אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לבחור את הלקוחות שלך ✔מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
כמו שכבר הסברתי הרבה פעמים, מי שרוצה לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים. כי אם לא תהיה יותר טוב מאחרים, אז יבוא מישהו אחר שהוא יותר טוב ממך והוא ימכור את המוצר שלו ללקוח, במקומך.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שאם אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח שאני יכול להביא לו הכי הרבה תועלת ושהוא יהיה מוכן לשלם הכי הרבה על התועלת הזו. שאלו 2 נקודות מבט שנראות דומות אבל הן שונות. כמו שתכף אסביר.

ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאתה תעשה יותר כסף, במה שאתה יותר טוב מאחרים. כי אם אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר ביקוש מהיצע. והכסף מסתתר היכן שיש יותר ביקוש ופחות היצע.

וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת.

ולמה? כי הכסף נמצא, היכן שאתה מביא יותר תועלת שמישהו מוכן לשלם עליה הכי הרבה ולא בהכרח היכן שצריך יותר דווקא אותך ולא מישהו אחר.

נניח שיש לך 4 מיומנויות שונות, אתה יודע לשיר, לרקוד, לצייר, ולהכין קפה, בבת אחת. עכשיו, נניח שיש מישהו שצריך את כל ה 4 מיומנויות האלו. עכשיו, כמה אנשים בעולם, יכולים לתת לו בדיוק את מה שאתה יכול לתת לו? נניח, שאף אחד. נניח שאתה היחיד בעולם, שיכול לתת לו את 4 הכישורים האלו בו זמנית. עכשיו, נניח שיש 100 לקוחות שצריכים מישהו שיש לו בדיוק את 4 המיומנויות שלך. ונניח שאין אף אחד אחר בעולם שיכול לתת להם, את מה שאתה יודע לתת. כי לך ורק לך יש את 4 המיומנויות האלו בלבד.

עכשיו, האם יהיה נכון לומר, שאתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף, בלמכור את 4 הכישורים שלך בבת אחת? תשובה: לכאורה כן. כי יש לך שם הרבה ביקוש ואין הרבה היצע חוץ ממך. אבל זאת לא כל האמת.

כי יכול להיות שאתה תוכל להביא יותר תועלת למישהו שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר התועלת שאתה תוכל להביא לכל אלו שצריכים את כל המיומנויות שלך ביחד. ויכול להיות שאותו אחד, יהיה מוכן לשלם לך הרבה יותר על תועלת שאתה תביא לו, מאשר מישהו שצריך דווקא אותך בגלל כל המיומנויות שלך, אבל הוא לא יהיה מוכן או יכול לשלם לך כמו אותו אחד שאתה פחות מביא לידי ביטוי את כל היכולות שלך עבורו.

דהיינו, יתכן שיש מישהו שאתה יכול לייצר לו תועלת מאוד גדולה, ממיומנות אחת שיש לך, ושאתה תביא לו תועלת מאוד גדולה, שהוא יהיה מוכן לשלם עבורה הרבה כסף, יותר מאשר יהיו מוכנים לשלם לך כל האנשים שצריכים את כל 4 המיומנויות שלך ביחד.

וזה כן יהיה נכון לומר, שאם מישהו צריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, אז יש יותר סיכוי, שיהיו לך יותר מתחרים. כי יש יותר אנשים שיש להם את המיומנות הזאת, מאשר אנשים שיש להם את כל ה 4 מיומנויות שלך. אבל עדיין, יתכן שתוכל להביא יותר תועלת למי שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר כל מי שצריך את מה שאתה הכי טוב בו יותר מאחרים.

ולכן, אם תחשוב דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב יותר מאחרים, ומי צריך את מה שאני הכי טוב בו יותר מאחרים, אז אכן זאת נקודת מבט נכונה להתחיל לחפש בה. כי כנראה ככל שאתה יותר טוב במשהו, כנראה שיש לך שם פחות מתחרים וכנראה שיהיה לך שם, יותר ביקוש מאשר היצע וכנראה שתעשה שם יותר כסף.

אבל זאת לא כל האמת. כי האמת צריכה להיות, היכן אני יכול להביא הכי הרבה תועלת, למי אני יכול לייצר הכי הרבה תועלת. ואתה יכול לייצר הכי הרבה תועלת, לאו דווקא במקום שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך.

