אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה מישהו לא מבין אותך? ✔איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
וכאן אסביר, איך אתה יכול לדעת האם וכמה הבנת נושא מסוים? ואיך אתה יכול לשפר את ההבנה שלך של נושא מסוים? ואם אתה מסביר למישהו משהו והוא לא מבין אותך, האם זה באחריות שלך או שלו או של שניכם?

והתשובה היא, שזה אפשרי בכל מיני דרכים. ואחת הדרכים לדעת האם ועד כמה אתה מבין משהו, היא באמצעות זה שאתה בודק את היכולת שלך להסביר אותו לאנשים אחרים. דהיינו, אם אתה חושב שהבנת משהו טוב לעומק, קח מישהו אחר ותנסה להסביר לו את מה שהבנת.

כאשר באים להסביר למישהו משהו, בדרך כלל הוא שואל שאלות הבהרה וכולי, שמאלצות אותך להבין יותר טוב את עצמך ואת מה שאתה מבין.

במילים אחרות, מי שרוצה להבין יותר טוב את מה שהוא כבר מבין ועל הדרך גם להבין האם ועד כמה הוא מבין את הידע שלו, לעומק בצורה שהוא באמת בטוח בה, הוא יכול לבדוק את זה, גם באמצעות יכולת ההסברה שלו, להסביר את מה שהוא יודע למישהו אחר.

ובהקשר הזה יש כמה היבטים. יש את ההיבט שאומר, שאם אתה לא מסוגל להסביר משהו, כנראה שלא הבנת אותו מספיק טוב. ובמהות, הרעיון הוא, שההבנה של האדם האחר, תלויה ביכולת ההסברה שלך. יחד עם זאת, יש גם נקודת מבט שאומרת, שאם מישהו לא מבין אותך, זה תלוי בו / גם בו / רק בו וכיו"ב. לדוגמה, אם אבן לא מבינה אותך, האם בהכרח שזה תלוי ביכולת ההסברה שלך? אולי זה תלוי רק באבן?!

בכל מקרה, בטוח נכון, שאם תבוא להסביר למישהו משהו, זה יעזור לך להבין את עצמך יותר טוב, זה יעזור לך להבין דברים שלא הבנת, זה יגדיל את יכולת ההבנה שלך. שוב, במידה ולא תזרוק את האחריות על כך שזה שהמישהו לא מבין אותך, שזה רק ואך ורק באחריות שלו ולא לכל הפחות גם באחריות שלך.
משהו יחסי אמת רוצה להבין מורה ותלמיד להסיר אחריות עומק נקודת מבט למה אני לא מבין משהו אני לא מצליח להסביר משהו האם ועד כמה איך לדעת שהבנת איך לדעת האם הבנת משהו איך לדעת כמה הבנת איך לדעת כמה הבנת משהו איך לדעת שהבנת איך לדעת שהבנת משהו איך להבין משהו איך להבין משהו יותר טוב איך להבין משהו לעומק אני לא מבין משהו אני לא מצליח אני לא מצליח להסביר משהו האם אתה יכול להסביר משהו הבנה הסבר הסברה הסברים הצלחה יחסי מורה ותלמיד יחסי תלמיד ומורה יכולות יכולת יכולת הבנה יכולת הסברה לא מצליח להסביר לדעת האם הבנת משהו לדעת כמה הבנת לדעת כמה הבנת משהו לדעת שהבנת לדעת שהבנת משהו להבין להבין משהו להבין משהו יותר טוב להבין משהו לעומק להסביר להסביר משהו ללמד ללמד תלמידים למה אני לא מבין משהו למה אני לא מצליח למה אני לא מצליח להסביר משהו למה מישהו לא מבין אותך למידה מורה ותלמיד משהו יחסי עומק תלמיד תלמידים
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
... למשהו שלא באמת נאמר. הם שומעים חלקית או מפרשים את מה ששמעו בצורה לא נכונה. כשהם מגיבים, הם לא מתווכחים עם הטענה האמיתית, אלא עם גרסה מעוותת שלה, וכך נוצרת מחלוקת מיותרת ומיותרת לחלוטין. מה לעשות כשמישהו לא מבין אותך? העיקרון הזה עובד גם בכיוון ההפוך. אם אתה אמרת משהו ובן השיח שלך לא מגיב באופן שציפית או ...
