אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בידול מהמתחרים ✔יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
וכאן נדבר על העניין של איך עליך להתייחס למתחרים שלך, בפני הלקוח שלך. דהיינו, איך אתה אמור להתייחס למתחרים שלך, כאשר אתה מדבר עליהם עם לקוח שלך. האם ועד כמה אתה אמור לומר עליהם דברים טובים או רעים?

ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני שיקולים, אבל כאן נסביר, על סיטואציה שקריטי והכרחי שהמוכר ישבח ויגיד דברים טובים על המתחרים שלו, ונסביר מתי אם המוכר יגיד דברים רעים על המתחרים שלו, הרי שזה יגרום לו לנזק והרוכש לא ירכוש ממנו את המוצר?

וברמת העיקרון, כאשר מדברים איתך על המתחרים שלך, לפעמים אתה צריך לומר עליהם דברים רעים ולפעמים דברים טובים ויש בזה כל מיני שיקולים.

אבל אחד השיקולים באיך שאתה אמור להתייחס למתחרים שלך, הוא גם במה שאתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. דהיינו, אם הלקוח שלך חושב דברים טובים על המתחרים שלך, אז יכולה להיות סיטואציה שאם אתה תגיד דברים רעים על המתחרים שלך, גם אם הם נכונים, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך, יחשוב שאתה משקר אותו ולא אומר את האמת, בנוגע למתחרים שלך ואז הוא יכול לחשוב שאתה משקר ומטעה אותו גם בנוגע אליך.

במילים אחרות, כאשר אתה מדבר על המתחרים שלך עם לקוח, תנסה לחשוב מה אתה חושב שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך. ותנסה לחשוב מה לדעתך הטווח שריאלי שאתה תשכנע את הלקוח שלך, לגבי המתחרים שלך. דהיינו, נסה להבין האם ועד כמה הלקוח שלך בטוח בדעה שלו לגבי המתחרים שלך.

ואני לא נכנס כאן לעניין של איך להשפיע על הלקוח לבחור בך ולא במתחרים שלך, שזה עוד נושא. אני מדבר בכללי, על השיקול של איך הלקוח תופש את המתחרים, ביחס לאיך שאתה מדבר על המתחרים שלך.

וברמת העיקרון דע, כי אם תגיד על המתחרים שלך משהו ששונה מהותית ממה שהלקוח שלך חושב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. אא"כ כמובן תצליח לשכנע בזה את הלקוח שלך.

כגון, אם לדוגמה הלקוח שלך בטוח שהמתחרים שלך טובים ואם אתה בטוח שלא תוכל לשכנע את הלקוח שלך, שהמתחרים שלך רעים, הרי שאל תנסה לשכנע אותו שהם רעים. וגם להפך, אם הלקוח שלך חושב שהמתחרים שלך רעים, ואתה תגיד בטעות משהו טוב על המתחרים שלך, זה יכול לגרום לך לנזק. כי הלקוח יכול לחשוב שאתה שקרן.

במילים אחרות, כמו שלא הגיוני שתגיד ללקוח שלך משהו שהלקוח שלך יחשוב שאתה טועה ומשקר בכל תחום שהוא, ככה צריכים לזכור שיתכן שללקוח שלך יש דעה מוקדמת על המתחרים שלך. ויתכן שהוא מתייחס אליה כאל עובדה. ואז אתה צריך לשים לב, שאתה מסונכרן עם הלקוח שלך, גם במה שאתה אומר על המתחרים שלך.

ואוסיף: יתכן שהלקוח ירצה אותך, כי אתה מתאים לו, למרות שהוא יחשוב דברים טובים על המתחרים שלך. ויתכן שהלקוח חושב שהמותג של המתחרים יותר טוב משלך, אבל הוא חושב שהוא רוצה לרכוש ממך מסיבות שונות.

ולכן כאן אני לא מדבר על איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך. שזה עניין של בידול ושל התאמה לצרכי הלקוח שזה עוד עניין בפני עצמו. שגם כאן יש משמעות לאיך שהלקוח תופש את המתחרים שלך.

