אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות במכירה ✔מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
אז כאשר אנחנו באים למכור מוצר / שירות כלשהו, אפשר לומר שההתנגדות הגדולה ביותר בד"כ תהיה התנגדות המחיר. כי יכולה להיות התנגדות של אי התאמה לצרכי הלקוח, אבל בד"כ גם באי התאמה לצרכי הלקוח שאינה קיצונית יותר מידי, אם המחיר יהיה הרבה יותר זול, הרי שיהיה ניתן למכור ללקוח את המוצר. כך שאפשרי לומר, שהתנגדות המכירה של המחיר, היא אחת ההתנגדויות המרכזיות אם לא המרכזית ביותר כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה.

אז הפעם ניתן עוד נקודת מבט מרכזית ביותר, לגבי טיפול בהתנגדות מכירה מסוג מחיר וכולי.

אז כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר יקר, שהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, שהלקוח מבקש הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר?

ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר כלשהו במחיר כלשהו, כאשר אנחנו מתבוננים על המחיר של המוצר, באפשרותנו לשאול כל מיני שאלות שונות, שאנחנו צריכים לדעת לעשות הפרדה ביניהן. כי הן אומנם דומות, אך הן שונות.

השאלות יכולות להיות לגבי המחיר ביחס להיצע וביקוש בשוק, ביחס ללקוח הספציפי, ביחס למה שהלקוח חושב שיש לו יכולת מימון, ביחס ליכולת המימון האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר.

לדוגמה, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב.

ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר הזה מתאים לי בכל מחיר? באיזה מחיר המוצר שאני מוכר היה יכול להתאים לי? האם יש לי כסף לרכוש את המוצר? האם אני חושב שהמוצר יקר מידי? האם פעם רכשתי מוצר כזה? האם פעם רכשתי מוצר במחיר כזה? במחיר גבוה יותר? יותר זול?

אפשרי גם לשאול שאלות בסגנון של: האם אני חושב שללקוח שלי יש אפשרויות יותר טובות מבחינת המחיר? האם אני חושב שהמוצר מתאים ללקוח בתור המוצר האידיאלי עבורו? האם אני חושב שללקוח כדאי לרכוש את המוצר הזה בזמן הזה במחיר הזה? האם אני חושב שללקוח שלי שווה להשקיע את הכסף? מה אני יודע על היכולת הכלכלית של הלקוח שלי? וכולי.

אבל יש עוד זווית של התבוננות לגבי המחיר, והיא לגבי השווי האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי האמיתי והערך האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח.

וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי.

וכאשר מתבוננים על הערך האמיתי ועל השווי האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? האם באמת ניתן להעריך מה השווי האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם באמת אפשרי לדעת מה באמת הערך האמיתי של המוצר?

והנושא הזה של השווי האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר.

אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר?

והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך אמיתי ושווי אמיתי למוצר. והשווי של מוצר, הוא העלות הגולמית והעלות התפעולית של המוצר, ביחס לממוצע של העלויות האלו בשוק + רווח ממוצע שמקובל להרוויח בממוצע בשוק, כגון לדוגמה 20%.

ניקח לדוגמה רכב. נניח שעלות הייצור של הרכב היא 100K ונניח שעלויות השיווק והתקורות וכולי בממוצע פר רכב, הן עוד 10K, דהיינו, העלות של הרכב עבור היבואן, היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי.

ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות כלשהם ותועלות כלשהן שהוא יכול להביא ללקוח. את המוצר עולה לנו לייצר בסכום כסף כלשהו. עכשיו, נניח שיש לנו לקוח שרוצה את אותן התועלות של המוצר שלנו. עכשיו עלינו לשאול, האם ובמידה והלקוח רוצה את התועלות של המוצר שלנו? במידה והוא ירצה להשיג את אותן תועלות בדיוק, ובמידה והוא לא ירצה לרכוש את המוצר שלנו, כמה יעלה ללקוח שלנו / כמה עולה בממוצע להשיג את אותן התועלות? התשובה היא, שהעלות להשיג את אותן התועלות, תהיה עלות הייצור + עלות תפעולית - לכל הפחות.

