אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לייצר ✔מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
האם המוצר יקר שאלות מוצרים יקרים לקוח חושב אנשי מכירות להשיג למה הלקוח התנגדויות מכירה בטלפון מה המוצר שלך השקעות הנחות אובייקטיבי אובייקטיביות איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות יקר לי איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך למכור שירות איך למכור שירות יקר איך לתמחר איך לתמחר בצורה נכונה איך לתמחר מוצר אמת האם המוצר יקר האם התמחור נכון האם כדאי לייצר את המוצר האם להוריד מחיר האם להעלות מחיר הורדת מחירים הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה ללקוח העלאת מחירים הערך האובייקטיבי של מוצר הערך האמיתי של המוצר השווי האמיתי של המוצר התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות לקוח מחיר התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה מחיר התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות רכישה התנגדות רכישה מחיר התנגדות של לקוח זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כדאי לייצר את המוצר כדאיות כדאיות ייצור מוצר כמה המוצר באמת שווה כמה מוצרים להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות יקר לי לייצר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למכור שירות למכור שירות יקר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתמחר לתמחר בצורה נכונה לתמחר מוצר לתת הנחה מה המוצר שלך מה הערך האמיתי של המוצר מה השווי האמיתי של המוצר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר מוצר מחיר של מוצר מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ערך אובייקטיבי ערך אובייקטיבי של מוצר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר יקר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירות יקר תמחור שירותים
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ... הרי שבמקרים האלו, אתה לא רק צריך לגרום לאנשים לדעת שאתה קיים, אלא גם צריך לגרום להם לרצות לרכוש ממך את המוצר שלך. דהיינו, לייצר ביקוש למוצר שלך, ולא רק לייצר מודעות למוצר שלך. כי יש מוצרים שאתה רק צריך לייצר מודעות למוצר עבור קהל היעד שלך, שאתה מוכר את המוצר. אבל יש מוצרים שאתה צריך לייצר ביקוש למוצר שלך, לגרום ללקוחות שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. וזה עוד תהליך שיווקי שצריך לעשות אותו. דהיינו, שלב 2 כנל במידה וצריך אותו בהתאם למוצר שלך. שלב ...
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
לעשות כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות כסף ממה שאתה אוהב, כלא מזהב, תוכניות שותפים, לעשות כסף באינטרנט, כסף בקלות
... כסף, לייצר ערך, לייצר זבל, מסחר באינטרנט, מנטורים לכסף, איך להתעשר? דרופ שיפינג, מסחר באמאזון, לעשות כסף בשוק ההון, לעשות כסף בנדלן, לעשות ... אתרי אינטרנט חסרי תועלת, רמאות במנועי חיפוש, או מסחר ספקולטיבי חסר ערך. במקרים כאלה, כל מה שהוא עושה זה להעמיס על המערכת ולנסות להילחם כדי להישאר רלוונטי, במקום לייצר ערך אמיתי. עבודה לא מהנה היא כמו כלא כשהמנטורים שמלמדים איך לעשות כסף מציגים את השיטות שלהם, הם מספרים סיפורים על ...
לצאת לחופש, לטייל בעולם, לראות אנשים חדשים, לראות את העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרגיש התחדשות, איך לחיות חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש רגשית
לצאת לחופש, לטייל בעולם, לראות אנשים חדשים, לראות את העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרגיש התחדשות, איך לחיות חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש רגשית
... לטייל בעולם, לראות אנשים חדשים, לראות את העולם, להכיר תרבויות חדשות, להרגיש התחדשות, איך לחיות חיים חדשים? איך לצאת משעמום? איך לייצר רגש פנימי? טיול סביב העולם, להטיל ספק במחויבים, להתחדש ... איתו לכל מקום שאליו יגיע. לפיכך, החופש האמיתי אינו נמצא בהכרח במעבר בין מקומות, אלא בשינוי פנימי של המחשבות והאמונות. כיצד ניתן לייצר התחדשות פנימית באופן יעיל ומהיר? אליעד מציע דרך מעשית ... להיות אלוהים - כלומר, בעל ראייה רחבה וכוללת של העולם - צריך להיות מסוגל לראות את כל הפרספקטיבות האפשריות הקיימות במציאות. איך ניתן לייצר חוויות רגשיות חדשות באופן מודע? אליעד מוסיף שאדם יכול ... יכול להטיל ספק בסיבה שגורמת ללחץ שלו, ולראות את הדברים אחרת. אם אדם רוצה לחוות רוגע, הוא יכול להטיל ספק בדברים שמלחיצים אותו, וכך לייצר רגש של רוגע באופן מודע. האדם יכול לייצר לעצמו כל סוג של חוויה רגשית בעזרת שינוי מחשבתי בלבד. האם ... להטיל ספק במחשבות ובאמונות הקיימות. כאשר אדם מצליח לעשות זאת, הוא לא תלוי בשינויים חיצוניים כמו טיולים או בילויים חדשים, אלא יכול לייצר את החוויה הפנימית של החופש בכוחות עצמו. ההתחדשות האמיתית ... את האמונות שלך על החיים, להבין מה אתה באמת מאמין - ולעיתים לשאול את עצמך האם אותן אמונות נכונות או אם יש מקום להטיל בהן ספק. איך לייצר התחדשות פנימית? כדי לחוות התחדשות, יש להתחיל עם רשימה של ...