אבל כאן אני מחדד, שהדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, וההתאמה של הדעה שלך לדעה של הלקוח שלך ביחס למתחרים שלך, עשויה לגרום לכך, שגם אם הלקוח רוצה לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך מסיבות שונות, הרי שאם אתה תגיד משהו טוב או רע, שונה מהלקוח שלך ממה שהוא חושב על המתחרים שלך, זה עשוי לגרום ללקוח לחשוב שאתה טועה לגבי המתחרים שלך וגם לגבי שאר הדברים שאתה אומר לו.

ולכן כאשר מדברים על המתחרים שלך אז לפעמים צריכים ללכלך על המתחרים שלך ולפעמים צריך גם להמליץ על המתחרים שלך, אבל צריכים לקחת בחשבון גם את מה שהלקוח חושב על המתחרים, בהקשר של יצירת התאמה עם הלקוח / יצירת אמון עם הלקוח / איך לגרום ללקוח לסמוך עליך וכולי.
איך להמליץ על המתחרים שלך בידול מהמתחרים שלך איך להתייחס למתחרים איתור צרכי לקוח היגיון צרכים של לקוח לשכנע לקוחות לגרום ללקוח איך לשכנע לקוח לקנות ממך רע וטוב לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות ממך איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להתייחס איך להתייחס למתחרים איך להתייחס למתחרים שלך איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ללכלך על המתחרים איך ללכלך על המתחרים שלך איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך איך לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לקנות ממך איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה בידול בידול מהמתחרים בידול מהמתחרים שלך דברים טובים דברים טובים על המתחרים דברים רעים דברים רעים על המתחרים האם ללכלך על מתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים הדעה של הלקוח על המתחרים שלך הלקוח יחס למתחרים יחס למתחרים שלך לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לרכוש ממך לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להתייחס ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם הלקוח ליצור אמון עם לקוח ליצור סנכרון עם הלקוח ליצור סנכרון עם לקוח ללכלך ללכלך על המתחרים שלך ללכלך על מתחרים למה לגרום ללקוח למה לקנות ממך למה לרכוש ממך למה ממך ולא מהמתחרים למה ממך ולא מהמתחרים שלך לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לרכוש לשבח את המתחרים לשבח את המתחרים שלך לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לקנות ממך ולא מהמתחרים שלך לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות מה דעתך על המתחרים מה דעתך על המתחרים שלך מה הלקוח חושב מה הלקוח חושב על המתחרים מה הלקוח חושב על המתחרים שלך ממך ולא מהמתחרים מתחרים מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים מתי לומר דברים טובים על המתחרים מתי לומר דברים רעים על המתחרים נאמנות סנכרון
חומרי שיווק מקצועיים, איך לגרום ללקוח לרצות לפנות רק אליך ולא למישהו אחר? איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת שיווקית, שיווק ברשתות חברתיות
... לגרום ללקוח לחשוב שאתה גאון מומחה בתחומך? איך לגרום ללקוח לפנות אליך ורק אליך? שיווק חומרים מקצועיים, איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? סוגים של חומרי שיווק, הכנת תוכנית ליצירת חומרי שיווק, שיווק תכנים מקצועיים, שיווק ישיר, שיווק עקיף, הכנת פרסומת ... אבל במהות, הטעויות של המתחרים שלך, עשויות לספק לך המון רעיונות להמון חומרי שיווק מהטובים ביותר שיש. איך ליצור בידול מהמתחרים שלך? איך ללכלך על המתחרים שלך באופן עקיף? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש כאן גם שיטה שמאפשר לך ליצור בידול מהמתחרים שלך, ושיטה שמאפשרת לך ללכלך על המתחרים שלך בצורה עקיפה, בלי לדבר עליהם באופן ישיר. ואיך? באמצעות זה שאתה ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון ... כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש משבר עסקי למתחרה שלך, בגלל חיסרון שאין לך אותו ושאצלך הוא יתרון, הרי שצריך לשקול ...
