אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להראות ✔שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות?

אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא "עקרון הניגודיות" או "יתרון האור מן החושך". לפי עיקרון זה, כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי בצורה חזקה יותר. דוגמה לכך היא כאשר היד של האדם נמצאת במים קרים, ואז הוא מעביר אותה למים חמים. המים החמים ירגישו חמים הרבה יותר לעומת מצב שבו האדם היה מכניס את היד ישירות למים חמים בלי המעבר מהקור. באופן דומה, מים חמים ירגישו חמים יותר בחורף מאשר בקיץ, משום שבחורף האדם מגיע מתוך מצב של קור, ולכן הוא מעריך יותר את החום.

האם תמיד נכון להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן אומר כי ישנה תיאוריה במכירות, לפיה כדאי להציג ללקוח כמה מוצרים גרועים לפני שמציגים לו מוצר טוב, כדי לגרום לו להעריך את המוצר הטוב יותר. לדוגמה, אם מציגים ללקוח מספר דירות גרועות ואחר כך דירה ממוצעת, הוא עשוי להרגיש שהדירה הממוצעת טובה מאוד יחסית למה שהוא ראה קודם לכן. אך אליעד כהן מדגיש שאין לקחת את השיטה הזאת ככלל מוחלט, אלא להפעיל שיקול דעת בהתאם לכל מצב ולכל לקוח באופן אישי.

מתי אסור להשתמש בשיטת הניגודיות?

אליעד מסביר כי לפעמים דווקא הצגת מוצרים לא מתאימים ללקוח יכולה לפגוע באמון בין הלקוח למוכר. אם הלקוח יודע מראש בדיוק מה הוא מחפש, ואין ספק שהמוכר יכול להציע לו מוצר שמתאים באופן מושלם, אין טעם להציג לו מראש מוצרים לא מתאימים. במקרה כזה עדיף להראות לו את המוצר המתאים מיד, כדי שהלקוח לא יאבד אמון במוכר.

לדוגמה, אם לקוח יודע בדיוק איזו דירה הוא רוצה והדירה הזו זמינה למכירה, הצגת דירות גרועות לפני כן עלולה לגרום לו לחשוב שהמוכר אינו מבין אותו, או שאין לו באמת מה להציע, וכך ייגרם נזק לתהליך המכירה.

מה הסיכון כאשר מציגים יותר מדי מוצרים לא מתאימים?

אליעד כהן מתאר סיכון נוסף והוא שברגע שהלקוח נחשף ליותר מדי מוצרים שאינם מתאימים לו, הוא עלול להיכנס למצב רגשי שלילי, לאבד אמון בתהליך המכירה, ולהתחיל לראות גם את המוצר הטוב כמוצר בינוני או גרוע. לכן, חשוב שלא להוביל את הלקוח למצב של ייאוש מההצעות שמוצגות לו.

לדוגמה, אם לקוח ראה כבר חמש דירות גרועות, הוא עלול לחשוב שכל הדירות שהמוכר מציע הן גרועות, ולכן גם כאשר יוצג לו מוצר טוב, הוא כבר לא יצליח להעריך את הטוב שבו.

איך אפשר להציג מוצרים לא מתאימים מבלי לאבד את הלקוח?

אם בכל זאת הוחלט להציג ללקוח מוצרים לא מתאימים כדי להגביר את הערכתו למוצר המתאים, אליעד כהן ממליץ לוודא שהלקוח מבין שיש מוצר טוב שמתאים לצרכים שלו ושעדיין לא הוצג בפניו. לדוגמה, המוכר יכול לומר ללקוח: "אני מבין שזה לא מתאים לך, אבל יש לי משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש, תכף אציג לך אותו." באופן הזה, הלקוח יודע שמטרת הצגת המוצרים הלא מתאימים אינה בזבוז זמן, אלא חלק מתהליך מכוון.

מה לעשות אם הלקוח מתלבט לגבי המוצר?

אליעד מציע כי במצב שבו הלקוח מתלבט ואינו בטוח שהמוצר שהוצג לו מתאים לו במאת האחוזים, אפשר להראות לו אלטרנטיבות גרועות יותר על מנת לעזור לו להבין שהמוצר המקורי אכן מתאים לו ביותר. למשל, אם לקוח מתלבט לגבי דירה שהוצגה לו ואינו בטוח שהיא מתאימה לו, אפשר להראות לו דירות אחרות שפחות מתאימות לו כדי שיבין בעצמו שהדירה הראשונה טובה משמעותית מהאחרות.

איך לזהות את נקודת האיזון בשימוש בשיטת הניגודיות?

אליעד כהן מדגיש שוב שאין כלל מוחלט לגבי השימוש בעקרון הניגודיות, אלא שכל מקרה הוא לגופו. לפעמים, לקוח שראה יותר מדי מוצרים גרועים ירגיש מיואש ולא יעריך את המוצר הטוב כשיציגו לו אותו. במקרים אחרים, לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות שלו בכל שלב של תהליך המכירה.

לסיכום, איך להצליח להשתמש בשיטת הניגודיות במכירות?

לסיכום דבריו, אליעד כהן מציין כי שיטת הניגודיות במכירות היא כלי עוצמתי מאוד, אך השימוש בו דורש חכמה ורגישות. יש להימנע מהצגת מוצרים גרועים כאשר הלקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש, ולשמור על תקשורת טובה במהלך כל התהליך, כך שהלקוח לא יאבד אמון. חשוב לזכור שלפעמים יתרון האור מגיע מהחושך, ולפעמים דווקא החושך מסתיר את האור. לכן, מוכר טוב חייב לדעת לזהות כיצד ומתי להשתמש בשיטת הניגודיות באופן אפקטיבי ביותר עבור כל לקוח ספציפי.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות לשכנוע לקוחות?

עיקרון הניגודיות הוא רעיון מרכזי במכירות, אשר מתבסס על כך שהלקוח חווה שינוי קיצוני וכתוצאה מכך מעריך יותר את ההבדל בין המוצרים. אליעד כהן מסביר כי אם, לדוגמה, אדם מכניס יד למים חמים מיד לאחר שהייתה במים קרים, המים ירגישו לו חמים בהרבה מאשר אם היה מכניס את ידו למים חמים ישירות. דוגמה נוספת היא שבחורף, מים חמים מורגשים כחמים יותר מאשר בקיץ, בגלל הניגודיות לטמפרטורה הקרה שבחוץ.

מדוע כדאי להציג ללקוחות מוצרים לא מתאימים לפני המוצר המתאים?

היישום המעשי של עקרון הניגודיות במכירות כולל הצגה של מוצרים פחות מתאימים לפני הצגת המוצר המתאים, מתוך הנחה שהלקוח יעריך את המוצר המתאים יותר לאחר שראה מוצרים פחות טובים. למשל, אם לקוח מחפש דירה, מציגים לו תחילה כמה דירות גרועות או פחות מתאימות לצרכיו, וכך כאשר הוא יראה דירה ממוצעת אך סבירה, הוא עשוי לתפוס אותה כטובה בהרבה ממה שהיא באמת.

האם תמיד יש להציג מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים, כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, הצגת מוצרים גרועים עלולה לפגוע באמון הלקוח במוכר.

מתי עדיף לא להשתמש בעקרון הניגודיות?

