אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית ✔ איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:04איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה?

כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית להתפרצויות היא שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת משתי הדרכים הבאות או בשילוב שלהן:
  • לגרום לו להבין שהתפרצות תביא לו יותר נזק מתועלת.
  • לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו יותר תועלת.
אליעד מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב להבין את הסיבה הבסיסית להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך שאותו אדם חש שאין לו דרך אחרת לבטא את רגשותיו או את אי - ההסכמה שלו.

למה אנשים מתפרצים בשיחות וויכוחים?

לפי אליעד, ההתפרצויות קורות בעיקר כאשר האדם מרגיש שהדעות או הרעיונות בשיחה מנוגדים לעמדתו, במיוחד אם הדעה שלו חשובה לו במיוחד והוא חש שהשני אינו מקשיב או אינו מכבד אותה. כאשר מישהו אומר "רע לי" ומקבל תשובה המנוגדת לתחושתו (כגון "לא רע לך"), הוא עלול להתפרץ מתוך תסכול, מכיוון שהתגובה שהוא מקבל אינה מתאימה לתפיסה שלו את המציאות.

איך למנוע התפרצות בזמן השיחה?

אליעד כהן מציע כמה דרכים אפקטיביות לשמור על השיחה רגועה ולהפחית את הסיכון להתפרצויות:
  • להציג את העמדה בהדרגה - במקום לתת לאדם תחושה שאתם מתנגדים לדעותיו בצורה חזקה וחדה, עדיף להציג את הרעיונות שלכם לאט ובהדרגתיות, כך שהוא יוכל להתרגל אליהם ולחשוב עליהם.
  • להבין את הרגש שעומד מאחורי ההתפרצות - אם נצליח להבין מה הרגש או הפחד שגורם להתפרצות, נוכל לטפל בכך ישירות ולהרגיע את השיחה.
  • להביע אמפתיה והבנה - כאשר אתם מביעים אמפתיה כלפי האדם המתפרץ, ומראים לו שאתם מבינים את התחושות והדעות שלו, הוא ירגיש פחות מותקף ויהיה פחות צורך בהתפרצות.
  • להימנע מתגובה ישירה של התנגדות - במקום להגיד "אתה טועה", עדיף להגיד "הבנתי את דעתך, אבל חשבת על אפשרות אחרת?".
  • לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע ושליו ייצור אווירה נעימה יותר בשיחה ויפחית מתח.
  • לשאול שאלות פתוחות - במקום להכריז שהאחר טועה, כדאי לשאול שאלות שיעזרו לו לחשוב מחדש על עמדתו, ולראות נקודות נוספות שאולי לא חשב עליהן קודם.
איך להגיב אם אדם ממשיך להתפרץ?

אם למרות הכל, אדם ממשיך להתפרץ, צריך לבדוק מה המטרה שלו - האם הוא מנסה לשלוט בשיחה, או האם הוא רוצה להתחמק מדיון בנושא מסוים. לפעמים, הפתרון הוא לעצור לרגע את השיחה, לאפשר לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר.

איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת?

כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק להרגיש צורך בהתפרצות. חשוב מאוד להימנע מהתחושה שאתם מנסים לשנות או לחנך את האדם, כי זה יגרום לו להרגיש מותקף ולהתנגד אפילו יותר.

איך להתמודד עם אדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות?

אם נתקלתם באדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, כדאי לשנות מעט את הגישה שלכם בשיחה, ולמצוא את הדרך שהוא כן מוכן להקשיב בה. לפעמים הדרך להצליח היא לא להתעקש על השינוי שלו, אלא להתאים את עצמכם אליו כך שהשיחה תוכל להימשך באופן נעים ומועיל לשני הצדדים.

כיצד להימנע מוויכוחים שמובילים להתפרצות וכעס?

כדי להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצויות, כדאי להקפיד על העקרונות הבאים שאליעד הציע:
  • להשתמש בהקשבה פעילה - להראות שאתם מקשיבים לצד השני ומבינים אותו.
  • לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו.
  • לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים שבהם אתם מסכימים.
  • לתת לצד השני להסביר את עצמו במלואו - לא לקטוע אותו גם כשאתם לא מסכימים איתו.
מה עושים כשהשיחה כבר הגיעה להתפרצות וכעס גבוה?

