אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת בינאישית ✔איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית ✔ איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:04איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה?

כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית להתפרצויות היא שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת משתי הדרכים הבאות או בשילוב שלהן:
  • לגרום לו להבין שהתפרצות תביא לו יותר נזק מתועלת.
  • לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו יותר תועלת.
אליעד מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב להבין את הסיבה הבסיסית להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך שאותו אדם חש שאין לו דרך אחרת לבטא את רגשותיו או את אי - ההסכמה שלו.

למה אנשים מתפרצים בשיחות וויכוחים?

לפי אליעד, ההתפרצויות קורות בעיקר כאשר האדם מרגיש שהדעות או הרעיונות בשיחה מנוגדים לעמדתו, במיוחד אם הדעה שלו חשובה לו במיוחד והוא חש שהשני אינו מקשיב או אינו מכבד אותה. כאשר מישהו אומר "רע לי" ומקבל תשובה המנוגדת לתחושתו (כגון "לא רע לך"), הוא עלול להתפרץ מתוך תסכול, מכיוון שהתגובה שהוא מקבל אינה מתאימה לתפיסה שלו את המציאות.

איך למנוע התפרצות בזמן השיחה?

אליעד כהן מציע כמה דרכים אפקטיביות לשמור על השיחה רגועה ולהפחית את הסיכון להתפרצויות:
  • להציג את העמדה בהדרגה - במקום לתת לאדם תחושה שאתם מתנגדים לדעותיו בצורה חזקה וחדה, עדיף להציג את הרעיונות שלכם לאט ובהדרגתיות, כך שהוא יוכל להתרגל אליהם ולחשוב עליהם.
  • להבין את הרגש שעומד מאחורי ההתפרצות - אם נצליח להבין מה הרגש או הפחד שגורם להתפרצות, נוכל לטפל בכך ישירות ולהרגיע את השיחה.
  • להביע אמפתיה והבנה - כאשר אתם מביעים אמפתיה כלפי האדם המתפרץ, ומראים לו שאתם מבינים את התחושות והדעות שלו, הוא ירגיש פחות מותקף ויהיה פחות צורך בהתפרצות.
  • להימנע מתגובה ישירה של התנגדות - במקום להגיד "אתה טועה", עדיף להגיד "הבנתי את דעתך, אבל חשבת על אפשרות אחרת?".
  • לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע ושליו ייצור אווירה נעימה יותר בשיחה ויפחית מתח.
  • לשאול שאלות פתוחות - במקום להכריז שהאחר טועה, כדאי לשאול שאלות שיעזרו לו לחשוב מחדש על עמדתו, ולראות נקודות נוספות שאולי לא חשב עליהן קודם.
איך להגיב אם אדם ממשיך להתפרץ?

אם למרות הכל, אדם ממשיך להתפרץ, צריך לבדוק מה המטרה שלו - האם הוא מנסה לשלוט בשיחה, או האם הוא רוצה להתחמק מדיון בנושא מסוים. לפעמים, הפתרון הוא לעצור לרגע את השיחה, לאפשר לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר.

איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת?

כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק להרגיש צורך בהתפרצות. חשוב מאוד להימנע מהתחושה שאתם מנסים לשנות או לחנך את האדם, כי זה יגרום לו להרגיש מותקף ולהתנגד אפילו יותר.

איך להתמודד עם אדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות?

אם נתקלתם באדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, כדאי לשנות מעט את הגישה שלכם בשיחה, ולמצוא את הדרך שהוא כן מוכן להקשיב בה. לפעמים הדרך להצליח היא לא להתעקש על השינוי שלו, אלא להתאים את עצמכם אליו כך שהשיחה תוכל להימשך באופן נעים ומועיל לשני הצדדים.

כיצד להימנע מוויכוחים שמובילים להתפרצות וכעס?

כדי להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצויות, כדאי להקפיד על העקרונות הבאים שאליעד הציע:
  • להשתמש בהקשבה פעילה - להראות שאתם מקשיבים לצד השני ומבינים אותו.
  • לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו.
  • לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים שבהם אתם מסכימים.
  • לתת לצד השני להסביר את עצמו במלואו - לא לקטוע אותו גם כשאתם לא מסכימים איתו.
מה עושים כשהשיחה כבר הגיעה להתפרצות וכעס גבוה?

