אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחודיות ✔איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי?

ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלות הבסיסיות שאותן אנשים שואלים את עצמם בהקשרים שונים של חייהם - שאלה של "למה דווקא אני?" שמופיעה לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו?

מהו בידול עסקי?

בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך.

אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או שונים על מנת להצליח? אליעד כהן מסביר שזו לא האמת המוחלטת. לא תמיד צריך להיות הכי טוב כדי להצליח למכור משהו או להצליח בראיון עבודה.

האם תמיד צריך להיות הכי טוב?

ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים רבות אנחנו לא בוחרים לפי האיכות, אלא לפי זמינות, נוחות או קרבה.

ההחלטות שאנחנו מקבלים

כאשר אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר.

איך להתמודד עם השאלה "למה דווקא אתה"?

כששואלים אותך בראיון עבודה "מה היתרונות שלך?", אפשר להחזיר את השאלה: "מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה?" או "מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?". מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש.

מה צריך כדי להצליח?

על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי לא צריך להיות המוצר הטוב ביותר, אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן אישי או משרת את מטרותיהם בצורה הנוחה ביותר.

לסיכום

ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך "הכי טוב" או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון במקום הנכון. אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך.
למה דווקא אני? איך להתמודד עם השאלה ולמה לא חייבים להיות הכי טובים?

השאלה "למה דווקא אני?" עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם:
  • למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים?
  • למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא מישהו אחר?
  • למה שהבחורה תרצה דווקא אותי ולא מישהו אחר?
  • למה שהלקוח יבחר דווקא את הנעל הזו ולא אחת אחרת?
הגישה המקובלת: בידול ונישה עסקית

רבים מדברים על הצורך בבידול עסקי ונישה ייחודית. הרעיון הוא שאם תבלוט במשהו מסוים, יהיה לך יתרון תחרותי. לדוגמה, אם אתה מאמן כושר שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה אולי תמשוך את הקהל הזה, אך במקביל, אתה גם מצמצם את קהל הלקוחות שלך כי נשים או צעירים פחות יבחרו בך. לכן, יצירת נישה יכולה גם לפגוע בך אם היא מגבילה את טווח הלקוחות הפוטנציאליים.

האם חייבים להיות הכי טובים כדי להצליח?

האמת היא שלא חייבים להיות הכי טובים או ייחודיים כדי למכור או להצליח. ישנם מוצרים ושירותים שנמכרים למרות שהם פחות טובים מהמתחרים, פשוט כי הם היו זמינים יותר, קרובים יותר או נוחים יותר. למשל:
  • מישהו קנה חלב מקולקל כי הוא היה הקרוב ביותר במדף ולא בדק את התאריך.
  • לקוח קנה פלאפל בינוני כי הוא היה הכי קרוב ולא היה לו כוח ללכת רחוק יותר.
  • מעביד קיבל עובד בינוני כי לא רצה להשקיע זמן נוסף בחיפוש מועמד טוב יותר.
איך אנשים מקבלים החלטות?

כאשר מישהו שוקל האם לקנות מוצר, לשכור עובד או לבחור בן זוג, הוא בוחן את התועלת שהוא יקבל לעומת המחיר שהוא צריך לשלם. התועלת אינה רק האיכות, אלא גם הזמינות, הנוחות, והמאמץ שנדרש כדי למצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

לדוגמה:
  • לקוח שמחפש מוצר בחנות בוחר במוצר הקרוב ביותר אליו, כי להושיט יד יותר רחוק דורש יותר מאמץ.
  • מעביד מקבל מועמד לעבודה כי הוא האדם הראשון שהגיש מועמדות, ואין לו זמן או כוח לבדוק אפשרויות נוספות.
  • בחורה בוחרת גבר לדייט לא כי הוא הכי טוב בעולם, אלא כי הוא הזמין אותה בזמן שהיא הייתה פנויה.
איך זה מתקשר לשיווק עצמי?

כדי שאנשים יקנו ממך, יעסיקו אותך או יבחרו בך, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אלא פשוט להיות מספיק זמין, נגיש ונתפס כבחירה סבירה. אין צורך להיות מושלם, אלא פשוט להיחשף לכמה שיותר אנשים ולתת להם סיבה מספיקה לבחור בך. זה יכול להיות זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט היעדר אלטרנטיבות טובות יותר.

איך לענות על השאלה "למה דווקא אתה" בראיון עבודה?

