אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לגרום לילד לסדר ✔חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
למה קל יותר לשלוט בכעס בעבודה מאשר בבית?

הסיבה לכך שקל יותר לשלוט בכעס במקום העבודה לעומת הבית, קשורה לתפיסה עצמית ולמוסכמות חברתיות. בבית אנשים מרגישים נוח לשחרר את הכעס ולהביע אותו בחופשיות, בעוד שבעבודה קיים לחץ חברתי לשמור על איפוק כדי לא להיתפס כחסרי שליטה, חלשים או לא מקצועיים. לדוגמה, אדם יכול להתעצבן על עובד שעושה טעות, אך יבחר להסתיר את הרגשות כדי לא להיתפס כמנהל חסר יכולת שליטה. לעומת זאת, כאשר ילד עושה טעות דומה בבית, ההורה מרשה לעצמו לבטא כעס כי אינו מרגיש מאוים מהילד או מהתגובות של הילד כלפיו.

אליעד כהן מציין שבפועל, הכעס קיים בשני המקרים. ההבדל הוא ברמת הביטוי שלו. בעבודה, התדמית המקצועית מחייבת להסתיר כעס כדי לשמור על סמכות, ובבית אנשים מרגישים שאין להם סיבה אמיתית להסתיר את רגשותיהם.

איך להפחית את הכעס בבית מול הילדים?

אליעד מסביר שכדי להפחית את רמת הכעס, יש לפעול בשתי דרכים אפשריות:
  1. לשנות את המציאות כך שתתאים יותר לציפיות ולרצונות של האדם, ובכך למנוע מלכתחילה סיבות לכעס.
  2. ללמוד לקבל את המציאות גם כשהיא לא מתאימה בדיוק לציפיות, ובכך להפחית את התסכול שמוביל לכעס.
הוא מדגיש שחשוב להשתמש בשתי האסטרטגיות במקביל, ולא להסתפק רק באחת.

כיצד לגרום לילדים לקחת אחריות ולשמור על סדר בבית?

אליעד מציג גישה אסטרטגית לפתרון בעיית חוסר האחריות של ילדים. ראשית, הוא ממליץ לוודא שהילד מבין בכלל מה המשמעות של לקיחת אחריות. לדוגמה, ילד עשוי לחשוב שהוא מאוד אחראי, אך לדעתו סידור הבית אינו בתחום אחריותו, אלא באחריות ההורים. במצב כזה, לא יעזור ללמד אותו על אחריות, אלא יש להסביר לו שסידור הבית אכן בתחום האחריות שלו.

כדי לגרום לילדים לקחת אחריות על סדר וניקיון בבית, אליעד מציע כמה שלבים:
  1. קודם כל, לגרום לילד להאמין שבית נקי ומסודר הוא מצב רצוי וטוב עבורו באופן אישי. זה שלב הכרחי, כי אם הילד לא ישתכנע בכך, הוא לא ישתף פעולה מרצונו, אלא רק מכפייה או פחד - דבר שלא יעיל לאורך זמן.
  2. לאחר שהילד מבין שבית נקי הוא דבר חיובי עבורו, יש ליצור קשר ברור בין הרצונות שלו לבין בית נקי. לדוגמה, אם הילד אוהב לאכול וצריך כלי אוכל נקיים, להבהיר לו שהניקיון הוא תנאי הכרחי לכך.
  3. יש לחזק את ההתניה בין ניקיון לבין הרווחים שהילד מקבל מכך. לדוגמה, אם הוא מתלונן על כך שאינו מוצא דברים בבית, להבהיר לו שאם הבית היה מסודר הוא היה מוצא הכל בקלות רבה יותר.
איך אפשר לשכנע את הילד שהבית יהיה מסודר גם בלי תשלום כספי?

אליעד מסביר שהשכנוע באמצעות כסף הוא פתרון לטווח קצר ולא מומלץ כפתרון קבוע. הוא מדגיש שבסופו של דבר, לילדים יש מטרות אישיות משלהם. המטרה היא לגרום לילדים לראות בניקיון יתרון אישי. לדוגמה, הילד יתלהב מזה שהבית...
ש: למה מול הילדים שלי קשה לי לפעול.

אליעד: קשה לך לפעול מול הילדים שלך?

ש: רגע אני אסביר את זה יותר טוב, בא נגיד שלמה מול העובדים אני יותר סובלנית ומול הילדים שלי אני פחות סובלנית.

אליעד: את מרגישה יותר סובלנות מול העובדים ופחות סובלנות מול הילדים מה זה אומר בפועל תסבירי.

ש: זה אומר שבוא נגיד אם הם מעצבנים אותי במשהו או נגיד עובדים באים עם איזשהו נושא שהוא נורא מעצבן אז אני לא מתעצבנת אלא לוקחת ומנתחת את הנושא שואלת את השאלות את המתאימות ומגיעה לפתרון.

אליעד: הבנתי ואם הילדים מעצבנים אותך קטסטרופה יפה, הבנתם מה היא שואלת היא אומרת למה העובדים שלה לא מצליחים באופן יחסי לגרום לה להתעצבן והילדים אם הם עושים משהו קטן ישר היא מתעצבנת, זאת השאלה נכון?

ש: כן.

אליעד: אז בואי נשאל מה מעצבן אותך בחיים באופן כללי מה מעצבן אותך?

ש: מעצבן אותי דברים טיפשיים.

אליעד: ואם העובדים שלך עושים דברים טיפשיים זה מעצבן אותך?

ש: כן.

אליעד: אבל אמרת שמול עובדים לא מתעצבנת או פחות מתעצבנת.

ש: אני מתעצבנת אני פשוט לא מראה להם.

אליעד: אז את אומרת שגם מול העובדים את מתעצבנת וגם מול הילדים להם את מראה ולהם את לא מראה?

ש: כן.

אליעד: שמתם לב זה לא "למה אני מתעצבנת עליהם ולא עליהם" אלא "פה אני מראה שאני מתעצבנת ופה לא".

