אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לבחור תחום? ✔מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
כמו שכבר הסברתי הרבה פעמים, מי שרוצה לעשות כסף, צריך להיות יותר טוב מאחרים. כי אם לא תהיה יותר טוב מאחרים, אז יבוא מישהו אחר שהוא יותר טוב ממך והוא ימכור את המוצר שלו ללקוח, במקומך.

וכאן אני רוצה לחדד את הנקודה הבאה והיא, שאם אתה רוצה לעשות כסף אתה לא צריך לגשת לעניין דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב. אלא דרך נקודת המבט של למי אני מביא הכי הרבה תועלת. ומי הלקוח שאני יכול להביא לו הכי הרבה תועלת ושהוא יהיה מוכן לשלם הכי הרבה על התועלת הזו. שאלו 2 נקודות מבט שנראות דומות אבל הן שונות. כמו שתכף אסביר.

ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאתה תעשה יותר כסף, במה שאתה יותר טוב מאחרים. כי אם אתה יותר טוב מאחרים במשהו, הרי שכנראה שם תוכל להביא יותר תועלת מאחרים ושם כנראה יהיה יותר ביקוש מהיצע. והכסף מסתתר היכן שיש יותר ביקוש ופחות היצע.

וזה בעצם אומר, שאם אתה מנסה למצוא את הלקוח האידיאלי שלך, הרי שעליך לנסות להבין מי צריך את מה שאתה הכי טוב בו, מי צריך את מה שאתה יותר טוב מאחרים בו. וזה נכון, אבל זאת לא כל האמת.

ולמה? כי הכסף נמצא, היכן שאתה מביא יותר תועלת שמישהו מוכן לשלם עליה הכי הרבה ולא בהכרח היכן שצריך יותר דווקא אותך ולא מישהו אחר.

נניח שיש לך 4 מיומנויות שונות, אתה יודע לשיר, לרקוד, לצייר, ולהכין קפה, בבת אחת. עכשיו, נניח שיש מישהו שצריך את כל ה 4 מיומנויות האלו. עכשיו, כמה אנשים בעולם, יכולים לתת לו בדיוק את מה שאתה יכול לתת לו? נניח, שאף אחד. נניח שאתה היחיד בעולם, שיכול לתת לו את 4 הכישורים האלו בו זמנית. עכשיו, נניח שיש 100 לקוחות שצריכים מישהו שיש לו בדיוק את 4 המיומנויות שלך. ונניח שאין אף אחד אחר בעולם שיכול לתת להם, את מה שאתה יודע לתת. כי לך ורק לך יש את 4 המיומנויות האלו בלבד.

עכשיו, האם יהיה נכון לומר, שאתה תוכל לעשות הכי הרבה כסף, בלמכור את 4 הכישורים שלך בבת אחת? תשובה: לכאורה כן. כי יש לך שם הרבה ביקוש ואין הרבה היצע חוץ ממך. אבל זאת לא כל האמת.

כי יכול להיות שאתה תוכל להביא יותר תועלת למישהו שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר התועלת שאתה תוכל להביא לכל אלו שצריכים את כל המיומנויות שלך ביחד. ויכול להיות שאותו אחד, יהיה מוכן לשלם לך הרבה יותר על תועלת שאתה תביא לו, מאשר מישהו שצריך דווקא אותך בגלל כל המיומנויות שלך, אבל הוא לא יהיה מוכן או יכול לשלם לך כמו אותו אחד שאתה פחות מביא לידי ביטוי את כל היכולות שלך עבורו.

דהיינו, יתכן שיש מישהו שאתה יכול לייצר לו תועלת מאוד גדולה, ממיומנות אחת שיש לך, ושאתה תביא לו תועלת מאוד גדולה, שהוא יהיה מוכן לשלם עבורה הרבה כסף, יותר מאשר יהיו מוכנים לשלם לך כל האנשים שצריכים את כל 4 המיומנויות שלך ביחד.

וזה כן יהיה נכון לומר, שאם מישהו צריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, אז יש יותר סיכוי, שיהיו לך יותר מתחרים. כי יש יותר אנשים שיש להם את המיומנות הזאת, מאשר אנשים שיש להם את כל ה 4 מיומנויות שלך. אבל עדיין, יתכן שתוכל להביא יותר תועלת למי שצריך רק מיומנות אחת שלך בלבד, יותר מאשר כל מי שצריך את מה שאתה הכי טוב בו יותר מאחרים.

