אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת הנחה ✔הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
מתי וכיצד נכון לתת הנחה ללקוח במשא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים קרובות עולה נושא ההנחה. אליעד כהן מסביר בהרחבה את הדרך הנכונה והמדויקת לתת הנחות ללקוחות, ומדגיש שזהו תהליך מורכב שמחייב מיומנות ומחשבה. הנחה היא לא רק הורדה פשוטה במחיר - יש מאחוריה משמעות עמוקה שמשפיעה ישירות על סיכויי סגירת העסקה, על אמון הלקוח ועל המשך הקשר העסקי.

מדוע חשוב לדעת כיצד לתת הנחה ללקוח?

אליעד מדגיש שלא מספיק רק לדעת אם לתת הנחה או כמה לתת, אלא קריטי במיוחד לדעת כיצד להעניק את ההנחה. כאשר נותנים הנחה ללקוח, רוצים קודם כל שהלקוח יסגור את העסקה, שיהיה מרוצה, וירגיש שהוא מקבל עסקה טובה ומשתלמת. אך נתינה לא נכונה של הנחה עלולה ליצור אצל הלקוח דווקא תחושות שליליות, חשדות, ופגיעה באמון.

אילו בעיות עלולות להיגרם מנתינת הנחה לא נכונה?

אם לקוח מקבל הנחה מבלי להבין מדוע קיבל אותה, הוא עלול לחשוב מחשבות שליליות, לדוגמה:
  • האם המחיר המקורי היה מוגזם ומנופח בכוונה?
  • האם מנסים להטעות אותי?
  • אולי יכולתי להשיג הנחה גדולה עוד יותר?
  • האם המחיר הנוכחי הוא הוגן או עדיין גבוה מדי?
מחשבות אלו פוגעות באמון, ועלולות לגרום ללקוח לא לסגור את העסקה, או לסגור אותה פעם אחת בלבד בלי לחזור שוב.

כיצד לנמק ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי למנוע חשדנות אצל הלקוח, ההנחה חייבת להיות מנומקת היטב. למשל, ניתן להסביר כך:
  • "אתה מקבל הנחה כי אנחנו כרגע במבצע מיוחד לחגים".
  • "ההנחה היא בזכות הכמות הגדולה שאתה רוכש".
  • "מדובר בהנחה זמנית, רק עד סוף השבוע".
  • "אני נותן לך הנחה מכיוון שאתה משלם מראש במזומן".
  • "אתה לקוח ותיק ואנחנו מעריכים אותך".
הסבר מנומק יוצר תחושה טובה ומחזק את הביטחון אצל הלקוח, שהוא אכן קיבל הטבה אמיתית והמחיר המקורי היה הוגן והגיוני.

מה הבעיה במתן הנחה גדולה מדי?

חשוב שההנחה תיראה הגיונית ביחס לשוק שבו העסק פועל. לדוגמה, אם מקובל להרוויח 5% בתחום מסוים ואתה מעניק הנחה של 6%, הדבר יראה לא הגיוני ללקוח. במקרה כזה, הלקוח יחשוד שאתה עובד בהפסד, או שהמחיר ההתחלתי שלך היה מנופח מראש. מתן הנחה לא הגיונית עלול לגרום לחשדנות, לפגוע באמינות שלך ובסופו של דבר לפגוע בסגירת העסקה עצמה.

מתי לא כדאי לתת הנחה כלל ללקוח?

ישנם מצבים שבהם נכון לא לתת הנחה כלל. כאשר אתה מציג את המחיר שלך כמחיר סופי ללא פשרות ("זה המחיר ואין הנחות"), אתה משדר אמינות, ביטחון עצמי ושקיפות. לקוחות מסוימים יעריכו זאת יותר מאשר קבלת הנחה. מנגד, קיימים לקוחות מסוימים שחייבים להרגיש שקיבלו "דיל טוב", ואם לא יקבלו הנחה כלשהי, לא יקנו. לכן יש להתאים את המדיניות שלך לסוג הלקוח הספציפי איתו אתה מנהל משא ומתן.