אם השיחה כבר הגיעה לשלב של כעס והתפרצות, אליעד ממליץ:
  • לא להגיב בכעס או בהתפרצות חוזרת.
  • להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו", במקום להאשים "אתה תמיד מתפרץ".
  • לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים נרגעו.
סיכום כללי: איך ליצור שיחה רגועה ומכבדת?

הדרך לשיחה רגועה ללא התפרצויות היא להבין את הסיבות להתפרצות, להגיב בהדרגה, להביע אמפתיה ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו.
איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה?

כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו מגיעה מתוך מחשבה שההתפרצות תועיל לו יותר מאשר תזיק לו. לכן, יש שתי דרכים עיקריות לטפל במצב:

1. לגרום לו להבין שהתפרצות תגרום לו יותר נזק מתועלת.

2. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו תועלת גדולה יותר.

בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה שגורמת לו להתפרץ. אנשים לא מתפרצים ללא סיבה - יש משהו בשיחה שגורם להם להרגיש מאוימים, כועסים, מתוסכלים או שלא מבינים אותם. אם נבין את הסיבה, נוכל למנוע את ההתפרצות מראש או להתמודד איתה בצורה טובה יותר.

למה אנשים מתפרצים?

אנשים נוטים להתפרץ כאשר הם חשים שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה מסוימת ואחרים מתנגדים לה, הוא עלול להתפרץ מתוך תחושת חוסר שליטה או מתוך פחד שהדעה שלו לא מתקבלת.

איך אפשר להמשיך את השיחה בצורה עניינית ולא להגיע להתפרצות?

1. לדבר בהדרגה - במקום להציג עמדה חזקה בבת אחת, ניתן לפרק את הטענות בהדרגה כך שהצד השני יוכל לעכל אותן.

2. להבין את הרגש שמאחורי ההתפרצות - אם ניתן לזהות את הסיבה שגורמת להתפרצות ולתת לה מענה, אפשר להפחית את המתח.

3. לגלות אמפתיה - להראות לצד השני שמבינים אותו ולא להתנגד לו ישירות, אלא לנסות להבין את הסיבה להתנגדותו.

4. להימנע מהתנגשות ישירה - במקום לומר ישירות "אתה טועה", אפשר להתחיל ב"הבנתי שזו נקודת המבט שלך, אבל חשבת אולי על אפשרות אחרת?"

5. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע יגרום לצד השני להרגיש פחות מותקף ויקטין את הסיכוי להתפרצות.

6. לשאול שאלות פתוחות - במקום לקבוע שהצד השני טועה, עדיף לשאול שאלות שיעודדו אותו לחשוב על עמדתו מחדש.

מה אם הצד השני עדיין מתפרץ?

אם אדם ממשיך להתפרץ, אפשר לנסות להבין מה המטרה שלו - האם הוא רוצה לשלוט בשיחה, לברוח מהנושא או להביע תסכול? בהתאם לכך, ניתן להחליט אם להמשיך את השיחה או להשהות אותה. במקרים מסוימים, עצירה יזומה של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר.

איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת?

אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות "לחנך" אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ.

איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב?

אם אדם מסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, ניתן לשנות גישה ולנסות למצוא את הדרך שבה הוא כן מוכן לשתף פעולה. לפעמים, הדרך לשנות את ההתנהגות של אדם אחר היא לא להתעקש שהוא ישתנה, אלא להתאים את הדרך שבה מדברים איתו כך שהוא יהיה מוכן להקשיב.

איך להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצות?

1. להשתמש בהקשבה פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו.

2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים.

3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה.

4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר.

מה עושים כשהשיחה כבר התדרדרה להתפרצות?

כאשר השיחה כבר הגיעה לרמות גבוהות של כעס, כדאי:

- לא להגיב בכעס חוזר - זה רק ילבה את המצב.

- להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - למשל, לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר על זה" במקום "אתה תמיד מתפרץ".

- אם צריך, לעצור את השיחה ולחזור אליה מאוחר יותר - כששני הצדדים רגועים יותר, ניתן יהיה להגיע להבנה טובה יותר.

מסקנה

כדי למנוע התפרצויות בשיחה, חשוב להבין את הסיבות שגורמות להן, להתאים את הדרך שבה מציגים רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה.
ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד.

אליעד: איך להתמודד?

ש: או לטפל באמצע שיחה הוא מתפרץ הוא על ידי התפרצות שובר את הרצף שלה השיחה וגם יוצר אווירה לא נעימה בכל מיני רמות של התפרצויות וזעם עד כדי כך איום.

אליעד: להרוג אותך.

ש: כן.

אליעד: מה צריך לעשות איך מנתחים את זה אז מה שאלת, בוא תתקרב טיפה אז מה הוא שאל הוא שאל אם מישהו מדבר עם מישהו והוא מגיב בהתפרצויות מה לעשות.

ש: כאילו כשמגיעים לנקודות מסוימות שהוא כאילו מתפרץ.

אליעד: אז מה אתה רוצה שהוא לא יתפרץ?

ש: כן להמשיך את השיחה בצורה עניינית.

אליעד: אין בעיה אז בהנחה, אז איך מנתחים את זה אז בהנחה שיש לו בחירה חופשית זאת אומרת שכשהוא מתפרץ הוא חושב שלהתפרץ זה יעשה לו יותר טוב מרע, זאת אומרת שאם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב הוא לא היה מתפרץ עד כאן זה נכון? יפה ולכן אתה צריך או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע יותר מאשר הרע שיהיה לו אם הוא לא יתפרץ או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב יותר מאשר הטוב שיש לו אם הוא יתפרץ ולשם כך אתה גם צריך או יכול להבין מה הסיבה שהוא מתפרץ בכלל ואז דרך זה לתמרן את הטוב ואת הרע.

ש: מה השני לא הבנתי שוב מה השני היה?

אליעד: או שתיצור לו התניה שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע או שתיצור לא התניה שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב ובנוסף לכל זה גם כן צריך להבין למה הוא מתפרץ או רצוי או צריך או כדאי להבין למה הוא מתפרץ בכלל מלכתחילה מה הסיבה להתפרצות. זאת התפרצות זעם כזאת נכון?

ש: כן.

אליעד: מה הסיבה להתפרצות.

ש: לא יודע בדיוק בריחה מהוויכוח.

אליעד: נכון צריך להבין למה הוא התפרץ ולנטרל את הסיבה שהוא מתפרץ. למה הוא מתפרץ אתה יודע?

ש: לא יודע אבל זה ככה קורה כשמגיעים לנושאים.

אליעד: מסוימים.

ש: כשיש שוני גדול בין דעתו למי שמנהל איתו את השיחה.

אליעד: יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה שאומרים לו.

ש: כן אם קרה משהו כאילו קרה או שלא נכון לעשות ככה.

אליעד: אז מה הדרכים אז אולי לדוגמה במקום במדורג אם אתה נגיד רוצה להגיד לו משהו מסוים אל תגיד לו את זה ישר בגדול תגיד לו את זה גם בקטן.

ש: לפעמים זה ויכוח עקרוני על משהו.

אליעד: תקשיב אתה צריך בעיקרון, בסדר השאלה איך אתה אומר לו את זה השאלה היא למה הוא מתפרץ. עכשיו אתה תמים אתה באמת לא יודע שיש מאה סיבות למה הוא מתפרץ מה הוא מרגיש מה הוא פירש מה הוא הבין מה הוא חשב, יש מלא סיבות למה הוא התפרץ לא העיקר הוא התפרץ יש סיבות סתם התפרץ וזהו.

ש: בכללי כי בגלל שלא מסכימים עם דעתו.

אליעד: ומה מפריע לך שהוא מתפרץ כי הוא לא מסכים עם דעתך נכון?

ש: לא.