ש: כן פה אני מרשה לעצמי ופה אני לא מרשה לעצמי.

אליעד: את מתכוונת לומר שבעבודה את לא מרשה לעצמך להתעצבן ובילדים את מרשה לעצמך להתעצבן אבל השאלה התחילה אחרת בכלל השאלה הייתה נראית כאילו מול עובדים את לא מתעצבנת בכלל והילדים מעצבנים אותך עכשיו את אומרת משהו אחר "שניהם מעצבנים אותי רק אצל העובדים אני לא מרשה להראות שאני מתעצבנת כי אז יגידו שאני חלשה לא יודעת לשלוט בעצמי בפאניקה יצחקו עלי מה שזה לא יהיה אבל הילדים אני לא מרגישה מאוימת מהם ולכן אני מרשה לעצמי להוציא עליהם את העצבים כי מה הם יכולים לעשות כלום" זהו?

ש: כן.

אליעד: מהתחלה מה השאלה שלך דברי.

ש: זאת השאלה נשארת אותה שאלה.

אליעד: השאלה אם התשובה סיפקה אותך במאה אחוז אם לא זה אומר שיש עוד שאלה מה היית רוצה.

ש: הרעיון הוא כן לשלוט בזה מה זאת אומרת.

אליעד: שניה לשלוט בזה במובן של לא לכעוס או במובן של לא להראות שאת כועסת?

ש: בא נתחיל בזה שאני אראה שאני לא כועסת.

אליעד: חשבתי שנגיד בוא נטפל בזה שאני לא אכעס אם לא תכעסי ממילא את לא צריכה שום דבר לטפל.

ש: לא כי נראה לי שלטפל בזה שאני לא אכעס זה משהו תהליך יותר ארוך.

אליעד: תראי לגרום לך לא לכעוס זה כמעט בלתי אפשרי אבל לגרום לך לכעוס פחות זה אפשרי, מה את אומרת?

ש: אפשר לנסות.

אליעד: מה מכעיס אותך הילדים העובדים או שזה אותו דבר ושרק הביטוי של הכעס שונה, מה האמת האם מול הילדים את מבטאת יותר כעס כי הם מכעיסים אותך יותר או שבעצם הכעס הוא אותה רמת כעס רק שפה אני מרגישה חופשיה לשחרר את הכעס ופה אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס מה האמת?

ש: אצל העובדים אני מרגישה צורך להסתיר את הכעס.

אליעד: למה?

ש: כי זה לא מראה טוב.

אליעד: כי זה לא נראה טוב כי אז כאילו איזו מנהלת את אם את כועסת אוקי ובבית תהיי אמא טובה וגם כועסת, זאת אומרת שבראש שלך בדימוי העצמי שלך את אומרת שמנהל כעסן זה לא לגיטימי כאילו אבל אמא כעסנית זה לגיטימי יכול להיות, יכול להיות שיש לך אמונה כזאת שאומרת לבטא כעס כמנהל זה לא הגיוני אבל לבטא כעס כאמא זה כן הגיוני יכול להיות?

ש: אני חושבת שלבטא כעס זה בסדר כשצריך.

אליעד: אז זה נראה שאת מתלוננת על המקרים שלא צריך.

ש: השאלה מתי צריך.

אליעד: אוקי אז מה היית רוצה בואי נשאל מה היית רוצה אם זה היה תלוי בך מה היית רוצה?

ש: בא נתחיל ממה אני כועסת בסדר, אני כועסת מבן אדם שאני אומרת לו לעשות משהו מסוים והוא חוזר על אותה טעות.

אליעד: כן הבנתי אבל אם בעבודה, אוקי את כועסת כשאת אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה בקיצור בפרט כבר אמרת לו כמה פעמים והוא עושה עוד פעם, אוקי ומה השאלה פה עכשיו בעצם מה היית רוצה שיהיה היית רוצה שאם את אומרת למישהו לעשות משהו והוא לא עושה שזה לא יכעיס אותך מה היית רוצה שיהיה?

ש: אחד הייתי רוצה לכעוס פחות.

אליעד: באופן כללי?

ש: באופן כללי.

אליעד: בואי נדבר על זה את רוצה שנדבר על זה?

ש: כן.

אליעד: מה חשוב לך יותר לכעוס פחות מה השני?

ש: שהילדים שלי ייקחו יותר אחריות.

אליעד: את רוצה שהם ייקחו יותר אחריות.

ש: כי אם הם ייקחו יותר אחריות אז פחות נטל עלי.

אליעד: אז בעצם את רוצה פחות לכעוס זאת אותה מטרה.

ש: כן.

אליעד: למה בן אדם כועס כי המציאות נגד רצונו כי המציאות שונה ממה שהוא רוצה שיהיה, נכון עכשיו המסקנה אם את רוצה לכעוס פחות או שתגרמי למציאות להיות יותר מה שאת רוצה או שתרצי יותר את מה שהמציאות, את הבנת מה אמרתי אם את רוצה לכעוס פחות אז או שתמצאי דרך לגרום לכך שהמציאות תהיה יותר מה שאת רוצה או שתמצאי דרך לגרום לכך שאת תדעי לקבל יותר את המציאות כפי שהיא וגם אם היא לא מה שאת רוצה.

ש: אני צריכה לדעת לעשות גם וגם.

אליעד: או ממה נתחיל מאיך לגרום למציאות להיות יותר כרצונך או מאיך לגרום לרצונך לקבל יותר את המציאות גם כשהיא לא כרצונך, שהמציאות תהיה יותר כרצונך?

ש: כן.

אליעד: אוקי אז במה המציאות לא כרצונך בזה שאנשים לא עושים את רצונך מסקנה אם את כועסת מכך שאנשים לא עושים את רצונך ואת רוצה לכעוס פחות בדרך של "אני רוצה שהמציאות תהיה יותר כרצוני" את בעצם צריכה ללמוד איך לגרום לאנשים לעשות יותר את רצונך נכון אוקי.

