אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיטות ✔שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:13שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
איך עקרון הניגודיות יכול לעזור לשכנע לקוחות לקנות?

אליעד כהן מסביר כי אחד העקרונות החשובים במכירות הוא "עקרון הניגודיות" או "יתרון האור מן החושך". לפי עיקרון זה, כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי בצורה חזקה יותר. דוגמה לכך היא כאשר היד של האדם נמצאת במים קרים, ואז הוא מעביר אותה למים חמים. המים החמים ירגישו חמים הרבה יותר לעומת מצב שבו האדם היה מכניס את היד ישירות למים חמים בלי המעבר מהקור. באופן דומה, מים חמים ירגישו חמים יותר בחורף מאשר בקיץ, משום שבחורף האדם מגיע מתוך מצב של קור, ולכן הוא מעריך יותר את החום.

האם תמיד נכון להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן אומר כי ישנה תיאוריה במכירות, לפיה כדאי להציג ללקוח כמה מוצרים גרועים לפני שמציגים לו מוצר טוב, כדי לגרום לו להעריך את המוצר הטוב יותר. לדוגמה, אם מציגים ללקוח מספר דירות גרועות ואחר כך דירה ממוצעת, הוא עשוי להרגיש שהדירה הממוצעת טובה מאוד יחסית למה שהוא ראה קודם לכן. אך אליעד כהן מדגיש שאין לקחת את השיטה הזאת ככלל מוחלט, אלא להפעיל שיקול דעת בהתאם לכל מצב ולכל לקוח באופן אישי.

מתי אסור להשתמש בשיטת הניגודיות?

אליעד מסביר כי לפעמים דווקא הצגת מוצרים לא מתאימים ללקוח יכולה לפגוע באמון בין הלקוח למוכר. אם הלקוח יודע מראש בדיוק מה הוא מחפש, ואין ספק שהמוכר יכול להציע לו מוצר שמתאים באופן מושלם, אין טעם להציג לו מראש מוצרים לא מתאימים. במקרה כזה עדיף להראות לו את המוצר המתאים מיד, כדי שהלקוח לא יאבד אמון במוכר.

לדוגמה, אם לקוח יודע בדיוק איזו דירה הוא רוצה והדירה הזו זמינה למכירה, הצגת דירות גרועות לפני כן עלולה לגרום לו לחשוב שהמוכר אינו מבין אותו, או שאין לו באמת מה להציע, וכך ייגרם נזק לתהליך המכירה.

מה הסיכון כאשר מציגים יותר מדי מוצרים לא מתאימים?

אליעד כהן מתאר סיכון נוסף והוא שברגע שהלקוח נחשף ליותר מדי מוצרים שאינם מתאימים לו, הוא עלול להיכנס למצב רגשי שלילי, לאבד אמון בתהליך המכירה, ולהתחיל לראות גם את המוצר הטוב כמוצר בינוני או גרוע. לכן, חשוב שלא להוביל את הלקוח למצב של ייאוש מההצעות שמוצגות לו.

לדוגמה, אם לקוח ראה כבר חמש דירות גרועות, הוא עלול לחשוב שכל הדירות שהמוכר מציע הן גרועות, ולכן גם כאשר יוצג לו מוצר טוב, הוא כבר לא יצליח להעריך את הטוב שבו.

איך אפשר להציג מוצרים לא מתאימים מבלי לאבד את הלקוח?

אם בכל זאת הוחלט להציג ללקוח מוצרים לא מתאימים כדי להגביר את הערכתו למוצר המתאים, אליעד כהן ממליץ לוודא שהלקוח מבין שיש מוצר טוב שמתאים לצרכים שלו ושעדיין לא הוצג בפניו. לדוגמה, המוכר יכול לומר ללקוח: "אני מבין שזה לא מתאים לך, אבל יש לי משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש, תכף אציג לך אותו." באופן הזה, הלקוח יודע שמטרת הצגת המוצרים הלא מתאימים אינה בזבוז זמן, אלא חלק מתהליך מכוון.

מה לעשות אם הלקוח מתלבט לגבי המוצר?

אליעד מציע כי במצב שבו הלקוח מתלבט ואינו בטוח שהמוצר שהוצג לו מתאים לו במאת האחוזים, אפשר להראות לו אלטרנטיבות גרועות יותר על מנת לעזור לו להבין שהמוצר המקורי אכן מתאים לו ביותר. למשל, אם לקוח מתלבט לגבי דירה שהוצגה לו ואינו בטוח שהיא מתאימה לו, אפשר להראות לו דירות אחרות שפחות מתאימות לו כדי שיבין בעצמו שהדירה הראשונה טובה משמעותית מהאחרות.

איך לזהות את נקודת האיזון בשימוש בשיטת הניגודיות?

אליעד כהן מדגיש שוב שאין כלל מוחלט לגבי השימוש בעקרון הניגודיות, אלא שכל מקרה הוא לגופו. לפעמים, לקוח שראה יותר מדי מוצרים גרועים ירגיש מיואש ולא יעריך את המוצר הטוב כשיציגו לו אותו. במקרים אחרים, לקוח שראה מוצרים גרועים מיד יזהה את הערך הרב במוצר טוב. לכן, יש צורך להפעיל שיקול דעת ולהבין את מצב הלקוח ואת הציפיות שלו בכל שלב של תהליך המכירה.

לסיכום, איך להצליח להשתמש בשיטת הניגודיות במכירות?

לסיכום דבריו, אליעד כהן מציין כי שיטת הניגודיות במכירות היא כלי עוצמתי מאוד, אך השימוש בו דורש חכמה ורגישות. יש להימנע מהצגת מוצרים גרועים כאשר הלקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש, ולשמור על תקשורת טובה במהלך כל התהליך, כך שהלקוח לא יאבד אמון. חשוב לזכור שלפעמים יתרון האור מגיע מהחושך, ולפעמים דווקא החושך מסתיר את האור. לכן, מוכר טוב חייב לדעת לזהות כיצד ומתי להשתמש בשיטת הניגודיות באופן אפקטיבי ביותר עבור כל לקוח ספציפי.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות לשכנוע לקוחות?

עיקרון הניגודיות הוא רעיון מרכזי במכירות, אשר מתבסס על כך שהלקוח חווה שינוי קיצוני וכתוצאה מכך מעריך יותר את ההבדל בין המוצרים. אליעד כהן מסביר כי אם, לדוגמה, אדם מכניס יד למים חמים מיד לאחר שהייתה במים קרים, המים ירגישו לו חמים בהרבה מאשר אם היה מכניס את ידו למים חמים ישירות. דוגמה נוספת היא שבחורף, מים חמים מורגשים כחמים יותר מאשר בקיץ, בגלל הניגודיות לטמפרטורה הקרה שבחוץ.

מדוע כדאי להציג ללקוחות מוצרים לא מתאימים לפני המוצר המתאים?

היישום המעשי של עקרון הניגודיות במכירות כולל הצגה של מוצרים פחות מתאימים לפני הצגת המוצר המתאים, מתוך הנחה שהלקוח יעריך את המוצר המתאים יותר לאחר שראה מוצרים פחות טובים. למשל, אם לקוח מחפש דירה, מציגים לו תחילה כמה דירות גרועות או פחות מתאימות לצרכיו, וכך כאשר הוא יראה דירה ממוצעת אך סבירה, הוא עשוי לתפוס אותה כטובה בהרבה ממה שהיא באמת.

האם תמיד יש להציג מוצרים גרועים לפני הטובים?

אליעד כהן מסביר שאין כלל מוחלט לגבי הצגת מוצרים גרועים לפני מוצרים טובים, כיוון שכל מקרה לגופו. למשל, אם לקוח יודע בדיוק מה הוא מחפש ויש מוצר שמתאים בדיוק לצרכיו, עדיף להציג לו מיד את המוצר המתאים במקום לבזבז את זמנו עם מוצרים גרועים. במקרה כזה, הצגת מוצרים גרועים עלולה לפגוע באמון הלקוח במוכר.

