אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
למה קל יותר לשלוט בכעס בעבודה מאשר בבית?

הסיבה לכך שקל יותר לשלוט בכעס במקום העבודה לעומת הבית, קשורה לתפיסה עצמית ולמוסכמות חברתיות. בבית אנשים מרגישים נוח לשחרר את הכעס ולהביע אותו בחופשיות, בעוד שבעבודה קיים לחץ חברתי לשמור על איפוק כדי לא להיתפס כחסרי שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו לבטא כעס כי אינו מרגיש מאוים מהילד או מהתגובות של הילד כלפיו.

אליעד כהן מציין שבפועל, הכעס קיים בשני המקרים. ההבדל הוא ברמת הביטוי שלו. בעבודה, התדמית המקצועית מחייבת להסתיר כעס כדי לשמור על סמכות, ובבית אנשים מרגישים שאין להם סיבה אמיתית להסתיר את רגשותיהם.

איך להפחית את הכעס בבית מול הילדים?

אליעד מסביר שכדי להפחית את רמת הכעס, יש לפעול בשתי דרכים אפשריות:
  1. לשנות את המציאות כך שתתאים יותר לציפיות ולרצונות של האדם, ובכך למנוע מלכתחילה סיבות לכעס.
  2. ללמוד לקבל את המציאות גם כשהיא לא מתאימה בדיוק לציפיות, ובכך להפחית את התסכול שמוביל לכעס.
הוא מדגיש שחשוב להשתמש בשתי האסטרטגיות במקביל, ולא להסתפק רק באחת.

כיצד לגרום לילדים לקחת אחריות ולשמור על סדר בבית?

אליעד מציג גישה אסטרטגית לפתרון בעיית חוסר האחריות של ילדים. ראשית, הוא ממליץ לוודא שהילד מבין בכלל מה המשמעות של לקיחת אחריות. לדוגמה, ילד עשוי לחשוב שהוא מאוד אחראי, אך לדעתו סידור הבית אינו בתחום אחריותו, אלא באחריות ההורים. במצב כזה, לא יעזור ללמד אותו על אחריות, אלא יש להסביר לו שסידור הבית אכן בתחום האחריות שלו.

כדי לגרום לילדים לקחת אחריות על סדר וניקיון בבית, אליעד מציע כמה שלבים:
  1. קודם כל, לגרום לילד להאמין שבית נקי ומסודר הוא מצב רצוי וטוב עבורו באופן אישי. זה שלב הכרחי, כי אם הילד לא ישתכנע בכך, הוא לא ישתף פעולה מרצונו, אלא רק מכפייה או פחד - דבר שלא יעיל לאורך זמן.
  2. לאחר שהילד מבין שבית נקי הוא דבר חיובי עבורו, יש ליצור קשר ברור בין הרצונות שלו לבין בית נקי. לדוגמה, אם הילד אוהב לאכול וצריך כלי אוכל נקיים, להבהיר לו שהניקיון הוא תנאי הכרחי לכך.
  3. יש לחזק את ההתניה בין ניקיון לבין הרווחים שהילד מקבל מכך. לדוגמה, אם הוא מתלונן על כך שאינו מוצא דברים בבית, להבהיר לו שאם הבית היה מסודר הוא היה מוצא הכל בקלות רבה יותר.
איך אפשר לשכנע את הילד שהבית יהיה מסודר גם בלי תשלום כספי?

אליעד מסביר שהשכנוע באמצעות כסף הוא פתרון לטווח קצר ולא מומלץ כפתרון קבוע. הוא מדגיש שבסופו של דבר, לילדים יש מטרות אישיות משלהם. המטרה היא לגרום לילדים לראות בניקיון יתרון אישי. לדוגמה, הילד יתלהב מזה שהבית...
ש: למה מול הילדים שלי קשה לי לפעול.

אליעד: קשה לך לפעול מול הילדים שלך?

ש: רגע אני אסביר את זה יותר טוב, בא נגיד שלמה מול העובדים אני יותר סובלנית ומול הילדים שלי אני פחות סובלנית.

אליעד: את מרגישה יותר סובלנות מול העובדים ופחות סובלנות מול הילדים מה זה אומר בפועל תסבירי.

ש: זה אומר שבוא נגיד אם הם מעצבנים אותי במשהו או נגיד עובדים באים עם איזשהו נושא שהוא נורא מעצבן אז אני לא מתעצבנת אלא לוקחת ומנתחת את הנושא שואלת את השאלות את המתאימות ומגיעה לפתרון.

אליעד: הבנתי ואם הילדים מעצבנים אותך קטסטרופה יפה, הבנתם מה היא שואלת היא אומרת למה העובדים שלה לא מצליחים באופן יחסי לגרום לה להתעצבן והילדים אם הם עושים משהו קטן ישר היא מתעצבנת, זאת השאלה נכון?

ש: כן.

אליעד: אז בואי נשאל מה מעצבן אותך בחיים באופן כללי מה מעצבן אותך?

ש: מעצבן אותי דברים טיפשיים.

אליעד: ואם העובדים שלך עושים דברים טיפשיים זה מעצבן אותך?

ש: כן.

אליעד: אבל אמרת שמול עובדים לא מתעצבנת או פחות מתעצבנת.

ש: אני מתעצבנת אני פשוט לא מראה להם.

אליעד: אז את אומרת שגם מול העובדים את מתעצבנת וגם מול הילדים להם את מראה ולהם את לא מראה?

ש: כן.

אליעד: שמתם לב זה לא "למה אני מתעצבנת עליהם ולא עליהם" אלא "פה אני מראה שאני מתעצבנת ופה לא".

ש: כן פה אני מרשה לעצמי ופה אני לא מרשה לעצמי.