ולכן אם אתה מחפש כסף, אז הגיוני שתנסה כל הזמן להיות יותר טוב מאחרים, כי זה מגדיל את הסיכוי שתוכל להביא יותר תועלת ללקוחות שלך. אבל תחשוב דרך נקודת המבט של, איך אני מייצר עוד תועלת, איך אני נהיה יותר טוב, כדי שאני אוכל לייצר עוד תועלת. ואל תחשוב רק דרך נקודת המבט של, איך אני נהיה יותר טוב, כדי להיות מיוחד, בלי קשר לתועלת שאתה מייצר.

ולכן, אם אתה רוצה לעשות כסף, ואתה רוצה לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? שאל את עצמך, למי אני יכול להביא הכי הרבה תועלת. להביא הכי הרבה תועלת, כמובן ביחס לשאר האפשרויות של הלקוח. כי אם ללקוח יש אפשרויות יותר זולות ויותר טובות ממך, אז אולי הוא לא צריך דווקא אותך. אבל הפוקוס לא צריך להיות, איפה אני אביא לידי ביטוי הכי טוב את מה שאני הכי טוב בו, אלא איפה אני אביא הכי הרבה תועלת, שהלקוח מוכן לשלם עליה הכי הרבה. וזה לא בהכרח המקום שבו אתה הכי טוב.
האפשרויות של הלקוח אני אוכל מרוויחים כסף עניין לאיזה לקוחות לפרסם להתעשר למצוא במה אני הכי טוב יותר מאחרים מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף איך להיות יותר טוב מאחרים תחרותי אידיאל איזה עסק איזה עסק להקים איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוח האידיאלי איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך איך לבחור את הלקוחות שלך איך לבחור תחום איך לבחור תחום לימודים איך להיות איך להיות יותר איך להיות יותר טוב מאחרים איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אני מביא הכי הרבה תועלת בחירה ביקוש במה אני הכי טוב במה אתה הכי טוב במה להיות יותר טוב מאחרים האידיאל האם חייב האם חייב יתרון תחרותי האם חייב להיות יותר טוב מאחרים היצע היצע וביקוש הכי הרבה הכי הרבה כסף הכי טוב הלקוח הלקוח האידיאלי שלך הלקוח הכי טוב שלך הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף הלקוח שלך הלקוחות שלך הרבה כסף חייב חייב יתרון תחרותי חייב להיות חייב להיות יותר טוב חייב להיות יותר טוב מאחרים יותר טוב יותר טוב מאחרים ייצור הכנסה יתרון יתרון תחרותי יתרונות כסף לאיזה לקוחות לפרסם לאיזה לקוחות לשווק לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוח האידיאלי לבחור את הלקוח האידיאלי שלך לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך לבחור תחום לבחור תחום לימודים להיות יותר להיות יותר טוב מאחרים להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לימוד לימודים למי אני מביא הכי הרבה תועלת למי אתה מביא הכי הרבה תועלת למידה לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לפרסם לקוח לקוח אידיאלי לקוחות לשווק מביא הכי הרבה תועלת מי אתה מי הלקוח האידיאלי שלך מי הלקוח הכי טוב שלך מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף מרוויחים כסף עושים כסף עסק עסקים תועלת תחום לימוד תחום לימודים תחרות תחרותי תחרותיות
הלקוחות שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד שלך, מי קהל היעד שלי? מי הלקוחות שלי? מי הלקוח האידיאלי שלך? לקוח לא אידיאלי, פרופיל לקוח, מי קהל המטרה שלך? להביא ערך ללקוח, סוגים של לקוחות, לקוחות משלמים, להביא תועלת ללקוח, איך לעשות כסף מלקוחות טובים? הקמת עסק
... שלך, קהל היעד שלך, איך לדעת מי קהל היעד שלך? לאיזה קהל יעד לפרסם? איך לבחור את הלקוחות שלך? מי אתה רוצה שיהיו הלקוחות שלך? מי הלקוחות הטובים שלך? מי הלקוחות שלך? איזה לקוחות כדאי לך לבחור? לאיזה קהל יעד לשווק? הגדרת קהל היעד ... האנשים שרוכשים ממך את השירות שלך. יש לקוחות שישלמו לך יותר ואפילו ישאירו לך טיפ ויש לקוחות שיריבו איתך על כל שקל ויגידו לך יקר לי. והשאלה היא, איך לבחור את הלקוחות שלך שלך? איך לדעת מי קהל היעד שלך, שממנו תוכל להרוויח הכי הרבה כסף? והתשובה לכך היא, שאתה אמור לבחור את הלקוחות שלך, בהתאם למי שאתה מספק לו הכי הרבה ערך. ואני אסביר: צריך לעשות הפרדה בין השאלה, האם אתה יכול לספק ערך ולהביא תועלת למישהו, לבין השאלה למי ...
