אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור בזול ✔מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר בהנחה כלשהי או מוצר שכרגע יש עליו הטבת מחיר כלשהי. דהיינו, שלפעמים יש מוצר שכרגע יש עליו איזה מבצע מאוד גדול על המחיר או שכרגע הוא נמכר בהנחה מטורפת וכיו"ב.

והטעות שאנשי המכירות עושים כאשר הם מנסים לסגור עסקה על מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא לא מספיק טוב.

לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לרכוש את הספה הזאת, כי היא כרגע במבצע של 50% הנחה. מכך יכול להשתמע ללקוח, שכאילו אם לא היתה הנחה, לא היה כדאי לו לרכוש את הספה. ולא שישתמע שלא היה כדאי לו לרכוש את הספה בגלל המחיר, אלא בגלל שהיא עצמה לא באמת הכי טובה עבורו כלקוח.

במילים אחרות, הטבת ההנחה של המוצר ללקוח, לפעמים היא מוצגת ללקוח, כסיבת הרכישה שלו. דהיינו, תרכוש את המוצר הזה, כדאי לך לרכוש את המוצר הזה, בגלל שהוא זול. אבל אם הוא לא היה זול, לא היה כדאי לך לרכוש אותו.

ולקוח חכם, בדרך כלל לא ירצה לרכוש מוצר זול, כי הוא זול, למרות שהוא כנראה לא הכי טוב. ויש היצע וביקוש לכל דבר. ואם יש הנחה, אולי אין ביקוש למוצר וכיו"ב. וגם מי שאוהב לרכוש בזול, אוהב ורוצה לדעת שהוא עושה עסקה טובה ורוכש מוצר טוב, אבל רוכש אותו בזול. ולא שהוא רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול.

ולכן איש המכירות...
מוצר מנהל מכירות לתת למכור מוצר יקר ללקוח לפרסם מחיר זול איך להציג הנחה על מוצר הלקוח מתנגד למחיר לסגור לדעת איך לא מספיק טוב איך להציג ללקוח מחיר מוצר איך להציג איך להציג את איך להציג את המחיר איך להציג את המחיר הכי זול איך להציג הנחה איך להציג הנחה על מוצר איך להציג יתרון של מחיר איך להציג יתרון של מחיר זול איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח הטבת איך להציג ללקוח הטבת הנחה איך להציג ללקוח הטבת מחיר איך להציג ללקוח הנחה איך להציג ללקוח הנחה על מוצר איך להציג ללקוח מחיר איך להציג ללקוח מחיר זול איך להציג ללקוח מחיר מוצר איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע איך למכור איך למכור בזול איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח מוצר איך למכור ללקוח מוצר בהנחה איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר בהנחה איך למכור מוצר זול איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לפרסם איך לפרסם מחיר איך לפרסם מחיר זול איך לתמחר איך לתמחר מוצר איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח הורדת מחירים הכי זול הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר הכי זול המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחה על מוצר הנחה על מוצרים הנחת מבצע התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח יתרון יתרונות להוריד להוריד את המחיר להוריד את המחיר של המוצר להוריד מחיר להציג להציג את המחיר להציג את המחיר הכי זול להציג הנחה להציג הנחה על מוצר להציג יתרון של מחיר להציג יתרון של מחיר זול להציג ללקוח להציג ללקוח הטבת להציג ללקוח הטבת הנחה להציג ללקוח הטבת מחיר להציג ללקוח הנחה להציג ללקוח הנחה על מוצר להציג ללקוח מחיר להציג ללקוח מחיר זול להציג ללקוח מחיר מוצר להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור בזול למכור ללקוח למכור ללקוח מוצר למכור ללקוח מוצר בהנחה למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר בהנחה למכור מוצר זול למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לפרסם לפרסם מחיר לפרסם מחיר זול לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתמחר לתמחר מוצר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מבצע מבצעי מכירות מבצעים מוצר מוצר היקר מוצר זול מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר מוצר מחיר של מוצר מחיר של מוצרים מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תחרות תחרות מחירים תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר זול תמחור מוצרים
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש לעסק בעיות תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה ...