מתי עדיף לא להשתמש בעקרון הניגודיות?

אם הלקוח ייחשף ליותר מדי מוצרים לא מתאימים, הוא עלול להרגיש חוסר אמון כלפי המוכר ותחושה כללית של חוסר התאמה. גם כאשר הלקוח יראה בסופו של דבר את המוצר המתאים, הוא כבר עלול להיות מותש ומיואש, ולא לראות את היתרונות שלו. דוגמה לכך היא מצב שבו הלקוח רואה מספר דירות גרועות מאוד ואז, גם כאשר הוא רואה דירה טובה יחסית, הוא כבר מתחיל לראות בה בעיקר חסרונות בגלל התסכול שהצטבר.

איך להציג מוצרים גרועים בלי לפגוע באמון הלקוח?

כאשר בכל זאת מציגים מוצרים לא מתאימים כדי להמחיש את הניגודיות, חשוב מאוד להבהיר ללקוח שזה שלב ביניים ושקיימים מוצרים טובים יותר בהמשך. לדוגמה, אם הלקוח רואה דירה לא מתאימה, יש לומר לו בצורה ברורה: "אני יודע שזה לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל תיכף אראה לך דירה שמתאימה בדיוק לצרכים שלך". כך נשמר האמון של הלקוח והמוכר מונע ממנו תחושה של בזבוז זמן או יאוש.

כיצד עקרון הניגודיות עוזר כאשר הלקוח לא בטוח בהתאמת המוצר?

במקרים בהם הלקוח אינו בטוח במוצר המוצע, עקרון הניגודיות יכול לעזור לחזק את ביטחונו. אם למשל לקוח ראה מוצר שמתאים לו אך עדיין אינו בטוח לחלוטין, אפשר להראות לו כמה אלטרנטיבות פחות טובות. כך הלקוח מבין בבירור שהמוצר הראשון הוא האפשרות הטובה ביותר עבורו.

מתי ניגודיות כבר לא יעילה?

לפעמים, הצגת מוצרים גרועים עלולה לגרום ללקוח "להינעל" על חוויית השליליות, כך שגם כאשר הוא רואה מוצר טוב, הוא אינו מצליח להבחין באיכויות שלו. אליעד מביא את הדוגמה של אדם שהיה זמן רב בחושך, וכאשר הוא רואה אור פתאומי, האור יכול לגרום לו דווקא לסחרחורת או אי נעימות, משום שהתרגל כבר לחושך ואינו מסוגל להתמודד עם השינוי.

מהי השורה התחתונה בעקרון הניגודיות במכירות?

אליעד כהן מדגיש שהשימוש בעקרון הניגודיות אינו חוק מוחלט אלא אסטרטגיה שיש להתאים לכל מקרה בנפרד. מוכרים חכמים צריכים להבין מתי נכון להציג ללקוח את המוצרים הטובים ישר מההתחלה, ומתי יעיל יותר להמחיש תחילה את החסרונות של מוצרים אחרים. המפתח להצלחה הוא לדעת להפעיל את השיטה בצורה חכמה ומותאמת אישית ללקוח, תוך שמירה על האמון והקשר החיובי עמו.
איך להשתמש בעקרון הניגודיות כדי לשכנע לקוחות לרכוש מוצר?

כאשר אדם חווה מעבר מקיצוניות אחת לאחרת, הוא נוטה להעריך את השינוי באופן חזק יותר. למשל, אם ידו הייתה במים קרים והוא מכניס אותה למים חמים, המים החמים ירגישו לו חמים יותר מאשר אם היה מכניס את ידו למים החמים ישירות. באופן דומה, בחורף מים חמים מרגישים חמים יותר בהשוואה לאותה טמפרטורה בקיץ.

איך עקרון הניגודיות מתקשר למכירות?

במכירות, השיטה הזו מתורגמת לרעיון שיש להראות ללקוח מוצרים שאינם מתאימים לו לפני שמציגים לו את המוצר שכן מתאים. לדוגמה, אם מציגים ללקוח כמה דירות גרועות לפני הדירה הממוצעת, הוא עשוי להעריך אותה יותר ולחשוב שהיא בחירה טובה יותר בהשוואה למה שראה קודם.

האם תמיד כדאי להראות ללקוח מוצרים גרועים לפני המוצר המתאים?

לא בהכרח. כל מקרה לגופו. אם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה, אין טעם להראות לו מוצרים שלא מתאימים. במקרה כזה, עדיף להציג לו מיד את המוצר שמתאים לצרכיו ולשכנע אותו שהוא הבחירה הנכונה עבורו.

מתי להימנע מהצגת מוצרים לא מתאימים?

כאשר הלקוח רואה יותר מדי מוצרים לא רלוונטיים, הוא עלול לאבד אמון במוכר ולחשוב שאין לו משהו שבאמת מתאים לו. גם אם בסופו של דבר יוצג לו המוצר הטוב ביותר, הוא עלול להיות כבר במצב רגשי של ייאוש ולראות בו רק חסרונות.

איך אפשר להראות מוצרים גרועים בלי לגרום ללקוח לאבד אמון?

אם מוכר מציג ללקוח מוצרים שלא מתאימים לו, עליו לוודא שהלקוח מבין שיש עדיין מוצרים טובים יותר בהמשך. יש לתקשר עם הלקוח ולומר לו, לדוגמה: "אני מבין שזה לא מתאים לך, תכף אראה לך משהו שמתאים בדיוק למה שאתה מחפש". כך, הלקוח לא יגיע לתחושה שהוא מבזבז את זמנו עם מוצרים לא רלוונטיים.

מה עושים אם הלקוח לא בטוח שהמוצר מתאים לו?

אם הלקוח מהסס לגבי התאמת המוצר, ניתן להשתמש בניגודיות כדי לחזק את הביטחון שלו. לדוגמה, ניתן להראות לו אלטרנטיבות פחות טובות ולגרום לו להבין שהמוצר שהוצע לו בתחילה הוא הבחירה הנכונה.

מה המסקנה?

אין חוקים מוחלטים במכירות - כל מקרה דורש התאמה אישית. לפעמים יתרון האור נובע מהחושך, כלומר, לקוח שהוצגו לו מוצרים גרועים יעריך יותר את המוצר הטוב. אך לפעמים, דווקא אם לקוח חווה יותר מדי "חושך", הוא כבר לא יבחין ב"אור". לכן, כל מוכר צריך לשקול כיצד להשתמש בניגודיות בצורה חכמה, מבלי לגרום ללקוח לאבד אמון.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד נושא בהקשר של מכירות וזה הולך ככה בגדול אם בן אדם נכנס לתוך אור מתוך הרבה חושך אז הוא יותר מעריך את האור, נכון יותר יתרון האור מן החושך אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה במים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה מיד למים חמים המים ירגישו לו מאוד חמים יותר אפילו מאשר הוא סתם מכניס את היד שלו למים חמים, מתי מים חמים מרגישים יותר חמים בחורף או בקיץ? מהיבט מסוים בחורף מרוב שקר ככה אפילו טיפה חום מרגיש הרבה יותר חם.

בין כך ובין כך תכף נסביר את הצדדים האחרים של התיאוריה הזאת, בין כך ובין כך הגיעו לאיזו מסקנה שאומרת שבהנחה שצריך להראות ללקוח כמה מוצרים באים למכור ללקוח איזה מוצר ואנחנו יודעים שיש מוצר מסוים שמתאים לו שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו ויש מוצרים שאנחנו חושבים שהם לא יכולים להתאים ללקוח אז הרבה פעמים מה שמלמדים זה שצריך להראות ללקוח את המוצרים שלא מתאימים לו בשביל שכשנראה לו את המוצר שיותר מתאים לו אז הוא יגיד "כן זה מתאים לי". זאת אומרת אם נראה לו נגיד דירה גרועה ועוד דירה גרועה ועוד דירה גרועה אז כשנראה לו את הדירה הממוצעת הוא יגיד "כן וואלה זאת דירה טובה" כי הוא ראה קודם דירות אחרות גרועות.