לדוגמה: נניח שיש בית שעולה לבנות אותו 1M +עלות הקרקע עוד 1M +רווח כללי 20% = 2.4M. אז עלינו לשאול את עצמנו, נניח שלקוח ממוצע / הלקוח הנוכחי שלנו, ירצה בעצמו לבנות לעצמו את אותו הבית. כמה זה יעלה ללקוח? אז התשובה תהיה, שללקוח ממוצע בד"כ זה יעלה יותר. כי הוא יצטרך לרכוש את הקרקע + את שירותי הבניה, באותו המחיר. אבל בפועל כנראה שללקוח זה יעלה יותר, כי כנראה שהוא יצטרך לרכוש שירותי ניהול של כל התהליך כולו, בעלות של לפחות אותם 20% שאנחנו רוצים לקחת מהלקוח.

וזה בעצם אומר, שאם הבית הנ"ל נמכור אותו ללקוח נניח ב 2.4, הרי שהמחיר הגון ביותר עבור הלקוח, שאכן רוצה בית בדיוק כמו הבית שלנו. כי בעצם זאת העלות האמיתית בשוק, של המוצר שלנו, עבור הלקוח, שהיה רוצה להשיג את אותו הבית גם באופן עצמאי.

ואחדד, יש כאן את נקודת המבט של כמה יעלה ללקוח ממוצע, ליצור לעצמו את המוצר שלנו, לבין כמה יעלה ללקוח ספציפי ליצור לעצמו את המוצר שלנו. שיתכן, שעבור לקוח ספציפי, אכן המוצר שלנו יהיה יקר, בגלל שהוא איש מקצוע ואולי עבורו באופן אישי, הוא יכול ליצור לעצמו את המוצר בהרבה יותר זול, מאשר המחיר שאנחנו מציעים לו לרכוש את הבית.

לדוגמה, יכול להיות שעלות הבית עבורנו היא 2M ונמכור אותה ללקוח אפילו בהפסד במחיר של 1.8M אבל אולי הלקוח הספציפי הזה יכול להשיג לעצמו את אותו הבית בדיוק בעלות של 1.6M. ולכן אכן ללקוח כזה, אולי לא יהיה כדאי לרכוש מאיתנו את הבית? אלא לרכוש את הבית באופן עצמאי.

אבל בכל מקרה, מה שהסברתי לעיל מדבר על הלקוח הממוצע? שבדרך כלל העלות שלו להשיג את המוצר שלנו, תהיה יותר יקרה מעלות הייצור והתפעול שלנו. ושוב, כל מקרה לגופו. כגון לקוח שמעדיף לייבא לעצמו באופן עצמי מוצר מחול בלי כל העלויות של המיסים / שיווק / חנויות וכולי, ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו, שלנו יש עוד המון עלויות תפעול וכולי.

אז נקודה אחת שצריכים לחדד כנ"ל, היא האפשרות האלטרנטיבית של הלקוח שלנו, באיזה מחיר הוא יכול להשיג את התועלות של המוצר שלנו? ביחס לאפשרות שלו לרכוש מאיתנו את המוצר שלנו, במחיר שאנחנו רוצים למכור לו את המוצר.

