אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תקשורת ✔איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית ✔ איך להתמודד עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
7:04איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה?

כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה המרכזית להתפרצויות היא שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת משתי הדרכים הבאות או בשילוב שלהן:
  • לגרום לו להבין שהתפרצות תביא לו יותר נזק מתועלת.
  • לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו יותר תועלת.
אליעד מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב להבין את הסיבה הבסיסית להתפרצות של אותו אדם. אנשים בדרך כלל מתפרצים כי הם מרגישים מאוימים, לא מובנים, כועסים או מתוסכלים. לפעמים ההתפרצות נובעת מכך שאותו אדם חש שאין לו דרך אחרת לבטא את רגשותיו או את אי - ההסכמה שלו.

למה אנשים מתפרצים בשיחות וויכוחים?

לפי אליעד, ההתפרצויות קורות בעיקר כאשר האדם מרגיש שהדעות או הרעיונות בשיחה מנוגדים לעמדתו, במיוחד אם הדעה שלו חשובה לו במיוחד והוא חש שהשני אינו מקשיב או אינו מכבד אותה. כאשר מישהו אומר "רע לי" ומקבל תשובה המנוגדת לתחושתו (כגון "לא רע לך"), הוא עלול להתפרץ מתוך תסכול, מכיוון שהתגובה שהוא מקבל אינה מתאימה לתפיסה שלו את המציאות.

איך למנוע התפרצות בזמן השיחה?

אליעד כהן מציע כמה דרכים אפקטיביות לשמור על השיחה רגועה ולהפחית את הסיכון להתפרצויות:
  • להציג את העמדה בהדרגה - במקום לתת לאדם תחושה שאתם מתנגדים לדעותיו בצורה חזקה וחדה, עדיף להציג את הרעיונות שלכם לאט ובהדרגתיות, כך שהוא יוכל להתרגל אליהם ולחשוב עליהם.
  • להבין את הרגש שעומד מאחורי ההתפרצות - אם נצליח להבין מה הרגש או הפחד שגורם להתפרצות, נוכל לטפל בכך ישירות ולהרגיע את השיחה.
  • להביע אמפתיה והבנה - כאשר אתם מביעים אמפתיה כלפי האדם המתפרץ, ומראים לו שאתם מבינים את התחושות והדעות שלו, הוא ירגיש פחות מותקף ויהיה פחות צורך בהתפרצות.
  • להימנע מתגובה ישירה של התנגדות - במקום להגיד "אתה טועה", עדיף להגיד "הבנתי את דעתך, אבל חשבת על אפשרות אחרת?".
  • לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע ושליו ייצור אווירה נעימה יותר בשיחה ויפחית מתח.
  • לשאול שאלות פתוחות - במקום להכריז שהאחר טועה, כדאי לשאול שאלות שיעזרו לו לחשוב מחדש על עמדתו, ולראות נקודות נוספות שאולי לא חשב עליהן קודם.
איך להגיב אם אדם ממשיך להתפרץ?

אם למרות הכל, אדם ממשיך להתפרץ, צריך לבדוק מה המטרה שלו - האם הוא מנסה לשלוט בשיחה, או האם הוא רוצה להתחמק מדיון בנושא מסוים. לפעמים, הפתרון הוא לעצור לרגע את השיחה, לאפשר לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר.

איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת?

כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק להרגיש צורך בהתפרצות. חשוב מאוד להימנע מהתחושה שאתם מנסים לשנות או לחנך את האדם, כי זה יגרום לו להרגיש מותקף ולהתנגד אפילו יותר.

איך להתמודד עם אדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות?

אם נתקלתם באדם שמסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, כדאי לשנות מעט את הגישה שלכם בשיחה, ולמצוא את הדרך שהוא כן מוכן להקשיב בה. לפעמים הדרך להצליח היא לא להתעקש על השינוי שלו, אלא להתאים את עצמכם אליו כך שהשיחה תוכל להימשך באופן נעים ומועיל לשני הצדדים.

כיצד להימנע מוויכוחים שמובילים להתפרצות וכעס?

כדי להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצויות, כדאי להקפיד על העקרונות הבאים שאליעד הציע:
  • להשתמש בהקשבה פעילה - להראות שאתם מקשיבים לצד השני ומבינים אותו.
  • לא להגיב מתוך כעס - אם אתם מרגישים שהכעס מתחיל לעלות, עצרו רגע, נשמו, ורק אז הגיבו.
  • לחפש את המשותף ולא את השונה - להדגיש את הדברים שבהם אתם מסכימים.
  • לתת לצד השני להסביר את עצמו במלואו - לא לקטוע אותו גם כשאתם לא מסכימים איתו.
מה עושים כשהשיחה כבר הגיעה להתפרצות וכעס גבוה?

