אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בינאישית ✔איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית ✔ איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:04איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה?

כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית להתפרצויות היא שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת משתי הדרכים הבאות או בשילוב שלהן:
  • לגרום לו להבין שהתפרצות תביא לו יותר נזק מתועלת.
  • לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו יותר תועלת.
אליעד מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב להבין את הסיבה הבסיסית להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך שאותו אדם חש שאין לו דרך אחרת לבטא את רגשותיו או את אי - ההסכמה שלו.

למה אנשים מתפרצים בשיחות וויכוחים?

לפי אליעד, ההתפרצויות קורות בעיקר כאשר האדם מרגיש שהדעות או הרעיונות בשיחה מנוגדים לעמדתו, במיוחד אם הדעה שלו חשובה לו במיוחד והוא חש שהשני אינו מקשיב או אינו מכבד אותה. כאשר מישהו אומר "רע לי" ומקבל תשובה המנוגדת לתחושתו (כגון "לא רע לך"), הוא עלול להתפרץ מתוך תסכול, מכיוון שהתגובה שהוא מקבל אינה מתאימה לתפיסה שלו את המציאות.

איך למנוע התפרצות בזמן השיחה?

אליעד כהן מציע כמה דרכים אפקטיביות לשמור על השיחה רגועה ולהפחית את הסיכון להתפרצויות:
  • להציג את העמדה בהדרגה - במקום לתת לאדם תחושה שאתם מתנגדים לדעותיו בצורה חזקה וחדה, עדיף להציג את הרעיונות שלכם לאט ובהדרגתיות, כך שהוא יוכל להתרגל אליהם ולחשוב עליהם.
  • להבין את הרגש שעומד מאחורי ההתפרצות - אם נצליח להבין מה הרגש או הפחד שגורם להתפרצות, נוכל לטפל בכך ישירות ולהרגיע את השיחה.
  • להביע אמפתיה והבנה - כאשר אתם מביעים אמפתיה כלפי האדם המתפרץ, ומראים לו שאתם מבינים את התחושות והדעות שלו, הוא ירגיש פחות מותקף ויהיה פחות צורך בהתפרצות.
  • להימנע מתגובה ישירה של התנגדות - במקום להגיד "אתה טועה", עדיף להגיד "הבנתי את דעתך, אבל חשבת על אפשרות אחרת?".
  • לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע ושליו ייצור אווירה נעימה יותר בשיחה ויפחית מתח.
  • לשאול שאלות פתוחות - במקום להכריז שהאחר טועה, כדאי לשאול שאלות שיעזרו לו לחשוב מחדש על עמדתו, ולראות נקודות נוספות שאולי לא חשב עליהן קודם.
איך להגיב אם אדם ממשיך להתפרץ?

אם למרות הכל, אדם ממשיך להתפרץ, צריך לבדוק מה המטרה שלו - האם הוא מנסה לשלוט בשיחה, או האם הוא רוצה להתחמק מדיון בנושא מסוים. לפעמים, הפתרון הוא לעצור לרגע את השיחה, לאפשר לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר.

איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת?

כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק להרגיש צורך בהתפרצות. חשוב מאוד להימנע מהתחושה שאתם מנסים לשנות או לחנך את האדם, כי זה יגרום לו להרגיש מותקף ולהתנגד אפילו יותר.

איך להתמודד עם אדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות?

אם נתקלתם באדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, כדאי לשנות מעט את הגישה שלכם בשיחה, ולמצוא את הדרך שהוא כן מוכן להקשיב בה. לפעמים הדרך להצליח היא לא להתעקש על השינוי שלו, אלא להתאים את עצמכם אליו כך שהשיחה תוכל להימשך באופן נעים ומועיל לשני הצדדים.

כיצד להימנע מוויכוחים שמובילים להתפרצות וכעס?