אם הלקוח ייחשף ליותר מדי מוצרים לא מתאימים, הוא עלול להרגיש חוסר אמון כלפי המוכר ותחושה כללית של חוסר התאמה. גם כאשר הלקוח יראה בסופו של דבר את המוצר המתאים, הוא כבר עלול להיות מותש ומיואש, ולא לראות את היתרונות שלו. דוגמה לכך היא מצב שבו הלקוח רואה מספר דירות גרועות מאוד ואז, גם כאשר הוא רואה דירה טובה יחסית, הוא כבר מתחיל לראות בה בעיקר חסרונות בגלל התסכול שהצטבר.

איך להציג מוצרים גרועים בלי לפגוע באמון הלקוח?

כאשר בכל זאת מציגים מוצרים לא מתאימים כדי להמחיש את הניגודיות, חשוב מאוד להבהיר ללקוח שזה שלב ביניים ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: "אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך". כך נשמר האמון של הלקוח והמוכר מונע ממנו תחושה של בזבוז זמן או יאוש.

כיצד עקרון הניגודיות עוזר כאשר הלקוח לא בטוח בהתאמת המוצר?

במקרים בהם הלקוח אינו בטוח במוצר המוצע, עקרון הניגודיות יכול לעזור לחזק את ביטחונו. אם למשל לקוח ראה מוצר שמתאים לו אך עדיין אינו בטוח לחלוטין, אפשר להראות לו כמה אלטרנטיבות פחות טובות. כך הלקוח מבין בבירור שהמוצר הראשון הוא האפשרות הטובה ביותר עבורו.

מתי ניגודיות כבר לא יעילה?

לפעמים, הצגת מוצרים גרועים עלולה לגרום ללקוח "להינעל" על חוויית השליליות, כך שגם כאשר הוא רואה מוצר טוב, הוא אינו מצליח להבחין באיכויות שלו. אליעד מביא את הדוגמה של אדם שהיה זמן רב בחושך, וכאשר הוא רואה אור פתאומי, האור יכול לגרום לו דווקא לסחרחורת או אי נעימות, משום שהתרגל כבר לחושך ואינו מסוגל להתמודד עם השינוי.

מהי השורה התחתונה בעקרון הניגודיות במכירות?

אליעד כהן מדגיש שהשימוש בעקרון הניגודיות אינו חוק מוחלט אלא אסטרטגיה שיש להתאים לכל מקרה בנפרד. מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ללקוח את המוצרים הטובים ישר מההתחלה, ומתי יעיל יותר להמחיש תחילה את החסרונות של מוצרים אחרים. המפתח להצלחה הוא לדעת להפעיל את השיטה בצורה חכמה ומותאמת אישית ללקוח, תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות כדי לשכנע לקוחות לרכוש מוצר?

כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי באופן חזק יותר. למשל, אם ידו הייתה במים קרים והוא מכניס אותה למים חמים, המים החמים ירגישו לו חמים יותר מאשר אם היה מכניס את ידו למים החמים ישירות. באופן דומה, בחורף מים חמים מרגישים חמים יותר בהשוואה לאותה טמפרטורה בקיץ.

איך עקרון הניגודיות מתקשר למכירות?

במכירות, השיטה הזו מתורגמת לרעיון שיש להראות ללקוח מוצרים שאינם מתאימים לו לפני שמציגים לו את המוצר שכן מתאים. לדוגמה, אם מציגים ללקוח כמה דירות גרועות לפני הדירה הממוצעת, הוא עשוי להעריך אותה יותר ולחשוב שהיא בחירה טובה יותר בהשוואה למה שראה קודם.

האם תמיד כדאי להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני המוצר המתאים?

לא בהכרח. כל מקרה לגופו. אם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, אין טעם להראות לו מוצרים שלא מתאימים. במקרה כזה, עדיף להציג לו מיד את המוצר שמתאים לצרכיו ולשכנע אותו שהוא הבחירה הנכונה עבורו.

מתי להימנע מהצגת מוצרים לא מתאימים?

כאשר הלקוח רואה יותר מדי מוצרים לא רלוונטיים, הוא עלול לאבד אמון במוכר ולחשוב שאין לו משהו שבאמת מתאים לו. גם אם בסופו של דבר יוצג לו המוצר הטוב ביותר, הוא עלול להיות כבר במצב רגשי של ייאוש ולראות בו רק חסרונות.

איך אפשר להראות מוצרים גרועים בלי לגרום ללקוח לאבד אמון?

אם מוכר מציג ללקוח מוצרים שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין מוצרים טובים יותר בהמשך. יש לתקשר עם הלקוח ולומר לו, לדוגמה: "אני מבין שזה לא מתאים לך, תכף אראה לך משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש". כך, הלקוח לא יגיע לתחושה שהוא מבזבז את זמנו עם מוצרים לא רלוונטיים.

מה עושים אם הלקוח לא בטוח שהמוצר מתאים לו?

אם הלקוח מהסס לגבי התאמת המוצר, ניתן להשתמש בניגודיות כדי לחזק את הביטחון שלו. לדוגמה, ניתן להראות לו אלטרנטיבות פחות טובות ולגרום לו להבין שהמוצר שהוצע לו בתחילה הוא הבחירה הנכונה.

מה המסקנה?

אין חוקים מוחלטים במכירות - כל מקרה דורש התאמה אישית. לפעמים יתרון האור נובע מהחושך, כלומר, לקוח שהוצגו לו מוצרים גרועים יעריך יותר את המוצר הטוב. אך לפעמים, דווקא אם לקוח חווה יותר מדי "חושך", הוא כבר לא יבחין ב"אור". לכן, כל מוכר צריך לשקול כיצד להשתמש בניגודיות בצורה חכמה, מבלי לגרום ללקוח לאבד אמון.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה בגדול אם בן אדם נכנס לתוך אור מתוך הרבה חושך אז הוא יותר מעריך את האור, נכון יותר יתרון האור מן החושך אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה במים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה מיד למים חמים המים ירגישו לו מאוד חמים יותר אפילו מאשר הוא סתם מכניס את היד שלו למים חמים, מתי מים חמים מרגישים יותר חמים בחורף או בקיץ? מהיבט מסוים בחורף מרוב שקר ככה אפילו טיפה חום מרגיש הרבה יותר חם.

בין כך ובין כך תכף נסביר את הצדדים האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם לא יכולים להתאים ללקוח אז הרבה פעמים מה שמלמדים זה שצריך להראות ללקוח את המוצרים שלא מתאימים לו בשביל שכשנראה לו את המוצר שיותר מתאים לו אז הוא יגיד "כן זה מתאים לי". זאת אומרת אם נראה לו נגיד דירה גרועה ועוד דירה גרועה ועוד דירה גרועה אז כשנראה לו את הדירה הממוצעת הוא יגיד "כן וואלה זאת דירה טובה" כי הוא ראה קודם דירות אחרות גרועות.

והשאלה היא מה האמת האם באמת להראות ללקוח בהנחה שיש לנו כמה מוצרים ויש מוצר שאנחנו יודעים שמתאים ללקוח, האם באמת להראות ללקוח את המוצרים הגרועים ואחר כך את המוצר הטוב ואז הוא יעריך את המוצר הטוב כן או לא? והתשובה היא כזאת כל החוקים האלה הם לא נכונים כחוקים פשוט כל מקרה לגופו ואני אתן כמה דוגמאות, אם לדוגמה נגיד הלקוח יודע מראש מה הוא רוצה לקנות יש לו בראש מה הוא רוצה לקנות "אני מחפש כזה וכזה" ויש לנו משהו שמתאים בדיוק למה שהלקוח רוצה לקנות או מאוד מתאים למה שהלקוח רוצה לקנות צריך לבוא להראות ללקוח "שלום יש לנו משהו שמאוד מתאים למה שאתה רוצה אין יותר טוב" או "יש משהו שבדיוק מתאים למה שאתה רוצה הנה קח תקנה" ולא צריך להראות לו מוצרים אחרים גרועים שלא מתאימים לרצון שלו.

