אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להקשיב לך ✔ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך?

הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת.

למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות?

אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: "אל תקשיב לו, אל תקשיב לו". ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב.

כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: "אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך", הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו "קול שלילי" שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך.

איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה?

אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: "בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?".

אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של "שוק", שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה, המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: "זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה". כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו.

למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק?

אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה לעזור ולתרום יותר לעסק. העובדים יגיעו לעבודה עם מוטיבציה גבוהה, עם חיוך ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות.

לעומת זאת, עובד שמרגיש שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל "עבד", יחפש הזדמנות להתמרד ולפגוע בעסק בדרכים עקיפות, בין אם במודע ובין אם לא במודע. עובד שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות וכעס, מה שיפגע ביעילות, באיכות וביחסי העבודה הכלליים.

איך כבוד לעובדים משפר את התפוקה והמוטיבציה בעבודה?

אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת המנהל, וממילא רוצה לתרום יותר ולהצליח. בכך נוצרת אווירה של אמון, כבוד ושיתוף פעולה המגבירים את התפוקה והמוטיבציה במקום העבודה.

לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך?

אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם את ההמלצות האלו, יראה במהרה שיפור משמעותי ביחס של העובדים כלפיו, במוטיבציה שלהם, ובתוצאות העסקיות עצמן. על פי אליעד, ב - 99.9% מהמקרים, אם תדבר בכבוד לעובדים, הם יכבדו אותך בחזרה, יעבדו טוב יותר ויאהבו יותר את העסק.
אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על העובדים? איך לא ליצור תמריץ שלילי אצל העובדים? איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור תמריץ חיובי לעובדים? התנשאות על העובדים, עובדים לא עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים
איבוד ערך עצמי חוסר ערך עצמי להסכים גרוע אווירה של אמון מוטיבציה אצל העובדים תחושה של שנאה תוצאות איך לנהל להתאהב רק בי רגש אהבה איך לאהוב איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך איך לדבר איך לדבר עם העובד איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך ליצור מוטיבציה איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים האם לנהל עובדים הקשבה יועץ יעוץ יעוץ למנהלים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לעובד לגרום לעובד לרצות להקשיב לך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך לדבר עם העובד לדבר עם עובד לדבר עם עובדים להקשיב להקשיב לך להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ליצור ליצור מוטיבציה ליצור מוטיבציה אצל העובדים ליצור מוטיבציה אצל עובדים למי להקשיב לנהל לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לרצות אותי לרצות אותך לרצות להקשיב לרצות להקשיב לך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה אצל העובדים מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים סמכויות סמכויות המנהל עובד עובדים רצון