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
... ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום ... לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ולהגדיל ... והיעילות של הארגון כולו. איך לייצר זמן לעובדים? איך לחלק משימות ... יותר? למה לגייס עובדים חדשים? איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך? יש לך ... המשימות שאתה מצפה ממנו? אז איך ניתן לייצר לו יותר זמן? הפתרון: מה שצריך ...
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
הכנסה פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? שיטות להכנסה פסיבית, אפיקי הכנסה, הכנסה אקטיבית
... פסיבית, מהי הכנסה פאסיבית? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך מגדילים הכנסה פסיבית? איך עושים כסף בקלות? איך להיות יותר עשיר? איך לעשות כסף בקלות? איך להתעשר? ... אחת טוענת שכדי להשיג הכנסה פסיבית, יש לבנות מערכת או נכס שימשיך לייצר הכנסות גם אם לא נדרש להפעילו באופן ישיר. כמה דוגמאות קלאסיות לכך הן: - השכרת נכסים: קניית דירה והשכרתה לדיירים. - ... ערך ייחודי. מסקנה: הכנסה פסיבית היא אפשרית, אך אינה קלה אין דרך קלה לייצר הכנסה פסיבית בקלות ובמהירות. השיטה האמיתית היא להיות טוב יותר מאחרים, להבין את הביקוש בשוק ולספק ערך ייחודי. כך, הכסף ... לכן, כדי להגיע להכנסה פסיבית, יש צורך לפתח מערכות או נכסים שימשיכו לייצר הכנסה גם ללא מעורבות ישירה. כמה דוגמאות קלאסיות להכנסה פסיבית הן: השכרת נכסים - קניית דירה והשכרתה לדיירים. השקעות ...
הכנסה פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, הכנסה פסיבית מעסק, יצירת מקורות הכנסה פסיבית, איך לעשות כסף מכלום? זוגיות פסיבית
הכנסה פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, הכנסה פסיבית מעסק, יצירת מקורות הכנסה פסיבית, איך לעשות כסף מכלום? זוגיות פסיבית
... פסיבית מה זה? איך להרוויח כסף בלי לעבוד? יצירת הכנסה פסיבית, איך להרוויח כסף בלי לעשות כלום? איך לייצר הכנסה פסיבית? סוגי הכנסה פסיבית, הכנסה פסיבית מעסק, יצירת מקורות הכנסה פסיבית, איך לעשות כסף מכלום? זוגיות פסיבית מה זו הכנסה ... עם קשיים, לחץ נפשי והשקעה מתמשכת. אין כאן קסמים - ככל שאדם יתאמץ יותר בשלבים הראשונים, כך הוא יוכל ליהנות יותר מפירות המאמץ בעתיד. האם אפשר לייצר זוגיות פסיבית ללא השקעה? אליעד מקביל את נושא הזוגיות לנושא של הכנסה פסיבית. בדיוק כפי שאי אפשר להפסיק לעבוד לגמרי בעסק, אי אפשר ... מתוך ידיעה שזה ישתלם בעתיד. אין כאן קסמים ואין דרך קלה, אך בהחלט יש אפשרות להגיע להישגים אם תעבדו נכון, תשקיעו חכם, ותתמידו לאורך זמן. איך לייצר הכנסה פסיבית? דרכים לעשות כסף מהבית הכנסה פסיבית מעסק זוגיות בלי להתאמץ מה זה מאמץ פסיבי? איך לעשות כסף באינטרנט? איך להשקיע ... לחלוטין, בסוף תאבד את מה שבנית. לפרטים נוספים ולמידע נוסף על הכנסה פסיבית, זוגיות והשקעה חכמה, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. איך לייצר הכנסה פאסיבית? רעיונות להכנסה פסיבית, דרכים לעשות כסף מהבית, איך עושים כסף אונליין? איך להתעשר מהר? הכנסה פסיבית בלי ניסיון, איך ...
השקעה בשוק ההון, השקעה בבורסה, השקעה במניות, איך להשקיע כסף? מה לעשות עם הכסף? דרך לעשות כסף, האם להשקיע בשוק ההון? איך להשקיע בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בשוק ההון? האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה סולידית, לשמור על ערך הכסף, לעשות כסף משוק ההון, חיסכון פנסיוני
... האם אפשרי לעשות כסף בבורסה? האם כדאי לעשות כסף בהשקעה במניות? איך להתעשר, איך לעשות כסף בקלות? סיכונים בהשקעה במניות, להפסיד כסף בבורסה, לייצר ערך לעולם, איך עושים כסף? להיכנס לבורסה, תשואה ממוצעת בשוק ההון, השקעה ... באמת כסף. כי הדרך שבממוצע היא הכי נכונה והכי טובה לאורך זמן לעשות כסף, היא להיות יותר טוב מאחרים במשהו כלשהו ולמכור את המשהו הזה לעולם. לייצר ערך אמיתי לעולם. להמציא משהו שהעולם צריך. או אפילו סתם להיות מסוגל לספק ... ורק זאת הדרך הנכונה לעשות כסף לאורך זמן. ויש שנים שרוב המשקיעים בבורסה מפסידים כספים. ומי שכן עושה כסף בתקופות האלו, אלו רק מי שכן יכול לייצר ערך אמיתי לעולם, לאורך זמן. לסיכום: נסה לשפר את עצמך וללמוד לייצר ערך אמיתי לעולם ומכך תעשה כסף. בלי קיצורי דרך. קיצורי דרך לפעמים עובדים ...