אליעד: אתה מקבל את זה שלא מסכימים עם דעתך אתה צודק הוא מתפרץ כי לא מסכימים עם דעתו ואתה כשלא מסכימים עם דעתך אתה לא מתפרץ?

ש: אני לא מתפרץ.

אליעד: אתה לא מתפרץ אוקי אז מה אכפת לך שהוא לא מסכים עם דעתך אם הוא לא מסכים עם דעתך אז תסכים איתו. רגע מה אתה היית מצפה שאם הוא לא מסכים עם דעתך מה הוא יעשה?

ש: לא אני אומר "דעתך ככה לדעתי ככה אנחנו לא מסכימים".

אליעד: סבבה אז הוא דעתו להתפרץ אתה לא מסכים עם דעתו שהוא מתפרץ?

ש: מה?

אליעד: הוא רוצה להתפרץ זאת דעתו הוא חושב שצריך להתפרץ.

ש: "לא רוצה להמשיך לדבר כי אין לי זמן כי לא חשוב לי" כוחניות כזאת.

אליעד: אוקי ואם היית אומר לו מתפייס איתו אז הוא גם לא היה מוכן לדבר?

ש: אם הייתי מסכים איתו לא היינו מתפרצים.

אליעד: אני מנסה להבין את מי אתה מדבר ולפי זה לבנות לך את התשובה, כמה אנשים השאלה מה האמת בא נלך לשאלה אחרת אתה בכלל רוצה שהוא יקשיב לך מחויב לך שהוא יקשיב לך מה המחויב שלך מה אתה רוצה אולי יותר טוב לך שהוא מתפרץ כדי להיפטר ממנו גם זאת אופציה. האם הקונפליקט בינך לבינו מחויב או שיש דרך שתסביר את מה שאתה רוצה בצורה יותר מדורגת יותר עדינה תסביר הקדמות מסוימות למה שאתה רוצה להגיד ואז תגיע למה שאתה רוצה להגיד.

ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת.

אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו?

ש: אפשר להגיד כן.

אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך אותו.

ש: כן אבל זה חלק מהעניין כאילו.

אליעד: אתה לדוגמה אם נגיד מישהו תוך כדי שהוא מדבר איתך הוא ייקח שערה כזאת וידגדג לך באוזן אתה לא תתפרץ יגיד לך "אני רוצה ללמד אותך שתדבר בנחת אל תתפרץ" מה אתה תעשה, מה אתה מחפש מה מציק לו ואתה עושה את זה כדי להסביר לו שהוא צריך ללמוד לנהל שיחה בנחת? אתה רואה שאתה מנסה לחנך את הבן אדם השני.

ש: לא אני יותר מנסה להבין כמו כאילו.

אליעד: עוד פעם השאלה היא אם הקונפליקט בכלל מחויב האפשרויות שלך זה או להעביר לו נושא או לדבר איתו על נושא אחר או לאיים עליו שאם הוא יתפרץ יהיה בלגן או להסביר לו שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו יותר טוב, יש כל מיני אופציות יש הרבה אופציות.

ש: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים והוא אומר אני אבוא רק פעם אחת מה הם יעשו עכשיו?