כיצד להתאים את מדיניות ההנחות לסוג הלקוח?

חשוב מאוד לזהות מראש את סוג הלקוח ולפעול בהתאם:
  • לקוח שמחפש תמיד לקבל הנחות: מומלץ מראש לתמחר את המוצר במחיר מעט גבוה יותר ולתת לו הנחה ברורה ומוגדרת, כך שירגיש שקיבל "עסקה טובה".
  • לקוח שמעריך אמינות ושקיפות: מומלץ להימנע לחלוטין ממתן הנחות ולהסביר שהמחיר הוא קבוע, הוגן, וללא משחקים.
התאמת האסטרטגיה תעזור לך להגדיל את סיכויי סגירת העסקה, לשמר את הלקוחות לאורך זמן וליצור איתם קשר ארוך טווח שמבוסס על אמינות.

איך נתינת הנחה בצורה לא נכונה תפגע בקשר עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה וללא הסבר ברור, הלקוח אולי יסגור את העסקה הפעם, אך לא יחזור לקנות בעתיד. הוא עשוי לחשוב לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני קונה, אבל בפעם הבאה אחפש עסק אמין יותר". לעומת זאת, הנחה מנומקת וברורה תחזק את האמון, תיצור תחושה טובה אצל הלקוח ותגרום לו לשוב ולבצע עסקאות נוספות בעתיד.

מה חשוב לזכור כאשר נותנים הנחה ללקוח?

חשוב לזכור מספר נקודות מפתח בנוגע למתן הנחות:
  • הנחה חייבת להיות מנומקת וברורה ללקוח.
  • הנחה צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך.
  • חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח.
  • יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך.
  • הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב.
כאשר הנחה ניתנת באופן חכם ונכון, הלקוח מרגיש שהוא השיג עסקה הוגנת ומשתלמת, האמון גדל, והסיכוי שיחזור לקנות אצלך עולה משמעותית.
איך לתת הנחה ללקוח בצורה נכונה במשא ומתן?

אליעד כהן מסביר לעומק את הנושא של מתן הנחות במשא ומתן עסקי - איך להעניק ללקוח הנחה בצורה חכמה, מתי לעשות זאת, מה המשמעות של הנחה, ואיך להימנע מטעויות שיפגעו באמון ובקשר עם הלקוח.

למה צריך לדעת איך לתת הנחה ללקוח?

כאשר נותנים הנחה ללקוח, לא מספיק להחליט רק על עצם ההנחה או על גובה ההנחה. חשוב לא פחות - לדעת כיצד לתת את ההנחה, ואיך לנמק אותה בצורה נכונה ומשכנעת. הסיבה לכך היא שמתן הנחה עלול ליצור אצל הלקוח דווקא תחושה שלילית, במיוחד אם היא נעשית בצורה לא נכונה או ללא הסבר מתאים.

מה הבעיה העיקרית כשנותנים הנחה בצורה לא נכונה?

כאשר לקוח מקבל הנחה, הוא עלול לחשוב לעצמו כמה מחשבות שליליות:
  • אם קיבלתי הנחה, אולי המחיר המקורי היה מנופח מלכתחילה?
  • למה נתנו לי הנחה? האם ניסו קודם לבדוק אם אני תמים או לא?
  • האם עכשיו, אחרי שקיבלתי הנחה, אולי אפשר לקבל הנחה גדולה יותר?
  • האם המחיר הנוכחי אחרי ההנחה הוא המחיר ההוגן, או שגם עכשיו אני משלם יותר מדי?
במילים אחרות, נתינת הנחה ללא הסבר ברור או ללא הצדקה טובה עלולה לגרום ללקוח לחשוד בך, לפקפק באמינות שלך, ואף להרגיש מרומה או מנוצל.

איך נכון להסביר ללקוח את סיבת ההנחה?