כאשר שואלים אותך "מה היתרונות שלך?" אפשר לענות כך:
  • "מה היתרונות של מקום העבודה הזה? למה שאני אבחר לעבוד דווקא כאן?"
  • "אני לא יודע איך אני ביחס לאחרים, אני רק יודע מה אני מציע."
  • "יש בטוח אנשים טובים ממני ויש גם כאלה שפחות טובים. השאלה היא אם מה שאני מציע מתאים למה שאתם מחפשים."
אם המעסיק מחפש מישהו עם יתרונות ייחודיים אך משלם שכר נמוך, אפשר להחזיר לו את השאלה:

"האם אתם מציעים משהו מיוחד לעובדים שלכם, או שאתם מחפשים עובד מיוחד שיסכים לשכר רגיל"

לסיכום

לא צריך להיות הכי טוב או ייחודי כדי להצליח. מספיק שיהיה לך יתרון כלשהו, אפילו אם הוא מינימלי - כמו זמינות, קרבה, מחיר נוח או פשוט להיות האדם הראשון שהלקוח נתקל בו. אנשים מקבלים החלטות לא רק לפי האיכות האובייקטיבית אלא גם לפי זמינות ונוחות. לכן, במקום לשאול "למה דווקא אני?", עדיף להתמקד בלוודא שמספיק אנשים יכירו אותך, ושהם יראו אותך כאופציה סבירה שנותנת להם תמורה מספקת ביחס לעלות.
למה לבחור דווקא בך? למה לרצות דווקא אותך? למה שמישהו ירצה אותי? למה שמישהי תרצה אותי? למה שמישהי תרצה דווקא אותי? למה שמישהי תאהב אותי? למה שמישהו יאהב אותי? למה שמישהו ירצה דווקא אותי? למה שמישהו יבחר בי? איך לגרום למישהו לרצות דווקא אותך? טיפול בהתנגדויות מכירה, מה היתרונות שלך? מה היתרונות של העסק שלך? למה דווקא אתה? למה שנקבל אותך לעבודה? במה אתה יותר טוב מאחרים? טיפים לראיון עבודה, שאלות בראיון עבודה, איך להשיג מכירות? הפסיכולוגיה של המכירה, האם צריך בידול עסקי? האם צריך נישה עסקית? האם צריך ייחוד עסקי? איך למכור שירות גרוע? אימון עסקי, אימון שיווקי, יעוץ עסקי, יעוץ שיווקי
לקוח יעוץ עסקי איך למכור מוצר יקר התנגדויות במכירות בטלפון לא חייב להיות הכי טוב להתמודד עם שאלות יחודיות התנגדות מכירות בטלפון עבודה פסיכולוגים דווקא אני איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור מוצר איך למכור מוצר בינוני איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך בידול בידול עסקי בידול שיווקי בינוניות במה אני הכי טוב גרוע דווקא אותי דווקא ממך דווקא ממני האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם חייב בידול עסקי האם למכור מוצר בינוני הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יחודיות ייחוד עסקי ייחודיות ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יקר יקר לי יקר ללקוח להתווכח על המחיר למה דווקא ממך למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למה שיקנו דווקא ממני למה שירצו דווקא אותי למכור למכור את המוצר למכור מוצר למכור מוצר בינוני למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך מה הייחודיות שלי מה מיוחד בי מוצר מוצר בינוני מוצר גרוע מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מי חייב בידול עסקי מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נישה נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים קשה למכור מוצר יקר שירצו דווקא אותי
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית
ייחודיות, לגרום למישהו להרגיש ייחודי, מיומנויות חברתיות, להרגיש שאתה מיוחד, להרגיש מיוחדת, לגרום למישהו לאהוב אותך, להרגיש שאתה ייחודי, לחשוב חיובי, NLP, להרגיש שאני ייחודית איך אפשר לגרום למישהו להרגיש ייחודי? אליעד כהן מסביר לעומק כיצד ניתן לגרום למישהו להרגיש ייחודי ומיוחד. השלב הראשון הוא להבין בכלל מה הכוונה בלהרגיש ייחודי. כל אדם בעולם הוא ייחודי באופן מוחלט, כי אין אדם שהוא בדיוק כמוהו. גם אם נגיד למישהו שהוא האדם הכי פושע ביקום, הוא מיד יחוש ייחודי, כי זה מבליט אותו כמי שאין כמוהו. אבל כאשר אנחנו מדברים על התחושה של להיות