ולכן, אם תחשוב דרך נקודת המבט של במה אני הכי טוב יותר מאחרים, ומי צריך את מה שאני הכי טוב בו יותר מאחרים, אז אכן זאת נקודת מבט נכונה להתחיל לחפש בה. כי כנראה ככל שאתה יותר טוב במשהו, כנראה שיש לך שם פחות מתחרים וכנראה שיהיה לך שם, יותר ביקוש מאשר היצע וכנראה שתעשה שם יותר כסף.

אבל זאת לא כל האמת. כי האמת צריכה להיות, היכן אני יכול להביא הכי הרבה תועלת, למי אני יכול לייצר הכי הרבה תועלת. ואתה יכול לייצר הכי הרבה תועלת, לאו דווקא במקום שאתה הכי טוב בו. והלקוח משלם על התועלת שאתה מייצר לו ולא על הייחודיות שלך.

ולכן אם אתה מחפש כסף, אז הגיוני שתנסה כל הזמן להיות יותר טוב מאחרים, כי זה מגדיל את הסיכוי שתוכל להביא יותר תועלת ללקוחות שלך. אבל תחשוב דרך נקודת המבט של, איך אני מייצר עוד תועלת, איך אני נהיה יותר טוב, כדי שאני אוכל לייצר עוד תועלת. ואל תחשוב רק דרך נקודת המבט של, איך אני נהיה יותר טוב, כדי להיות מיוחד, בלי קשר לתועלת שאתה מייצר.