אליעד: את מתכוונת לומר שבעבודה את לא מרשה לעצמך להתעצבן ובילדים את מרשה לעצמך להתעצבן אבל השאלה התחילה אחרת בכלל השאלה הייתה נראית כאילו מול עובדים את לא מתעצבנת בכלל והילדים מעצבנים אותך עכשיו את אומרת משהו אחר "שניהם מעצבנים אותי רק אצל העובדים אני לא מרשה להראות שאני מתעצבנת כי אז יגידו שאני חלשה לא יודעת לשלוט בעצמי בפאניקה יצחקו עלי מה שזה לא יהיה אבל הילדים אני לא מרגישה מאוימת מהם ולכן אני מרשה לעצמי להוציא עליהם את העצבים כי מה הם יכולים לעשות כלום" זהו?

ש: כן.

אליעד: מהתחלה מה השאלה שלך דברי.

ש: זאת השאלה נשארת אותה שאלה.

אליעד: השאלה אם התשובה סיפקה אותך במאה אחוז אם לא זה אומר שיש עוד שאלה מה היית רוצה.

ש: הרעיון הוא כן לשלוט בזה מה זאת אומרת.

אליעד: שניה לשלוט בזה במובן של לא לכעוס או במובן של לא להראות שאת כועסת?

ש: בא נתחיל בזה שאני אראה שאני לא כועסת.

אליעד: חשבתי שנגיד בוא נטפל בזה שאני לא אכעס אם לא תכעסי ממילא את לא צריכה שום דבר לטפל.

ש: לא כי נראה לי שלטפל בזה שאני לא אכעס זה משהו תהליך יותר ארוך.

אליעד: תראי לגרום לך לא לכעוס זה כמעט בלתי אפשרי אבל לגרום לך לכעוס פחות זה אפשרי, מה את אומרת?

ש: אפשר לנסות.

אליעד: מה מכעיס אותך הילדים העובדים או שזה אותו דבר ושרק הביטוי של הכעס שונה, מה האמת האם מול הילדים את מבטאת יותר כעס כי הם מכעיסים אותך יותר או שבעצם הכעס הוא אותה רמת כעס רק שפה אני מרגישה חופשיה לשחרר את הכעס ופה אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס מה האמת?

ש: אצל העובדים אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס.

אליעד: למה?

ש: כי זה לא מראה טוב.

אליעד: כי זה לא נראה טוב כי אז כאילו איזו מנהלת את אם את כועסת אוקי ובבית תהיי אמא טובה וגם כועסת, זאת אומרת שבראש שלך בדימוי העצמי שלך את אומרת שמנהל כעסן זה לא לגיטימי כאילו אבל אמא כעסנית זה לגיטימי יכול להיות, יכול להיות שיש לך אמונה כזאת שאומרת לבטא כעס כמנהל זה לא הגיוני אבל לבטא כעס כאמא זה כן הגיוני יכול להיות?

ש: אני חושבת שלבטא כעס זה בסדר כשצריך.

אליעד: אז זה נראה שאת מתלוננת על המקרים שלא צריך.

ש: השאלה מתי צריך.

אליעד: אוקי אז מה היית רוצה בואי נשאל מה היית רוצה אם זה היה תלוי בך מה היית רוצה?

ש: בא נתחיל ממה אני כועסת בסדר, אני כועסת מבן אדם שאני אומרת לו לעשות משהו מסוים והוא חוזר על אותה טעות.

אליעד: כן הבנתי אבל אם בעבודה, אוקי את כועסת כשאת אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה בקיצור בפרט כבר אמרת לו כמה פעמים והוא עושה עוד פעם, אוקי ומה השאלה פה עכשיו בעצם מה היית רוצה שיהיה היית רוצה שאם את אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה שזה לא יכעיס אותך מה היית רוצה שיהיה?

ש: אחד הייתי רוצה לכעוס פחות.

אליעד: באופן כללי?

ש: באופן כללי.

אליעד: בואי נדבר על זה את רוצה שנדבר על זה?

ש: כן.

אליעד: מה חשוב לך יותר לכעוס פחות מה השני?

ש: שהילדים שלי ייקחו יותר אחריות.

אליעד: את רוצה שהם ייקחו יותר אחריות.

ש: כי אם הם ייקחו יותר אחריות אז פחות נטל עלי.

אליעד: אז בעצם את רוצה פחות לכעוס זאת אותה מטרה.

ש: כן.

אליעד: למה בן אדם כועס כי המציאות נגד רצונו כי המציאות שונה ממה שהוא רוצה שיהיה, נכון עכשיו המסקנה אם את רוצה לכעוס פחות או שתגרמי למציאות להיות יותר מה שאת רוצה או שתרצי יותר את מה שהמציאות, את הבנת מה אמרתי אם את רוצה לכעוס פחות אז או שתמצאי דרך לגרום לכך שהמציאות תהיה יותר מה שאת רוצה או שתמצאי דרך לגרום לכך שאת תדעי לקבל יותר את המציאות כפי שהיא וגם אם היא לא מה שאת רוצה.

ש: אני צריכה לדעת לעשות גם וגם.

אליעד: או ממה נתחיל מאיך לגרום למציאות להיות יותר כרצונך או מאיך לגרום לרצונך לקבל יותר את המציאות גם כשהיא לא כרצונך, שהמציאות תהיה יותר כרצונך?

ש: כן.

אליעד: אוקי אז במה המציאות לא כרצונך בזה שאנשים לא עושים את רצונך מסקנה אם את כועסת מכך שאנשים לא עושים את רצונך ואת רוצה לכעוס פחות בדרך של "אני רוצה שהמציאות תהיה יותר כרצוני" את בעצם צריכה ללמוד איך לגרום לאנשים לעשות יותר את רצונך נכון אוקי.

