... התאורטי של הלקוח, זיהוי הכאבים של הלקוח, זיהוי הצרכים של הלקוח, פרמיית מחיר גבוהה, זיהוי מניעי הרכישה של הלקוח, זיהוי הצורך של הלקוח, זיהוי הכאב של הלקוח הפוטנציאלי וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך להתייחס לנקודת הכאב של הלקוח ולצורך של הלקוח שאתה ...
...עושה כל פעולה, החל מהישיבה והאכילה ועד כל פעולה אחרת ביום יום, מתוך מחשבה שהיא תעשה לו טוב. הוא שואל: מה התועלת בכל הפעולות האלה שעשית כל החיים? אם תבדוק לעומק, תגלה שכל פעולה נעשית מתוך המחשבה שבכך יושג מצב טוב יותר, גם אם הדבר לא תמיד ברור. לדברי אליעד, כל פעולה נעשית מתוך השאיפה לשיפור המצב. למשל, אם הוא מזיז את הרגל לצד מסוים, זה כי הוא חושב שזה יהיה לו יותר נוח או יותר טוב. כלומר, יש קשר ישיר בין המחשבה שהאדם מפרש כטוב יותר לבין הפעולה שהוא בוחר לעשות. מהי השאלה הכי גדולה שאפשר לשאול על הרצון...
...נותן דוגמה מעשית לכך, שאם אדם לא מאמין בטוב ורע בצורה מוחלטת, הוא מגיע למצב שבו הוא חופשי לחלוטין לבחור את הכל. במצב כזה, אין שום הגבלה, הכל פתוח ב - 360 מעלות, ואין מושגים קבועים כמו טוב או רע שמגבילים את האדם. כך למשל, אין משמעות לקביעה זה טוב או זה רע, כי הטוב והרע הם רק פרשנויות סובייקטיביות. מה קורה כשלא מבחינים בין טוב לרע? המצב שבו אדם לא מבדיל בין טוב לרע מוביל לכך שהכל הופך להיות אפשרי עבורו. הוא יכול לבחור אם להתנהג בצורה מסוימת או להימנע ממנה, אך מתוך ידיעה ברורה שאין לכך שום משמעות מוחלטת...
...הייתה עלולה לגרום לו לתחושת בדידות קשה יותר. איך להתאים את התשובה למצב הספציפי? אליעד כהן מדגיש שכאשר אתה מכיר את האדם שמולך ואת הסיטואציה שבה הוא נמצא, חשוב להתאים את התשובה כך שתשרת את מטרתך בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה יודע שהאדם השני יעדיף לשמוע שרע לך באופן חלקי, תוכל להגיד לו רע לי 80%, טוב לי 20%. כך אתה מתאים את התשובה לרגשות ולציפיות שלו באופן מדויק יותר. אם אתה יודע שהוא יעדיף שתהיה במצב רע יותר ממנו, תוכל אף להגיד רע לי 90%, ואם הוא יעדיף מצב קל יותר, תגיד רע לי 10%. האם כדאי לשקר...
...לטובה בהכרח. והרעיון הנל, נכון גם בעוד מישור, והוא בעניין הויכוחים השונים שיש בין הדעות השונות. כי מי שהוא עוד לא חכם באמת, הוא לא מסוגל להכיל את כל הדעות השונות שיש בעולם. ואז כאשר האדם שומע איזו דעה שונה משלו, הוא בדכ מרגיש צורך להיאבק על דעתו. אבל, מי שהוא חכם באמת, דהיינו, מי שכוחו השכלי הוא בלתי מוגבל ביכולת שלו להכיל כל דבר, הוא נותן ליריב שלו לבזבז את כוחו, עד שהוא ינצח אותו בלי מאמץ. דהיינו, האדם החכם עושה פסיכולוגיה הפוכה על היריב שלו, וגורם ליריב שלו לחזק את מחשבתו, ועל ידי זה הוא מוביל...