והשאלה היא מה האמת האם באמת להראות ללקוח בהנחה שיש לנו כמה מוצרים ויש מוצר שאנחנו יודעים שמתאים ללקוח, האם באמת להראות ללקוח את המוצרים הגרועים ואחר כך את המוצר הטוב ואז הוא יעריך את המוצר הטוב כן או לא? והתשובה היא כזאת כל החוקים האלה הם לא נכונים כחוקים פשוט כל מקרה לגופו ואני אתן כמה דוגמאות, אם לדוגמה נגיד הלקוח יודע מראש מה הוא רוצה לקנות יש לו בראש מה הוא רוצה לקנות "אני מחפש כזה וכזה" ויש לנו משהו שמתאים בדיוק למה שהלקוח רוצה לקנות או מאוד מתאים למה שהלקוח רוצה לקנות צריך לבוא להראות ללקוח "שלום יש לנו משהו שמאוד מתאים למה שאתה רוצה אין יותר טוב" או "יש משהו שבדיוק מתאים למה שאתה רוצה הנה קח תקנה" ולא צריך להראות לו מוצרים אחרים גרועים שלא מתאימים לרצון שלו.

ולמה? כי אומנם כביכול אם אנחנו נראה לו את המוצרים הגרועים אז כביכול הוא יעריך יותר את המוצר הטוב אבל מצד שני זה גם מטופש, למה זה מטופש? כי יכול להיות שבגלל שנראה לו את המוצרים הגרועים אז הוא כבר יאבד אמון בנו הוא יגיד "מה זה מה שהוא מנסה למכור לי?" ואז כשנבוא למוצר הטוב הוא כבר לא כל כך ראה את הטוב שבטוב. אם אנחנו לדוגמה ניקח את הנושא של מים חמים ומים קרים אז מהיבט מסוים אם בן אדם לדוגמה נגיד היד שלו הייתה בתוך מים קרים ואחר כך הוא מכניס אותה לתוך מים חמים פושרים נגיד או סתם ביום רגיל הוא ייקח יד ויכניס אותה לאותם מים פושרים, מתי זה ירגיש לו יותר חם? אז התשובה היא שאין תשובה מוחלטת לשאלה הזאת כי לפעמים היד של הבן אדם כל כך קרה שגם אם תכניס אותה לתוך האש כמטאפורה הוא לא ירגיש את החום, למה כי היד שלו קרה כקרח שייקח לו כמה דקות רק להפשיר מהקור בשביל שהוא יכול להתחיל להרגיש את החום.

לעומת זאת יש מצבים שדווקא היה לו קר ועכשיו אפילו ביחס לדבר שנביא לו את ההפך הוא ישר יעריך יותר את ההפך. זאת אומרת שיש מצבים שאנחנו נראה ללקוח דירות מאוד גרועות ואז כשהוא יראה איזו דירה נורמלית הוא יגיד "וואו איזה דירה טובה", למה? כי היא הרבה יותר טובה מהגרועות. מצד שני יכול להיות שאנחנו נראה ללקוח הרבה דירות גרועות ואז הוא כל כך יהיה בחוויה שהדירות גרועות שהוא אומר "אני רואה דירות גרועות" שגם כשהוא יראה את הדירה הטובה הוא יגיד "עזוב זאת גם דירה גרועה" הוא יתחיל לראות בה את החסרונות, למה? כי המוח שלו נעול על תחושה שמה שאנחנו מראים לו זה דירות גרועות.

ולכן כל מקרה לגופו אם לדוגמה נגיד הלקוח לא כל כך יודע מה הוא רוצה לקנות, אם אנחנו נאלצנו מסיבה כזו או אחרת כן להראות לו מראש את הדירות הגרועות אז מה שצריך לעשות זה לוודא שבכל פעם שהלקוח אומר "הדירה הזאת לא מתאימה לי" אנחנו צריכים לשדר, לוודא שהלקוח לא מתייאש מהיכולת שלנו למכור דירה שכן מתאימה לו כי מצד אחד איש מכירות שאין לו הרבה שכל יגיד "וואו הנה יפה הלקוח אמר שזה לא מתאים לו תכף אני אראה לו את הדירה ההיא וההיא הוא יגיד שזה כן מתאים לו" אבל אדוני אתה בינתיים כבר מאבד את הלקוח, אתה מראה לו דירות שלא מתאימות לו והוא חושב כבר שאתה לא יכול למכור לו את מה שהוא צריך, את מה שהוא רוצה את מה שהוא מחפש.

ולכן צריך לשים לב שלאורך כל המכירה משדרים לו "אני... אל תדאג יש לי... אבל כן... אז זה לא מתאים לך בגלל זה וזה אני עוד מעט אראה לך דירה שיש בה בדיוק את מה שאתה מחפש". זאת אומרת לאורך כל הדרך לוודא שלא מרוב קור גם כשהלקוח יגיע לחום הוא כבר לא ירגיש את החום, שלא מרוב מצב שהלקוח הראנו לו דברים גרועים אז גם כשכבר נראה לו את היותר טוב הוא כבר לא יראה את הטוב שבדבר והוא כבר נמצא בתחושה שאנחנו מוכרים לו מוצרים גרועים. ולכן בשורה התחתונה האם עדיף להראות ללקוח קודם את המוצרים הגרועים אחר כך את הטובים או ישר להראות לו את הטובים? כי אחר כך אין טעם להראות לו את הגרועים כמובן, התשובה היא שכל מקרה לגופו ויכול להיות גם מקרים שבהם מראים לבן אדם מוצר טוב והוא אומר "אני לא בטוח אבל ב100% שזה מתאים לי" ואז עונים לו "אתה בטוח שאתה לא בטוח? בא תראה את האלטרנטיבות שלך שהן הרבה יותר גרועות ותגיד כן אני בטוח".