כדי שההנחה תהיה אפקטיבית, חייבים לנמק אותה בצורה ברורה והגיונית. לדוגמה:
  • "אני נותן לך הנחה כי מדובר במבצע זמני עקב הקורונה."
  • "אתה מקבל הנחה כי אתה לקוח ותיק שלנו."
  • "מכיוון שאתה קונה בכמויות גדולות, אתה זכאי להנחת כמות."
  • "ההנחה היא חד - פעמית ומוגבלת בזמן, רק עד סוף החודש."
  • "אני נותן הנחה כי אתה משלם במזומן."
הסבר ברור של ההנחה גורם ללקוח להרגיש בטוח שהמחיר המקורי היה הוגן, ושההנחה היא הטבה אמיתית ולא ניסיון להונות אותו.

מתי הנחה יכולה לגרום דווקא לאבד את הלקוח?

אליעד מדגיש כי לפעמים דווקא ההנחה יכולה להרוס את העסקה. לדוגמה, אם מדובר בשוק שבו הרווח הממוצע הוא 5%, ואתה נותן הנחה של 6%, זה עלול להיראות ללקוח לא הגיוני. הוא מיד ישאל את עצמו: "האם אתה מוכר בהפסד? מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו?" ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל.

אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת.

האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח?

יש גם מצבים שבהם הכי נכון הוא לא לתת הנחה בכלל. לדוגמה, כאשר אתה מצהיר ללקוח: "זה המחיר שלי ואין הנחות, " אתה משדר ביטחון ואמינות בכך שאתה עומד מאחורי המחיר שלך. לקוחות רבים מעריכים עסקים שלא משחקים עם המחיר, מכיוון שזה משדר שהמחיר המקורי אמין והוגן.

מנגד, יש לקוחות מסוימים שדווקא חייבים להרגיש שקיבלו הנחה, אפילו אם מראש המחיר היה גבוה יותר כדי לאפשר זאת. אלו לקוחות שחשוב להם להרגיש שהם קיבלו "דיל טוב" ומיוחד. לכן, חשוב להבין עם איזה לקוח אתה מתמודד ולבחור את האסטרטגיה בהתאם.

איך מתאימים את ההנחה לסוג הלקוח?

צריך לזהות האם הלקוח שמולך הוא מסוג האנשים שמחפשים תמיד לקבל הנחה, או שהוא מעדיף מחיר קבוע ואמין ללא משחקים. בהתאם לכך, תחליט כיצד להתנהל איתו:
  • לקוח שחייב לקבל הנחה - עדיף לתת לו מראש מחיר קצת יותר גבוה ולספק לו הנחה מוגדרת מראש, כדי שהוא ירגיש שהוא השיג עסקה טובה.
  • לקוח שמעריך אמינות וישירות - עדיף להימנע ממתן הנחות לחלוטין, ולהסביר שהמחיר קבוע, הוגן וללא משחקים.
איך ההנחה משפיעה על האמון עם הלקוח לאורך זמן?

אם ההנחה ניתנת בצורה לא נכונה, ייתכן שהלקוח יסגור איתך את העסקה הנוכחית אבל לא יחזור שוב בעתיד. הוא עלול לומר לעצמו: "כרגע אין לי ברירה ואני חייב את המוצר, אבל הבחור הזה לא אמין. בפעם הבאה אחפש מישהו אחר." לעומת זאת, הנחה נכונה ומנומקת היטב תיצור אמון, תעודד לקוח לחזור, ותשמר את הקשר לאורך זמן.

סיכום - מה חייבים לזכור כשנותנים הנחה?

