אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור את המוצר שלך ✔התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה?

אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 ש"ח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר.

אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח?

אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר.

אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח?

אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר.

ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה?

אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה:

להתעלם מהשאלה של הלקוח

אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות איתו איתור צרכים וכולי. אבל השיטה הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר.

להקדים תרופה למכה

אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיו"ב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר.

טווח מחירים

3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח.


איך להציג ללקוח טווח מחירים

אבל, כאשר מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים לדעת איך להציג את טווח המחירים ללקוח, בצורה שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר.

אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. לדוגמה, לקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה, אבל לא ברור כמה חדרים הדירה. אז ברור שאין אפשרות לענות לו כמה עולה לצבוע דירה, כי קודם כל בהכרח שצריכים לשאול אותו כמה חדרים הוא רוצה לצבוע.

יחד עם זאת, יכול להיות שלקוח ירצה לספק את הפרטים הכי מינימליים שיש וירצה מיד לקבל את המחיר. לדוגמה במקרה הנ"ל, הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע דירה". אתה עונה "כמה חדרים אתה רוצה לצבוע". ואז הלקוח נניח שהוא עונה לך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל מחיר.

ואז כאן אמרנו שיש אפשרות בעצם לענות ללקוח, שהמחיר הוא בין X לבין Y. ואז כאן צריכים לשים לב לדבר הבא. והוא: שהמחיר יכול להיות בין X לבין Y, בהתאם לכמות של מה שהלקוח רוצה. אבל המחיר יכול גם להיות בין X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות המוצר ולא של הכמות, הרי שבעצם תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר.

ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". וכאן אתה יכול לענות לדוגמה "המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיו"ב".

אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנ"ל של למכור שירותי צביעה, אתה 1 - צובע בצורה יותר נקייה / שומר על הניקיון של הבית, יותר מאחרים. 2 - אתה מביא את הצביעה לרמת גימור ויופי יותר מאחרים. 3 - אתה משתמש בחומרים מאוד איכותיים, יותר מאחרים. 4 - אתה עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים.

אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור של הצביעה, באיכות החומרים שנצבע לך את הבית, ובהגדרת לוחות הזמנים שנקבע איתך לביצוע העבודה.

במילים אחרות, אתה מנתב את השיחה, במקום לדבר על הכמות, אתה מדבר על האיכות של המוצר שלך, ביחס למוצרים אחרים.


נניח לצורך העניין שאתה מוכר מוצר 1 ויחיד, אבל לאותו המוצר יש כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח מחירים ושזה תלוי באיכות של המוצר. אבל אם אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר, מה אז? איך תענה אז ללקוח שישאל אותך קודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה?

אז במקרה הזה, אני אומר, שגם אם באמת לצורך העניין אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר בלבד, עדיין אתה יכול לנסות לצורך התשובה ללקוח, להתייחס לעצמך כאילו אתה כן יכול לספק את המוצר שלך ברמות גימור שונות של איכות שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי להסביר ללקוח את המחיר היקר שלך ואת האיכות שלך.

ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה.

אז נניח שהלקוח שואל אותך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים", אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, לוחות זמנים וכולי, גם אם באמת אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר.

ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל "כמה זה עולה", מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך.

לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח את המחיר לפני שהוא מבין את היתרונות שלך, אז באפשרות לענות ללקוח שיש טווח מחירים ולנסות להסביר ללקוח את היתרונות שלך, תוך כדי שאתה מסביר לו את טווח המחירים. במילים אחרות, תתנסה להכניס את ההסבר על האיכות שלך, לתוך ההסבר שלך על טווח המחירים, שיהיה טווח מחיר שמותאם לאיכות של המוצר, כאשר הטווח הנמוך ביותר יכול להיות גם באיכות שאתה לא באמת תרצה לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. וכמובן שכל מקרה לגופו.

ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי.
תמחור התנגדות למחיר למידה איך למכור מוצרים יקרים מחיר יכולת איך להציג את המחיר ללקוח שאלות לתת ללקוח את המחיר איך למכור לתת ללקוחות איך להציג איך להציג את המחיר איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח טווח מחירים איך להציג מחיר איך להציג מחיר יקר איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איכות איכות מוצר במה תלוי טווח המחיר במה תלוי טווח המחיר ללקוח הכי זול הכי חשוב המחיר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצגת טווח מחירים ללקוח התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טווח מחיר טווח מחירים טעויות טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח טעות יקר יקר לי יקר ללקוח כמה זה עולה לדעת מה המחיר להציג להציג את המחיר להציג ללקוח להציג ללקוח טווח מחירים להציג מחיר להציג מחיר יקר להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר להתווכח על המחיר לטעות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שהכי חשוב לו המחיר לקוח שקודם כל רוצה לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה לקוח שקודם כל שואל מה המחיר לקוח שרוצה הכי זול לקוח ששואל לקוח ששואל כמה זה עולה לקוחות לשאול שאלות מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתי להציג את המחיר מתי להציג מחיר מתנגד למחיר קודם כל המחיר קשה למכור מוצר יקר רצון
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, ... שלו. אליעד מסיים את ההסבר בהדגשה שהכל תלוי בהבנת המצב הספציפי של הלקוח, ושלא יעבדו עליכם - ההצלחה מגיעה כאשר יודעים להתאים את הגישה הנכונה ללקוח. איך לשכנע לקוחות? איך למכור מוצר ללקוח מתלבט? האם להתמקד ביתרונות או בחסרונות? מה משפיע על החלטת לקוח? איך להציג מוצר מול המתחרים? איך להתאים את המכירה ללקוח? שלום לכולם הפעם אני רוצה להתמקד בעוד ...
איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי?
... למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך למכור מוצר גרוע? לא מאמין במוצר, להאמין במוצר, איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בעייתי? איך לשכנע לקוח? איך לא לדפוק את הלקוח? איך למכור מוצר שאתה לא היית קונה? איך למכור מוצר שאתה לא אוהב, איך למכור את המוצר שלך? אימון לאנשי מכירות, איך למכור מוצר בעייתי? וכאן אבאר, איך באפשרותך למכור מוצר שאתה כאיש מכירות לא מאמין במוצר? ואיך באפשרותך, כן למכור מוצר גרוע?! כי אחת האמונות הבסיסיות בנושא מכירות אומרת, שכדי למכור מוצר , לשם כך עליך כאיש מכירות להאמין במוצר שלך. כי אם אתה לא תאמין במוצר שלך, איך תצליח לגרום ללקוח שלך להאמין בו?! ... כאיש מכירות. ויש מצבים שעליך למכור מוצר גרוע. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה לא היית קונה אותו מעצמך. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה חושב שהלקוח עושה טעות כשהוא קונה אותו. ויש מצבים שעליך למכור מוצר, שאתה עצמך לא מאמין במוצר הזה, שאתה עצמך חושב שהוא יקר מידי, גרוע מידי, ועוד חסרונות שונים. אז איך מוכרים מוצר ...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות למה אנשי ... - אם אתה מאמין במוצר שלך וביכולת שלך לעזור ללקוח, הוא ירגיש את זה. לסיכום כשאתה בשיחת מכירה, אל תחשוב רק על איך למכור את המוצר, אלא גם על איך למכור את עצמך. איך לגרום ללקוח לתת בך אמון, איך לשכנע אותו שאתה איש מקצוע רציני ואמין. המפתח להצלחה במכירות טמון לא רק במוצר עצמו אלא גם באופן שבו הלקוח תופס אותך ...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש ... ההשפעה הראשונה כמובן יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, ... הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך, כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע ...
מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
... למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך ... שיחה וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, ... ומהי השפה של הלקוח ועולם המושגים של הלקוח, שאולי נסביר לו את הדברים בשפה שלו? שלב 6: התחל למכור את המוצר שלך, בהצלחה! ועכשיו, אחרי שענית תשובות מלאות ונכונות, לכמה שיותר שאלות מהשאלות שהוצגו לעיל, ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... איך תרוויח? ש: תגדיל את המחיר. אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ביותר ממה שאתה מוכר אותו כרגע אז במקרה כזה זה לא יעזור לך שיהיה לך עוד ... עם שמונה ותיקח אלא שמשלמים הכי הרבה זה יהיה יותר מאשר עשרה לקוחות עשרה לקוחות שמשלמים לך פחות ומה שקורה אצל בעלי העסקים שהם בראש שלהם יש לו הנחת יסוד שאומרת תראה אני בכל מקרה לא יכול למכור את המוצר הזה ביותר ממה שאני מוכר אותו ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך ...
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
יזמות עסקית, הקמת סטארטאפ, השקעה בסטארטאפ, המדריך ליזם המתחיל, איך להצליח ביזמות? אימון ליזמים, איך לשכנע משקיע להשקיע בך? מה חשוב למשקיע? הכנה לשיחה עם משקיע, איך לחשוב כמו משקיע? להשקיע בעסק שלך, טעויות של יזמים, אימון עסקי
... להפוך רעיון עסקי לרווחי היא לא בהכרח על ידי המצאת טכנולוגיה מדהימה, אלא על ידי פיתוח כישורים עסקיים. זקוק לדעת כיצד למכור את המוצר שלך , איך לגייס לקוחות, איך לנהל משא ומתן, איך לתמחר את המוצר בצורה אופטימלית, ולהכין תוכנית עסקית שתוכל להציג למשקיעים. על יזמים לדעת לחשוב כמו משקיעים: עליהם לשאול ... מבטיחים הצלחה עסקית. כדי להרוויח באמת, צריך גם יכולות שיווק, יכולות ניהול, תוכנית עסקית, מציאת שותפים נכונים, יכולת למכור את המוצר ובסופו של דבר להחזיר את ההשקעה וליצור רווח. מה בודק המשקיע לפני שהוא משקיע? משקיע ישאל כמה כסף אתה צריך, באיזה טווח זמן הוא עשוי לקבל אותו בחזרה, מה הסיכוי להרוויח ממנו, ...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
... מה חשוב לדעת על מכירות בעסק? היכולת למכור לא פחות חשובה מיכולת הביצוע בתחום שלך. אליעד מדגיש כי אם אינך יודע איך למכור את המוצר או השירות שלך, גם אם אתה מצוין בעבודתך, ... את השוק בו אתה פועל, לדעת למכור את עצמך, ולוודא שאתה לא רק מספק שירות טוב אלא גם משווק אותו בצורה אפקטיבית. היכולת שלך למכור את המוצר שלך תהיה קריטית להצלחתך הכלכלית. מה ... בצורה נכונה או לא מיתגת את עצמך כמותג אטרקטיבי. הכל תלוי גם במכירות וביחסי ציבור. מה חשוב לדעת על מכירות בעסק? היכולת למכור את המוצר או השירות שלך לא פחות חשובה מהיכולת לבצע את ...
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
... ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך ... שלך כן יעשה לו טוב להשתמש במוצר שלך. חשוב על זה שאתה בא לעזור ללקוח להבין את המוצר שלך, להכיר את המוצר שלך ולבדוק אם המוצר שלך מתאים לו או לא. אל תנסה למכור את המוצר שלך, תנסה להכיר ללקוח את המוצר שלך. אתה לא חייב למכור את המוצר, אתה כן חייב לגרום ללקוח שלך להכיר את המוצר שלך, לדעת את האמת על המוצר שלך. כשהלקוח מעלה התנגדות מכירה, נסה להבין האם ועד כמה היא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למכור את המוצר שלך, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור את המוצר שלך, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מאמן קריירה, הכוונה אישית בנושאי למכור את המוצר שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5000 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 12:22:56 - wesi1