בקיצור בשורה התחתונה אין בזה חוקים כל מקרה לגופו ותזכרו לפעמים דווקא יתרון האור מן החושך, בן אדם שהיה בחושך הרבה שנים הוא נכנס לאור אומר "וואו איזה אור" ולפעמים מרוב שהוא היה בחושך הוא לא רואה את האור יביאו לו אור הוא יקבל סחרחורת, האור עושה לו רע מרוב שהוא כבר היה בחושך כי העיניים שלו כבר כל כך עצומות שהוא לא רואה שיש אור סביבו מרוב שהמוח שלו התרגל לחושך. בקיצור כל מקרה לגופו ושלא יעבדו עליכם בהצלחה.
התנגדויות במכירה הלקוח ליצור שיטות לקוחות עסק להציע להוציא מפרופורציה למכור ללקוח לשכנע לקוחות לקנות איך להציג איזה מוצר להראות קודם איך להצליח איך להצליח למכור איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איש מכירות אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות הצלחה חוק הניגודיות יתרון יתרון האור מהחושך יתרונות להצליח להצליח למכור להראות למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות מוצר מוצר לא מתאים מוצר מתאים מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות ניגודים עקרון הניגודיות עקרונות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות לשכנוע לקוחות שיטות שכנוע שיטת שכנוע שכנוע שכנוע לקוח שכנוע לקוחות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות
3 שיטות לטיפול בפחד, 3 שיטות לטיפול בחרדת קהל, 3 שיטות לטיפול בחרדת טסטים, 3 שיטות לטיפול בחרדת ביצוע, 3 שיטות לטיפול בפחד להתחיל עם בחורה, 3 שיטות לטיפול בחרדת כישלון, פחד במה, 3 שיטות לטיפול בחרדת מבחנים, טיפול בחרדות מהן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשלוש שיטות עיקריות להתמודדות עם פחד קהל, אשר למעשה ניתן להן להתאים גם לחרדות נוספות, כמו חרדת ביצוע, חרדת מבחנים וחרדות ... אליעד מסביר כי הפחד בפני קהל נגרם לרוב מהחשש שמא תתרחש תוצאה שלילית, כמו כישלון או מבוכה. כל אחת מהשיטות המוצגות מבוססת על פרקטיקה וחשיבה רציונלית, ומטרתן להפחית את החרדה. 1. לימוד מעשי של איך לדבר בפני קהל: השיטה ... שלא מדובר בסיכון אמיתי, אלא רק בהשלכות נפשיות שיכולות להיות מיותרות. איך להתמודד עם פחד בטסטים או חרדת ביצוע? השיטות שהוזכרו לטיפול בחרדת קהל, כמו לימוד מעשי ובדיקת סיכוי וסיכון, הן גם מתאימות להתמודדות עם חרדת ביצוע או פחד ... החרדה על ידי שחרור מהמחשבה על כישלון. מה לעשות כדי להתמודד עם פחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה? השלוש שיטות שהוזכרו מתאימות גם למקרים של פחד רומנטי, כמו פחד להתחיל עם בחורה. השיטה הראשונה כאן היא ללמוד כיצד לגשת ... סוף העולם אם הסיטואציה לא תצליח. איך לטפל בחרדת כישלון? חרדת כישלון נובעת מחשש מהסיכון ומהפחד מההשלכות של כישלון. השיטות שהוזכרו לא רק מציעות ללמוד איך להצליח, אלא גם להתמודד עם המחשבות על הכישלון, לשאול את עצמך מה הסיכוי ... איך להתמודד עם חרדת ביצוע איך להתמודד עם פחד מתחום הרומנטי כיצד להתמודד עם חרדת כישלון מה הן 3 השיטות לטיפול בחרדת קהל? ההרצאה מציגה שלוש שיטות להתמודד עם פחד קהל, אך למעשה הן מתאימות גם לחרדות נוספות. הפחד קהל נגרם מהחשש שיקרה משהו רע, למשל פחד מכישלון או מביכה מול קהל. השיטות הן: 1. לימוד מעשי של איך לדבר בפני קהל - אם אדם לא יודע איך להופיע מול קהל או ... שמא יקרה משהו רע - זה עשוי להפחית את החרדה. איך להתמודד עם פחד בטסטים או עם חרדת ביצוע? השיטות שהוזכרו להתמודדות עם פחד קהל, כמו לימוד מעשי ובדיקת סיכוי וסיכון, נכונות גם במקרים של חרדת ביצוע או פחד ... מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם פחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה? בנוגע לפחד מלעשות צעד ראשון מול בחורה, השיטות גם כן יעילות: אפשר ללמוד איך לגשת אליה בצורה נוחה, לחשוב מחדש על הסיכויים שהסיטואציה לא תצליח ולחיות עם ...
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני
השיטה של אליעד כהן, מצא את ההבדלים, מדיטציה ואושר, שיטות טיפוליות, שיטות רוחניות, שיטות איך להיות מאושר, שיטות איך לא לסבול, שיטות איך לא להרגיש רע, גישות טיפוליות, האם מדיטציה עוזרת? מודעות עצמית, התפתחות אישית, מורה רוחני האם מדיטציה ושיטות טיפול באמת עוזרות לאורך זמן? הפעם נדבר לעומק על מדיטציה ועל כל סוגי שיטות הטיפול הנפוצות שקיימות בעולם, פרט לשיטה אחת מיוחדת שאליעד כהן מציג, אותה נפרט בהמשך. המטרה כאן היא להבין לעומק מה היתרונות והחסרונות של מדיטציה, מדוע היא עובדת ולמה היא לא עובדת, ודרכה להבין גם את כל השיטות האחרות לטיפול בבעיות נפשיות ורגשיות. למה בכלל אנשים עושים מדיטציה ומה היתרון בזה? בן אדם שעושה מדיטציה בדרך כלל ... אבל מה קורה כשהוא יוצא מהמדיטציה? הוא חוזר למציאות, והמינוס בבנק עדיין שם, והסבל חוזר. כך זה עם כל השיטות הדומות: התמכרות לפורנו, סמים, אלכוהול, שינה, אוכל מתוק ועוד - כל אלה מסיחים את דעתו של האדם, נותנים לו ... החמירה. מה ההבדל בין השיטה של אליעד לשאר הגישות הטיפוליות? השיטה שאליעד מציע היא השיטה היחידה ששונה לחלוטין מכל השיטות שהוזכרו עד כה. השיטה שלו היא לבדוק מה האמת - לא לברוח ממנה, אלא להתמודד איתה ישירות. אם ניקח ... צל, או שינוי בשעות העבודה. זה הפתרון שעובד באמת לאורך זמן, כי הוא מתמודד ישירות עם המציאות. מה הבעיה בשיטות שאומרות תתבונן בכאב ואל תתנגד לו? גם השיטות שאומרות לאדם להתבונן בכאב או לא להזדהות איתו הן בעייתיות לאורך זמן. למה? כי אי אפשר לחיות כך כל ... לבריחה. התמכרות למתוק התמכרות לפורנו התמכרות לסמים הדחקה ובריחה מהתמודדות להיצמד לאמת לבדוק מה האמת? לברר את האמת מדיטציה ושיטות טיפול - יתרונות, חסרונות ומה באמת עובד הפעם נדבר על מדיטציה ועל שיטות טיפול שונות. הדיון כאן לא מתמקד רק במדיטציה אלא בכל סוגי הטיפולים הקיימים, למעט שיטה אחת יוצאת דופן שאזכיר ... נדבר על היתרונות והחסרונות של מדיטציה, על למה היא עובדת ולמה לפעמים היא לא עובדת, ונרחיב את ההבנה לכל שיטות הטיפול הקיימות. אז איך זה עובד? נניח שבן אדם מרגיש רע והוא מחליט לעשות מדיטציה. האם מדיטציה היא דבר ... מחליש את הרצון שלו או משנה את תפיסת המציאות שלו, וכך הוא מרגיש טוב יותר. אבל, מדיטציה (וכמו כן, שיטות