מנהיג אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו?
... אמיתי, מיהו? ותלמיד טיפש, מיהו? והעניין הוא, כי רוב האנשים, נדמה להם שהם חכמים גדולים. ואם האדם היה חכם אמיתי, הרי שהוא היה חי חיים טובים באמת, והוא לא היה צריך ...
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים של תלמידים, ומיהו ומהו תלמיד אמיתי? ואיך להיות תלמיד אמיתי? ועל סוגי רבנים ומורים שונים. ועניין אילו ידעתיו הייתיו. ונאיר: כי כל מה שיוסבר להלן, מתייחס גם לגבי השכל של האדם, ביחס לשכל של המציאות. שהאדם הוא התלמיד, והאמת של המציאות, היא המורה דרך וכולי. כי יש כאלו שנדמה להם, שהם תלמידים של זה שהוא חכם בעיניהם (כי החכם, הוא חכם רק בעיני המתבונן בו), אך הם אינם תלמידיו כלל. ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד הוא עדיין תלמיד, הרי שהוא תלמיד של טעות. כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה נכללת בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב נפרדת מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו האישית שלו, הרי שזהו תלמיד של טעות. כי הוא עוד לא מבין את האמת, ועוד לא רואה את ההתגלות שלה, מתוכו עצמו. וכל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום, שאם הידע הוא חיצוני לאדם, הרי שזה רק משום שהאדם רחוק מהאמת. ורק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת שנכלל ברבו. ונדגיש, כי התלמיד של אמת, הוא לומד משלמות השכל של עצמו. ולמרות שיש כאן דבר והיפוכו, כי כיצד ילמד התלמיד, אם שכלו הוא כבר מושלם, אעפכ, רק מי שלומד משלמות השכל של עצמו, רק הוא תלמיד של אמת. כי כל זמן שהשכל של האדם הוא לא שלם, הרי שהשכל השלם, הוא נפרד מהפנימיות של האדם, והאדם עדיין לא נקרא תלמיד אמיתי של אמת. ולכן, כל תלמיד, הוא תלמיד של טעות. משום שאם האדם עדיין יכול ללמוד משהו, הרי שזה אומר שדעתו עוד לא התאחדה עם השכל של המציאות. והרי שהוא תלמיד של טעות, כי הוא עדיין לא באמת מחובר לרבו, שהוא הידיעה השלמה. ותלמיד של אמת, הוא מי שזכה לשלמות השכל שהכל אחד. שידיעת האחדות, אין ידיעה שגדולה ממנה, משום שאין בה שום הגדרה ושום הפרדה כלל. ותלמיד כזה, הוא עדיין יכול ללמוד טוב יותר, אחדות גדולה עוד יותר, בבחינת אין סוף אין סופי, שהוא גם נפרד וגם אחד במהותו, בחינת ריבוי האלוהים וריבוי המקיפים שמעל האין סוף. וכל זמן שהאדם עדיין לומד את השכל של האחדות, ושהשכל של האחדות נפרד ממנו, הרי שהוא עדיין תלמיד של טעות. משום שדעתו, עדיין נפרדת מדעת רבו. וגם בתוך
קושיות על מורה רוחני, שמועות על מורה רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני
קושיות על מורה רוחני, שמועות על מורה רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני
... רוחני, השיטה של אליעד כהן, תלמידים של מורה רוחני, תלמידים רוחניים, אמונה במורה רוחני, מיפוי רוחני, תלמידים של אליעד כהן, ביקורת על מורה רוחני מהן הקושיות והבעיות עם מורה רוחני ומהן השמועות עליהם? תוך כדי תיאור שיטתו של אליעד כהן, נוצרות מספר שאלות ותהיות בנוגע למורים רוחניים ולתלמידיהם . ישנן קושיות שמועלות בנוגע לאמונות או ציפיות כלפי מורים רוחניים, ולמה שמוביל אנשים להאמין בהם. כשאליעד מדבר על אנשים שמתבלבלים ומדמיינים שהוא לא בסדר, ... סתם ממהרים לשפוט. מהו המודל של תלמידים רוחניים? נושא התלמידים עולה שוב ושוב בהרצאה. אליעד מדגיש את הקושי שהוא מוצא בשאלות שנוגעות למורים רוחניים ולתלמידיהם. הוא מסביר שלעיתים המילה תלמידים לא תואמת את מה שהוא רוצה להעביר, כי כשיש לך תלמידים, זה מגביל אותך כיוון שכל אחד מהם עלול לפרש את הדברים בדרך שונה וליצור בלבול. הוא לא מעוניין להיות מחויב למערכת שכזו, כי לעיתים יש תלמידים שלא מבינים את השיטה או לא באמת מוכנים להבין אותה. מה השיטה של אליעד כהן לתלמידים ולחיים? לפי אליעד, שיטה רוחנית אמיתית לא תדרוש מהתלמידים קרדיט על מה שהם עושים, אלא תדרוש מהם לבדוק את מה שהם מבינים ולשאול שאלות כאשר הם לא בטוחים במשהו. אם אדם בודק את הדברים באופן עצמאי, הוא יוכל להגיע להבנה ... של אליעד כהן? איך בודקים תלמידים רוחניים? מהי השיטה של אליעד כהן? מהו קריטריון אמיתי למורה רוחני? איך אליעד כהן מתמודד עם שמועות על עצמו? ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2
... אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 2 למה אנשים רוצים ... על כך שהוא לא בטוח בעצמו או בשיטה. הטענה של אליעד היא שאם אדם היה באמת מתרכז במטרה האמיתית שלו, הוא לא היה זקוק לשמוע עדויות או לקבל הוכחות מאחרים. האם עדויות של תלמידים אחרים באמת עוזרות למישהו להצליח? אליעד מסביר באריכות כי לדעתו, אדם שמחפש הצלחות של אנשים אחרים בעצם מנסה לקבל אישור חיצוני כדי להרגיש יותר ... העדויות לא מספיק כדי לשכנע אדם שיש בו ספק. ההוכחות החיצוניות הן תמיד מוגבלות ואינן תחליף להתבוננות פנימית ולברור עצמי. האם לאליעד כהן יש אינטרס להציג הצלחות של תלמידים שלו? אליעד טוען שיש לאנשים נטייה להניח שיש לו אינטרס לשווק או למכור את השיטה שלו ולכן הוא אמור לפרסם עדויות של תלמידים שהצליחו. עם זאת, הוא מסביר כי זוהי הנחה שגויה ומאוד בסיסית שלא בטוח שנכונה. אליעד מבהיר כי אם היה לו אינטרס כזה, הוא היה יכול בקלות להביא ... להיות מפוקס במטרה האמיתית שלו, ורק אז כל השאלות, ההתלבטויות והצורך באישורים חיצוניים יתמוססו מאליהם. כיצד להפיק את המירב מהלימודים אצל אליעד כהן? אליעד מסביר שתלמיד צריך להיות ממוקד אך ורק בעצמו ולא במה שאנשים אחרים אומרים או עושים. הדגש שלו הוא ברור: במקום לבדוק האם השיטה של אליעד עובדת עבור אחרים, על התלמיד לבדוק האם הדברים עובדים עבורו עצמו. הוא מספר על עצמו, שכאשר למד את רבי נחמן, לא עניין אותו אם רבי נחמן עצמו הגיע או לא הגיע לסוף הדרך הרוחנית. ...