ש: סתם דוגמה איך אני גורמת לילד לשמור על סדר בבית?

אליעד: תראי אני אתן לך על זה תשובה אבל אני רוצה לתת לך תשובה יותר גדולה באופן כללי את חושבת כרגע בצורה יותר פרטנית איך אני פותרת את הבעיה פה, צריך לחשוב יותר בצורה אסטרטגית איך באופן כללי גורמים לאנשים לעשות דברים מה גורם לאנשים לעשות דברים למה אנשים עושים דברים, למה אנשים לא עושים דברים איך משנים מחשבות של אנשים איך משנים רגשות של אנשים, איך גורמים לאנשים להאמין באמונות מסוימות איך גורמים להם לא להאמין באמונות מסוימות ככל שתביני את זה יותר ככה תוכלי יותר טוב לתמרן כאילו אחר כך אנשים אחרים כי כרגע עדיין את חושבת באופן פרטני, את מבינה למה אני מתכוון שזה לא בהכרח רע אני רק מביא לך.

ש: אין לי בעיה אתה יכול להגיד שזה רע אתה יכול להגיד שזה טוב זה לא משנה לי, מה שמעניין אותי אני רוצה להשיג את זה במציאות שלראות שזה פרקטי אפילו.

אליעד: אני מבין אבל אני אומר שאם את כאסטרטגיה אומרת "אני רוצה שהמציאות תהיה יותר כרצוני".

ש: אוקי אז תסביר לי את זה כאסטרטגיה ואני אקח את זה למקום שלי.

אליעד: בסדר רק לשנייה אני מסביר לך כעיקרון כי אסטרטגיה זה גם ללמוד הרבה דברים אני אתן לך תכף דוגמה לגבי מה שאת שאלת, אני אומר אבל כעיקרון במקום לחפש איך לפתור בעיות פרטיות תנסי "איך אני באופן כללי לומדת נגיד לשכנע יותר טוב" ואני מסביר לך איך לומדים את זה על ידי שמבינים את מנגנון הפעולה של האדם אם לומדים למה אנשים עושים ככה למה אנשים אוהבים דברים מסוימים לומדים באופן כללי אז ממילא אחר כך יותר קל לך לשכנע כי את יודעת איך המוח שלו עובד אז את יודעת מה צריך לעשות כדי שהוא יעשה משהו. אוקי עכשיו בואי ניקח, אתה הבנת מה אמרתי לה את התשובה בערך, אוקי בואי ניקח אצלך מה רצית נגיד מה שאלת לדוגמה דברי מה אמרת לגבי ילד?

ש: איך גורמים לילד לקחת יותר אחריות בבית לשמור על סדר מסוים.

אליעד: מה את רוצה לגרום לו לשמור על סדר או לקחת אחריות, לא תגידי מה את רוצה אני לא יודע אולי זה לא אותו דבר תגידי מה את רוצה יותר מה חשוב לך יותר שהוא יאמץ את המודל של "אני לוקח אחריות" או שהוא יוודא שהחדר יהיה מסודר, מה חשוב לך יותר?

ש: אחריות.

אליעד: אוקי אז בואי נגדיר "אני רוצה לגרום לילד שלי לקחת יותר אחריות" מה זה אומר עבורך לגרום לילד לקחת יותר אחריות?

ש: זה אומר שאם הוא לקח משהו שיחזיר לאותו מקום.

אליעד: שאם הוא לקח משהו שיחזיר אותו למקום לדוגמה הוצאת את המשחק מהארון סיימת לשחק תחזיר אותו לארון משהו כזה נניח, יפה עכשיו מה זה אחריות מה יש לפני האחריות לפני שמישהו לוקח אחריות הוא גם צריך לחשוב שמשהו צריך להתבצע בכלל אחר כך הוא צריך לחשוב שזה באחריותו, האם אנחנו בטוחים שהילד בכלל מבין שצריך להחזיר חזרה לארון.

ש: מה זה יתבצע?

אליעד: אני אומר כדי שמישהו ייקח אחריות על משהו לפני כן צריך לוודא שהוא בכלל יודע שהדבר הזה צריך לקרות יכול להיות שהוא יגיד "אני מאוד אחראי רק אני לא צריך לבצע את זה מה זה משנה שזה על הרצפה" כאילו את מניחה שהסיבה שהוא לא מחזיר את הצעצוע לארון זה כי הוא מסיר מעצמו אחריות אבל מאוד יכול להיות שהוא לוקח אחריות על מה שחשוב לו וזה פשוט לא חשוב לו לכן לא אכפת לו. זאת אומרת יכול להיות שפה מה שצריך זה לא ללמד אותו איך לקחת אחריות אלא להסביר לו שבמסגרת האחריות שלו זה גם לשים את זה בארון בחזרה.

ש: הסברתי.

אליעד: אני יודע שהסברת אבל זה לא אומר שהוא הבין.

ש: מעולה אז איך גורמים לו להבין את מה שאני רוצה שהוא יבין?

אליעד: אז אנחנו מחפשים קודם כל מה שורש הבעיה, האם שורש הבעיה זה שהוא אומר "אני לא אחראי למה שקורה לי" האם שורש הבעיה שהוא לא מבין מה הוא רוצה אנחנו מנסים למצוא מה בדיוק החוליה החסרה בשרשרת.

ש: תראה אני יכולה להגיד לך.

אליעד: רוצה לתת דוגמה נגיד?

ש: כן אני אתן לך דוגמה במהלך החופש הייתה סיטואציה "אמא עשינו לך הפתעה" אמרתי מה עשיתם לי "תבואי הביתה תראי" באתי הביתה פתחתי את הדלת.

אליעד: וחשכו עינייך.