טיפול רבות אחרות) פועלת בדיוק כמו שינה, אוכל מתוק או כל פעילות אחרת שמרגיעה באופן זמני. לדוגמה, אם אדם אוכל שוקולד כשהוא במצוקה - זה יכול להרגיע אותו, אבל זה לא פותר את הבעיה האמיתית. הבעיה המרכזית בשיטות טיפול זמניות הבעיה המרכזית במדיטציה ובשיטות טיפול דומות היא שהן מספקות הקלה זמנית, אבל לא פותרות את הבעיה מהשורש. אפשר לראות זאת גם בדוגמאות אחרות ... או יחזור למציאות? הרי המינוס בבנק לא נעלם, ואז התחושה הרעה תחזור. מה ההבדל בין פתרון זמני לפתרון אמיתי? שיטות כמו מדיטציה או כל שיטה טיפולית אחרת עוזרות להפחית סבל ולהרגיש טוב יותר, אבל עד גבול מסוים. מה שחשוב ... להסתכל על המצב? מה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב באופן מעשי? למה בדיקת האמת היא הדרך שתמיד עובדת? שיטות שמנסות להימנע מהתמודדות עם המציאות אינן יכולות להחזיק לאורך זמן. אדם יכול לקחת הפסקה ולהירגע במדיטציה, אבל כשהוא יחזור ... או שינוי שעות העבודה - הוא יוכל להרגיש טוב יותר לאורך זמן. למה גישות מסורתיות לא מחזיקות מעמד? רוב השיטות הטיפוליות מלמדות את האדם להתרחק מהמציאות או להימנע מהזדהות עם הכאב. לדוגמה, יש גישות שאומרות שכאשר יש לך כאב, ... אותה או לברוח ממנה. אם תבחרו רק לברוח - הבעיה תחזור ותהפוך לקשה יותר עם הזמן. למידע נוסף על שיטות טיפול, מדיטציה והתמודדות עם בעיות מהשורש, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע נוסף על הנושא. התמכרות למתוק, התמכרות ...
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות
3 שיטות איך להפסיק לרצות משהו, 3 דרכים איך לא לרצות משהו, 3 שיטות איך להפסיק לאהוב משהו, 3 שיטות איך לשכוח מישהו, 3 שיטות איך להפסיק התמכרות, 3 דרכים איך לשכוח את האקסית, 3 שיטות איך לטפל בהתמכרות, הפסקת עישון, התמכרויות איך להפסיק לרצות משהו באופן מוחלט? אליעד כהן מסביר שיש שלוש דרכים עיקריות ... לך את תחושת הערך הזו, ושאתה לא מכיר שום דבר אחר שיכול לספק לך את התחושה הזו. מהן שלוש השיטות של אליעד כהן להפסיק לרצות משהו? אליעד כהן מציע להטיל ספק בכל אחת משלוש ההנחות הללו, ומכך הוא מציג ... את התלות ויחליש את הרצון המקורי. דוגמאות מפורטות לתהליך ההתמודדות עם הרצון או ההתמכרות אליעד מביא דוגמאות רבות להמחשת השיטות: אדם שאוהב מישהי כי היא גורמת לו להרגיש שווה: אפשר לבדוק למה הוא בכלל צריך להרגיש שווה, האם באמת ... או אפילו ייעלמו לגמרי. איך להפסיק לרצות משהו? איך להפסיק התמכרות? איך להפסיק לאהוב מישהו? איך לשכוח את האקסית? שיטות להפסקת עישון איך מתמודדים עם התמכרויות? איך להשתחרר מרצון בלתי נשלט?
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות
למכור בלי לנסות למכור, האם לנסות לשכנע את הלקוח? כמה לנסות לשכנע את הלקוח? שכנוע גלוי, שכנוע סמוי, שיטות שכנוע גלויות, שיטות שכנוע סמויות, לנסות למכור, להצליח למכור, להצליח במכירות מהי הדרך היעילה ביותר לשכנע לקוחות בלי לנסות למכור? ההרצאה עוסקת בשיטות מכירה ושכנוע, ובמיוחד בשאלה אם כדאי לשכנע את הלקוח לקנות או לא. אליעד מציג את הגישה של אנשי מכירות ... אשר טוענים כי הם מצליחים למכור בלי לנסות למכור. הם מציינים שהשיטה שלהם היא פשוט להיות עצמם, ולא להפעיל שיטות שכנוע גלוי. אליעד מדגיש כי כל השיטות של שכנוע הן טובות ויעילות, כל עוד יודעים מתי להשתמש בכל אחת מהן בצורה הנכונה. מה ההבדל בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי? אליעד מסביר כי יש הבדל בין שיטות שכנוע גלוי לבין שיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר המוכר משפיע על הלקוח מבלי שהוא שם לב לכך. לדוגמה, כאשר המוכר מציג ... לא. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אך יש לזהו את הסיטואציה המתאימה. אם הלקוח מרגיש שמישהו מנסה למכור לו, יהיה יעיל יותר להשתמש בשיטות שכנוע סמוי, כך שהלקוח ירגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי ולא מניפולציות. במקרים כאלה, על המוכר להיות זהיר ולהימנע משיטות שכנוע גלויות. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. יש לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שמישהו מנסה למכור להם משהו, והם רוצים להרגיש שהמוכר פשוט מציג להם את המידע. עבור לקוחות כאלה, אליעד מציע להשתמש בשיטות שכנוע סמויות, שמיועדות להשפיע על התת - מודע של הלקוח, מבלי שהוא ירגיש בכך. איך להצליח למכור בלי לנסות ... שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, הוא טוען שאם אנשי מכירות אלו היו מכירים את כל שיטות השכנוע הסמויות, הם היו מצליחים יותר במכירותיהם. הידע בשיטות שכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם המוכר לא מראה בצורה גלויה שהוא מנסה למכור. סיכום הכללים המרכזיים למכירה יעילה לסיכום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנה של כל שיטות השכנוע וההכרה מתי יש להפעיל כל אחת מהן. כאשר הלקוח לא שם לב למניפולציות, ניתן להפעיל שיטות שכנוע סמוי, אולם כאשר הלקוח מודע למניפולציה, יש לדעת איך להפעיל שיטות שכנוע גלויות בצורה שמתאימה לו. המוכר צריך להיות זהיר ולהתאים את השיטות לצרכים של כל לקוח. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... האם כדאי לנסות לשכנע את הלקוח לקנות או לא. הוא הציג את השאלה האם נכון לשווק ולמכור ללקוחות בעזרת שיטות שכנוע ישירות או בעדינות, והשווה בין שכנוע גלוי ושכנוע סמוי. הוא הסביר כי ישנם אנשי מכירות שמאמינים בשיטה שבה הם לא מנסים למכור, אך למעשה מצליחים מאוד, ומאידך ישנם אנשי מכירות שמחויבים לשימוש בשיטות שכנוע מתוחכמות. אליעד מדגיש כי כל השיטות הללו טובות, אך השאלה היא מתי להפעיל את כל אחת מהן. כיצד שיטות שכנוע סמוי וגלוי שונות? אליעד מסביר שצריך להבדיל בין שיטות שכנוע גלוי ושיטות שכנוע סמוי. שכנוע סמוי הוא כאשר הלקוח לא מודע לכך שמפעילים עליו מניפולציות, כמו למשל להציג לו מידע בצורה ... מניפולציה. השאלה החשובה היא האם הלקוח שם לב לכך שמנסים לשכנע אותו. כאשר הלקוח לא שם לב לכך, כל שיטות השכנוע הסמויות יכולות להיות יעילות. מה לעשות כאשר הלקוח מודע למניפולציה? כאשר הלקוח מודע לכך שמנסים לשכנע אותו, אליעד מציע