אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התפקיד של המנהל ✔המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
מהו תפקידו של המנהל בארגון?

תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו.

האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד?

העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים.

כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה?

לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך.

האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו?

כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, המנהל משקיע יותר זמן בהסברים מאשר היה לוקח לו לבצע את העבודה בעצמו. במקרה כזה, השאלה היא אם כדאי להשקיע את הזמן בהסברים ובחינוך העובד כך שבפעם הבאה הוא יוכל לבצע את העבודה בצורה עצמאית ומהירה יותר. אם המנהל משקיע בהדרכה, הוא עשוי לחסוך זמן בעתיד, כשעובד יוכל לבצע את העבודה באופן עצמאי.

מתי עדיף למנהל לעשות את העבודה בעצמו ומתי להדריך את העובד?

ההחלטה האם להסביר לעובד או לבצע את העבודה בעצמו תלויה בכמה פרמטרים:
  • האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך?
  • האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך?
  • האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו?
ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי.

מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול?

לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה תושלם בזמן. אך חשוב לזכור שהפתרון הזה הוא זמני בלבד, ואם המנהל ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך.

סיכום

לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד.
מהו תפקידו של המנהל בארגון?

תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו.

האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד?

העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים.

כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה?

לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך.

האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו?

כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, המנהל משקיע יותר זמן בהסברים מאשר היה לוקח לו לבצע את העבודה בעצמו. במקרה כזה, השאלה היא אם כדאי להשקיע את הזמן בהסברים ובחינוך העובד כך שבפעם הבאה הוא יוכל לבצע את העבודה בצורה עצמאית ומהירה יותר. אם המנהל משקיע בהדרכה, הוא עשוי לחסוך זמן בעתיד, כשעובד יוכל לבצע את העבודה באופן עצמאי.

מתי עדיף למנהל לעשות את העבודה בעצמו ומתי להדריך את העובד?

ההחלטה האם להסביר לעובד או לבצע את העבודה בעצמו תלויה בכמה פרמטרים:
  • האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך?
  • האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך?
  • האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו?
ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי.

מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול?

לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה תושלם בזמן. אך חשוב לזכור שהפתרון הזה הוא זמני בלבד, ואם המנהל ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך.