ולמה? כי אומנם כביכול אם אנחנו נראה לו את המוצרים הגרועים אז כביכול הוא יעריך יותר את המוצר הטוב אבל מצד שני זה גם מטופש, למה זה מטופש? כי יכול להיות שבגלל שנראה לו את המוצרים הגרועים אז הוא כבר יאבד אמון בנו הוא יגיד "מה זה מה שהוא מנסה למכור לי?" ואז כשנבוא למוצר הטוב הוא כבר לא כל כך ראה את הטוב שבטוב. אם אנחנו לדוגמה ניקח את הנושא של מים חמים ומים קרים אז מהיבט מסוים אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה בתוך מים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה לתוך מים חמים פושרים נגיד או סתם ביום רגיל הוא ייקח יד ויכניס אותה לאותם מים פושרים, מתי זה ירגיש לו יותר חם? אז התשובה היא שאין תשובה מוחלטת לשאלה הזאת כי לפעמים היד של הבן אדם כל כך קרה שגם אם תכניס אותה לתוך האש כמטאפורה הוא לא ירגיש את החום, למה כי היד שלו קרה כקרח שייקח לו כמה דקות רק להפשיר מהקור בשביל שהוא יכול להתחיל להרגיש את החום.

לעומת זאת יש מצבים שדווקא היה לו קר ועכשיו אפילו ביחס לדבר שנביא לו את ההפך הוא ישר יעריך יותר את ההפך. זאת אומרת שיש מצבים שאנחנו נראה ללקוח דירות מאוד גרועות ואז כשהוא יראה איזו דירה נורמלית הוא יגיד "וואו איזה דירה טובה", למה? כי היא הרבה יותר טובה מהגרועות. מצד שני יכול להיות שאנחנו נראה ללקוח הרבה דירות גרועות ואז הוא כל כך יהיה בחוויה שהדירות גרועות שהוא אומר "אני רואה דירות גרועות" שגם כשהוא יראה את הדירה הטובה הוא יגיד "עזוב זאת גם דירה גרועה" הוא יתחיל לראות בה את החסרונות, למה? כי המוח שלו נעול על תחושה שמה שאנחנו מראים לו זה דירות גרועות.

ולכן כל מקרה לגופו אם לדוגמה נגיד הלקוח לא כל כך יודע מה הוא רוצה לקנות, אם אנחנו נאלצנו מסיבה כזו או אחרת כן להראות לו מראש את הדירות הגרועות אז מה שצריך לעשות זה לוודא שבכל פעם שהלקוח אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" אנחנו צריכים לשדר, לוודא שהלקוח לא מתייאש מהיכולת שלנו למכור דירה שכן מתאימה לו כי מצד אחד איש מכירות שאין לו הרבה שכל יגיד "וואו הנה יפה הלקוח אמר שזה לא מתאים לו תכף אני אראה לו את הדירה ההיא וההיא הוא יגיד שזה כן מתאים לו" אבל אדוני אתה בינתיים כבר מאבד את הלקוח, אתה מראה לו דירות שלא מתאימות לו והוא חושב כבר שאתה לא יכול למכור לו את מה שהוא צריך, את מה שהוא רוצה את מה שהוא מחפש.

ולכן צריך לשים לב שלאורך כל המכירה משדרים לו "אני... אל תדאג יש לי... אבל כן... אז זה לא מתאים לך בגלל זה וזה אני עוד מעט אראה לך דירה שיש בה בדיוק את מה שאתה מחפש". זאת אומרת לאורך כל הדרך לוודא שלא מרוב קור גם כשהלקוח יגיע לחום הוא כבר לא ירגיש את החום, שלא מרוב מצב שהלקוח הראנו לו דברים גרועים אז גם כשכבר נראה לו את היותר טוב הוא כבר לא יראה את הטוב שבדבר והוא כבר נמצא בתחושה שאנחנו מוכרים לו מוצרים גרועים. ולכן בשורה התחתונה האם עדיף להראות ללקוח קודם את המוצרים הגרועים אחר כך את הטובים או ישר להראות לו את הטובים? כי אחר כך אין טעם להראות לו את הגרועים כמובן, התשובה היא שכל מקרה לגופו ויכול להיות גם מקרים שבהם מראים לבן אדם מוצר טוב והוא אומר "אני לא בטוח אבל ב100% שזה מתאים לי" ואז עונים לו "אתה בטוח שאתה לא בטוח? בא תראה את האלטרנטיבות שלך שהן הרבה יותר גרועות ותגיד כן אני בטוח".