אם השיחה כבר הגיעה לשלב של כעס והתפרצות, אליעד ממליץ:
  • לא להגיב בכעס או בהתפרצות חוזרת.
  • להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו", במקום להאשים "אתה תמיד מתפרץ".
  • לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים נרגעו.
סיכום כללי: איך ליצור שיחה רגועה ומכבדת?

הדרך לשיחה רגועה ללא התפרצויות היא להבין את הסיבות להתפרצות, להגיב בהדרגה, להביע אמפתיה ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו.
איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה?

כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו מגיעה מתוך מחשבה שההתפרצות תועיל לו יותר מאשר תזיק לו. לכן, יש שתי דרכים עיקריות לטפל במצב:

1. לגרום לו להבין שהתפרצות תגרום לו יותר נזק מתועלת.

2. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו תועלת גדולה יותר.

בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה שגורמת לו להתפרץ. אנשים לא מתפרצים ללא סיבה - יש משהו בשיחה שגורם להם להרגיש מאוימים, כועסים, מתוסכלים או שלא מבינים אותם. אם נבין את הסיבה, נוכל למנוע את ההתפרצות מראש או להתמודד איתה בצורה טובה יותר.

למה אנשים מתפרצים?

אנשים נוטים להתפרץ כאשר הם חשים שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה מסוימת ואחרים מתנגדים לה, הוא עלול להתפרץ מתוך תחושת חוסר שליטה או מתוך פחד שהדעה שלו לא מתקבלת.

איך אפשר להמשיך את השיחה בצורה עניינית ולא להגיע להתפרצות?

1. לדבר בהדרגה - במקום להציג עמדה חזקה בבת אחת, ניתן לפרק את הטענות בהדרגה כך שהצד השני יוכל לעכל אותן.

2. להבין את הרגש שמאחורי ההתפרצות - אם ניתן לזהות את הסיבה שגורמת להתפרצות ולתת לה מענה, אפשר להפחית את המתח.

3. לגלות אמפתיה - להראות לצד השני שמבינים אותו ולא להתנגד לו ישירות, אלא לנסות להבין את הסיבה להתנגדותו.

4. להימנע מהתנגשות ישירה - במקום לומר ישירות "אתה טועה", אפשר להתחיל ב"הבנתי שזו נקודת המבט שלך, אבל חשבת אולי על אפשרות אחרת?"

5. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע יגרום לצד השני להרגיש פחות מותקף ויקטין את הסיכוי להתפרצות.

6. לשאול שאלות פתוחות - במקום לקבוע שהצד השני טועה, עדיף לשאול שאלות שיעודדו אותו לחשוב על עמדתו מחדש.

מה אם הצד השני עדיין מתפרץ?

אם אדם ממשיך להתפרץ, אפשר לנסות להבין מה המטרה שלו - האם הוא רוצה לשלוט בשיחה, לברוח מהנושא או להביע תסכול? בהתאם לכך, ניתן להחליט אם להמשיך את השיחה או להשהות אותה. במקרים מסוימים, עצירה יזומה של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר.

איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת?

אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות "לחנך" אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ.

איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב?

אם אדם מסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, ניתן לשנות גישה ולנסות למצוא את הדרך שבה הוא כן מוכן לשתף פעולה. לפעמים, הדרך לשנות את ההתנהגות של אדם אחר היא לא להתעקש שהוא ישתנה, אלא להתאים את הדרך שבה מדברים איתו כך שהוא יהיה מוכן להקשיב.

איך להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצות?

1. להשתמש בהקשבה פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו.

2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים.

3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה.

4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר.

מה עושים כשהשיחה כבר התדרדרה להתפרצות?

כאשר השיחה כבר הגיעה לרמות גבוהות של כעס, כדאי:

- לא להגיב בכעס חוזר - זה רק ילבה את המצב.

- להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - למשל, לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר על זה" במקום "אתה תמיד מתפרץ".

- אם צריך, לעצור את השיחה ולחזור אליה מאוחר יותר - כששני הצדדים רגועים יותר, ניתן יהיה להגיע להבנה טובה יותר.

