... רק את הטכניקות, אלא חשוב להבין את העקרונות הבסיסיים שמאחוריהם. יש המון טעויות נפוצות בלימוד תחומים אלו, במיוחד כאשר אנשים לומדים טכניקות מבלי להבין את
החוקיות שמאחוריהן. כאשר מלמדים שיטה לשכנוע, לדוגמה, תגיד ככה ואם תגיד את זה, זה ישתול מחשבה במוח של מישהו, השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? זה לא מספיק לדעת שמחקרים הראו כי כשאומרים מילה מסוימת זה משפיע על המוח, עלינו להבין את
החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית. האם השיטות של שכנוע ומכירות תמיד פועלות? רוב השיטות שמלמדים אינן נכונות ב - 100% מהמקרים. לדוגמה, אם מלמדים שיטה שאומרת אם תעשה ככה, הלקוח יקנה, ... הסיבה, או המהות של השיטה, חיונית להצלחה. רבים לא שואלים את עצמם למה טכניקות מסוימות פועלות, ומספיק להם שמישהו אמר שהן עבדו במקרים מסוימים. המשמעות של הבנת
החוקיות כשאתה לומד שיטה, לא מספיק לדעת איך היא פועלת, אלא עליך להבין את
החוקיות שמאחוריה. למשל, תהליך של מכירה הוא תהליך חד ערכי - כלומר, בסופו של דבר, או שהלקוח יקנה את המוצר או שלא. כל שיטות המכירה בסופו של דבר מכוונות למטרה הזו. אם לא נבין את
החוקיות שמניעה את תהליך המכירה, נתקשה להתאים את השיטה לכל סיטואציה. איך ללמוד את השיטה ההפוכה? כחלק מההבנה המעמיקה של כל שיטה, חשוב ללמוד גם את השיטה ההפוכה שלה. אם אומרים לך ... תמיד כדאי לשאול אותו: למה זה עובד? האם תמיד זה נכון? אם התשובה היא לא, עליך להבין מתי זה כן עובד ומתי לא. לסיום לא כל שיטה נכונה תמיד, ולכן חשוב להבין את
החוקיות וההיגיון שמאחורי כל טכניקת שכנוע ומכירה. עליך להיות סקרן ולשאול תמיד למה זה ככה? רק כך תוכל להבין את העקרונות שמניעים את השיטה וליישם אותה בצורה הטובה ביותר. מהם החוקים ... השאלה המרכזית היא: למה זה עובד? האם זה עובד תמיד? אם אומרים לנו שמחקרים הראו שכשאומרים מילה מסוימת, זה משפיע על המוח, זה לא מספיק. אנחנו צריכים להבין את
החוקיות שמאחורי ההתנהגות האנושית. למשל, אם אתה לומד על מכירה, אתה חייב להבין את התהליך בשלמותו: מה קורה בפועל כאשר אדם רוכש מוצר, ומהי
החוקיות שמובילה לכך. ברוב המקרים, השיטות נראות נכונות, אך חשוב לדעת מתי הן לא יפעלו, וכיצד ניתן לשפר את השיטה כשזה לא עובד. האם תמיד השיטות של שכנוע ומכירות פועלות? רוב השיטות ... אנשים עושים את זה אתה יכול להגיד למה אנשים עושים את זה? כי הם עושים את זה לא אבל למה הם עושים את זה. עכשיו מה זה אומר להבין למה? להבין למה פירושו להבין מה
החוקיות המוחלטת שימו לב שנכונה ב - 100% מהמקרים לא ב - 99% מהמקרים לא ב - 80% לא ב - 20%, מה