בקיצור בשורה התחתונה אין בזה חוקים כל מקרה לגופו ותזכרו לפעמים דווקא יתרון האור מן החושך, בן אדם שהיה בחושך הרבה שנים הוא נכנס לאור אומר "וואו איזה אור" ולפעמים מרוב שהוא היה בחושך הוא לא רואה את האור יביאו לו אור הוא יקבל סחרחורת, האור עושה לו רע מרוב שהוא כבר היה בחושך כי העיניים שלו כבר כל כך עצומות שהוא לא רואה שיש אור סביבו מרוב שהמוח שלו התרגל לחושך. בקיצור כל מקרה לגופו ושלא יעבדו עליכם בהצלחה.
למה לגרום ללקוח שיטה לשכנוע איך לעזור התנגדות אמון של לקוח להצליח למכור להגזים איך לחזק התנגדויות במכירה בטלפון חוויית קנייה להמחיש איזה מוצר להראות קודם איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איש מכירות אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות הצלחה חוק הניגודיות יתרון יתרון האור מהחושך יתרונות להצליח להצליח למכור להראות להתאים את המוצר להתאים מוצר למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות מוצר מוצר לא מתאים מוצר מתאים מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח ניגודים עקרון הניגודיות עקרונות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות לשכנוע לקוחות שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע לקוח שכנוע לקוחות
אקסים, איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לה שאני אוהב אותה? אני אוהב את האקסית שלי, איך להראות לה שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב
אקסים, איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לה שאני אוהב אותה? אני אוהב את האקסית שלי, איך להראות לה שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב
אקסים, איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לה שאני אוהב אותה? אני אוהב את האקסית שלי, איך להראות לה שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לאהוב אותי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? איך לגרום לאקסית לחזור אלי? להראות שאתה אוהב האם להראות לאקסית שאתה אוהב אותה? כאשר מישהי לא רוצה אותך, אחת השאלות המרכזיות שעולות היא האם ועד כמה זה חשוב להראות לה שאתה אוהב אותה, במיוחד כאשר אתה רוצה לגרום לה לחזור אליך. התשובה לשאלה הזו מורכבת והיא תלויה בכמה ... אותה מספיק - שהיא טוענת אתה לא מפרגן לי, לא תומך בי, לא מכבד אותי וכדומה - אז חשוב להראות לה שאכן אתה אוהב אותה. במקרה כזה, כדאי מאוד להראות אהבה באופן ברור וישיר, למשל לקנות לה דברים, לעשות עבורה פעולות שהיא מעריכה, או להביע את הרגשות שלך באופן מילולי ואקטיבי כדי להוכיח לה שאכפת לך ממנה. מדוע לפעמים להראות אהבה דווקא פוגע בסיכוי לחזור? אבל לא תמיד הסיבה שהאקסית לא רוצה אותך היא בגלל חוסר אהבה. אליעד מדגיש ... אחרות, כמו אופי בעייתי או תכונות פיזיות שלא מוצאות חן בעיניה (אלים, גבוה, נמוך, רזה, שמן, וכדומה). במצב כזה, להראות לה כמה אתה אוהב אותה זו פעולה שעלולה להזיק. זה מוסיף חטא על פשע, כי אז אתה בעצם מתעלם ... למשל, גבר שהוא אובססיבי, תלותי, רכושני או קנאי עלול לגרום לה להתרחק, למרות שהוא אוהב אותה. במקרה כזה, דווקא להראות לה כמה אתה אוהב אותה רק מגדיל את הסיכוי שהיא תדחה אותך עוד יותר, כי זה בדיוק הדבר שמפריע ... יש גם רצון סמוי שתאהב אותה יותר. במקרה כזה, חשוב לטפל בבעיה המרכזית (כמו להפסיק לעשן), אך כדאי גם להראות אהבה במידה מסוימת. עם זאת, הוא מזהיר מלהתמקד יתר על המידה בלהראות אהבה על חשבון פתרון הבעיות המרכזיות יותר, כי אז אתה בעצם מפספס את הנקודה האמיתית, והיא תרגיש שאתה מתעלם ... תעשה את השינוי הנדרש, ואז יש לך סיכוי טוב בהרבה שהיא תרצה לחזור אליך. איך לא לחזור לאקסית? האם להראות לאקסית שאני אוהב אותה? איך לגרום לאקסית לרצות אותי? האם אפשר לגרום לאקסית לאהוב אותי שוב? מה לעשות כשהאקסית ... אני אראה לה שאני אוהב אותה ואני אראה לה שאני אוהב אותה השאלה היא האם ועד כמה זה חשוב להראות לה שאתה אוהב אותה זאת השאלה. מה אתה אומר בהנחה שמישהו לא רוצה אותך האם ועד כמה זה חשוב ... ש: אם סיבת ההחלטה שלה זה שהיא חשבה שהוא לא אוהב אותה מספיק. אליעד: כן ו...? ש: אז כדאי להראות לה שאתה כן אוהב אותה. אליעד: ואם מה עוד יכול להיות? ש: ואם יש לה סיבה אחרת אז כנראה ... בתחום אחר? אליעד: חכה רגע תעצור בוא נסיים עם זה, עכשיו ככה זאת אומרת שהתשובה לשאלה האם ועד כמה להראות לה שאתה אוהב אותה תלוי באם ועד כמה היא לא רוצה אותך כי היא חושבת שאתה לא אוהב אותה ... 70% אז היא לא רוצה אותך למרות שאתה אוהב אותה 50% בגלל שאתה אוהב אותה 70% ולכן אתה צריך להראות לה שאתה אוהב אותה פחות וכל פעם כשאתה מספר לה אני אוהב אותך ואני אוהב אותך אתה בעצם מגדיל ... אותך עוד יותר ועוד יותר לא ירצו להיות איתך ולכן מה שצריך לעשות זה התשובה לשאלה האם ועד כמה להראות לה שאתה אוהב אותה תלויה באם ועד כמה היא לא רוצה אותך בגלל שאתה אוהב אותה או לא אוהב אותה, אם זה בגלל שהיא חושבת שאתה אוהב אותה יותר מדי אתה צריך להראות לה שאתה אוהב אותה פחות ואם אין לה בעיה עם זה שאתה אוהב אותה רק יש לה בעיה עם ... שאם היא לא רוצה אותך כי אתה מעשן אז תפסיק לעשן זה ברור אין ספק אבל השאלה האם להמשיך להראות לה שאני אוהב אותה כן או לא אז התשובה היא אז כל מה שאמרנו קודם זה נכון אבל יש ... לאינטרס שלה ולכן זאת התשובה המדויקת לבדוק מה היא באמת רוצה מה היא באמת רוצה. ש: כי הדגש פה להראות שאתה אוהב אותה ולא על באמת לאהוב אותה. אליעד: מה אתה באמת מרגיש זאת שאלה אחרת זאת שאלה בפני ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש הדרכים המרכזיות להתמודד עם טענה מנוגדת? כשאדם טוען ... בגישה השנייה או השלישית, שבהן אנחנו לא שוללים את הטענות של הצד השני באופן מוחלט. אם המטרה שלנו היא להראות לו שהוא טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה. שימוש בגישות לשם יצירת הסכמה או הוכחת טעות במצבים שבהם המטרה ... שהוא טועה, אלא נוכל להסביר לו שהוא צודק במקרים מסוימים, אך לא במקרים הנוכחיים. לעומת זאת, אם חשוב לנו להראות לצד השני שהוא