סנכרון רגשי, שכל ורגש, חיפוש עצמי, חיפוש האמת, אמת ושקר, לשקר את עצמך, להיות אמיתי, אובייקטיביות, סובייקטיביות, רוחניות, מודעות עצמית, לב נקי, יש ואין כאחד
סנכרון רגשי, שכל ורגש, חיפוש עצמי, חיפוש האמת, אמת ושקר, לשקר את עצמך, להיות אמיתי, אובייקטיביות, סובייקטיביות, רוחניות, מודעות עצמית, לב נקי, יש ואין כאחד
...מהות אחת. כדי להגיע לחוויית האמת המוחלטת, האדם צריך לשחרר את ההבחנות שלו בין מצבים שונים, ולראות שכולם בסופו של דבר חלק מאותה מהות אוניברסלית אחת. מדוע גם אלוהים לא יכול לממש את כל הפוטנציאל שלו? אליעד מביא דוגמה מעניינת של אלוהים, כדי להראות שגם הוא, כביכול, לא יכול לממש את כל הפוטנציאל שלו בבת אחת. אלוהים צריך להחליט האם ליצור או לא ליצור דבר מסוים (כמו פיל בחדר), וברגע שהוא מחליט דבר אחד, הוא בהכרח נמנע מלממש אפשרויות אחרות. מכאן שגם אלוהים יכול לחוש שהוא לא מבטא את הפוטנציאל שלו במלואו. אולם...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
...ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו יותר כסף, אלא בגלל שעלות הייצור יותר גבוהה, בגלל שאיכות המוצר יותר טובה. והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם אל דרך הפעולה, מול הלקוח. שבמהותה היא תהיה, להסביר כמה שיותר טוב ללקוח, את היתרונות שיש במוצר שלנו, ביחס למוצר של המתחרים. ואיך להסביר את היתרונות? ואיזה יתרון להסביר קודם וכולי? זה כמובן נושא אחר. אבל, קודם לבדוק מה האמת? למה באמת המוצר שלי...
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
...לשנות את תת המודע, צריך להציף את המחשבות הלא מודעות אל המודע, ולבדוק אם הן הגיוניות או לא. כל דרך אחרת היא קומבינה שלא באמת עובדת לטווח ארוך. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש: מה זה תת מודע? איך לחקור את תת המודע? איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך נוצרות מחשבות בתת מודע? ניתוח סיבתיות בהצלחה! שחרור תת מודע, איך אפשר להשפיע על התת מודע? איך התת מודע משפיע? איך לגשת לתת מודע? איך לדבר לתת מודע? איך לדבר עם התת מודע? איך להבין את התת מודע? איך להגיע לתת מודע? איך להיות מודע לתת מודע? איך להיכנס לתת...
חסמו אותי, למה היא חסמה אותי? למה הוא חסם אותי? סנכרון זוגי, למה מישהו חוסם אותך? מה לעשות כדי שלא יחסמו אותך? חסימה בווצאפ, חסימה בפייסבוק, חסימה באינסטגרם, תיאום ציפיות, פער בזוגיות, סיבות למה מישהו חוסם אותך
חסמו אותי, למה היא חסמה אותי? למה הוא חסם אותי? סנכרון זוגי, למה מישהו חוסם אותך? מה לעשות כדי שלא יחסמו אותך? חסימה בווצאפ, חסימה בפייסבוק, חסימה באינסטגרם, תיאום ציפיות, פער בזוגיות, סיבות למה מישהו חוסם אותך
...פולשים לפרטיותו. איך להימנע מחסימה? אם אתם מתקשרים עם מישהו והוא לא מתקשר איתכם באותו קצב או באותה תדירות, שימו לב לאותות שהוא משדר. אם הוא מתרחק, יש לשקול לשחרר ולא ללחוץ. מה לעשות אם חסמו אתכם? אם כבר נחסמתם, הדבר החכם ביותר הוא לא לנסות לפנות בדרכים אחרות או ללחוץ על אותו אדם לשחרר את החסימה. במקום זאת, כדאי לבדוק מה גרם לכך וללמוד מהמצב לעתיד. למידע נוסף על נושאים כמו איך לגרום למישהו לרצות אתכם, איך להתמודד עם דחייה, ואיך להבין מערכות יחסים בצורה טובה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP...
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