אם השיחה כבר הגיעה לשלב של כעס והתפרצות, אליעד ממליץ:
  • לא להגיב בכעס או בהתפרצות חוזרת.
  • להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו", במקום להאשים "אתה תמיד מתפרץ".
  • לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים נרגעו.
סיכום כללי: איך ליצור שיחה רגועה ומכבדת?

הדרך לשיחה רגועה ללא התפרצויות היא להבין את הסיבות להתפרצות, להגיב בהדרגה, להביע אמפתיה ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו.
איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה?

כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו מגיעה מתוך מחשבה שההתפרצות תועיל לו יותר מאשר תזיק לו. לכן, יש שתי דרכים עיקריות לטפל במצב:

1. לגרום לו להבין שהתפרצות תגרום לו יותר נזק מתועלת.

2. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו תועלת גדולה יותר.

בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה שגורמת לו להתפרץ. אנשים לא מתפרצים ללא סיבה - יש משהו בשיחה שגורם להם להרגיש מאוימים, כועסים, מתוסכלים או שלא מבינים אותם. אם נבין את הסיבה, נוכל למנוע את ההתפרצות מראש או להתמודד איתה בצורה טובה יותר.

למה אנשים מתפרצים?

אנשים נוטים להתפרץ כאשר הם חשים שהתוכן שנאמר בשיחה מנוגד לתפיסות שלהם, או כאשר הם מרגישים שאין להם דרך אחרת להביע את רגשותיהם. למשל, אם אדם מסוים מחזיק בדעה מסוימת ואחרים מתנגדים לה, הוא עלול להתפרץ מתוך תחושת חוסר שליטה או מתוך פחד שהדעה שלו לא מתקבלת.

איך אפשר להמשיך את השיחה בצורה עניינית ולא להגיע להתפרצות?

1. לדבר בהדרגה - במקום להציג עמדה חזקה בבת אחת, ניתן לפרק את הטענות בהדרגה כך שהצד השני יוכל לעכל אותן.

2. להבין את הרגש שמאחורי ההתפרצות - אם ניתן לזהות את הסיבה שגורמת להתפרצות ולתת לה מענה, אפשר להפחית את המתח.

3. לגלות אמפתיה - להראות לצד השני שמבינים אותו ולא להתנגד לו ישירות, אלא לנסות להבין את הסיבה להתנגדותו.

4. להימנע מהתנגשות ישירה - במקום לומר ישירות "אתה טועה", אפשר להתחיל ב"הבנתי שזו נקודת המבט שלך, אבל חשבת אולי על אפשרות אחרת?"

5. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע יגרום לצד השני להרגיש פחות מותקף ויקטין את הסיכוי להתפרצות.

6. לשאול שאלות פתוחות - במקום לקבוע שהצד השני טועה, עדיף לשאול שאלות שיעודדו אותו לחשוב על עמדתו מחדש.

מה אם הצד השני עדיין מתפרץ?

אם אדם ממשיך להתפרץ, אפשר לנסות להבין מה המטרה שלו - האם הוא רוצה לשלוט בשיחה, לברוח מהנושא או להביע תסכול? בהתאם לכך, ניתן להחליט אם להמשיך את השיחה או להשהות אותה. במקרים מסוימים, עצירה יזומה של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר.

איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת?

אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות "לחנך" אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה רגועה ולתת מקום להביע רגשות מבלי להגיע להתפרצות. כאשר אדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא יהיה פחות נוטה להתפרץ.

איך להתמודד עם מישהו שמסרב להקשיב?

אם אדם מסרב להקשיב או מגיב בכוחניות, ניתן לשנות גישה ולנסות למצוא את הדרך שבה הוא כן מוכן לשתף פעולה. לפעמים, הדרך לשנות את ההתנהגות של אדם אחר היא לא להתעקש שהוא ישתנה, אלא להתאים את הדרך שבה מדברים איתו כך שהוא יהיה מוכן להקשיב.

איך להימנע מוויכוחים שמובילים לכעס והתפרצות?

1. להשתמש בהקשבה פעילה - לחזור על מה שהצד השני אומר כדי להראות שמבינים אותו.

2. לא להגיב מתוך כעס - אם מרגישים שהשיחה מתחילה להתחמם, אפשר לקחת רגע לנשום ולהירגע לפני שממשיכים.

