אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות של לקוח ✔איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין שהמוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין אם המוצר באמת יקר או אם מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד כהן מדגיש כי קודם כל יש לבדוק את האמת האם באמת מדובר במוצר יקר, לפני שמתחילים לענות או לשכנע את הלקוח.

אם הלקוח טוען שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא לא להילחץ, אלא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם המוצר אכן יקר. אם אתה מוכר מוצר שעולה יותר ממתחרים, אך יש לו יתרונות נוספים, כמו שירות משלוחים או תמיכה טכנית, יש להסביר את היתרון הזה ללקוח. עם זאת, חשוב לדעת שהלקוח לא תמיד יהיה מעוניין בשירותים נוספים, ויתכן שהוא מעוניין במוצר בלבד.

אליעד מציין כי יש לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח. האם המוצר באמת שווה את המחיר או לא? אם המוצר שווה את המחיר, יש להסביר זאת ללקוח. אם לא, יתכן שכדאי לשקול להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות שיצדיקו את המחיר הגבוה.

הדרך הראשונה היא לשאול את עצמך האם המוצר שלך באמת יקר. אם התשובה היא כן, ומדובר בעלויות גבוהות או רווח גבוה, אז יש להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם המוצר שלך לא יקר, תסביר ללקוח את היתרונות שמגיעים עם המוצר הזה, ותסביר מדוע זה שווה את המחיר.

במצבים שבהם הלקוח מציין שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, יש לבדוק אם מדובר במוצר זהה. אם מדובר במוצר זהה, יש להסביר את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות שלך.

במקרה שבו המוצר אכן יקר, המוכר יכול לשקול אם להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כמו שירותים או סחורה איכותית יותר. אליעד מציין כי הצעד הראשון הוא תמיד לבדוק את האמת ולא להילחץ מההצהרה של הלקוח על המחיר. אם הלקוח מרגיש שאתה משדר ביטחון ומסביר את היתרונות של המוצר שלך בצורה כנה, סביר להניח שהוא יהיה פתוח לרכוש את המוצר במחיר שאתה מציע.

מה המשמעות של המחיר הגבוה?

אליעד מדגיש שהמוכר צריך לשאול את עצמו "האם המוצר שלי באמת יקר?" לפני שהוא ממהר להציע הנחות או תוספות. אם יש תועלות נוספות שמצדיקות את המחיר, כמו שירות טוב יותר או איכות גבוהה יותר, יש להסביר את היתרונות ללקוח בצורה...
איך להתמודד עם לקוח שטוען שהמוצר יקר?

כאשר לקוח מציין כי המוצר יקר, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין האם המוצר באמת יקר או שמא מדובר בתפיסה סובייקטיבית של הלקוח. אליעד מדגיש כי חשוב לבחון את המצב באופן אובייקטיבי, ולא להסתמך רק על תחושת הלקוח.

בהנחה שהלקוח אומר שהמוצר יקר, השלב הראשון הוא להפסיק ולהתמקד בשאלה האם אכן מדובר במוצר יקר. לעיתים, כאשר המחיר של המוצר גבוה ביחס לעלות הייצור או העלויות הקבועות של העסק, ייתכן שהמחיר אכן גבוה, אך עדיין יש יתרונות שמשתמשים בהם הלקוחות. לדוגמה, אם המוצר מגיע עם שירותים נוספים, כמו משלוחים או שירותים נלווים שלא מוצעים במקום אחר, חשוב להסביר את הערך המוסף הזה ללקוח. יחד עם זאת, אליעד מציין כי תשובה כזו עשויה לא להיות מספקת אם הלקוח לא מעוניין בשירותים הנלווים אלא רק במוצר עצמו.