מיוחד, הכוונה היא לתחושה ... ומוערך על ידי אחרים. לדוגמה, אם אישה הולכת לאירוע ומחפשת ללבוש שמלה מיוחדת, מה שחשוב לה בעצם זו תחושת הייחודיות, שהיא לובשת משהו שאין לאחרים. באופן כללי, אליעד מסביר כי כל אדם הוא כבר ייחודי באופן מוחלט, כי אין שני אנשים זהים בעולם. אך להיות ייחודי באופן פסיכולוגי משמעותו לחשוב שיש בך יתרון מסוים, ספציפי ונדיר, שאתה או אחרים רוצים אותו. כדי לגרום לאדם להרגיש ייחודי, אליעד נותן נוסחה ברורה ופשוטה, המבוססת על כמה שלבים מפורטים: בשלב הראשון, צריך לזהות את היתרונות שיש באדם, את ... זה שהוא גם הכי נדיר וגם הכי משמעותי עבור האדם, ומדגישים לו שיש לו יתרון מיוחד כזה. האדם ירגיש ייחודי מפני שיש בו משהו נדיר ורצוי שהוא עצמו מאוד מעריך. איך להרגיש ייחודי רק בסביבה של מישהו מסוים? אם רוצים שהאדם ירגיש ייחודי באופן ספציפי דווקא לידך, אליעד מסביר שיש צורך ליצור מצב שבו הייחודיות של האדם מתגלה או באה לידי ביטוי בעיקר בסביבתך. למשל, לתת לאדם להבין שרק אתה מזהה ומעריך את היתרון ... שאתה היחיד שזיהה אצלו, אפילו אם היתרון הזה הוא יתרון שקיים בו ולא משהו שהמצאת. בצורה כזו, התחושה של ייחודיות תלויה בנוכחות שלך בלבד, וכך נוצרת תחושה עמוקה של חיבור וחשיבות של הקשר. איך להפוך תכונה שלילית לחיובית ולהרגיש ייחודי בגללה? אליעד מביא דוגמה מורכבת ומעניינת לגבי איך אפשר לקחת אפילו תכונה שלילית ולהפוך אותה לסיבה לתחושת ייחודיות. לדוגמה, אם ילד מפריע בשיעור ולא מצליח בלימודים, אפשר לגרום לו להרגיש ייחודי בכך שאומרים לו שהוא נאמן לעצמו ולדעותיו, שהוא אמיץ ולא מפחד להביע את עצמו לעומת אחרים שמפחדים מהמורים ומהסביבה. ... מלמד כאן הוא שתמיד אפשר לקחת משהו שלילי ולהפוך אותו לחיובי על ידי הסתכלות אחרת, ובכך לגרום לאדם להרגיש ייחודי דווקא בתכונות שהוא תפס אותן כשליליות או כחסרונות. כיצד לגרום למישהו לאהוב אותך באמצעות תחושת ייחודיות? אליעד מדגיש שבסופו של דבר, אם רוצים לגרום לאדם לחבב אותך במיוחד, יש למצוא את התכונות שלו שהוא עצמו ... אליהן ולראות אותן באופן חיובי. אם תצליח לגרום לאדם להרגיש שהתכונה שהוא הכי מתבייש בה היא בעצם תכונה רצויה, ייחודית ומוערכת, הוא ירגיש קשר חזק במיוחד כלפיך. הוא ירגיש שאתה האדם היחיד שמבין אותו באמת ומקבל אותו באופן שלם, ... הבנה של ההשלכות האפשריות של החיזוק החיובי הזה. לסיכום, אליעד כהן מסביר באופן מפורט כיצד אפשר לגרום למישהו להרגיש ייחודי על ידי איתור היתרונות הנדירים שבו, הדגשת היתרונות הספציפיים האלה, ואפילו הפיכת חסרונות ליתרונות. הגישה שלו מבוססת על הבנה פסיכולוגית עמוקה של החשיבות של ייחודיות, של תחושת הערך העצמי, ושל הקשר בין תחושת ייחודיות לבין חיזוק קשרים חברתיים ואישיים. איך להרגיש ייחודי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להפוך חיסרון ליתרון? איך לגרום לאדם לחשוב חיובי? כיצד לפתח מיומנויות חברתיות? מהי תחושת ייחודיות? NLP להרגשת ייחודיות
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק? הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק ... דוגמאות מעשיות להמחשה: 1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק עגבניות יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח ... חובה? רבים מאמינים שנישה עסקית היא מרכיב קריטי בהצלחה, מכיוון שהיא מאפשרת לעסק להפוך למומחה בתחומו ולבנות לעצמו מוניטין ייחודי. לדוגמה: - אם מישהו מציג את עצמו כמטפל לכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שאנשים יתקשו לראות בו מומחה. - ... חנות שמוכרת רק עגבניות תצליח יותר מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה ... כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי?