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך , לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, ... יותר רק כדי לעבוד איתך. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? ... אלה שמתאמצים לעבוד איתו. לקוחות - מי צריך לרדוף אחרי מי? ניהול עסקים - איך לבחור את הלקוחות שלך? איך להצליח בעסקים ולגרום ללקוחות לרדוף אחריך? מהם הקריטריונים לסינון לקוחות בעסק מצליח? ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך , הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או ...
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
קריירה, העלאה במשכורת, שכיר כעצמאי, בוס כלקוח, קולגות כספקים, בעיות עם הבוס, איך להתקדם בקריירה? איך להתקדם במקום העבודה? הבוס שלך הוא הלקוח שלך, הקולגות שלך הם מתחרים שלך, איך לקבל העלאה במשכורת? איך לדבר עם הבוס?
... את עצמך טוב יותר בשוק העבודה, כך תוכל לקבל הצעות ממקומות עבודה טובים יותר. זה יאפשר לך לבחור את הלקוחות שלך , כלומר, את הבוסים שלך, ולא להיתקע עם בוס בעייתי אחד שפוגע באיכות החיים שלך. האם חוסר היכולת שלך ... והשירות שלו כדי למשוך לקוחות טובים יותר ולבחור עם מי לעבוד. ככל שאתה מקצועי יותר - תוכל לבחור את הלקוחות שלך. כך גם לגבי מקום העבודה שלך: אם יש לך בעיות עם הבוס, מה שאתה באמת צריך לעשות זה להיות טוב יותר. ...
איך לעשות המון כסף במכירות? איך להיות עשיר ממכירות? איש מכירות עשיר, להתעשר מעבודה במכירות, איך לפתח קריירה כאיש מכירות? איך להיות איש מכירות מומחה? איך לעשות הרבה כסף במכירות? מה הכי כדאי למכור? איך למכור שירותי מכירה? באיזה תחום אפשרי לעשות הכי הרבה כסף במכירות? באיזה תחום אנשי מכירות עושים הכי הרבה כסף? באיזה תחום לעשות כסף במכירות? ללמוד למכור, איך לפתח קריירה במכירות? יעוץ לאנשי מכירות, להיות תותח מכירות, להשתפר במכירות, הקמת מערך מכירות
... יכול לעשות בדרכים שונות. כאשר במהות, הגיוני שכמה שיותר עסקים ירצו שאתה תמכור את המוצרים שלהם. בחירת הלקוחות שלך עליך לדעת לבחור את הלקוחות שלך, שמהם תוכל להרוויח כמה שיותר כסף. דהיינו, כמו בכל תחום אחר, אתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, ממכירת המוצר שלך. וכאן ... לתחום ספציפי. כמו כן אתה צריך לדעת לשווק וגם למכור את שירותי המכירה שלך. שזה עוד תהליך בפני עצמו. אתה צריך לדעת גם איך לבחור את הלקוחות שלך, לדעת גם איך לנהל משא ומתן ולקבל יותר כסף על שירותי המכירה שלך ועוד. אבל בטוח נכון, שאפשרי לעשות המון כסף, מלייצר ...