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
מה הכי טוב לעשות? איך לדעת מה לעשות? העצה הכי טובה בעולם, הפיתרון לכל בעיה, למה להיצמד לאמת? איך להיצמד לאמת? שוק ההון, לעשות כסף, אימון אישי, אימון לחיים טובים, ייעוץ בכל תחום
... זולה, והאם כשהוא רוצה למכור, היא באמת יקרה? אם האדם באמת נצמד לאמת, הוא לעולם לא יעשה פעולה הפוכה (כמו לקנות ביוקר ולמכור בזול). כך, אם יפעל על פי האמת בלבד, הסיכויים שלו להרוויח גדלים. אליעד מוסיף ומסביר שכל מי שהפסיד בשוק ההון עשה זאת בגלל שלא נצמד לאמת. הוא מדגים זאת באופן ברור: מי ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 4 למה יש פחד להקים עסק ... שהמטרה היא לא להפחית את הרצון להצליח, אלא להפחית את המחויבות הקיצונית לרצון ספציפי. האדם יכול עדיין לשאוף להצלחה בעסק שלו, אבל ללא התחושה הקיצונית של אני חייב להצליח בכל מחיר. גישה זו מאפשרת לו להתחיל לפעול ולצאת לדרך בלי לחשוש בצורה ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
... עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1 איך להתגבר על החשש מפתיחת עסק כמאמן כושר? כאשר אדם רוצה לפתוח עסק חדש בתחום הכושר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא החשש והתפיסה שיש מתחרים טובים יותר. לדוגמה, אם אדם רוצה להפוך להיות מאמן כושר, לעיתים הוא יחשוש שאין לו מקום בשוק כי כבר יש מאמנים מוכרים וטובים ממנו. אליעד כהן מדגיש שהבעיה איננה מי טוב יותר באופן אובייקטיבי, אלא מי נתפס כטוב יותר בעיני הלקוחות. למשל, אם לקוח פוטנציאלי צריך לבחור בין מאמן שלוקח אלף שקלים לשעה ובין מאמן שלוקח אלפיים שקלים, הבחירה לא תלויה בהכרח במחיר אלא בשאלה מי נתפס כמי שיביא לו תועלת גדולה יותר. אם הלקוח מאמין שהמאמן היקר יותר הוא טוב יותר, הוא יעדיף אותו. המסקנה החשובה שאליעד מבהיר כאן היא שהתחרות עצמה איננה הבעיה, הבעיה היא כיצד לגרום ללקוחות להאמין שאתה נותן ערך מיוחד שהם לא יוכלו לקבל במקום אחר. האם יש קשר בין יכולת מקצועית להצלחה עסקית בתחום הכושר? אליעד כהן מסביר שהצלחה עסקית לא תלויה רק ביכולת המקצועית אלא ... כיצד לעשות זאת. לעומת זאת, אדם שיכול להסביר היטב כיצד לבצע תרגילים, אפילו אם הוא לא אלוף בתחום, יצליח יותר מבחינה עסקית משום שלקוחות זקוקים בעיקר להדרכה ברורה ולהבנה כיצד לעשות את הדברים. אליעד מדגיש שזו נקודת חוזק משמעותית שיכולה לבדל את המאמן החדש, ולכן עליו לנצל זאת לטובתו בשיווק העסק. איך לשווק את ... בצורה ברורה, הם ירצו להתאמן איתו ויבחרו בו על פני אחרים. ככל שיהיה תוכן רב יותר ואיכותי יותר, כך יגבר הסיכוי שיתחילו לפנות אליו לקוחות. מהם היתרונות והחסרונות של אימון קבוצתי לעומת אימון אישי? אליעד כהן דן בסוגיה של אימון קבוצתי מול אימון אישי ומציין שיש יתרונות וחסרונות לכל אחד מהמודלים האלה. הוא מסביר שאימון קבוצתי בדרך כלל זול יותר עבור הלקוחות ולכן מושך קהל יעד אחר מזה של האימון האישי. אנשים שבוחרים להתאמן בקבוצה אינם בהכרח מחפשים מאמן אישי ולכן אינם מתחרים ישירים של הלקוחות של האימון האישי. מנגד, אנשים שמחפשים אימון אישי מוכנים בדרך כלל לשלם