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים?
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים? וכאן תתבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך לשתול למישהו מחשבה, שתגרום לו להקשיב לך, בדברים שהוא לא רוצה / לא אוהב להקשיב לך. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מרגיל אותו לחשוב שהוא מקשיב לך, כאשר הוא עושה דברים שהוא היה עושה אותם, גם בלי להקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה יודע שמישהו רוצה לעשות משהו, לדוגמה ללכת לאכול. ואז אתה אומר לו, בא לאכול. ואז הוא ... של האדם השני, גורם לו לחשוב, שהוא עשה את הפעולה, בגלל שאתה אמרת לו לעשות אותה. וכך הוא מתרגל להקשיב לך. בנוסף, נניח שמישהו רוצה ללכת לאכול. ונניח שהרצון שלו לאכול הוא 99%. דהיינו, שמבחינת הרצון שלו לאכול, הוא היה ... מנקודת המבט שלו, הוא הלך לאכול, גם כי אתה אמרת לו ללכת לאכול. ואז ממילא תת המודע שלו, מתרגל להקשיב לך. וכאן יש לשים לב לנקודה הבאה, והיא שאם תבקש ממישהו לעשות משהו שהוא בכל מקרה היה עושה אותו, ושהדבר הזה עושה לו טוב, ממילא הוא יאהב אותך יותר והוא יתרגל יותר להקשיב לך. אבל אם אתה אומר למישהו לעשות משהו, שהוא לא נהנה אלא אפילו סובל מלעשות אותו, במקרה כזה, תת המודע של האדם השני, גורם לו לא לרצות להקשיב לך. כי נוצרת אצלו התניה שאומרת, שכאשר הוא מקשיב לך, נהיה לו רע. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, שאומרת שאם אתה רוצה להרגיל מישהו להקשיב לך במשהו מסוים, באפשרותך לעשות זאת, על ידי מה שהסברתי קודם, בתוספת של זה שתנסה ליצור סיטואציית הקשבה שתהיה דומה כמה שיותר לסיטואציה שאתה רוצה שהוא יקשיב לך. לדוגמה, נניח שאתה רוצה שכאשר מישהו חוזר מהעבודה שלו, שהוא יקשיב לך לעשות פעולה שהוא לא אוהב לעשות אותה. במקרה כזה, העצה הכללית הקודמת אומרת, שפשוט תרגיל אותו להקשיב לך, בדברים שהוא היה עושה ממילא ובדברים שעושים לו טוב. והעצה הנוכחית אומרת, שתרגיל אותו להקשיב לך, בסיטואציה שתהיה כמה שיותר דומה לסיטואציה הרצויה. דהיינו, בכל פעם שהוא חוזר מהעבודה, בקש ממנו לדוגמה, לך לנוח / ... היה עושה אותה ממילא / שמח לעשות אותה. ואז ממילא אצל האדם השני נוצרת התניה, שלא רק שהוא רגיל להקשיב לך, אלא שהוא רגיל להקשיב לך, כאשר הוא חוזר מהעבודה. או לדוגמה, נניח שברצונך להרגיל את הילד שלך להקשיב לך כאשר אתה מבקש ממנו ללכת להכין שיעורי בית. דהיינו, להקשיב לך כאשר אתה אומר לו לך תכין שיעורי בית. במקרה כזה, חפש משפט שיהיה דומה כמה שיותר למשפט המטרה, כגון ... או לך תכין X כלשהו. ואז המוח של השומע מתרגל, שכאשר הוא שומע ממך את המילים לך תכין, הוא מקשיב לך. או לדוגמה לך תסדר את החדר שלך. אז משפט כזה אפשר לדוגמה לשתול אותו בתוך משפט שאומר לך תסדר ... או לך תסדר את X, בשביל סיבה Y שתעשה לך טוב. ואז ממילא המוח של המושפע, גורם לו להתרגל להקשיב לך, כאשר אתה אומר לו את המילים לך תסדר את X. ויש כאן עוד רמת מורכבות נוספת, והיא שלפעמים יש ... יותר יאהב אותך. כי מדובר על פעולה, שהוא רוצה שיעודדו אותו לעשות אותה. ואז ממילא הוא עוד יותר מתרגל להקשיב לך. ואתה, כאשר אתה עושה פעולה, בגלל / אחרי שמישהו ביקש ממך לעשות אותה, שים לב כיצד זה משפיע על ...