בשורה התחתונה, חשוב לזכור שמתן הנחה הוא לא רק עניין של כמה כסף מורידים, אלא גם ואולי בעיקר, איך ולמה נותנים את ההנחה. חשוב מאוד להקפיד על:
  • הנחה הגיונית ומתאימה לתחום העסקי שבו אתה פועל.
  • נימוק ברור והסבר משכנע מדוע ההנחה ניתנה.
  • התאמה של המדיניות לסוג הלקוחות שאתה עובד איתם.
  • לשדר ביטחון ואמינות כדי לשמור על קשר ארוך טווח עם הלקוחות.
אם תנהלו את ההנחות בצורה נכונה, הלקוחות ירגישו שקיבלו עסקה משתלמת, האמון יתחזק, והם יחזרו לקנות מכם שוב ושוב.
איך לנהל משא ומתן תיעדוף אנשים עסקים להגביר את הביטחון העצמי הרגשה עסקה טובה לתת ללקוח לחשוב מחשבות שליליות לדעת איך האם לתת הנחה ללקוח איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוח במשא ומתן הנחה ללקוחות כיצד לנהל כמה כמה הנחה לתת כמה הנחה לתת ללקוח לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות להוריד את המחיר להוריד מחיר ללמוד ללמוד לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למידה לנהל לנהל משא ומתן לנמק לנמק את ההנחה ללקוח לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות לתת ללקוח לתת ללקוחות מנהל משא ומתן מתי לתת הנחה מתי לתת הנחה ללקוח ניהול סיבת ההנחה ללקוח קביעת מחיר תמחור
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח, למה באמת לקוח מבקש הנחה? למה לקוח לא רוצה לקבל הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? מה הדרך הכי טובה לתת הנחה ללקוח? שיטות איך לתת הנחה ללקוח, טעויות בלתת הנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוחות? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? לתת סיבה להנחה ללקוח, איך למכור ללקוח את ההנחה? איך למכור בלי לתת הנחה? התנגדות מחיר, לקוח שאומר יקר לי, לקוח שמבקש הנחה, הדרכת מכירות, איך לתת הנחה בלי לתת הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? והפעם נדבר על נושא של לקוח שמבקש הנחה. ונסביר למה לקוח מבקש הנחה? ולמה לפעמים הלקוח לא רוצה שתתן לו הנחה? ולמה לפעמים אם תיתן ללקוח הנחה, הוא לא יקנה ממך? ואיך לתת הנחה ללקוח, אם החלטת לתת לו הנחה? ואיך לתת הנחה ללקוח בלי להפסיד כסף? ומה הדרך הכי טובה לתת ללקוח הנחה? ואיך לתת ללקוח הנחה ולהגדיל מכירות? ועוד. וניתן עוד נקודת מבט לגבי איך לתת הנחה ללקוח, דהיינו, איך להציג ללקוח את ההנחה שאתה נותן לו. ויש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, אבל הפעם ניתן את נקודת המבט הבאה והיא, שכאשר לקוח מבקש ממך הנחה, ... בכלל. כי זה יגרום לו לחשוב שאתה מרוויח עליו הרבה מאוד כסף, כי אחרת איך זה שאתה מוכן לתת הנחה ככ גדולה מבחינתו. ואולי גם עכשיו אחרי ההנחה, אולי אפשרי לקבל עוד הנחה מאוד גדולה. ובשורה התחתונה, כאשר לקוח מבקש ממך הנחה, אז במידה והחלטת לתת לו הנחה, אתה צריך לדעת איך לתת לו את ההנחה ואיך להציג את ההנחה ללקוח, כי חלק מהעסקה, זה הסיפור שיש ללקוח בראש שלו, לגבי ההנחה שאתה נותן לו. והצורה שאתה נותן הנחה ללקוח, יכולה להשפיע על הסיפור שאתה נותן ללקוח את ההנחה. ויכולה להשפיע על קיום העסקה. וגם אם תיתן ללקוח את ההנחה שהוא ביקש, הוא יכול להרגיש רע מהצורה ... ההנחה ואז להגיד לך שיש לו עוד ספקות ולא לבצע את העסקה. ולכן צריכים לדעת, איך לתת את ההנחה ללקוח. אז כאן נסביר, שכאשר רוצים לתת ללקוח הנחה, אז במידה והחלטנו כמה הנחה לתת ללקוח, אז לגבי השאלה של איך לתת הנחה ללקוח, צריכים לדעת, שהלקוח צריך להבין שיש סיבה לכך שאתה נותן לו את ההנחה ושההנחה לא ניתנת לו סתם כך. כי הנחה בלי סיבה, גורמת לתמחור שלך, להיראות אקראי ... כך בלי סיבה ברורה, אז מראש המחיר שביקשת, כנראה שהוא לא היה רציני וכולי. אז איך לתת הנחה ללקוח? תשובה: אז יכולות להיות לכך כל מיני אפשרויות וסיבות. והלקוח בכל מקרה יספר לעצמו בראש שלו, כל מיני סיפורים למה אתה נתת לו הנחה. אבל כדאי לך לגרום ... יורדת, דהיינו, העלות לייצר את יחידת הייצור האחרונה, בדרך כלל היא יורדת. ולכן הגיוני לתת הנחה על יותר יחידות, מאשר על היחידה הראשונה וכולי. ולכן הסיבה הכי טובה לתת ללקוח הנחה, היא אם הוא מגדיל את הרכישה שלו. או אפשרות נוספת לדוגמה, היא, לתת ללקוח הנחה, על הרכישות הבאות שלו. דהיינו, במקום לתת הנחה עכשיו, אז לתת ללקוח הנחה עתידית על הרכישות העתידיות שלו. לדוגמה, הרכישה החמישית שלך, תהיה בחינם. במידה והלקוח לא צריך כרגע עוד יחידות של המוצר. אפשרות נוספת לתת הנחה ללקוח, היא לא באמצעות זה שהלקוח רוכש עוד מוצרים, אלא באמצעות זה שאתה מספק ללקוח עוד מוצרים, במקום לתת לו הנחה. דהיינו, שבמקום לתת ללקוח הנחה בכסף, אתה ... שנותנים לו. לסיכום: יש המון דרכים ולוגיקות איך לתת ללקוח הנחה, במידה וכן רוצים לתת הנחה ללקוח. וצריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה וכמה הנחה לתת ללקוח וגם איך למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו. כי גם למכור ללקוח את ההנחה שנותנים לו, גם זו מיומנות ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר איך ניתן להרוויח ממתן הנחה? כיצד ניתן להרוויח יותר במתן הנחה ללקוח? האם מתן הנחה תמיד מצמצם את הרווח? לעיתים, ניהול נכון של הנחה יכול ... לשפר את תנאי העסקה במקביל להורדת המחיר, ולנצל את ההנחה כדי למקסם את הרווח. במהלך ניהול משא ומתן, ישנם מצבים שבהם הלקוח דורש הנחה או כאשר ידוע מראש שיהיה צורך להוריד את המחיר. הנחה לא תמיד חייבת להיתפס כוויתור, ניתן להפוך אותה לכלי לשיפור העסקה ולהרוויח יותר תוך כדי נתינתה. למשל, במקום לתת הנחה ישירות, ניתן להוסיף תנאים אשר יועילו גם למוכר. איך למקסם את ההנחה ולמנוע הפסדים? הדרך למקסם את ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי ... שירותים נוספים. כך הרווח ליחידה יירד, אך הרווח הכולל יעלה. כלומר, אמנם המחיר יורד, אך תוספות נוספות הופכות את העסקה למשתלמת יותר בסך הכל. כיצד נכון להציג את ההנחה ללקוח? כיצד להציג הנחה כך שהלקוח לא יחשוב רק על ההורדה במחיר? הדרך בה ... איך לנהל משא ומתן על המחיר? מה אפשר לקבל בתמורה להנחה? איך לקבל הנחה? איך לגרום למישהו לתת לך הנחה? איך לשפר את תנאי התשלום? לקוח מקבל הנחה מדוע לפעמים צריך לתת הנחה במשא ומתן? במהלך ניהול משא ומתן, יש מצבים שבהם ידוע מראש שבסופו של דבר תתבקש הנחה. הסיבות לכך יכולות להיות תחרות בשוק, התעקשות של הלקוח על מחיר נמוך יותר או תנאי עסקה שמצריכים הורדת מחיר. לעיתים, אפילו ידועה מראש גובה ההנחה שתצטרכו לתת, אך עצם מתן ההנחה לא חייב לפגוע ברווח הכולל. למה לתת הנחה לא אומר בהכרח להרוויח פחות? הנחה אינה חייבת להיתפס כוויתור בלבד. אם ... הנחה, אל תוותרו אוטומטית על הרווח. הגדירו מראש את גבולות ההנחה, בקשו תמורה בכל מקום אפשרי, והפכו את הוויתור במחיר להשקעה שמניבה תועלת כוללת וארוכת טווח. איך לתת הנחה כמה הנחה לתת מתי לתת הנחה למה לא לתת הנחה למה כן לתת הנחה ניהול משא ומתן על המחיר איך לנהל משא ומתן איך לקבל הנחה איך לגרום ...