3. להתמקד במשותף ולא במפריד - במקום להדגיש את המחלוקת, לנסות למצוא נקודות הסכמה.

4. לתת לצד השני הזדמנות להסביר את עצמו עד הסוף - לא לקטוע אותו, גם אם לא מסכימים עם מה שהוא אומר.

מה עושים כשהשיחה כבר התדרדרה להתפרצות?

כאשר השיחה כבר הגיעה לרמות גבוהות של כעס, כדאי:

- לא להגיב בכעס חוזר - זה רק ילבה את המצב.

- להתמקד ברגשות ולא בהאשמות - למשל, לומר "אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר על זה" במקום "אתה תמיד מתפרץ".

- אם צריך, לעצור את השיחה ולחזור אליה מאוחר יותר - כששני הצדדים רגועים יותר, ניתן יהיה להגיע להבנה טובה יותר.

מסקנה

כדי למנוע התפרצויות בשיחה, חשוב להבין את הסיבות שגורמות להן, להתאים את הדרך שבה מציגים רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה.
ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד.

אליעד: איך להתמודד?

ש: או לטפל באמצע שיחה הוא מתפרץ הוא על ידי התפרצות שובר את הרצף שלה השיחה וגם יוצר אווירה לא נעימה בכל מיני רמות של התפרצויות וזעם עד כדי כך איום.

אליעד: להרוג אותך.

ש: כן.

אליעד: מה צריך לעשות איך מנתחים את זה אז מה שאלת, בוא תתקרב טיפה אז מה הוא שאל הוא שאל אם מישהו מדבר עם מישהו והוא מגיב בהתפרצויות מה לעשות.

ש: כאילו כשמגיעים לנקודות מסוימות שהוא כאילו מתפרץ.

אליעד: אז מה אתה רוצה שהוא לא יתפרץ?

ש: כן להמשיך את השיחה בצורה עניינית.

אליעד: אין בעיה אז בהנחה, אז איך מנתחים את זה אז בהנחה שיש לו בחירה חופשית זאת אומרת שכשהוא מתפרץ הוא חושב שלהתפרץ זה יעשה לו יותר טוב מרע, זאת אומרת שאם הוא היה חושב שזה יותר רע מטוב הוא לא היה מתפרץ עד כאן זה נכון? יפה ולכן אתה צריך או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע יותר מאשר הרע שיהיה לו אם הוא לא יתפרץ או למצוא דרך לגרום לו להבין שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב יותר מאשר הטוב שיש לו אם הוא יתפרץ ולשם כך אתה גם צריך או יכול להבין מה הסיבה שהוא מתפרץ בכלל ואז דרך זה לתמרן את הטוב ואת הרע.

ש: מה השני לא הבנתי שוב מה השני היה?

אליעד: או שתיצור לו התניה שאם הוא יתפרץ יהיה לו מאוד רע או שתיצור לא התניה שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו מאוד טוב ובנוסף לכל זה גם כן צריך להבין למה הוא מתפרץ או רצוי או צריך או כדאי להבין למה הוא מתפרץ בכלל מלכתחילה מה הסיבה להתפרצות. זאת התפרצות זעם כזאת נכון?

ש: כן.

אליעד: מה הסיבה להתפרצות.

ש: לא יודע בדיוק בריחה מהוויכוח.

אליעד: נכון צריך להבין למה הוא התפרץ ולנטרל את הסיבה שהוא מתפרץ. למה הוא מתפרץ אתה יודע?

ש: לא יודע אבל זה ככה קורה כשמגיעים לנושאים.

אליעד: מסוימים.

ש: כשיש שוני גדול בין דעתו למי שמנהל איתו את השיחה.

אליעד: יפה אז זאת אומרת כשמגיעים לנושא נגיד כשהוא אומר רע לי ומסבירים לו שלא רע לו אז הוא מתפרץ, אני סתם אמרתי כי זה ברור שהוא לא יגיד את זה המהות זה לא מה שהוא אומר המהות זה שהוא לא רוצה לקבל את מה שאומרים לו.

ש: כן אם קרה משהו כאילו קרה או שלא נכון לעשות ככה.

אליעד: אז מה הדרכים אז אולי לדוגמה במקום במדורג אם אתה נגיד רוצה להגיד לו משהו מסוים אל תגיד לו את זה ישר בגדול תגיד לו את זה גם בקטן.

ש: לפעמים זה ויכוח עקרוני על משהו.