טועה, נבחר בגישה הראשונה או השנייה, בהתאם למידת החומרה של הטעות שברצוננו להבהיר. דוגמה מעשית - ... מסבירים שייתכן והטענה נכונה בהקשרים אחרים, אך במקרה הנוכחי היא לא חלה. כיצד לבחור את הגישה המתאימה? במידה ורוצים להראות לצד השני שהוא טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה ונדגיש את חוסר ההיגיון בטענותיו. אם המטרה היא לשמור על ... שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד השני איך להתמודד עם קונפליקטים מורכבים למה לפעמים חשוב להראות לאדם שהוא טועה ולפעמים חשוב רק להגיע להסכמה? שאלה: מדוע בכלל קיימת הבחנה בין מצב שבו אנו רוצים להראות למישהו שהוא טועה לבין מצב שבו אנו רוצים רק שיסכים איתנו? תשובה: לעיתים אנו נקלעים למחלוקת או ויכוח עם ... מצבים אחרים שבהם חשוב לנו להוכיח לצד השני שהוא טועה, אפילו באופן חד - משמעי, בין אם זה כדי להראות שהוא טועה בפני אחרים, ובין אם זה כדי לערער אותו או להבהיר לו את גודל טעותו בלי להשאיר לו ... שאלה: מה ההבדל בין הגישה הזו לגישה הראשונה ואיך מיישמים אותה בדוגמה יום - לילה? תשובה: בגישה השנייה משתדלים להראות לצד השני שאנו מבינים את ההיגיון מאחורי הטענה שלו, או מבינים מדוע הוא עלול לחשוב כך. אבל, חשוב לנו ... כזאת או אחרת, אבל זה לא תואם למציאות. מתי נרצה להשתמש בכל גישה וכיצד לשלב בין הרצון להסכים לרצון להראות שהאחר טועה? שאלה: איך יודעים באיזו משתי הווריאציות להשתמש - האם אנו רוצים בכלל שירגיש שטעה או רק שיסכים ... טועה. בשני המקרים הללו, האדם השני לא יצא עם תחושה חזקה שהוא הובס או הושפל. אם המטרה שלנו היא להראות שהאדם השני טועה באופן מפורש - למשל, אם חשוב לנו לערער אותו או להוכיח לצופים אחרים שהוא משמיע דבר ... ששוד מתרחש בעולם, אבל לא אני זה ששדד אותך. כאן, זה לא מה שקרה. נוסף על כך, כאשר רוצים להראות למישהו שהוא טועה לחלוטין ואין שום קצה חוט של היגיון בדבריו, גם ההצגה של ההיגיון שעומד מאחורי טענתו נחשבת ... אם אכן היא מוחלטת. בהקשר המעשי, הבחירה באחת משלוש הדרכים תלויה בשאלה עד כמה חשוב לנו: שנעשה שקט מהר ולהראות לו שהוא טועה טוטאלית (גישה ראשונה). לנסות לגשר על הפער ולהחזיר את האדם השני לתפיסתנו, אך להראות לו שאנו מבינים אותו (גישה שנייה). להשאיר לו כבוד מלא ולהגיד לו כן, דבריך נכונים במצבים מסוימים, אבל המצב ... שאני מסביר את השלוש דרכים צריך לשים לב שיש פה עוד שתי ווריאציות חלוקה אחת זה מקרה שאנחנו רוצים להראות לבן אדם השני שהוא טועה, זאת אומרת יש לנו אינטרס שהוא יצא בתחושה שהוא טועה יש מצבים שאנחנו רוצים ... שהוא טועה למה כי אנחנו רוצים להשפיל אותו רוצים לבלבל אותו, רוצים לזעזע אותו מה שזה לא יהיה רוצים להראות לו שהוא טועה. לעומת זאת יש מצבים שאין לנו עניין להראות לו שהוא טועה יש לנו עניין להראות לו שאנחנו צודקים ליצור איתו הסכמה. עכשיו בהנחה שאנחנו רוצים להראות לבן אדם שהוא טועה אז נעשה הכל כדי להראות לו שהוא טועה אבל בהנחה שאנחנו שאין לנו עניין בלהראות לו שהוא טועה יש לנו עניין בלהראות לו שאנחנו צודקים וליצור איתו הסכמה אז בעצם עכשיו זה מתחלק לשלושה חלקים, כשמישהו טוען טענה דרך אחת שאפשר ... כל מה שהסברתי עכשיו זה נכון לגבי מקרה שבו אנחנו רוצים ליצור הסכמה עם הבן אדם ואין לנו עניין להראות לו שהוא טועה יחד עם זאת יש מצבים שבהם זה בדיוק הפוך יותר מאשר חשוב לנו שהוא יסכים איתנו חשוב לנו שהוא יבין שהוא טועה ולכן יש שלוש דרכים להראות לבן אדם שהוא טועה. הדרך האחת זה להגיד לו תראה אתה צודק במקרה אחר לא במקרה שלנו הדרך השנייה ... זה אף פעם לא היה נכון זה אף לא יהיה נכון בשום מקרה כלשהו. וצריך לשים לב שאם רוצים להראות לבן אדם שהוא טועה, אם לדוגמה יש וויכוח בין שני אנשים ואנחנו רוצים להראות שהבן אדם השני טועה באופן מוחלט אז אסור, זה בדיוק הפוך אז אסור לנו להגיד לו אתה יודע אתה ... יכול להיות נכון ולכן שימו לב לשני הקצוות בקצה אחד אנחנו מראים לבן אדם שהוא טועה המחויב המהות זה להראות לו שהוא טועה, טועה פירושו תמיד טועה מכל היבט טועה, אין שום אפשרות לחשוב שאתה צודק ואין שום מקרה ...
לחזור לאקסית, איך להראות לה שאני לא אובססיבי? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך להראות לה שהשתנתי? לצאת עם אחרות, לגרום לאקסית לקנא, לגרום לאקסית לחזור אליך, לצאת עם בחורות אחרות, להעביר מסרים לאקסית, לתת ספייס
לחזור לאקסית, איך להראות לה שאני לא אובססיבי? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך להראות לה שהשתנתי? לצאת עם אחרות, לגרום לאקסית לקנא, לגרום לאקסית לחזור אליך, לצאת עם בחורות אחרות, להעביר מסרים לאקסית, לתת ספייס
לחזור לאקסית, איך להראות לה שאני לא אובססיבי? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך להראות לה שהשתנתי? לצאת עם אחרות, לגרום לאקסית לקנא, לגרום לאקסית לחזור אליך, לצאת עם בחורות אחרות, להעביר מסרים לאקסית, ... שהקשר יחודש, האובססיה תחזור שוב. כלומר, לא ליצור קשר בלבד אינו מוכיח באופן מוחלט שהאדם באמת השתנה. איך אפשר להראות לאקסית שיש לך חיים אחרים בלי לדבר איתה ישירות? אליעד מדגיש שאם אדם רוצה לשכנע את האקסית שהוא כבר לא אובססיבי, עליו להראות לה שהוא פיתח חיים חדשים ועשירים גם בלי קשר אליה. הוא נותן דוגמה כיצד לעשות זאת: לפתוח פרופיל בפייסבוק, ... שינויים חיוביים בחיים, אך לאו דווקא תמונות שלו עם בחורות אחרות, כי זה יכול דווקא להרחיק אותה לגמרי. האם להראות לאקסית שאתה יוצא עם בחורות אחרות זה רעיון טוב? אליעד מנתח בהרחבה את האפשרות להראות לאקסית שאתה יוצא עם אחרות. הוא מסביר שלכאורה יש בכך יתרון - להראות לה שאתה לא תלוי רק בה, אבל הוא מפרט לעומק מדוע יש בכך גם חיסרון גדול מאוד: הבחורה עשויה ... הצליח להתקדם בעצמו או בגלל אגו, וזה יפגע עוד יותר בסיכויים לחזור. לכן, אליעד מציין שהדרך הנכונה יותר תהיה להראות לה שאתה חי, שיש לך עיסוקים, תחביבים או פעילויות אחרות, אך לא להראות באופן מפורש שאתה יוצא עם נשים אחרות. הוא מציין שבמקרים מסוימים זה יכול להצליח, אך בדרך כלל זה רק ... להפוך לאובססיבי