אליעד: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים אומרים לו "למה אתה אומר שאני אבוא שלוש פעמים בא נדבר בא ננסה להבין" ואז אפשר להגיד לו "אני אבוא פעם אחת", אומרים לו "בוא ננסה להבין למה אתה אומר את זה מה הסיבה מה חשוב לך" תראה לו שאתה מבין אותו תגלה אמפתיה ואז תסובב את זה למה שאתה רוצה לא ישר להגיד את ההפך. טוב הבנו?
איך להתמקד יותר נזק מתועלת תסכול מטפל נקודת מבט לקבל החלטה מאיפה להתחיל לקבל החלטות לריב למה הוא לא רוצה להרגיש למצוא את הדרך איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך להירגע איך להרגיע איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בכעס איך לטפל בכעסים איך לנהל איך לנהל שיחה איך לפתח שיחה איך לריב עם אנשים איפה להירגע התנגדות טיפול טיפולים כעס כעסים להירגע להרגיע לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בכעס לטפל בכעסים למה לפתח שיחה לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רגוע רוגע שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
...להגיד א, אבל בפועל אמרתם בטעות ג. הצד השני שמע את מה שאמרתם בפועל ולא את מה שהתכוונתם לומר. ייתכן שהצד השני שמע רק חלק מהדברים שלכם, או שמע אותם באופן מעוות או לא מדויק, ולכן הגיע למסקנה שאתם טועים. ייתכן גם שהוא שמע נכון אבל פירש את דבריכם בדרך שלא התכוונתם אליה, מסיבות שונות. לכן, אליעד ממליץ לפני הכל לעצור, לברר ולשאול: מה הבנת שאמרתי? או למה התכוונתי לדעתך?. בצורה כזאת, תוכלו לוודא שהצד השני בכלל הבין אתכם, וכך תוכלו לברר אם יש מקום לוויכוח אמיתי או שמדובר בסתם אי - הבנה. מהו ההבדל בין מה שהתכוונתם...
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
כעס ועצבים, למה לא לכעוס? למה כן לכעוס? מתי כן לכעוס? למה צריך לכעוס? איך לכעוס פחות? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? איך לא לכעוס?
...כאשר אדם עדיין רוצה ליהנות, הוא חייב להחזיק רצונות, וכשהם לא מתממשים, יתעורר כעס. הדימוי שהוא נותן לכך הוא טובל ושרץ בידו - אדם שמנסה להיטהר מכעס, אך עדיין מחזיק ברצונות שגורמים לו להמשיך להיות חלק מהמשחק. הוא לא יכול באמת להשתחרר מהכעס, משום שעדיין יש לו רצונות שלא תמיד מתממשים. איך להתמודד עם הכעס בלי לצאת מהמשחק? לא כל אחד מעוניין לוותר על ההנאות של החיים לגמרי. למי שבוחר להישאר במשחק, אליעד כהן מסביר שכעס הוא חלק בלתי נפרד מחיים של רצונות ומטרות. אדם כזה יכול להקטין את עוצמת הכעס בעזרת חשיבה...
איך לא לכעוס על האנשים הלא נכונים? ללמוד לשנוא, משהו לשנוא, מישהו לשנוא, איך להוציא עצבים? איך לא להוציא עצבים? איך לשחרר כעס? איך לא לאגור כעס? על מי לכעוס? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? למצוא קורבן
איך לא לכעוס על האנשים הלא נכונים? ללמוד לשנוא, משהו לשנוא, מישהו לשנוא, איך להוציא עצבים? איך לא להוציא עצבים? איך לשחרר כעס? איך לא לאגור כעס? על מי לכעוס? איך להתמודד עם כעס? איך לטפל בכעס? למצוא קורבן
...אינם אשמים. כיצד ניתן להפנות את הכעס לאובייקט הנכון? אליעד כהן מציע מספר פתרונות להתמודדות עם הבעיה הזו: האפשרות הראשונה, האידיאלית, היא להוציא את הכעס ישירות על מי שבאמת אחראי לו. למשל, אם הבוס מרגיז אותך, עדיף להתעמת איתו ישירות ולפרוק את הכעס עליו. אבל לעיתים זה לא אפשרי, כי האדם חושש מתוצאות שליליות כמו אובדן מקום העבודה. האפשרות השנייה שאליעד מציג, היא לנסות בכלל לא לכעוס. כלומר, לנסות להבין את הסיטואציה אחרת, לקבל את המציאות כמו שהיא, וכך להפחית את הצורך בהוצאת כעס. אבל הוא מדגיש כי גם הפתרון...