אליעד: תקשיב אתה צריך בעיקרון, בסדר השאלה איך אתה אומר לו את זה השאלה היא למה הוא מתפרץ. עכשיו אתה תמים אתה באמת לא יודע שיש מאה סיבות למה הוא מתפרץ מה הוא מרגיש מה הוא פירש מה הוא הבין מה הוא חשב, יש מלא סיבות למה הוא התפרץ לא העיקר הוא התפרץ יש סיבות סתם התפרץ וזהו.

ש: בכללי כי בגלל שלא מסכימים עם דעתו.

אליעד: ומה מפריע לך שהוא מתפרץ כי הוא לא מסכים עם דעתך נכון?

ש: לא.

אליעד: אתה מקבל את זה שלא מסכימים עם דעתך אתה צודק הוא מתפרץ כי לא מסכימים עם דעתו ואתה כשלא מסכימים עם דעתך אתה לא מתפרץ?

ש: אני לא מתפרץ.

אליעד: אתה לא מתפרץ אוקי אז מה אכפת לך שהוא לא מסכים עם דעתך אם הוא לא מסכים עם דעתך אז תסכים איתו. רגע מה אתה היית מצפה שאם הוא לא מסכים עם דעתך מה הוא יעשה?

ש: לא אני אומר "דעתך ככה לדעתי ככה אנחנו לא מסכימים".

אליעד: סבבה אז הוא דעתו להתפרץ אתה לא מסכים עם דעתו שהוא מתפרץ?

ש: מה?

אליעד: הוא רוצה להתפרץ זאת דעתו הוא חושב שצריך להתפרץ.

ש: "לא רוצה להמשיך לדבר כי אין לי זמן כי לא חשוב לי" כוחניות כזאת.

אליעד: אוקי ואם היית אומר לו מתפייס איתו אז הוא גם לא היה מוכן לדבר?

ש: אם הייתי מסכים איתו לא היינו מתפרצים.

אליעד: אני מנסה להבין את מי אתה מדבר ולפי זה לבנות לך את התשובה, כמה אנשים השאלה מה האמת בא נלך לשאלה אחרת אתה בכלל רוצה שהוא יקשיב לך מחויב לך שהוא יקשיב לך מה המחויב שלך מה אתה רוצה אולי יותר טוב לך שהוא מתפרץ כדי להיפטר ממנו גם זאת אופציה. האם הקונפליקט בינך לבינו מחויב או שיש דרך שתסביר את מה שאתה רוצה בצורה יותר מדורגת יותר עדינה תסביר הקדמות מסוימות למה שאתה רוצה להגיד ואז תגיע למה שאתה רוצה להגיד.

ש: לא אני יותר ממקום בא נגיד ככה אולי יותר כאילו גם להרגיל אותו לנהל שיחה רגועה גם בנושאים שיש מחלוקת.

אליעד: כי אתה רוצה לחנך אותו?

ש: אפשר להגיד כן.

אליעד: אז הוא לא רוצה להרגיש שאתה מחנך אותו אתה צריך לדבר איתו על מה שאתה רוצה אל תנסה לחנך אותו.

ש: כן אבל זה חלק מהעניין כאילו.

אליעד: אתה לדוגמה אם נגיד מישהו תוך כדי שהוא מדבר איתך הוא ייקח שערה כזאת וידגדג לך באוזן אתה לא תתפרץ יגיד לך "אני רוצה ללמד אותך שתדבר בנחת אל תתפרץ" מה אתה תעשה, מה אתה מחפש מה מציק לו ואתה עושה את זה כדי להסביר לו שהוא צריך ללמוד לנהל שיחה בנחת? אתה רואה שאתה מנסה לחנך את הבן אדם השני.

ש: לא אני יותר מנסה להבין כמו כאילו.

אליעד: עוד פעם השאלה היא אם הקונפליקט בכלל מחויב האפשרויות שלך זה או להעביר לו נושא או לדבר איתו על נושא אחר או לאיים עליו שאם הוא יתפרץ יהיה בלגן או להסביר לו שאם הוא לא יתפרץ יהיה לו יותר טוב, יש כל מיני אופציות יש הרבה אופציות.

ש: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים והוא אומר אני אבוא רק פעם אחת מה הם יעשו עכשיו?