סיכום

לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד.
האם ללמד את העובד לעשות את העבודה? להסביר לעובד, הדרכה לעובד
תפקידו של המנהל לעשות את העבודה של העובד עלויות ניהול מתי לנהל את העובד האם ללמד את העובד לעשות את העבודה התייעלות ניהולית תיעדוף החלטיות תעדוף מימד הזמן ביצוע איך לנהל את העובדים ארגון בארגון האם לעשות האם לעשות את העבודה של העובד התייעלות התייעלות ניהולית התפקיד של המנהל יעילות יעילות בניהול עובדים לנהל לנהל או לעבוד לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לעשות את העבודה של העובד לעשות את העבודה של העובדים מה התפקיד של המנהל מה תפקידו של מנהל מנהל מנהל בארגון מתי לנהל את העובד מתי לעשות את העבודה של העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים לא יעיל עבודה עבודה של עובדים עובד עובדים עלויות ניהול תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
... מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים איך לנהל מנהלים בצורה נכונה? ניהול מנהלים הוא אחד האתגרים הגדולים בכל ארגון, מפני שכאשר אתה ... שלך יהיה פנוי לעסוק בדברים המורכבים יותר כמו קבלת החלטות אסטרטגיות, שיפור תהליכי עבודה וניהול הצוות בצורה אפקטיבית. מה התפקיד המדויק של מנהל בארגון? התפקיד של המנהל בארגון הוא בראש ובראשונה להוביל, להנחות, לתכנן, ולפקח על ביצוע משימות של אחרים. מנהל אמור לדאוג שהעובדים תחתיו יודעים מה לעשות, כיצד לעשות, ולספק להם את ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
... למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני איך להצליח בתור מנהל ולמה חשוב לחלק משימות לעובדים? כדי להצליח בתור מנהל, אליעד כהן ממליץ על גישה ברורה ופשוטה: בכל ...
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
דימוי עצמי בעבודה, ערך עצמי בעבודה, להעריך את עצמך, תחרותיות בעבודה, רגשי נחיתות בעבודה, קושי במקום עבודה, מרגישה טיפשה, מרגישה לא חכמה, תחרות במקום עבודה, קריירה, עבודה בהייטק
... לך להיות גאה ביכולת שלך להצליח לעבוד בנינוחות, בלי הלחץ והסטרס שמאפיינים אחרים. מה לעשות עם ביקורת והערות שליליות מצד המנהלים והעמיתים? אליעד מסביר שגם ביקורת והערות שליליות הן חלק טבעי של מקום העבודה. התפקיד של המנהל הוא לגרום לך להתייעל ולהשתפר, לכן הוא מעיר לך. זה לא אומר שהוא חושב שאת ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים לשטח וכיצד זה קשור לניהול עצמי? הרעיון המרכזי בהרצאה של אליעד כהן מתחיל מכתבה בערוץ 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. המטרה הראשונית היא לבדוק מדוע המנכל, לכאורה חזק ומרוויח, יורד לשטח ומתקרב לעובדים החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת על הצביעות שבעניין, כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים, אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה מסתתר מאחורי המנגנון של מנצל ומנוצל? אליעד מסביר שבעולם קיימים שני כוחות: כוח חלש וכוח חזק. הכוח החזק הוא לכאורה המנכל, והכוח החלש הוא העובדים. המנכל, הכוח החזק, מנצל את הכוח החלש (העובדים), ובמקביל מציג עצמו כאילו הוא עוזר לעובדים, אך באמת מנצל אותם. דוגמה נוספת היא שהאגו של האדם (המייצג את הכוח החזק) משתמש בשכל וברצון של האדם (המייצגים את ... נראה כמלך, אליעד מסביר שככל שהמנכל הוא יותר מלך, הוא למעשה יותר עבד של העסק שלו. מצד אחד, העובד מרגיש שהוא עבד, אבל אין לו אחריות עמוקה לתוצאות הסופיות. לעומת זאת, המנכל, כבעלים, מרגיש שהוא חייב לטפל בכל בעיה ... מזוהה יותר