לגבי התשובות שיש להציע, אליעד טוען כי השאלה שצריכה להישאל היא: "האם המוצר שלי באמת יקר?" אם התשובה היא כן, ויש סיבה אמיתית למחיר הגבוה (כגון עלויות ייצור גבוהות או צורך לרווח גדול יותר), אז על המוכר להסביר זאת ללקוח בצורה כנה. אם, מצד שני, המוצר לא יקר מבחינת ערכו, יש לשכנע את הלקוח על ידי הצגת היתרונות המובילים של המוצר ואילו יתרונות נוספים הלקוח יקבל אם יבחר במוצר במחיר הנוכחי.

כאשר הלקוח אומר שמצא מוצר דומה במחיר זול יותר, אליעד מציין כי יש לבדוק אם מדובר באותו המוצר. אם מדובר במוצר זהה עם תועלות דומות, יש להסביר ללקוח את היתרונות של המוצר הנמכר. לעיתים הלקוח לא מודע להבדלים בין המוצרים, ויש צורך להציג את היתרונות של המוצר שאתה מציע, גם אם המחיר גבוה יותר.

החשוב ביותר בתהליך מכירה הוא לא להילחץ כשלקוח טוען שהמוצר יקר. קודם כל, יש לבדוק את האמת - האם באמת המוצר יקר, ואם כן, האם זה מצדיק את המחיר בעיני הלקוח. אם אין טעם להוריד את המחיר או להציע תוספות נוספות, אז יש להסביר את היתרונות של המוצר באופן כנה. אליעד מציין גם שכאשר המוכר משדר חוסר ביטחון בתשובתו, הלקוח עשוי להרגיש שהוא לא מקבל את כל האמת, ולכן יש להימנע מלתת תשובות חלקיות או לא אמיתיות.

אם נמצא כי המוצר אכן יקר, השלב הבא הוא לשקול אם כדאי להוריד את המחיר או להוסיף תועלות נוספות כדי לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר במחיר הקיים. לעיתים, ייתכן שהמוצר לא שווה את המחיר אם אין לו יתרונות שמצדיקים את עלות הלקוח. במקרה כזה, ייתכן ויהיה עליך להימנע ממכירה אם הלקוח לא יוכל להפיק תועלת מההשקעה.

מהו הצעד הבא אם המוצר יקר ללקוח?

כאשר הלקוח מציין שהמוצר יקר, הצעד הבא הוא להבין את הסיבה מאחורי התחושה הזו. אם הלקוח מדבר על המחיר לעומת מוצרים דומים בשוק, יש לבדוק...
עכשיו נגיד שלקוח אומר שהמוצר יקר לו מה הדרך מה עושים, לקוח אומר "המוצר מאוד יקר לי" מה עושים מה אומרים.

ש: עוד פעם מה השאלה?

אליעד: אתה בא למכור משהו ללקוח והלקוח אומר לך "המוצר מאוד יקר לי יקר לי מאוד מאוד יקר לי" מה אתה עושה?

ש: אני שואל אותו למה יקר לך.

אליעד: אז רגע לפני כן קודם כל נגיד שמישהו אומר לך כתשובה נגיד שהמוכר אומר כתשובה אומר לך "תקשיב זה נכון נגיד שזה יקר אבל פה אתה מקבל", נגיד לדוגמה מה אתה נגיד מוכר נגיד איזה מוצר?

ש: עגבניות.

אליעד: עגבניות והוא אומר לך "למה זה כל כך יקר זה מאוד יקר העגבניות מאוד יקר" ואז אתה אומר לו, הוא אומר לך "אבל שם זה יותר זול" אתה אומר לו "כן אבל פה אתה מקבל יותר פה אתה מקבל שירות משלוחים ואתה מקבל זה ואתה מקבל זה מקבל זה, שם אתה לא מקבל את זה לכן בסך הכל הסופי אם אתה תראה זה בכלל יוצא לך הרבה יותר זול". קודם כל התשובה הזאתי טובה או לא טובה?

ש: אם כן צריך היא טובה יכול להיות שהוא יגיד "אני לא צריך את כל הדברים האלה אותי מעניין העגבנייה".