כדי להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצויות, כדאי להקפיד על העקרונות הבאים שאליעד הציע:
  • להשתמש בהקשבה פעילה - להראות שאתם מקשיבים לצד השני ומבינים אותו.
  • לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו.
  • לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים שבהם אתם מסכימים.
  • לתת לצד השני להסביר את עצמו במלואו - לא לקטוע אותו גם כשאתם לא מסכימים איתו.
מה עושים כשהשיחה כבר הגיעה להתפרצות וכעס גבוה?

אם השיחה כבר הגיעה לשלב של כעס והתפרצות, אליעד ממליץ:
  • לא להגיב בכעס או בהתפרצות חוזרת.
  • להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו", במקום להאשים "אתה תמיד מתפרץ".
  • לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים נרגעו.
סיכום כללי: איך ליצור שיחה רגועה ומכבדת?

הדרך לשיחה רגועה ללא התפרצויות היא להבין את הסיבות להתפרצות, להגיב בהדרגה, להביע אמפתיה ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו.
איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה?

כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו מגיעה מתוך מחשבה שההתפרצות תועיל לו יותר מאשר תזיק לו. לכן, יש שתי דרכים עיקריות לטפל במצב:

1. לגרום לו להבין שהתפרצות תגרום לו יותר נזק מתועלת.

2. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו תועלת גדולה יותר.

בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה שגורמת לו להתפרץ. אנשים לא מתפרצים ללא סיבה - יש משהו בשיחה שגורם להם להרגיש מאוימים, כועסים, מתוסכלים או שלא מבינים אותם. אם נבין את הסיבה, נוכל למנוע את ההתפרצות מראש או להתמודד איתה בצורה טובה יותר.

למה אנשים מתפרצים?

אנשים נוטים להתפרץ כאשר הם חשים שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה מסוימת ואחרים מתנגדים לה, הוא עלול להתפרץ מתוך תחושת חוסר שליטה או מתוך פחד שהדעה שלו לא מתקבלת.

איך אפשר להמשיך את השיחה בצורה עניינית ולא להגיע להתפרצות?

1. לדבר בהדרגה - במקום להציג עמדה חזקה בבת אחת, ניתן לפרק את הטענות בהדרגה כך שהצד השני יוכל לעכל אותן.

2. להבין את הרגש שמאחורי ההתפרצות - אם ניתן לזהות את הסיבה שגורמת להתפרצות ולתת לה מענה, אפשר להפחית את המתח.

3. לגלות אמפתיה - להראות לצד השני שמבינים אותו ולא להתנגד לו ישירות, אלא לנסות להבין את הסיבה להתנגדותו.

4. להימנע מהתנגשות ישירה - במקום לומר ישירות "אתה טועה", אפשר להתחיל ב"הבנתי שזו נקודת המבט שלך, אבל חשבת אולי על אפשרות אחרת?"

5. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע יגרום לצד השני להרגיש פחות מותקף ויקטין את הסיכוי להתפרצות.

6. לשאול שאלות פתוחות - במקום לקבוע שהצד השני טועה, עדיף לשאול שאלות שיעודדו אותו לחשוב על עמדתו מחדש.

מה אם הצד השני עדיין מתפרץ?

אם אדם ממשיך להתפרץ, אפשר לנסות להבין מה המטרה שלו - האם הוא רוצה לשלוט בשיחה, לברוח מהנושא או להביע תסכול? בהתאם לכך, ניתן להחליט אם להמשיך את השיחה או להשהות אותה. במקרים מסוימים, עצירה יזומה של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר.

איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת?

אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות "לחנך" אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ.

איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב?

אם אדם מסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, ניתן לשנות גישה ולנסות למצוא את הדרך שבה הוא כן מוכן לשתף פעולה. לפעמים, הדרך לשנות את ההתנהגות של אדם אחר היא לא להתעקש שהוא ישתנה, אלא להתאים את הדרך שבה מדברים איתו כך שהוא יהיה מוכן להקשיב.

איך להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצות?

1. להשתמש בהקשבה פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו.

2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים.

3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה.