אליעד: הוא אומר לו תבוא שלוש פעמים אומרים לו "למה אתה אומר שאני אבוא שלוש פעמים בא נדבר בא ננסה להבין" ואז אפשר להגיד לו "אני אבוא פעם אחת", אומרים לו "בוא ננסה להבין למה אתה אומר את זה מה הסיבה מה חשוב לך" תראה לו שאתה מבין אותו תגלה אמפתיה ואז תסובב את זה למה שאתה רוצה לא ישר להגיד את ההפך. טוב הבנו?
לגרום למישהו רמאי איך לטפל בהתנגדויות לקחת תקשורתיות שיחה רמאים להתמודד הסוף איך להתמודד ללמוד איך לא לריב איך לא לריב עם אנשים איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בכעס איך לטפל בכעסים איך לנהל איך לנהל שיחה התנגדות טיפול טיפולים כיצד לנהל כעס כעסים לא לריב לא לריב עם אנשים להירגע להרגיע לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בכעס לטפל בכעסים לנהל לנהל שיחה לפתח שיחה לריב לריב עם אנשים מאבק מטופל מטופלים מטפל מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה רגוע רוגע שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי מהן מיומנויות תקשורת בין אישית ומה חשיבותן? יש ... לתקשר עם אנשים, לשכנע אנשים, למכור לאנשים, לנהל אנשים או פשוט ליצור שיחה עם אדם אחר. מהם שני הגורמים המרכזיים המשפיעים על מיומנויות תקשורת בין אישית? על מנת לפתח ולשפר מיומנויות תקשורת בין אישית, יש להתייחס לשני גורמים מרכזיים: ידע והבנה של איך לתקשר בצורה נכונה. יכולת רגשית ונפשית לממש את הידע הזה בפועל. מה החשיבות של ידע בשיפור כישורי תקשורת בין אישית? הגורם הראשון ... אומרת דבר מסוים, או מה לומר לבחורה בשיחה, או כיצד להשפיע על אנשים לחשוב בדרך מסוימת. חוסר בידע בתחום זה יוצר קושי משמעותי במיומנויות תקשורת בין אישית, והדרך לפתור זאת היא פשוט לצבור את הידע המתאים. מדוע היכולת הרגשית קריטית לשיפור מיומנויות תקשורת בין אישית? הגורם השני ... פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים ... חרדה חברתית או תחושה שאחרים שונאים אותו. כעס מתמשך או דחייה כללית כלפי בני אדם. כל אלו הם תסביכים רגשיים שמשפיעים ישירות על איכות התקשורת של האדם. אדם שסובל מאחד המחסומים האלה לא יוכל להשתמש בידע שיש לו, גם אם הוא מקצוען בתאוריה של תקשורת בין אישית. מה הדרך היעילה ביותר לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית? כדי לפתח מיומנויות תקשורת בין אישית ולהתגבר על קשיים בתקשורת עם אנשים, נדרש שילוב של שני הגורמים יחד: רכישת ידע בתחום התקשורת הבין אישית, כולל הבנת תגובות נכונות בסיטואציות שונות. טיפול רגשי ונפשי במחסומים, בפחדים ובקשיים האישיים שמונעים מאדם לממש את הידע שלו בתקשורת. רק כאשר האדם משלב את שני האלמנטים הללו, ידע ויכולת רגשית, הוא יוכל באמת לפתח ולשפר את כישורי התקשורת שלו וליצור מערכות יחסים בינאישיות בריאות ומוצלחות. איך לתקשר עם אנשים? קושי רגשי לתקשר עם אנשים שיפור מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות רכות וקשות איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? מחסום רגשי בתקשורת שיפור עצמי, התפתחות אישית, מיומנות בין אישית, יכולת בין אישית, מיומנויות בינאישיות, מיומנויות תקשורת, שיפור יכולות בין אישיות, ... רכות, מיומנויות קשות, סוגי כישורים, כישורים רכים, כישורים קשים, מיומנות חברתית, מיומנויות ניהוליות, מיומנויות עבודה, מיומנויות תקשורתיות, מיומנויות תקשורת בין אישית, קושי לתקשר עם ... רגשי חברתי, קושי רגשי התנהגותי, קושי רגשי בעבודה, מערכות יחסים בינאישיות, יכולות אישיות, פיתוח מיומנויות חברתיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות ניהול, ... רכות, מיומנות הנטוורקינג, מיומנויות רכות בעבודה, קושי לדבר עם אנשים, קשה לי עם אנשים בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? 