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך?
יחסי מטפל מטופל, איך לגרום למטופל להקשיב לך? סמכות מול מטופל, כימיה עם מטופל, איך לטפל באנשים? יחסי מטופל מטפל, כימיה אישית בין מטופל למטפל, חברות בין מטופל למטפל, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למטופל להקשיב לך בצורה אפקטיבית? כאשר אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב לעצות ולייעוץ שהוא מקבל, הוא מתייחס לשלוש גישות ... להקשיב, אך אם יחליט יום אחד שהיחסים לא חשובים לו מספיק, הוא יפסיק להקשיב. מהי הדרך האידיאלית לגרום למטופל להקשיב לך באמת? הפתרון שאליעד מציע הוא פשוט וברור: המטפל חייב לוודא שהמטופל מבין לעומק את ההיגיון והסיבות שמאחורי כל עצה. ... לגרום למטופל להקשיב סמכות מול כימיה בין מטפל למטופל הבנת ההיגיון של הייעוץ איך לטפל באנשים איך לגרום למטופל להקשיב לך? האם סמכות או כימיה אישית עוזרים יותר? בהרצאה זו נשאלת השאלה כיצד לגרום למטופל להקשיב למטפל ולייעוץ שהוא נותן. ... את ההיגיון בצורה ברורה כך שהמטופל יוכל להבין מדוע זה טוב עבורו. לסיכום, אם אתה מטפל שרוצה שהמטופל שלך יקשיב לך, עליך להסביר את ההיגיון של העצות שלך. אל תבנה את הקשר על סמכות, ותמנע מלהסתמך על כימיה אישית. במקום ...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד ליצור עניין בשיחה עם אדם ולהגביר את הרצון שלו להקשיב ולהתעניין במה ... להקשיב ולדבר איתך. מה המשמעות של ליצור עניין בשיחה? המשמעות של יצירת עניין היא לגרום לאדם השני להיות מעוניין להקשיב לך ולהמשיך בשיחה. לדברי אליעד, כדי להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של האדם שמולך ולהתאים את דבריך כך ... רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? השאלה שמוצגת בתחילת השיחה היא כיצד ליצור עניין ולגרום לאדם שיחה עם מישהו אחר להמשיך, במילים אחרות איך ליצור ... לי גיליתי שיטה איך להרגיש טוב תיצור לו עניין. הבנת המהות של יצירת עניין זה בעצם ליצור לו אינטרס להקשיב לך נכון? ש: זה ברור כן. אליעד: עכשיו למה אינטרס של להקשיב לך כי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך זה יעשה לו טוב אז אתה צריך לזהות מה יעשה לו טוב. ש: איך מזהים מה יעשה לו טוב? ... לזהות מה החסרונות של הבן אדם השני וכבר לשתול לו את המחשבה שאתה תמלא לו אותם כדי שהוא ירצה להקשיב לך זאת השאלה שלו. עכשיו מה מהות השאלה מהות השאלה היא שני משפטים לכאורה זה רק שני משפטים זה לא ...
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על אנשים
ביקורתיות, ביקורת מוצלחת, איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לקבל ביקורת? NLP, איך לשכנע אנשים? ביקורת בונה, ביקורת הורסת, ביקורת אפקטיבית, ניהול עובדים, השפעה על ... שמישהו יקשיב דומה לשאלה איך לגרום למישהו לעשות משהו? הדיון נפתח בכך שהשאלה איך להעביר למישהו ביקורת כדי שהוא יקשיב לך, דומה לשאלה הכללית יותר איך לגרום למישהו לעשות משהו. הרעיון הוא שמישהו פועל רק כשהוא חושב שיהיה לו יותר ... ואחר כך לא יהיה לי כל כך טוב כי זאת לא ביקורת מחויבת. אבל לכן אם אתה רוצה שמישהו יקשיב לך לביקורת אתה צריך לעשות הפוך, אתה צריך כשאתה מעביר עליו ביקורת לדבר רק בצורה מחויבת לא בצורה אפשרית בכלל, ... מה איפה פה הבעיה, לכאורה מה השכל שבדבר? כי לכאורה אם אתה תעביר עליו ביקורת בצורה אפשרית למה שהוא יקשיב לך, תגיד לו טוב זה לא משנה אתה יודע, הכל בסדר אבל תשנה, למה שהוא יקשיב