במהרה. לכן, ההימנעות מליצור קשר איתה צריכה להיות מלווה בשינוי אמיתי בחיים שלך. מהו שינוי אמיתי ואיך להראות אותו לאקסית בצורה אמינה? שינוי אמיתי לפי אליעד הוא לא רק ליצור תחביבים חדשים או לצאת למועדונים, אלא לפתח ... לך תחביבים חדשים. היא צריכה להרגיש שאלו תחביבים שמעניקים לך סיפוק אמיתי, ולא רק תחביבים שהתחלת בכוח רק בשביל להראות לה. ניתן להעביר את המסר הזה בצורה עקיפה, למשל דרך פרסומים בפייסבוק, דרך חברים משותפים, או באמצעות כל מיני ... כשהיא תראה שאתה באמת מאושר ועסוק בדברים אחרים, היא תשתכנע שאתה כבר לא אובססיבי. איך לבחור תחביבים נכונים שיעזרו להראות שאתה כבר לא אובססיבי? אליעד מפרט שכדי להצליח באמת לשכנע שאתה לא אובססיבי, עליך לבחור תחביבים או עיסוקים שהם ... לכן הוא ממליץ להימנע מתחביבים שעלולים לעורר אצלה תחושת תחרות או פגיעה באגו. איך להשתמש בפייסבוק וברשתות החברתיות כדי להראות לאקסית שהשתנית? אליעד ממליץ על שימוש עקיף ברשתות חברתיות להעברת המסר שהשתנית. לדוגמה, הוא מציע להעלות פוסטים או תמונות ... איך להפסיק להיות אובססיבי? איך לגרום לאקסית לרצות אותי שוב? איך להעביר מסרים לאקסית? איך לתת ספייס בזוגיות? איך להראות שהשתניתי לאקסית? אז מה אתה זוכר שהנושא? ש: הנושא הוא כזה יש מישהו שהוא אובססיבי למישהי היא לא רוצה ... מה זה אומר? ש: הוא משגע אותה הוא רוצה. אליעד: קנאי מדי. ש: אוקי עכשיו השאלה איך הוא יכול להראות לה שהוא כבר לא אובססיבי אליה חוץ מאשר ליצור איתה פחות קשר. אליעד: נכון השאלה ברורה עוד פעם יש ... תרצה אותי היא צריכה לחשוב שאני לא אובססיבי שהיא יכולה להיות איתי בלי שאני אובססיבי אבל איך אני יכול להראות לה שאני לא אובססיבי ובשביל זה אנחנו צריכים להיות בקשר אבל היא לא רוצה להיות בקשר ואם הוא ינסה ... רואה אתה אובססיבי אתה לא נותן לי ספייס אז בעצם מה הוא צריך לעשות להתרחק. ש: בסדר יש דרכים להראות נוכחות גם בלי ליצור קשר. אליעד: להראות נוכחות? ש: כן כאילו שהיא תדע עליו בלי שהוא יצור איתה קשר באופן ישיר. אליעד: שהיא תדע אליו מה ... למה לא כן למה לא? ש: להפך לא לקנות לה לעשות דברים שלא קשורים אליה לנהל חיים החיים שלו להראות שהוא מצליחן לא יודעת לנהל איזשהו אורך חיים שיגרום לה להגיד הוא שווה כאילו להעלות את הערך שלו בעיניה ... אמרתי את זה מההתחלה. אליעד: לא את לא אמרת את זה את אמרת דברים דומים את אמרת הוא צריך להראות לה שזה ואז היא תרצה אותו למרות שהוא אובססיבי ואז זה יעלה את הערך שלה כל מיני סיפורים אמרת ... תבוא תעשה אחד ועוד אחד רגע הוא פתח פייסבוק עד עכשיו לא היה לו פייסבוק יכול להיות שהוא בא להראות לי איזה משהו. אליעד: נכון אבל גם יכול להיות שיש לו תחביב. ש: יופי אז אותו דבר הוא בא להראות לי משהו אחר. אליעד: לא. ש: מה ההבדל? אליעד: זה לא הגיוני שנייה רגע, הגיוני שאם אין לך חיים ... אליעד: אבל זה משהו שלא מקובל זה לא מקובל להציע למישהי חברות שהיא האקסית שלך נפרדת ממנה לפני יומיים ולהראות שהצטלמת עם מישהי אחרת. ש: אז בא נעשה את זה יותר יפה פתח פייסבוק תציע לה חברות ואחרי חודש ... אליעד: אחרי חודש היא כבר הכירה מישהו אחר לא משנה אתה רוצה להקשיב תקשיב, בא נדבר תפיסתית על הבעיה בלהראות לה שאתה יוצא עם מישהי אחרת תפיסתית יש בזה יתרונות וחסרונות היתרונות זה הנה אני יוצא עם מישהי אחרת ... אני לא מסכים איתך. ש: למה לא? אליעד: עוד פעם יש מקרים שאת צודקת יש מקרים שהוא גם צריך להראות שהוא עם בחורה אחרת והוא גם צריך אפילו להתחתן עם מישהי אחרת כדי להוכיח לה שהוא יכול להיות בלעדיה ...
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות
טעויות במערכות יחסים, לא להראות שאתה מבואס, לשדר שהכל בסדר, איך לא לגרום למישהו לא לאהוב אותך? איך לשמור על האהבה? איך לחזר אחרי בחורה? איך לא לקבל לא? איך להתמודד עם סירוב? איך להגיב לסירוב? זוגיות למה חשוב לא להראות למישהו שאתה מבואס ממנו? כאשר אדם מעוניין שמישהו אחר ימשיך לאהוב אותו, חשוב מאוד לא להראות לו שאתה מבואס ממנו או לא מרוצה ממנו. אליעד כהן מסביר זאת באמצעות הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. אדם ... באמצעות דוגמה קלאסית של דחייה בזוגיות. כאשר גבר מציע לבחורה לצאת והיא מסרבת, עומדות בפניו שתי דרכי תגובה עיקריות: להראות לה כמה הוא נפגע, וכמה הסירוב שלה הכאיב לו. להגיב בצורה נינוחה ולהראות שזה בסדר מבחינתו ושהוא מכיל את הסירוב שלה. אם הוא יבחר באפשרות הראשונה ויראה לה עד כמה הוא מבואס, ... לעולם המכירות. כאשר מוכר מציע מוצר ללקוח והלקוח מסרב לקנות כרגע, למוכר יש שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסירוב: להראות ללקוח עד כמה הסירוב שלו הוא טעות קשה וללחוץ עליו לקנות באופן מידי. לשדר ללקוח שגם אם הוא לא ... יאהב פחות ויתרחק. דווקא ההפך הוא הנכון אם אנו רוצים שמישהו יאהב אותנו פחות: פשוט להתלונן עליו לעיתים תכופות ולהראות לו שהוא לא עומד בציפיות שלנו. אם אדם ירצה שהצד השני ימשיך לאהוב אותו, עליו להימנע ככל האפשר מלהראות לו שהוא מאוכזב ממנו. כך הוא משאיר לצד השני את ההזדמנות להמשיך לרצות בקרבתו בלי להרגיש אשם. מהו העיקרון ... יותר להתרחק מאיתנו כדי להימנע מרגשות אשמה. לכן, אם אנו רוצים לשמור על קשר חיובי לאורך זמן, עלינו להקפיד להראות כמה שפחות אכזבה וכמה שיותר קבלה של הצד השני, גם כאשר הוא מאכזב אותנו. מנגד, אם אנו רוצים באופן מודע לגרום לאדם להתרחק מאיתנו, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להראות לו שוב ושוב שאנחנו לא מרוצים ממנו, עד שהוא ישכנע את עצמו שהוא בעצם כבר לא אוהב אותנו. איך לגרום למישהו להמשיך להתעניין בך למרות סירוב או דחייה? למה חשוב להראות נינוחות בסיטואציות חברתיות או עסקיות? איך ליצור מערכות יחסים חיוביות בלי לעורר התנגדות? דרכים לשימור עניין של לקוחות במכירות איך להתמודד נכון עם תחושת אכזבה בזוגיות? למה חשוב לא להראות למישהו שאתה לא מרוצה ממנו כשאתה רוצה שיאהב אותך? ההסבר מתחיל בהבנה שאם אדם אוהב את עצמו, הוא רוצה ... אופן, כשאומרים למישהו אחר עשית לי רע וגורמים לו להרגיש אשם, הוא