אליעד: יפה ולכן התשובה הזאת היא לא טובה כ - default היא לא טובה זאת תשובה עקומה יכול להיות שיש מקרים שהתשובה הזאת תהיה טובה אבל כ - default היא תשובה לא טובה.

ש: אז אפשר לשאול אותו למה זה יקר לך או למה אתה חושב שזה יקר לך.

אליעד: הוא יגיד לך כי שמה זה, בהנחה נגיד שאתה נותן שירות יותר מאחרים נגיד שהוא יגיד לך "כי שמה זה עולה יותר זול אותה עגבנייה שמה עולה יותר זול".

ש: כן אבל זאת לא אותה סחורה.

אליעד: נניח שזאת אותה סחורה הוא אומר לך "אבל זאת אותה סחורה".

ש: אני גם פגשתי מישהו שאמר שמה זאת סחורה גנובה לך תקנה ממנו.

אליעד: אוקי כשמישהו אומר לך "זה מאוד יקר לי הסחורה שלך יקרה לי המוצר יקר" מה אתה צריך לעשות?

ש: צריך לשאול ביחס למה זה יקר מהכיוון ביחס למה זה יקר.

אליעד: לשאול אותו?

ש: להבין לשאול אותו.

אליעד: זה מה שאתה חושב שצריך לעשות?

ש: יכול להיות שיש אופציות אחרות שזה יקר לו שאין לו מספיק כסף והוא מביא לך נגיד את הכסף שיש לו.

אליעד: מה זה אין לו מספיק כסף הוא יכול לקחת הלוואה אבל.

ש: לא בא לו הלוואה הוא לא רוצה ללוות.

אליעד: אם נגיד הוא היה צריך תרופה נגיד הוא היה לוקח הלוואה נכון?

ש: לא בטוח יש אנשים שגם אם אין להם אז אין להם.

אליעד: הוא יכול לשדוד בנק, לא משנה אוקי השאלה היא מה אתה צריך לעשות כשמישהו אומר לך המוצר יקר מה אתה צריך לעשות. מה אתה אומר?

ש: להגיד לו זאת עגבנייה יותר טובה.

אליעד: מה אתה אומר?

ש: השאלה שאפשר לשאול אותו זה למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר.

אליעד: אתה צודק מה אתה אומר הוא אומר לך "יקר לי", שנייה אני מצפה לתשובה אחרת.

ש: השאלה היא אם אותו אחד רוצה לקנות את זה.

אליעד: רוצה לקנות את זה.

ש: אם הוא רוצה לקנות את זה השאלה שלו אם הוא רוצה לקנות אצלך או בחנות אחרת.

אליעד: רוצה לקנות אצלך.

ש: אם הוא כבר ראה את התועלת של המוצר והחליט שהוא קונה.

אליעד: אצלך.

ש: אוקי אני מראה לו שמה שהוא, אם הטיעון שלו אז הוא אומר "אני שם יכול לקנות את זה נגיד בחמישים שקלים פחות" אז אני צריך להראות לו שהמוצר אצלי והמוצר שם הם לא אותו מוצר.

אליעד: אני נגד התשובה הזאת אתה עכשיו עונה תשובה לשאלה אחרת אבל לשאלה שלי יש תשובה אחרת, כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק מה לבדוק?

ש: את הנחות היסוד.

אליעד: לא נכון לבדוק מה האמת.

ש: זה אותו דבר אבל.

אליעד: לא יודע כלום הוא אומר לך המוצר יקר קודם כל סטופ בראש שלך סטופ "האם באמת המוצר שלי יקר" קודם כל תבדוק את זה, לא יודע בכלל מה הסיפורים תגיד לו אל תגיד לו תשאל אותו לא יודע קודם כל תבדוק האם המוצר שלך יקר האם אתה חושב שהמוצר שלך יקר.

ש: אפשר לשאול אותו למה אתה חושב למה זה יקר לך לפי זה התשובה.