מסקנה

כדי למנוע התפרצויות בשיחה, חשוב להבין את הסיבות שגורמות להן, להתאים את הדרך שבה מציגים רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה.
ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד.

אליעד: איך להתמודד?

ש: או לטפל באמצע שיחה הוא מתפרץ הוא על ידי התפרצות שובר את הרצף שלה השיחה וגם יוצר אווירה לא נעימה בכל מיני רמות של התפרצויות וזעם עד כדי כך איום.

אליעד: להרוג אותך.

ש: כן.

אליעד: מה צריך לעשות איך מנתחים את זה אז מה שאלת, בוא תתקרב טיפה אז מה הוא שאל הוא שאל אם מישהו מדבר עם מישהו והוא מגיב בהתפרצויות מה לעשות.

ש: כאילו כשמגיעים לנקודות מסוימות שהוא כאילו מתפרץ.

אליעד: אז מה אתה רוצה שהוא לא יתפרץ?

ש: כן להמשיך את השיחה בצורה עניינית.

אליעד: אין בעיה אז בהנחה, אז איך מנתחים את זה אז בהנחה שיש לו בחירה חופשית זאת אומרת שכשהוא מתפרץ הוא חושב שלהתפרץ זה יעשה לו יותר טוב מרע, זאת אומרת שאם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב הוא לא היה מתפרץ עד כאן זה נכון? יפה ולכן אתה צריך או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע יותר מאשר הרע שיהיה לו אם הוא לא יתפרץ או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב יותר מאשר הטוב שיש לו אם הוא יתפרץ ולשם כך אתה גם צריך או יכול להבין מה הסיבה שהוא מתפרץ בכלל ואז דרך זה לתמרן את הטוב ואת הרע.

ש: מה השני לא הבנתי שוב מה השני היה?

אליעד: או שתיצור לו התניה שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע או שתיצור לא התניה שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב ובנוסף לכל זה גם כן צריך להבין למה הוא מתפרץ או רצוי או צריך או כדאי להבין למה הוא מתפרץ בכלל מלכתחילה מה הסיבה להתפרצות. זאת התפרצות זעם כזאת נכון?

ש: כן.

אליעד: מה הסיבה להתפרצות.

ש: לא יודע בדיוק בריחה מהוויכוח.

אליעד: נכון צריך להבין למה הוא התפרץ ולנטרל את הסיבה שהוא מתפרץ. למה הוא מתפרץ אתה יודע?

ש: לא יודע אבל זה ככה קורה כשמגיעים לנושאים.

אליעד: מסוימים.

ש: כשיש שוני גדול בין דעתו למי שמנהל איתו את השיחה.

אליעד: יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה שאומרים לו.

ש: כן אם קרה משהו כאילו קרה או שלא נכון לעשות ככה.

אליעד: אז מה הדרכים אז אולי לדוגמה במקום במדורג אם אתה נגיד רוצה להגיד לו משהו מסוים אל תגיד לו את זה ישר בגדול תגיד לו את זה גם בקטן.

ש: לפעמים זה ויכוח עקרוני על משהו.

אליעד: תקשיב אתה צריך בעיקרון, בסדר השאלה איך אתה אומר לו את זה השאלה היא למה הוא מתפרץ. עכשיו אתה תמים אתה באמת לא יודע שיש מאה סיבות למה הוא מתפרץ מה הוא מרגיש מה הוא פירש מה הוא הבין מה הוא חשב, יש מלא סיבות למה הוא התפרץ לא העיקר הוא התפרץ יש סיבות סתם התפרץ וזהו.

ש: בכללי כי בגלל שלא מסכימים עם דעתו.

אליעד: ומה מפריע לך שהוא מתפרץ כי הוא לא מסכים עם דעתך נכון?

ש: לא.

אליעד: אתה מקבל את זה שלא מסכימים עם דעתך אתה צודק הוא מתפרץ כי לא מסכימים עם דעתו ואתה כשלא מסכימים עם דעתך אתה לא מתפרץ?

ש: אני לא מתפרץ.

אליעד: אתה לא מתפרץ אוקי אז מה אכפת לך שהוא לא מסכים עם דעתך אם הוא לא מסכים עם דעתך אז תסכים איתו. רגע מה אתה היית מצפה שאם הוא לא מסכים עם דעתך מה הוא יעשה?