4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר.

מה עושים כשהשיחה כבר התדרדרה להתפרצות?

כאשר השיחה כבר הגיעה לרמות גבוהות של כעס, כדאי:

- לא להגיב בכעס חוזר - זה רק ילבה את המצב.

- להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - למשל, לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר על זה" במקום "אתה תמיד מתפרץ".

- אם צריך, לעצור את השיחה ולחזור אליה מאוחר יותר - כששני הצדדים רגועים יותר, ניתן יהיה להגיע להבנה טובה יותר.

מסקנה

כדי למנוע התפרצויות בשיחה, חשוב להבין את הסיבות שגורמות להן, להתאים את הדרך שבה מציגים רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה.
ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד.

אליעד: איך להתמודד?

ש: או לטפל באמצע שיחה הוא מתפרץ הוא על ידי התפרצות שובר את הרצף שלה השיחה וגם יוצר אווירה לא נעימה בכל מיני רמות של התפרצויות וזעם עד כדי כך איום.

אליעד: להרוג אותך.

ש: כן.

אליעד: מה צריך לעשות איך מנתחים את זה אז מה שאלת, בוא תתקרב טיפה אז מה הוא שאל הוא שאל אם מישהו מדבר עם מישהו והוא מגיב בהתפרצויות מה לעשות.

ש: כאילו כשמגיעים לנקודות מסוימות שהוא כאילו מתפרץ.

אליעד: אז מה אתה רוצה שהוא לא יתפרץ?

ש: כן להמשיך את השיחה בצורה עניינית.

אליעד: אין בעיה אז בהנחה, אז איך מנתחים את זה אז בהנחה שיש לו בחירה חופשית זאת אומרת שכשהוא מתפרץ הוא חושב שלהתפרץ זה יעשה לו יותר טוב מרע, זאת אומרת שאם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב הוא לא היה מתפרץ עד כאן זה נכון? יפה ולכן אתה צריך או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע יותר מאשר הרע שיהיה לו אם הוא לא יתפרץ או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב יותר מאשר הטוב שיש לו אם הוא יתפרץ ולשם כך אתה גם צריך או יכול להבין מה הסיבה שהוא מתפרץ בכלל ואז דרך זה לתמרן את הטוב ואת הרע.

ש: מה השני לא הבנתי שוב מה השני היה?

אליעד: או שתיצור לו התניה שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע או שתיצור לא התניה שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב ובנוסף לכל זה גם כן צריך להבין למה הוא מתפרץ או רצוי או צריך או כדאי להבין למה הוא מתפרץ בכלל מלכתחילה מה הסיבה להתפרצות. זאת התפרצות זעם כזאת נכון?

ש: כן.

אליעד: מה הסיבה להתפרצות.

ש: לא יודע בדיוק בריחה מהוויכוח.

אליעד: נכון צריך להבין למה הוא התפרץ ולנטרל את הסיבה שהוא מתפרץ. למה הוא מתפרץ אתה יודע?

ש: לא יודע אבל זה ככה קורה כשמגיעים לנושאים.

אליעד: מסוימים.

ש: כשיש שוני גדול בין דעתו למי שמנהל איתו את השיחה.

אליעד: יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה שאומרים לו.

ש: כן אם קרה משהו כאילו קרה או שלא נכון לעשות ככה.

אליעד: אז מה הדרכים אז אולי לדוגמה במקום במדורג אם אתה נגיד רוצה להגיד לו משהו מסוים אל תגיד לו את זה ישר בגדול תגיד לו את זה גם בקטן.

ש: לפעמים זה ויכוח עקרוני על משהו.

אליעד: תקשיב אתה צריך בעיקרון, בסדר השאלה איך אתה אומר לו את זה השאלה היא למה הוא מתפרץ. עכשיו אתה תמים אתה באמת לא יודע שיש מאה סיבות למה הוא מתפרץ מה הוא מרגיש מה הוא פירש מה הוא הבין מה הוא חשב, יש מלא סיבות למה הוא התפרץ לא העיקר הוא התפרץ יש סיבות סתם התפרץ וזהו.

