אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הכי זול ✔התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה?

אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 ש"ח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר.

אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח?

אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר.

אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר הכי זול שיש, איך הגיוני לענות ללקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה בלי לאבד את הלקוח?

אז נניח לצורך העניין שהלקוח לא היה שואל קודם כל כמה זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר.

ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה?

אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה:

להתעלם מהשאלה של הלקוח

אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות איתו איתור צרכים וכולי. אבל השיטה הזאת כמובן לא תמיד תעבוד, כי לפעמים הלקוח יתעקש מיד לקבל את המחיר.

להקדים תרופה למכה

אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיו"ב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה הרבה מאוד יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר.

טווח מחירים

3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ללקוח שהמחיר יכול להיות בין X ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח.


איך להציג ללקוח טווח מחירים

אבל, כאשר מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים לדעת איך להציג את טווח המחירים ללקוח, בצורה שתגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר היקר ביותר. כי יש כל מיני אפשרויות איך להציג ללקוח טווח מחירים, כמו שתכף אסביר.

אז קודם כל בטוח נכון, שאם הלקוח שואל כמה עולה שירות X, אז בטוח נכון שלפעמים בהחלט אין אפשרות לענות ללקוח כמה זה עולה, כי עוד לא ברור מה הוא רוצה לרכוש. לדוגמה, לקוח שואל כמה עולה לצבוע דירה, אבל לא ברור כמה חדרים הדירה. אז ברור שאין אפשרות לענות לו כמה עולה לצבוע דירה, כי קודם כל בהכרח שצריכים לשאול אותו כמה חדרים הוא רוצה לצבוע.

יחד עם זאת, יכול להיות שלקוח ירצה לספק את הפרטים הכי מינימליים שיש וירצה מיד לקבל את המחיר. לדוגמה במקרה הנ"ל, הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע דירה". אתה עונה "כמה חדרים אתה רוצה לצבוע". ואז הלקוח נניח שהוא עונה לך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". דהיינו, הלקוח חותר כמה שיותר מהר לקבל מחיר.

ואז כאן אמרנו שיש אפשרות בעצם לענות ללקוח, שהמחיר הוא בין X לבין Y. ואז כאן צריכים לשים לב לדבר הבא. והוא: שהמחיר יכול להיות בין X לבין Y, בהתאם לכמות של מה שהלקוח רוצה. אבל המחיר יכול גם להיות בין X לבין Y, בהתאם לאיכות של מה שהלקוח רוצה. וכאשר אתה מדבר על טווח מחירים, כפועל יוצא של איכות המוצר ולא של הכמות, הרי שבעצם תוך כדי שאתה מדבר על המחיר, אתה בעצם כבר מפרט את איכות המוצר.

ואסביר: אז קודם כל ברמת העיקרון, הפתרון שאני מציע כאן, אפשרי לעשות לו התאמה לכל מקרה לגופו. אבל ברמת העיקרון הפתרון הוא כך. הלקוח שואל "כמה עולה לצבוע 3 חדרים". וכאן אתה יכול לענות לדוגמה "המחיר נע בין X לבין Y, תלוי במצב החדרים, תלוי בגודל החדר, תלוי במצב הקיר באופן כללי וכיו"ב".

אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנ"ל של למכור שירותי צביעה, אתה 1 - צובע בצורה יותר נקייה / שומר על הניקיון של הבית, יותר מאחרים. 2 - אתה מביא את הצביעה לרמת גימור ויופי יותר מאחרים. 3 - אתה משתמש בחומרים מאוד איכותיים, יותר מאחרים. 4 - אתה עומד בלוחות זמנים באופן מדויק, יותר מאחרים.

אז כאשר לקוח שואל אותך, כמה עולה לצבוע את הבית, אתה יכול לענות לו את התשובה הבאה: המחיר תלוי במספר גורמים, ברמת השמירה על הניקיון של הבית, ברמת הגימור של הצביעה, באיכות החומרים שנצבע לך את הבית, ובהגדרת לוחות הזמנים שנקבע איתך לביצוע העבודה.

