אינם בהכרח מחפשים את המוצר הכי ... שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. סיכום המסר המרכזי הוא שאין הכרח להציג יתרונות כשאתה מנסה למכור מוצר או שירות. מספיק להדגיש את היכולות של המוצר, כי בסופו של דבר הלקוח משלם על תועלת ולא על ... לעבוד בנישה עסקית מה היתרונות של המוצר שלך על מוצרים מתחרים? מה ההבדל בין יתרונות לבין יכולות? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר שאין לו יתרונות? לעיתים עולה השאלה - כיצד ניתן למכור מוצר שאין לו יתרונות? זה יכול לקרות כשאתה נדרש למכור מוצר כלשהו שאינו עדיף על אחרים, כאשר אתה מתמודד על משרה ונשאל מה היתרונות שלך, או כשאתה בעל ... 4K, אבל ייתכן שגם המתחרים יכולים להציע זאת. לא צריך יתרונות - צריך יכולות ההנחה הרווחת היא שעל מנת למכור מוצר, חייבים להראות יתרונות, אך זו תפיסה שגויה. הלקוחות אינם בהכרח מחפשים את האפשרות הכי ... הזה ביחס לאחרים? - זו שאלה לגיטימית שממחישה שהשיקול בבחירה הדדי. לסיכום לא חייבים יתרונות כדי למכור מוצר או שירות - מספיק יכולות שמתאימות לצרכים של הלקוח. השיווק הנכון הוא זה שמציג את היכולות ... על תועלת, לא על יתרונות. איך לשווק את עצמך איך להתקבל לעבודה מה היתרונות שלך מיתוג עסקי ובידול איך למכור מוצר גרוע איך למתג את עצמך? יצירת יתרונות שקריים למוצר, מה הבידול העסקי שלך? לעבוד בנישה ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? ... על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? ... איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר ... למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך ...
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים למה קשה לאיש מכירות למכור מוצר יקר? אחת הבעיות המרכזיות ... אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. ... ואכילת בשר קשורים לבעיית המחיר היקר? אליעד עושה השוואה בין הקושי של מוכר למכור מוצר יקר לבין קושי של אנשים ... איש מכירות שמבין את עקרון התועלת ללקוח ולא מתמקד רק במחיר המקורי של המוצר, יכול למכור מוצר במחיר גבוה ולהרגיש עם זה בנוח, כל עוד הוא משוכנע שהערך שהלקוח מקבל מצדיק את התשלום. איך למכור מוצר יקר בלי להרגיש אשמה? האם ... בקנייה? מהי השלכה עצמית במכירות? עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את ... אפשר להגיד שהוא יכול להגיד אני שכיר אני לא יכול להוזיל את המחיר והוא עדיין צריך למכור מוצר שיקר. השאלה היא זה מה עושים ... הזה בוא נשלול אותו יותר מזה. אליעד: יפה נכון אז בא נשאל אותו למה אתה לא רוצה למכור מוצר, עכשיו דרך אגב הרבה אנשים ... אותו כי אתה תראה את היתרון היחסי שנתת לו ותבין שזה שווה לו את הכסף וכמובן שעדיף למכור מוצר שאתה חושב שאתה מוכר אותו ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי ... 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ... מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, ... שלו - כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו ... לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור מוצר, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצר, איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בטלפון, מאמן אישי לימודים, ייעוץ נפשי בנושאי למכור מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3633 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 17:35:31 - wesi1