ש: סתם דוגמה איך אני גורמת לילד לשמור על סדר בבית?

אליעד: תראי אני אתן לך על זה תשובה אבל אני רוצה לתת לך תשובה יותר גדולה באופן כללי את חושבת כרגע בצורה יותר פרטנית איך אני פותרת את הבעיה פה, צריך לחשוב יותר בצורה אסטרטגית איך באופן כללי גורמים לאנשים לעשות דברים מה גורם לאנשים לעשות דברים למה אנשים עושים דברים, למה אנשים לא עושים דברים איך משנים מחשבות של אנשים איך משנים רגשות של אנשים, איך גורמים לאנשים להאמין באמונות מסוימות איך גורמים להם לא להאמין באמונות מסוימות ככל שתביני את זה יותר ככה תוכלי יותר טוב לתמרן כאילו אחר כך אנשים אחרים כי כרגע עדיין את חושבת באופן פרטני, את מבינה למה אני מתכוון שזה לא בהכרח רע אני רק מביא לך.

ש: אין לי בעיה אתה יכול להגיד שזה רע אתה יכול להגיד שזה טוב זה לא משנה לי, מה שמעניין אותי אני רוצה להשיג את זה במציאות שלראות שזה פרקטי אפילו.

אליעד: אני מבין אבל אני אומר שאם את כאסטרטגיה אומרת "אני רוצה שהמציאות תהיה יותר כרצוני".

ש: אוקי אז תסביר לי את זה כאסטרטגיה ואני אקח את זה למקום שלי.

אליעד: בסדר רק לשנייה אני מסביר לך כעיקרון כי אסטרטגיה זה גם ללמוד הרבה דברים אני אתן לך תכף דוגמה לגבי מה שאת שאלת, אני אומר אבל כעיקרון במקום לחפש איך לפתור בעיות פרטיות תנסי "איך אני באופן כללי לומדת נגיד לשכנע יותר טוב" ואני מסביר לך איך לומדים את זה על ידי שמבינים את מנגנון הפעולה של האדם אם לומדים למה אנשים עושים ככה למה אנשים אוהבים דברים מסוימים לומדים באופן כללי אז ממילא אחר כך יותר קל לך לשכנע כי את יודעת איך המוח שלו עובד אז את יודעת מה צריך לעשות כדי שהוא יעשה משהו. אוקי עכשיו בואי ניקח, אתה הבנת מה אמרתי לה את התשובה בערך, אוקי בואי ניקח אצלך מה רצית נגיד מה שאלת לדוגמה דברי מה אמרת לגבי ילד?

ש: איך גורמים לילד לקחת יותר אחריות בבית לשמור על סדר מסוים.

אליעד: מה את רוצה לגרום לו לשמור על סדר או לקחת אחריות, לא תגידי מה את רוצה אני לא יודע אולי זה לא אותו דבר תגידי מה את רוצה יותר מה חשוב לך יותר שהוא יאמץ את המודל של "אני לוקח אחריות" או שהוא יוודא שהחדר יהיה מסודר, מה חשוב לך יותר?

ש: אחריות.

אליעד: אוקי אז בואי נגדיר "אני רוצה לגרום לילד שלי לקחת יותר אחריות" מה זה אומר עבורך לגרום לילד לקחת יותר אחריות?

ש: זה אומר שאם הוא לקח משהו שיחזיר לאותו מקום.

אליעד: שאם הוא לקח משהו שיחזיר אותו למקום לדוגמה הוצאת את המשחק מהארון סיימת לשחק תחזיר אותו לארון משהו כזה נניח, יפה עכשיו מה זה אחריות מה יש לפני האחריות לפני שמישהו לוקח אחריות הוא גם צריך לחשוב שמשהו צריך להתבצע בכלל אחר כך הוא צריך לחשוב שזה באחריותו, האם אנחנו בטוחים שהילד בכלל מבין שצריך להחזיר חזרה לארון.

ש: מה זה יתבצע?

אליעד: אני אומר כדי שמישהו ייקח אחריות על משהו לפני כן צריך לוודא שהוא בכלל יודע שהדבר הזה צריך לקרות יכול להיות שהוא יגיד "אני מאוד אחראי רק אני לא צריך לבצע את זה מה זה משנה שזה על הרצפה" כאילו את מניחה שהסיבה שהוא לא מחזיר את הצעצוע לארון זה כי הוא מסיר מעצמו אחריות אבל מאוד יכול להיות שהוא לוקח אחריות על מה שחשוב לו וזה פשוט לא חשוב לו לכן לא אכפת לו. זאת אומרת יכול להיות שפה מה שצריך זה לא ללמד אותו איך לקחת אחריות אלא להסביר לו שבמסגרת האחריות שלו זה גם לשים את זה בארון בחזרה.

ש: הסברתי.

אליעד: אני יודע שהסברת אבל זה לא אומר שהוא הבין.

ש: מעולה אז איך גורמים לו להבין את מה שאני רוצה שהוא יבין?

אליעד: אז אנחנו מחפשים קודם כל מה שורש הבעיה, האם שורש הבעיה זה שהוא אומר "אני לא אחראי למה שקורה לי" האם שורש הבעיה שהוא לא מבין מה הוא רוצה אנחנו מנסים למצוא מה בדיוק החוליה החסרה בשרשרת.

ש: תראה אני יכולה להגיד לך.

אליעד: רוצה לתת דוגמה נגיד?

ש: כן אני אתן לך דוגמה במהלך החופש הייתה סיטואציה "אמא עשינו לך הפתעה" אמרתי מה עשיתם לי "תבואי הביתה תראי" באתי הביתה פתחתי את הדלת.

אליעד: וחשכו עינייך.