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
כמה אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד כהן, השכל של אליעד כהן, חלק 1
... אנשים הגיעו? כמה אנשים סיימו? שיחת חולין של תלמיד חכם, שיחת היפוכים, שיחה על שום דבר, לפתח שיחה, דיבייטינג, קושיות על מורה רוחני, קושיות על אליעד ... בשיחות חולין, שנראות לכאורה חסרות תכלית. הוא מתייחס לכך שלפעמים בשיחות שבהן מדברים לכאורה על שום דבר, אפשר למצוא הרבה מאוד חוכמה וערך, במיוחד כשמדובר בשיחה עם תלמיד חכם. אליעד נותן כדוגמה את הסיפור של רבי נחמן מברסלב, שמסופר עליו שהיה משוחח בשבת על שיחות חולין ... למעשה, הביקורת משמשת ככלי להתפתחות והעמקה של התובנות הרוחניות שלו. למה כדאי לשמוע דווקא שיחות חולין של חכם אמיתי? אליעד כהן מסביר שיש ערך רב לשמיעת שיחות חולין של תלמיד חכם או של מורה רוחני אמיתי, הרבה יותר מאשר להקשיב להרצאות או לשיעורים פורמאליים. הסיבה לכך היא ...
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
חיפוש רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך להארה רוחנית, מודעות עצמית
... רוחני, מורים רוחניים, מדריכים רוחניים, סיפורי מעשיות של רבי נחמן, שיחת חולין של תלמיד חכם, השכל של אליעד כהן, שיטות רוחניות, דרכים רוחניות, דרך ... אחת אך גם מורכבת מפרטים, ולמה הדברים השונים והמנוגדים מתקיימים יחד במציאות אחת - אז הוא נמצא בדרך הנכונה לאמת המוחלטת. אליעד מדגיש שהחידוש הגדול ביותר שאפשר ללמד אדם הוא בדיוק הרעיון הזה, שהכל הוא אחדות למרות הסתירה הנראית לעין ... באמירות סותרות או מופשטות מדי, כמו תחיה את הרגע ואל תחיה את הרגע, בלי הסבר מעמיק כיצד באמת ליישם זאת. לעומת זאת, אליעד מציע הסברים מפורטים ורציונליים שמאפשרים לתלמיד להבין באופן מלא ועמוק את מהות המציאות, הבחירה, ואחדות ...
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
מורים רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים
... רוחניים, להגיע לסוף, ממי ללמוד? ללמוד מהתלמידים, מתי לא ללמד? מורה דרך רוחני, מורה אמיתי, מורה שקרי, האם ללמד? חיפוש רוחני, הארה רוחנית, תלמידים הגונים איך לבחור מורה רוחני וממי באמת כדאי ללמוד? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד ... להבין את כל זוויות הדיון. האם מורה רוחני חייב לדעת הכל כדי ללמד? אליעד מתייחס לשאלה האם אדם צריך לדעת את כל האמת המוחלטת כדי שיהיה ראוי ללמד אחרים. הוא מסביר שיש יתרונות וחסרונות לאדם שמלמד, גם אם אינו יודע את הכל. לדוגמה, אם אדם ... נוספת לכך היא מורה לאנגלית שיודע רק חמש מאות מילים באנגלית ומלמד תלמידים שלא יודעים כלל את השפה. הוא עלול להרגיש בנוח ללמד את מה שהוא כבר יודע במקום להעמיק את הידע שלו. עם זאת, אליעד מבהיר גם שיש יתרון בלימוד אפילו חלקי, כי התלמידים עשויים לשאול שאלות שיעוררו אצל המורה מודעות למה שהוא עדיין לא יודע, וכך יעזרו לו ... כהן משתמש ברעיון של רבי נחמן, שמסביר שלעיתים אדם מתפרסם או מקבל תלמידים לפני הזמן, מה שמונע ממנו להגיע לאמת המוחלטת. לדוגמה, כמו תינוק שנולד בטרם עת ואינו ... עלול