... ולא קשורים כמו מזג אוויר או דעה פוליטית. המטרה כאן היא
ליצור תחושת הסכמה כללית, שבה הלקוח יתחיל להרגיש שהוא נמצא במצב של הסכמה עם המוכר. אחרי שהלקוח כבר חווה חוויה של הסכמה, המוכר יכול ... דרך הסכמות קטנות. אם הלקוח לא מסכים עם הצעה או מוצר, הדרך היא
ליצור תחושת הסכמה על נושא אחר, אפילו אם מדובר במשהו שאינו קשור ישירות למוצר. הדבר הראשון שעל המוכר לעשות הוא להבין מתי הלקוח יהיה ... אחרים של המוצר או על סיבות אחרות שהוא לא מסכים איתן. המטרה היא
ליצור תחושת הסכמה כלשהי, כמו נכון, אתה צודק או נכון, זה נכון. לאחר שהלקוח מסכים לנושא מסוים, קל יותר לשוב ולהחזיר אותו לנושא המרכזי, ... מדי, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות אותו במחיר נמוך יותר,
וליצור תחושת הסכמה בכך שיסכים למשהו אחר, אפילו אם לא מדובר בתנאים הסופיים. מה לעשות אם הלקוח מסכים בתנאים מסוימים, אבל לא בכולם? ... מה עושים? מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע עם הלקוח להסכמה. לנסות
ליצור תחושת הסכמה עם הלקוח בתחומים אחרים. לדבר אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה יכול ... יסכים גם על המכירה הסופית, זה דבר ראשון. דבר שני, אם רוצים
ליצור תחושה של הסכמה חזקה, מה שצריך לעשות זה לבדוק איזה דבר רק הוא חושב שזה נכון וליצור אתו הסכמה. דהיינו, ליצור איזה משהו, לדוגמה ...