...הזה. אבל הלקוח, הוא לא בהכרח החבר הכי טוב שלך וגם הלקוח לא בהכרח רוצה שיהיה לך הכי טוב שאפשר. ולכן יש איזו שהיא נקודת איזון, של כמה היית רוצה למכור ללקוח, למרות שאולי המוצר לא מתאים לו. ולכן מצד האמת לא באמת צריכים לדבר עם הלקוח, בדיוק כמו שהיית מדבר עם החבר הכי טוב שלך, אלא כן צריך לנסות למכור, במסגרת כמה שאתה רוצה למכור ללקוח. אבל כן קריטי שאיש המכירות יראה את נקודת המבט שבה הוא מנסה לעזור ללקוח, להבין את הלקוח, להבין את האמת לגבי ההתנגדות של הלקוח ולא רק את נקודת המבט שאיש המכירות מנסה למכור...
...שיש כוח חיצוני שקובע עבורו, אבל אם היה מבין לעומק את האחדות, היה מבין שאין אפילו כוח חיצוני. למי יש באמת בחירה בעולם? אליעד שואל שאלה מאתגרת נוספת: אם לאדם אין בחירה, האם זה אומר שלאלוהים כן יש? לכאורה, אפשר לחשוב שאלוהים הוא זה שבוחר הכל, כי הוא הגורם האחראי היחידי למציאות. אך אליעד מחדד את הנקודה הזו ומסביר שבאמת מוחלטת, גם אלוהים לא באמת בוחר. כי אם אלוהים הוא הכל, והוא זה שיצר את המציאות בשלמותה ללא הפרדה, הרי שאין לאלוהים שום אופציה אחרת מלבד מה שקיים בפועל. לכן, אפילו לאלוהים אין חופש מוחלט...
...ורוב האנשים לא נמצאים בזוגיות אידיאלית שאותה הם רצו מלכתחילה, אלא הם נמצאים בזוגיות שקרתה בגלל היתרונות למרות החסרונות היחסיים. ולכן צריכים לעשות הפרדה במוח, בין מה שהלקוח אומר שהוא צריך, לבין מה שיקרה בסופו של דבר. וצריכים להכין רשימה של צרכי הלקוח האפשריים בייחס למוצר שלנו, לדוגמה: סוג הרכב, מהירות הרכב, מחיר הרכב, צבע הרכב, סוג המנוע של הרכב, טכנולוגיות הרכב וכולי. ועל כל אפשרות צריכים לשאול, האם ועד כמה אנחנו חושבים שההעדפה של הלקוח? היא העדפה משמעותית שכנראה בסופו של דבר לא תשנה, או שהיא העדפה...
...אם נשתמש בשיטה זו. הפחד הוא מפני חשיפה עצמית, אך גם מפני החשד שיגלו את חוסר האותנטיות שבדברים שלנו. למעשה, אנו מתנגדים לכך כי זה מאיים עלינו לחשוף את עצמנו באופן אמיתי יותר. בסופו של דבר, התופעה משקפת פחד עמוק של האדם להתמודד עם תחושות האמת שלו, ולכן הוא מסתתר מאחורי לשון רבים. סטטוסים מעצבנים בפייסבוק? לשון רבים במילים מהות המניפולציה בתקשורת כיצד אנשים חושבים? דיבור בלשון רבים ההשפעה של סטטוסים על אנשים מה כוונת השימוש באנחנו? מה הכוונה בסטטוסים מעצבנים בפייסבוק וכיצד אנשים חושבים? הרצאה עוסקת...
...אלוהים המתגלה בתוך גוף אנושי. לפי אליעד, לא מדובר רק בלהיות משיח, אלא זהו מצב שבו הוא עצמו מודע לכך שהוא אלוהים הנמצא בתוך גוף שמדבר עם אנשים. ההבדל המרכזי שאליעד מחדד בין מי שמודע לכך שהוא אלוהים לבין מי שלא מודע הוא בעצם המודעות עצמה: כל אדם הוא למעשה אלוהים בגוף, אך לא כל אדם מודע לכך. לדוגמה, אדם משוגע שחושב שהוא אלוהים, הוא אכן אלוהים לפי תפיסה זו, אך חסרה לו המודעות המלאה לכך. ההבדל בין אליעד לאחרים הוא שאליעד מדגיש שהוא יודע בבירור ובמודעות מלאה שהוא אלוהים המדבר מתוך גוף אנושי. מה ההבדל...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: זיהוי הצורך של הלקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: זיהוי הצורך של הלקוח, איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי בתל אביב, מאמן שיווקי, קואצינג מומלץ בתחום זיהוי הצורך של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331