איך להצליח בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, מה החסרונות שלך בראיון עבודה? הצגת חסרונות בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? משא ומתן על שכר, ביטחון עצמי בראיון עבודה
איך להצליח בראיון עבודה? טיפים לראיון עבודה, מה החסרונות שלך בראיון עבודה? הצגת חסרונות בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, מה ציפיות השכר שלך? משא ומתן על שכר, ביטחון עצמי בראיון עבודה
... מדגיש שהמהות של כל התהליך היא לא לראות את עצמך כמי שחייב לקבל את העבודה בכל מחיר, אלא להבין שאתה מוכר מוצר בעל ערך רב, שיש לך את היכולת לבחור את הלקוחות שלך. כאשר אתה רואה זאת בצורה נכונה, הביטחון העצמי שלך עולה משמעותית, וראיון העבודה הופך ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק האם עדיף ליצור נישה עסקית או לא? כשמדובר בהקמת עסק, אחת השאלות המורכבות היא האם עדיף ליצור נישה עסקית ייחודית או להימנע ממנה ולהציע שירותים כלליים למגוון רחב של לקוחות. הבחירה הזאת יכולה להשפיע בצורה משמעותית על הצלחת העסק. אליעד כהן מציע לבחון את היתרונות והחסרונות של כל גישה ולהבין את ההשלכות שלה. מה המשמעות של נישה ... שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי כללי, ואז יוכל להציע שירותים ללקוחות עם מגוון בעיות חשמל. מצד שני, אם הוא יבחר להתרכז בתחום ספציפי כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, הוא ייצור לעצמו נישה ברורה וממוקדת, וזה ... זה, מה שיגרום לקהל היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות , היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל הלקוחות, דבר שמגדיל את סיכויי ההצלחה. יותר הזדמנויות עסקיות: הצעה של מוצרים ושירותים מגוונים יכולה לפתוח מקורות הכנסה נוספים ולפחות תלות בסוג אחד של לקוחות. גמישות עסקית: היכולת להתאים את השירותים לשוק משתנה ולפנות לכל קבוצת לקוחות שנמצאת בביקוש. יכולת צמיחה מהירה: לא מוגבלים לנישה אחת, דבר שמוביל לפוטנציאל צמיחה גבוה יותר. החסרונות של גישה רחבה ללא בידול למרות היתרונות, יש גם חסרונות ברורה בגישה זו: תחרות גבוהה יותר: כאשר העסק לא מתמקד בנישה, הוא מתמודד עם יותר מתחרים, חלקם יכולים להיות אטרקטיביים יותר מבחינת מחירים. קושי לבדל את עצמך: לקוחות שמחפשים שירות ממוקד עשויים להעדיף איש מקצוע שמתמחה בתחום מסוים. פיזור מאמצים ושיווק מסובך יותר: קשה לשווק את העסק באופן ממוקד, כשאין התמחות ברורה. היתרונות של בידול והתמקדות בנישה כאשר בוחרים בידול ומתמקדים בתחום מסוים, היתרונות הם: מותג חזק יותר: כאשר אתה מציג את עצמך כמומחה בתחום מסוים, הלקוחות רואים בך סמכות מקצועית, דבר שמסייע בהבניית מותג. קל יותר לשווק את העסק: קהל היעד ברור יותר, מה שמאפשר יצירת מסרים שיווקיים ממוקדים. תחרות נמוכה יותר: נישה ייחודית מייצרת פחות תחרות ישירה. לקוחות מוכנים לשלם יותר: לקוחות שמבינים שאתה מומחה בתחום מסוים מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר עבור השירותים שלך. אמון גבוה יותר מצד הלקוחות: כאשר לקוחות רואים שאתה מתמחה בתחום הספציפי, הם יותר נוטים לפנות אליך. החסרונות של בידול והתמקדות בנישה למרות יתרונות הבידול, יש גם חסרונות: קהל יעד מצומצם יותר: פנייה לקהל יעד מצומצם עשויה להגביל את אפשרויות ההכנסה. תלות גדולה יותר בתחום אחד: אם הביקוש בתחום מסוים יורד, זה עשוי לפגוע בהכנסות העסק. פחות גמישות: קשה לשנות כיוון אם כבר מיתגת את עצמך בתחום מסוים. האם יש דרך לשלב בין הגישות? יש עסקים שמספקים ... נחמן מברסלב, הדמות הראשית משנה את הופעתה כדי ליצור חיבור עם כל אדם, מה שמעיד על אפשרות להציג את עצמך בדרך שונה בהתאם לצורך של הלקוח. זהו דימוי לעסקים שמבצעים בידול בעשייה שלהם על פי סוגי הלקוחות השונים. מתי נישה עלולה להעיד על חוסר ידע? לפעמים, התמקדות בנישה מסוימת עשויה להעיד על חוסר ידע בכל התחום. לדוגמה, מאמן כושר שמתמחה רק באימון ילדים, אך לא ... רגשי שמתמחה רק בטראומות אך לא מבין את טיפול החרדות. אז מה עדיף? אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו. כל עסק צריך לבחון את השוק, את התחרות ולבצע ניסוי וטעייה. יש עסקים שמצליחים מאוד בנישה צרה, ויש כאלה שמצליחים דווקא בשירותים כלליים ורחבים. הכל תלוי בבחירה הנכונה, בגישה ובאופן שבו מוצגים ... להשפיע באופן משמעותי על ההצלחה שלך. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית משמעותה מיקוד בתחום מסוים, ולא ניסיון לפנות לכל הלקוחות. לדוגמה, חשמלאי שמגדיר את עצמו כחשמלאי כללי יציע שירותים לכל לקוח עם בעיות חשמל. אך חשמלאי שיתמקד בתחום ספציפי, כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, יצור לעצמו נישה ייחודית. כך גם מאמן כושר - אם הוא מציג את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים, הוא פונה לקהל רחב. אך אם הוא מחליט להתמקד רק בגילאים 40-50, הוא הופך למומחה בתחום הזה, והלקוחות בטווח הגילאים הזה יראו בו כתובת מועדפת. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול אם אתה לא מגדיר נישה, אתה למעשה מאפשר לעצמך לקבל יותר לקוחות פוטנציאליים. היתרונות בגישה זו כוללים: קהל יעד רחב יותר - לקוחות מכל הסוגים יכולים לפנות אליך, מכיוון שאתה לא מצמצם את עצמך לתחום אחד בלבד. יותר הזדמנויות עסקיות - כאשר אתה מציע שירותים או מוצרים מגוונים, יש לך יותר ...
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה איך לבחור מקצוע שתהנה ממנו ותרוויח בו הרבה כסף? כדי לבחור עבודה שגם תהנה ממנה וגם תרוויח בה סכומי כסף גבוהים, צריך ... לבין דרישות העבודה, ועקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת איך בדיוק למצוא את העבודה האידיאלית עבורך, ומה צריך לקחת בחשבון כדי להשיג את שתי המטרות האלו. מהם כישורים ... ברמה בינונית, ותידרש להשתתף בתחרות זמר בינלאומית ברמה גבוהה, כנראה שתחווה לחץ ותסכול. לכן, חשוב שהעבודה ... כדאי לך לעבוד במשרות של שירות לקוחות או מכירות. אם אתה מעדיף עבודה עצמאית ושקטה, אולי תפקיד משרדי או עבודה ... זמן באופן אפקטיבי. איך להרוויח יותר כסף מהכישורים שלך? מעבר להנאה, יש גם את ההיבט של הכנסה כספית. אליעד כהן מסביר שכדי להרוויח יותר כסף בעבודה, חשוב להבין את עקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה בשוק העבודה, ככל שהביקוש ליכולות שלך גבוה יותר, וככל שפחות אנשים מסוגלים לספק את השירות שאתה נותן, כך תרוויח יותר כסף. לכן, אם יש לך מספר כישורים מיוחדים, עדיף לך לחפש תפקיד שמשלב את כולם ... הכישורים שלך. להבין את הביקוש ליכולות שלך בשוק ולבחור במשרות שמשלבות כמה שיותר מהן. להעדיף משרה ... אישי, והצלחה כלכלית. איך להרוויח יותר כסף בעבודה? איך ליהנות מהעבודה? איך לבחור מקצוע מתאים? עקרונות היצע וביקוש בשוק העבודה איך להגדיל את הערך שלי בעבודה? מה הכישורים ... אבל מבקשים ממך להשתתף בתחרות בינלאומית לרמה מקצועית גבוהה מאוד, אתה עלול להרגיש לחץ גדול מדי ולא ... בה תוכל להתקדם ולהתפתח. איך להרוויח יותר כסף בעבודה? כדי להרוויח יותר כסף, לא מספיק למצוא עבודה שמתאימה לכישורים שלך - צריך גם להבין את עקרונות ההיצע והביקוש. ככל שיש פחות אנשים שיודעים לבצע את העבודה שאתה מציע, וככל שהביקוש לשירות שלך גבוה יותר, כך תרוויח יותר. לדוגמה, אם אתה יודע לשיר ולרקוד, ... כמו כן, אם המטרה שלך היא גם להרוויח יותר כסף, עדיף לבחור עבודה שמצריכה כמה שיותר מהיכולות שלך, כי כך יהיה לך ערך ... בחירת קריירה בחירת מקצוע להרוויח כסף איך לקבל יותר כסף בעבודה פיתוח יכולות אישיות התאמה בין כישורים לעבודה עקרונות היצע וביקוש איך להרוויח יותר כסף בעבודה?