במילים אחרות, אתה מנתב את השיחה, במקום לדבר על הכמות, אתה מדבר על האיכות של המוצר שלך, ביחס למוצרים אחרים.


נניח לצורך העניין שאתה מוכר מוצר 1 ויחיד, אבל לאותו המוצר יש כמה איכויות. מהאיכות הנמוכה ביותר לאיכות הגבוהה ביותר. ונניח שהלקוח שואל אותך, כמה זה עולה. כנראה שאתה תענה ללקוח שיש טווח מחירים ושזה תלוי באיכות של המוצר. אבל אם אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר, מה אז? איך תענה אז ללקוח שישאל אותך קודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה?

אז במקרה הזה, אני אומר, שגם אם באמת לצורך העניין אתה מוכר רק את האיכות הגבוהה ביותר בלבד, עדיין אתה יכול לנסות לצורך התשובה ללקוח, להתייחס לעצמך כאילו אתה כן יכול לספק את המוצר שלך ברמות גימור שונות של איכות שונה. ולמרות שהתשובה לא מדויקת עבור הלקוח, הרי שהיא טובה כדי להסביר ללקוח את המחיר היקר שלך ואת האיכות שלך.

ומצד האמת אתה אולי מבזבז את הזמן שלך ושל הלקוח, אבל אתה כמובן לא באמת מרמה את הלקוח בשום דבר, בדרך הבאה.

אז נניח שהלקוח שואל אותך "כמה עולה לצבוע 3 חדרים", אתה יכול לענות לו שזה תלוי בכל מיני גורמים והמחיר הוא בין X לבין Y, ושזה תלוי ברמת הניקיון, גימור, איכות חומרים, לוחות זמנים וכולי, גם אם באמת אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר.

ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל "כמה זה עולה", מהות התשובה היא להגיד לו שזה תלוי בכל מיני רמות של איכות המוצר שהוא מקבל. כדי שתוך כדי שאתה מסביר לו במה תלוי טווח המחיר, הרי שבעצם תוך כדי ההסבר, אתה בעצם מדבר איתו על ההבדל בינך לבין המתחרים שלך.

לסיכום: זכותו של הלקוח קודם כל לשאול אותך מה המחיר. ובמידה והמחיר שלך הוא לא היתרון שלך, אז אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח בגלל שתציג ללקוח את המחיר לפני שהוא מבין את היתרונות שלך, אז באפשרות לענות ללקוח שיש טווח מחירים ולנסות להסביר ללקוח את היתרונות שלך, תוך כדי שאתה מסביר לו את טווח המחירים. במילים אחרות, תתנסה להכניס את ההסבר על האיכות שלך, לתוך ההסבר שלך על טווח המחירים, שיהיה טווח מחיר שמותאם לאיכות של המוצר, כאשר הטווח הנמוך ביותר יכול להיות גם באיכות שאתה לא באמת תרצה לספק אותה ללקוח בסופו של דבר. וכמובן שכל מקרה לגופו.