להיות קיים כנפרד, גאוות יחידה, האינטרס החזק ביותר, להיות ייחודי, פחד להיעלם, הפחד הגדול ביותר
להיות קיים כנפרד, גאוות יחידה, האינטרס החזק ביותר, להיות ייחודי, פחד להיעלם, הפחד הגדול ביותר
להיות קיים כנפרד, גאוות יחידה, האינטרס החזק ביותר, להיות ייחודי, פחד להיעלם, הפחד הגדול ביותר מהו האינטרס החזק ביותר של האדם? האינטרס החזק ביותר של האדם, כפי שאליעד כהן ... גלויים וחלקם סמויים, אך מעל כולם יש אינטרס בסיסי וראשוני אחד, שהוא לשמור על הקיום העצמאי והנפרד שלו, על הייחודיות ועל האני שלו. האינטרס הזה הוא למעשה השורש של כל שאר האינטרסים, כי בלי הקיום העצמי, לא יתקיימו אינטרסים ... בדרך כלל לא ירצה למצוא אמת שתגרום לו להיעלם. הרצון להישאר קיים כנפרד מתבטא בתחושת גאוות היחידה ובצורך להיות ייחודי ומיוחד, שונה מכל השאר. מדוע אדם מפחד לגלות שהוא אלוהים? אליעד מסביר שיש שני אני או שתי ישויות שונות: ... שהוא בעצם אלוהים. הסיבה לכך היא שהאני הנפרד של האדם מפחד להיעלם, כי גילוי האמת שהוא אלוהים משמעותו אובדן הייחודיות והקיום האישי. האדם למעשה נמצא בקונפליקט פנימי עמוק בין הרצון שלו להתחבר לשורש האמיתי (אלוהים, אחדות מוחלטת), לבין הרצון העמוק והבסיסי להישאר ייחודי, מיוחד ונפרד. אליעד אומר שהאני הגבוה (האלוהי) לא באמת מחפש את האמת, כי הוא כבר נמצא במצב של אמת ... להמשיך להיות נפרד, הוא יידרש להתמודד עם הפחד הגדול ביותר שלו - הפחד להיעלם, להתמזג באחדות, ולאבד את כל הייחודיות שלו. המערכת הפנימית של האדם תיצור תמיד אינטרסים נוספים כדי להסתיר ממנו את האינטרס הבסיסי הזה. היא תגרום לו ... יגיד לעצמו שהוא רוצה אמת, אך רק עד גבול מסוים - הגבול שבו הוא מפסיק להרגיש קיים באופן אישי וייחודי. האדם יכול לשקר לעצמו ולהעמיד פנים שהוא באמת מחפש את האמת, אבל ברגע שיגיע לרגע האמת שבו הוא צריך ... חווה סבל מהנפרדות, אבל גם נהנה ממנה בו זמנית. הוא רוצה להמשיך לחיות כנפרד בגלל הרצון לשמור על הזהות הייחודית שלו, על האני הייחודי, שמאפשר לו לחוות הנאות, להרגיש מיוחד, ולהרגיש שייך רק לעצמו. בסופו של דבר, המאבק הפנימי של האדם מתרחש בין ... ימשיך לשקר לעצמו ולברוח מהאמת המלאה. מהו האינטרס החזק ביותר של האדם? למה אנשים מפחדים להיעלם? האם באמת קיימת ייחודיות אישית? מדוע אנו מפחדים לגלות את האמת? מהי גאוות יחידה? האם האני הוא אשליה?
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית אמון, לשכנע לקוחות, איך ליצור אמון?
יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח - איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח? איך לקנות את האמון של הלקוח? יצירת אמון, בניית ... לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא נכונים. זא לפעמים יש לאדם דעות ייחודיות לו, שרוב בני האדם חושבים אחרת ממנו, או על כל פנים, שהאדם עצמו חושב שרוב הסביבה שלו חושבת אחרת ממנו. ואעפכ האדם עצמו מחזיק בדעה כזו או אחרת. וכאשר יש לאדם דעה ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח. כי האדם באופן כללי, שמח ... שאתה מקבל ומכיל אותו, עם הספק שלו, בפרט כאשר רוב הסביבה של אותו האדם לא מקבלת את אותה הדעה הייחודית של האדם. וזה כמובן יוצר אצל האדם ספק שלו לגבי עצמו. וגם אם האדם משדר שהוא חזק ושלא אכפת ... מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיוב. ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים ... ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה. ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין ... של הלקוח שלך. כי להחניף ללקוח שלך בצורה ישירה, לפעמים זה לא מתאים. ואז אם אתה מסכים עם הדעה הייחודית של הלקוח, ואתה יוצר סוג של הפרדה של רעים מול טובים וחכמים מול טיפשים וכיוב, ואתה מנמיך את הדעה ...