רוגע, איך להיות רגוע? איך להירגע? איך להשיג שקט נפשי? איך לא לכעוס? איך לא להילחץ? איך ליצור רגשות טובים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא לפחד? איך להתמודד עם סטרס? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבים? איך לטפל בכעסים? שינוי רגשי
רוגע, איך להיות רגוע? איך להירגע? איך להשיג שקט נפשי? איך לא לכעוס? איך לא להילחץ? איך ליצור רגשות טובים? איך להתמודד עם רגשות רעים? איך לא לפחד? איך להתמודד עם סטרס? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבים? איך לטפל בכעסים? שינוי רגשי
...האלו מקבלים ממנו, מה שמוביל באופן טבעי לרוגע ולשקט נפשי. סיכום מעשי: מה צריך לעשות בפועל כדי להיות רגוע? לסיכום, אליעד כהן מציע גישה מעשית וברורה מאוד להשגת רוגע אמיתי: זיהוי מדויק של המחשבות היוצרות לחץ, כעס, פחד וסטרס. העלאת המחשבות האלה על הכתב בצורה ברורה ומפורטת. הטלת ספק ובדיקה מדויקת של כל מחשבה שלילית: האם היא נכונה, למה היא נכונה, מי אמר שהיא נכונה, ועד כמה היא נכונה. כאשר הספק מערער את הוודאות לגבי המחשבה, היא מפסיקה להיות מקור חזק לרגש השלילי. בסופו של דבר, הרגש השלילי ייחלש ויעלם לגמרי...
מכירות טלפוניות. איך למכור בטלפון? איך לפתח שיחה בטלפון? איך למשוך שיחה בטלפון? איך להאריך שיחה בטלפון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה בטלפון? שאלות פתוחות, שאלות סגורות.
...תשובות ודרכים. ואחרת מהדרכים היא, שצריכים לשים לב לכך שמשתמשים בשאלות פתוחות ולא בשאלות סגורות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר זה יקר לי זה לא רלוונטי כבר קניתי וכיוב. אז נניח שאנחנו בוחרים להגיב בשאלה כלשהי, כדי למשוך את השיחה. עלינו לשאול את עצמנו, האם אנחנו ממשיכים בשאלה סגורה או פתוחה. שאלה סגורה פירושו? שאלה שיש פחות אפשרויות לענות על השאלה, פחות תשובות אפשריות. לעומת שאלה פתוחה, שהיא שאלה שיש עליה הרבה יותר תשובות אפשריות, הרבה יותר קל לפתח עליה שיחה, יש בה יותר אפשרויות לספר סיפורים בפסטיבל מספרי...
טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
...בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק טועה. ואם לא תצליח להבין, למה גם הצד השני צודק, זה יקשה עליך מאוד לגרום לשני להסכים איתך. כי אתה בעצם שולל את הקיום שלו, ומאיים על האגו שלו. ואם אתה רוצה לגרום לו לחשוב שגם אתה צודק / רק אתה צודק, הכי קל זה קודם כל להבין אותו. אחכ לגרום לו להבין את עצמו. ולגרום לו להבין שהוא רואה רק חלק מהתמונה המלאה. ושיש עוד צדדים למטבע. ואז אחרי שהוא רואה גם את הצד שלך, עכשיו באפשרותך לנסות להפעיל לחץ נוסף, ולגרום לו לחשוב שהדעה שלך מחויבת, ושרק אתה...
שכנוע ישיר / שכנוע עקיף - איך לשכנע מישהו באמצעות שכנוע עקיף / סוגסטיה? איך לטפל בהתנגדויות לקוח? איך למכור יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות
...יותר? איך ליצור הסכמה? איך לעשות מניפולציה? דיבייטינג / רטוריקה / מכירות וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על אנשים ואיך באפשרותך לשכנע אנשים, באמצעות זה שאתה גורם להם לעשות אוטוסוגסטיה (שכנוע עצמי / תכנות עצמי) לעצמם. דהיינו, אתה יכול לגרום לאדם עצמו לשכנע את עצמו, שהוא צריך לעשות כך או אחרת. ואתה לא צריך להגיד לו בפירוש את מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב, אלא אתה גורם לכך שהוא מעצמו יבין מה שאתה רוצה שהוא יעשה / יחשוב. והדרך לעשות למישהו סוגסטיה ודמיון מודרך ולגרום לו לחשוב מעצמו על מה שאתה...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ללקוח להחליש את ההתנגדות שלו, למה שאתה רוצה שהוא יעשה. והדרך לכך היא, על ידי זה שמטילים ספק בהתנגדות שלו. בין בצורה גלויה ובין בצורה סמויה. לדוגמה: הלקוח אומר אני לא רוצה את המוצר הזה. צריך לומר לו למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?. והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך...