ולכן, אם אתה רוצה לעשות כסף, ואתה רוצה לדעת מי הלקוח האידיאלי שלך? שאל את עצמך, למי אני יכול להביא הכי הרבה תועלת. להביא הכי הרבה תועלת, כמובן ביחס לשאר האפשרויות של הלקוח. כי אם ללקוח יש אפשרויות יותר זולות ויותר טובות ממך, אז אולי הוא לא צריך דווקא אותך. אבל הפוקוס לא צריך להיות, איפה אני אביא לידי ביטוי הכי טוב את מה שאני הכי טוב בו, אלא איפה אני אביא הכי הרבה תועלת, שהלקוח מוכן לשלם עליה הכי הרבה. וזה לא בהכרח המקום שבו אתה הכי טוב.
איך לבחור אתה יכול מיוחד יתרון תחרותי אפשרויות לאיזה לקוחות לשווק מסתתר פוקוס לקוח משלם לבחור תחום לימודים לנסות אידיאל איזה עסק איזה עסק להקים איך לבחור איך לבחור את הלקוח איך לבחור את הלקוח האידיאלי איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך איך לבחור את הלקוחות שלך איך לבחור תחום איך לבחור תחום לימודים איך להיות איך להיות יותר איך להיות יותר טוב מאחרים איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אני מביא הכי הרבה תועלת בחירה ביקוש במה אני הכי טוב במה אתה הכי טוב במה להיות יותר טוב מאחרים האם חייב יתרון תחרותי האם חייב להיות יותר טוב מאחרים היצע היצע וביקוש הכי הרבה הכי הרבה כסף הלקוח הלקוח האידיאלי שלך הלקוח הכי טוב שלך הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף הלקוח שלך הלקוחות שלך הרבה כסף חייב יתרון תחרותי חייב להיות יותר טוב חייב להיות יותר טוב מאחרים יותר טוב מאחרים ייצור הכנסה יתרון יתרון תחרותי יתרונות כסף לאיזה לקוחות לפרסם לאיזה לקוחות לשווק לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוח האידיאלי לבחור את הלקוח האידיאלי שלך לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך לבחור תחום לבחור תחום לימודים להיות יותר להיות יותר טוב מאחרים להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לימוד לימודים למי אני מביא הכי הרבה תועלת למי אתה מביא הכי הרבה תועלת למידה לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לפרסם לקוח לקוח אידיאלי לקוחות לשווק מביא הכי הרבה תועלת מי הלקוח האידיאלי שלך מי הלקוח הכי טוב שלך מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף עסק עסקים תועלת תחום לימוד תחום לימודים תחרות תחרותי תחרותיות
לימודים אקדמיים, האם כדאי לעשות תואר אקדמי כדי לעשות כסף? האם כדאי לפתוח עסק או לעשות תואר? האם אפשרי לעשות כסף בלי תואר אקדמי? מתי חייב לעשות תואר אקדמי כדי לעשות כסף? האם כדאי להקים עסק במקום ללמוד תואר? מה לא כדאי ללמוד? האם כדאי ללמוד להיות יועץ עסקי? האם כדאי ללמוד לטפל באנשים? פיתוח קריירה, איך לבחור תחום לימודים? לפתח קריירה, ללמוד להיות מנטור, איך לעשות הרבה כסף? האם להיות שכיר או עצמאי? איך לעשות כסף בלי ללמוד? איך לעשות כסף בלי לימודים?
... כסף בלי תואר אקדמי? מתי חייב לעשות תואר אקדמי כדי לעשות כסף? האם כדאי להקים עסק במקום ללמוד תואר? מה לא כדאי ללמוד? האם כדאי ללמוד להיות יועץ עסקי? האם כדאי ללמוד לטפל באנשים? פיתוח קריירה, איך לבחור תחום לימודים? לפתח קריירה, ללמוד להיות מנטור, איך לעשות הרבה כסף? האם להיות שכיר או עצמאי? איך לעשות כסף בלי ללמוד? איך לעשות כסף בלי לימודים? ...
אימון למתקדמים, איזה חלק בשריר נמתח יותר? היכן מאמץ המתיחה של השריר? איזה חלק בשריר מתאמץ הכי הרבה? מהם טווחי התנועה בתוך השריר עצמו? האם ניתן לאמן חלק מהשריר? האם ניתן לאמן חלק ספציפי בשריר?
אימון למתקדמים, איזה חלק בשריר נמתח יותר? היכן מאמץ המתיחה של השריר? איזה חלק בשריר מתאמץ הכי הרבה? מהם טווחי התנועה בתוך השריר עצמו? האם ניתן לאמן חלק מהשריר? האם ניתן לאמן חלק ספציפי בשריר?