אליעד: רגע לא אני מחפש משהו אחר אני מחפש שאתה תברר קודם כל, לא נכון אולי אסור לך לשאול אותו אולי עדיף שלא תשאל אותו אולי אם תשאל אותו ביחס למה זה יקר ואתה תעשה את הטעות הכי גרועה ואסור לך דווקא להציף לו את, זאת כבר תשובה לשאלה אחרת זאת תשובה איך להעביר לו x אבל אני עכשיו לא אומר מה המסר שצריך להעביר לו ולא אמרתי מה לענות לו גם כן יש מה לעשות ראשון. קודם כל כשמישהו אומר לך "המוצר שלך יקר" קודם כל מה שאתה צריך לעשות זה לשאול את עצמך "האם המוצר שלי יקר" אחר כך יש מה להגיד לו איך להגיד לו למה להגיד לו מתי להגיד לו לשקר אותו לא לשקר אותו, להגיד לו את האמת להגיד לו את זה לא יודע מה זה אחר כך זה לא מעניין.

ש: אבל כשאני עונה אני בראש לפני זה חושב אם אני חושב שהוא יקר אם אני חושב שהוא לא יקר.

אליעד: לא יודע כשמישהו אמר לך "המוצר שלך יקר", שנייה אתה קודם כל צריך לבדוק האם המוצר שלך יקר עכשיו יכול להיות שאתה תגלה שהמוצר שלך באמת יקר ויכול להיות שתגלה שאתה חושב שהוא לא יקר. עכשיו רגע שנייה עכשיו ברור לנו בוודאות של מאה אחוז שאם הלקוח היה חושב שהכסף שהוא ייתן לך שווה את התועלת שהוא מקבל מהמוצר ביחס לדברים האחרים שהוא יכול לעשות עם הכסף הזה הוא היה קונה את המוצר זה וודאי לנו במאה אחוז.

ש: לדעתי גם לא.

אליעד: אתה צודק גם לא מה?

ש: גם לא וודאי שהוא היה קונה אצלך.

אליעד: לא וודאי שמה אם באיזה מקרה לא וודאי?

ש1: במקרה שהוא אפילו רואה את התועלת הוא החליט שווה לו לשלם אלף שקל אבל אם השכן שלך בשמונה מאות אותו הדבר יקנה שם.

ש2: אז הוא אמר לך בהתאם לתועלת.

ש1: כן אבל לא אצלך בא אליך מישהו אומר לך "אני שוכנעתי המוצר שלך שווה אלף רק ששכן שלך מוכר בשמונה מאות".

אליעד: אתה צודק נכון הלאה בא נתקדם, בסדר אתה צודק הלאה. אוקי אז מה אמרתי כזה דבר בן אדם יש לו ביד מאה שקלים וודאי במאה אחוז שאם הוא יחשוב שאם הוא ייתן לך את המאה שקלים יהיה לו יותר טוב מרע הוא ייתן לך אותם, יותר טוב מרע זה אומר שהוא יחשוב שהתועלת שהוא לא יכול להשיג יותר תועלת במאה השקלים האלה דהיינו, אם אצל מישהו אחר זה עולה שמונים אז הוא חושב שהוא יכול להשיג יותר תועלת כי יש לו את השמונים ונשאר לו עודף עשרים ואז בעשרים הוא יכול לקנות עוד משהו אחר ולכן הוא יכול להשיג יותר תועלת במאה וזה גם שווה לו את המעבר של הכביש.

עכשיו כשמישהו אומר לך שהמוצר יקר אז ככה אם אתה חושב שהמוצר שלך באמת יקר זאת כבר הסתעפות אחת מה אתה עונה לו יכול להיות שהמוצר שלך באמת יקר, למה הוא באמת יקר נגיד שעלויות הייצור שלך הן נגיד גבוהות המוצר שלך באמת יקר ואז עכשיו אתה צריך לשאול את עצמך את השאלה הבאה האם אתה חושב שללקוח כדאי לקנות את המוצר שלך למרות שהמוצר שלך יותר יקר אם כן אז זה לא בהכרח שהוא כי יש יתרונות שהוא מקבל מלקנות את זה אצלך כלשהו אפילו יתרון כחוט השערה אז לא מחויב שהוא יקר כי אפשר להגיד שהמחיר הוא על היתרון הזה.