2 רכיבים בתקשורת בין אישית, איך לתקשר עם ... יכולות בין אישיות, איך לדבר עם אנשים? איך לדבר נכון עם אנשים? איך להתמודד עם אנשים קשים בעבודה? איך לפתח שיחה עם אנשים? קושי בתקשורת בין אישית, קושי רגשי לתקשר עם אנשים, קשה לי לדבר עם אנשים, קשה לי לתקשר עם אנשים, קשה לי עם אנשים, יכולת רגשית, יכולת נפשית, מחסום רגשי, 2 סיבות לקושי בתקשורת בין אישית ...
גישור זוגי, להצליח בזוגיות, בעיות בזוגיות, בעיות בתקשורת, תקשורת טובה, תקשורת בין אישית, מריבה זוגית, בעיה זוגית, תקשורת זוגית, להבין אחד את השני, הבנה בזוגיות, זוגיות טובה, אהבה בזוגיות
גישור זוגי, להצליח בזוגיות, בעיות בזוגיות, בעיות בתקשורת, תקשורת טובה, תקשורת בין אישית, מריבה זוגית, בעיה זוגית, תקשורת זוגית, להבין אחד את השני, הבנה בזוגיות, זוגיות טובה, אהבה בזוגיות
... זוגי, להצליח בזוגיות, בעיות בזוגיות, בעיות בתקשורת, תקשורת טובה, תקשורת בין אישית, מריבה זוגית, בעיה זוגית, תקשורת זוגית, להבין אחד את השני, הבנה בזוגיות, זוגיות טובה, אהבה בזוגיות איך נוצרות מריבות בגלל חוסר בדיקה של הבנה הדדית? מריבות בין אנשים מתפתחות פעמים רבות משום שהם מדלגים על שלב בסיסי וחיוני בתקשורת ביניהם - בדיקת ההבנה ההדדית. כאשר שני אנשים מתווכחים ולא מגיעים להסכמה, לרוב הם רק מביעים את העמדות שלהם בלי ... לדלג על שלב בדיקת ההבנה ההדדית? אנשים רבים מדלגים על שלב הבדיקה של ההבנה ההדדית מתוך הרגל או כי הם לא מורגלים לסגנון תקשורת נכון. במקום לבדוק האם הם הבינו או הובנו כראוי, הם עוברים ישר לוויכוח או לתקיפה הדדית, ולכן הם מפספסים את ... ללא בירור זה, נוצרים סכסוכים גדולים על דברים שלא נאמרו או לא הובנו נכון. איך זה נכון גם לגבי האדם מול המציאות? לא רק בתקשורת בין אנשים חשוב לוודא הבנה, אלא גם במערכת היחסים של האדם עם המציאות עצמה. אדם נוטה להניח הנחות יסוד לא בדוקות ... באמת, האם זה אכן מפריע לו, וכו), הוא עשוי לטפל בטעות בבעיה שאינה קיימת באמת, או להתעלם מהבעיה האמיתית. באופן דומה בתקשורת בין אנשים - מי שלא מוודא מה בדיוק נשאל, מה בדיוק נאמר, ומה בדיוק הובן, מתעלם מהבסיס האמיתי של הקונפליקט, ... אישית שלו. הבדיקה הזו חשובה כדי לוודא שאין חוסר התאמה בסיסי בהבנה עוד לפני שמתחילים לחפש פתרונות או לריב. איך לשפר תקשורת בין אישית? דרכים למניעת קונפליקטים במערכות יחסים גישור אישי ומשפחתי בחיי היומיום הבנת הנחות יסוד לפני פתרון ... בכלל לא לזה התכוונתי, יתברר שיש חוסר התאמה בהבנה. למה אנשים מדלגים על שלבי הבדיקה הללו? רוב האנשים, מתוך הרגל או דפוס תקשורת, מדלגים על השלב שבו בודקים האם הבנת אותי והאם הבנתי אותך. התוצאה היא שרצים מיד אל הוויכוח עצמו, מנסים להצדיק ... לפתור בעיות, נחוץ לפרק אותן עד לשורש ההבנה ההדדית ולוודא שאין חוסר התאמה עוד לפני שמתחילים להיאבק בפתרון. איך לשפר תקשורת בין אישית דרכים למניעת קונפליקטים במערכות יחסים גישור אישי ומשפחתי בחיי היומיום הבנת הנחות יסוד לפני פתרון ...
מערכות יחסים חברתיות, קשרים עם אנשים, לתקשר עם אנשים, בעיות בתקשורת חברתית, איך לתקשר עם אנשים? איך לתקשר עם הסביבה? תקשורת חיובית, תקשורת עם אנשים
