אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחס למתחרים ✔יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר?

וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים.

אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך.

במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך.

ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך.

וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אא"כ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך.

כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן.

במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך.

ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך.

אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו.

ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
להשפיע על הלקוח איך להתייחס למתחרים יצירת אמון לגרום ללקוח לחשוב שאתה דברים רעים יכולת איך ללכלך על המתחרים שלך לסמוך הלקוח שלך לשכנע אותו נזק איך הלקוח שלך חושב איך להתייחס איך להתייחס למתחרים איך להתייחס למתחרים שלך איך ליצור אמון עם לקוח איך ללכלך על המתחרים איך ללכלך על המתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח לרכוש אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך דברים טובים דברים טובים על המתחרים דברים רעים דברים רעים על המתחרים דעת האם ללכלך על מתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים שלך הלקוח הלקוח שלך המתחרים שלך יחס למתחרים יחס למתחרים שלך לא מהמתחרים שלך לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרכוש ממך לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לגרום ללקוחות להתייחס ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור סנכרון עם הלקוח ליצור סנכרון עם לקוח ללכלך ללכלך על המתחרים שלך ללכלך על מתחרים למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לקוח לקוח חושב לקוחות לרכוש לשבח את המתחרים לשבח את המתחרים שלך לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוחות מה דעתך על המתחרים מה דעתך על המתחרים שלך מה הלקוח חושב מה הלקוח חושב על המתחרים מה הלקוח חושב על המתחרים שלך ממך ולא מהמתחרים מתחרים מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים מתי לומר דברים טובים על המתחרים מתי לומר דברים רעים על המתחרים נאמנות סנכרון
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... לעשות הוא לספר ללקוח על החסרונות שיש למתחרים, ולהראות לו שהמוצר של המתחרים פחות טוב ממה שהוא חושב. רק אחרי שהלקוח יבין את החסרונות של המתחרים, הוא יוכל להעריך נכון את היתרונות האמיתיים שיש למוצר שלך ביחס למתחרים . איך מודדים יתרונות וחסרונות של מוצר? נקודה חשובה נוספת שאליעד מסביר היא שיתרונות וחסרונות של מוצר הם מושגים יחסיים. אין משמעות ליתרון שקיים גם אצל המתחרים, כי אם ...
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
ניתוח ראיון ביבי נתניהו, איך לשווק את עצמך? איך להציג את עצמך? אומנות הפרזנטציה, לענות לשאלות קשות בראיון בתקשורת, יעוץ מנהלים, איך לשכנע בראיון בתקשורת? יעוץ לפוליטיקאים, איך להתראיין נכון?
... אסון. הוא מדגים את הרעיון בעזרת דוגמה: מה יותר מפחיד להגיד, יש סיכוי שתמות או אתה הולך למות? כמובן שהאפשרות השנייה. מהי מניפולציה פוליטית ומהן הדוגמאות שנתניהו משתמש בהן? נתניהו מתייחס למתחריו הפוליטיים תוך מניפולציה עדינה אך יעילה: הוא אומר ציפי לבני ובוזי הרצוג במקום בוזי הרצוג וציפי לבני, למרות שהסדר השני היה אמור להיות הנכון. הסיבה ...
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