להפסיק לחפש אחר האמת כי הוא כבר קיבל כבוד והערכה. מצד שני, תלמידים רבים הולכים אחרי אדם כזה כי אינם יודעים לזהות שהוא חלקי, וחושבים שהוא יודע הכל. התלמידים במקרה כזה עשויים להרגיש מסופקים מהתשובות החלקיות שהם מקבלים, ולא יחפשו עוד. איך התלמידים יכולים לזהות מורה אמיתי מול מתחזה? אליעד מדגיש שתלמיד חכם צריך לבדוק לעומק את דברי המורה ולא לקבל דברים רק כי הם נאמרים על ידי מישהו שנחשב לסמכות. לדוגמה, אם מורה מסביר מושג רוחני בצורה לא מלאה, תלמיד אמיתי לא יסתפק בהסבר אלא ימשיך לשאול ולחקור, כך שיבין מה חסר. ככל שהתלמיד חכם יותר, כך הוא יבדוק את המורה יותר לעומק ולא יאמין לדברים בלי לבדוק אותם בעצמו. מה ... היתרונות שאליעד מציג הוא שהלימוד אצל מורה לא מושלם עשוי לעזור לתלמיד לפתח הבנה עמוקה יותר של האמת כשהוא מגיע למורה טוב יותר מאוחר יותר, כי הוא יוכל ... האמת לבין מה שלמד בעבר שהיה חלקי או שגוי. מצד שני, החיסרון הוא שהתלמיד עלול לקבל את החלקיות כאמת, ולהסתפק ברמה נמוכה של הבנה. לכן, אליעד מבהיר שעדיף תמיד מורה שיודע גם את מה שנכון וגם את מה שלא נכון, כדי שהתלמיד לא יצטרך ללמוד קודם משהו שגוי ואז לתקן אותו בהמשך. האם ללמד אחרים מקדם את הלומד? אליעד מסביר שלימוד אחרים יכול לעזור ללומד לחדד את ההבנה שלו. לדוגמה, אם אדם חושב שהוא כבר יודע נושא מסוים והוא מתחיל ללמד אחרים, הוא יכול לגלות מהר מאוד היכן נמצאים הפערים בידע שלו. מצד שני, אליעד מזהיר שלפעמים, כאשר התלמידים מחמיאים ומוחאים כפיים, האדם עלול להפסיק לחפש ולהאמין שהוא כבר הגיע להבנה מלאה. זהו ... האדם יודע שהוא לא מבין הכל, הוא צריך להיות מוכן להודות בכך מול התלמידים. אם הוא אינו מסוגל לכך, עדיף שלא ילמד כלל, כי ההערכה החיצונית עלולה למנוע ממנו ... שהוא יודע שאינו מבין את הנושא לעומקו. מקרה כזה הוא בעייתי גם לתלמיד וגם למורה עצמו. מהי הדרך הנכונה להתקדם רוחנית? אליעד מדגיש שכדי להתקדם רוחנית באמת, ... לדוגמה, אם אדם חושב שהוא הבין איך להיות מאושר לחלוטה, עליו לנסות ללמד אנשים אחרים ולהפוך גם אותם למאושרים. כאשר ייכשל במשימה, הוא יגלה את הפערים שיש לו בידע ... מתאים להיות מורה רוחני? האם כדאי ללמוד ממורה שלא יודע הכל? איך תלמידים יכולים לעזור למורה להתקדם? מורים רוחניים מפורסמים של שקר ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להבין משהו יותר טוב? איך לדעת שהבנת משהו? איך לדעת כמה הבנת משהו? למה מישהו לא מבין אותך? יכולת הסברה, יכולת הבנה, האם אתה יכול להסביר משהו? ללמד תלמידים, איך להבין משהו לעומק? איך לדעת האם הבנת משהו? למה אני לא מצליח להסביר משהו? למה אני לא מבין משהו? יחסי מורה ותלמיד, יחסי תלמיד ומורה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה מישהו לא מבין אותך?, האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה מישהו לא מבין אותך?, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, יועץ טיפולי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא למה מישהו לא מבין אותך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 14:34:50 - wesi1