יותר, אך גם מצפים ליחס אישי ולערך גבוה יותר. לכן, חשוב להבין מה מתאים יותר למאמן עצמו, לא רק מבחינת ... מדי בשאלות תאורטיות כמו מה אם אף אחד לא ירצה? או מה אם זה לא יצליח?. במקום זה, פשוט להתחיל לעשות, לצלם סרטונים, להעלות תכנים ולפרסם את עצמך באופן שוטף. עם הזמן, הלקוחות הראשונים יגיעו ויהיה קל יותר להמשיך משם. הוא מציין שברגע שלקוח ראשון ישלם כסף, התפיסה והביטחון של המאמן ישתנו, כי אז הוא כבר לא מנסה לפתוח עסק, אלא באמת מנהל עסק פעיל. מדוע חשוב להיות אותנטי בשיווק העסק שלך? אליעד כהן מבהיר ששיווק עצמי יעיל מבוסס בראש ובראשונה על אותנטיות והיצמדות לאמת. אם אתה יודע ללמד משהו, תהיה כנה ותציג זאת בדיוק כפי שאתה יודע. הוא מסביר שהלקוחות רוצים לקבל תוצאות ברורות, ואם הם ירגישו שהמאמן אמין ומדויק בהדרכה שלו, הם יעדיפו אותו על פני מתחרים אחרים. המסקנה כאן היא שהאותנטיות יוצרת אמון, והאמון מביא לקוחות חוזרים ולהצלחה ארוכת טווח. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד להקים עסק חדש מה עדיף אימון אישי או קבוצתי? איך למשוך לקוחות לעסק שלי? האם התחרות תפגע בעסק שלי? ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2 איך להתמודד עם לחץ ... לא אומר להתעלם לגמרי, אלא להבין שההצלחה שלך תלויה אך ורק במה שאתה באמת רוצה להשיג ובאיך שתשקיע בדבר שבו אתה מאמין. איך נכון להשקיע את הזמן כשאין מספיק לקוחות? אחת הבעיות הנפוצות של מאמני כושר בתחילת דרכם היא שאין להם עדיין מספיק לקוחות למלא את כל שעות היום. אליעד כהן מדגיש שאם אתה רואה את ... לעשות, לא תוכל להצליח כעצמאי. לדבריו, עסק עצמאי כולל הרבה יותר מאשר זמן האימון בפועל. הוא נותן דוגמאות רבות של משימות שיכולות וצריכות להתבצע גם כשאין לקוחות, כגון: ליצור סרטונים חדשים ולהעלות לאינטרנט. לפרסם מאמרים, פוסטים ותכנים שונים ברשתות חברתיות. ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים ואתרים אחרים בתחום. לשווק ולמתג את עצמך בצורה עקבית. לפתח תכנית עבודה מסודרת לשיווק ומכירות. הנקודה החשובה ביותר שאליעד כהן מציין היא שאין דבר כזה אין לי מה לעשות. עסק עצמאי מחייב אותך להיות פעיל כל הזמן. אפילו אם כרגע אין לך לקוחות שמשלמים כסף, אתה חייב לעבוד על שיפור המוצר שלך - במקרה הזה, המוצר הוא הידע שלך בתחום הכושר, שכבר פיתחת לאורך השנים. עכשיו ... הוא מדגיש שחשוב מאוד להבין שאין שעות ריקות. כשאתה עצמאי, כל הזמן שלך חייב להיות מוקדש לפעולות שמקדמות את העסק. הוא גם מוסיף שאם התפיסה שלך היא שאם אין לקוחות , אין לך מה לעשות - עדיף לך לא להיות עצמאי כלל, כי הגישה ... מידע, ללמוד וליישם את הדברים. אליעד כהן נותן דוגמה קונקרטית: להיכנס לאינטרנט, למצוא את כל האתרים בתחום הכושר והבריאות, וליצור איתם קשר לשיתוף פעולה, לפרסם שם תכנים, להיות נוכח בכל מקום אפשרי באינטרנט כדי שכל מי ... עם לחץ מהסביבה באמצעות הצגת עבודה רצינית ומתמשכת. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד מכישלון בעסק חדש איך להתמודד עם לחץ מההורים בהקמת עסק? איך להשיג לקוחות חדשים? איך להשתמש נכון בזמן פנוי בעסק? מה עושים כשאין לקוחות?
