אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות את העבודה של העובדים ✔המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
מהו תפקידו של המנהל בארגון?

תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו.

האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד?

העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים.

כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה?

לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך.

האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו?

כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, המנהל משקיע יותר זמן בהסברים מאשר היה לוקח לו לבצע את העבודה בעצמו. במקרה כזה, השאלה היא אם כדאי להשקיע את הזמן בהסברים ובחינוך העובד כך שבפעם הבאה הוא יוכל לבצע את העבודה בצורה עצמאית ומהירה יותר. אם המנהל משקיע בהדרכה, הוא עשוי לחסוך זמן בעתיד, כשעובד יוכל לבצע את העבודה באופן עצמאי.

מתי עדיף למנהל לעשות את העבודה בעצמו ומתי להדריך את העובד?

ההחלטה האם להסביר לעובד או לבצע את העבודה בעצמו תלויה בכמה פרמטרים:
  • האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך?
  • האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך?
  • האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו?
ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי.

מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול?

לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה תושלם בזמן. אך חשוב לזכור שהפתרון הזה הוא זמני בלבד, ואם המנהל ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך.

סיכום

לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד.
מהו תפקידו של המנהל בארגון?

תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו.

האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד?

העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים.

כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה?

לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך.

האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו?

כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, המנהל משקיע יותר זמן בהסברים מאשר היה לוקח לו לבצע את העבודה בעצמו. במקרה כזה, השאלה היא אם כדאי להשקיע את הזמן בהסברים ובחינוך העובד כך שבפעם הבאה הוא יוכל לבצע את העבודה בצורה עצמאית ומהירה יותר. אם המנהל משקיע בהדרכה, הוא עשוי לחסוך זמן בעתיד, כשעובד יוכל לבצע את העבודה באופן עצמאי.

מתי עדיף למנהל לעשות את העבודה בעצמו ומתי להדריך את העובד?

ההחלטה האם להסביר לעובד או לבצע את העבודה בעצמו תלויה בכמה פרמטרים:
  • האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך?
  • האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך?
  • האם מדובר במטלה שהמנהל יודע שבפעם הבאה העובד יוכל לבצע אותה בעצמו?
ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות רגעי.

מהו הפתרון כאשר המנהל לא מצליח להסתדר עם הניהול?

לעיתים המנהל לא מצליח לנהל את העובד בצורה היעילה ביותר, והמשימות לא מתבצעות כראוי. במקרה כזה, המנהל עשוי לבחור לבצע את העבודה בעצמו כדי להבטיח שהמטלה תושלם בזמן. אך חשוב לזכור שהפתרון הזה הוא זמני בלבד, ואם המנהל ממשיך לפעול כך, הוא לא יוכל להרחיב את יכולותיו או יכולת הניהול שלו בטווח הארוך.