ש: בכללי כי בגלל שלא מסכימים עם דעתו.

אליעד: ומה מפריע לך שהוא מתפרץ כי הוא לא מסכים עם דעתך נכון?

ש: לא.

אליעד: אתה מקבל את זה שלא מסכימים עם דעתך אתה צודק הוא מתפרץ כי לא מסכימים עם דעתו ואתה כשלא מסכימים עם דעתך אתה לא מתפרץ?

ש: אני לא מתפרץ.

אליעד: אתה לא מתפרץ אוקי אז מה אכפת לך שהוא לא מסכים עם דעתך אם הוא לא מסכים עם דעתך אז תסכים איתו. רגע מה אתה היית מצפה שאם הוא לא מסכים עם דעתך מה הוא יעשה?

ש: לא אני אומר "דעתך ככה לדעתי ככה אנחנו לא מסכימים".

אליעד: סבבה אז הוא דעתו להתפרץ אתה לא מסכים עם דעתו שהוא מתפרץ?

ש: מה?

אליעד: הוא רוצה להתפרץ זאת דעתו הוא חושב שצריך להתפרץ.

ש: "לא רוצה להמשיך לדבר כי אין לי זמן כי לא חשוב לי" כוחניות כזאת.

אליעד: אוקי ואם היית אומר לו מתפייס איתו אז הוא גם לא היה מוכן לדבר?

ש: אם הייתי מסכים איתו לא היינו מתפרצים.

אליעד: אני מנסה להבין את מי אתה מדבר ולפי זה לבנות לך את התשובה, כמה אנשים השאלה מה האמת בא נלך לשאלה אחרת אתה בכלל רוצה שהוא יקשיב לך מחויב לך שהוא יקשיב לך מה המחויב שלך מה אתה רוצה אולי יותר טוב לך שהוא מתפרץ כדי להיפטר ממנו גם זאת אופציה. האם הקונפליקט בינך לבינו מחויב או שיש דרך שתסביר את מה שאתה רוצה בצורה יותר מדורגת יותר עדינה תסביר הקדמות מסוימות למה שאתה רוצה להגיד ואז תגיע למה שאתה רוצה להגיד.

ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת.

אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו?

ש: אפשר להגיד כן.

אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך אותו.

ש: כן אבל זה חלק מהעניין כאילו.

אליעד: אתה לדוגמה אם נגיד מישהו תוך כדי שהוא מדבר איתך הוא ייקח שערה כזאת וידגדג לך באוזן אתה לא תתפרץ יגיד לך "אני רוצה ללמד אותך שתדבר בנחת אל תתפרץ" מה אתה תעשה, מה אתה מחפש מה מציק לו ואתה עושה את זה כדי להסביר לו שהוא צריך ללמוד לנהל שיחה בנחת? אתה רואה שאתה מנסה לחנך את הבן אדם השני.

ש: לא אני יותר מנסה להבין כמו כאילו.

אליעד: עוד פעם השאלה היא אם הקונפליקט בכלל מחויב האפשרויות שלך זה או להעביר לו נושא או לדבר איתו על נושא אחר או לאיים עליו שאם הוא יתפרץ יהיה בלגן או להסביר לו שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו יותר טוב, יש כל מיני אופציות יש הרבה אופציות.

ש: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים והוא אומר אני אבוא רק פעם אחת מה הם יעשו עכשיו?