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
... להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3 מה המלכודת העיקרית של אנשים מוכשרים שרוצים להקים עסק? אחת המלכודות הגדולות ביותר של אנשים שמאוד מוכשרים בתחומם, כמו מאמני כושר, ... טובים מאוד במה שהם עושים, זה מספיק כדי להצליח ולהרוויח כסף. אלא שלפי אליעד כהן, זוהי חשיבה שגויה, מפני שהצלחה עסקית דורשת הרבה מעבר למוצר איכותי בלבד. לדוגמה, אם ניקח שולחן קפה מיוחד שמכין קפה בעצמו כאשר לוחצים על כפתור, למרות שמדובר במוצר מאוד ייחודי ואיכותי, לא בהכרח שהמוצר הזה יימכר בקלות. אנשים אולי לא מכירים את המוצר, אולי חושבים שזה זיוף או גימיק, ולכן למרות איכות המוצר, קיימים עדיין אתגרים בשיווק, בפרסום ובמכירה שלו. מכאן ברור שהצלחתו של מוצר לא תלויה אך ורק באיכות שלו, אלא גם באספקטים נוספים של העסק. למה אנשים רבים ממשיכים לשפר את המוצר במקום להתחיל למכור? בעיה נוספת שאליעד מציג היא שאנשים רבים, ובמיוחד אלו שמאוד מוכשרים בתחומם, מרגישים שהמוצר שלהם עדיין לא מספיק טוב, ולכן הם ממשיכים להשקיע זמן ואנרגיה בפיתוח ובשיפור שלו. זו מלכודת מנטלית נפוצה: ככל שאתה מקצועי יותר בתחום מסוים, כך אתה מודע יותר לחסרונות של עצמך, ואתה אף פעם לא מרגיש שהמוצר מושלם מספיק כדי להתחיל למכור אותו. אליעד מביא כדוגמה אנשים שסיימו תואר ראשון, ואחר כך ממשיכים לתואר שני ושלישי, רק כדי להימנע מהתמודדות עם החיים האמיתיים וחיפוש עבודה. באותו אופן, אנשים מוכשרים מעדיפים להמשיך ולשפר את המוצר שלהם, במקום להתמודד עם השיווק והמכירות בפועל. האם איכות המוצר חשובה יותר משיווק? בנקודה הזו, אליעד כהן מבהיר שיש להפריד בין שלב ההקמה לשלב ההרחבה. בשלב שבו עסק נמצא בתחילת הדרך, הפוקוס העיקרי צריך להיות על שיווק ועל הבאת לקוחות. כאשר העסק כבר רץ, יש מקום לשיפור ולשדרוג המוצר, בדיוק כמו שחברה מצליחה (למשל אפל) תמיד ממשיכה לשפר את מוצריה תוך כדי השקעה בשיווק. עם זאת, אנשים שמנסים להקים עסק לראשונה לא צריכים להתעסק כל הזמן בשיפור המוצר, אלא דווקא להתמקד בשיווק ובגיוס לקוחות, מכיוון שהמוצר שיש להם כרגע, למרות שאינו מושלם, כבר מספיק טוב כדי להתחיל ולהכניס כסף. איך לדעת במה להתמקד בשלבים הראשונים של העסק? הגישה הנכונה להקמת עסק, לפי אליעד כהן, היא קודם כל ... עומד בין האדם לבין העסק המצליח שלו. ברוב המקרים, במיוחד בשלב ההתחלתי, הבעיה העיקרית היא לא חוסר ידע או חוסר מומחיות, אלא היכולת להביא לקוחות חדשים לעסק. לדוגמה, מאמן כושר שמתחיל לעבוד לא חסר לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק בשלב מתקדם יותר, כאשר העסק כבר פועל ויש לקוחות קבועים, כדאי לשוב ולבחון את המוצר עצמו ולבדוק כיצד אפשר לשפר אותו, כדי לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע חייבים להתחיל לשווק כבר בשלב המוקדם ביותר? אליעד כהן מדגיש באופן ברור כי אם הוא היה משקיע בעסק, והמנכל היה מחליט להמשיך ולפתח את המוצר במקום להתחיל להרוויח כסף, הוא היה מפטר אותו. זאת משום שבשלב ההתחלתי של העסק, מטרת העל היא להכניס כסף ולאו דווקא לייצר מוצר מושלם. כאשר העסק יתחיל להרוויח, אפשר יהיה להמשיך ולפתח את
אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
... או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת ... פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית? אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים: 1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק אינסטגרם טיקטוק גוגל וכיוב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך. 2 - באמצעות פרסום אורגני פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, ... אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך. והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור? אז קודם כל ... ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי. דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי. ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת? ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיוב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיוב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף? והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים ... האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך. ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך. ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט. ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות . ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך. ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר ... של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך. והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים,
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למכור בזול, בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור בזול, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, מאמן אישי למנהלים, מאמן אישי לזוגיות בנושאי למכור בזול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:26:52 - wesi1