ש: לא אני אומר "דעתך ככה לדעתי ככה אנחנו לא מסכימים".

אליעד: סבבה אז הוא דעתו להתפרץ אתה לא מסכים עם דעתו שהוא מתפרץ?

ש: מה?

אליעד: הוא רוצה להתפרץ זאת דעתו הוא חושב שצריך להתפרץ.

ש: "לא רוצה להמשיך לדבר כי אין לי זמן כי לא חשוב לי" כוחניות כזאת.

אליעד: אוקי ואם היית אומר לו מתפייס איתו אז הוא גם לא היה מוכן לדבר?

ש: אם הייתי מסכים איתו לא היינו מתפרצים.

אליעד: אני מנסה להבין את מי אתה מדבר ולפי זה לבנות לך את התשובה, כמה אנשים השאלה מה האמת בא נלך לשאלה אחרת אתה בכלל רוצה שהוא יקשיב לך מחויב לך שהוא יקשיב לך מה המחויב שלך מה אתה רוצה אולי יותר טוב לך שהוא מתפרץ כדי להיפטר ממנו גם זאת אופציה. האם הקונפליקט בינך לבינו מחויב או שיש דרך שתסביר את מה שאתה רוצה בצורה יותר מדורגת יותר עדינה תסביר הקדמות מסוימות למה שאתה רוצה להגיד ואז תגיע למה שאתה רוצה להגיד.

ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת.

אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו?

ש: אפשר להגיד כן.

אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך אותו.

ש: כן אבל זה חלק מהעניין כאילו.

אליעד: אתה לדוגמה אם נגיד מישהו תוך כדי שהוא מדבר איתך הוא ייקח שערה כזאת וידגדג לך באוזן אתה לא תתפרץ יגיד לך "אני רוצה ללמד אותך שתדבר בנחת אל תתפרץ" מה אתה תעשה, מה אתה מחפש מה מציק לו ואתה עושה את זה כדי להסביר לו שהוא צריך ללמוד לנהל שיחה בנחת? אתה רואה שאתה מנסה לחנך את הבן אדם השני.

ש: לא אני יותר מנסה להבין כמו כאילו.

אליעד: עוד פעם השאלה היא אם הקונפליקט בכלל מחויב האפשרויות שלך זה או להעביר לו נושא או לדבר איתו על נושא אחר או לאיים עליו שאם הוא יתפרץ יהיה בלגן או להסביר לו שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו יותר טוב, יש כל מיני אופציות יש הרבה אופציות.

ש: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים והוא אומר אני אבוא רק פעם אחת מה הם יעשו עכשיו?

