... ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר
לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו? ומי ... לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מרק לא לרק כן, דרך האפשרות של גם כן וגם לא. זא כדי
לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו מרק לא רוצה לרק כן רוצה, לשם כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של ... אם כן, כי המעבר מ: רק לא, ל: רק כן, תתבצע דרך ה: גם לא וגם כן. ולפני שאמשיך להסביר, כיצד בעצם אפשר
לגרום למישהו לשנות את דעתו מרק לא לגם לא וגם כן, לפני כן נעמיק ונחדד את העניין. שיש הבדל בין גם לא + גם כן, ... רק כן. כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואחכ מנסים
לגרום לו להבין, שאתה לא רק לא צודק, אלא שאתה גם לא צודק. ואחכ משם מנסים
לגרום לו להבין, שאם אתה גם לא צודק, הרי שאתה ממילא גם כן צודק. ואחכ, כאשר הלקוח רואה שאתה גם כן צודק, משם מנסים
לגרום לו להבין, שאתה רק צודק, ושהוא רק רוצה את המוצר שלך. כי הרבה יותר קל לאדם להזדהות עם מה שהוא כבר יודע, ... הניגוד, של מה שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז
לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנל. על ידי זה שגורמים לו ... מבין שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של
לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואחכ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך. ... דעה מחויבת לכך שהיא רק דעה אפשרית בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק לא רוצה את המוצר. ועכשיו צריך
לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר
לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי. ואיך הופכים את המחויב לאפשרי? זא כיצד אפשר
לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון שהוא חושב שהוא חייב אותו, כאל רעיון שהוא רק אפשרי ...