אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP /...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות.

ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו.

לדוגמה: "יש לי בבית שולחן יפה". זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמה: "אשתי הכינה עוגה טעימה". אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות.

ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחויב. דהיינו, מחויב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אא"כ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחויב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון.

וזה בעצם אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד.

ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחויבות.

דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחויב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד.

כגון לדוגמה שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר "אתה טוען שקרה כך וכך". דהיינו, אל תסכים איתו שאכן קרה כך, אלא תציג את הדברים כאילו זה רק הוא חושב כך, וכאילו זאת רק טענה בלבד. דהיינו, לא מדובר על אירוע שאכן התרחש בפועל, אלא מדובר רק על טענה אישית שאכן קרה כך או אחרת.

או לדוגמה במקום לומר "אתה מספר לנו שקרה X", אמור "אז הסיפור שאתה מספר לנו, הוא שלטענתך קרה X". וכך לדוגמה אתה הופך את הדברים של האומר, לסיפור בלבד, ולטענה בלבד. או לדוגמה במקום לומר "אז לפי מה שאתה אומר" עליך לומר "אז לפי מה שאתה מספר". דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים.

ואם נדייק יותר, אז במקום לומר "לפי מה שאתה מספר" יש לומר "לפי מה שסיפרת". כאשר סיפרת זה בלשון עבר, ואתה מספר זה בלשון הווה וזה חזק יותר מאשר בלשון עבר. ואם נרצה לדייק עוד יותר, אז יש לומר "לפי הסיפור שסיפרת, קרה X". דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש.

והשימוש לדוגמה במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת העובדות, גם זה מחליש את החוזק של הצגת העובדות.

והרעיון הוא, שכאשר האדם מציג לך עובדות כלשהן, עליך להציג את הדברים כאילו אלו היו רק סיפורים ורק פירושים שהוא נותן למציאות, אך אלו לא עובדות בפועל. ועליך לנסות עד כמה שאתה יכול, להתייחס אל העובדות שהוצגו לך, כאילו אלו רק פירושים אישיים וסובייקטיביים של המתבונן בלבד. ועליך להפוך את העובדות לפירושים, על ידי זה שבכל פעם שאתה מתייחס לעובדות שנאמרו, אתה מוסיף אל העובדה מילים שיגרמו לעובדה להיראות כאילו זה רק פירוש.

לדוגמה במקום לומר "ביום זה וזה קרה כך וכך" עליך לומר "לפי הטענה של X, אז ביום זה וזה קרה כך וכך". וכיו"ב כל הזמן להתייחס אל עובדות, כאילו אלו רק פירושים בלבד.

ואת הנשק הזה עליך להפעיל עוד יותר חזק, על הפירושים עצמם. דהיינו, כל דבר שהוצג לך, שהוא לא עובדה ממשית בפועל, אלא שהוא רק פירוש בלבד, עליך לטרוח ולהדגיש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שאלו רק פירושים בלבד של הדובר, אך זו אינה האמת.

ועליך לשים לב, שלא בטעות תגרום לכך שהדגשה והפרדה ברורה בין העובדות לבין הפירושים, תעביר את תשומת הלב, אל העובדות שאליהן כן יש הוכחות ברורות. דהיינו, לפעמים כאשר אתה לוקח את הפירוש ומדגיש שהוא רק פירוש, אז זה גורם לעובדות להיראות עוד יותר חזקות מאשר קודם לכן.

ז"א אם תחליש את הפירושים, בצורה הרבה יותר קיצונית מאשר אתה מחליש את העובדות, זה בעצם עלול לחזק את העובדות. על ידי זה שאתה בעצם יוצר הפרדה בין העובדות לבין הפירושים.