אליעד: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים אומרים לו "למה אתה אומר שאני אבוא שלוש פעמים בא נדבר בא ננסה להבין" ואז אפשר להגיד לו "אני אבוא פעם אחת", אומרים לו "בוא ננסה להבין למה אתה אומר את זה מה הסיבה מה חשוב לך" תראה לו שאתה מבין אותו תגלה אמפתיה ואז תסובב את זה למה שאתה רוצה לא ישר להגיד את ההפך. טוב הבנו?
האם ללמוד ניהול שיחה נעימה בבת אחת הקדמות ישירות להראות לחשוף את הסיבה קשיים לשלוט להתמקד מחויב איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך להירגע איך להרגיע איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בכעס איך לטפל בכעסים איך לנהל איך לנהל שיחה איך לפתח שיחה איך לריב עם אנשים איפה להירגע התנגדות טיפול טיפולים כעס כעסים להירגע להרגיע לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בכעס לטפל בכעסים למה לפתח שיחה לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רגוע רוגע שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
איך לענות לשאלה? מה שלומך? איך ליצור כימיה? איך לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה?
... לגרום למישהו להרגיש טוב? איך ליצור אווירה נעימה? מזג האוויר, איך ליצור תחושת קרבה? איך לא ליצור תחושת זרות? תקשורת בין אישית, מיומנויות שיחה, איך לפתח שיחה? איך לענות בצורה נכונה לשאלה מה שלומך? כשמישהו שואל אתכם מה שלומך?, הכוונה שלו, ... יותר, להימנע מתקלות בתקשורת, ולהבטיח שמה שאתם אומרים ייתפס בצורה חיובית ואוהדת ככל הניתן. אליעד מדגיש שבסופו של דבר, תקשורת בינאישית מוצלחת בנויה על היכולת של כל אדם להתאים את דבריו לצד השני, ליצור הזדהות, כימיה ותחושת קירבה, ולהימנע מאמירות ... לאדם להרגיש טוב בשיחה? איך להימנע מתחושת זרות בתקשורת? למה חשוב להבין את נקודת המבט של האחר? איך יוצרים תקשורת בינאישית מוצלחת? בא נדבר על מה נדבר על מזג האוויר מה נדבר על מזג האוויר עכשיו נגיד מישהו שואל אותך ...
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... החיים? הגישה המעמיקה גורסת שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש סוגים שונים של מיומנויות שאנשים יכולים לפתח במהלך חייהם. יש מיומנויות מקצועיות, למשל, אדם שהוא חשמלאי ... תקלות חשמל, טייס יודע להטיס מטוס בצורה מקצועית, ושף יודע לבשל. אלו הן מיומנויות מקצועיות. לעומת זאת, קיימות מיומנויות בין אישיות שהן היכולת לתקשר עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על מנת לפתח ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית, יש להתייחס לשני גורמים מרכזיים: ידע והבנה של איך לתקשר בצורה נכונה. יכולת רגשית ונפשית לממש את הידע הזה בפועל. מה החשיבות של ידע בשיפור כישורי תקשורת בין אישית? הגורם הראשון בשיפור יכולת בין אישית הוא ידע תאורטי. ידע זה כולל הבנה של מה לומר, איך לומר, באיזה אופן להגיב לסיטואציות שונות וכיצד להתנהל ... לומר לבחורה בשיחה, או כיצד להשפיע על אנשים לחשוב בדרך מסוימת. חוסר בידע בתחום זה יוצר קושי משמעותי במיומנויות תקשורת בין אישית, והדרך לפתור זאת היא פשוט לצבור את הידע המתאים. מדוע היכולת הרגשית קריטית לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית? הגורם השני בשיפור המיומנויות הבין אישיות הוא היכולת הרגשית. גורם זה מתייחס למצב הרגשי והנפשי שבו נמצא האדם כשהוא מתקשר עם אנשים אחרים. לדוגמה, אדם ... כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה טובה, כגון: קושי לחייך או להיות נחמד לאחרים. קושי לומר ... של האדם. אדם שסובל מאחד המחסומים האלה לא יוכל להשתמש בידע שיש לו, גם אם הוא מקצוען בתאוריה של תקשורת בין אישית. מה הדרך היעילה ביותר לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית? כדי לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית ולהתגבר על קשיים בתקשורת עם אנשים, נדרש שילוב של שני הגורמים יחד: רכישת ידע בתחום התקשורת הבין אישית, כולל הבנת תגובות נכונות בסיטואציות שונות. טיפול רגשי ונפשי במחסומים, בפחדים ובקשיים האישיים