אוקי ואם אין לו שום יתרון בלקנות את זה ממך והמוצר שלך יקר והוא לא רוצה לקנות את זה ממך אז או שאתה משקר לו או שתוריד את המחיר אין מה לעשות. עכשיו בהנחה שאתה חושב שהמוצר שלך לא יקר ואז אתה צריך לשאול את עצמך אם הייתי הוא האם הייתי קונה את המוצר הזה נגיד, נגיד שאתה אומר שכן למה היית קונה את המוצר הזה למה אתה היית קונה את המוצר הזה עכשיו תשכנע אותו למה לקנות את המוצר הזה, אם אתה חושב שהמוצר שלך שווה את הכסף שאתה מבקש ושאתה היית קונה את המוצר שלך בכסף שאתה מבקש למרות שאצל השכן זה עולה חצי אז תשכנע אותו בבקשה למה שהוא יחשוב ככה. מה אתה רוצה להגיד?

ש: אני רוצה להגיד שיש פה איזה משהו תשובה שהיא פחות טובה ותשובה יותר טובה לגבי הסיבות, אתה יכול להגיד לו סיבות לדוגמה אופרטיביות שלו בעסק לדוגמה שכירות והעסק שלו עולה יותר יקר.

אליעד: לא הבנתי מה אתה אומר, לא הבנתי עוד פעם מההתחלה מה אתה אומר?

ש: אתה יכול להגיד לדוגמה להסביר ללקוח שהסיבה שהמוצר שלו יקר זה בגלל שהשכירות שלו היא מאוד יקרה אבל זה האמת לא מעניין את הלקוח.

אליעד: ברור מה אכפת ללקוח מה ברור.

ש: כן אז התשובה הזאת היא לא תשובה טובה מצד אחד לתת תשובה אפילו שהיא שקרית.

אליעד: מה קשור שקרית לא נכון אתה לא התרכזת במה אמרתי, אמרתי תמצא איזה יתרון אתה נותן אבל מי אמר את זה בכלל מלכתחילה.

ש: בסדר אבל בן אדם יכול למצוא תשובה למה זה יקר כי אני משלם שכירות יקרה.

אליעד: אבל זה ברור שזאת לא תשובה לקוח אומר "למה זה יקר" אז הוא שואל אותך "למה שאני אקנה כשזה יקר" מה אכפת לו למה זה יקר. מה שאני ניסיתי לחדד ברעיון הזה הוא כשלקוח אומר לך "המוצר יקר" אתה צריך לשאול את עצמך מה האמת האם באמת המוצר יקר אם זאת לא האמת שהוא יקר תסביר שזאת לא האמת ואם זאת האמת זאת האמת זה באמת יקר, עכשיו אתה רוצה תשקר אותו רוצה מה שאתה רוצה אבל קודם כל תבדוק מה האמת ואם אתה חושב שהמוצר שלך לא יקר אז תסביר לו למה זה לא יקר במקום להסתבך וסיבוכים.

ש: נכון לא בדיוק אבל.

אליעד: למה לא בדיוק?

ש: אני אגיד לך למה כי לדוגמה אם המוצר יקר והמחיר הוא תוצאה של שכלול גם של השכירות לדוגמה זה לא טוב להסביר לו "תשמע המוצר יקר בגלל שאני משלם שכירות גבוהה".

אליעד: כשאנחנו שואלים האם המוצר יקר הכוונה היא האם המוצר יקר ללקוח הלקוח מה אכפת לו מהשכירות שלך לא מעניין אותו השכירות שלך.

ש: בסדר אבל אם אתה בא ואומר לו תשמע זה יקר לי מאוד כי שכללתי את ההוצאות הכלליות שלי במחיר של המוצר.