ש: חשכו עיניי מהמקום הטוב ראיתי בית מסודר למופת יותר טוב ממה שהמנקה מביאה לי את הבית הייתי בהלם טוטאלי.

אליעד: ובדקת מתחת לספה ראית שהכל זה?

ש: לא תקשיב שטפו ניקו מתחת לספה לא השאירו כלים בכיור ילדים אני מדברת איתך על שמונה שבע לא הגיוני.

אליעד: אולי הם הזמינו את המנקה.

ש: לא תקשיב הזוי זה קרה שבוע ימים נכנסתי לבית למופת אחרי זה חזרתי ועכשיו אנחנו התחלנו את השגרה של בית הספר וזה רגיל הבית קטסטרופה.

אליעד: למה הם עשו לך את זה לדעתך באותה פעם למה הם סידרו את הבית, רגע ואת בעצם אומרת "אני רוצה שהם ייקחו אחריות" אבל מה האמת האם הם חושבים שזה באחריות שלהם לסדר את הבית זאת לא האמת ואת אומרת "איך אני גורמת להם להיות יותר כמו פעם", נכון אבל מה האמת האם באמת לקיחת אחריות פירושה לסדר את הבית זאת באמת האמת זה מה שהילד חושב שבתחום אחריותו זאת לא האמת.

ש: אבל אם אני באה ואני מסבירה לו שזה הבית שלו.

אליעד: לא זה לא הבית שלו זה בית גם שלו אם זה בית שלו הוא יגיד לך "אל תגידי לי מה לעשות".

ש: נכון בסדר גם שלו.

אליעד: גם יפה ולכן את צריכה גם לסדר את הבית והוא חושב יכול מאוד להיות שהוא חושב שכילד תפקידך כהורה להגן עליו ולתת לו לשחק כמה שהוא רוצה וכשהוא יהיה גדול גם הוא יסדר את הבית לילדים שלו, יכול להיות שזאת האמונה שלו יכול להיות שהוא לא חושב שזה בכלל בתחום אחריותו לסדר את הבית, יכול להיות לדוגמה שהוא חושב שילד צריך כמה שיותר ליהנות שילד צריך כמה שיותר לשחק יכול להיות שיש לו אמונה כזאת.

ש: הוא אומר לי "מה אני עבד שלך".

אליעד: יפה לדוגמה נכון כי הוא לא חושב שזה בתחום אחריות התפקיד שלו, רגע אבל אני מנסה להסביר לך זה לא לשאול "איך אני גורמת לו לקחת אחריות" כי זה לא המקרה פה זה מקרה שהוא חושב שזה לא בתחום אחריותו בכלל ולכן מה עושים?

ש: אני יכול לשאול אותו מה אתה חושב שהוא בתחום אחריותך בבית?

אליעד: לא למה לא לשאול אותו את זה כי זה לא משנה מה הוא חושב משנה מה את חושבת שבאחריותו נכון, את רוצה שהוא יגיד לך מה הוא חושב הוא יגיד לך "אני אין לי שום אחריות אחריותי לשחק ואת תנקי" מה עושים בכזה מקרה שלב ראשון גורמים לו לחשוב שבית מסודר זה יותר טוב מבית לא מסודר, לפני מי אחראי קודם כל שפה בראש ישב לו "וואלה בית צריך להיות נקי בית חייב להיות נקי, מאוד כדאי שבית יהיה נקי מאוד חשוב שבית יהיה נקי" קודם כל ולכן אמא מנקה לא משנה מה אבל קודם כל שיהיה ברור שזה חשוב.

כמו שאני אמרתי לך קודם כל שיבין שזה צריך להתבצע אחר כך אתה יודע אתה עכשיו צריך לבצע את זה, אוקי קודם כל שיבין שזה חשוב למה כי אם את ישר תתחילי באתה צריך לעשות הוא יגיד "אבל זה לא חשוב בכלל" את מבינה את החשיבה עושים מובנה כדי שמישהו יגיד "אני עושה" הוא קודם כל צריך לחשוב צריך אחר כך הוא צריך לחשוב שהוא צריך ואחר כך הוא צריך לחשוב שהוא רוצה לעשות את מה שהוא צריך עושים מסודר. אז שלב ראשון מה אנחנו עושים מה את רוצה שהם יהיו באופן כללי יותר מודעים לניקיון וסדר בבית זאת ההגדרה?

ש: אחת מהן.

אליעד: לא כדוגמה לא את לא מצפה שהם באמת ינקו וישטפו וזה נכון?

ש: לא.

אליעד: למה לא?

ש: או שכן.

אליעד: תשלמי להם כמו למנקה ותראי שהם מנקים לך את הבית.

ש: זה בטוח כל פעם שאני שמה כסף דברים קורים זה מוטיב אין מה לעשות.

אליעד: מוטיב מרכזי אוקי האלה אז שלב ראשון מה עושים אבל את רוצה שבלי כסף הם יעשו את זה כי אף אחד לא משלם לך נכון כשאת מנקה מי משלם לך את חוסכת כסף אז זה כאילו שילמת לעצמך, אוקי אבל אז יש לך יותר כסף ואת מוציאה אותו על מhשהו אחר אז לא חסכת על עצמך. טוב עכשיו ככה דבר ראשון את צריכה לשכנע אותם ש... לגרום להם לחשוב ש...?

ש: בית מסודר זה בית טוב.

אליעד: נכון איך עושים את זה?

ש: אני יכולה לבוא אליהם כשהבית מסודר ולשאול אותם אם כיף לכם כשזה מסודר.

אליעד: לא, למה כי אם את אומרת כיף לכם "יכול להיות שגם לא כיף לא זה בסדר" השאלה אם הוא קולט מראש את המהלך הבא "אז בוא תסדר בבקשה", "לא זה בסדר לנו אנחנו מסתדרים".