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא ... יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק. מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה? הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה. אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות שיכולים להצליח בגדול, גם אם הם לא ממוקדים בנישה אחת. האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף? התשובה לשאלה זו היא תלויה במגוון גורמים. עסק נישתי יכול להרוויח יותר אם יש ביקוש גבוה בשוק עבור הנישה שלו, והוא מצליח לבדל את עצמו. לעומת זאת, עסק רחב יכול להרוויח יותר אם הוא מציע מוצרים ושירותים שמכסים מגוון רחב של לקוחות ומצא את הדרך להבדל את עצמו בשוק. אליעד מציע דוגמאות מעשיות להמחשה: 1. חנות עגבניות בלבד: חנות שמוכרת רק עגבניות יכולה להרוויח יותר אם היא מתמחה בעגבניות איכותיות וייחודיות, אך ככלל, חנות שמוכרת רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד: אדם יכול להרוויח הרבה על כל רכב שהוא מוכר, אך סביר להניח שבעסק שמוכר רכבים פשוטים יד שניה בכמות גדולה יהיו הכנסות ... 3. מטפל רגשי כללי מול מטפל לחרדות: מטפל שמתמקד בבעיה מסוימת כמו חרדות יכול לצבור מוניטין חזק יותר ולטפול בצורה עמוקה יותר בבעיה, אולם הוא עשוי להפסיד לקוחות לעומת מטפל כללי שמטפל בכמה תחומים. מתי כדאי לבחור נישה? אם המטרה שלך היא לבנות מוניטין חזק ולהיתפס כמומחה בתחום מסוים, אז בחירת נישה עשויה ... טוב. לדוגמה, אם אתה רוצה להיות המטפל המוביל בתחום החרדות, התמחות בחרדות בלבד תסייע לך להיות מקודם בתחום ולהתבלט מול אחרים. אבל אם המטרה שלך היא פשוט להרוויח כסף ולא בהכרח להיות מומחה, ניתן להציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים. איך לשלב בין היתרונות של נישה לבין מגוון רחב? אסטרטגיה טובה היא להתחיל בנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, ניתן להרחיב את ההיצע בהדרגה: - מטפל שמתחיל בתחום החרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי. - חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים. - מסעדה שמתחילה בביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים. האם נישה הכרחית להצלחה בעסק? לסיכום, לא חייבים לבחור נישה כדי להצליח בעסק. כל עסק יכול להרוויח כסף אם הוא מנוהל נכון, גם אם הוא לא ממוקד בנישה צרה. נישה יכולה להיות כלי מצוין למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק. איך להצליח בעסק? איזו ... ההיבטים השונים שלו. השוואה בין עסקים נישתיים לעסקים רחבים כדי להבין האם נישה היא באמת הכרחית להצלחה, בואו נבחן מספר דוגמאות מהעולם העסקי: מה לדעתכם מרוויח יותר כסף - חנות שמוכרת אך ורק ירקות, או סופרמרקט שמוכר גם ירקות וגם מוצרים נוספים כגון בשר, חלב, לחם ומוצרי ניקיון? מה עדיף - מסעדה שמוכרת רק בשרים, או ... יותר, כי הוא ממתג את עצמו כמומחה בתחום מסוים. אך בפועל, ההצלחה של עסק לא תלויה רק בנישה שלו, אלא בהרבה מאוד פרמטרים נוספים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות, מיקום העסק והאסטרטגיה השיווקית שלו. מדוע אנשים חושבים שנישה היא חובה? רבים מאמינים שנישה עסקית היא מרכיב