שמונעים מאדם לממש את הידע שלו ... התקשורת שלו וליצור מערכות יחסים בינאישיות בריאות ומוצלחות. איך לתקשר עם אנשים? קושי רגשי לתקשר עם אנשים שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות רכות וקשות איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מחסום רגשי בתקשורת שיפור עצמי, התפתחות אישית, מיומנות בין אישית, יכולת בין אישית, מיומנויות בינאישיות, מיומנויות תקשורת, שיפור יכולות בין אישיות, מיומנויות רכות, מיומנויות קשות, סוגי כישורים, כישורים רכים, כישורים קשים, מיומנות חברתית, מיומנויות ניהוליות, מיומנויות עבודה, מיומנויות תקשורתיות, מיומנויות תקשורת בין אישית, קושי לתקשר עם אנשים, קושי רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח ... מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה לי עם אנשים בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? 2 רכיבים בתקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך לפתח שיחה עם אנשים? קושי בתקשורת בין אישית, קושי רגשי לתקשר עם אנשים, קשה לי לדבר עם אנשים, קשה לי לתקשר עם אנשים, קשה לי עם אנשים, יכולת רגשית, יכולת נפשית, מחסום רגשי, 2 סיבות לקושי בתקשורת בין אישית
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה
תקשורת בין אישית, שותפות עסקית, מערכות יחסים, לדבר על זה, להציף בעיות, הצפת בעיות, איך למנוע מריבות במערכות יחסים? איך להצליח בתקשורת בין אישית? איך להצליח במערכות יחסים? איך להצליח בשותפות? מניעת מריבות, סיבות למריבה האם אפשר למנוע מריבות במערכת יחסים באמצעות תקשורת פתוחה? במערכות יחסים, בשותפויות עסקיות או בדינמיקות בין אישיות בכלל, אנשים רבים יוצאים מנקודת הנחה הגיונית לכאורה, שאם יתעורר קונפליקט כלשהו, הם יוכלו פשוט לדבר עליו בצורה ישירה, ... לחלוטין על היכולת לדבר על בעיות בזמן אמת? אליעד מדגיש שחשוב לזכור שמערכות יחסים מבוססות על דינמיקה מורכבת של תקשורת בין אישית. לא תמיד אפשר לסמוך על כך שכל בעיה שתצוץ תעלה לדיון פתוח בזמן אמת. לא תמיד קל לומר את ... ובאופן הרגיש ביותר, לדבר על זה בצורה בונה. בכך אתה יכול להקטין משמעותית את הסיכוי שהמצב יגיע לפיצוץ ולהבטיח תקשורת בין אישית טובה ובריאה יותר. מניעת מריבות תקשורת בין אישית שותפות עסקית מערכות יחסים הצלחה בתקשורת האם ניתן למנוע מריבות במערכות יחסים על ידי תקשורת פתוחה? האם הגיוני להיכנס ... לא תמיד אנשים עושים זאת. לפעמים הימנעות מהבעה של תסכול יכולה להוביל לכך שהבעיה תתפוצץ מאוחר יותר. מניעת מריבות תקשורת בין אישית שותפות עסקית מערכות יחסים הצלחה בתקשורת
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
ראפור, כימיה בין אישית, השלמת משפטים, השלמת מילים, יצירת קירבה, בניית אמון, יצירת אמון, הזדהות רגשית, קריאת מחשבות, שתילת מחשבות, איך ליצור כימיה? מערכות יחסים, תקשורת בין אישית איך להשתמש בהשלמת משפטים כדי ליצור כימיה ואמון? הרבה פעמים אנשים רוצים לשכנע אחרים, בין אם זה כדי למכור ... תחושה של קירבה, ראפור וכימיה חזקה שמאפשרת בניית אמון ותקשורת אפקטיבית. איך ליצור אמון באמצעות שכנוע? מה זה ראפור בתקשורת בין אישית? איך יוצרים הזדהות רגשית עם אנשים? טכניקות לשתילת מחשבות איך לנחש מחשבות של אחרים? איך יוצרים כימיה בדייט? שיטות לשיפור תקשורת בין אישית עכשיו בנושא של שכנוע לפעמים רוצים לשכנע מישהו במשהו, עכשיו זה עובד ככה הרבה פעמים בן אדם מאמין לעצמו ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני ... חלק 1 וכאן אבאר עוד אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר, שיש לרוב המומחי ה NLP לגבי הנושא של יצירת כימיה בין אישית (ראפור). שהם מלמדים איך ליצור ראפור ואיך לעשות ראפור, ואיך ליצור כימיה בין אנשים וכולי, כאשר נראה כאילו שכימיה בין אישית וראפור, זו מטרה בפני עצמה, כדי שהתקשורת הבין אישית תצליח. כאשר האמת היא, שכמובן שזה לא נכון. ואסביר: נניח שאנחנו מטפלים במישהו שסובל מחרדה. ונניח שאנחנו רוצים לגרום ... נסה לדבר בקצב שלו, נסה להשתמש בדימויים שלו וכולי. על ידי כל זה, תיצור בינך לבינו תחושת חיבור וכימיה בין אישית. שתגדיל את הסיכוי שלך לשכנע אותו ולעזור לו לצאת מהחרדה. או לצורך העניין, תעזור לך למכור לו את מה ...