ש: חשכו עיניי מהמקום הטוב ראיתי בית מסודר למופת יותר טוב ממה שהמנקה מביאה לי את הבית הייתי בהלם טוטאלי.

אליעד: ובדקת מתחת לספה ראית שהכל זה?

ש: לא תקשיב שטפו ניקו מתחת לספה לא השאירו כלים בכיור ילדים אני מדברת איתך על שמונה שבע לא הגיוני.

אליעד: אולי הם הזמינו את המנקה.

ש: לא תקשיב הזוי זה קרה שבוע ימים נכנסתי לבית למופת אחרי זה חזרתי ועכשיו אנחנו התחלנו את השגרה של בית הספר וזה רגיל הבית קטסטרופה.

אליעד: למה הם עשו לך את זה לדעתך באותה פעם למה הם סידרו את הבית, רגע ואת בעצם אומרת "אני רוצה שהם ייקחו אחריות" אבל מה האמת האם הם חושבים שזה באחריות שלהם לסדר את הבית זאת לא האמת ואת אומרת "איך אני גורמת להם להיות יותר כמו פעם", נכון אבל מה האמת האם באמת לקיחת אחריות פירושה לסדר את הבית זאת באמת האמת זה מה שהילד חושב שבתחום אחריותו זאת לא האמת.

ש: אבל אם אני באה ואני מסבירה לו שזה הבית שלו.

אליעד: לא זה לא הבית שלו זה בית גם שלו אם זה בית שלו הוא יגיד לך "אל תגידי לי מה לעשות".

ש: נכון בסדר גם שלו.

אליעד: גם יפה ולכן את צריכה גם לסדר את הבית והוא חושב יכול מאוד להיות שהוא חושב שכילד תפקידך כהורה להגן עליו ולתת לו לשחק כמה שהוא רוצה וכשהוא יהיה גדול גם הוא יסדר את הבית לילדים שלו, יכול להיות שזאת האמונה שלו יכול להיות שהוא לא חושב שזה בכלל בתחום אחריותו לסדר את הבית, יכול להיות לדוגמה שהוא חושב שילד צריך כמה שיותר ליהנות שילד צריך כמה שיותר לשחק יכול להיות שיש לו אמונה כזאת.

ש: הוא אומר לי "מה אני עבד שלך".

אליעד: יפה לדוגמה נכון כי הוא לא חושב שזה בתחום אחריות התפקיד שלו, רגע אבל אני מנסה להסביר לך זה לא לשאול "איך אני גורמת לו לקחת אחריות" כי זה לא המקרה פה זה מקרה שהוא חושב שזה לא בתחום אחריותו בכלל ולכן מה עושים?

ש: אני יכול לשאול אותו מה אתה חושב שהוא בתחום אחריותך בבית?

אליעד: לא למה לא לשאול אותו את זה כי זה לא משנה מה הוא חושב משנה מה את חושבת שבאחריותו נכון, את רוצה שהוא יגיד לך מה הוא חושב הוא יגיד לך "אני אין לי שום אחריות אחריותי לשחק ואת תנקי" מה עושים בכזה מקרה שלב ראשון גורמים לו לחשוב שבית מסודר זה יותר טוב מבית לא מסודר, לפני מי אחראי קודם כל שפה בראש ישב לו "וואלה בית צריך להיות נקי בית חייב להיות נקי, מאוד כדאי שבית יהיה נקי מאוד חשוב שבית יהיה נקי" קודם כל ולכן אמא מנקה לא משנה מה אבל קודם כל שיהיה ברור שזה חשוב.

כמו שאני אמרתי לך קודם כל שיבין שזה צריך להתבצע אחר כך אתה יודע אתה עכשיו צריך לבצע את זה, אוקי קודם כל שיבין שזה חשוב למה כי אם את ישר תתחילי באתה צריך לעשות הוא יגיד "אבל זה לא חשוב בכלל" את מבינה את החשיבה עושים מובנה כדי שמישהו יגיד "אני עושה" הוא קודם כל צריך לחשוב צריך אחר כך הוא צריך לחשוב שהוא צריך ואחר כך הוא צריך לחשוב שהוא רוצה לעשות את מה שהוא צריך עושים מסודר. אז שלב ראשון מה אנחנו עושים מה את רוצה שהם יהיו באופן כללי יותר מודעים לניקיון וסדר בבית זאת ההגדרה?

ש: אחת מהן.

אליעד: לא כדוגמה לא את לא מצפה שהם באמת ינקו וישטפו וזה נכון?

ש: לא.

אליעד: למה לא?

ש: או שכן.

אליעד: תשלמי להם כמו למנקה ותראי שהם מנקים לך את הבית.

ש: זה בטוח כל פעם שאני שמה כסף דברים קורים זה מוטיב אין מה לעשות.

אליעד: מוטיב מרכזי אוקי האלה אז שלב ראשון מה עושים אבל את רוצה שבלי כסף הם יעשו את זה כי אף אחד לא משלם לך נכון כשאת מנקה מי משלם לך את חוסכת כסף אז זה כאילו שילמת לעצמך, אוקי אבל אז יש לך יותר כסף ואת מוציאה אותו על מhשהו אחר אז לא חסכת על עצמך. טוב עכשיו ככה דבר ראשון את צריכה לשכנע אותם ש... לגרום להם לחשוב ש...?

ש: בית מסודר זה בית טוב.

אליעד: נכון איך עושים את זה?

ש: אני יכולה לבוא אליהם כשהבית מסודר ולשאול אותם אם כיף לכם כשזה מסודר.

אליעד: לא, למה כי אם את אומרת כיף לכם "יכול להיות שגם לא כיף לא זה בסדר" השאלה אם הוא קולט מראש את המהלך הבא "אז בוא תסדר בבקשה", "לא זה בסדר לנו אנחנו מסתדרים".

ש: את יכולה במקום לשאול לתשובה "איזה יופי אתם מנקים את הבית ככה תראה איזה יופי".