ובאופן כללי אני ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי.
לשאול שאלות ממי ללמוד יקר איך לאתר את צרכי הלקוח לסנן את הלקוח שאלה של לקוח איך להציג את המחיר ללקוח לטפל לתת ללקוח את המחיר הנחה תחרותי איך להציג איך להציג את המחיר איך להציג ללקוח איך להציג ללקוח טווח מחירים איך להציג מחיר איך להציג מחיר יקר איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשאול שאלות איכות איכות מוצר במה תלוי טווח המחיר במה תלוי טווח המחיר ללקוח בשביל מה לשאול שאלות האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הכי זול הכי חשוב המחיר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הצגת טווח מחירים ללקוח התנגדות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טווח מחיר טווח מחירים טעויות טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח טעות יקר יקר לי יקר ללקוח כמה זה עולה לדעת מה המחיר להציג להציג את המחיר להציג ללקוח להציג ללקוח טווח מחירים להציג מחיר להציג מחיר יקר להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר להתווכח על המחיר לטעות למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוח שהכי חשוב לו המחיר לקוח שקודם כל רוצה לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה לקוח שקודם כל שואל מה המחיר לקוח שרוצה הכי זול לקוח ששואל לקוח ששואל כמה זה עולה לקוחות לשאול שאלות מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר ללקוח מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתי להציג את המחיר מתי להציג ללקוח מתי להציג מחיר מתנגד למחיר קודם כל המחיר קשה למכור מוצר יקר רצון
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר ... יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. ... עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו ... שלרכוש אותו עולה רק המחיר של הדמיון? תשובה: כי שום לקוח אף פעם לא באמת רוצה רק את המחיר הכי זול בלבד. ללקוח כן תמיד חשובה גם האיכות של המוצר. כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה חשובה האיכות ... האיכות של המוצר שלך, וכן יכול לרכוש את המוצר שלך, עדיין לא ירכוש את המוצר שלך, בגלל שאתה לא הכי זול. ואיך זה יכול להיות? אז צריכים לעשות הפרדה בין זה שהלקוח לעולם לא ירצה לרכוש את המוצר הכי זול, באיכות הכי נמוכה שיש, דהיינו, מוצר דמיוני בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה ... לרכוש מוצר באיכות פחות נמוכה מהמוצר שלך, אבל עדיין ירצה לרכוש את האיכות של המוצר שלך ולא פחות, במחיר הכי זול שיש. וזה בעצם אומר, שאם המצב הוא, שאת האיכות של המוצר שלך, לא ניתן לרכוש במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה צריכים להסביר ללקוח, שאכן המוצר שלך באיכות שלך, הוא במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאין שום אפשרות שהוא ירכוש מוצר באיכות זהה, במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך. במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, זהה ... כזה, תצטרך לנסות להתמקד בפתרון של בידול, להסביר במה אתה שונה מהמתחרים שלך, כדי לחזור שוב ללוגיקה שאומרת, שאתה הכי זול, ביחס לאיכות שלך. אבל אם אתה יודע שהאמת היא, שאת האיכות שאתה מוכר, באמת שלא ניתן לרכוש במקום אחר במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך הוא הכי זול, ביחס לתועלות שיש בו. ושאין ללקוח שום אפשרות כלשהי לרכוש את אותו המוצר במקום אחר במחיר יותר זול. ואוסיף ... לא במחיר גבוה יותר לסיכום: אם הלקוח אומר שהכי חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה מסתפק במוצר דמיוני בחינם. יחד עם זאת, ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס לאיכות שלו. דהיינו, שאין שום אפשרות ללקוח להשיג מוצר באיכות זהה או גבוהה יותר, במחיר זול יותר. ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד עסקים מתחילים, היא למתג את עצמם כזולים. הכוונה היא לעסקים שמנסים למשוך לקוחות ... ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. ... לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך כנראה לא איכותי מספיק. למעשה, כאשר אתה אומר אני הכי זול, הלקוח חושב לעצמו אחת מכמה אפשרויות: ייתכן שהעסק הזה לא איכותי מספיק ולכן הוא חייב למכור בזול. ייתכן שיש ...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות, כאשר הם מציגים ללקוח מוצר שכרגע נמכר ... עושה עסקה טובה ורוכש מוצר טוב, אבל רוכש אותו בזול. ולא שהוא רוכש מוצר לא הכי טוב, בגלל שהוא הכי זול. ולכן איש המכירות צריך לדעת שכאשר הוא מנסה לגרום ללקוח לרכוש מוצר שנמצא כרגע במבצע והנחת מחיר, על איש ...