ויש עוד טריק ומניפולציה, והוא, להחליש את העובדות, באמצעות החלשת הפירושים. דהיינו, תיקח את הדברים שכולם מסכימים שזה רק פירוש, ותדגיש שזה רק פירוש, ובאמצע תערבב גם עובדה. ואז גם העובדה נחלשה ומתייחסים אליה כאילו היא רק...
לגרום למישהו במשהו קיצוני ספקות להתייחס עובדה פירוש לשכנע קיום משמעות לגרום לעובד קיצוניות הוכחה nlp איך לנצח איך לנצח בוויכוח איך לנצח בוויכוחים איך לעשות מניפולציות איך לשכנע איך לשכנע אנשים דיבייט דיבייטינג הגדלת מכירות ויכוח ויכוחים טכניקות טכניקות מכירה טכניקות מכירות להגדיל להגדיל מכירות להפוך להפוך את העובדה לפירוש להפוך את העובדות לפירושים להפוך את הפירוש לעובדה להפוך את הפירושים לעובדות להפוך עובדה לפירוש להפוך פירוש לעובדה להציג עובדה כפירוש להציג פירוש כעובדה לנצח לנצח בוויכוח לנצח בוויכוחים לשכנע לשכנע אנשים מכירה מכירות מניפולציה מניפולציות נלפ עובדה עובדה או פירוש עובדה או פרשנות עובדה ופירוש עובדה כפירוש עובדה לפירוש עובדה מול פירוש עובדה פירוש עובדות עובדות או פירושים עובדות ופירושים עובדות לפירושים עובדות מול פירושים עובדות פירושים פירוש פירוש או עובדה פירוש ועובדה פירוש כעובדה פירוש לעובדה פירוש מול עובדה פירוש עובדה פירושים או עובדות פירושים ועובדות פירושים לעובדות פירושים מול עובדות פירושים עובדות פרשנות או עובדה רטוריקה שכנוע
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
הנשמה, צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם
... צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות, למה צריך להגדיל את האגו, שני האני של האדם מהו תהליך צמצום הנשמה מתוך אחדות המציאות? אליעד כהן מסביר כי קיומה של הנשמה עצמה הוא כבר תהליך של צמצום מתוך אחדות המציאות. הוא מדגים זאת ... למציאות אחת שבה אין הבדלים או גבולות. הוא מדגיש כי החיבור האמיתי הוא לא להתחבר לעצמך כפי שאתה מכיר, אלא להתחבר למה שקדם לכל הגדרה, לפני הזמן ולפני המקום. למה חשוב להגדיל את האגו בצורה נכונה? אליעד מסביר כי רוב בני האדם מנסים להגדיל את האגו שלהם באופן חומרי או חיצוני - לצבור רכוש, מעמד, כבוד ועוד, כי הם חושבים שכך הם יגדלו. אך לדעתו, הדרך הנכונה להגדיל את האגו היא להבין שאתה הרבה מעבר לגוף הפיזי או לרכוש שיש לך. אם היית באמת מבין שאתה חלק מהמציאות כולה, לא היית זקוק לכל אותן התוספות, כי היית מבין שאתה כבר הכל. כל ... שלמה של המציאות, האדם מבין שהוא זה שבחר, מתוך המציאות השלמה שהוא עצמו, את אותה סיטואציה. אין דבר שקורה לך שלא נבחר על ידך באופן עמוק ואמיתי. מדוע אנשים מנסים להגדיל את העני שלהם על ידי ילדים או רכוש? אליעד מסביר כי אנשים רוצים ילדים, רכוש, או השפעה על מנת להרגיש גדולים וחשובים יותר. הם אינם מבינים שבעצם הם כבר כל המציאות, ולכן מנסים להגדיל את עצמם בדרכים חומריות. לדבריו, הרצון בילדים נובע מהחשיבה המוטעית שאני הוא גוף קטן ומוגבל, ולכן צריך עוד כמוני. אך מי שמבין שהוא כבר הכל, אינו זקוק להגדלה כזו, כי ...
האני של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם
האני של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם
... של האדם, כיצד מנסה האדם להגדיל את האני שלו, מיהו האני האמיתי של האדם מה הכוונה כשאומרים את המילה אני? כאשר אדם משתמש במילה אני, יש כמה דרגות של הבנה למה ... פיזית הוא, כמו ילדיו ורכושו. למה האדם רוצה להגדיל את תחושת האני שלו? האדם עסוק כל חייו בהגדלת תחושת האני שלו. אליעד מסביר כי האדם רוצה לצבור רכוש ונכסים, להתרבות ולהביא ... האמיתי שלו. האדם דומה לאדם שנמצא בכלא ומנסה להפוך למנהל הכלא כדי להרגיש שהוא מתקדם - הוא לא מבין שכל מה שהוא עושה עדיין מתרחש בתוך מסגרת מוגבלת של כלא. ההתקדמות האמיתית ... הכל, גם אם אתה לא מודע לכך. כיצד ניתן באמת להגדיל את האני באופן הנכון? אליעד מסכם כי ההגדלה האמיתית של האני היא ההבנה שהאני הוא בעצם התודעה של המציאות. אם אדם מבין זאת, ... האדם יכול להגיע. מי הוא האני האמיתי שלי? איך להגדיל את תחושת האני? האם האני הוא הגוף שלי? למה אנשים רוצים להתרבות? איך האדם בוחר את המציאות שלו? מה זו תודעת המציאות? ...
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
שליטה עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות
... עצמית, יחסי או מוחלט, להקטין ראש, להגדיל ראש, רציני או לא רציני, אין טוב ורע, להבין עד הסוף, לחסוך כסף, הצבת מטרות מה המשמעות של שליטה עצמית מוחלטת ושליטה עצמית יחסית? המשמעות של שליטה עצמית ... רדום, אך חלק קטן עדיין מרגיש כאב. כך האדם יכול להיות ברובו במצב של לא משנה, אך עדיין יישאר אצלו סבל מסוים בשל אי ההבנה המלאה. מה ההבדל בין להגדיל ראש לבין להקטין ראש? אליעד מסביר שלהגדיל ראש משמעותו לקחת את הדברים ברצינות רבה מדי. אדם שמגדיל ראש נוטה לשקול יתרונות וחסרונות, ומנסה להחליט מה נכון ומה ...
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
איך ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי לקבל, אתה מקבל את מה שאתה נותן, רצון לתת, רצון לקבל, איך לגרום למישהו לרצות אותך? ליצור מוטיבציה
... ליצור רצון חזק? איך לרצות יותר? יצירת מוטיבציה, איך להגדיל את הרצון? חוסר חשק, לתת כדי ... עליו להיאחז במשהו, כלומר, ליצור אחיזה בעזרת חיסרון או צורך. כיצד להפוך את החיסרון ליתרון? אליעד ... זאת. כיצד לתרגל וליישם זאת בחיי היום יום? אליעד ממליץ לתרגל את הטכניקה הזאת בכל תחומי החיים: אם אתם ... טוטאלי, ואז פשוט התחילו לעשות את אותן פעולות. תרגול מתמיד של הטכניקה יגרום לכם לא רק לרצות יותר, אלא גם להצליח יותר, שכן הרצון יהפוך להיות דלק אמיתי להישגים. איך להגדיל את הרצון? כיצד לגרום למישהו ...
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
טיזריות, טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב?
... טיזינג, להגדיל את תחושת החיסרון, חוקי האושר והסבל, צרת רבים חצי נחמה, צרת רבים נחמת שוטים, תוכנית הישרדות, להרגיש יותר רע, להרגיש יותר טוב, איך נוצר סבל? איך המוח חושב? מהם חוקי האושר והסבל? בהרצאה זו אליעד כהן עוסק בקונספטים של טיזריות וטיזינג, ומסביר כיצד ניתן להגדיל את תחושת החיסרון בחיים של אנשים על מנת להעצים את הרגשת הסבל או, באופן הפוך, להקל עליה. הוא מבקש להבין איך נוצר סבל ...
אושר למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את הרצון, רצון אין סופי, רצון חזק, רצון אמיתי, מאה אחוז רצון, לרצות במאה אחוז
אושר למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את הרצון, רצון אין סופי, רצון חזק, רצון אמיתי, מאה אחוז רצון, לרצות במאה אחוז
... למתקדמים, לשאול למה אני רוצה, לחזק את הרצון, להגדיל את הרצון, להקטין את הרצון, להחליש את ... משתמש בנקודת הרצון החזקה ביותר שיש. מדוע חשוב להבין האם הרצון שלנו אמיתי או לא? אליעד מסביר שאם אדם שואל את עצמו למה אני רוצה? וממשיך לשאול ללא הפסקה, יש רצונות שייעלמו, ויש רצונות שיישארו איתו לנצח . אלו שנשארים הם הרצונות האמיתיים, אלו שלא ... המהותי ביותר של האדם. בסיכום, שאלת הלמה היא כלי רב עוצמה. היא יכולה להחליש רצונות שטחיים, אבל באותה נשימה היא יכולה לחשוף ולחזק את הרצונות העמוקים