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
כישורים, איך לדעת מה הכישורים שלי? איך לדעת במה אני טוב? במה אני יותר טוב מאחרים? איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר?
... איזה כישורים יש לי? מה זה כישורים? סוגים של כישורים, איזה תפקיד מתאים לי? זיהוי כישורים, מימוש עצמי, כישורים ייחודיים, כישורים נפוצים, האם אני מוכשר? איך אפשר לדעת מהם הכישורים שלי? הרבה אנשים שואלים את עצמם שאלות כמו במה אני טוב?, איך לדעת במה אני יותר טוב מאחרים?, איזה תפקיד מתאים לכישורים שלי?, או איך לזהות את הכישורים הייחודיים שלי?. אליעד כהן מסביר שכדי לענות על שאלות אלו, קודם כל צריך להבין מה המשמעות של המושג כישורים. מה ... כלשהי טוב יותר מאדם אחר, זו אינדיקציה שיש לך כישור בתחום הזה. האם יש הבדל בין כישורים נפוצים לכישורים ייחודיים? אליעד כהן מסביר שיש כישורים נפוצים וכישורים ייחודיים. לדוגמה, היכולת ללעוס מזון היא כישור נפוץ מאוד שיש לרוב האנשים, ולכן אינו נחשב מיוחד. לעומת זאת, היכולת לאכול אבנים תהיה כישור ייחודי כי כמעט אף אחד לא מסוגל לעשות זאת. ההבחנה הזו עוזרת להבין מה הופך את הכישור שלך למשמעותי או ... מתאימים לך על סמך הכישורים הללו. איך לדעת מהם הכישורים שלי? כיצד למצוא את התפקיד המתאים לי? מהם כישורים ייחודיים? איך לזהות במה אני טוב? כישורים נפוצים וייחודיים מהם הכישורים שלי בהשוואה לאחרים?
אותנטיות, מהי אותנטיות? מה זה אותנטיות? מה זה להיות אותנטי? ייחודיות ואותנטיות, מקוריות ואותנטיות, חיקוי או אותנטי, זיוף או אותנטי, איך להיות אותנטית? למה אני לא אותנטית? מה ההגדרה של אותנטיות? מה הפירוש של אותנטיות? השתקפות
אותנטיות, מהי אותנטיות? מה זה אותנטיות? מה זה להיות אותנטי? ייחודיות ואותנטיות, מקוריות ואותנטיות, חיקוי או אותנטי, זיוף או אותנטי, איך להיות אותנטית? למה אני לא אותנטית? מה ההגדרה של אותנטיות? מה הפירוש של אותנטיות? השתקפות
אותנטיות, מהי אותנטיות? מה זה אותנטיות? מה זה להיות אותנטי? ייחודיות ואותנטיות, מקוריות ואותנטיות, חיקוי או אותנטי, זיוף או אותנטי, איך להיות אותנטית? למה אני לא אותנטית? מה ההגדרה של ... כמו מושג הכמות. כלומר, כל מושג או רעיון בעולם הוא תמיד ביטוי של משהו אחר. האם אותנטיות הופכת אדם לייחודי? אליעד כהן מדגיש שאותנטיות לא בהכרח הופכת אדם לייחודי. אדם יכול להיות אותנטי אבל עדיין לא להיות מיוחד, כי אותנטיות משמעה להיות נאמן למקור, וייתכן שיש הרבה אנשים אותנטיים דומים. כמו בשעונים - יש הרבה שעונים אותנטיים וזהים. כדי שאדם יהיה ייחודי באמת, נדרשת תכונת אופי או מודעות מסוימת ונדירה. רק אז, כשהוא יבטא את עצמו בצורה אותנטית, הוא יהיה ייחודי. מה המסקנה על אותנטיות? המסקנה שאליעד כהן מציג היא שאדם יכול להרגיש אותנטי, אך לעולם לא יהיה באמת אותנטי ... האמיתית של אותנטיות ולבחון האם הם באמת אותנטיים או לא, אבל לזכור שאין שום מטרה מיוחדת בלהיות אותנטי או ייחודי. להיות אותנטי זה לא בהכרח עדיף על לא להיות אותנטי - זו בחירה סובייקטיבית שתלויה ברצונות של האדם ובמודעות ... אני לא אותנטי? מה ההבדל בין חיקוי לאותנטי? האם אותנטיות תמיד טובה? איך נוצר חוסר אותנטיות? מה הופך אדם לייחודי? איך להיות מי שאני באמת? מי אני באמת? למה שום דבר הוא לא אותנטי? מה באמת אותנטי? הכל השתקפות, ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות הייחודיים של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים ... ובאיכות המוצר שלך: השולחן שלי בנוי מחומרים איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא ... מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע ... שלך הוא יחיד במינו ולא מוצר סטנדרטי שניתן להשוות בקלות למוצרים אחרים בשוק. מה ההבדל בין מוצר סטנדרטי לשירות ייחודי בתמחור? אליעד כהן מציין הבדל קריטי בין מוצרים סטנדרטיים, כמו שולחנות, לשירותים ייחודיים, כגון ייעוץ אישי. מוצר סטנדרטי כמו שולחן יכול להימכר במחירים שונים מאוד (לדוגמה, שולחן ב - 300 שח ושולחן אחר ב - 3000 שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים שונים. עם זאת, שירות ייחודי ואישי כמו ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר יותר, מפני שהוא מוצר מותאם אישית שאין לו מקביל. המחיר ... שיגרמו ללקוח להבין בעצמו את היתרונות שלך. להימנע מתגובות שעשויות להשתמע כהסכמה עם טענות הלקוח על המחיר. כשמדובר בשירות ייחודי, להסביר שהשירות שלך הוא חסר תחליף ולא ניתן להשוות אותו לשירותים אחרים בשוק. באמצעות העקרונות האלה, ניתן לנהל התנגדויות ... למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר ... תוכל להוביל את הלקוח להבין לבד שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה יותר לבין המוצר שלך. 2. הצגת היתרונות הייחודיים שלך - אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שח והלקוח טוען שהוא ראה אותו ב - 500 שח ... של 1000 שח לשעה, ומישהו אחר מציע ייעוץ דומה ב - 500 שח לשעה, חשוב להדגיש שהמוצר שלך הוא ייחודי: - הייעוץ שאני נותן מבוסס על ניסיון שאין לאחרים. - הלקוחות שלי מקבלים ערך משמעותי יותר בזמן קצר יותר. ... אם הייעוץ שלי היה נמכר במקום אחר, זה לא היה אותו דבר. הדגש כאן הוא שבניגוד למוצרים פיזיים, שירותים ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות ... מוצרים, כמו ייעוץ אישי או שירותים מותאמים אישית, שאי אפשר לקנות אותם לא בזול יותר ולא ביוקר יותר. הם יחודיים. סיכום - איך לגרום ללקוח לקנות אצלך ולא לברוח למתחרים? 1. לעולם אל תשלח את הלקוח למתחרים בעצמך - ... שלך טוב יותר. 4. הימנע ממשפטים שגורמים ללקוח להרגיש שאתה מסכים עם טענותיו על המחיר. 5. אם מדובר בשירות ייחודי - הדגש שאי אפשר לקנות אותו בזול יותר, אבל גם לא ביוקר יותר, כי הוא מוצר שאין לו תחליף. ... יותר טוב משלך כנראה נכון. ש: כן. אליעד: יפה אני אומר אבל בהנחה שאתה באמת יש לך איזה מוצר יחודי איזה משהו לא יודע מה אז לא רק שאי אפשר לקבל את המוצר שלך ביותר זול אלא גם אי ...
אליעד כהן, רבי נחמן מברסלב, השכל של אליעד כהן, השכל של רבי נחמן מברסלב, להיות כמוני ממש
אליעד כהן, רבי נחמן מברסלב, השכל של אליעד כהן, השכל של רבי נחמן מברסלב, להיות כמוני ממש
... האנשים לא מגיעים להבנה זו. כדי לענות על השאלה, אליעד כהן מציג מספר דוגמאות הממחישות מדוע כל אדם הוא ייחודי ואין שני לו. הוא שואל בתגובה: כמה אנשים כמוך יש בעולם?, והתשובה היא שאין עוד אדם בדיוק כמוך. כל שילוב של תכונות, ידע, וניסיון הוא ייחודי לחלוטין לאותו האדם, ולכן לא ניתן לשכפל או להשוות באופן מוחלט. לדוגמה, אליעד אומר שאם נבדוק כמה כוסות זהות בדיוק יש בעולם, התשובה תהיה שאין עוד כוס כזו בדיוק באותו חדר. הוא מדגיש שלכל דבר בעולם יש את הייחודיות שלו, בדיוק כמו ששיאים שנכנסים לספר השיאים של גינס הם תמיד ייחודיים ואין להם שני. אדם שהוא האיש הכי חזק בעולם הוא אחד ויחיד. כך גם לגבי ידע והבנה רוחנית. כל ... דעות הפוכות. כלומר, יש קווים משיקים רבים, אך אין חפיפה מלאה או זהות מוחלטת. לכל אדם יש את נקודת הייחודיות שלו ולכן לא ניתן למצוא שני אנשים שיש להם אותה הבנה בדיוק. מדוע רוב האנשים אינם מגיעים להבנה של ... דומה ללשאול מדוע ציפור יודעת לעוף ואדם אינו יודע לעוף. לכל יצור, לכל אדם ולכל ישות יש את תכונותיו הייחודיות, את היכולות, הידע והכישרונות