קריטי בהצלחה, מכיוון שהיא מאפשרת לעסק ... עצמו כמטפל לכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שאנשים יתקשו לראות בו מומחה. - לעומת זאת, אם הוא מתמקד רק בטיפול בחרדות, הוא יכול לכתוב עשרות מאמרים בנושא, לפרסם מחקרים, לצבור המלצות מלקוחות, ובכך למתג את עצמו כאוטוריטה בתחום. אך האם זה אומר שכל אחד חייב לבחור נישה כדי להצליח? לא בהכרח. ישנם עסקים כלליים שמצליחים מאוד, כמו סופרמרקטים גדולים, מרכזי קניות, חנויות כלבו ואפילו רשתות מזון מהיר שמציעות מגוון רחב של מנות. האם עסק נישתי מרוויח יותר כסף? התשובה היא - זה תלוי. עסק יכול להרוויח או להפסיד כסף גם אם הוא נישתי וגם אם הוא רחב. ההצלחה של העסק תלויה בגורמים רבים: האם יש ביקוש גבוה לנישה? האם העסק מצליח לבדל את עצמו? מהי איכות המוצרים והשירות? מהי רמת התחרות בשוק? כמה אנשים מוכנים לשלם עבור השירות או המוצר? דוגמאות מעשיות 1. חנות עגבניות בלבד - האם חנות שמוכרת רק עגבניות תצליח יותר מחנות ירקות שמוכרת גם גזרים, מלפפונים ובצל? זה אפשרי אם החנות מתמחה בעגבניות ייחודיות, איכותיות במיוחד, עם שירות מעולה ולקוחות שמוכנים לשלם על כך. אך ברוב המקרים, חנות שמציעה רק מוצר אחד תתקשה למשוך מספיק לקוחות. 2. מכירת רכבי יוקרה בלבד - אדם יכול להקים עסק למכירת רכבי יוקרה בלבד, ולמכור כל רכב ברווח של מיליון דולר. מצד שני, עסק אחר יכול למכור מכוניות ... המוביל בחרדות, יהיה לו קל יותר להתבלט אם יתמקד רק בנושא הזה, יכתוב עליו תוכן רב וישקיע בפרסום ייעודי. מתי לא חייבים לבחור נישה? אם המטרה היא פשוט להרוויח כסף, ולא בהכרח להיחשב מומחה, אפשר להציע מגוון רחב של מוצרים או שירותים. אנשים קונים בסופרמרקטים לא כי הם מתמחים בירקות או בבשרים, אלא כי זה נוח ויש ... של נישה לבין מגוון רחב? אחת האסטרטגיות הטובות ביותר היא להתחיל מנישה צרה, לצבור מוניטין ולהתמקד בהתחלה במוצר או שירות אחד. לאחר מכן, אפשר להרחיב את ההיצע בהדרגה . למשל: מטפל שמתחיל בהתמקדות בחרדות, ובהמשך מציע גם טיפול בדיכאון או טיפול זוגי. חנות שמתחילה ממכירת כלי בית, ובהמשך מוסיפה גם רהיטים. מסעדה שמתחילה כביסטרו בשרים, ובהמשך מוסיפה תפריט דגים. המסקנה הסופית לא חייבים נישה כדי להצליח. אפשר להרוויח כסף גם בעסק רחב וגם בעסק ממוקד, כל עוד מנהלים אותו נכון. נישה יכולה להיות כלי טוב למיתוג ולהתמקצעות, אך היא לא חובה לכל עסק. נישה עסקית מיתוג עסקי ... בהקמת עסק, למה לא חייב נישה עסקית? מומחה לתחום מסוים, במה אתה מומחה? מומחה לכל דבר, מומחה רב תחומי, איך להתמקצע? איך למתג את עצמך כמומחה בתחומך? איך להיות מומחה בתחומך? איך להפוך את עצמך למומחה? איך לעשות המון כסף? איזה עסקים יותר מצליחים? ייחודיות עסקית, יצירת בידול ייחודי, איך לבדל את עצמי? איך לשווק את עצמי? אימון עסקי, איך למתג את עצמי? איך לייחד את עצמי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לבחור את הלקוחות שלך, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לבחור את הלקוחות שלך, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטורינג, אימון אישי בטלפון, מאמן שיווקי בתחום לבחור את הלקוחות שלך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 23:20:34 - wesi1