שעדיין אפשר להפעיל שיטות שכנוע גלויות, אבל רק אם המוכר יודע לזהות את הסיטואציה המתאימה. עבור לקוחות שמרגישים שמישהו מנסה למכור להם, יש להשתמש בשיטות שכנוע סמוי כדי לא ליצור התנגדות מצדם. לעיתים, הלקוח רוצה להרגיש שהוא מקבל מידע אובייקטיבי, ולא שהוא נתון במניפולציה של מכירה. איך להבין מתי לא לנסות למכור בצורה גלויה? לא כל לקוח מוכן לקבל שיטות שכנוע גלויה. ישנם לקוחות שמרגישים שלא כדאי לשדר להם שכוונת המוכר היא למכור, ורוצים להרגיש שהמוכר רק מציג להם את המידע האמיתי. במקרה כזה, על המוכר להיות זהיר ולהפעיל שיטות שכנוע סמויות שמסתתרות בתת המודע של הלקוח. אליעד מסביר שכאשר אדם מתנהג בצורה שאינה מנסה למכור, זה לא בהכרח ... שהם כנראה מתמודדים עם לקוחות שלא רוצים להרגיש שמישהו מנסה למכור להם. עם זאת, אם הם היו יודעים יותר שיטות שכנוע סמוי, הם היו מצליחים אפילו יותר במכירותיהם. כלומר, הידע בשיטות השכנוע יכול להגדיל את כמות העסקאות, גם אם לא נראית שיטת המכירה הגלויה לעין. בסופו של דבר, המוכר צריך להבין מתי להשתמש בכל שיטה כדי לשכנע את הלקוח בצורה אפקטיבית ומבלי ליצור התנגדות. שיטות מכירה יעילות איך למכור בלי לנסות למכור שכנוע גלוי ושכנוע סמוי מהן טכניקות שכנוע תת מודע כיצד לזהות לקוחות ... מכירות שבאמת שהם לא מנסים למכור והם מוכרים מצליחים למכור והשאלה היא בסופו של דבר האם כל החוקים האלה והשיטות איך לשכנע לקוחות, איך למכור ללקוחות איך לעשות מניפולציות איך לשתול וכו, האם השיטות האלה טוב ליישם אותן או שבסופו של דבר הכי טוב זה להתנהג טבעי ולתת ללקוח ירצה יקנה לא ירצה ... יכול להיות עובדתית שלפעמים דווקא כשלא מנסים למכור ללקוח דווקא אז מצליחים למכור לו. והתשובה היא כזאת בעיקרון כל השיטות של איך לשכנע איך לשתול מחשבות, איך להשפיע על התת מודע של הלקוח כל השיטות האלה טובות מאוד טובות, הכי טובות בלי אבל תכף לא הולך לבוא אבל ה - אבל יבוא אחר כך אבל לא עכשיו ה - אבל, וכל השיטות האלה צריך ללמוד אותן לדעת אותן להיות בקי בהן, להבין אותן להבין למה הן עובדות למה הן לא עובדות, ... כל הדברים שאני מלמד כל הדברים האלה צריך לדעת אותם ולהבין אותם על בורים. אלא מה שאפשר לחלק את שיטות המכירה לשני סוגים, מה זאת אומרת שני סוגים? זאת אומרת שלפעמים יש שיטת מכירה גלויה ויש שיטת מכירה סמויה נגיד שאני מסביר שיטות מסוימות, יש שיטות מסוימות שכשעושים אותם הלקוח לא שם לב שעשו את השיטה הזאת. לדוגמה נגיד את מה שאתה רוצה שהלקוח יחשוב ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה איך המוח זוכר? מהי הדרך הטובה ביותר לזכור דברים? ההרצאה מתמקדת בשיטות לשיפור הזיכרון והבנת המנגנונים המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. אליעד כהן מסביר איך המוח זוכר, איך ניתן לזכור טוב יותר ... בין הבנת המידע לזכירתו. האם עדיף לכתוב או להקשיב כדי ללמוד? אליעד מציין את היתרונות והחסרונות של כתיבה והקשבה כהשיטות השונות ללמוד. הכתיבה אינה תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, ובכך עלולה לפגוע בהבנה. עם זאת, היתרון של הכתיבה טמון ... אליעד טוען כי אם המידע לא מובן עד הסוף, הוא עשוי להתפוגג מהזיכרון, וזהו תהליך טבעי של סינון המידע. שיטות לזיכרון איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? הרצאה זו עוסקת בשיטות שיכולות לשפר את הזיכרון ולהפוך אותו ליעיל יותר, תוך דיון על המנגנונים המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. אליעד כהן מסביר ... מהותי לשיפור הזיכרון. אליעד מציין כי לא תמיד צריך להסתמך על זיכרון בלבד, ולעיתים כדאי להשתמש בהערות, רישומים או שיטות נוספות, כמו שמיעה חוזרת של המידע או חיפוש אחר מידע נוסף. מהי משמעות השכחה? לסיום, נשאלת השאלה מה המשמעות ... להיות טבעית ונכונה בתנאי שהיא לא נובעת מחוסר הבנה, אלא מעיבוד המידע בצורה לא נכונה. איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה?
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים
אושר למתקדמים, שיטות טיפוליות למתקדמים, שיטות לא להרגיש רע, שיטות להרגיש טוב, ניתוח שיטות טיפול, גישה טיפולית, לא להיות דתי, להטיל ספק ברצון, לראות את הטוב שברע, לחנות בחניית נכים מהן השיטות המתקדמות להרגיש טוב ולהיפטר מתחושות רעות? הנושא שבו עוסק אליעד כהן הוא שיטות מתקדמות להשגת אושר, להיפטרות מתחושות רעות, ולהשגת תחושות טובות. אליעד מסביר שישנן שתי שיטות עיקריות שבאמצעותן ניתן להתמודד עם תחושה שלילית הנובעת מרצון מסוים שלא מתממש: שיטת הטלת הספק ברצון עצמו. שיטת זיהוי ... עם הצלחה, גם הסבל ייעלם. רוב האנשים לא מוכנים לכך ולכן ממשיכים לסבול. מהו התנאי הבסיסי ליישום כל אחת מהשיטות? התנאי הבסיסי ליישום שתי השיטות הוא להבין תחילה שהרצון עצמו איננו מחויב המציאות. כלומר, האדם חייב קודם להבין ולהכיר בכך שהרצון שמייצר לו סבל ... באמת מחויב. רק אחר כך הוא יוכל להטיל ספק בו או להעריך את היתרונות והחסרונות שברצון הזה. סיכום שתי השיטות והשימוש בהן בפועל אליעד מבהיר כי שתי השיטות אינן סותרות זו את זו, אלא משלימות אחת את השנייה. השלב הראשון והבסיסי יותר הוא הטלת ספק ברצון עצמו ... להיות מוכן לוותר על ההנאות שהוא מקבל מאותו רצון. איך להפסיק להרגיש רע? איך להתמודד עם רצון מחויב? מהן שיטות טיפול מתקדמות? איך לראות את הטוב שברע? מהי שיטת הטלת ספק ברצון? האם רצון הוא מחויב המציאות? למה קשה ...
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת
שיטות מכירה, שיטות שכנוע, שיטות משא ומתן - מהי השיטה הטובה ביותר? אומנות המכירה, אומנות השכנוע, שיטת מכירות משולבת, שיטת שכנוע משולבת וכאן תתבאר האמת, לגבי שיטות שכנוע ושיטות מכירה שונות. ויתבאר, האם באמת יש שיטת מכירות מנצחת? והאם באמת יש שיטת שכנוע, שהיא הטובה ביותר? והאם באמת ... אומנויות הלחימה, אין שום התחייבות כלשהי, שדרך כלשהי, תוביל תמיד לניצחון על כל יריב שהוא. וכך גם בדיוק, לגבי השיטות לשכנע אנשים ולגבי שיטות מכירה ושיטות הצלחה וכיוב. שאין שום שיטה מוגדרת, שיכולה להתחייב שהיא תמיד תוביל אל הניצחון. ולשכנע מישהו, זה תהליך מקביל וזהה ... דו קרב רעיוני, בין הצדדים השונים. ובדיוק כמו בשדה הקרב בעולם הממשי שלנו, כך גם בשדה הקרב הרעיוני של שיטות משא ומתן ושל ניסיון שכנוע ולהשפיע על דעות של אחרים. שאין שום שיטה אחת מוגדרת, שהיא השיטה הטובה ביותר ... - Mixed martial arts). שהיא, אומנות לחימה, שמשולבת מהמון סוגים שונים של אומנויות לחימה שונות. שבזירה, הלוחם משתמש בכל שיטות הלחימה שהוא מכיר, לפי הצרכים של אותו הרגע שהוא נתקל בהם בזירת הקרב. וככל שהלוחם, מכיר מספר גדול יותר של שיטות לחימה, וככל שהלוחם מיומן יותר בשיטות לחימה שונות, וככל שהלוחם מודע טוב יותר ליתרונות ולחסרונות היחסיים שיש בכל שיטת לחימה, וככל שהלוחם יודע בזמן אמת ... הרגע, כך גדלים סיכוייו של אותו לוחם, לנצח את היריב שלו בדו קרב. וכמובן שצריך לזכור, שגם היריב, מודע לשיטות לחימה שונות, בין באופן מודע ובין באופן בלתי מודע. בהקבלה לכך, שהלקוח, גם הוא מכיר ומשתמש בשיטות שכנוע, לשכנע את המוכר. בין באופן מודע, ובין באופן בלתי מודע. וכך גם לגבי העניין של שיטות מכירה ושיטות שכנוע. שמי שרוצה להיות אומן מכירות שהוא מומחה למכירות ומומחה לשכנוע אנשים, עליו להכיר כמה שיותר שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ומי שבאמת רוצה להיות המומחה הטוב ביותר לשכנוע ולמכירות, עליו לשאוף להכיר את כל שיטות המכירה ושיטות המשא ומתן שיש בעולם. וזה לא מספיק שהאדם רק יכיר את שיטות המכירה השונות שיש. אלא האדם גם צריך לדעת, מהם היתרונות והחסרונות של כל שיטת מכירה. ולדעת, לאיזה מצב מתאימה ... אסטרטגיות מכירה ואסטרטגיות שכנוע. שהן באות לידי ביטוי באין סוף צורות שונות. דהיינו, אי אפשר לדעת את כל צורות ושיטות המכירה השונות האפשריות. אבל בהחלט אפשר לדעת, את השורש ואת הלוגיקה ואת הרעיון העמוק ביותר, שעל בסיסו מושתתות כל שיטות המכירה הקיימות. כפי שביארתי את כל הדברים האלו, במקומות אחרים. ועל האדם להכיר היטב, את השורש הראשון ואת נקודת המבט העמוקה ביותר, על התהליכים של המכירה ושל השכנוע. ועל האדם להתנסות ולתרגל שיטות מכירה ושיטות שכנוע שונות. ועל האדם להיות מומחה, לא רק בשיטת מכירות ושיטת שכנוע מוגדרת, אלא בשיטת מכירות משולבת, ובשיטת שכנוע ... את עצמו, לכל מצב ומצב כנל. אבל בשיטת מכירות משולבת, יש גם חיסרון יחסי. והוא, שכאשר האדם מכיר המון שיטות מכירה שונות, עם החסרונות והיתרונות של כל אחת מהן, אז לפעמים, המוכר הופך להיות: לא ממוקד ולא יעיל. כי לפעמים, מרוב זה שהאדם מכיר ככ הרבה שיטות, אז לפעמים הוא מתחיל להתבלבל ולא יודע מה להחליט בזמן אמת, ולא יודע איך לקבל החלטה ואיך לדעת באיזו ... מקרים שבהם היא תמיד לא תעבוד, הרי שהיא תמיד עובדת, לפחות בחלק מהמקרים. ושיטה שאינה מוגדרת, שהיא משולבת מכל השיטות ביחד בהתאמה אישית בזמן אמת, היא האידיאלית ביותר, רק אם האדם יודע לתמרן בזמן אמת, בין כל האפשרויות השונות ... מחפש תמיד, את השיטה הטובה ביותר שיש, כדי להצליח להשיג את המטרות שלו. והוא משקיע ולומד ומכיר את כל השיטות השונות. ומכיר את היתרונות והחסרונות היחסיים שיש בכל שיטה ושיטה. והוא לומד גם, איך בזמן אמת, לדעת באיזו שיטה ... ואעפכ, קיימת שיטת מכירות משולבת ושיטת שכנוע משולבת. שבה, האדם מכיר היטב לעומק ולרוחב, את היתרונות והחסרונות שיש בכל השיטות השונות. והוא יודע איך בזמן אמת להתאים את השיטה הנכונה, לתהליך המכירה הרצוי. ואז על ידי זה שהוא רוכש ...
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף
לחשוב כמו מיליונר, איך חושבים אנשים מצליחים? אבא עשיר אבא עני, שיטות לעשות כסף, שיטות להצליח בחיים, איך להצליח ולהתעשר? איך עשיר חושב? איך לחשוב כמו עשיר? איך עושים כסף? שיטות להתעשר, דרכים לעשות כסף איך חושבים מיליונרים ומה הופך אותם לאנשים מצליחים? אנשים רבים מעוניינים להצליח בחיים ולהשיג עושר ... רבים זקוקים לו. אך אלו אינן דרכי חשיבה ייחודיות למיליונרים אלא טכניקות פשוטות שידועות כבר לכולם. איך חושבים מיליונרים? שיטות להצליח בחיים איך להיות עשיר? אבא עשיר אבא עני דרכים להתעשר במהירות מה גורם לאנשים להצליח? האם כל אחד ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... שיטה שמחדשת דברים חדשים. הוא מסביר שה - NLP היא כמו שם מותג, תחתיו לקחו טכניקות ורעיונות רבים שקיימים בשיטות אחרות וערבבו אותם יחד, ללא חידוש ספציפי ומובהק. אליעד נותן דוגמאות קונקרטיות: אם למשל ניקח שיטת מדיטציה מסוימת, או ... כדאי בכלל לנסות NLP או שעדיף לא לעשות כלום? בשלב מסוים, אליעד מציג את השאלה האם בכלל כדאי לנסות שיטות טיפול, במיוחד אם לא ברור אם הן יעילות. הוא מספר סיפור של רבי נחמן על אדם שחלה במדבר ללא ... עוזרת היא כללית מדי. אם בוחרים בטיפול NLP, יש לבדוק היטב לאיזה מטפל הולכים ומה בדיוק הטיפול כולל. קיימות שיטות שונות שלכל אחת מתודה ברורה יותר או פחות, וחשוב להשוות ולבדוק אותן היטב לפני שמחליטים לנסות. אליעד כהן מבהיר ... הנכונה להתייחס לשיטה כזו היא להגדיר בצורה מדויקת מאוד לאן הולכים, מה עושים שם, ומה הטיפול כולל בפועל. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... ניתן להסיק על סמך סיפור אחד בלבד ש - NLP בהכרח מתאים לכולם או שזוהי שיטה טובה יותר מכל השיטות האחרות. מדוע לא ניתן לקבוע חד משמעית ש - NLP היא שיטה טובה? התשובה קשורה לכך שייתכן שמישהו הלך ... אחד מהם מלמד דברים אחרים תחת אותו שם כללי. כך קשה לדעת מה עומד מאחורי המילה NLP כשלעצמה, בניגוד לשיטות אחרות שבהן ניתן לפחות לתאר באופן ברור ומצומצם יותר מהן כוללות. אליעד ממשיל זאת לשיטות אחרות: מדיטציה, לדוגמה, אפשר להגדיר בסוגים שונים, כגון ויפאסנה, ומי שהולך לתרגל ויפאסנה יודע פחות או יותר מה הוא ... NLP, לעומת זאת, השם לכאורה כולל תכנות נירולוגי לשוני, אבל בפועל מדובר באוסף של רעיונות וטכניקות שנלקחו מכל מיני שיטות, בלי שחידשו דבר מוגדר אחד, וכך כל מטפל יכול ללמד דברים שונים. האם העובדה ששיטת NLP אוספת רעיונות ממקומות ... קשה להתייחס אליה כאל שיטה סגורה או לעמוד מאחורי אמירה כמו NLP עוזרת או NLP לא עוזרת. לדוגמה, יש שיטות טיפול אחרות (CBT למשל) שגם הן אולי לא המציאו רעיונות חדשים לחלוטין, אך עדיין יש בהן מסגרת עבודה די ... על מקרה שבו מישהו טוען ש - NLP עזר לו, אפשר לשמוח