עם מה שיש לו, כך הוא הופך להיות תלוי ועבד לדבר הזה. איך ירידה לשטח משפרת את הניהול הארגוני? המנכל שיורד לשטח עושה זאת לא רק מתוך אכפתיות לעובדים, אלא בעיקר כדי להכיר את העסק מבפנים, להבין מה קורה בפועל, ולהיות מסוגל לנהל טוב יותר. דוגמה לכך היא מיליונרים שמחנכים את ילדיהם להתחיל מלמטה כדי שיבינו את העסק לעומק, וכך יוכלו לנהל אותו טוב יותר בעתיד. כלומר, כדי להיות מנהל טוב, עליך להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל. כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך האדם חייב להכיר מקרוב ובאופן עמוק את מה ... כללי. היכנס לעומק החוויה - מדוע כואב לך? מה בדיוק אתה מרגיש ברגע זה? הקשר בין שביעות רצון עובדים והעלאת השכר - מה ההיגיון? בהרצאה מועלה רעיון פרדוקסלי לגבי הקשר בין שכר לבין עבודה. בעבר, כדי לגרום לאדם לעבוד יותר, היו נותנים לו פחות כסף, כדי שיאלץ להמשיך לעבוד. אך כיום, אם נותנים לעובד משכורת גבוהה מדי, הוא עשוי להפסיק לעבוד כי יש לו כבר מספיק כסף. מצד שני, אם נותנים לו מעט מדי, הוא לא ירצה להתאמץ. ולכן, המנכל שומר את העובדים במצב מתמיד של חוסר מסוים, כדי שיהיה להם רצון להמשיך לעבוד. באופן דומה, האגו שומר את האדם בתחושת חוסר, כדי שיהיה לו רצון להמשיך להתפתח. למה למרות הכל קשה לאנשים להיות מרוצים? ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר? איך להתייעל בעבודה באמצעות חשיבה נכונה? התייעלות בעבודה היא נושא מרכזי שמעסיק רבים, והשאלה שחוזרת על עצמה היא כיצד אפשר לשפר את היעילות באמצעות חשיבה נכונה יותר. לפי אליעד כהן, הדרך הטובה ביותר להתייעלות היא קודם כל להבין מה גורם להצלחה בעבודה. כלומר, כאשר אדם שואל מה אני יכול לעשות כדי להיות יעיל יותר?, עליו לשאול את עצמו קודם כל מה יוצר הצלחה. ככל שהאדם יבין יותר טוב את הסיבות והתנאים שיוצרים הצלחה, כך הוא יוכל לכוון את מחשבתו ופעולותיו בצורה יעילה יותר. כדי להמחיש זאת, אליעד מביא דוגמה פשוטה: אם אדם שואל איך ליהנות יותר מהחיים, עליו קודם להבין מה השורש של ההנאה ומה יוצר אותה, ואז ממילא הוא יוכל ליהנות יותר. באותו אופן, מי שרוצה להתייעל בעבודה, צריך לבדוק מה בדיוק גורם להצלחה שלו ולהתמקד בזה. מדוע חשיבה פרקטית מדי עלולה לפגוע ביעילות? אליעד מציין טעות נפוצה שנעשית על ידי אנשים רבים - חשיבה פרקטית מוגזמת. חשיבה פרקטית, שהיא בעצם מה צריך לעשות עכשיו ואיך?, היא דבר טוב ... לחשיבה מעמיקה במקום לעשות פעולות לא נחוצות במשך יום שלם. אם האדם עובד כל היום ללא מחשבה, הוא עלול לגלות בסופו של דבר שכל העבודה הייתה מיותרת. מנגד, אם הוא ישקיע יום שלם בחשיבה ויבין טוב יותר מה הוא צריך לעשות, לא רק שהוא יחסוך זמן, אלא שהוא גם ישפר את כושר החשיבה שלו. ... של החשיבה על פני עשייה עיוורת ומיידית. במקום לפעול כמו עבד, שעובד כל היום ללא מחשבה, עדיף להיות כמו מלך, שכמעט ואינו עושה דבר, אלא בעיקר חושב ומתכנן היטב לפני שהוא פועל. מדוע הלחץ לפעול גורם לטעויות? אליעד ... המטרה המרכזית לפני שמתחילים לפעול. איך תכנון והתבוננות מובילים להתייעלות? אליעד מדגיש שהתייעלות אמיתית מתרחשת כשהאדם מעביר את הפוקוס שלו מעשייה להתבוננות ומחשבה. האדם צריך לשאול את עצמו שאלות כמו: מה המטרה העיקרית שלי? מה המשאבים שעומדים ... פעולות שיעשו לאחר חשיבה יהיו מדויקות יותר, נכונות יותר, ויעילות יותר באופן משמעותי. לדבריו, האדם חייב להבין שהעיקר אינו העשייה עצמה, אלא דווקא מה שמתרחש בתוך הראש - המחשבה וההבנה. ככל שהאדם מתבונן וחושב יותר, כך הפעולות שיבצע יהיו מדויקות ויעילות יותר, מה שיוביל אותו להצלחה גדולה