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
השקעות כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף?
... כספיות, איך להשקיע את הכסף? איפה להשקיע את הכסף? איך לייצר הכנסה פאסיבית? השקעה בשוק ההון, השקעה במניות, השקעה בנדלן, השקעה במטח, השקעות עסקיות, לעשות כסף, השקעות מומלצות, אפיקי השקעה, איפה להשקיע כסף? איך להשקיע כסף בצורה חכמה ולהשיג ... כאשר אדם מוצא את עצמו עם כסף פנוי ורוצה להשקיע אותו במטרה לייצר הכנסה פסיבית, נשאלת השאלה איך כדאי להשקיע את הכסף בצורה חכמה. ישנן אפשרויות רבות: השקעה בשוק ההון, נדלן, מניות, או אולי דווקא בפיתוח אישי או עסקי. אליעד כהן מציע גישה שונה על ...
איך להפסיק לעבוד? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב את המשרה שלך?
איך להפסיק לעבוד? איך לעשות כסף בלי לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב את המשרה שלך?
... שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? איך לייצר הכנסה פאסיבית? איך ליהנות בעבודה שלך? איך להתקדם בעבודה? איך לאהוב ... יותר. איך להפסיק לעבוד ולהרוויח כסף? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לייצר הכנסה פסיבית? איך להתקדם בעבודה שאתה אוהב? איך להפסיק לשנוא את ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... נעשה לפי תוצאות מדידות בלבד. מה קורה כאשר מיומנות העובד משתפרת? ככל שעובד צובר ניסיון, הוא מצליח לייצר יותר יחידות באותו המאמץ. אז, המנהל יצפה לתפוקה גבוהה יותר ללא תוספת תגמול, בעוד ... יעד מספרי: אם תגיע לתפוקה מסוימת, תקבל בונוס כספי. לדוגמה, אפשר לקבוע שבחודש מסוים אם העובד יצליח לייצר 20 יחידות של מוצר מסוים, הוא יקבל 2000 שקלים בונוס. המטרה היא להבנות עבורו את ... מטרה אם תגיע אליה אתה תקבל סכום כסף מסוים, לדוגמה מה המטרה שאנחנו מציבים לו אם נגיד תספיק? ש: לייצר 20 יחידות ביום. אליעד: תצייר עשרים ביום? לא אבל נגיד על חודש למטרה חודשית אם נגיד תספיק לייצר עשרים יחידות החודש תקבל בונוס, כמה בונוס? ש: אלפיים שקלים. אליעד: אלפיים שקלים ... תציב לו איזו מטרה ענקית תגיד לו אם לא תייצר חמישים אם תייצר חמישים יחידות בא נגיד שהוא לא יכול לייצר חמישים תגיד לו תייצר חמישים תקבל עשרת אלפים שקל ואז הוא תמיד ישאף לחמישים הוא תמיד ינסה לייצר כמה שיותר אבל יש בעיה בגישה הזאת כי אז אתה עדיין תעשה לו איזה מדרגות מסוימות ואז ... פחות קיבלת x מינוס וזה בכלל לפי כמה התאמצת, למה כי אם מצד האמת כשהוא מתאמץ מאה אחוז הוא יכול לייצר רק עשר יחידות זה מה יש ואם אתה תגיד לו שאם הוא ייצר אחד עשרה יחידות הוא יקבל מיליון דולר זה לא משנה כי הוא לא יכול לייצר הוא יכול לייצר במאה אחוז שלו רק עשר יחידות ולכן בעולם אידיאלי היה שאנחנו ניתן לעובד תגמול לפי ... ממנו בעצם גם קיבלנו את העשר יחידות ונתנו לו אלף שקל אבל גם קיבלנו שעכשיו הוא כבר יותר מיומן איך לייצר עשר יחידות המיומנות הזאת לא נעלמת ממנו יכול להיות שהוא לא יתאמץ כל כך בחודש הבא ... אתה לא יודע. הבנו את הסיפור אתה הבנת מה אתה הבנת? ש: מה אני הבנתי. אליעד: כן. ש: הבנתי שצריך לייצר לעובד יעדים שונים כל פעם כדי שהוא לא בדיוק ידע על מה הוא קיבל את הכסף שהוא יחשוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לייצר, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לייצר, איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, טיפול אישי, אימון אישי לפרישה בנושאי לייצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3516 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 05:52:20 - wesi1