מערכות יחסים חברתיות, קשרים עם אנשים, לתקשר עם אנשים, בעיות בתקשורת חברתית, איך לתקשר עם אנשים? איך לתקשר עם הסביבה? תקשורת חיובית, תקשורת עם אנשים
... עם אנשים, לתקשר עם אנשים, בעיות בתקשורת חברתית, איך לתקשר עם אנשים? איך לתקשר עם הסביבה? תקשורת חיובית, תקשורת עם אנשים למה קשה לך לתקשר עם אנשים מסוימים? הקושי שלך בתקשורת עם אנשים נובע מהאמונות ומהציפיות שיש לך כלפי השיחה וכלפי האדם השני. אליעד כהן מסביר שכל עוד אתה מגיע לשיחה ... אמונה. האם חוסר הסכמה מוביל לקושי בתקשורת? אליעד מסביר שאם אתה מדבר עם מישהו שיש לו חוקים אחרים, כלומר, הוא רואה את הדברים אחרת ממך, סביר להניח שיהיה ... שכשאתה מאמין במשהו, אתה מוגבל בתקשורת עם אנשים שלא רואים את הדברים בדיוק כמוך. אתה מאמין ברעיון מסוים, ולכן כשמישהו חושב אחרת, קשה לך להסתדר איתו. איך לשפר את התקשורת עם אנשים שחושבים אחרת? אליעד מציג את הפתרון הבא: אם תבין לעומק את המהות של הרעיונות שאתה מאמין בהם, ולא רק ... על אותו דבר בדרכים שונות, וזה מאפשר תקשורת הרבה יותר טובה. כיצד לזהות אם אתה באמת מבין רעיון או רק מאמין בו? אליעד מציג דרך ברורה לבדוק האם אתה באמת ... לתקשר בלי להתאמץ בכלל? אליעד מסביר שתקשורת היא כמו כל דבר אחר בחיים. אם אתה רוצה להשיג תוצאה מסוימת, עליך להתאמץ. אין דבר כזה תקשורת בלי מאמץ אם יש לך ציפיות מסוימות. אם אתה רוצה שיחה נוחה, ללא חיכוכים או קונפליקטים בכלל, זוהי ציפייה לא ... רוצה. איך להתאים את עצמך לסביבה בתקשורת חברתית? לפי אליעד, כדי לתקשר טוב יותר עם אנשים, עליך לזהות את החוקים, האמונות והנחות היסוד שלהם. כשאתה מבין ... שלך. למה קשה לך להרגיש חופשי בתקשורת? הקושי שלך להרגיש חופשי נובע מהתנגדות שלך למציאות כפי שהיא. אם אתה מוכן לקבל את המציאות בצורה מלאה, אתה ... את זה בצורה מוחלטת. האם אפשר להגיע לתקשורת מושלמת ללא תסכול? אליעד מבהיר כי לא קיימת מציאות מושלמת. תמיד יהיו רגעים של תסכול, פחד וחרטה. הסיבה היא כי ... והספקות, בצורה שלמה יותר. איך לשפר תקשורת חברתית? איך לתקשר עם אנשים שחושבים אחרת? למה קשה לי לתקשר עם אחרים? מה ההבדל בין להבין לבין להאמין? איך ...
תקשורת בין אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים
תקשורת בין אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים
תקשורת בין אישית, הכל עניין של הגדרה, מערכות יחסים, מיומנויות תקשורת, ניתוח תהליכים מה המשמעות של הגדרות בתקשורת בין - אישית? הסיכום עוסק במשמעות של הגדרות בתוך תקשורת בין - אישית, כפי שהוסבר על ידי אליעד כהן. נקודת המוצא של הדיון היא השאלה האם היא פינתה את המקום או לא? ומכאן אליעד מדגיש את חשיבות ההגדרות המפורטות והמדויקות בתוך תקשורת. לפי אליעד, לכל מושג שאנו משתמשים בו בחיי היומיום, קיימת הגדרה מסוימת, וההבנה של המציאות תלויה באופן ישיר באופן בו מוגדרים המושגים שאנו משתמשים בהם. כיצד ... מדגיש שוב שהמציאות הנתפסת היא תוצאה של האופן שבו אנו מגדירים מושגים. כיצד השימוש בהגדרות משפיע על התקשורת בין אנשים? אליעד מדגים באמצעות שיח פנימי שבו אדם נשאל האם הוא פולש זר. בתגובה לשאלה האם אתה פולש זר? האדם משיב בשאלה מה ההגדרה של פולש זר?. לפי ההסבר של אליעד ... תשובה תהיה נכונה או שגויה בהתאם לאופן בו מוגדר המושג. הוא מסביר שכדי להבין לעומק את המציאות ואת התקשורת הבין - אישית, חייבים להתייחס קודם כל להגדרות בצורה מדויקת. ההגדרות קובעות למעשה מהי האמת מבחינתנו, ולכן אם איננו מודעים להגדרות שאנו משתמשים בהן, אנו עלולים