אליעד: הנה דוגמה כל פעם כשהמנקה מסדרת "וואו איזה בית יפה איך היא ניקתה לנו את הבית איזה כיף לנו עכשיו" דוגמה הנה.

ש: אמרתי הלאה.

אליעד: חכי רגע שניה אבל את מחפשת, גם את עצלנית?

ש: לא אבל אני כבר הייתי שמה אמרתי את זה ולא קרה כלום אני אומרת את זה כל פעם כשאני נכנסת לבית.

אליעד: בסדר אבל זה לא מספיק להגיד צריך לגרום לילד להשתכנע צריך לגרום לילד לרצות שהבית יהיה נקי, תראי אם הילד לא ירצה שהבית יהיה נקי אז הוא ינקה את הבית רק מפחד בסדר וזה לא יעבוד אני מסביר לך קודם כל לגרום לו לרצות קודם כל הוא צריך לרצות שהבית יהיה נקי לפני מי מנקה קודם כל שהוא ירצה שהבית יהיה נקי. איך אנחנו גורמים לילד לרצות שהבית יהיה נקי אז מה עושים, אני אגלה לך מה עושים מה הילד רוצה ומה הילד לא רוצה איך אנחנו גורמים לו לחשוב שאם הבית יהיה נקי הוא יקבל את מה שהוא רוצה ואם הבית לא יהיה נקי הוא לא יקבל את מה שהוא רוצה, מה נגיד חשוב לילד נגיד הוא מפחד לעלות למעלה למה הוא מפחד לעלות למעלה כי הוא מפחד להיתקל בדברים כי הבית לא נקי, אני סתם אני נותן דוגמה.