...בגלל שהלקוח מבין את ההיגיון של התמחור, אלא בגלל שהלקוח מאמין באופן כללי שהמוצר הזה יותר טוב ממוצרים אחרים, גם אם הוא לא יודע להסביר לעצמו את ההיגיון בכך. ואני אחדד, יש מצבים שהלקוח: 1 - מבין את ההבדלים השונים שיש בין המוצרים המתחרים. ושהלקוח מבין את היתרונות שיש במוצר הכי יקר. 2 - הלקוח מבין את ההיגיון של התמחור. דהיינו, הלקוח יכול להעריך או שהוא יודע את עלות הייצור של המוצר היקר והלקוח מבין למה היתרונות האלו של המוצר, העלות שלהם גבוהה. והוא מבין את ההיגיון של התמחור בעיניו, ביחס לעלות הייצור וביחס...
התאמת המוצר ללקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? האם המוצר מתאים למה שהלקוח רוצה? האם המוצר מתאים למה שהלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? מה הלקוח חושב שהוא רוצה? מה הלקוח צריך? מה הלקוח חושב שהוא צריך? למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא מעריך את המוצר? למה הלקוח אומר יקר לי? התנגדויות מכירה, למה אני לא מצליח למכור? מה צריך להסביר ללקוח? לעשות את הלקוח מאושר, התאמת המוצר לרצון של הלקוח, התאמת המוצר לצורך של הלקוח, הלקוח צריך או רוצה, הלקוח רוצה או צריך
...הלקוח צריך והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח צריך, לבין השאלה מה הלקוח רוצה, והאם המוצר שלך זה מה שהלקוח רוצה. ואני אסביר. ברמת העיקרון, כאשר אנחנו בודקים את ההתאמה של המוצר ללקוח, אז אנחנו יכולים לבדוק את זה מנקודת המבט של מה שאנחנו חושבים, על צרכי הלקוח, מה שהלקוח צריך, האם ועד כמה המוצר מתאים למה שהלקוח צריך. לבין ההתאמה של המוצר, בין מה שהלקוח רוצה, לבין המוצר שלנו. וצריכים לדעת, שהלקוח משלם כסף, על מה שהוא רוצה ולא על מה שהוא צריך. הלקוח משלם כסף, על מה שהוא חושב שמביא לו תועלת ולא כל מה שבאמת מביא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחס למתחרים שלך, איך להתייחס למתחרים שלך? מה דעתך על המתחרים שלך? מתי לומר דברים טובים על המתחרים? מתי לומר דברים רעים על המתחרים? מה הלקוח חושב על המתחרים שלך? לשבח את המתחרים שלך, ללכלך על המתחרים שלך, לגרום ללקוח לרכוש ממך ולא מהמתחרים שלך, הדעה של הלקוח על המתחרים שלך, בידול מהמתחרים שלך, מתי לא לומר דברים רעים על המתחרים? מתי לא לומר דברים טובים על המתחרים? ליצור אמון עם הלקוח, ליצור סנכרון עם הלקוח, בידול מהמתחרים שלך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בידול מהמתחרים, דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בידול מהמתחרים, איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אלוהים נפרד אקס מיתולוגי השקר של חברי הכנסת צמצום התמכרות לשקידה היקשרות להשתחרר מפחד לא לפחד לגשת לנשים איך אני משדר ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמי בדרך הנכונה? התאהבות איטית למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? רגעים של אושר אושר דתי איך לגרום לאקסית להסכים להיפרד ממך? חוסר כנות בזוגיות איך להחליט להפסיק לפחד? מהם שיקולים זרים בקבלת החלטה? להתמודד עם לקוחות בעייתיים פתרון בעיות מצויינות והצלחה למה אני לא מצליחה? מניפולציות בזוגיות יועץ מקצועי או איש מכירות להפוך ילד למקובל חברתית אחריות ההורים על הסבל של הילדים מורה רוחני כאלוהים להתחבר לתת מודע להתמודד עם סכיזופרניה מאניה האם לשכוח את האקסית או לחזור לאקסית? להראות לאקסית שהשתנתי אחוזי שומן ההבדל בין אחוזי השומן לבין מסת השריר אגו של אלוהים אלוהים טוב אני מואר רוחנית איך להגיע להארה? טיעונים בספר להיות אלוהים קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף מקור הכנסה פסיבית למה היא משמעות החיים שלי? האם מטרת החיים היא גן עדן? להתגבר על הנאה מיידית דימוי עצמי שלילי תחושת הבחירה לקחת למישהו את הבחירה החופשית האם יש רע בעולם? אלוהים לפני בריאת העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי לימודים בתחום בידול מהמתחרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.2500 שניות - עכשיו 16_10_2025 השעה 20:40:58 - wesi1