... ולהשוות את המחירים של אחרים. המחיר שלך צריך להיות הגיוני ביחס למחירי המתחרים. אם אינך בטוח מהו המחיר הנכון, הדרך הבטוחה ביותר היא לתמחר את המוצר בטווח האמצעי ביחס למתחרים. כך אינך זול מדי ולא יקר מדי. מה לעשות אם אין מוצרים דומים בשוק? במקרה ואין מוצרים או שירותים דומים ...
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
יעוץ פוליטי, נאום ביבי נתניהו לבקשת חסינות, נאום בני גנץ תגובה לנאום ביבי, יעוץ פוליטי לביבי נתניהו, יעוץ פוליטי לכחול לבן, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לשכנע מצביעים להצביע לך? איך להיות מנהיג? כתיבת נאום פוליטי, פוליטיקה
... לא מספיק חכם כמו שהוא חושב ושנאוומיו אמנם טובים ביחס למתחרים, אבל הם עדיין יכולים להיות משודרגים הרבה יותר. שאלה: כיצד הקטע עובר לעיסוק בבני גנץ ומדוע מכונה ליצן? התשובה טוענת שבני גנץ מקבל יחס מזלזל (ליצן) בשל האופן שבו ... ביקורת על כישורי הנאום של השניים. ביבי נחשב אשף ביחס למתחריו, אבל גם הוא אינו ממצה את מלוא האפשרויות הרטוריות. בני גנץ, מצדו, נתפס כמי שפשוט לא מדבר כלל למי שלא אוהד אותו מראש. שאלה: מהו הרעיון המרכזי בהיבט השכנוע הפוליטי ...
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
מצויינות והצלחה, פיתוח מצויינות, מה זה מצויינות? איך להצליח ולא להיכשל? להיות הכי טוב, מצויינות עסקית, מצויינות אישית, טעויות בדרך להצלחה, איך להצליח בחיים? מצויינות ארגונית, מצויינות בעסקים, מצויינות בעבודה, מצויינות כדרך חיים
... להיות הטוב ביותר בתחום כדי לבלוט ולהצליח. אם מישהו משקיע את כל התקציב שלו בצעד אחד (למשל פרסום), אך מזניח פיתוח מוצר, גביית חובות מלקוחות או שירות לקוחות, הוא עלול למצוא את עצמו בפיגור ביחס למתחרים . אלה שבוחרים בפעולות היעילות ביותר באופן עקבי, יקדימו אותו במשיכת קהל ובצמיחה עסקית. כיצד להימנע מהטעות ולבחור בפעולות האידיאליות? במקום לשאול האם הפעולה הזו עוזרת לי להתקדם? ...
טעויות של מנהלים מוצלחים - במה להתמקד כדי להצליח, להיות הכי טוב בממוצע, להיות הכי טוב באופן ספציפי, להיות יותר טוב מהמתחרים שלך, להיות הכי טוב בכל תחום, להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה להתפשר, איך לנהל משאבים בצורה נכונה? איך לתעדף משאבים? פוקוס ניהולי, פרפקציוניזם, שאיפה לשלמות בעסקים, מנטורינג למנהלים
... להיות הכי טוב ביחס למתחרים שלך, ניהול משאבים בארגון, תעדוף משימות, לדעת על מה ... הדברים שאתה עושה, ביחס למתחרים שלך. ואני אסביר: למנהל עסק יש כמות X של תחומי ... במסגרת המשאבים, ביחס למתחרים, כדי לנצח במשחק. דהיינו, המנהל הטוב, לא מנסה לעשות ... להיות הכי טוב שיש ביחס למתחרים שלך. ולכן אתה לא צריך לעשות את כל המשימות שלך ... על הצד הטוב ביותר, ביחס למתחרים שלך. שוב, אתה לא צריך לעשות הכל הכי טוב. אתה כן ... לעשות הכל הכי טוב ביחס למתחרים שלך. דהיינו, בממוצע, להיות הכי טוב. ולכן צריך גם ... טוב בסך הכל הכללי, ביחס למתחרים שלי, דהיינו, יותר טוב בסך הכל שהוא שקלול של כל ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? ... שבכלל אנחנו מפסידים כסף, במחיר הגבוה שאנחנו מוכרים, אבל המחיר גבוה, כי עלות הייצור שלנו גבוהה יותר משל המתחרה שלנו. ולכן קודם כל להבין את הסיפור האמיתי שלנו שמאחורי המחיר היקר שלנו, ביחס למתחרים שלנו. ואם הגענו למסקנה שהתמחור שלנו יותר יקר, גם או ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך. אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יחס למתחרים, איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יחס למתחרים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, מאמן אישי בתל אביב, רטוריקה בתחום יחס למתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 07:21:28 - wesi1