... שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר
חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו. כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, ... המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה
חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה
חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה
חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח? איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם? איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם ... ולסוג הלקוח שלך. שלב 4: למד להכיר את
חסרונות המוצר שלך! ומאחר שלמוצר שלך אין רק יתרונות, אלא יש בו גם
חסרונות כלשהם, או שעל כל פנים מישהו עלול לחשוב שיש במוצר שלך
חסרונות כלשהם, ולו רק משום זה שיש עלות כלשהי לשימוש במוצר שלך, ממילא צריך לדעת מראש, גם מה הם
החסרונות שיש במוצר שלך. וצריך לדעת איך להסתיר את
החסרונות האלו (לא בהכרח לשקר ללקוח)? איך לענות ללקוח אם הוא יציג את
החסרונות האלו? וכולי. לכן ממילא עלינו להתמקד גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן. אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש ... צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם
החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי. ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. ... היתרונות, רק בכיוון של איך למצוא את
החסרונות. ואדגיש, שמצד האמת, רצוי כן לראות את כל
החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד
מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב. כי אם תמצא המון
חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד
מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה
החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את
החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך. והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את
החסרונות של המוצר שלך, הן: איזה
חסרונות יש במוצר שלי? איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח? איזה
חסרונות עלויות בעיות נזקים לטווח המיידי בינוני רחוק, קיים עלול אפשרי שהלקוח מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה עקיפה? איזה
חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי? איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם יכול להסתדר בלעדיהם? איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות
חיסרון עבור הלקוח שלי? איזה תירוצים סיבות, אמיתיות שקריות דמיוניות, יכול הלקוח שלי מישהו אחר, לטעון שבגללן הוא לא רוצה מהסס לקנות את המוצר שלי? איזה סוגי התנגדויות מכירה, יהיו נפוצות יותר? איזה
חסרונות יותר קל ללקוח לזהות במוצר שלי? איזה
חסרונות יותר קל ללקוח לומר שיש במוצר שלי? האם הלקוח באמת צריך את המוצר שלי? למה הלקוח יכול לומר שהוא לא רוצה לא צריך שונא, את כל אחד ואחד מהיתרונות שיש במוצר שלי? ... לעומק. ועליך לשאול את עצמך: האם אכן
החיסרון הזה הוא קריטי במוצר? האם הלקוח באמת לא יכול להסתדר איתו? האם
החיסרון הזה, אולי בכלל ניתן לראות אותו כיתרון? האם
החיסרון הזה, מחייב את הלקוח שלא לקנות את המוצר? האם באמת אין שום אפשרות שהלקוח יקנה את המוצר עם
החיסרון הזה? האם באמת הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר הזה, בגלל
החיסרון הזה? האם אין שום דרך בעולם לגרום ללקוח לקנות את המוצר עם ה