ש: את יכולה במקום לשאול לתשובה "איזה יופי אתם מנקים את הבית ככה תראה איזה יופי".

אליעד: הנה דוגמה כל פעם כשהמנקה מסדרת "וואו איזה בית יפה איך היא ניקתה לנו את הבית איזה כיף לנו עכשיו" דוגמה הנה.

ש: אמרתי הלאה.

אליעד: חכי רגע שניה אבל את מחפשת, גם את עצלנית?

ש: לא אבל אני כבר הייתי שמה אמרתי את זה ולא קרה כלום אני אומרת את זה כל פעם כשאני נכנסת לבית.

אליעד: בסדר אבל זה לא מספיק להגיד צריך לגרום לילד להשתכנע צריך לגרום לילד לרצות שהבית יהיה נקי, תראי אם הילד לא ירצה שהבית יהיה נקי אז הוא ינקה את הבית רק מפחד בסדר וזה לא יעבוד אני מסביר לך קודם כל לגרום לו לרצות קודם כל הוא צריך לרצות שהבית יהיה נקי לפני מי מנקה קודם כל שהוא ירצה שהבית יהיה נקי. איך אנחנו גורמים לילד לרצות שהבית יהיה נקי אז מה עושים, אני אגלה לך מה עושים מה הילד רוצה ומה הילד לא רוצה איך אנחנו גורמים לו לחשוב שאם הבית יהיה נקי הוא יקבל את מה שהוא רוצה ואם הבית לא יהיה נקי הוא לא יקבל את מה שהוא רוצה, מה נגיד חשוב לילד נגיד הוא מפחד לעלות למעלה למה הוא מפחד לעלות למעלה כי הוא מפחד להיתקל בדברים כי הבית לא נקי, אני סתם אני נותן דוגמה.