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה? האם תמיד כדאי לתת הנחה על רכישה כמותית? אחת השאלות העסקיות הנפוצות ביותר היא האם כדאי להעניק הנחה ללקוח שרוכש מוצרים או שירותים בכמות גדולה. קיימת נטייה לחשוב שמתן הנחה כמותית תמיד משתלם לעסק, אך המציאות מורכבת יותר ודורשת ניתוח כלכלי מדויק של כל מקרה ... מפסיד בגלל הבחירה באפשרות מסוימת. למשל, אם אותו יבואן רכב יחליט לתת הנחה משמעותית לאותו לקוח גדול, עליו לקחת בחשבון האם הוא מפסיד בכך לקוחות אחרים שהיו מוכנים לשלם מחיר מלא על אותם רכבים. לדוגמה, אם יבואן יכול היה למכור 100 אלף רכבים במחיר מלא ללקוחות אחרים, הרי שמתן הנחה ללקוח הגדול פירושו אובדן של רווח פוטנציאלי גבוה יותר. זהו אחד השיקולים המרכזיים בבואך להחליט אם לתת הנחה או לא. דוגמת חנות העגבניות - מתי עדיף לסרב להנחה כמותית? כדי להמחיש את העיקרון הזה, אליעד משתמש בדוגמה פשוטה: חנות ירקות מוכרת עגבניות בעשרה שקלים ... משמעותית יותר, גם אם חלק קטן מהסחורה לא היה נמכר כלל. כלומר, מתן ההנחה ללקוח הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף ... מלא ללקוחות בודדים. אליעד כהן ממליץ באופן ברור - לפני שאתם מסכימים לתת הנחה, קחו נייר, רשמו את התרחישים האפשריים וחשבו את העלות האלטרנטיבית של העסקה. לפעמים העסקה הכי טובה היא להגיד ללקוח לא. תמחור מוצרים ושירותים ניהול משא ... אסטרטגיות מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות האם כדאי לתת הנחה כמותית ברכישות גדולות? כאשר אדם או חברה רוכשים מוצר או שירות בכמות גדולה, עולה השאלה: האם כדאי להעניק להם הנחה? השיקול המרכזי שנדון כאן הוא הרווחיות ... את כל 100,000 הרכבים האלה ללקוחות שונים במחיר מלא. אם הוא נותן הנחה ללקוח גדול, הוא עלול להרוויח פחות לעומת תרחיש שבו הוא מוכר את אותם הרכבים במחיר המלא לקונים אחרים. דוגמה להמחשה - חנות עגבניות דמיינו חנות ירקות שבה כל ... מכירה שיקולים בניהול עסק הפסיכולוגיה של ההנחות שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, עלות אלטרנטיבית של לתת הנחה ללקוח, מתי לא לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה על רכישת כמות? איך לנהל עסק? ...
הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
הנחה ללקוח , למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם ... הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח? וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ... שיש באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור שלך. וזה גורם ... יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת לו מראש, הוא ... האופטימאלי. לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ממך, הוא המחיר ... מהלקוח ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה אומר ללקוח ... הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, שעצם זה שאתה נותן הנחה ללקוח, זה עושה לו גם רע ולפעמים הלקוח לא ירכוש את ... דווקא בגלל שנתת לו הנחה. ולכן גם לתת הנחה ללקוח, גם את זה צריכים ללמוד. ...
הנחה ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של מוצר
הנחה ללקוחות הדרכת מכירות - הנחה ללקוח - האם לתת הנחה ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? למה לקוח מבקש הנחה? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית ללקוח, כמה כסף לבקש מלקוח? מחיר שוק של ... אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי לתמחר את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל אלו שאלות חשובות, שנתתי ... הנחה, דווקא כדי להיות בטוח שאין הנחה. ולפעמים ההתעקשות שלא לתת הנחה ללקוח, גורמת ללקוח עוד יותר להעריך את איכות המוצר. כי אז המחיר של המוצר, הוא כאילו מחיר אובייקטיבי ולא מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם ... מרוויח 10 אחוז ולא יותר על עלות המוצר. ואז במקרה כזה, אם נותנים הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שלפני שנתנו לו הנחה, אולי מראש קבעו מחיר גבוה מראש? כדי לאחר מכאן לתת לו הנחה. ואז הלקוח מתחיל לחשוב, אולי ... הנחה, כי הכל מדוייק וכי יש ערך מדוייק למוצר. אבל אם משחקים עם ההנחה ללקוח, הרי שמראש זה אומר שתמחרו את המוצר במחיר גבוה שמגלם בתוכו את האפשרות לתת הנחה ועדיין להרוויח כסף. ואז הלקוח מבין שלא מחשב תמחר את המוצר, אלא איש מכירות שמשחק עם המחיר ואז הלקוח כל הזמן יחשוב שאולי הוא יכול ...
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה?
הנחה ללקוח, לקוח מבקש הנחה, 3 שיקולים בנתינת הנחה ללקוח, האם לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת ללקוח הנחה? כמה לתת ללקוח הנחה? איזו הנחה לתת ללקוח? איך לתת ללקוח הנחה? איך להציג הנחה ללקוח? מבצע מכירות, יעוץ לאנשי מכירות, הנחת מחיר, הנחה על מוצר, מה לענות ללקוח שמבקש הנחה? האם כדאי לתת הנחה ללקוח? איך לענות ללקוח שמבקש הנחה? איך לענות ללקוח שרוצה הנחה? והפעם נדבר לגבי עניין של נתינת הנחה ללקוח. ונסביר, שכאשר לקוח מבקש שניתן לו הנחה, יש כאן כמה נושאים שצריך להתבונן בהם וכמה שאלות שצריכים לשאול את עצמנו: 1 - האם לתת הנחה ללקוח? 2 - כמה הנחה לתת ללקוח? 3 - איך לתת את ההנחה ללקוח? דהיינו, השאלה הראשונה היא, כאשר לקוח מבקש הנחה, האם באמת אני רוצה לתת לו ... האם בכלל לתת לו הנחה? כי האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה ... על הרצון של הלקוח לרכוש? ועוד שאלות לגבי כמה הנחה לתת ללקוח. ובמידה וכבר החלטת כן לתת ללקוח הנחה וגם החלטת את גובה הסכום שאתה רוצה לתת הנחה ללקוח, עכשיו צריך לשאול איך לתת את ההנחה ללקוח. דהיינו, מה התהליך שבו נותנים את ההנחה ללקוח. האם לנהל משא ומתן עם הלקוח על ההנחה? האם לתת את ההנחה בקלות? האם לתת אותה בקושי? האם לתת אותה בתמורה למשהו, האם להיות קשה להשגה או ... זה שהוא קיבל הנחה, איך זה ישפיע על הרצון שלו לרכוש? ואולי דווקא זה שהלקוח יקבל הנחה, זה יגרום לו לא לרצות לקנות? ועוד. במילים אחרות, לגבי הנחה ללקוח, צריכים לדעת, 1 - האם לתת הנחה, 2 - כמה לתת הנחה וגם 3 - איך לתת הנחה ללקוח. וכל אחד זה נושא בפני עצמו. ואיך לדעת האם לתת הנחה ללקוח? וכמה הנחה לתת ללקוח? ואיך לתת ללקוח הנחה? אלו כמובן נושאים שכל אחד מהם הסברתי במקומות אחרים. וכאן עיקר החידוד הוא, להבין, שאלו 3 שאלות נפרדות, שצריכים לחשוב עליהן כאשר לקוח מבקש הנחה או כאשר רוצים לתת הנחה ללקוח.
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר את הידע, ... נמוך יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק ... המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא ... החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או ... יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי לתת הנחה? ישנם מצבים שבהם לתת הנחה דווקא יהיה צעד חכם. לדוגמה, כאשר רוצים למשוך לקוחות חדשים, לייצר מבצע מיוחד, או לעודד לקוחות קיימים לבצע רכישות נוספות. אך בכל מקרה צריך להיות מאוד ... ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא ... עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין שמדובר לא רק בעולם העסקים והמכירות אלא גם בחיים האישיים ובעולם התעסוקה. למעשה, גם אדם שכיר שאינו מוכר מוצרים או שירותים יכול להימצא ... לא בהכרח מוצר זול. אז מתי כדאי לתת הנחה? השאלה האם לתת הנחה או לא היא שאלה מורכבת שתלויה בנסיבות שונות. ישנם מקרים שבהם הנחה היא כלי חכם למשוך לקוחות או להגדיל מכירות, אך ישנם גם מקרים שבהם היא עלולה לפגוע ... עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
... התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? ... מכוונת את הלקוח עצמו להתמודד עם הטענה שהוא העלה. האם תמיד נכון לתת הנחה ללקוח שטוען שהמוצר יקר? אליעד כהן מסביר שלא תמיד נכון לתת הנחה, ולפעמים דווקא מתן הנחה גדולה מדי יכול לגרום ללקוח לא לקנות. כאשר נותנים ללקוח הנחה מוגזמת ... יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה לא לתת הנחה ללקוח? האם המחיר גבוה מדי? איך להצליח במכירות? למה אני פוחד להרוויח כסף? אוקי עכשיו נגיד שמישהו ... לא משוכנע שהמוצר הזה מספיק טוב זה העניין. עכשיו מה קורה כשמישהו נותן הנחה ללקוח על מוצר מה קורה אם אתה אומר אני אתן לך הנחה מה קורה אז יש כל מיני סוגים של הנחה אבל אם ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים , או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה ... לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם עורך דין מסכים לתת הנחה, הוא עשוי להאריך את התהליך המשפטי ולהעלות את כמות הדיונים בבית המשפט, מה שיגרום ללקוח לשלם יותר בסופו של דבר. 4. הנחה גבוהה מדי עשויה להעיד על בעיה כלכלית של המוכר: ... בהנחה? יציבות עסקית, תזרים עסקי, הוזלת מוצרים, העלאת מחירים, להעלות מחירים, להוריד מחירים, הורדת מחירים , למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול הוא יקר, היקר הוא הזול, האם הזול הוא היקר? האם ... על הלקוח? תמחור מוצרים, אחריות ארוכה, איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? בקשת הנחה, האם לבקש הנחה? האם לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוחות? המשמעות של לתת הנחה ללקוח, הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך, שנות אחריות, האם כדאי לקנות במבצע? למה לא לעשות מבצעים? למה לא כדאי לבקש הנחה? למה לא כדאי לתת הנחה? למה לא כדאי לקנות במבצע? לעשות מבצע, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הנחה על מוצרים, כמה הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לא כדאי לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לבחור נותן שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור מטפל? ספק שירות זול, לקנות בזול, לקנות ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך ... לתת לך הנחה? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? למה לקוח מבקש הנחה? למה לתת הנחה ללקוח? למה נותנים הנחה על מוצר? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? מתי לקוח מבקש הנחה? שיקולים האם לתת הנחה ללקוח, איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך להתייחס לנותן שירות? איך לקבל שירות טוב? איך לתמחר שירות? איך קובעים מחיר לשירות? כמה כסף לבקש על שירות? כסף לבקש על שירות, לאהוב ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת ... הפשוט ביותר, הוא להוריד את המחיר של המוצר. אבל כמובן שלא לשם נתכנסנו. אז איך כן נכון לגשת לניתוח הסיטואציה? והתשובה היא שבתור התחלה, עלינו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת הנחה, דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת הנחה, איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, אימון אישי לביטחון עצמי, ייעוץ נפשי מומלץ בנושא לתת הנחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 06:08:23 - wesi1