אליעד: השאלה האם אתה חושב שניתן להשיג שכירות ביותר זול אם לא אז המוצר לא יקר כי אין אפשרות לייצר אותו בפחות עלות.

ש: יכול להיות שאני אחשוב ככה אבל את הלקוח עצמו זה לא מעניין, אתה תבוא תסביר לו "תשמע אני לא יכול אי אפשר זה מצאתי...
תלונה הלקוח ציר המקום להבדיל אמנות המכירה המוצר שלך יקר להפיק מתחרים מקום זמן מנהל מכירות לשכנע לקוח אומנות אומנות המכירה אומנות השכנוע איך להתאמן איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לענות ללקוח איך לשכנע איך לשכנע מישהו אימון אימון למכירות אימונים איש מכירות אמנות המכירה אמנות השכנוע אנשי מכירות האם המוצר יקר האם המוצר יקר ללקוח האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הדרכת אנשי מכירות הדרכת מכירות הלקוח אומר הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות הלקוח התנגדות למחיר התנגדות לקוח התנגדות מחיר התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח זה יקר לי טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח כמה להתאמן לגרום למישהו למכור מוצר להתאמן להתווכח על המחיר למה הלקוח אומר שהמוצר יקר למה המוצר יקר למה המוצר יקר ללקוח למה המוצר כל כך יקר למה להתאמן למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לענות לענות ללקוח לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשכנע לשכנע מישהו לשכנע מישהו למכור מוצר מה לענות ללקוח מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שכנוע
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך ... ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד כהן מסביר שגapproaches לשם הפחתת התנגדות הלקוח אינן בהכרח מציינות פתרון מהיר, אלא מצביעות על חשיבות ההבנה ששיטת ההתמודדות עם התנגדות אינה תמיד מבוססת על מניעה ... למה כדאי להמנע מלהגיב באופן מוחלט להתנגדות? העקרון המרכזי של אליעד כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה שמאחורי הסירוב ולהכיר אותה. ... ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש להתמודדויות עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון שחור או לבן שבו ... לקוחות טקטיקות לשכנוע בסיטואציות מורכבות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות, התנגדויות של אנשים. מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול ... לנטרל את ההתנגדות לגמרי. עדיין איך אפשר לגרום להתנגדות להיות פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה שאנחנו יכולים ורוצים להכיל אותה. מה זאת אומרת? ...
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות
טיפים לאנשי מכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות, לדעת לקבל לא, טיפול בהתנגדויות לקוחות, התנגדות של לקוח, איש מכירות מצליח, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, הדרכת אנשי מכירות למה כדאי לכל אחד ללמוד מכירות? אליעד כהן ... מדגיש שזו מהות האושר - היכולת למכור לעצמך מחשבות חיוביות ולהתגבר על מחשבות שליליות. מהי הדרך הטובה ביותר לטפל בהתנגדויות לקוח? אליעד כהן מסביר כי לב ליבה של מיומנות המכירה היא היכולת לזהות ולטפל בהתנגדויות של לקוחות. הוא מדגיש שהתנגדות אינה בעיה, אלא ההזדמנות המרכזית של איש המכירות להוכיח את יכולתו. טיפול בהתנגדויות לקוח מתבסס על זיהוי הנחות היסוד שמאחורי ההתנגדות של הלקוח, והיכולת להטיל בהן ספק באופן שישכנע את הלקוח. לדוגמה, כאשר לקוח אומר זה יקר לי, אליעד ממליץ לשאול שאלות ... משמעות המילה יקר, למה בדיוק הלקוח מתכוון, והאם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהוא יקבל. אליעד מסביר כי רוב ההתנגדויות של הלקוחות מבוססות על הנחות לא בדוקות, וכאשר בודקים אותן לעומק, ניתן בקלות יחסית להפריך אותן ולהפוך אותן למכירה. הוא נותן ... אליעד מדגיש כי התמקדות בכסף או בסגירת העסקה בלבד, ללא בירור מעמיק, מובילה לתסכול וכישלונות במכירות. איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? למה קשה לקבל לא מלקוחות? איך להיות איש מכירות טוב? למה עבודה במכירות מפתחת את החשיבה? איך להפוך סירוב ...