בשבילו, אבל זה לא שולל אפשרות שקיימות שיטות אחרות שעשויות להיות מועילות או אפילו טובות יותר בשבילו, או ש - NLP היתה במקרה המסוים אחת מבין דרכים ... דומה למעין שם מותג שמאגד טכניקות ורעיונות ממקורות שונים, ללא חידוש מוגדר או קו אחיד שמבדיל אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו מדיטציה מסוימת שבהן אפשר להצביע על תהליך ממוקד (למשל לשבת, לשים לב לנשימה בצורה מוגדרת וכו), או לעומת ... מטפל מסוים שמציג תהליך מובנה ומובהר, ייתכן שזה יכול להועיל, בדיוק כמו כל שיטה אחרת. 4. יש לזכור שיש שיטות טיפול שונות, חלקן מוגדרות יותר וחלקן פחות, וחשוב לבדוק את פרטי הטיפול לפני שמחליטים אם לנסות אותו. האם שיטות טיפול כלליות יכולות להתאים לכל מצב? האם מתודולוגיה מוגדרת היא תנאי להצלחת הטיפול? כיצד להשוות בין סוגי טיפולים שונים ... במנטרות יותר מאשר במדיטציה? ש: אין לי מושג. אליעד: אז אני אגיד מה הבעיה הספציפית ב - NLP יותר משיטות אחרות מה הבעיה? ש: בעיה שלך מה? אליעד: שלי אישית מה הבעיה שלי האישית עם שיטת ה - NLP יותר מאשר עם שיטות אחרות יותר מאשר קריאת תהילים מבחינתי שיטת ה - NLP יותר בעייתית מקריאת תהילים. ש: שרלטנות אולי. אליעד: לא ... משנה שהם קובעים לעצמם אנחנו מומחי NLP בית ספר ל - NLP אומרים מה פתאום ל - NLP יש שיטות ברורות וחוקים ברורים הכל ברור נכון אבל מה הבעיה היא שאם עכשיו אני הולך לבית ספר אחר שמלמד NLP ... משהו אחר NLP. נכון שיש איזו קורלציה מסוימת בין התכנים אבל יש קורלציה מסוימת בין כל התכנים של רוב השיטות בעולם אבל אם עכשיו תיקחי עשרה בתי ספר. ש: באופן כללי זה ככה. אליעד: נכון. ש: יש עשרה בתי ... לא אולי כן אולי לא תראי יש פסיכולוגיה בכל דבר בעולם גם בקריאת תהילים בשיטת קריאת תהילים אנחנו נמצא שיטות שונות יש אחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה ואחד שאומר שצריך לקרוא את הפרק הזה שמונה עשרה פעמים ואחד שאומר שצריך לקורא את זה עם צום ואחד בלי צום אחד עם צדקה ואחד בלי צדקה יש שיטות שונות. ש: אבל למה זה רע? אליעד: לא רע אני מסביר לך לא אמרתי ש - NLP זה רע ... לך תעשה מדיטציית x מדיטציית ויפאסנה נגיד אוקי אבל ב - NLP NLP באמת זאת מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה נגיד למישהו נגיד לו אספנו רעיונות לא ... לקחו כמה רעיונות מכל מיני מקומות נתנו לזה שיטת NLP אבל הם לא המציאו שום דבר. ש: יש עוד שיטות שככה שלקחו דברים מכל מני מקומות וערבבו אותם. אליעד: לא זה לא נכון אני לא מסכים איתך. ש: אין ... זה NLP בכלל מה זה ה - NLP עוד פעם אני אומר כזה דבר היא אומרת אנשים לא ממציאים שיטות חדשות עכשיו קודם כל מישהו בסוף המציא את זה מתישהו אפשר להגיד שהשיטות הומצאו לפני כמה אלפי שנים ומאז לא המציאו כלום נניח אבל מה האמת האמת היא שנגיד יש איזה שיטות קדומות שעליהן הוסיפו דברים חידדו דברים הלבישו דברים אז אפשר להגיד אוקי מצא את ההבדלים הוא אמר לך תקרא ... מה זה NLP זה מילה עוד פעם זאת מילה שיווקית רצו למתג זה כמו שעכשיו את תיקחי שמעת מלא שיטות מלא קורסים תגידי אוקי אני חושבת שאני יודעת לחיות טוב ואז תגידי נמציא עכשיו שיטה קוקוריקו וזאת השיטה שלך ואת אוספת x שיטות שמה בספר פותחת בתי ספר ואנשים מלמדים ומאסטר NLP ו - NLP כזה ו - NLP כזה. לדבר על ... אבל מאיפה אתה יודע שלא ידעו אתה יודע שלא ידעו ידעו אתה לא קראת את הספרים האחרים לא הכרת שיטות אחרות אז אתה עכשיו ראית פעם ראשונה כשנתקלת ברעיון הזה ב - NLP אבל זה לא אומר שלא ידעו ... אכפת לי אבל מבחינתי לפחות NLP לא ברור מה הוא חידש אפילו אם הוא היה אומר תקשיב מתוך כל השיטות בעולם זה זה וזה יותר טובים מאחרים אפילו אם הוא לא היה מנמק למרות שעדיף שתנמק למה השיטות האלה יותר טובות מאחרים אבל אפילו את הרשימה אין אין רשימה ברורה של זה וזה אין רשימה ברורה. זאת ... הוא ה - NLP זה הכל עוד פעם NLP זאת מילה שיווקית עכשיו זאת מילה שיווקית זה לקחו x שיטות שגם לא ברור מה השיטות אפילו אם היה ברור הנה זאת רשימת השיטות החליטו שהן יותר טובות מאחרות ומתגו אותן עם המילה NLP גם בסדר אבל לא ברור מה עכשיו מה ההוכחה ... NLP אתה יכול ללכת לכל טיפול ובכל טיפול יש רכיבי NLP בדיוק כמו שב - NLP יש רכיבים מכל השיטות. את הבנת משהו חוץ מזה שאת כועסת? ש: אני לא כועסת אתה פשוט לא הצלחת לשכנע אותי. אליעד: אז לא הבנת מה הבנת מה את חושבת שהבנת? ש: ש - NLP זה קיבוץ של הרבה מאוד שיטות שהיו קודם לכן לא מלמדים את זה בשום מקום אותו דבר אין לזה איזשהו בסיס. אליעד: אין בסיס זה ... משהו שיכול לעזור עד כאן זה נכון? ש: כן. אליעד: עכשיו אם נגיד אנחנו ניקח יש בעולם נגיד מיליון שיטות סתם שיטות נגיד נעשה את זה נחלק לרזולוציות נמצא מיליון וניקח עכשיו רשימה ונגדיר הנה אנחנו לוקחים מתוך כל המיליון עשר שיטות וקוראים לזה שיטת x אז כשאתה אומר אני הולך לטיפול בשיטת x אני יודע שהוא הולך לטפל בי בעשר השיטות האלה נגיד, אוקי אבל ב - NLP לא ברור גם כן מה הקבוצה כאילו מה המכנה המשותף שיש שמה אלא אם כן זה יהיה מכנה משותף כללי מדי שאומר טיפול בשיטות שונות שמשפיעות על המוח או משהו כזה. ש: זה בעצם מה שהם קוראים לזה זה שיטות שמשפיעות על המוח שמתכנתות את המוח. אליעד: כן אבל מה זה אומר. ש: הם לא משקרים. אליעד: אבל מה ... אומר אני לא אומר אמרתי שהם משקרים לא אמרתי שהם משקרים אבל מה זה טיפול. ש: שיש כל מיני שיטות שמשפיעות על המוח. אליעד: תראי עוד פעם כשאנחנו שולחים מישהו לטיפול פסיכולוגי אנחנו יודעים לאיפה שלחנו אותו יודעים, עכשיו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיטות לשכנוע לקוחות, יתרון האור מהחושך, עקרון הניגודיות, חוק הניגודיות, מוצר מתאים, מוצר לא מתאים, איזה מוצר להראות קודם? איך להצליח למכור? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור ללקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיטות, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: שיטות, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן אישי ועסקי בנושא שיטות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3440 שניות - עכשיו 03_09_2025 השעה 00:01:26 - wesi1