אם תרצי לחשוב עכשיו ואני מסביר לך קודם כל הילד צריך לרצות שהבית יהיה נקי מבחינתי שהוא אפילו ירצה שאת תנקי יגיד לך "למה את לא מנקה מתי תנקי את הבית", קודם כל שהוא ממש ירצה שהבית יהיה נקי או שהרבה יותר ירצה שהבית יהיה נקי שלילד באופן אישי באופן פרסונלי יהיה חשוב שהבית...
עצלנות טיפול להתלונן איך גורמים מה אנשים אוהבים מטרות חופש אני חלש הרגלים לשכנע ילד לסדר לשכנע את הילד איך לגרום לילד איך לגרום לילדים איך לחנך איך לחנך ילד איך לחנך ילדים איך לשכנע איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים בית נקי בעבודה בעיה בעיות בעיות בחינוך בעיות בחינוך הילדים בעיות בחינוך ילדים הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך חינוך הילדים חינוך ילדים ילד ילדה ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים כעס כעס בבית כעס בעבודה כעסים לגרום לגרום לילד לגרום לילד לסדר לגרום לילד לסדר את החדר לגרום לילדים לחנך לחנך ילד לחנך ילדים ללמוד ללמוד לשכנע למידה לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לסדר את החדר לשכנע לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לסדר לשכנע ילד לסדר את החדר לשכנע ילדים לשכנע לגרום מחנך מחנכים מנהל ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניקיון ניקיון אצל ילדים סדר וניקיון בבית עבודה עובד עובדים שכנוע
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
חינוך ילדים, איך לגרום לילד? לסדר את החדר, חדר מבולגן, הפרעות סדר וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד
... וארגון אצל ילדים, מודעות לסדר, NLP, איך לשכנע ילד לסדר? איך לחנך ילד מבולגן? פסיכולוגיה התפתחותית, פסיכולוגיה של הילד איך לשכנע ילד לסדר את החדר בלי לגרום למאבקי כוח? כדי לגרום לילד לסדר את החדר, חשוב קודם כל להבין את נקודת המבט שלו ולשאול את עצמנו ... שלא רוצה לסדר? אליעד מסביר שהגישה הנכונה לשכנע ילד לסדר את החדר צריכה להיות מתוך שיחה פתוחה, ולא מתוך כפייה או איומים. ... בסידור, ולא מדובר סתם ברצון לשליטה. איך לשכנע ילד לסדר את החדר מתוך כבוד והבנה? אליעד מדגיש שכדי לשכנע ילד לסדר את החדר, יש להשתמש בגישה של שיחה פתוחה ולא של כפייה. לדוגמה, ... לילד ולבנות תקשורת טובה יותר. איך אפשר לגרום לילד לסדר מתוך רצונו האישי? הדרך הטובה ביותר, לפי אליעד, היא לגרום לילד ... להגיע להסכמה ולשיתוף פעולה לאורך זמן. איך לשכנע ילד לסדר את החדר? ילד מסרב לסדר את החדר פסיכולוגיה התפתחותית איך לחנך ילד ...
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
... ובמקום זאת מתמקדים בפעולה חיובית אחרת, שאיתה יותר קל להתמודד. איך לשכנע ילד לסדר את החדר באמצעות חיבור למטרות אחרות שלו? דוגמה נוספת שאליעד נותן, היא כשילד אומר ... באמת לילד, ולא עם ההתנגדות הכללית שלו. איך לשכנע לקוחות לקנות? איך לגרום לילד לסדר את החדר? טכניקות שכנוע מה זה מהות וצורה בשכנוע? איך הופכים לא רוצה לכן יכול? מה זה ...
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים
חינוך ילדים, לשכנע ילדים, NLP לילדים, הרזיה אצל ילדים, דיאטה אצל ילדים, אכילת יתר אצל ילדים, לשכנע ילד לעשות דיאטה, לשכנע ילד לעשות ספורט, לשכנע ילד לאכול פחות, ספורט אצל ילדים איך אפשר לשכנע ילד לעשות דיאטה ולרדת במשקל? כדי לשכנע ילד לעשות דיאטה, לאכול פחות ולעסוק בפעילות גופנית, יש צורך בשינוי התפיסה ובהבנה מעמיקה של הפסיכולוגיה של הילד. אליעד כהן מסביר שילדים הם כמו בני אדם קטנים וכל מה שחל על אדם מבוגר חל גם על הילד. הדגש הוא על יצירת דימוי עצמי חיובי, וזו נקודה מהותית מאוד. ילד נולד ללא דימוי עצמי, הוא רוכש את הדימוי שלו מתוך הסביבה ומה שנאמר לו. אם נאמר לילד שהוא שמן, זוהי כבר קביעה שיפוטית. במקום זאת, חשוב ללמד את הילד שהערך שלו לא תלוי במה שאחרים חושבים עליו, אלא במה ... הדוגמאות החשובות שאליעד נותן היא ההתייחסות לתחרות בבית הספר או בספורט. אם מלמדים ילד שחשוב להיות תמיד במקום הראשון, אנחנו בעצם ... מסר מוטעה: אם תהיה ראשון תהיה מאושר, ואם לא - אתה לא שווה. במקום זה, חשוב להסביר לילד שהמיקום לא משנה, או אפילו להפוך את המסר ולומר שטוב להיות אחרון. כך הילד לא יקשר את ההצלחה ואת האושר למקום מסוים, ויפתח דימוי עצמי בריא שאינו תלוי בהישגים חיצוניים. איך יוצרים לילד אסוציאציה חיובית לגבי מאמץ? אליעד מציין בעיה נוספת שנוצרת כאשר ילד לא רוצה לעשות ספורט כי קשה לו להתאמץ. למה זה קורה? כי ההורים משדרים לו באופן לא מודע שמאמץ זה דבר רע. למשל, כשהורה אומר לילד אל תתאמץ, אני אעשה את זה בשבילך, הילד לומד שמאמץ הוא שלילי. הפתרון הוא להכניס לבית את המסר ההפוך, כמו איזה כיף להתאמץ ולהצליח!, הצלחת כי התאמצת!, וכך לגרום לילד לא לפחד ממאמץ. באופן זה, הילד ילמד להתאמץ וירגיש סיפוק כאשר הוא מצליח לאחר מאמץ. איך גורמים לילד לרצות לאכול פחות ולהיות בריא יותר? כשמנסים לגרום לילד לרצות לאכול פחות, הדרך היעילה ביותר היא לדבר איתו בשפה ובמושגים שהוא מבין. למשל, אם הילד מתלונן על כאבי בטן, חשוב להסביר לו שזה יכול להיות ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן לשפר את היעילות של עובדים בעסק או בארגון. הכוונה ביעילות היא להשיג את מטרות החברה בצורה המיטבית, כלומר, להשיג את המקסימום מהזמן שהעובדים משקיעים ביחס לתפוקה שהם מביאים. אליעד מסביר שישנן שתי גישות נפוצות בעניין זה: הגישה הראשונה היא מדידה, כלומר, למדוד את הזמן שהעובדים משקיעים, לבדוק את התפוקה שלהם, להציג נתונים ברורים ולנסות לזהות את נקודות