יותר בעבודה. אליעד מסכם בכך שהתייעלות בעבודה תלויה ביכולת של האדם לעצור, לחשוב ולהתבונן לפני שהוא פועל. אדם שמתמקד במחשבה ומנתח את המצב, יצליח בסופו של דבר לעשות הרבה יותר בפחות מאמץ וזמן. איך להתייעל בעבודה? מה גורם להצלחה בעבודה? איך לחשוב לפני שעושים? איך לתכנן נכון לפני פעולה? איך להיות פחות לחוץ בעבודה? איך להתייעל בעבודה באמצעות חשיבה נכונה? כדי להתייעל בעבודה, על האדם להבין מה גורם להצלחה, ולא רק להתמקד בעשייה עצמה. ממש כפי שמי שרוצה ליהנות מהחיים צריך להבין את שורש ההנאה, כך גם מי שרוצה להיות יעיל צריך להבין מה מוביל ליעילות ולהצלחה. מדוע חשיבה פרקטית עלולה דווקא לפגוע ב
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
התייעלות סדר וארגון סדר בחיים - כיצד לעבוד במהירות בצורה רגועה ובלי לחץ? מי שיתבונן בעניין יראה, שככל שהאדם מסוגל לעשות את מעשיו בצורה מהירה יותר, כך הוא מסוגל להשיג את המטרות שלו מהר יותר. כי כדי להגיע ... במהירות, הוא מסוגל להגיע אל ההצלחה יותר מהר. ואחד מהדברים שמאפיינים ניהול זמן נכון, הוא שהאדם עושה את הדברים, בצורה מאוד יעילה ומהירה. כי מי שעושה את מעשיו בצורה איטית, על ידי זה הזמן מתבזבז. והזמן לא מנוהל בצורה יעילה. אבל כאשר האדם משפר את המיומנות שלו ועושה את הדברים בצורה יותר יעילה, על ידי זה הזמן מנוהל בצורה טובה. ויחד עם זאת, גם אם האדם כן מסוגל לעשות את מעשיו בצורה מהירה, הרי שלמהירות, יש גם את החסרונות שלה. וגם כאשר האדם מסוגל לרוץ בדרך בצורה מהירה, בלי ... להישאר רגוע, בלי להרגיש תחושה של לחץ כלשהו? ואיך בכלל אפשר ליצור עבודה מהירה, בלי תחושה של לחץ? ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש בעולם שלנו המון דברים שפועלים בצורה מהירה, בלי שום מאבק ובלי שום לחץ. והכל תלוי, במיומנות של הדבר. וככל ... יכול האדם לשפר את המיומנות האישית שלו? ואיך יכול האדם ללמד את עצמו לעבוד ולעשות את הדברים בצורה מהירה, בלי מאמץ ובלי טעויות עד כמה שאפשר? והתשובה היא, כי המיומנות של האדם, תלויה בעד כמה הוא עושה את מעשיו ופעולותיו בצורה מסודרת ... ללמוד לעשות את מעשיו בצורה מהירה ובלי טעויות, עליו ללמד את עצמו, לעבוד בצורה מסודרת. והמהות של לעבוד בצורה מסודרת, היא הסדר שיש לאדם במחשבות שלו, כאשר הוא עובד. ובטרם נסביר את משמעות הסדר במחשבות, נסביר, כיצד להגיע לסדר במחשבות. וכדי להגיע לסדר במחשבות, לשם כך על האדם לנסות להיות יותר מסודר, בדברים הממשיים שסביבו. דהיינו, ברמה המעשית על האדם להשתדל שסביבת העבודה שלו תהיה יותר מסודרת. ועל האדם לשבת בצורה מסודרת על הכסא. ועל האדם לשים לב לכך, ששולחן העבודה שלו מסודר. ולמרות שנדמה לאדם שהדברים האלו הם לא חשובים, הרי שכל הבלגאן שיש סביבו של האדם בעולם הממשי, הוא לא מאפשר לאדם להגיע לסדר במחשבות שלו. כי כאשר הדברים ... המחשבה של האדם צריכה להיות מסוגלת, להגדיר את מה שהיא רואה. וכאשר האדם עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא נותן לו רוגע ושקט נפשי למחשבות שלו. כי המחשבה של האדם, כל הזמן צריכה להתאמץ, להירגע מהבלגאן שיש סביבה. וחוסר הסדר שיש סביב ... הוא יוצר אצל האדם חוסר סדר במחשבות שלו. וכאשר אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של האדם. כי כאשר האדם לא חי בצורה מסודרת בחייו הפרטיים, על ידי זה החוסר סדר הזה, משרה עליו אוירה ותחושה של חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה. ומי שרוצה לשפר את המיומנות שלו ולעשות סדר במחשבות שלו, עליו בשלב הראשון, לנסות לעשות סדר בדברים הקטנים. וסדר בדברים הקטנים, פירושו, שעל האדם לשים את הדברים ... את מעשיו בצורה יותר מהירה ורגועה ומשיג את התוצאות הטובות ביותר, בצורה היעילה ביותר. ...