סיכום

לסיכום, המנהל אמור לנהל את העובדים ולא לבצע את עבודתם, אך ישנם מצבים בהם עדיף למנהל לבצע את העבודה בעצמו. כל מקרה דורש שיקול דעת, ובסופו של דבר המנהל צריך לחשוב לטווח ארוך ולהשקיע בהדרכת העובד רק כאשר הדבר ישתלם בעתיד.
האם ללמד את העובד לעשות את העבודה? להסביר לעובד, הדרכה לעובד
זמן ומקום איך להדריך ציר הזמן לעשות את העבודה של העובדים התאמצות האם להשקיע לנהל התפקיד של המנהל הנחות החלטה לעבוד איך לנהל איך לנהל את העובדים איך לנהל עובד איך לנהל עובדים ארגון במה לעבוד האם לנהל עובדים האם לעשות את העבודה של העובד התייעלות התייעלות ניהולית התפקיד של המנהל יעילות יעילות בניהול עובדים לנהל לנהל או לעבוד לנהל את העובד לנהל את העובדים לנהל עובד לנהל עובדים לעבוד לעשות את העבודה של העובדים מה התפקיד של המנהל מה תפקידו של מנהל מנהל מנהל בארגון מתי לנהל את העובד מתי לעשות את העבודה של העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים לא יעיל עבודה עבודה של עובדים עובד עובדים עלויות ניהול תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל בארגון תפקידו של מנהל
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של ... את תפקידו האמיתי, דבר שמפחית את יעילות הארגון והופך אותו לחלק מהבעיה במקום להיות הפתרון. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא צריך לקחת על עצמו את משימות העובדים, גם אם הוא מבצע אותן בצורה טובה יותר. תפקידו של ... ביצוע משימות העובדים. כאשר המנהל עוסק בעבודת העובדים, הוא בעצם לא מבצע את תפקידו האמיתי. למה המנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא אמור להיות מעורב בביצוע המשימות של העובדים, גם אם הוא עושה זאת בצורה טובה יותר. כשמנהל מתערב ...
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
...של המנהל הוא לנהל את הארגון עצמו. לכן, עדיף לך כמנהל שתהיה לך שעה פנויה, בזמן שהעובדים שלך יעבדו מאה שעות, מאשר שאתה תבצע בעצמך עבודה שהעובדים יכולים לבצע. אם אתה עובד במקום העובדים, אתה בעצם מבזבז את המשאב הכי יקר וחשוב בארגון - הזמן שלך כמנהל. לדוגמה, נניח שיש לך פרויקט גדול שדורש הרבה שעות עבודה. במקום לעבוד 100 שעות בעצמך, תן לעובדים שלך לבצע את רוב העבודה - כל מה שאפשרי - ואתה תגיע רק בסוף לביצוע ההשלמות הנדרשות. כך תחסוך לעצמך זמן יקר שבו תוכל להתמקד במשימות ניהול, תכנון ואסטרטגיה. מהו היתרון...
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
מנהל בארגון, שיפור העובדים, ניהול מנהלים, דוגמה אישית של מנהל מול העובדים, דוגמה אישית בארגון, לתת דוגמה אישית לעובדים, איך לגרום למנהלים לנהל יותר טוב? יעוץ למנהלים, איך להיות מנהל יותר טוב? אופי של מנהל, תפקידו של המנהל בארגון
...שלך? כיצד אתה מתנהל ביומיום? האם יש לך שיטה ברורה לניהול זמן, משימות ומשאבים? כיצד אתה יכול להפוך להיות מנהל טוב יותר? אם אינך יודע כיצד לנהל את עצמך טוב יותר, ניתן להיכנס לאתר ולחפש מידע על ניהול עצמי, ניהול זמן וניהול משימות. ככל שתשפר את עצמך, כך תשפיע בצורה חיובית על כל שרשרת הניהול שמתחתיך. מדוע ניהול עצמי חשוב כל כך? כאשר אדם מנהל את עצמו בצורה טובה יותר, הוא אוטומטית מנהל גם את העובדים שלו טוב יותר. כאשר מנהל משפר את כישוריו, הוא מתבטא טוב יותר, מסביר את ההוראות בצורה ברורה יותר, ומנהיג את...
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
...חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
...ולא תיאורטית את מה שהוא חווה. למשל, אם כואב לך, אל תסתפק בהסבר כללי. היכנס לעומק החוויה - מדוע כואב לך? מה בדיוק אתה מרגיש ברגע זה? הקשר בין שביעות רצון עובדים והעלאת השכר - מה ההיגיון? בהרצאה מועלה רעיון פרדוקסלי לגבי הקשר בין שכר לבין עבודה. בעבר, כדי לגרום לאדם לעבוד יותר, היו נותנים לו פחות כסף, כדי שיאלץ להמשיך לעבוד. אך כיום, אם נותנים לעובד משכורת גבוהה מדי, הוא עשוי להפסיק לעבוד כי יש לו כבר מספיק כסף. מצד שני, אם נותנים לו מעט מדי, הוא לא ירצה להתאמץ. ולכן, המנכל שומר את העובדים במצב מתמיד...
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
...הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן והמאמצים של העובד בצורה שתביא לתוצאה העסקית הטובה ביותר. לפעמים, כאשר הזמן והמשאבים המושקעים במימוש מושלמות המשימה גבוהים מאוד, אפשר להסתפק במימוש טוב פחות של המשימה ולפנות זמן לעשיית דברים אחרים שיביאו תועלת רבה יותר לארגון. איך מתמודדים עם הציפיות לשלמות? הצלחה של העסק לא תמיד תלויה בשאיפה לשלמות בכל משימה, אלא במיקוד משאבים בצורה חכמה. ישנם מקרים שבהם שיפור משימה אחת בצורה מושלמת יכול לדרוש משאבים כה...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
...זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב להראות לעובד...
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
אוכל לעובדים, איזה אוכל לקנות לעובדים? התייעלות ארגונית, שיפור תפוקת העובדים, לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב, איך לשפר את ביצועי העובדים? אוכל במקום העבודה, ארוחות לעובדים, התייעלות ארגונית, איך לתת מרץ לעובדים? ניהול עובדים
...חשובה: מהו סוג האוכל שזמין עבורם? האוכל שהעובדים רוצים לעומת האוכל שהם צריכים כדי שהעובדים שלכם יהיו ערניים יותר ויבצעו את עבודתם בצורה אופטימלית, הם צריכים להשקיע כמה שפחות מחשבה באוכל. אך בפועל, רוב העובדים נוטים לבחור במזון שנותן להם בוסט אנרגטי מהיר - מזון עשיר בסוכר, קפאין, משקאות אנרגיה וכדומה. הבעיה עם מאכלים אלו היא שלמרות שהם מספקים אנרגיה זמנית, הם גורמים בהמשך לתנודות חדות ברמות הסוכר בגוף, מה שמוביל לעייפות ולצורך מתמשך בעוד אוכל. כלומר, העובד מתחיל את היום באנרגיה גבוהה בגלל הסוכר,...
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
פגישות, קביעת פגישות, איך לקבוע פגישה? זימון לפגישה, איך לזמן לפגישה? מהן מטרות הפגישה? מה הנושאים של הפגישה? איך לנהל פגישה? ניהול פגישות, ניהול זמן, איך מנהלים פגישה? יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? ניהול זמן, התייעלות ארגונית
...לחסוך זמן יקר באמצעות הכנה מראש. למשל, אדם שמקבל זימון לפגישה בנושא שיפור תהליכי עבודה בארגון, יבין מראש שכדאי שיכין נתונים, דוחות או רעיונות לשיפור תהליכים. ללא פירוט כזה, האדם עלול להגיע לא מוכן והפגישה תהיה פחות יעילה. איך נכון לנהל את הפגישה עצמה? מעבר לחשיבות הזימון והפירוט מראש, אליעד כהן מסביר גם את החשיבות בניהול נכון של הפגישה עצמה. ניהול נכון מתחיל כבר בתחילת הפגישה: המנהל צריך לפתוח את הפגישה בצורה מסודרת, להבהיר שוב את מטרת הפגישה ואת הנושאים שעל הפרק, ולוודא שלכל המשתתפים יש הבנה ברורה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לעשות את העבודה של העובדים, למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעשות את העבודה של העובדים, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, מגשר, תמיכה נפשית בתחום לעשות את העבודה של העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.2188 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 09:43:19 - wesi1