עומד בפני שתי דרכי פעולה: להתאמץ לתקן ולהראות שאכפת לו להגיע למסקנה שלא באמת אכפת לו מהצד השני, כדי לא לסבול מרגשות אשמה אם מראים למישהו שאנו ... בא לידי ביטוי בדוגמה של דחייה מצד בחורה? אם מציעים למישהי לצאת והיא עונה בשלילה, אפשר להגיב בשני אופנים: להראות כמה זה מבאס ולהדגיש שמאוד נפגענו להכיל את הסירוב ולהדגיש שזה בסדר מבחינתנו אם מדגישים כמה אנחנו מבואסים, היא ... בנוח. כדי לא לסבול מתחושת האשמה שהעציבה מישהו, היא עשויה לחשוב לא ממש אכפת לי ממנו. וכך, דווקא הניסיון להראות כמה נפגענו עלול להוביל אותה לחוש פחות אהבה. מצד שני, יש מצב נדיר שהיא דווקא תתרכך כשתראה שנפגענו, אבל ... ימצא את עצמו פחות ופחות מעוניין בקשר. איך לגרום למישהו להמשיך להתעניין בך למרות סירוב או דחייה למה חשוב להראות נינוחות בסיטואציות חברתיות או עסקיות איך ליצור מערכות יחסים חיוביות בלי לעורר התנגדות דרכים לשימור עניין של לקוחות במכירות עכשיו אם יש מישהו שאתה רוצה שהוא יאהב אותך אוקי אסור לך להראות לו שאתה לא מרוצה ממנו למה מה ההיגיון אני אסביר את ההיגיון אם אתה אוהב את עצמך בן אדם ... לדוגמה נגיד גם להציע לבחורה נגיד לצאת איתה נגיד והיא לא מעוניינת או מה שזה לא יהיה אתה צריך להראות לה שאתה לא מבואס מזה או שאתה מכיל את זה או שזה בסדר מבחינתך כי אם אתה אומר לה ...
החזרת אקסית, יצירת קשר עם האקסית, מה לומר לאקסית? שיחה עם האקסית, איך לשכנע את האקסית? איזה מסר להעביר לאקסית? איך להראות לאקסית שהשתנתי? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך מחדש? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לחזור לאקסית?
החזרת אקסית, יצירת קשר עם האקסית, מה לומר לאקסית? שיחה עם האקסית, איך לשכנע את האקסית? איזה מסר להעביר לאקסית? איך להראות לאקסית שהשתנתי? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך מחדש? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לחזור לאקסית?
... יצירת קשר עם האקסית, מה לומר לאקסית? שיחה עם האקסית, איך לשכנע את האקסית? איזה מסר להעביר לאקסית? איך להראות לאקסית שהשתנתי? איך לגרום לאקסית לאהוב אותך מחדש? איך לשתול מחשבות לאקסית? איך לחזור לאקסית? איזה מסר להעביר לאקסית ... חייב להיות כזה שאינו דורש מהאקסית שום דבר. המסר חייב להיות מתנה ולא ניסיון למכור לה את עצמך. איך להראות לאקסית שהשתנית באמת? לדברי אליעד, להראות לאקסית שהשתנית זה לא רק להגיד השתניתי, אלא להסביר בצורה עמוקה את השינוי בחשיבה שלך, ולא רק בשינוי התנהגותי. ... להביע הערכה על הקשר שהיה ולשתף בתובנות שלמדת ממנו. להתנצל על טעויות מהעבר, אך באופן שלא מציף רגשות שליליים. להראות שינוי אמיתי בהתנהגות ובחשיבה שלך, ולא רק לטעון ששינית משהו. אם למשל הפרידה נבעה מכך שהיית אדם קנאי או ... זוג? איך לגרום לאקסית להיפרד? איך לגרום למישהו להיפרד? איך להוציא את האקסית מהראש? האם באמת השתנתי? איך לא להראות שאתה מתגעגע לאקסית? איך לשתף את האקסית? איך לגלות אמפתיה כלפי האקסית? שינוי התנהגות או שינוי חשיבה, איך לגרום ... האקסית לא רוצה לדבר איתי, האקסית התחילה לצאת עם מישהו חדש, האקסית יוצאת עם מישהו, הדרכה להחזרת אקסים, איך להראות לאקס שהשתנתי? איך לגרום לאקס לאהוב אותך מחדש? איך לגרום לאקס לאהוב אותך שוב? איך לגרום לאקס לסלוח לך? ... להתגעגע אליך? איך לגרום לאקס לרצות לחזור אליך? איך לגרום לאקס להיפרד? איך להוציא את האקס מהראש? איך לא להראות שאת מתגעגעת לאקס? איך לגרום לאקס לרצות לחזור? למה שהאקס ירצה לחזור אליך? איך לגרום לאקס לריב עם החברה ...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
... לפי אליעד כהן, ישנה שיטה מרכזית וחשובה מאוד שנועדה למנוע חזרה אין - סופית על הטענה של הצד השני: להראות לאדם מולך שאתה באמת מבין אותו עד הסוף, עוד לפני שאתה מציג את הטענה שלך. הדרך לעשות זאת היא ... לטענה שלי?. זה גורם לצד השני להתמקד בעניין עצמו, במקום לחזור ללא הפסקה על אותם דברים. מדוע אנשים חוששים להראות שהם מבינים את הצד השני? אליעד כהן מסביר שאחת הסיבות לכך שאנשים לא משתמשים בטכניקה של להראות לצד השני שמבינים אותו, היא פחד פנימי מכך שהצד השני צודק. אנשים רבים חוששים שאם הם יראו שהבינו את ... עקיפה. עם זאת, אליעד מבהיר שאין שום סיבה אמיתית לחשש כזה. אם האדם בטוח שהוא צודק, אז להפך - להראות לצד השני שמבינים אותו דווקא מחזק את הביטחון של הטוען, כי הוא יודע שהוא מוכן להתמודד עם הטענה במלואה. ניתן אפילו לפרט לצד השני את טענתו בצורה יותר מדויקת ומלאה מאיך שהוא עצמו הציג אותה, כדי להראות לו שההבנה שלך מושלמת. מה החשיבות של להראות לצד השני שהבנת אותו בוויכוח? החשיבות של הטכניקה הזו לפי אליעד כהן היא עצומה: לא רק שהיא מפחיתה את ... שיש לך לומר, אפילו אם הוא לא מסכים איתך. לכן, בכל דיון או ויכוח, הצעד הראשון החשוב ביותר הוא להראות לצד השני שאתה באמת מבין אותו עד הסוף, לפני שאתה מתחיל להציג את עמדתך. איך מתמודדים עם טענות חוזרות ונשנות בדיון? מדוע חשוב להראות שהבנת את הטענה של הצד השני? איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג? דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח איך לגרום למישהו ... השני מבין שאתה באמת מקשיב לו ומבין אותו. כדי שזה יקרה, חשוב להציג בפניו את הטענה שלו בצורה מלאה, להראות לו שחזרת על הרעיון שלו במדויק ושאין לו צורך להבהיר זאת שוב. יש להבהיר: בוא נאמת שאני מבין אותך: ... כבר הבהרנו שאכן הבנתי אותך. האם תרצה להקשיב עכשיו לדעתי? איך מתמודדים עם טענות חוזרות ונשנות בדיון מדוע חשוב להראות שהבנת את הטענה של הצד השני איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח עכשיו נניח שמנסים ... האמירה. לפעמים הדרך לגרום לו להקשיב להגיד לו אוקי בוא תעצור אני לא עונה לך על השאלה אני רק להראות לך שהבנתי אותך ולהסביר לו מה הבנו, עכשיו ברגע שהוא בטוח שהבינו אותו עכשיו הוא יכול להקשיב עכשיו המוח ... קח את זה אתה אומר לו לא אבל אני לא בטוח שהבנת מה כואב לי בכלל לכן לפעמים צריך להראות לו שהבינו אותו. עכשיו אני אומר יותר מזה מה שהיא אמרה להראות לו שהבינו אותו זה נכון באופן עקרוני גם אם לא משנה מה הסיבה שהוא חוזר על מה שהוא אומר, ...