ביותר של האדם, אלו שמניעים את חייו באמת. איך להגדיל את הרצון? מהו רצון של מאה אחוז? איך לחזק ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP מהו העיקרון המרכזי לשכנוע במכירות ושיווק? העיקרון המרכזי שמוצג בהרצאה הוא שיש יותר פוטנציאל ואפשרויות ... עצומה של רהיטים, חפצים או אנשים שהיו יכולים להיות בו, אך בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים. העיקרון הזה מתייחס לעובדה שכאשר אנו מנסים לשכנע מישהו, אנו יכולים לנצל את התפיסה הזו של פוטנציאל כדי להגדיל את סיכויי ההסכמה. איך אנחנו יכולים להשתמש בפוטנציאל בשכנוע ומכירות? ההסבר של אליעד כהן מראה כי כאשר אנו מנסים לשכנע אדם במשהו, יש סיכוי שהוא יגיד לא. לדוגמה, אם נשאל שאלה ישירה כמו האם אתה רוצה לקנות את ... להיות במקום בשפה ישירה מצמצם את תחושת הלחץ ומגביר את הסיכוי שהילד יסכים למהלך. מה ההבדל בין מחויב לאפשרי בשפה של שכנוע? במילים מחויבות, האדם צריך להתחייב למשהו שהוא קיים או בוודאות יקרה (האם זה ככה?), בעוד ... השימוש ביכול להיות היה מקטין את האפקטיביות של המסר, כי אז הצופה היה שואל את עצמו אם זה אכן נכון. איך להתגונן מהמניפולציה של יכול להיות? עלינו להיות מודעים לכך שיכול להיות לא מבטיח את המציאות, אלא ... לנו משהו כיכול להיות, זה לא בהכרח מבטיח את הדבר בפועל. יש להבדיל בין מה שיכול להיות למה שבאמת קורה. מה הקשר בין שכנוע בעסקים לבין טקסטים דתיים? בהקשר דתי, לדוגמה כאשר אומרים יכול להיות שאתה תיכנס לגיהנום, מתברר שגם יכול להיות שזו לא האמת. ההשתמשות ביכול להיות יוצרת מניפולציה רגשית, כאשר האדם לא תמיד מבין שהאפשרות קיימת יחד עם האפשרות ההפוכה. למה חשוב ... יכולים להיות שם, אבל בפועל יש רק מספר מוגבל של פריטים באותו חדר. איך הרעיון של אפשרות ופוטנציאל מתקשר לנושא של שכנוע ושיווק? שאלה: מדוע חשוב לדעת שיש יותר אפשרות תיאורטית מאשר ביצוע בפועל כשמנסים לשכנע אדם במשהו? תשובה: בעת שכנוע או מכירות, לעתים חוששים שהלקוח או האדם שמולנו יגיד לא באופן נחרץ. כאשר שואלים שאלה ישירה במחויב, ... הכן לפוטנציאל קורה ביתר קלות, מפני שהאפשרות לא שוללת ב - 100% את הלא. איך משתמשים ברעיון של יכול להיות כדי למכור דירה? שאלה: מהו ההבדל הפרקטי בשכנוע בין להגיד האם הדירה מתאימה לך? לבין האם יכול להיות שהדירה הזאת מתאימה לך?? תשובה: כאשר ... להתחייב בוודאות, אלא רק לשקול אפשרות. כך הסיכוי לתשובה כן, יכול להיות גבוה יותר, ואז נוצר חיבור ראשוני חיובי למכירה. איך הרעיון עובד בדוגמה עם ילד שלא רוצה לעשות שיעורים? שאלה: איך אפשר ליישם את המניפולציה של יכול להיות מול ילד שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים!? תשובה: במקום לומר לילד ... יש סיכוי. מרגע שאמר כן, אולי, מתפתחת פתיחות גדולה יותר לבצע את הפעולה. מהי המשמעות של מחויב מול אפשרי בשפה של שכנוע? שאלה: מה ההבדל בין שאלת האם אתה בטוח שזה ככה? (מחויב) לבין האם יכול להיות שזה ככה? ... כלומר, אולי או עלול לקרות. האדם יכול להסכים שהדבר עלול לקרות יותר בקלות מאשר להסכים שהוא קורה או כבר קיים. כיצד המניפולציה של יכול להיות מאפשרת ליצור אמפתיה להתנגדות הלקוח? שאלה: למה הלקוח מרגיש יותר ... לשתף פעולה ולומר כן, יכול להיות שזה יתאים לי. מתי לא נכון להשתמש בביטוי יכול להיות משום שהוא עלול להחליש את המכירה? שאלה: באיזה מצב יכול להיות דווקא לא מועיל למכירה אלא מזיק? תשובה: כשברור שהלקוח כבר נמצא בנטייה חיובית חזקה, כלומר, סביר שיגיד כן ... בחוסר זהירות. לכן בפרסומת משתמשים במחויב תציל לך את החיים כדי להישמע חד משמעיים וחזקים יותר. כיצד אפשר להתגונן ממניפולציה של יכול להיות? שאלה: מה כדאי לזכור כשמישהו אומר יכול להיות בצורה שיווקית? ... לגיהנום, אך למעשה יכול להיות אומר גם שיכול להיות שלא או יכול להיות בדיוק ההפך. משתמשים באפשרות כדי להפחיד או לשכנע, אבל אין הוכחה וודאית. כך אפשר לנצל את הרעיון של אולי בשביל לייצר פעולה, בזמן שהצד ...