... למתקדמים, איזה חלק בשריר נמתח יותר? היכן מאמץ המתיחה של השריר? איזה חלק בשריר מתאמץ הכי הרבה? מהם טווחי התנועה בתוך השריר עצמו? האם ניתן לאמן חלק מהשריר? האם ניתן לאמן חלק ספציפי בשריר? מהם ... קדמית או כתף צדדית, קצות אצבעות החוצה או קצות אצבעות פנימה בתרגיל פשיטת רגליים, החלק העליון ביותר נמתח ביותר, החלק החיצוני לזווית המתיחה נמתח הכי הרבה, מי מרים את המשקל השרירים או החוליות של העמוד שדרה? מתי החוליות של עמוד השדרה מרימות את המשקל במקום ...
לרצות להיות אלוהים, כוחות על טבעיים, כוחות על אנושיים, לרצות כוח אין סופי, טלקינזיס, הזזת עצמים בכוח המחשבה, הזזה בכוח המחשבה, שליטה במציאות, לרצות הכי הרבה, להתחרות באלוהים
... כוחות על טבעיים, כוחות על אנושיים, לרצות כוח אין סופי, טלקינזיס, הזזת עצמים בכוח המחשבה, הזזה בכוח המחשבה, שליטה במציאות, לרצות הכי הרבה, להתחרות באלוהים מה המשמעות של לרצות להיות אלוהים? הרצון להיות אלוהים, כפי שמסביר אליעד כהן, אינו מסתכם רק בשאיפה לכוחות על ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת ... שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר ... כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך ... זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, לרצות לקנות ממך, באמצעות הסברים כאלו ואחרים, למה כדאי לקנות ממך ... חומרי שיווק, עליך לשאול את עצמך את השאלה הבאה. והיא: מה לדעתך יגרום לעסק שלך להרוויח יותר כסף, האם זה שיותר לקוחות יכירו את העסק שלך, או זה שהלקוחות שמכירים את העסק שלך, יסגרו איתך יותר עסקאות, או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר ... לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו בהסברה, למה לקנות ממך, עבור מי שכבר כן מכיר אותך. ובמידה ואתה רוצה להגדיל את החשיפה שלך ללקוחות, מה הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן מכירים אותך לרכוש ממך, מה צריך להיות התוכן של חומרי השיווק האלו? תשובה: גם זה נושא בפני עצמו. ובמהות, צריכים להבין מה התנגדויות המכירה של הלקוחות ובמה תלוי שהלקוח ירכוש ובהתאם לזה ליצור את חומרי השיווק המתאימים. ושוב, גם זה עוד נושא בפני ... נכון, שצריכים להבין, האם לדעתך נקודת השיפור שלך, היא לקבל חשיפה לעוד לקוחות, או לגרום ללקוחות שמכירים אותך, להתגבר על התנגדויות המכירה שלהם ולרכוש ממך את המוצר שלך. ...
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
בידול עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי
... עסקי או לירות לכל הכיוונים, בחירת נישה עסקית, מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? נישה שיווקית, איזה עסק לפתוח? פתיחת עסק, מה המומחיות שלך? מה הייחודיות שלך? איך להקים עסק? הקמת עסק, למה לא צריך לבחור נישה ייחודית? יעוץ עסקי האם נישה עסקית היא הכרחית להצלחה בעסק? הנושא של נישה עסקית הוא רעיון מאוד נפוץ בתחום השיווק והעסקים, אך יש בו גם הרבה מיתוסים ושאלות שדורשות תשובות. נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום או מוצר מסוים בעסק, למשל, ספר שמתמקד בתספורות לנשים בגילאים 30-50, או מאמן כושר שמתמחה בעבודה עם מתאמנים מתחילים. הרבה אנשים מאמינים שהצלחה בעסק מחייבת התמחות כזו. אליעד כהן טוען שזו לא בהכרח האמת, ועסק לא חייב להתמקד בנישה צרה כדי להצליח. השוואה בין עסקים נישתיים ורחבים כדי להבין אם נישה הכרחית או לא, אפשר להשוות בין סוגי עסקים שונים: - חנות שמוכרת רק ירקות ... חלב, לחם ומוצרי ניקיון. - מסעדה שמוכרת רק בשרים מול מסעדה שמציעה מגוון רחב של מאכלים. - חנות שמוכרת רק כלי בית מול חנות שמציעה גם רהיטים. לפי התפיסה הרווחת, עסק שמתמקד בנישה אחת אמור להיות מצליח יותר, משום שהוא ממוקד וממתג את עצמו כמומחה בתחום. אבל בסופו של דבר, הצלחת העסק