... ללקוח, עד שאתה לא עושה איתור צרכים עם הלקוח, עד שאתה לא שואל את הלקוח שאלות סינון כלשהן, שאלות התאמה כלשהן, עד שהלקוח לא ירגיש שאתה בוחן אותו, שהוא הלקוח צריך
למכור את עצמו לך, שהוא צריך לשכנע אותך שהוא מתאים לך כלקוח, ... אתה הופך להיות החלש במשא ומתן. לעומת זאת, כאשר אתה שואל את הלקוח שאלות של התאמה, שאלות של סינון, הרי שהלקוח מרגיש שאתה בוחן אותו, שהוא צריך לענות לך. שהוא צריך
למכור את עצמו לך, איש המכירות, כדי שאתה תסכים לענות לבקשה שלו ... אבל ברמת העיקרון צריכים לשים לב, שיש כאן מערכת יחסים, של מי יותר רוצה את העסקה. וזה חלק מהדינאמיקה של לשאול את הלקוח שאלות, גם כדי לגרום ללקוח להרגיש שהוא צריך
למכור את עצמו, כלפיך. ולפעמים, אם הלקוח ירגיש חלש, הוא לא ירצה ...