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
מה לענות בראיון עבודה על שאלה מקצועית שאין לך תשובה? איך להתמודד עם שאלות מקצועיות בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה?
... בראיון עבודה שאין לך תשובה? איך למכור את עצמך בראיון עבודה? הכנה לראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה? איך להראות שאתה מקצועי בראיון עבודה? מה לעשות אם נשאלת שאלה מקצועית ואין לך תשובה? כאשר מגיעים לראיון עבודה והמראיין שואל ... לא יודע את התשובה המדויקת לה, אתה יכול להשיב כך: אני לא בטוח לגבי התשובה המדויקת, אך אני יכול להראות לך איך הייתי ניגש לבעיה הזו. ראשית הייתי בודק את האפשרות הראשונה, למשל לבדוק נתון מסוים. אם הנתון הזה ... לא יודע את התשובה? במקום לומר אני לא יודע, כדאי לתת למראיין תשובה שמסבירה את תהליך החשיבה שלך. כלומר, להראות איך היית ניגש לפתרון השאלה, גם אם אין לך את התשובה המדויקת. לדוגמה, נניח שאתה מתראיין לתפקיד בהייטק והמראיין ...
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... האנושית ויודע כיצד להפעיל אותם כדי לשכנע אנשים לעשות את מה שהוא רוצה. אליעד כהן מסביר שיש כמה דרכים להראות לאותו אדם שהוא לא באמת מומחה בשכנוע כפי שהוא חושב, ושבעצם ההבנה שלו בשכנוע היא אקראית ולא מבוססת על ידע אמיתי ויסודי. מדוע כישלון בשכנוע מוכיח חוסר הבנה בשכנוע? אליעד מדגים שהדרך הראשונה להראות לאדם שהוא לא באמת מומחה לשכנוע, היא להציג לו מקרים בהם הוא לא מצליח לשכנע. לדוגמה, אם אדם טוען ... כל דבר למציאות הרצויה. אם יש דבר אחד שהוא לא מבין לעומק, הוא עדיין לא מומחה אמיתי. מדוע היכולת להראות חוסר הבנה היא סימן לחכמה אמיתית? אליעד מתייחס גם לרבי נחמן שאמר שהחכם האמיתי הוא מי שיכול להראות לאדם החכם שהוא טיפש, ולטיפש שהוא חכם. המשמעות היא שחלק מהחכמה האמיתית היא היכולת לקחת אדם שחושב שהוא מבין במשהו ולגרום לו להבין שהוא טועה. כך בדיוק ניתן לעשות גם בתחום השכנוע: אדם שחושב שהוא מבין, ניתן להראות לו בקלות יחסית שהוא לא באמת מבין, אם מציגים לו שאלות על הסיבה שהמנגנון עובד כמו שהוא עובד, עד ... איך אתה יכול לקחת מומחה לשכנוע שנחשב ומומחה לשכנוע בין לאומי, מומחה ל NLP, לשקר כלשהו, איך אתה יכול להראות לו שהוא לא יודע לשכנע לא רק שהוא לא יודע לשכנע שהוא אפילו לא מבין בשכנוע? הבנת, לא רק ... שהוא לא מבין בשכנוע בכלל. רבי נחמן אמר אני יש לי את היכולת לקחת את הלמדן הכי גדול שבלמדנים ולהראות לו שהוא לא יודע ללמוד בכלל, רבי נחמן בתקופה שלו היו הרבה רבנים גדולים אז הוא אמר אני יכול ... נחמן אמר הצדיק הוא לא נחשב צדיק אלא אם כן יש לו שתי יכולות מנוגדות שמצד אחד הוא יכול להראות להכי טיפש שהוא הכי חכם ומצד שני הוא יכול להראות להכי חכם שהוא הכי טיפש. אם אתה לא יכול לקחת את ההכי חכם להראות לו שהוא הכי טיפש, הכי טיפש הוא הכי חכם, אתה לא חכם ולא טיפש אתה יותר גרוע משניהם. עכשיו ... שאתה חושב שאתה מבין בו. אז בא נחשוב בהיגיון, איך אתה יכול לקחת מישהו שהוא חושב שהוא מומחה בשכנוע ולהראות לו שהוא לא מבין בשכנוע ושהוא לא יודע לשכנע. ש: צריך להבין את ההגדרה קודם שזה מה זה לשכנע. ... יכול לשכנע אותו. עכשיו תסתכל תראה, אם בן אדם חושב שהוא מומחה בשכנוע כל מה שאתה צריך לעשות כדי להראות לו שהוא לא מומחה בשכנוע לדוגמה, בסיסי זה להראות לו דברים שהוא לא יודע לשכנע. עכשיו ואז הוא יגיד, רגע שניה, קודם כל אתה אומר לו מה אתה ... שאני אומר שמומחה לשכנוע, גם איזה עוד פרצה שזה קשור למה שאני אומר, איזה עוד פרצה שאתה יכול דרכה להראות לבן אדם שהוא חושב שהוא מומחה בשכנוע שהוא לא מבין בשכנוע? ברגע שהבן אדם אומר שהוא מומחה בשכנוע אז ...
איך ליצור קרבה רגשית? איך ליצור משיכה רגשית? איך ליצור תחושת קרבה? איך ליצור הזדהות? איך ליצור היקשרות רגשית? איך ליצור התאהבות? איך ליצור קשר רגשי? איך לגלות נקודת תורפה? איך לאהוב מישהו? איך להראות שאתה אוהב? איך לדעת שאוהבים אותך?
... איך ליצור היקשרות רגשית? איך ליצור התאהבות? איך ליצור קשר רגשי? איך לגלות נקודת תורפה? איך לאהוב מישהו? איך להראות שאתה אוהב? איך לדעת שאוהבים אותך? וכאן אתן עוד הסבר, על איך לגרום למישהו לאהוב אותך? ואיך לגרום למישהו ... כגון לדוגמה מישהו שלא אוהב את זה שהוא עובד בעבודה פשוטה לדוגמה בתור מנקה רחובות / מאבטח. ונניח שברצונך להראות לו שאתה מאוד אוהב את העבודה שלו. אז לכאורה, עליך בעצם לדבר איתו על העבודה שלו, ולומר לו שאתה ...
מה לומר לבחורה? איך פונים לבחורה? איך להתחיל שיחה עם בחורה? איך לפנות לבחורה? איך לגשת לבחורה? איך להציע לבחורה לצאת? איך להראות לבחורה שאתה מעוניין? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? פחד גישה, חלק 1
מה לומר לבחורה? איך פונים לבחורה? איך להתחיל שיחה עם בחורה? איך לפנות לבחורה? איך לגשת לבחורה? איך להציע לבחורה לצאת? איך להראות לבחורה שאתה מעוניין? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? פחד גישה, חלק 1
... איך פונים לבחורה? איך להתחיל שיחה עם בחורה? איך לפנות לבחורה? איך לגשת לבחורה? איך להציע לבחורה לצאת? איך להראות לבחורה שאתה מעוניין? איך לא לפחד להתחיל עם בחורה? איך להתחיל עם בחורה ברחוב? פחד גישה, חלק 1 איך ... נחמד. להפסיק לחשוב שמי שפונה אליך רוצה לנצל אותך, כדי לא לחשוש שאתה מנצל אחרים. להתחיל משיחה קצרה שמטרתה להראות לבחורה שהיא תרוויח מהשיחה איתך, אפילו בכמה שניות. להתמקד במטרה אחרת, כגון לגרום לה להגיד לי תודה, במקום שהיא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להראות, דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להראות, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, מאמן משפחתי, מאמן אישי להצלחה בתחום להראות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.7617 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 14:39:12 - wesi1