אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה הנחה לתת ללקוח? ✔הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי.

מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח?

אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון.

אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה?

אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה:
  • האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה?
  • האם מנסים להטעות אותי?
  • אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר?
  • האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי?
מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב.

כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך:
  • "אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים".
  • "ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש".
  • "מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע".
  • "אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן".
  • "אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך".
הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני.

מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי?

חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה.

מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח?

ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות ("זה המחיר ואין הנחות"), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים להרגיש שקיבלו "דיל טוב", ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן.

כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח?

חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם:
  • לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל "עסקה טובה".
  • לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים.
התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות.

איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני קונה, אבל בפעם הבאה אחפש עסק אמין יותר". לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד.

מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח?

חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות:
  • הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח.
  • הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך.
  • חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח.
  • יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך.
  • הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב.
כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית.
איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן?

אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח.

למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח?

כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים.

מה הבעיה העיקרית כשנותנים הנחה בצורה לא נכונה?

כאשר לקוח מקבל הנחה, הוא עלול לחשוב לעצמו כמה מחשבות שליליות:
  • אם קיבלתי הנחה, אולי המחיר המקורי היה מנופח מלכתחילה?
  • למה נתנו לי הנחה? האם ניסו קודם לבדוק אם אני תמים או לא?
  • האם עכשיו, אחרי שקיבלתי הנחה, אולי אפשר לקבל הנחה גדולה יותר?
  • האם המחיר הנוכחי אחרי ההנחה הוא המחיר ההוגן, או שגם עכשיו אני משלם יותר מדי?
במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה לגרום ללקוח לחשוד בך, לפקפק באמינות שלך, ואף להרגיש מרומה או מנוצל.

איך נכון להסביר ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי שההנחה תהיה אפקטיבית, חייבים לנמק אותה בצורה ברורה והגיונית. לדוגמה:
  • "אני נותן לך הנחה כי מדובר במבצע זמני עקב הקורונה."
  • "אתה מקבל הנחה כי אתה לקוח ותיק שלנו."
  • "מכיוון שאתה קונה בכמויות גדולות, אתה זכאי להנחת כמות."
  • "ההנחה היא חד - פעמית ומוגבלת בזמן, רק עד סוף החודש."
  • "אני נותן הנחה כי אתה משלם במזומן."
הסבר ברור של ההנחה גורם ללקוח להרגיש בטוח שהמחיר המקורי היה הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו.

מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח?

אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם מדובר בשוק שבו הרווח הממוצע הוא 5%, ואתה נותן הנחה של 6%, זה עלול להיראות ללקוח לא הגיוני. הוא מיד ישאל את עצמו: "האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו?" ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל.

אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח?

יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: "זה המחיר שלי ואין הנחות, " אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם המחיר, מכיוון שזה משדר שהמחיר המקורי אמין והוגן.

מנגד, יש לקוחות מסוימים שדווקא חייבים להרגיש שקיבלו הנחה, אפילו אם מראש המחיר היה גבוה יותר כדי לאפשר זאת. אלו לקוחות שחשוב להם להרגיש שהם קיבלו "דיל טוב" ומיוחד. לכן, חשוב להבין עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם.

איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח?

צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו:
  • לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה.
  • לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים.
איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר." לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן.

סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה?

בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על:
  • הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל.
  • נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה.
  • התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם.
  • לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות.
אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב.
איך לנהל משא ומתן על מחיר מנהל לקבוע מחיר האם לתת הנחה מתי לתת הנחה חיזוק הביטחון העצמי מוגדרת להגדיל את הסיכוי איך להוריד מחיר להיות בטוח בעצמך חושש איזו הנחה לתת ללקוח איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך להוריד את המחיר איך להוריד מחיר איך ללמוד איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לקבוע מחיר איך לתמחר איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח האם להוריד מחיר האם לנמק האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוח במשא ומתן הנחה ללקוחות הנחות כמה הנחה לתת כמה הנחה לתת ללקוח להוריד את המחיר להוריד מחיר ללמוד ללמוד לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה לתת הנחה ללקוח למידה לנהל לנהל משא ומתן לנמק לנמק את ההנחה ללקוח לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות לתת ללקוח לתת ללקוחות ממי ללמוד מנהל משא ומתן מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח ניהול ניהול משא ומתן סיבה סיבות סיבת ההנחה ללקוח קביעת מחיר תמחור
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה ... נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה ... לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה וכן אני רוצה לתת ללקוח הנחה, השאלה הבאה שצריך לשאול היא, כמה הנחה לתת ללקוח. כי יש כל מיני שיקולים כאלו ואחרים לגבי איזו הנחה לתת ללקוח ואיך גובה ההנחה ישפיע על כל מיני עניינים שונים. והשיקולים הם, פחות או יותר זהים לשאלות לגבי האם לתת ... ואיך הלקוח יפרש את גובה ההנחה? איך גובה ההנחה ישפיע על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך ... 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו ...
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
... צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו ... דרכים ולוגיקות איך לתת ללקוח הנחה, במידה וכן רוצים לתת הנחה ללקוח. וצריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה וכמה הנחה לתת ללקוח וגם איך למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו. כי גם למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו, גם זו מיומנות ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
...בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה. חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
...שהוא פראייר והוא לא ירצה לשלם מחיר על המוצר, יותר גבוה ממחיר שלקוח אחר משלם. ולכן לפעמים הלקוח יתעקש לקבל הנחה, דווקא כדי להיות בטוח שאין הנחה. ולפעמים ההתעקשות שלא לתת הנחה ללקוח, גורמת ללקוח עוד יותר להעריך את איכות המוצר. כי אז המחיר של המוצר, הוא כאילו מחיר אובייקטיבי ולא מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח. בנוסף, לפעמים לקוח ירצה לדעת שהוא מבצע את העסקה במחיר הוגן ושהמוכר לא מרוויח על הלקוח יותר מידי כסף, הכל כמובן מנקודת המבט של הלקוח. לדוגמה, הלקוח רוצה להאמין שהמוכר מרוויח 10 אחוז...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
...רק בגלל שאנחנו מייצרים מוצר יותר טוב, מה שמצריך אותנו לעלות ייצור יותר גבוהה? מה האמת? ואז בכל תרחיש אפשרי, עלינו לנסות להסביר ללקוח בכל דרך אפשרית, את היתרונות של המוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה מה האמת מאחורי הסיפור שלנו ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו יותר כסף, אלא בגלל שעלות הייצור יותר גבוהה, בגלל שאיכות המוצר יותר טובה. והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
...להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד. חבר או איש מכירות אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך כמו לאיש מכירות ולא כמו לחבר. כי אם היית מוכר...
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
...או שירות ובין אם כשהוא מתפשר על שכרו בראיון עבודה - הוא עלול לשדר מסר שלילי ללקוח או למעסיק הפוטנציאלי. המסר הזה עשוי להיות: המוצר שלי לא באמת שווה את המחיר שאני מבקש או אני לא מספיק מקצועי כדי לקבל את השכר שביקשתי. כאשר מעסיק מסרב לקבל מועמד בטענה שהוא לא מספיק מקצועי, יש למועמד שתי אופציות: להתעקש ולהוכיח את כישוריו. להציע שכר נמוך יותר כדי להתקבל. הבעיה באופציה השנייה היא שבמקום לשכנע את המעסיק שהוא כן מקצועי, המועמד למעשה מחזק את הרושם שהוא אינו מספיק טוב, כי אם היה בטוח בעצמו - הוא לא היה מסכים...
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
...של המוצר? והתשובה היא פשוטה ביותר, עלינו לעשות את הניסוי המחשבתי הבא: נניח שהיינו באים לאותו הלקוח ואומרים לו שהרכב עולה 1 שח בלבד, או לצורך העניין מחיר הרבה יותר זול מהמחיר שהלקוח קיבל מאיתנו, האם עדיין הלקוח לא היה רוכש את המוצר? ואפילו נגזים את זה, נניח שהיינו משלמים ללקוח כסף, כדי שהוא ישתמש במוצר, האם הלקוח היה רוכש את המוצר? לפעמים התשובה תהיה, שלא. דהיינו, הלקוח אומר, לא משנה כמה הרכב עולה, גם אם הוא בחינם וגם אם תשלם לי עליו, אני לא אנהג ברכב בצבע אדום. אבל אם הלקוח אומר לך בניסוי המחשבתי...
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
...היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. במובן, שיכול להשתמע, שאם לא היתה הנחה על המוצר, אז לא היה כדאי לרכוש את המוצר, לא בגלל המחיר הרגיל שלו, אלא בגלל שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, נניח שאיש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לרכוש את הספה הזאת, כי היא כרגע במבצע של 50% הנחה. מכך יכול להשתמע ללקוח, שכאילו אם לא היתה הנחה, לא היה כדאי לו לרכוש את הספה...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
...עצמו האם הוא יכול למכור את השעות האלה ללקוחות אחרים במחיר מלא בעתיד. אם כן, הוא למעשה נועל את עצמו במחיר נמוך, מפספס הזדמנות לקבל תשלום מלא, ובכך מפסיד כסף בטווח הארוך. במקרים כאלה, עסקה שנראית מפתה כעת עלולה להתגלות כהחלטה גרועה בהמשך. השאלות שצריך לשאול לפני מתן הנחה אליעד מסביר שיש שלוש שאלות קריטיות שחובה לשאול לפני שנותנים הנחה כמותית: האם אני יכול למכור את המוצרים או השירותים במחיר מלא ללקוחות אחרים? האם אני באמת זקוק לעסקה הזאת, או שזו עסקה שניתן לוותר עליה לטובת רווחים גבוהים יותר בהמשך...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמה הנחה לתת ללקוח?, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: כמה הנחה לתת ללקוח?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי להרזיה, תמיכה נפשית בנושא כמה הנחה לתת ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8750 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 20:05:03 - wesi1