החוקיות האחת והיחידה שנכונה ב - 100% מהמקרים לגבי איך לשכנע אנשים ואיך היא מתבטאת בחוק שנגזר ממנה לגבי אם להגיד בצורה כזאת או להגיד לבן אדם בצורה אחרת. ועכשיו אני אסביר את זה קצת ... שיעורים לא עשה שיעורים, אוקי זה חד ערכי לעומת זאת איך להגיע לאותו דבר חד ערכי? אז בכל מיני דרכים תעשה מפה תעשה משם. ועכשיו מה שאני מנסה לומר זה שיש איזו
חוקיות אחת חד ערכית שכאשר היא קוראת מצליחים לשכנע את הבן אדם מצליחים לסגור את העסקה, כשהיא לא קוראת לא מצליחים. עכשיו כל השיטות הן רק דרכים לנסות להגיע לאותה
חוקיות ואת אותה
חוקיות רוב ככל האנשים לא יודעים ולא לומדים ולא מבינים, עכשיו מה הבעיה באנשים שלומדים שכנוע למה זאת טעות ללמוד שכנוע בלי להבין למה זה ככה מה הטעות בזה? הטעות בזה היא די פשוטה ... אם אני אעשה ככה אז יקרה ככה? ואז הוא אומר לך לא זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אבל יש סיכוי, אתה אומר אוקי ומתי זה כן יעבוד ומתי זה לא יעבוד, מה ההיגיון מה
החוקיות מה החוק
החוקיות שלפיה יוחלט בסוף אם זה יעבוד או לא יעבוד? ואת זה רוב האנשים שמלמדים לא יודעים, למה הם לא יודעים? כי פשוט הם לא יודעים, לא יודעים לא חקרו לא מבינים את התחום שאותו הם ... אוהבים את זה אני רוצה לדעת למה 10% מהאנשים לא אוהבים את זה, אני רוצה לדעת איך לפעול אני רוצה לדעת לזהות גם את ה10% מהמקרים כי שימו לב כשיודעים את החוק את
החוקיות האמיתית אז המכירה הופכת להיות טובה פי אינסוף יותר מאשר אם לא יודעים את
החוקיות. כי אם לא יודעים את
החוקיות זה כמו לראות באפלה אתה משאר ש - 99% מהאנשים זה עובד אז אתה עושה אבל אתה לא באמת מבין אתה לא באמת יודע, אתה לא באמת יודע לדייק את הפעולה כי אתה לא יודע מה בדיוק קרה שם מה ... ללקוח, אני אהיה נחמד ללקוח ומספיק לי 90% אבל מצד שני קודם כל אתה לא באמת מקצוען כי אתה לא מבין את ה - 10% האחרים וכו ודבר נוסף האמת היא שאם אתה תבין את
החוקיות מה ההיגיון שאתה צריך להיות נחמד ללקוח אז אתה תוכל להיות נחמד אליו בצורה יותר מדויקת, בצורה יותר ממוקדת. ודבר נוסף אם יש לנו כמה אחוז מקרים שבהם אתה דווקא צריך להיות מגעיל ... וכשאומרים חוק תעשה ככה לשאול את עצמך ובאיזה מקרים אני צריך לעשות הפוך, תמיד ככה 100% מהמקרים ככה ואם זה לא תמיד ככה אז מתי זה ככה ומתי זה לא ככה, לפי איזה
חוקיות ואם זה ב - 100% מהמקרים ככה למה ב - 100% מהמקרים זה ככה מה ההיגיון בזה, מה הרציונל אולי? מזה נלמד עוד דבר חדש. עכשיו כל מה שהסברתי עכשיו נכון כמובן גם באופן כללי לגבי כל ... החליט אולי לא, אולי הם לא מתנהגים ככה איך אתה יודע שהם מתנהגים אולי זה חד פעמי, אולי רק בקבוצה שבדקו הם מתנהגים ככה ובמקרה אחר הם לא מתנהגים ככה צריך למצוא
חוקיות מוחלטת. כל שכן אם הוא אומר לא תראה זה לא נכון ב - 100% מהמקרים, אז אם זה לא נכון ב - 100% מהמקרים אז תסביר לי מתי זה עובד ומתי זה לא, אני רוצה להבין את ההיגיון?. ושלא ...