ניהול נכון / מאמץ / התייעלות - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה?
ניהול נכון מאמץ התייעלות - איך להתמודד עם מאמץ ועבודה קשה? כדי להשיג מטרות, לשם כך צריך לעבוד. וככל שהמטרה גדולה יותר, כך צריך לעבוד קשה יותר. אבל, חשוב לזכור, כי יותר חשוב לעבוד בצורה נכונה, מאשר לעבוד קשה. מצד אחד, זה טוב שהאדם מוכן להתאמץ כדי להשיג את המטרות שלו, אך מהצד השני, חשוב להיות ערני ולראות, שאכן עובדים בצורה נכונה. וכאשר האדם מרגיש שהוא צריך להתאמץ ולעבוד יותר קשה, זה בדיוק השלב, שבו צריך לעצור לרגע ולחשוב, האם בכלל העבודה היא בצורה נכונה? נכון! יתכן שצריך להתאמץ. אבל האם בכלל המאמץ הוא בכיוון הנכון? אולי יש דרך אחרת טובה יותר? ולפעמים, כאשר האדם משתדל לבדוק, האם צורת העבודה שלו נכונה או לא, לפעמים הוא מגלה שהוא בכלל לא צריך לעשות את העבודה הזאת, ושיש פתרונות אחרים יעילים יותר ומהירים יותר. ואיך אפשר לבדוק האם העבודה היא בצורה נכונה? תשובה: באפשרותו של האדם לבדוק האם הוא עובד בצורה נכונה, על ידי מספר דברים. דבר ראשון, על האדם לנסות להבין טוב יותר, את המטרה שאליה הוא ... לחפש ולראות, האם יש לו יכולות ומשאבים כלשהם, שהוא לא מספיק מודע אליהם, או יכולות, שהוא לא משתמש בהן. דבר נוסף שאפשר לעשות, הוא לקחת את העבודה שעושים, ולפרק אותה לחלקים קטנים ולתהליכים קטנים. לוקחים את כל התהליך של העבודה, ומנסים להסתכל עליו, לא כעל דבר אחד, אלא כעל כמה דברים קטנים. ועל האדם לנסות להתבונן עם עצמו ולבדוק, האם באמת כל הדברים האלו הכרחיים. לפעמים האדם מתאמץ, רק בגלל שהוא כבר רגיל לצורת עבודה מסוימת. ולפעמים, האדם, כן צריך לעשות איזה תהליך, אבל הוא לא צריך לעשות את כל החלקים של התהליך. ... את מה שהוא כבר לא צריך לעשות. ועל האדם לנסות להתבונן מחדש על כל החלקים של התהליך, ולנסות לראות, האם ועד כמה הכרחי לעשות אותם, ואולי אפשר לייעל את החלקים השונים שבתהליך, ועל ידי זה לייעל את התהליך כולו. ועל ידי ההתבוננות של האדם, על המטרה שאליה הוא רוצה להגיע, ועל היכולות שלו שהוא לא משתמש בהן, ועל ידי זה שהאדם בוחן את התהליך של העבודה, על ידי הסתכלות על הפרטים הקטנים, על ידי זה האדם מגלה כיצד לעבוד נכון יותר. ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ולהשתפר, הדבר עלול להתפרש אצלם כאילו הם לא עובדים מספיק טוב, ושהמאמץ הרב שלהם לא מוערך באמת. אליעד מדגיש כי חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ה
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
מודעות עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, אינסטינקטים, הרגלי חשיבה, משל המרבה רגליים
... עצמית, שיפור תהליכים, התייעלות, פעולה לא רצונית, פעולה טבעית, לשפר תהליכים, להתייעל, לנתח תהליך, פעולות אינסטינקטיביות, ... שנוצר בעקבות המודעות? הפתרון של אליעד הוא להבין שזה חלק טבעי מתהליך ההתייעלות והצמיחה. חשוב לזכור שהבלבול והקושי הם ... לגרום לבלבול זמני. הטלת ספק בהרגלים ובמחשבות מאפשרת צמיחה, שיפור מתמיד והתייעלות ארוכת טווח. האם מודעות עצמית משפרת ביצועים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התפקיד של המנהל, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התפקיד של המנהל, איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לימודים, מאמן אישי להפרעות קשב וריכוז, תמיכה נפשית בתחום התפקיד של המנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 21:59:00 - wesi1