אליעד: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים אומרים לו "למה אתה אומר שאני אבוא שלוש פעמים בא נדבר בא ננסה להבין" ואז אפשר להגיד לו "אני אבוא פעם אחת", אומרים לו "בוא ננסה להבין למה אתה אומר את זה מה הסיבה מה חשוב לך" תראה לו שאתה מבין אותו תגלה אמפתיה ואז תסובב את זה למה שאתה רוצה לא ישר להגיד את ההפך. טוב הבנו?
הקדמה להשתמש החלטה לגרום לו יותר טוב מרע התניות הבדל החלטיות איך לשכנע אנשים תחושת חוסר חופש איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בכעס איך לטפל בכעסים איך לנהל איך לנהל שיחה התנגדות טיפול טיפולים כיצד לנהל כעס כעסים לא לריב לא לריב עם אנשים להירגע להרגיע לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בכעס לטפל בכעסים לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רגוע רוגע שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה נכונה לשאלה מה שלומך? כשמישהו שואל אתכם מה ... בצורה חיובית ואוהדת ככל הניתן. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד השני, ליצור הזדהות, כימיה ותחושת קירבה, ... בתקשורת? למה חשוב להבין את נקודת המבט של האחר? איך יוצרים תקשורת בינאישית מוצלחת? בא נדבר על מה נדבר על מזג האוויר מה נדבר על מזג האוויר עכשיו נגיד מישהו שואל אותך מה ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ואיך ניתן לשלב את ההפך - מגלים את ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... להצליח לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי? שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית כיצד עלולה אי הבנה של צרכי ... לעזור לסגור יותר עסקאות בהצלחה. איך לנהל משא ומתן אפקטיבי שיטות לשיפור מיומנויות מכירה בירור צרכים מעמיק של הלקוח הבחנה בין עובדות לפירושים בתקשורת בינאישית שלום לכולם הפעם אני רוצה ...
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
לקרוא אנשים - איך לקרוא אנשים? אינטואציה / קריאת אנשים ועוד
... מדובר באינטראקציה במסגרת עבודה כמו ראיון עבודה, במערכות יחסים בין בני זוג, חברים, הורים וילדים, או בכל סוג אחר של קשר בין אישי - אנשים רוצים לדעת מה באמת קורה בראש של האדם שנמצא מולם. אליעד כהן מסביר את העיקרון לפיו ניתן לקרוא ולהבין אנשים אחרים באמצעות הבנה ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים איך אפשר לשכנע אנשים ולפתור ויכוחים? כדי לפתור ויכוחים או לשכנע אנשים בסיטואציות שונות כגון מכירות, משא ומתן, או דיונים בין - אישיים, יש להתחיל בהבנת עובדה בסיסית וחשובה - אין פתרון חד - משמעי. אליעד כהן ...
משיכה מינית, משיכה בין אישית, התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה חולנית, געגועים לאקסית, מתגעגע לאקסית, למה צריך זוגיות
משיכה מינית, משיכה בין אישית, התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה חולנית, געגועים לאקסית, מתגעגע לאקסית, למה צריך זוגיות
... מינית, משיכה בין אישית , התאהבות, זוגיות, להתאהב, אסוציאציות, אהבה חולה, אהבה חולנית, געגועים לאקסית, מתגעגע לאקסית, למה צריך זוגיות למה אתה נמשך דווקא לאדם מסוים ולא לאחר? הסיבה ...
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
שיטות שכנוע, NLP, לשתול מחשבות, מניפולציות, אסטרטגיות שכנוע, אסטרטגיות מכירה, ניהול משא ומתן, איך לשכנע אנשים? סוגסטיה, רטוריקה, שיווק, שינוי עמדות, שיפור מכירות, תורת המשחקים
... הסתירה הפנימית בה ולהרהר בכך שאולי ישנה דרך אחרת. שימושים מעשיים - טיפול אישי וחינוך השיטה הזו אינה תקפה רק בדיונים פילוסופיים, אלא גם בטיפול אישי וביחסים בין - אישיים , כולל חינוך ילדים וניהול ויכוחים. אם אדם מגיע עם בעיה ואומר שהוא אינו יכול לשנות ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח באופן פרטי ועם בן אדם אחר באופן ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת בינאישית, כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת בינאישית, איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומחה, מאמן אישי רוחני, קאוצינג מומלץ בנושאי תקשורת בינאישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.0156 שניות - עכשיו 09_06_2025 השעה 02:19:27 - wesi1