החולשה ואת בעיות היעילות כדי לשפר אותן. הגישה השנייה היא ליצור מוטיבציה, כלומר, לתת לעובדים תחושה של אנרגיה והתלהבות כך שירצו מעצמם להשיג יותר. אליעד מציין שלמעשה, הדרך הנכונה ביותר כוללת את שני ההיבטים גם יחד. הוא מסביר שהבסיס ... הוא להבין באופן עמוק יותר את המהות של השאלה. כלומר, כאשר רוצים שעובד יעשה משהו, יש להתמקד בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה בפועל. מבין השניים, אליעד מדגיש שהמוטיבציה (הרצון) חשובה יותר מהידע. זאת מכיוון שברגע שהאדם רוצה לבצע משהו, ... כבר ימצא דרך להשיג את הידע או את הכלים הדרושים לכך. לעומת זאת, אם לעובד יש ידע אך אין לו רצון, הוא לא יפעל. כיצד מדידה עלולה לפגוע במוטיבציה של העובדים? אליעד מסביר שלמרות החשיבות של מדידה ונתונים, יש להיזהר משימוש לא נכון בהם. התמקדות יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה שלהם. הוא נותן דוגמה לעובד שמתחילים למדוד לו את התפוקה, וזה גורם לו להרגיש מושפל, כאילו הוא עבד, ולכן הוא מתמרד או הופך להיות ראש קטן. התוצאה היא הפוכה - במקום לשפר, זה מחליש את הביצועים. לכן, חשוב מאוד לא רק למדוד, אלא גם לתת לעובד תחושת ערך וסמכות. הכוונה היא לומר לעובד : זו המטרה שאנחנו רוצים להשיג, תחליט אתה איך לבצע את המשימה. כך העובד מרגיש שהוא בוחר, יוזם ומבטא את עצמו, וזה נותן לו מוטיבציה פנימית גבוהה יותר. מה המשמעות של לתת סמכות לעובד ואיך זה משפיע על הביצועים? אליעד מסביר שלתת סמכות לעובד זה למעשה לשחק משחק שבו המנהל באמת נמצא מעליו בהיררכיה, אבל נותן ל
המקל והגזר לעצמך, לעשות לעצמך סנקציות, לאתגר את עצמך, איך להעניש את עצמך? לחם ומים, הגוף כאויב של הנשמה, הדרך של רבי נחמן מברסלב, איך לעשות לעצמך מוטיבציה? איך לחנך את עצמך? איך לחזק את הרצון? אוטוסוגסטיה
המקל והגזר לעצמך, לעשות לעצמך סנקציות, לאתגר את עצמך, איך להעניש את עצמך? לחם ומים, הגוף כאויב של הנשמה, הדרך של רבי נחמן מברסלב, איך לעשות לעצמך מוטיבציה? איך לחנך את עצמך? איך לחזק את הרצון? אוטוסוגסטיה
... עצמך, איך להעניש את עצמך? לחם ומים, הגוף כאויב של הנשמה, הדרך של רבי נחמן מברסלב, איך לעשות לעצמך מוטיבציה? איך לחנך את עצמך? איך לחזק את הרצון? אוטוסוגסטיה איך להשתמש בשיטת המקל והגזר עם עצמך? אליעד כהן מסביר בהרצאה כיצד להשתמש בשיטה הידועה של המקל והגזר על עצמך ... אותי - אני לא אאפשר לעצמי ליהנות מדברים אחרים כמו טלוויזיה, אוכל אהוב, בילויים או עישון. למה הענישה העצמית עובדת? לפי אליעד כהן, הענישה העצמית עובדת משום שהיא מבוססת על מנגנון של מניעת עונג וסיפוק עצמי, מה שדוחף את האדם להתאמץ יותר על מנת לפתור את השאלה או להגיע למטרה שהגדיר לעצמו. כאשר יש לך תגמול ...
מוסריות מהי, מהי התנהגות מוסרית? האם זה מוסרי או לא מוסרי? נשותיו של גואל רצון, האם לספר או לא לספר? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, איך לחנך אוטיסט? איך ללמד מישהו להתנהג? כללי התנהגות בחברה
מוסריות מהי, מהי התנהגות מוסרית? האם זה מוסרי או לא מוסרי? נשותיו של גואל רצון, האם לספר או לא לספר? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, איך לחנך אוטיסט? איך ללמד מישהו להתנהג? כללי התנהגות בחברה
... לספר או לא לספר? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, איך לחנך אוטיסט? איך ללמד מישהו להתנהג? כללי התנהגות בחברה האם מוסרי לגרום לאדם לרצות ... אז לא. אליעד מוסיף ומציע לשאול את עצמך: האם הייתי רוצה שיעשו זאת לילד שלי או למישהו שחשוב לי? תשובה חיובית פירושה שהפעולה מוסרית בעיניך. למרות זאת, הוא ... בחברה? כדי ללמד אדם שאינו מבין כללי התנהגות בסיסיים בחברה, כמו ילד אוטיסט או אדם משוגע, אליעד ממליץ על הכלל הבסיסי של אל תעשה לאחרים מה שלא היית ... האופן שבו אחרים מתנהגים ולנסות להבין מכך את הציפיות שלהם. כך ניתן ללמוד וליישם כללים בסיסיים של התנהגות ומוסר. לסיכום, מוסריות היא עניין סובייקטיבי מאוד, ... מוסרי. אם לא, אז הוא נתפס כלא מוסרי. כך גם כאשר הורים מעודדים ילד ומנסים לגרום לו להאמין שהוא יכול להצליח - הם מוסיפים לו מוטיבציה ותמיכה, אך ...
סודות השכנוע / ללמוד לשכנע - חשדנות / מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
... השכנוע ללמוד לשכנע - חשדנות מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר את אחד מהעקרונות המרכזיים בתורת השכנוע ובתורת המכירות, שאומר שככל שהאדם ירגיש יותר בנוח במחיצתך באופן כללי, כך יהיה לך יותר קל לשכנע אותו בכל דבר באופן ספציפי. ובין השאר אשיב גם לשאלות: מה עומד מאחורי הרעיון ... האדם נחשף לאינפורמציה כלשהי, תמיד המוח של האדם בצורה אוטומטית, בודק במנגנון האימות שלו, את רמת האמיתות של האינפורמציה שהוא נחשף אליה. שזה בעצם אומר, שכאשר אתה מנסה לשכנע מישהו במשהו, אוטומטית בתת המודע שלו, הוא בודק ומטיל ספק בכל האינפורמציה שאתה ... שיש באדם ששומע אותך, כדי לגרום לו להסכים איתך? וכאן בעצם מגיעה התשובה שאומרת, שכלל שהאדם השני ירגיש יותר בנוח איתך ובמחיצתך בכל המובנים, כך ממילא יהיה לך הרבה יותר קל לשכנע אותו בכל דבר, ומנגנון האימות שיש בתוכו, הופך להיות לפחות ערני ולפחות פעיל. ... אז ממילא תת המודע של האדם מקבל מסר שאומר לו, שהוא נמצא בסביבה בטוחה שאף אחד לא רוצה לגרום לו נזק כלשהו. ואז ממילא מנגנון האימות של האדם, פחות פעיל. וממילא יותר קל לך לשכנע את האדם, גם בדבר שאולי הוא לא היה רוצה להסכים איתך. ויש כאן עוד עומק מסוים, ...
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