לך. אז לכאורה אתה צריך להעביר עליו ביקורת בצורה מחויבת, אלא מה למה זה לא עובד באמת אז למה זה ... שהוא ישנה את מה שהוא עושה והוא מחויב לעשות אחרת זה יגרום לו להרגיש מאוד רע אז למה שהוא יקשיב לך, יש פה פרדוקס. וזה גם הסיבה שאנשים נגיד לא מצליחים לשנות הרגלים, למה הם לא מצליחים לשנות הרגלים כי ... להגיד לו מחויב שפה רק, הסברת לו את זה בצורה הפוכה. ולכן אין תשובה מוחלטת לשאלה איך לגרום למישהו להקשיב לך בדיוק כמו שאין תשובה מוחלטת לשאלה איך לגרום לעצמך לשנות את המעשים שלך, בדיוק כמו שאין תשובה מוחלטת לשאלה ... להאמין שפה אני מספיק טוב וששם יותר גרוע בכלל, מה יעשה לי יותר טוב?, לפי זה הוא יחליט אם להקשיב לך או לא. ולכן אם אתה רוצה לגרום להעביר על מישהו ביקורת ושהוא יקשיב לך אתה צריך אתה צריך מראש לבנות לו במחשבה כמה טוב שם ובאופן עדין להסביר לו שפה רע, ואז לקוות ... אומר מה זאת אומרת, אבל פה צעקתי עליו, פה לא צעקתי עליו, יכול להיות שזה שצעקת עליו יגרום לו להקשיב לך ויכול להיות שזה שצעקת עליו דווקא יגרום לו לא להקשיב לך, ולכן אין הבדל אם צעקת עליו או לא צעקת עליו. אם אתה מפעיל את המוח אתה אומר יכול להיות ...
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור?
שיטת המקל והגזר, המקל או הגזר, הגזר או המקל, תמריץ חיובי, תמריץ שלילי, הנעת אנשים, לגרום למישהו להקשיב לך, המקל והגזר, הגזר והמקל, שיטות שכנוע, טכניקות שכנוע, שיטות מכירה, איך למכור? איך אני גורם לאנשים להקשיב לי ולחשוב ... איך לגרום לאחרים להקשיב, אלא גם על איך לגרום לעצמנו להקשיב לרצונות שמובילים אותנו קדימה. מהי הדרך לגרום למישהו להקשיב לך? כאשר השואל חוזר לשאול איך לגרום לאדם אחר להקשיב לו בנוגע לנושא מסוים, אליעד מתחיל לפרט על איך בדיוק ... מה שהוא אמר למה אני צריכה להגיע למצב שאני ארצה שיקשיבו לי. אליעד: עכשיו לדוגמה למה עשית ככה שאני אקשיב לך? ש: לא כי אני באמת רוצה להבין את זה. אליעד: יפה אז זה אותו דבר את רואה שיש מצבים ... לגרום למישהו להקשיב למשהו צריך לגרום לו לחשוב שזה יביא לו יותר תועלת מנזק ואם אתה רוצה לגרום למישהו להקשיב לך אתה צריך לגרום לו לחשוב שההקשבה לך תביא לו יותר תועלת מנזק זאת מהות הדבר. לדוגמה עכשיו בוא ניתן ... כי איתם אתה מתמרן אותו אחר כך. יפה אז דבר ראשון אתה צריך, אם את נגיד רוצה לגרום למישהו להקשיב לך דבר ראשון תשאלי לאיזה נושא שלא מעניין אותו את רוצה לגרום לאמא שלך להקשיב לסיפור על משהו וזה לא ... מספיק שהיא תחשוב שזה יגרום לה להרגיש טוב סיימנו, זאת אומרת זה בכלל גם לא משנה אם באמת היא תקשיב לך אם יצא לה מזה תועלת או לא מה שמשנה זה שהיא תחשוב שיצא לה מזה תועלת, עכשיו אם באמת ... הבנו את זה אתה רוצה להוסיף? ש: אפשר גם ללכת מהכיוון השני של לגרום לו לחשוב שאם הוא לא יקשיב לך זה יהיה נורא. אליעד: כן הוא אומר ככה, מה אני אמרתי אני אמרתי על הצד שתגרום לו להבין שאם הוא יקשיב לך זה יגדיל את היתרונות שלו וימלא לו חסרונות, עכשיו הוא אומר דבר נוסף אתה יכול לשחק עם הבן אדם לא רק על להגדיל לו את היתרונות ואז כדאי לו להקשיב לך אלא גם אתה יכול לעשות לו את ההיפוך להגיד לו ואם לא תקשיב לי זה יגדיל לך את החסרונות ... רע ומר שזה נכון שזה אותו דבר. עכשיו בואו נדבר על זה מה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יתרונות ומה היתרונות בלשכנע בן אדם שאם הוא לא יקשיב לך יהיו לו חסרונות לכאורה שניהם משיגים את אותה תוצאה כי בסך הכל הסופי הוא חושב שאם הוא יקשיב לך יהיו לו יותר יתרונות מחסרונות אבל מה היתרונות בלאיים עליו או במקל ובגזר, מה היתרונות? ש: פה הוא יבוא ...