כמו כן צריכים להתבונן גם על השאלה...
קיצוניות תחרותי יכולות איך למכור מוצרים יקרים התנגדות מחיר התנגדות רכישה מחיר אפשרות להוריד מחיר נקודת מבט מטופל תחרות אובייקטיבי אובייקטיביות איך להתמודד איך להתמודד עם התנגדויות איך להתמודד עם התנגדות איך להתמודד עם התנגדות יקר לי איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך למכור שירות איך למכור שירות יקר איך לתמחר איך לתמחר בצורה נכונה איך לתמחר מוצר אמת האם המוצר יקר האם התמחור נכון האם כדאי לייצר את המוצר האם להוריד מחיר האם להעלות מחיר הורדת מחירים הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה ללקוח העלאת מחירים הערך האובייקטיבי של מוצר הערך האמיתי של המוצר השווי האמיתי של המוצר התמודדות התמודדות עם התנגדויות התמודדות עם התנגדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות לקוח מחיר התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירה מחיר התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות רכישה התנגדות רכישה מחיר התנגדות של לקוח זה יקר לי יקר יקר לי יקר ללקוח כדאי לייצר את המוצר כדאיות כדאיות ייצור מוצר כמה המוצר באמת שווה כמה מוצרים להוריד להוריד את המחיר להוריד מחיר להוריד מחירים להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להעלות מחירים להתווכח על המחיר להתמודד להתמודד עם התנגדויות להתמודד עם התנגדות להתמודד עם התנגדות יקר לי לייצר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למכור שירות למכור שירות יקר לקבוע מחיר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לתמחר לתמחר בצורה נכונה לתמחר מוצר לתת הנחה מה המוצר שלך מה הערך האמיתי של המוצר מה השווי האמיתי של המוצר מוצר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר מוצר מחיר של מוצר מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר ערך אובייקטיבי ערך אובייקטיבי של מוצר קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר שירות תמחור תמחור מוצר תמחור מוצר יקר תמחור מוצרים תמחור נכון תמחור שירות תמחור שירות יקר תמחור שירותים
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח , למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה? כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר ... הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? מהות וצורה במכירות איך לשכנע לקוח כשהמוצר חסר תכונות? מה הלקוח באמת רוצה? איך למכור בקלות? מה לעשות כשהלקוח מתעקש על דרישות ספציפיות? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם? כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך ... אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה. איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו? 1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו. 2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי ...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות וכאן אבאר עוד מספר טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות וחוסר הסכמה של אנשים באופן כללי. ואיזה שאלות עליך לדעת לשאול את עצמך, כדי דרכם לגלות איך להשפיע ולשכנע את האדם שמולך. והשיטה הראשונה ... מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול את עצמך, את השאלה ...
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
שאלת הסחה, איך להציג חסרונות? איך למנוע התנגדות? איך לעשות הסחת הדעת? איך ליצור הסחת דעת? איך להעביר נושא? איך להתחמק? איך לעשות מניפולציה? איך למכור מוצר עם חסרונות?
... איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? איך להציג חסרונות בצורה ... איך לעשות מניפולציה בשיחה? איך למכור מוצר עם חסרונות? איך למנוע התנגדויות במכירה? איך לזהות הסחות דעת בשיחה? שלום לכולם הפעם אני רוצה ...
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא שאובייקטיבי מתייחס לדבר נכון ותקף ... מחר, וזה שלא נוח היום לא אומר שלא יהיה נוח מחר. לפיכך, חשוב שלקוחות ומוכרים יבינו שההתאמה היא תלוית - סיטואציה ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח? האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה? כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות ... או אם מדובר במשהו אוניברסלי. איך להתמודד עם חיסרון סובייקטיבי מבלי להרוס את המכירה? לפני שנפוך חיסרון סובייקטיבי לכדי סיבה לסיים את המכירה, עלינו להבין לעומק את מהות ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר המיטה לא נוחה לי, עלינו לברר מה בדיוק מפריע לו. האם זה מפריע לו רק בהקשר מסוים (כמו תנאים ... המנה מלוחה לך כי אתה מאוד צמא או המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ישן בצורה הנכונה. זו דרך להפוך את החיסרון לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך. טיפול בהתנגדויות לקוח איך להתמודד עם התנגדויות במכירה הפיכת חסרונות לסובייקטיביים במכירה איך להבטיח התאמת המוצר ללקוח האם תמיד יש להפוך את התנגדות הלקוח לסובייקטיבית? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה ...