איך להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע?
... להיות מומחה ל NLP? איך להיות מומחה לשכנוע? איך להיות מומחה למכירות? איך ללמוד NLP? איך לומדים NLP? ללמוד שכנוע, מי יודע לשכנע? איך לדעת לשכנע? איך ללמוד לשכנע? איך לומדים לשכנע? איך אפשר לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע? כדי לשכנע אדם שחושב שהוא מומחה בשכנוע שהוא בעצם לא מבין בשכנוע, חשוב להבין קודם כל מהו בכלל שכנוע. כאשר אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע , הוא בעצם מצהיר שיש לו הבנה מעמיקה של הדרך שבה המוח האנושי פועל, שהוא מכיר את המנגנונים של התודעה האנושית ויודע כיצד להפעיל אותם כדי לשכנע אנשים לעשות את מה שהוא רוצה. אליעד כהן מסביר שיש כמה דרכים להראות לאותו אדם שהוא לא באמת מומחה בשכנוע כפי שהוא חושב, ושבעצם ההבנה שלו בשכנוע היא אקראית ולא מבוססת על ידע אמיתי ויסודי. מדוע כישלון בשכנוע מוכיח חוסר הבנה בשכנוע? אליעד מדגים שהדרך הראשונה להראות לאדם שהוא לא באמת מומחה לשכנוע, היא להציג לו מקרים בהם הוא לא מצליח לשכנע. לדוגמה, אם אדם טוען שהוא מומחה בשכנוע , אז אליעד יציע לו לנסות לשכנע משהו מסוים, והאדם יגלה שהוא לא מסוגל. כעת עולה השאלה: אם אתה באמת יודע לשכנע, איך זה שיש דברים שאתה לא מסוגל לשכנע בהם? הרי אם אתה באמת מבין את המנגנון, אתה אמור להצליח תמיד. אליעד נותן דוגמה מתחום הפיזיקה: אם מישהו טוען שיש לו נוסחה פיזיקלית נכונה, אז היא צריכה לעבוד תמיד, בכל מקרה. ברגע שמוצאים מקרה אחד שבו הנוסחה לא עובדת, זה מוכיח שהנוסחה לא נכונה לגמרי. כך גם בשכנוע: אם אתה לא מצליח לשכנע בכל מקרה, סימן שאתה לא באמת מבין את ה
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
טכניקת שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע
... שכנוע, שיטת NLP, טכניקת NLP, לימוד NLP, טכניקת מכירות, טכניקת שיווק, יצירת התניה, לתת כדי לקבל, ללמוד NLP, ללמוד מכירות, איום סמוי, תגמול סמוי, ללמוד לשכנע, סודות השכנוע איך לגרום למישהו להסכים איתך בלי שירגיש? אליעד כהן מסביר טכניקת שכנוע מתוחכמת המבוססת על העקרונות של NLP ... לדוגמה, אם אתה אומר לאדם אני נותן לך את זה בתנאי שתסכים איתי, הוא יקבל תחילה את התועלת ואז ירגיש מחויב להסכים כדי לא לאבד אותה. איך ליצור התניה סמויה בשכנוע? הצורה המתוחכמת ביותר שאליעד מסביר היא ליצור ... לכך, או מישהו עם ניסיון חיים כמו שלך בטוח יבין שזה נכון. האדם יעדיף להסכים איתך, כי אחרת הוא עלול לפחד שהמחמאה שנתת לו לא נכונה. מה זה איום סמוי בשכנוע? אליעד מתאר טכניקה נוספת - יצירת איום סמוי. ... הוא יעדיף להגיד נכון, נכון. הוא מעדיף להימנע מלקחת את הסיכון להיראות טיפש, ולכן יסכים איתך, אפילו אם זה לא בהכרח מה שהוא מאמין באמת. אליעד מסביר שזה עובד כי רוב האנשים לא מחפשים את האמת אלא רוצים להרגיש טוב עם עצמם. אנשים מוכנים לוותר על האמת, למכור אותה, להקריב את הכל, רק בשביל להרגיש טוב עם עצמם. הוא נותן דוגמה נוספת על שימוש בתשלום סמוי בשכנוע, כמו במצב של בורר. אם אתה רוצה שהבורר יסכים ... המחמאה שקיבל ממך. מנגד, הוא יכול גם להרגיש מאוים מכך שכבר שילמת לו, והוא לא ירצה להצטייר כפחות חכם או כמי שלא מגיע לו התשלום הזה. איך לנמק בצורה יעילה בשכנוע? עוד נקודה מתוחכמת שאליעד מציג היא דרך השימוש ... לסיבה האמיתית שבגללה אתה חושב משהו, ולבדוק פעמיים את הכיוון שאתה מעדיף, כי הסיבה לכך שאתה מעדיף אותה עשויה להיות רגשית ולא שכלית. האם תמיד השיטה הזו עובדת? אליעד מציין כי יש גם סיכוי שהמניפולציה הזו לא תעבוד על אנשים מסוימים. לפעמים האדם עשוי דווקא ... נוספת - להבין מה האדם יעדיף לחשוב על עצמו (איש אמת או חכם) ולשלב במחמאה את שתי התכונות יחד, כדי לכסות את כל האפשרויות ולמנוע התנגדות. איך ליצור התניה בשכנוע? מה זה איום סמוי? טכניקות NLP לשכנוע איך לגרום לאנשים להסכים איתך? איך לבדוק אם אני משוחד בהחלטה? עכשיו אני אסביר לכם שיטת שכנוע, יש הרבה שיטות, נסביר עוד שיטה. השיטה אומר ... אני נותן לך את זה בתנאי שתסכים איתי. אתה יכול לבוא למישהו להגיד לו אם תסכים איתי אני אתן לך מיליון ואז הוא יסכים איתך. תראה, אני מסביר לך איך המוח שלך עובד עליך. עכשיו, אז יש מצב שאתה משכנע מישהו, אתה אומר לו אם תסכים איתי, אני אתן לך, ... לעשות את הדבר הזה והזה. אליעד: או אם אתה אומר ברור שבן אדם חכם כמוך. עכשיו, נגיד שיש לך נגיד סכסוך עם מישהו ואתה הולך לבורר לצורך העניין, ואתה רוצה לשכנע את הבורר שיסכים איתך אז אתה כאילו צריך לפרגן ... או לא נכון וזה רגשי כאילו ברגע שאין נכון או לא נכון כאילו. אליעד: לא אבל אני אתן לך דוגמה נגיד שעכשיו אתה רוצה מה? אתה לא, הרי אתה לא רואה אמא שאומרת לילד שלה תהיה ילד טוב ותאכל, זה לא אותו דבר? כשהיא אומרת תהיה ילד טוב ותאכל מה בעצם היא אומרת אם לא תאכל אתה ילד רע, מה זה לא אותו דבר? או כשאומרים תהיה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים, ניהול עובדים, כעס בבית, כעס בעבודה, ללמוד לשכנע, לגרום לילד לסדר את החדר, סדר וניקיון בבית, איך לשכנע ילדים? איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך הילדים, בית נקי, ניקיון אצל ילדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לגרום לילד לסדר, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לגרום לילד לסדר, איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מטפל התנהגותי קוגניטיבי, אימון אישי רוחני בנושא לגרום לילד לסדר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 12:05:03 - wesi1