שלו, שהם שונים מאלה של אחרים. אין טעם לשאול מדוע יש רק כוס אחת ולא ... כהן ורבי נחמן? במהלך ההסבר, אליעד כהן רומז שגם אחרים עשויים להגיע להבנות דומות, אבל תמיד ההבנות הללו יהיו ייחודיות ושונות, בדיוק כפי שהוא שונה מרבי נחמן. כלומר, פוטנציאלית כולם יכולים להתקרב להבנה עמוקה של אחדות ונפרדות, אך כל אחד יעשה זאת בדרכו האישית והייחודית, בהתאם לתנאים, לניסיון, למודעות ולנסיבות של חייו. סיכום התובנות המרכזיות של אליעד כהן בנושא אחדות ונפרדות כל אדם הוא ייחודי ואינו ניתן לשכפול, בדיוק כמו שהבנת האחדות והנפרדות היא ייחודית לכל אדם ואדם. ההשוואה בין אנשים לגבי ההבנה שלהם היא חסרת טעם, בדיוק כמו שאין טעם לשאול מדוע הציפור ... שאחרי הן נושאים נפרדים ומצריכים התייחסות נפרדת. היכולת להגיע להבנה עמוקה של המציאות פתוחה בפני כולם, אך תמיד בצורה ייחודית ואישית לחלוטין. אליעד כהן ורבי נחמן מברסלב איך להגיע להבנת האחדות והנפרדות? מדוע אנשים אינם מבינים את המציאות? האם אחרי המוות מבינים את האמת? הייחודיות של כל אדם במציאות ש: לפי מה שהבנתי בכולנו יש את הנפרדות ואת האחדות ביחד, זאת אומרת שאנחנו צריכים ...
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
סקס מיוחד, למה סקס גורם לך להרגיש מיוחד? למה אנשים נהנים מסקס? איך נוצרת הנאה מינית? איך נוצר חשק מיני? למה אני מכור לסקס? למה סקס עושה לך טוב? למה אני רוצה לעשות סקס? תשוקה לסקס, להרגיש שאני מיוחד, להרגיש שאני מיוחדת
... סקס הוא פעילות שגורמת לאנשים להרגיש מיוחדים, וזאת בעיקר מפני שאנשים לא עושים סקס עם כל אחד. התחושה של הייחודיות נוצרת דווקא משום שהאדם השני בוחר בך באופן מיוחד ולא בכל אחד אחר. המהות של סקס כפעילות מוגבלת, שבה אנשים בוחרים בקפידה עם מי לקיים יחסי מין, יוצרת אצל האדם תחושה חזקה של חשיבות עצמית וייחודיות. למה אנשים רוצים להרגיש שהם מיוחדים? אחת הסיבות שאנשים רוצים להרגיש מיוחדים היא הרצון הבסיסי שלהם להרגיש שהם טובים ... להשוות את עצמם לאחרים, ולפעמים הם מגיעים לתחושה של בינוניות או של חוסר משמעות. סקס יכול לספק לאדם תחושת ייחודיות חיובית, ולהראות לו שהוא נבחר על ידי מישהו שיכול היה לבחור כל אדם אחר - אך בחר דווקא בו. ... יותר, כך הוא יהיה יותר בררן. לכן, כאשר הוא בוחר אדם מסוים ומקיים איתו יחסים, הדבר מעצים את תחושת הייחודיות של האדם שנבחר. לדוגמה, בחורה יפה מאוד, שיש לה מחזרים רבים מאוד, תבחר לקיים סקס רק עם גבר שהיא ... דופן. באותו אופן, אם הגבר מרגיש שהאישה עושה איתו משהו מיוחד שלא עשתה עם אף גבר אחר, הוא חש ייחודי אף יותר. אותו דבר תקף לגבי נשים. אם אישה יודעת שהגבר שבחר בה הוא גבר שיש לו הרבה אפשרויות, ... העובדה שהוא בחר דווקא בה גורמת לה להרגיש שהיא מיוחדת וראויה להערכה גדולה יותר. איך מונוגמיה משפיעה על תחושת הייחודיות בסקס? המונוגמיה מחזקת עוד יותר את תחושת הייחודיות. במסגרת קשר מונוגמי האדם יודע שהפרטנר שלו בוחר בו באופן בלעדי ואינו בוחר בשום אדם אחר. כך, המונוגמיה הופכת להיות עדות חזקה במיוחד לייחודיות של כל אחד מבני הזוג. האדם אומר לעצמו: הוא או היא בחרו רק בי, למרות שיש להם אפשרויות רבות, ... היו עושים סקס עם כולם? אם סקס היה דבר שכולם היו עושים עם כולם ללא הבחנה, הוא היה מאבד מהייחודיות שלו, ולא הייתה נוצרת תחושה מיוחדת ממנו. בדיוק כפי שברכת שלום, שכולם אומרים לכל אחד אחר, מאבדת את המשמעות ... מין אינם מתרחשים עם כולם, נוצרת המשמעות והערך הגבוה שמיוחסים לסקס. כיצד נוצרת התמכרות לסקס בעקבות תחושת המיוחדות? תחושת הייחודיות המופקת מסקס היא כה חזקה שהיא עשויה ליצור התמכרות. האדם מתמכר לתחושה הטובה של היותו מיוחד, ומחפש שוב ושוב ... לכך שיש אנשים שמרגישים מכורים לסקס - הם לא בהכרח מכורים רק להנאה הפיזית אלא לתחושה הפסיכולוגית של הערך, הייחודיות והמשמעות שהם מפיקים מהסקס. לסיכום, הסיבה שיחסי מין גורמים לתחושה של מיוחדות טמונה בבחירה הבלעדית של הפרטנרים זה בזה. ... למה סקס גורם להרגיש מיוחד? איך נוצרת התמכרות לסקס? למה אנשים נהנים מיחסי מין? מה הקשר בין מונוגמיה לתחושת ייחודיות בסקס? איך נוצר חשק מיני? מה גורם לתחושה טובה בסקס? למה אני רוצה להרגיש מיוחד? אחת הסיבות להנאה מסקס, ...