לא תלויה רק בנישה שהוא בחר, אלא במגוון פרמטרים כמו איכות השירות, תמחור, ביקוש בשוק, רמת התחרות והמיקום של העסק. מה שמוביל אנשים לחשוב שנישה היא חובה? הסיבה לכך שעסקים רבים מאמינים בנישה עסקית נובעת מהמחשבה שכאשר עסק מתמקד בתחום מסוים, הוא הופך למומחה בו. לדוגמה, אם מטפל מציג את עצמו כמטפל בכל סוגי הבעיות הרגשיות, ייתכן שהלקוחות לא יראו בו מומחה. אם לעומת זאת הוא מתמקד בטיפול בחרדות, הוא יכול להתמחות בנושא, לפרסם תוכן ולקבל מוניטין כמומחה. אבל לא תמיד זו הדרך היחידה להצליח. יש עסקים כמו סופרמרקטים או מרכזי קניות ...
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
נישה עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק
... עסקית, איכות או כמות, בידול עסקי, מיתוג עסקי, ייחוד עסקי, איזה עסק לפתוח? מי הלקוחות שלך? האם לבחור נישה עסקית? בעד ונגד נישה עסקית, עסק נישתי, עסק בנישה מסוימת, איך לבדל את העסק שלך? איך לבחור נישה עסקית? בחירת נישה לעסק האם עדיף ליצור נישה עסקית או לא? כשמדובר בהקמת עסק, אחת השאלות המורכבות היא האם עדיף ליצור נישה עסקית ייחודית או להימנע ממנה ולהציע שירותים כלליים למגוון רחב של לקוחות. הבחירה הזאת יכולה להשפיע בצורה משמעותית על הצלחת העסק. אליעד כהן מציע לבחון את היתרונות והחסרונות של כל גישה ולהבין את ההשלכות שלה. מה המשמעות של נישה עסקית? נישה עסקית מתייחסת להתמקדות בתחום מסוים ולהציע שירותים או מוצרים שמיועדים לקהל יעד ספציפי. לדוגמה, אם אדם הוא חשמלאי, הוא יכול לבחור להציג את עצמו כחשמלאי כללי, ואז יוכל להציע שירותים ללקוחות עם מגוון בעיות חשמל. מצד שני, אם הוא יבחר להתרכז בתחום ספציפי כמו מומחה להתקנת תשתיות חשמל למערכות מיזוג אוויר, הוא ייצור לעצמו נישה ברורה וממוקדת, וזה יכול להוביל להצלחות בעסקים. גם בתחום אימוני כושר, מאמן שמגדיר את עצמו כמאמן כושר לכל הגילאים פונה לקהל יעד רחב. אך אם הוא מתמקד רק בגילאים 40-50, הוא יהפוך למומחה בתחום זה, ... היעד להעדיף אותו. היתרונות של גישה רחבה ללא בידול כאשר לא מבדילים את העסק ומפנים את השירותים למגוון רחב של לקוחות, היתרונות הם: קהל יעד רחב יותר: השירותים מוצעים לכלל
ראיית העתיד, איזהו חכם הרואה את הנולד, איך אנשים מצליחנים חושבים? איך להצליח בכל תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה
ראיית העתיד, איזהו חכם הרואה את הנולד, איך אנשים מצליחנים חושבים? איך להצליח בכל תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה
... תחום? איך לראות עתידות? איך להשיג יתרון תחרותי? חוקי ההצלחה, איך לא להיכשל בשום דבר? להבין דבר מתוך דבר, פיתוח יכולות חשיבה מהם חוקי ההצלחה ואיך להבין את העתיד? במהלך ההרצאה, אליעד כהן ... לחזות מה יקרה. דוגמה לכך היא איש עסקים שמסוגל לראות לא רק את המצב הנוכחי אלא גם את התוצאה שתצא מכל החלטה שהוא מקבל. אם הוא עושה פעולה מסוימת, הוא יודע בדיוק איך זה ייראה בהמשך הדרך, מה שיביא לו יתרון תחרותי. מהו חוק הצלחה ולקיחת אחריות על העתיד? המרצה מציין כי כל כישלון נובע ממחסור ביכולת להסתכל על העתיד. כשאדם נכשל במבחן או במצב מסוים, זה קרה כי ... מדויקת עד שצפייה עתידית תוכל לספק יתרון עצום. זו לא חיזוי מוחלט אלא הבנה טובה מאוד של היכולת לחזות מה יקרה בהסתמך על נסיבות הקיימות. איך לפתח ראיית עתיד? מהם חוקי ההצלחה? איך לא להיכשל בשום דבר? מה זה ... דבר. אליעד מביא את הדוגמה של אנשי עסקים, המסוגלים לזהות הזדמנויות עוד לפני שאחרים בכלל מודעים לקיומן. איש עסקים מצליח יודע לצפות את ההתפתחויות העתידיות בשוק ולהבין כיצד פעולה מסוימת תביא לתוצאה הרצויה. לדוגמה, אדם שקונה נכס ומשקיע בו באופן מודע מתוך הבנה מה יקרה ... מה החשיבות של ראיית העתיד בהשגת יתרון