אם תרצי לחשוב עכשיו ואני מסביר לך קודם כל הילד צריך לרצות שהבית יהיה נקי מבחינתי שהוא אפילו ירצה שאת תנקי יגיד לך "למה את לא מנקה מתי תנקי את הבית", קודם כל שהוא ממש ירצה שהבית יהיה נקי או שהרבה יותר ירצה שהבית יהיה נקי שלילד באופן אישי באופן פרסונלי יהיה חשוב שהבית...
מערכת להבדיל חייב להיות להאמין בלי כסף חוסר הערכה עצמית איך לגרום האינטרסים שלך אסטרטגיה לא זה לא תנאי הכרחי איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים איך לשכנע איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים אצל ילדים בחינוך בחינוך ילדים בית נקי בעבודה בעיה בעיות בעיות בחינוך בעיות בחינוך הילדים בעיות בחינוך ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך חינוך הילדים חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כעס כעס בבית כעס בעבודה לגרום לגרום לילד לגרום לילד לסדר לגרום לילד לסדר את לגרום לילד לסדר את החדר לגרום לילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ללמוד ללמוד לשכנע למידה לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לסדר את החדר לשכנע לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לסדר לשכנע ילד לסדר את לשכנע ילד לסדר את החדר לשכנע ילדים לשכנע לגרום מחנך מחנכים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניקיון ניקיון אצל ילדים סדר וניקיון בבית עבודה עובד עובדים שכנוע
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
... השכנוע ללמוד לשכנע - חשדנות מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות המרכזיים בתורת השכנוע ובתורת המכירות, שאומר שככל שהאדם ירגיש יותר בנוח במחיצתך באופן כללי, ...
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע? איך אפשר לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע? כדי לשכנע אדם שחושב ... טוען שיש לו נוסחה פיזיקלית נכונה, אז היא צריכה לעבוד תמיד, בכל מקרה. ברגע שמוצאים מקרה אחד שבו הנוסחה לא עובדת, זה מוכיח שהנוסחה לא נכונה לגמרי. כך גם בשכנוע: אם אתה לא מצליח לשכנע בכל מקרה, סימן ... שלעתים קרובות התיק של הקוף הצליח יותר מתיקים של מנהלי השקעות מקצועיים. המסקנה כאן היא שהצלחה אקראית אינה מעידה על הבנה אמיתית בשכנוע או ... לא באמת מבין, אם מציגים לו שאלות על הסיבה שהמנגנון עובד כמו שהוא עובד, עד שהוא יגיע לנקודה שאין לו תשובה. ברגע שאינו מסוגל לענות לשאלה אחת של למה זה ... אקראי בשכנוע. איך להיות מומחה בשכנוע? מה זה NLP? איך לשכנע כל אחד בכל דבר? איך המוח עובד? מהם מנגנוני השכנוע? איך לשכנע מומחים לשכנוע? איך להבין את הרצון האנושי? איך לשכנע מישהו שהוא חושב שהוא מומחה לשכנוע, איך לשכנע אותו שהוא לא יודע לשכנע. מה אתה אומר, אתה הבנת את השאלה בכלל? איך אתה יכול לתפוס ... חושב שאתה מומחה לשכנוע, אתה חושב שאתה יודע איך המוח עובד, אתה חושב שאתה יודע איך משכנעים? תשכנע בבקשה משהו שיקרה, לא יודע לשכנע, לא יכול ... בשכנוע הטענה אומרת בעצם, הוא אומר אני יודע איך המוח עובד, אני יודע את המנגנון האנושי, אני יודע איך הדברים עובדים ואני יכול לשכנע לדוגמה, אבל אם אתה בעצם מראה לו שיש דברים שהוא לא יודע לשכנע ... פיזיקלי מישהו אומר מצאתי איזה נוסחה בפיסיקה והיא עובדת אז איך מוכיחים לו שהנוסחה שלו לא נכונה? אומרים לו רגע אז למה פה היא לא עובדת?, הוא אומר רגע אבל פה היא עובדת, נכון אבל אם היא הייתה נכונה אז למה היא לא עובדת בכל המקרים? אם היא לא עובדת בכל המקרים אז הנוסחה שלך לא נכונה. זאת אומרת אם אתה באמת מומחה בשכנוע אז למה יכולת השכנוע שלך לא עובדת בכל המקרים? מסקנה אתה לא באמת הבנת את השכנוע אתה רק מתחזה למישהו במבין שכנוע ואתה רק ... שהאקראי הצליח או מקום ראשון או מקום שני מתוך כל מנהלי ההשקעות, אומרים איך יכול להיות דבר, מה בני אדם חשבו? לא, אבל הקוף הצליח באותה מידה, ... שהוא מומחה בשכנוע אז הוא אומר לך, אתה שואל אותו איך לשכנע? הוא אומר לך תעשה ככה ואז אתה שואל אותו ולמה זה ככה? אז הוא אומר לך כי כאשר ההוא אמר ... קודם כל בשביל להיות מומחה בשכנוע אתה צריך להבין איך עובד המוח, איך עובדת מערכת האמונות, למה זה ככה, מה האמונות הבסיסיות, מה האמונות היותר חזקות, מה האמונה ... באמת מומחה לשכנוע כי בראתי את המערכת, אני יודע איך עובדת המערכת כי אני יצרתי, אני תכננתי אותה, אני מהמתכננים שבה, אני בניתי את המנגנון אבל אם ...
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
... טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע , סודות השכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך בלי שירגיש? אליעד כהן מסביר טכניקת שכנוע ... מלקחת את הסיכון להיראות טיפש, ולכן יסכים איתך, אפילו אם זה לא בהכרח מה שהוא מאמין באמת. אליעד מסביר שזה עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים ... פעמיים את הכיוון שאתה מעדיף, כי הסיבה לכך שאתה מעדיף אותה עשויה להיות רגשית ולא שכלית. האם תמיד השיטה הזו עובדת? אליעד מציין כי יש גם סיכוי שהמניפולציה הזו לא תעבוד על אנשים מסוימים. לפעמים האדם עשוי דווקא להתנגד בכוונה למניפולציה, כדי להראות לעצמו ... לבוא למישהו להגיד לו אם תסכים איתי אני אתן לך מיליון ואז הוא יסכים איתך. תראה, אני מסביר לך איך המוח שלך עובד עליך. עכשיו, אז יש מצב שאתה משכנע מישהו, אתה אומר לו אם תסכים איתי, אני אתן לך, ...