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
איך לדעת שהוא אוהב? איך לדעת שהיא אוהבת? האם הוא אוהב אותי? האם היא אוהבת אותי? האם אני אוהב אותה? מאוהב בי, מחבב אותי, רוצה אותי, לגרום למישהו לאהוב אותך, סימנים שהוא אוהב, סימנים לאהבה, מערכות יחסים
... בהתנהגות שלו. צריך לבדוק שלושה דברים עיקריים: כמה טוב האדם מרגיש כשהוא איתך? האם הוא חושב שהטוב הזה הוא ייחודי ובלעדי לך, או שהוא יכול לקבל את אותו הטוב גם מאנשים אחרים? עד כמה האדם תלוי בטוב שהוא מרגיש ... אותו הטוב במקומות אחרים, כנראה שהקשר אינו עמוק מספיק. לעומת זאת, אם הוא מרגיש שהטוב שהוא חווה איתך הוא ייחודי ובלעדי, ואינו יכול להשיג את התחושה הזו בשום מקום אחר, זהו סימן מובהק לכך שהוא באמת אוהב אותך. ככל ... את יכולה לקבל אותו במקום אחר? שאלות אלו נועדו לברר את התחושה הפנימית, ועד כמה האדם רואה בך מקור ייחודי לטוב בחייו. כיצד לגרום למישהו להתאהב בך? הדרך לגרום למישהו לאהוב אותך, לפי אליעד, היא פשוטה וברורה: לגרום לו ... מעריך אותך ומביע הכרת תודה על הדברים שאתה עושה עבורו. הוא חש שהתועלת והתחושות החיוביות שאתה נותן לו הן ייחודיות, ושאינו יכול לקבל אותן בשום מקום אחר. חשוב לו לשמר את הקשר, והוא מרגיש תלוי בטוב שאתה מעניק לו. ... להודות בהם. האם אפשר לשלוט על מידת האהבה של מישהו אליך? כן. אליעד מציין שברגע שאדם יודע מה הטוב הייחודי שהוא מספק לאחר, הוא יכול לשלוט בעוצמת הרגשות האלה על ידי הגברת המינונים של הטוב שהוא מעניק. למשל, אם ... להעמיק את האהבה. מה חשוב לזכור לגבי בדיקת אהבה במערכות יחסים? בשורה התחתונה, אהבה היא תוצאה של תחושת טוב ייחודית ונדירה שאדם מרגיש ממך. כדי לדעת אם אדם באמת אוהב אותך, אל תסתמך רק על מילים או התנהגות שטחית, ... להבין אם אדם אוהב אותך, צריך לבדוק כמה טוב הוא חושב שאתה עושה לו, ועד כמה הטוב הזה הוא ייחודי עבורה. אהבה אינה נמדדת במילים או במחוות חיצוניות בלבד, אלא בהרגשה הפנימית של האדם השני. להלן כמה שאלות שעוזרות לברר את זה: כמה טוב האדם הזה מרגיש כשהוא איתך? עד כמה הוא מרגיש שהתועלת שהוא מקבל ממך היא ייחודית? האם הוא חושב שהוא יכול להשיג את אותו הטוב ממישהו אחר? עד כמה הוא תלוי בתחושה הטובה שאתה מעניק לו? ככל שהתשובות לשאלות הללו חיוביות יותר - כלומר, הוא מרגיש איתך טוב בצורה ייחודית, והוא תופס אותך כבלתי ניתן להחלפה - כך הוא באמת אוהב אותך. איך אפשר לדעת כמה מישהו אוהב אותך? ... יחד. הוא מעריך את מה שאתה עושה בשבילו ומודה לך על כך. הוא מרגיש שהתועלת שאתה נותן לו היא ייחודית, והוא לא יכול להשיג אותה במקום אחר. הוא תלוי בטוב שאתה מביא לחייו, וחשוב לו לשמור על הקשר איתך. לסיכום אהבה היא תוצאה של טוב מתמשך וייחודי שאדם מקבל ממך. הדרך לדעת אם מישהו אוהב אותך היא לבדוק כמה טוב הוא מרגיש איתך, עד כמה הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: יחודיות, מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יחודיות, איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן פרטי, מאמן אישי לילדים בתחום יחודיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7500 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 09:26:10 - wesi1