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
תחרותיות עסקית, 2 סוגים של לקוחות, תחרות על המחיר הזול ביותר, תחרות על האיכות הטובה ביותר, 2 סוגים של מתחרים עסקיים, ניהול משא ומתן בשוק תחרותי, איכות או מחיר, מה הלקוח רוצה? הדרכת אנשי מכירות, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, יקר לי
... את המוצר הטוב ביותר. לעומת זאת, יש לקוח אחר שקונה רכב פשוט כי הוא חייב, והוא יבקש את הרכב הכי זול שאפשר למצוא, כי מה שחשוב לו זה לשלם כמה שפחות, גם אם האיכות נמוכה מאוד. איך לזהות את סוג ... לצרכים שלו, והוא יהיה מוכן לשלם לך כמה שצריך. לעומת זאת, הלקוח שמחפש מחיר יגיד: אני צריך את המחיר הכי זול, אני רק מנסה לצאת ידי חובה. לקוח כזה פחות מתעניין באיכות המוצר או השירות והוא יעדיף הצעה זולה גם ... סוגים עיקריים של לקוחות: לקוחות שמחפשים את המוצר או השירות הכי איכותי, בלי קשר למחיר. לקוחות שמחפשים את המחיר הכי זול, גם אם זה בא על חשבון האיכות. איך לזהות את סוג הלקוח? לקוח שמחפש איכות אומר: תן לי את המוצר הכי טוב שיש, לא אכפת לי כמה זה עולה. לקוח שמחפש מחיר אומר: אני רוצה את המוצר הכי זול שאפשר, לא משנה לי האיכות כל כך. התאמת העסק לסוג הלקוח אם העסק שלך מתמקד באיכות גבוהה בלבד, לא ...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... המקרה המפורסם של מבצע עוף בשקל, שבאחת מרשתות המזון, מכרו מכר עוף בשקל אחד, גם כדי למצב את עצמם כהכי זול שיש. וגם כדי לקבל חשיפה פרסומית בגלל המבצע הזה. כאשר העלות של המבצע שנעשה ללקוחות, היתה גם כחלק מתקציב ... את תקציב השיווק, לתוך המחיר של המוצר. והמחיר של המוצר, השפיע על השיווק של שאר המוצרים. או לדוגמה הסל הכי זול במדינה - שלוקחים סל מוצרים נפוץ, מוודאים שהוא יהיה הכי זול שיש, כדי לקבל את הפרסום שברשת X מוכרים את סל המוצרים הכי זול שיש. וככה יוצרים ביקוש לרשת, למוצרים אחרים או לזמנים אחרים, שבהם מרוויחים יותר על הלקוחות. מיתוג באמצעות המחיר - ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע. דהיינו, העסק לא רוצה לפנות לקהל יעד שמחפש את המוצר הכי זול, ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ... עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר שהוא עושה המון רווחים, יותר מאשר מישהו שמוכר את החולצות הכי זולות בעולם? תשובה: לא בהכרח, וממש ממש לא בהכרח. כי זה שמישהו מוכר מוצר בהמון כסף, זה לא אומר שבשורה ... זה כמובן עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא רוצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול והוא רוצה למכור מוצרים במחיר יותר גבוה ממחיר השוק הממוצע, ונניח שאותו עסק מתקשה למכור את המוצרים במחיר שהוא ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה ... את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, ...
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... ביותר זול. דהיינו, שלפעמים הלקוח רוצה לדעת שאין אפשרות לקבל הנחה, כדי לדעת שהוא באמת רוכש את המוצר, במחיר הכי זול שניתן לרכוש אותו. ואדרבה, אם תיתן ללקוח הנחה, זה יכול לגרום ללקוח להבין שהמחיר שנתת לו קודם, לא היה ... הלקוח מניח שההנחה שאתה תיתן לו, היא תיעצר בעלות הייצור שלך + רווח בסיסי כלשהו. וכאשר אתה עוצר במחיר הכי זול, שם הלקוח משוכנע שהוא הגיע למחיר ההוגן בעיניו של העסקה, שבה הוא מוסיף כמה אחוזי רווח על עלות הייצור. ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
... שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול. ובניסוח כזה לדוגמה, בהתחלה אתה נוקט בעמדה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הכי זול, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הכי זול, איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, אימון אישי להפרעות קשב, יועץ טיפולי בתחום הכי זול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 16:33:51 - wesi1