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
קשה למכור מוצר יקר, איך למכור מוצר יקר? הדרכת מכירות, טיפים לאנשי מכירות, מרגיש לא בנוח למכור, מרגיש שהמוצר יקר, קשיים של אנשי מכירות, ללמוד למכור, עזרה לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות
... - נוחות או להתקשות במכירת המוצר. מכירה מוצלחת מתבססת על ערך ולא על מחיר בלבד. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר אם אתה מרגיש שהוא יקר מדי? אנשי מכירות רבים חווים קושי במכירת מוצרים יקרים, במיוחד כשהם מרגישים שהמוצר מתומחר גבוה מדי ביחס לערכו. הקושי גובר כאשר איש ... ביחס לתועלת שהלקוח מקבל? אם התשובה חיובית, הרי שאין סיבה לחשוש ממכירת המוצר. איך למכור מוצר יקר? שיטות מכירה מתקדמות איך לשפר ביטחון עצמי במכירות? איך לשכנע לקוח לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של מכירות ואנשי מכירות והעניין הוא, שלפעמים איש המכירות קשה לו למכור את המוצר משום שהוא חושב שהמוצר יקר מדי. בן אדם עובד שכיר ...
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
מהו החוק היחיד לשכנע אנשים? מהו החוק היחיד לגרום לבחורה לרצות אותך? מהו החוק היחיד להשפיע על אנשים? מהו החוק היחיד להצליח במכירות? 2 סוגים של עצות, 2 סוגים של שיטות שכנוע, סוגים של יועצים, איך לבחור יועץ? שיטות להתחיל עם בחורה
... שמניחה שהאדם השני מאמין שיש לו יותר תועלת מהחסרונות של ההצעה. כל שיטה אחרת יכולה לעבוד או לא לעבוד, אך הבנת ההיגיון של השיטה וההקשרים שבהם היא פועלת חיונית להצלחתה. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים מהי השיטה היחידה שמשכנעת תמיד? יש בעולם ... כל שאר הטכניקות והשיטות הן אפשריות ויכולות לעזור, אך חייבים לבדוק בכל מקרה מחדש האם הן גורמות לצד השני להרגיש יותר טוב מרע, או עלולות דווקא לגרום לו להגיב הפוך. שיטות שכנוע שונות התמודדות עם התנגדויות במכירה הבנת פסיכולוגיית הקונה ניהול משא ומתן שיפור ביטחון עצמי במערכות יחסים בידול עסקי, להצליח למכור, איך לשכנע ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... לשכנע את הלקוח. איך למכור מוצר ללקוח? איך ליצור ערך במכירות? איך לגרום ללקוח לרצות לקנות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך למכור מוצר יקר יותר? האם לשקר ללקוח במכירה? ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי שהוא יחשוב שזה הרצון שלו. אליעד: תסבירי את זה עוד ...
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
טיפול בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור הסכמה? איך למכור נכון? טיפים למערכות יחסים, איך להימנע מקונפליקט? איך ליצור אוירה נעימה? איך ליצור הרמוניה? איך למכור ללקוח?
... בהתנגדויות מכירה, טיפים לזוגיות מוצלחת, איך ליצור ... הרמוניה? איך למכור ללקוח? איך למנוע התנגדויות במכירה ובמערכות יחסים? אחד העקרונות החשובים ... בעיה מתחת לפני השטח. איך להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך ליצור אווירה נעימה בשיחה? איך ... שלא יוצרים תחושה לא נעים ולהכיל את ההתנגדות של הלקוח, צריך לשים לב שגם יש לזה את המחיר שלו ...
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה איך לפתוח שיחת שכנוע באופן מוצלח? אליעד כהן מדגים כיצד פתיחה נכונה של שיחת שכנוע ... איך לשכנע הורים בשיעור פרטי? מהן שיטות שכנוע מתקדמות? איך להתמודד עם התנגדויות במכירה? איך ליצור תחושת אמון בשיחה? ...
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
... כך הוא ישתף פעולה באופן טבעי, ללא התנגדויות מיותרות. איך לגרום לאדם להסכים להצעה שלך? האם כדאי לתת מתנות לבת זוג? איך למנוע התנגדויות במכירה? מה לעשות כשאדם מסרב להצעת מחיר? איך לנהל תקשורת בין אישית בצורה נכונה? ... איך לשכנע בלי להישמע אינטרסנטי? לכל אחד יש מחיר, לכל אישה יש מחיר, לכל דבר יש מחיר, טעויות במשא ומתן, ניהול משא ומתן, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח , למה הוא לא רוצה לקנות? למה הוא לא רוצה למכור? למה הוא לא מוכן למכור? למה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר מוצר, תמחור מוצר יקר, תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ייצור מוצר, האם כדאי לייצר את המוצר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנגדויות במכירה, מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות במכירה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, יועץ טיפולי, הדרכה בנושאי התנגדויות במכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 16:35:59 - wesi1