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
ראפור והשפעה, שכנוע למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית
... למתקדמים, שיקוף והשפעה על אדם אחר, ראפור למתקדמים, מה זה ראפור? טעויות ביצירת ראפור, איך ליצור ראפור? יצירת כימיה בין אישית, איך יוצרים ראפור? טעויות של NLP, איך לשתול מחשבות? תקשורת בין אישית מה זה ראפור ואיך הוא משפיע על אנשים? ראפור הוא מושג מתקדם בתחום השכנוע וההשפעה, שפירושו שיקוף - כלומר, ... מייצג את מה שהם הכי רוצים להיות. לסיכום - איך להשתמש נכון בראפור? ראפור הוא כלי יעיל ביצירת כימיה בין אישית והשפעה, אך רק בשימוש חלקי ומדויק. הוא יעבוד בצורה הטובה ביותר כאשר אתה משקף תכונות שהאדם אוהב ומעריך בעצמו. ...
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
פיתוח שיחה, איך ללמוד לפתח שיחה? איך לדעת לפתח שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים
... שיחה? איזה נושאי שיחה יש? על מה לדבר בשיחה? איך לפתח כישורי שיחה? איך לפתח יכולות שיחה? שיפור יכולות תקשורת בין אישית, שיפור מיומנויות בין אישיות, על מה לדבר בדייט? לדבר עם אנשים איך ניתן לשפר את יכולת פיתוח השיחה שלך? היכולת לפתח שיחה עם ... כך היכולת שלך לשוחח עם אחרים בצורה מרתקת תהיה גבוהה יותר. איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה טיפים לשיחה מיומנות בין אישיות שיפור כישורי תקשורת איך לפתח שיחה עם אחרים ולשפר את כישורי התקשורת? היכולת לפתח שיחה עם אנשים אינה נובעת ... פיתוח שיחה תלוי ביכולת שלך לשאול ולהגיב, ולספק תוכן ועניין בשיחה. איך לפתח שיחה פיתוח שיחה טיפים לשיחה מיומנות בין אישיות שיפור כישורי תקשורת
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה
כימיה בין אישית, איך ליצור חיבה? איך ליצור כימיה? איך לא ליצור התניה שלילית? איך ליצור התניה חיובית? לגרום למישהו לומר לך כן, מיומנויות שיחה, להתחיל עם בחורה, תקשורת בין אישית, יצירת כימיה מהן מיומנויות השיחה שיכולות להקטין התנגדות ולהגביר את הסיכוי לקבל כן? כאשר אנחנו מדברים על מיומנויות שיחה, ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תקשורת בינאישית, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת בינאישית, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
השקעה בזוגיות רוצה שהיא תרצה רק אותי מערכות יחסים משפחתיות אישיות סדיסטית לא שלם עם החלטה פנאטיות פחד להתחייב בזוגיות פחדים חברתיים קבלה עצמית בלי תנאים איך נכון להתייחס לחרדה חברתית? איך לשחזר תחושת אהבה שנעלמה? אתה לא אוהב מה יעשה אותך מאושר? היא רוצה אושר איך לדעת האם לחזור לאקס? איך לגרום לאקס לוותר עליך? התלבטות לגבי מקום עבודה להחליט להיות מאושר איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להתמודד עם ילד אלים? למה הוא לא מצליח? חייבים להצליח בחיים להתחבר עם לקוח ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות איך להתקרב לילד? איך להתמודד עם אלימות אצל ילדים? שימוש במנטרות להטמעת מסרים בתת מודע מורים רוחניים גדולים הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים מה יכול לגרום ל ocd? להחזיר אקסים עקשנים להחזיר אקס ולפחד להיפגע מאמץ פסיבי טווח תנועה מלא או טווח תנועה חלקי חלום של אלוהים רוצה שיכבדו אותי כמו אלוהים מורים מוארים מי שהגיע להארה? להפוך להיות אלוהים האם להיות אלוהים זה טוב או רע? האם אני הולך להתעשר? לעשות קצת כסף לאורך זמן מה התכלית של החיים? מטרת החיים של מטרת החיים לחשוב בצורה שלילית ליהנות בלי להיפגע הוכחות שיש בחירה לא צריך בחירה חופשית האם היקום הוא אין סופי? רוע בעולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, קואצ'ר, אימון אישי בטלפון בנושא תקשורת בינאישית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 2.0630 שניות - עכשיו 02_10_2025 השעה 01:58:27 - wesi1