למה ללמוד NLP? NLP זה שקר, ללמוד לשקר אנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, למה ללמוד לשכנע? יתרונות לימוד NLP, חסרונות ללמוד NLP, ללמוד לעשות מניפולציות, NLP טיפולי, NLP שכנועי, לשתול מחשבות
למה ללמוד NLP? NLP זה שקר, ללמוד לשקר אנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, למה ללמוד לשכנע? יתרונות לימוד NLP, חסרונות ללמוד NLP, ללמוד לעשות מניפולציות, NLP טיפולי, NLP שכנועי, לשתול מחשבות
... ללמוד NLP? NLP זה שקר, ללמוד לשקר אנשים, ללמוד איך לרמות אנשים, למה ללמוד לשכנע? יתרונות לימוד NLP, חסרונות ללמוד NLP, ללמוד לעשות ... כהן מסביר שההתנגדות נובעת מכך שהם מאמינים שללמוד NLP או טכניקות שכנוע משמעו להיות שקרן, מניפולטיבי או לא ישר. ההתנגדות הזאת נובעת מכך שהנושא איך לשכנע אחרים נתפס בעיניהם כמשהו שלילי, שמטרתו מניפולציה וניצול אנשים ... השלילי שבתוכם. כלומר, אנשים שחושבים שלימוד NLP הוא רע, עושים זאת משום שזה מזכיר להם את הצדדים הפחות נעימים בעצמם, הצדדים שהם מנסים להסתיר, את העובדה שגם הם בעצמם שקרנים באופן כלשהו. האם ללמוד NLP באמת הופך ... שכנוע הופך ליותר ישר עם עצמו? אליעד מסביר שדווקא לימוד NLP ושכנוע יכול להפוך אותך למודע יותר לאופן שבו אתה משקר לעצמך ולאחרים. כשאתה לומד איך עובדת המניפולציה, אתה מתחיל לזהות מתי ואיך אתה בעצמך מבצע מניפולציות ושקרים, לא רק לאחרים, אלא קודם כל לעצמך. לדוגמה, אם אתה לומד איך לשכנע מישהו במשהו על ידי אמירת משפטים כמו אם אתה חכם תעשה כך וכך, ... ולהבין את האמת האמיתית, שהיא מעבר לשקר או לאמת היחסית שהמשחק מייצר. האם NLP זה שקר? האם NLP יכול לעזור לי להשתנות? יתרונות וחסרונות של NLP איך לשכנע את עצמי להפסיק לעשן? לימודי מניפולציה ושכנוע מה זו אהבת אמת? ...
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה איך לפתח את השכל ולשכנע אנשים בצורה יצירתית? הנושא המרכזי בהסבר של אליעד הוא כיצד לפתח ... בהפך מדעתו, האם אתה ממציא הפך רק כי אתה רוצה שהוא יסכים איתך, או שאתה באמת מציג בפניו את כל העובדות שיכולות לשנות את דעתו? ההטעיה תתרחש אם אתה משכנע את הצד השני בניגוד לאמת או מבלי להציג את כל הזוויות. אליעד מדגיש כי בסופו של ... הנימוקים מאחורי כל דעה ולהציג את כל האפשרויות. מה זה היפוכים במחשבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך להעלות את רמת הקושי בשכנוע? מהי הטעיה בתהליך השכנוע? מה היתרונות בשכנוע עצמי? כיצד להתמודד עם דעות ... את כושר השכנוע? הדבר הראשון שצריך להבין בתהליך פיתוח החשיבה והיכולת לשכנע אנשים הוא איך בעצם עובדים עם המחשבות והדעות שלנו. אליעד מסביר את החשיבות של תרגול חשיבה יצירתית ובמיוחד את התרגיל של היפוכים, שבו כל אדם מתאמן על ... גם כלי חשוב כדי להבין שהמחשבות שלנו אינן מוחלטות, ולפעמים כל מחשבה ניתנת לשינוי. מהי רטוריקה? איך לשכנע אנשים בצורה אפקטיבית? איך לפתח חשיבה יצירתית? כיצד ניתן לשפר את כושר השכנוע? מהם ההיפוכים במחשבה? האם תמיד יש צד אחד נכון בשיחה? ... משהו איך אני יכולה לשכנע אותו לחשוב אחרת. נגיד לדוגמה שאת נמצאת נגיב באיזה מקום ומישהו רוצה לסדר את החדר בצורה מסוימת ואת אומרת בוא ננסה לשכנע אותו אחרת. מישהו נגיד אומר לך אני רוצה לקנות חולצה בצבע מסוים, איך אני יכולה, והוא אומר אני ... כותב את השמות שלהם כדי שהם יגיבו לך, לא בשביל לברוח מעימות, תחפש את העימות. ש: אפשר גם ללכת לעבוד במכירות לעשות מזה כסף גם. אליעד: נכון, אבל זה יותר קל, למה, כי באופן יחסי הוא עוד רוצה לקנות יש לו עוד רצון לקנות, את מנסה להתאים ...
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
NLP, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע, לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה
... קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, לגרום למישהו להתעניין, ליצור עניין, משל ונמשל, ללמוד לשכנע , לשכנע את התת מודע, מסר תת הכרתי, לגרום לבחורה לרצות אותך, להעביר מסר סמוי, לשתול מחשבה איך לגרום למישהו להתעניין במשהו שהוא לא מתעניין בו? אם אנחנו רוצים לגרום ... שהוא רוצה להרגיש טוב, אז הדרך היא למצוא את הקשר בין הרצון הזה לבין הנושא שאתה מציג. תראה לו איך התעניינות בנושא מסוים יכולה לסייע לו להשיג את מה שהוא באמת רוצה. איך לשכנע את התת - מודע של מישהו? אם אנו רוצים לשכנע מישהו בדרכים סמויות, נוכל להשתמש במיומנות שנקראת תורת הסיפור. מהות תורת הסיפור היא לדעת איך לספר סיפור בצורה שמעבירה מסר ... נחמן מסופר ככה, שהיה יום אחד שהוא אמר אני אתחיל לספר לכם סיפורי מעשיות, מה היה לפני שהוא סיפר סיפורי מעשיות? הוא אמר תראו, אני אומר לכם המון דברים וזה וזה, וזה לא עובד, אולי אני אתחיל לספר לכם סיפורים, אולי תבינו את זה דרך סיפור, למה? כי אם אומרים לך משהו לפעמים אתה אומר לא נכון, אין בעיה, בוא אני אספר לך סיפור תראה כמה הוא ... לא עשית עד הסוף את מה שאני אומר, לא לא, אל תאשים בדיסלקציה אם תרצה אפשר לפתור את זה, כל דבר יש פתרון. ש1: זה לא יושב באוטומט אלא אם אני שם לב. ש2: אתה צריך הרבה עבודה. אליעד: איך בן אדם יכול להגיע למצב שהוא כותב בלי שגיאות כתיב? תשובה, תקרא המון טקסטים באנגלית אבל תתעמק באותיות, אל תגיד לי תקרא, הבנתי מה כתוב לא, תשים לב אות אות ...
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
איך לפתח מיומנויות מכירה? ללמוד לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות
... לשים לב למילים, איך לשפר כושר שכנוע? איך לרכוש כושר שכנוע? איך לשכנע אנשים? איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות למה כל מילה חשובה בתהליך המכירה והשכנוע? אליעד כהן מסביר שאחד הגורמים המרכזיים להצלחה במכירות ושכנוע הוא תשומת הלב לפרטים, ובעיקר ... שהתהליך יתרחש מעצמו. במקום זאת, הוא מציע מתודה מובנית שעובדת בשני שלבים מרכזיים: ניתוח אופליין: ניתוח מעמיק של שיחות יומיומיות שלנו עם אחרים וגם עם עצמנו. אליעד מציע להקליט את השיחות ולנתח כל משפט שנאמר - לשאול ... אני רוצה לגור בבניין הזה או במקום הזה וכדומה. למה חשוב לעבוד על הניתוח באופליין? הסיבה לעבודה באופליין היא שככל שאתה מתרגל יותר את הניתוח הזה לבד ובשקט, אתה מפתח מיומנות מהירה ואוטומטית להבחנה בזמן אמת. אליעד משווה זאת לחדר כושר למוח, שבו ככל ... עם מודעות מלאה ושליטה מוחלטת על מה שנאמר ואיך שנאמר. איך לשכנע אנשים? איך לשפר כושר שכנוע? איך ללמוד לשכנע אנשים? טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה? איך לשפר יכולות שכנוע? למה כל מילה חשובה כל כך במכירה ובהשפעה? אחד הנושאים המרכזיים שנדונו הוא חשיבות תשומת ... באופליין? כדי לשפר יכולות שכנוע, אחד הטיפים המרכזיים היה לעבוד בoffline. המשמעות היא לנתח את הפעולות והמשפטים שאומרים ביום - יום, לא מול הלקוח עצמו אלא לבד או באמצעות הקלטות. לדוגמה, אם אמרת לחבר אם תרצה במקום כשאתה ... יותר. מהן התובנות המרכזיות לשיפור יכולות מכירה ושכנוע? לעבוד באופליין - לנתח הקלטות ודיאלוגים מהיום - יום, ולשאול למה השתמשתי במילה הזו? לתרגל תשומת לב למילים פנימיות (מחשבות) לפני שהן נאמרות בקול. לדעת שכל מילה ... מודעות לזמן אמת, וכך לשפר את יכולות המכירה באופן משמעותי. איך לשכנע אנשים איך לשפר כושר שכנוע איך ללמוד לשכנע אנשים טיפים למכירות איך לשפר יכולות מכירה איך לשפר יכולות שכנוע עכשיו הנושא הוא כזה, כדי להצליח במכירות, מה אחד הדברים הכי חשובים? אני לא אומר הכי חשוב ... פרקטית מה שזה אומר שמי שרוצה לשפר את המיומנות שלו צריך לעבוד בoffline. מה זה אומר לעבוד בoffline? זה אומר לקחת כמה שיותר פעולות שאתה עושה, פעולות ביומיום ולשאול את עצמך למה אני עושה את הפעולה הזאת. פעולות, לקחת כמה שיותר משפטים שאתה אומר ... פיתוח שכל כזה? זה חדר כושר למוח יותר מכל דבר אחר, כי אתה עובד יענו עם עצמך. אליעד: אז יש דברים יותר קשים, אוקי יש דברים יותר קשים, זה עוד הקלים. ש: מה? אליעד: לחשוב על דבר והיפוכו בו זמנית זה יותר קשה. אבל בא ... זה אומר ואז אני מוציא את זה החוצה. ש: עכשיו שמתי לב שכשאני בעבודה שלי, סתם יש איזה סגירה שהייתי צריך לעשות. אליעד: הנה סתם יש איזה סגירה, למה הוספת את זה? ש: ולא אמרתי לו אני פותר לך את הבעיה אמרתי לו מחיר. שמע, ...
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
ללמוד גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי
... גישור משפחתי, ללמוד לגשר, איך לגשר בין אנשים? מגשר משפחתי, טיפול משפחתי, מגשר משפחה, ללמוד לשכנע אנשים, יעוץ למגשרים, יעוץ למאמנים, יעוץ למטפלים, יעוץ משפחתי איך לגשר בין דעות מנוגדות? כאשר מנסים לגשר בין אנשים, בין אם מדובר בגישור ... תפחת, כך הסיכוי להסכמה ביניהם גדל. כיצד להפחית מחויבות של אדם לעמדתו? אליעד כהן מפרט את שיטת העבודה: ראשית, יש לתחקר את האנשים לגבי הטענות שלהם, להקשיב היטב לכל צד, ולהבין מה באמת קרה. זה אומר לבצע בדיקה של העובדות והפירושים: כמה מתוך הדברים שנאמרו הם עובדות חד - משמעיות, וכמה מהם פירושים סובייקטיביים. לעיתים יתברר ששני הצדדים מפרשים אחרת את אותן העובדות עצמן. הוא נותן דוגמה למקרה שבו האב טוען שקנה דירה לילד, ואילו הילד טוען שהאב רק סייע חלקית. בשלב כזה חשוב לחקור מה באמת קרה, לבדוק ... כגון: האם ניתנה משכנתה, האם שולמו כל הכספים או חלקם בלבד. זאת כדי להבין אם המחלוקת היא על עובדות או רק על פרשנות. הוא מדגיש כי שלב זה של בירור העובדות הוא קריטי ומקדים כל ניסיון גישור. לאחר בירור העובדות, אליעד מציע לשאול כל צד שאלות כמו למה זה חשוב לך?, מה זה משנה לך?, מה יקרה אם יתברר שאתה לא צודק?. שאלות אלו נועדו להפחית את רמת ... של האדם לעמדתו, על ידי כך שמראים לו שהחשיבות שהוא מעניק לדעה שלו אינה מוחלטת כפי שהוא חושב. איך לנהל תהליך גישור אפקטיבי בפועל? בשלב הגישור עצמו, אליעד מסביר שחשוב להבין שלעיתים לא באמת משנה מה היו העובדות, אלא משנה איך כל צד תופס אותן. אדם יכול להיפגע ממשהו גם אם מבחינה עובדתית לא הייתה כוונה לפגוע בו. לכן, יש לחקור לעומק את הסיפור ולברר מה בדיוק כל אחד שמע, מה בדיוק נאמר, באיזה הקשר ובאיזו אינטונציה. כך ... או שלום מסוים. לסיכום, אליעד כהן מציג גישה יסודית לגישור בין אנשים, המושתתת על בירור מעמיק של עובדות ופירושים, הפחתת המחויבות של כל צד לעמדתו, יצירת מוטיבציה לפשרה, והסברה מעמיקה של החסרונות והיתרונות בכל דעה. גישה זו מיועדת למגשרים משפחתיים, יועצים, מאמנים, מטפלים וכל מי שעוסק בגישור בין אנשים. איך לגשר בין אנשים? איך לנהל גישור משפחתי? איך להפחית מחויבות של אנשים לדעותיהם? איך לשכנע אנשים להתפשר? גישור בין הורים לילדים טיפים למגשרים משפחתיים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חלוקת תפקידים, איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חלוקת תפקידים, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי קשב וריכוז, מאמן משפחתי בתחום חלוקת תפקידים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6367 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 17:02:16 - wesi1