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי
להגדיל את החיסרון, להבין את עצמך, מודעות עצמית, להבין את הרצון, התבוננות עצמית, יצירת קונפליקט עצמי מה זה אומר להגדיל את החיסרון ואיך זה עוזר להבין את עצמך? הרעיון המרכזי שאליעד כהן מסביר הוא שכדי להבין את עצמך לעומק, עליך להגדיל את החיסרון, כלומר, לשים את עצמך במצב שבו אתה חש באופן ברור ועז יותר את החוסר או הבעיה שבה אתה מנסה ... אינה במציאות החיצונית אלא במבנה הפנימי של הרצון שלו עצמו. המטרה היא להגיע להבנה של טבע הרצון ולא רק לפתור את הבעיה החיצונית לכאורה. איך להבין את הרצון שלי? מה זה אומר להגדיל את החיסרון? איך מתמודדים עם קונפליקט פנימי? למה אני לא מצליח להבין את עצמי? איך יוצאים ממעגל של רצון ...
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
... לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה וכאן אבאר עוד טיפ לאנשי מכירות, איך להצליח למכור יותר טוב? ואיך לדעת יותר טוב לטפל בהתנגדויות של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או מוכר טיפש? ולמה ומתי עדיף להקטין ראש ולא להגדיל ראש? ואיך להיות מוכר חכם באמת? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה כאיש מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות כלשהי. ואל תגדיל ראש ואל תהיה חכם שמבין את ההתנגדות של הלקוח. ואסביר: ... ממך לפעמים לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות, כאשר הוא מביע את ההתנגדות מכירה שלו לעסקה. כי אתה מבין את הלקוח, חושב לפעמים שהלקוח צודק, ואז הלך על העסקה. אבל מוכר טיפש לעומת זאת, לא יבין את ההתנגדות של הלקוח וינסה להבין את ההתנגדות של הלקוח, ואז ממילא יש יותר סיכוי שהמוצר יימכר ללקוח בסופו של דבר. לדוגמה: נניח שאתה מוכר ללקוח רכב שעולה 100 אלף שח. ונניח שהלקוח אומר לך, תקשיב, אין לי 100 אלף שח, אני בכלל במינוס של 100 אלף שח. עכשיו, נניח לדוגמה שאתה מוכר חכם, הרי שאתה מבין טוב מאוד מה הלקוח אמר, בטוח שהבנת אותו נכון, מבין שהוא כנראה לא יכול לבצע את העסקה, וממילא בדיוק נפלה העסקה. לעומת זאת, מוכר טיפש, לא יהיה בטוח שהוא שמע נכון את מה שהלקוח אמר. הוא גם לא יהיה בטוח שהוא הבין נכון את הלקוח. והוא גם לא יהיה בטוח שזה שהלקוח במינוס של 100 אלף שח, שזה מונע ממנו לקנות מוצר שעולה 100 אלף שח. והמוכר הטיפש הזה, אם הוא יהיה מספיק חכם ואמיץ, לברר את כל מה שהוא לא הבין, ממילא יכול להיות שיתברר שכן יש דרך כלשהי לסגור את העסקה. כי אולי ... שהוא עצמו אמר, אולי אין באמת מניעה לבצע את העסקה בכל זאת. והמהות היא, שהמוכר שחושב שהוא טיפש שלא מבין כלום מעצמו בלי שמסבירים לו, הוא ממילא יטרח לברר כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ולא יניח שום הנחת יסוד לגבי ההתנגדות מכירה של הלקוח. ואז כאשר מבררים כל חלק בהתנגדות של הלקוח, ממילא יש יותר סיכוי למכור את המוצר ללקוח. לעומת זאת, המוכר שמגדיל ראש, שהוא מוכר חכם, הוא לפעמים יהיה יותר בטוח בעצמו שהוא הבין את ההתנגדות של הלקוח, וממילא הוא פחות יטיל בה ספק, וממילא הוא יאבד את העסקה. ולכן העצה היא, תהיה גם מוכר טיפש ולא רק מוכר חכם. ובעיקרון לחיים, אתה תהיה אדם הרבה יותר חכם, אם תחשוב שאתה הרבה יותר טיפש ותברר כל דבר, בלי להניח הנחת יסוד שכבר הבנת, את מה שלא ...