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
טעויות בפרזנטציה מוקדמת מידי, טעויות בהחזרת אהבה, טעויות בהחזרת אקסים, למה לא רוצים אותי למרות שהשתנתי? מתי לעשות פרזנטציה? איך לא לעשות פרזנטציה מוקדם מידי? איך להתמודד עם פרזנטציה חוזרת? מתי להוציא את המוצר לשוק?
... לא מבצע שינוי פנימי ומעמיק, אלא רק מתקן את המוצר בצורה חיצונית, לא תהיה לו הצלחה. כיצד להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן זוג? במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? ... רק תיקון שטחי כדי להרשים, הם לא ישתכנעו, ואף יאבדו אמון בכך שאכן מדובר בשינוי אמיתי. איך להתמודד עם התנגדות של לקוח או בן / בת זוג? במקום למהר לעשות פרזנטציה מחדש, יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר ... למה הוא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? למה היא לא רוצה אותי למרות שהשתנתי? פרזנטציה רעה, פרזנטציה מזיקה, טיפול בהתנגדות לקוח
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ... לעומק היא תחושת הצמצום, החשש שהוא ירגיש מוגבל או מאוים אם ינסה להבין נקודת מבט נוספת. איך להתמודד עם התנגדויות לקוחות במכירה? כאשר מדובר בתהליך מכירה, על מנת להתמודד עם התנגדות של לקוח, אליעד מדגים שלב נוסף בתהליך השכנוע: קודם כל, לברר למה הלקוח מעדיף את המוצר של המתחרה. מה מושך אותו ... שלו ושל ההתנגדויות הפנימיות שלו, מאפשרת לנו לתת מענה נכון וליצור שינוי אמיתי. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? איך ניתן לפתור ויכוחים ... ההיבטים הללו תאפשר לנו לתת לו את המידע החסר וליצור שינוי אמיתי בגישתו. איך לשכנע אנשים? איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? מהי גישת משא ומתן אפקטיבית? איך לפתור קונפליקטים בצורה חכמה? איך להציג טיעונים בצורה משכנעת? אז הנושא הוא איך ...
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
למי יותר קל למכור? מוכר שמח מוכר יותר טוב, מוכר עצוב מוכר יותר טוב, מצב הרוח של המוכר, חשיבה חיובית במכירות, חשיבה שלילית במכירות, מצב הרוח בתהליך מכירה, מצב רוח טוב, מצב רוח רע
... ששמחה נובעת מהתמקדות בטוב שיש בכל דבר, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שמח ימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות הלקוח ויראה את היתרונות בתהליך המכירה. לעומתו, מוכר עצוב עשוי להרגיש כל התנגדות כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר. איך משפיעה המוטיבציה ... שהמכירה עשויה לשפר את מצבו, כך הוא יתאמץ יותר להשלים אותה. מצב רוח טוב יכול להקל על ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אולם מוכר עצוב עשוי להרגיש שהוא חייב את המכירה כדי לשפר את מצבו, ולכן הוא עשוי להיות מוכן להשקיע ... נובעת מכך שאדם רואה את היתרונות שבמציאות, בעוד שעצב נובע מהתמקדות בחסרונות. מוכר שנמצא במצב רוח טוב יתמודד עם התנגדויות של לקוחות בצורה קלילה יותר, יראה את היתרונות שבתהליך, ויהיה בעל גישה חיובית יותר. לעומתו, מוכר שנמצא במצב רוח ירוד עשוי ... כתסבוכת ולהתייאש מהר יותר מהתהליך. כיצד שמחה משפיעה על יכולת ההתמודדות עם קשיים? כאשר מוכר נתקל בקושי במכירה, כמו התנגדות של לקוח, תגובתו תלויה בגישתו. מוכר עם מצב רוח טוב ייטה להסתכל על