תחרותי? ראיית העתיד מעניקה לך יתרון משמעותי בכל תחום בו תתמודד, כי מי שצופה נכון את ההתפתחויות יכול להיערך להן מראש, ולהשיג יתרון תחרותי על פני אלו שאינם מסוגלים לראות את ההשלכות הרחבות של פעולותיהם. לדוגמה, במשחק אסטרטגיה שבו שני אנשים מתחרים, המנצח יהיה זה שיודע לחזות נכון ... עצמו. היכולת הזו חיונית בכל תחום: בעסקים, בלימודים, במערכות יחסים ובחיים בכלל. למעשה, אליעד מדגיש שכל הצלחה בעולם וכל כישלון בעולם, ללא יוצא מן הכלל, תלויים אך ורק ביכולת לראות מראש את תוצאות הפעולות שננקוט. ...
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני?
... לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? למה שירצו דווקא אותי? מה מיוחד בי? האם חייב בידול עסקי? נישה עסקית, ייחוד עסקי, מה הייחודיות שלי? במה אני הכי טוב? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר בינוני? איך לשווק את עצמי? למה שיקנו דווקא ממני? מה מיוחד בי? ההרצאה של אליעד כהן ... לא רק בהקשר של מכירה או שיווק, אלא גם בזוגיות, עבודה, ותחומים אחרים. מהו היתרון שלנו על פני אחרים וכיצד ניתן להתמודד עם השאלה הזו? מהו בידול עסקי? בידול עסקי הוא רעיון שגורם לאנשים לנסות לבדל את עצמם, בין אם מדובר במוצר, שירות או אפילו אדם. הרעיון הוא ליצור נישה עסקית ייחודית שתהפוך אותך לאטרקטיבי בפני קהל מסוים. לדוגמה, אם ... שמתמחה בגברים מבוגרים, אתה עלול למשוך את הקהל הזה, אך במקביל, תצמצם את טווח הלקוחות שלך. אבל השאלה היא, האם באמת חייבים להיות הכי טובים או ... הכי טוב? ההנחה הרווחת היא שצריך להיות טוב ביותר על מנת להצליח בשיווק או בעסקים. אך למעשה, לא תמיד חייבים להיות המוצר או השירות הטוב ביותר. לדוגמה, חלב מקולקל יכול להימכר פשוט כי הוא קרוב יותר למדף והלקוח לא טרח לבדוק את התאריך. כאשר אנחנו בוחנים את הבחירות שלנו, פעמים ... אדם שוקל רכישת מוצר, קבלת עבודה, או בחירה במישהו כמועמד לדייט, הוא בודק את התועלת שהצעד הזה ייתן לו בהשוואה למחיר או במאמץ שהוא יצטרך להשקיע על מנת למצוא אלטרנטיבה טובה יותר. לדוגמה, לקוח עשוי לבחור במוצר הקרוב ביותר אליו בגלל הנוחות, גם אם המוצר אינו בהכרח הטוב ביותר. איך להתמודד עם השאלה למה דווקא אתה? כששואלים אותך בראיון עבודה מה היתרונות שלך?, אפשר להחזיר את השאלה: מה היתרונות של החברה שאתה מציע לי לעבוד בה? או מה מציע המקום הזה שיגרום לי לבחור דווקא בו?. מה שאתה מציע, לא בהכרח חייב להיות ייחודי, מה שחשוב הוא שהתועלת שאתה מספק תתאים למה שהמעסיק או הלקוח מחפש. מה צריך כדי להצליח? על פי אליעד כהן, כדי להצליח בשיווק עצמי ... אלא רק להימצא במקום הנכון בזמן הנכון. חשוב שתהיה נגיש, שאתה תוכל לספק תועלת שמספקת את הציפיות של הלקוחות או המעסיקים במחיר סביר ובזמינות גבוהה. הלקוחות לא תמיד מחפשים את המוצר הכי טוב, אלא את המוצר שמתאים להם באופן ... לסיכום ההצלחה בשיווק או בקבלת עבודה לא בהכרח תלויה בהיותך הכי טוב או בעל יתרון ברור. פעמים רבות, ההצלחה טמונה בזמינות, נוחות, והיותך האדם הנכון ... אתה לא חייב להיות המומחה הטוב ביותר, אבל אתה כן צריך להיות מוכן להציע תועלת שמתאימה למי שמחפש אותך. שיווק עצמי בידול עסקי נישה עסקית איך למכור את עצמך פסיכולוגיה של המכירה איך להצליח בראיון ... להיות הכי טובים? השאלה למה דווקא אני? עולה בתחומים רבים בחיים, בין אם זה בעסקים, ראיונות עבודה, מערכות יחסים או אפילו בסיטואציות יומיומיות כמו קניית מוצרים. פעמים רבות, אנשים שואלים את עצמם: למה שהלקוח יקנה דווקא ממני ולא מהמתחרים? למה שהמעסיק יקבל אותי לעבודה ולא ...
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה
איך לעשות כסף וליהנות מהעבודה? איזה מקצוע מתאים לי? איזו קריירה מתאימה לך? באיזה מקצוע תרוויח הכי הרבה כסף? איך לבחור קריירה? איך לבחור מקצוע? באיזה תפקיד אפשר לעשות הכי הרבה כסף? באיזה מקצוע עושים הכי הרבה כסף? פיתוח קריירה איך לבחור מקצוע שתהנה ממנו ותרוויח בו הרבה כסף? כדי לבחור עבודה שגם תהנה ממנה וגם תרוויח בה סכומי כסף גבוהים, צריך קודם להבין את שני הגורמים המרכזיים שמשפיעים על ההנאה וההכנסה שלך: התאמה בין הכישורים שלך לבין דרישות העבודה, ועקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת איך בדיוק למצוא את העבודה האידיאלית עבורך, ומה צריך לקחת בחשבון כדי להשיג את שתי המטרות האלו. מהם כישורים ... יותר ממה שאתה מסוגל לבצע, עלולה לגרום לך לתסכול ולחוסר סיפוק. לדוגמה, אם אתה זמר ברמה בינונית, ותידרש להשתתף בתחרות זמר בינלאומית ברמה גבוהה, כנראה שתחווה לחץ ותסכול. לכן, חשוב שהעבודה שלך תהיה מאוזנת: לא קלה מדי (כדי שלא תשתעמם), ולא קשה מדי (כדי שלא תתייאש). אם חייבים לבחור, אליעד כהן ממליץ להעדיף עבודה מאתגרת יותר, כי שם יש אפשרות להתפתח ולצמוח. ... אנשים אחרים. זהה איזה סוג של עבודה מתאים לכישורים שלך: אם אתה אוהב לדבר עם אנשים, כדאי לך לעבוד במשרות של שירות לקוחות או מכירות. אם אתה מעדיף עבודה עצמאית ושקטה, אולי תפקיד משרדי או עבודה ... שלך, כך תהנה יותר מהעבודה ולא תחוש שעמום. לדוגמה, אם יש לך כישורים בנהיגה, דיבור עם אנשים וניהול זמן, כדאי לך לבחור בעבודה כמו ניהול מכירות שטח, כי היא משלבת נסיעות בדרכים, תקשורת עם אנשים, וניהול זמן באופן אפקטיבי. איך להרוויח יותר כסף מהכישורים שלך? מעבר להנאה, יש גם את ההיבט של הכנסה כספית. אליעד כהן מסביר שכדי להרוויח יותר כסף בעבודה, חשוב להבין את עקרונות ההיצע והביקוש בשוק העבודה בשוק העבודה, ככל שהביקוש ליכולות שלך גבוה יותר, וככל שפחות אנשים מסוגלים לספק את השירות שאתה נותן, כך תרוויח יותר כסף. לכן, אם יש לך מספר כישורים מיוחדים, עדיף לך לחפש תפקיד שמשלב את כולם ... במירב הכישורים שלך, מכיוון שכך תוכל לדרוש שכר גבוה יותר, כיוון שיש פחות אנשים המסוגלים למלא תפקידים אלו. האם כדאי לבחור עבודה קלה או מאתגרת? אם אתה מתלבט בין עבודה קלה מדי למאתגרת מדי, ההמלצה של ... להתקדם ולהתפתח, מה שיכול לגרום לתסכול ושעמום לאורך זמן. סיכום פרקטי למציאת קריירה מצליחה ומהנה בסופו של דבר, כדי לבחור עבודה מהנה ומתגמלת כלכלית, עליך: לרשום בפירוט את הכישורים שלך. לחפש משרה שתואמת למרבית הכישורים שלך. להבין את הביקוש ליכולות שלך בשוק ולבחור במשרות שמשלבות כמה שיותר מהן. להעדיף משרה מאתגרת ... על פני משרה קלה שלא תאפשר התקדמות. בדרך זו תמצא את השילוב הטוב ביותר בין הנאה, סיפוק אישי, והצלחה כלכלית. איך להרוויח יותר כסף בעבודה? איך ליהנות מהעבודה? איך לבחור מקצוע מתאים? עקרונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מי הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח הכי טוב שלך? איך לבחור את הלקוחות שלך? לאיזה לקוחות לפרסם? לאיזה לקוחות לשווק? למי אתה מביא הכי הרבה תועלת? במה אתה הכי טוב? למי אני מביא הכי הרבה תועלת? במה אני הכי טוב? היצע וביקוש, איך לבחור את הלקוח האידיאלי שלך? מי הלקוח שישלם לך הכי הרבה כסף? האם חייב להיות יותר טוב מאחרים? האם חייב יתרון תחרותי? איזה עסק להקים? איך לבחור תחום לימודים? במה להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות יותר טוב מאחרים? איך לעשות הרבה כסף?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לבחור תחום?, איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לבחור תחום?, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, אימון אישי למתבגרים, טיפול רגשי בנושאי איך לבחור תחום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 19:37:20 - wesi1