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
איך למכור מוצר עם חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע בבחירות? הכל לטובה, סודות השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח?
...חיסרון ליתרון? סודות השכנוע והשפעה על אנשים איך לזהות שקרים והטעיות? איך ניתן למכור מוצר עם חיסרון ולהפוך אותו ליתרון? כאשר מוכרים מוצר עם חיסרון, יש צורך לדעת כיצד להתמודד עם שאלות הלקוח ולשכנע אותו שמדובר בעסקה משתלמת. אחת השיטות היעילות לכך היא ליצור קשר בין החיסרון ליתרון שיש במוצר, כך שהחיסרון ייראה כהכרחי להשגת היתרון הרצוי. איך הופכים חיסרון ליתרון בשכנוע מכירתי? השלב הראשון הוא לזהות מהם היתרונות המרכזיים של המוצר ומהם היתרונות שהלקוח מעריך במיוחד. לאחר מכן, יש ליצור קשר סיבתי בין החיסרון...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
...דבר אם יש סיכוי סביר שהוא הולך להביע התנגדות למה לי לחכות שהוא יביע את ההתנגדות, אם אין סיכוי שהוא יביע התנגדות למה לך להעלות את ההתנגדות שלו, אם יש סיכוי סביר שהוא לא יביע שום התנגדות למה אתה צריך מראש להגיד לו מה שהוא מתנגד אל תזכיר את זה. אבל וגם פה יש עוד שיכול איך נדע מה עדיף אז לדוגמה צריך גם לבדוק מה יותר קשה, אם לדוגמה נגיד מה יותר קל יותר קל זה לא להביע את ההתנגדות שלו ולהמר על זה שהוא פשוט יסכים או יותר קל להביע את ההתנגדות שלו ולטפל בה? אוקי זה גם כן יש פה כל מיני שיכולים כל מיני פרמטרים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התמודדות עם אנשים, איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: התמודדות עם אנשים, כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך לפתור בעיות רגשיות באמצעות משחקי חשיבה? רצון מודחק שהוצף זיהוי טכניקות שכנוע לשקר לעצמך לא לברוח קבלת השונה פחד להשתגע בגלל הטלת ספק להתמודד עם פרנויות איך נוצרת הרגשת ביטחון עצמי? הלקאה עצמית על טעויות מפחד שאשתי תתאהב במישהו אהבה זוגית בלי תנאים איך להשיג את האושר? אושר קרוב חשק מיני וחסידות ברסלב איך פונים לבחורה ברחוב? ההחלטה הכי נכונה לרגע הזה למה העובד לא רוצה להחליט לבד? איך להתמודד עם מתחרים עסקיים? להתמודד עם רצונות להיות איש מכירות מצליח הצלחה בעסקים למכור כשאתה בדיכאון לספק ללקוח שירות להעצים את הילדים מה אומרים לילד שרוצה למות? רוחניות ומיניות אינסטינקט רוחני האם אפשר להידבק בהפרעה נפשית? הפרעה סכיזואפקטיבית לשכנע אקס לרצות אותך האם להחזיר אקס? איזה שריר התרגיל מפעיל? באיזה תרגיל מרימים הכי הרבה משקל? תקשור ישיר עם אלוהים איך לחשוב כמו אלוהים? הארה סיבתית הגעת להארה האם להיות אלוהים זה טוב או רע? לחזור להיות אלוהים בורסה כסף מטרת החיים היא ימות המשיח למה היא משמעות החיים שלי? הסוד של ההנאה חוצפה חיובית יותר מידי בחירה חופשית האם אני בוחר את הרצון? שקר בריאת העולם מתי נברא העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, מאמן עסקי מומלץ, הכוונה אישית בתחום התמודדות עם אנשים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9355 שניות - עכשיו 07_10_2025 השעה 06:03:03 - wesi1