חצי הכוס המלאה, יחשוב שהמצב לא כל כך ... מוכר שמח או מוכר עצוב. מצד אחד, מוכר שמח יתמודד טוב יותר עם קשיים וימצא שקל יותר להתגבר על התנגדויות של לקוחות. מצד שני, מוכר עצוב עשוי להיות רעב יותר להצלחה ולראות במכירה מוצא אפשרי לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע בה יותר מאמץ. הכל תלוי בהקשר הספציפי ובאופי של המוכר עצמו. איך לשפר מכירות ולהתמודד עם התנגדויות של לקוחות השפעת מצב הרוח על קבלת החלטות הקשר בין מוטיבציה להצלחה עסקית פסיכולוגיה של מכירות שלום לכולם הפעם אני רוצה ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחויב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... שמוכר רעיון או מוצר חייב ללמוד להתנייד בין גם וגם לרק לפי הצורך. עקרונות נוספים בשכנוע ומכירות התמודדות עם התנגדויות של לקוחות טכניקות חשיבה לוגיות שימוש באובייקטיבי וסובייקטיבי בדיון הבחנה בין וודאי לספק בקבלת החלטות שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ... צריך לדעת לדבר בצורה של אפשרי, אפשרי פירושו לא וודאי לא הכרחי גם וגם, מה לדוגמה בכל פעם שיש התנגדות של לקוח בכל פעם שיש קונפליקט בכל פעם שיש אי הסכמה אז הדרך לפרוץ את האי הסכמה היא באמצעות אפשרי. מה ...
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות
להצליח לעבוד במכירות, קשה לעבוד במכירות, עבודה במכירות, לדעת לקבל לא מלקוח, ללמוד לקבל סירוב מלקוח, התמודדות עם התנגדות לקוח, שכנוע עצמי, להיות איש מכירות, עבודה כאיש מכירות למה כל כך קשה לעבוד במכירות? אליעד כהן מסביר שהקושי העיקרי ... יזומה ללקוחות, התגמול הכלכלי גבוה יותר. אליעד מדגיש שאחת הסיבות המרכזיות לתחושת הקושי היא עצם העיסוק בשכנוע ובהתמודדות עם ההתנגדויות של הלקוחות. בניגוד למקצועות אחרים, שבהם האדם פועל מול אובייקטים דוממים או תהליכים פנימיים, במכירות האדם חייב להתמודד עם אדם נוסף ... מה לעשות כשהלקוח אומר לא? שכנוע עצמי במכירות איך להפוך כישלון במכירות להצלחה? למה קשה לעבוד במכירות? איך להפוך התנגדות של לקוח להזדמנות?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... למעשה, המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ... לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות עם התנגדויות לקוחות לתת הנחה ללקוח - האם זה באמת משתלם? כאשר אנחנו מדברים על הנושא של מתן הנחה ללקוח, חשוב להבין ... להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא להתפשר על השכר? כמה ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחה, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחה הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו ... בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? ... ולדעת למצוא להן תשובות, אבל עדיין יש המון שאלות שניתן לשאול, שמאפשרות למוכר להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח, למרות ההתנגדות של הלקוח. והעיקר הוא, שהאדם ילמד לשאול את כל השאלות הנכונות, בעיקר על ידי זה שילמד לחקור את הסיבתיות של תהליכים. ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצר יקר? המוצר יקר ללקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, איך לענות ללקוח? לקוח אומר שהמוצר יקר, הדרכת אנשי מכירות, אומנות המכירה, לשכנע מישהו למכור מוצר, הדרכת מכירות, אימון למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדות של לקוח, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות של לקוח, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, מטפל הוליסטי, ייעוץ נפשי בתחום התנגדות של לקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 09:19:56 - wesi1