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות?
איך לזהות הזדמנויות לשכנע? איך לפרוץ לתת מודע? איך למנוע פריצה למוח שלך? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך ליצור הקשבה? איך לשכנע מישהו? איך להעביר מסרים בעייתיים? פרצה בתת מודע, איך לשתול מחשבות? וכאן אבאר עוד ... הוא, שיש מסרים שאם תאמר אותם לאדם השני, הוא יהיה מולך במצב של התגוננות וסגירות רגשית. והוא לא ירצה להקשיב לך. ויש מסרים שהאדם השני מאוד רוצה להקשיב לך אליהם, מסרים שעושים טוב לאדם השני. ועליך לדעת לזהות את הרגע שבו האדם השני רוצה להקשיב לך וכן רוצה לחשוב שאתה צודק, כדי שתוך כדי זה תעביר מסר נוסף, מתוך המסרים שהאדם השני לא רוצה להקשיב לך. כי לפעמים המוח של בני האדם, לא ממש מפותח, ואין להם כוח וחשק לנתח את כל הרעיונות שהם שומעים ...
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? אומנות הויכוח
רטוריקה, לגרום למישהו להקשיב לך, איך להשתיק מישהו? איך להתווכח עם מישהו? שיטות שכנוע, איך ליצור הקשבה? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע ... שהבנת את הטענה של הצד השני? איך מונעים חוסר הקשבה בדיאלוג? דרכים לשיפור התקשורת בעת ויכוח איך לגרום למישהו להקשיב לך באמת? מדוע עלול אדם לחזור שוב ושוב על הטענה שלו ולא להקשיב להסבר שניתן לו? כאשר מנסים לשכנע מישהו ... אומר בלי להקשיב אבל בא נניח נלך על המקרה היותר גרוע שהוא חוזר על מה שהוא אומר כדי לא להקשיב לך הוא לא רוצה להקשיב לך לא מוכן להקשיב, אל מול עצמו נגיד ואתה רוצה בכל זאת שהוא יקשיב. ש: להסכים איתו. אליעד: כן. ש: ...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2
... לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 2 מתי נכון לשאול מישהו למה הוא שאל שאלה מסוימת? ... מתנשא, יש לעזור לו להבין שהנחותיו עשויות להיות שגויות, ולגרום לו להתחיל לשאול שאלות על עצמו. איך לגרום למישהו להקשיב לך ולכבד את העצות שלך? אליעד מסכם שכדי לגרום למישהו להקשיב לך או לקבל את העצה שלך, אתה צריך קודם כל להראות שאתה מבין את הסיבות שמאחורי השאלות או ההתנהגות שלו. ...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
... לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1 מתי נכון לבקש ממישהו להגדיר מושגים בשיחה? אליעד כהן ... לא רוצה לפגוע באחרים, ואז הוא דוחה בנימוס הצעות של אחרים, אך מתכוון פשוט לדרך אחרת. איך לגרום לאדם להקשיב לך ולקבל את עצתך? אליעד מסביר שהרבה פעמים כשאדם מסרב לקבל עצה או אינו מוכן להקשיב, הוא לא בהכרח יהיר, אלא יכול להיות שהוא חש שאתה מתנשא עליו. אם תרצה שאדם יקשיב לך, עליך לגרום לו להבין שאתה לא מתנשא, אלא רוצה באמת לעזור לו. חשוב להסביר לאדם בדיוק מה בהתנהגות שלו ... לנהל שיחה בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה להגדיר מושגים בשיחה? איך אפשר לשכנע אדם שהוא יהיר? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מה ההבדל בין יהירות לביטחון עצמי? למה אנשים מתנגדים לקבל עצות? איך לגרום למישהו להבין שהוא מתנשא?
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את ... - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: להקשיב לך, מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להקשיב לך, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצינג מומלץ, מאמן אישי ועסקי, קואצ'ר בתחום להקשיב לך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6406 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 12:43:43 - wesi1