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
אימון מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים
... מנהלים, איך להגדיל יעדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתגמל עובדים? תגמול לפי יעדים, תגמול לפי ביצועים, תגמול עובדים, בונוסים על מכירות, בונוסים לעובדים, מודל בונוסים, מודל תמריצים לעובדים מדוע חשוב שהעובדים ירצו לעבוד טוב יותר? כל עסק שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. הצלחת העסק תלויה ... לעובד יעד ומתגמלים אותו בבונוס? כדי להגדיל את התפוקה ולהעלות את המוטיבציה של העובד, מקובל להציב יעד ברור ומדיד, ולתת תגמול כספי במידה והיעד מושג. למשל, אם עובד ייצר 20 יחידות בחודש, הוא יקבל ... את היעד לעובד? כאשר בחודש הבא רוצים להגדיל את היעד, למשל מ - 20 יחידות ל - 30 יחידות, נוצרת בעיה. העובד ידרוש העלאת בונוס פרופורציונלית: אם על 20 יחידות קיבל 2000 שקלים, הוא יצפה שעל 30 ... יקבל 3000 שקלים. מנגד, מנהלים רוצים להגדיל תפוקה מבלי להגדיל את התגמול באופן לינארי, מה שגורם למתח ואי הסכמה. האם נכון להציב יעדים מאוד גבוהים לעובדים? גישה אפשרית היא להציב יעד גבוה מאוד, כגון 50 יחידות, ... מיומן. איך אפשר להעלות את היעדים בלי להגדיל את הבונוס? הפתרון המעשי הוא להגדיר בכל חודש יעדים חדשים ושונים, במקום להגדיר יעד זהה בכל פעם. למשל, חודש אחד לקבוע 20 יחידות מסוג אחד, וחודש אחר 15 ... פר יחידה. מצד אחד, אנחנו כמנהלים רוצים להגדיל תפוקה בלי להכפיל את התשלום, אך מצד שני העובד נושא ונותן על הבונוס לפי אותו יחס קודם. האם אפשר להעלות את היעד בצורה דרמטית כדי לדרבן את העובד? שאלה: ... יעד עוד יותר גבוה, ומיד יתעורר אותו ויכוח: למה לא מעלים לי את הבונוס בהתאם?. לכן שיטה כזו יכולה לגרום לתסכול גם אצל העובד וגם אצל המנהל. מדוע מושלם לתגמל עובד לפי מאמץ ולא רק לפי תפוקה? ... מנהלים, מצפים ממנו ליותר תפוקה גם בלי להגדיל לו את התשלום. העובד, מצדו, דורש העלאת בונוס כי הוא טוען: אני מייצר יותר, מגיע לי יותר שכר. כך נוצרת התנגשות בין הרצון שלנו לשלם כמה שפחות לבין רצון ... להעלות את התפוקה באופן הדרגתי אך לא להגדיל כל הזמן את גובה הבונוס, מה אפשר לעשות בפועל? תשובה: הפתרון הוא להגדיר בכל חודש (או בתקופת יעד אחרת) סט חדש של משימות ויעדים, במקום לחזור על אותה ... עם בונוס נלווה, עלול להיווצר קושי להגדיל את היעד בחודש הבא מבלי להעלות את השכר. כדי להתגבר על כך, משנים בכל פעם את הגדרת היעד (תערובת חדשה של משימות ותפוקות), כך שהעובד אינו מסוגל להשוות ... מה עושות נגיד חברות שיווק שרוצות למכור מוצר נגיד יש להם מוצר שלא מצליחים למכור אותו ועוד מוצר מחברים לך את זה פלוס זה ופלוס זה אומרים לך הנה זה חבילה והחבילה זה כבר מחיר אחר, למה אתה משלם על זה כי זאת חבילה אתה לא משלם על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על רטוריקה / דיבייטינג / שכנוע - להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה - איך לעשות מניפולציות? איך לשכנע אנשים? איך לנצח בוויכוח? טכניקות מכירה / NLP / להגדיל מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לחסוך במילים, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לחסוך במילים, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, מאמן אישי מומלץ, מאמן לחיים בנושא לחסוך במילים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 26_08_2025 השעה 15:29:28 - wesi1