להגיע לחוסר הבנה ולתקשורת לקויה. למה חייבים לדייק בהגדרות בתוך מערכות יחסים? אליעד מדגיש שוב שהדיוק בהגדרות חשוב במיוחד בתוך מערכות יחסים, כי אי - דיוק בהגדרות יכול ליצור קונפליקטים ... כל סכסוך או אי - הבנה, היא להבהיר היטב את ההגדרות שעל פיהן אנו מתנהלים, ורק אז נוכל להגיע להבנה ולתקשורת ברורה. מהי תקשורת בין אישית? איך להגדיר נכון מושגים בתקשורת? איך פותרים אי - הבנות בתקשורת? מהו פולש זר? למה חשוב לדייק בהגדרות? איך הגדרה משפיעה על המציאות? מתי פינוי נחשב נטישה? מה האמת האם היא פינתה את המקום או לא פינתה את המקום מה האמת? ש: תגדיר ...
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
... למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות איך לדעת אם באמת הבנת משהו? כאשר מישהו רוצה לוודא שהוא באמת מבין נושא מסוים, אליעד כהן מציע טכניקה פשוטה ומדויקת: ... להבין משהו לעומק, אליעד כהן ממליץ להוביל אותם לתובנה באמצעות שאלות מכוונות ולא לתת תשובות ישירות. טכניקה זו יעילה מאוד בכל תחומי החיים: במקום העבודה, בזוגיות, ובתקשורת בין אישית בכלל. איך לבדוק אם הבנתי משהו? איך להסביר רעיונות לאחרים? שכנוע באמצעות שאלות מכוונות איך לגרום למישהו להבין משהו לעומק? שיפור תקשורת במקום העבודה איך להתווכח בצורה חכמה? איך לבדוק אם באמת הבנת משהו? כאשר אדם רוצה לבדוק אם הוא באמת מבין משהו, הדרך הפשוטה ... במילים גדולות ומורכבות מבלי להבין אותן באמת. כשהם נאלצים להסביר אותן בפשטות, הם מגלים את החוסרים בהבנה שלהם. איך לגרום למישהו אחר להבין אותך? יש שני סוגים של תקשורת כשמסבירים משהו: להעביר מידע - לומר את התשובה באופן ישיר, מתוך הנחה שהצד השני יקלוט ויזכור אותה. לגרום להבנה אמיתית - לגרום ... זה סימן להבנה אמיתית. כדי לגרום למישהו אחר להבין משהו לעומק, יש להוביל אותו למסקנה בעצמו באמצעות שאלות מכוונות. השיטה הזו יעילה בכל תחום - במקום העבודה, בזוגיות ובתקשורת בכלל. כאשר מידע מבוסס רק על ניסיון, עדיף לנסות להבין את ההיגיון שעומד מאחוריו, כדי להצליח להסביר אותו לאחרים. איך לבדוק אם הבנתי משהו? איך להסביר רעיונות לאחרים? שכנוע באמצעות שאלות מכוונות איך לגרום למישהו להבין משהו לעומק? שיפור תקשורת במקום העבודה איך להתווכח בצורה חכמה? לפעמים בן אדם יש מצב שהוא רוצה לדעת אם הוא הבין משהו או לא, את נגיד לומדת פה משהו את רוצה ...
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
טעויות במערכות יחסים, איך לא להציב אולטימטום לעצמך? איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית
... איך לא לשתול מחשבות שליליות? איך לתקן טעויות בזוגיות? איך לדבר נכון? איך לתקשר נכון? מיומנויות תקשורת זוגית, איך לפתח שיחה? תקשורת בין אישית למה אסור להציב ... בפועל ישנן סיבות לגיטימיות לגמרי לכך שלא ביצע את הבקשה. איך שתילת מחשבות שליליות יכולה לפגוע בתקשורת זוגית? אליעד כהן מתאר תופעה ... הזוג. בן הזוג יכול להתחיל לתהות אם אכן הוא לא אוהב מספיק, כי הוא לא ביצע את הפעולה. בצורה כזו, התקשורת הזוגית נפגעת באופן לא מודע, בגלל צורת הניסוח השלילית. איך אפשר לתקן טעויות בתקשורת אחרי שכבר נגרם נזק? לאחר ... את האהבה. מהי הדרך הנכונה לתקשר בקשות במערכות יחסים? אליעד כהן מדגיש שהדרך הנכונה ביותר לתקשורת זוגית טובה ויעילה היא להימנע ... אותו להוכחה של אהבה או חברות. הגישה הזו מאפשרת לצד השני מרחב פעולה נוח ולא מלחיץ, ובאופן טבעי התקשורת נעשית חיובית ובריאה יותר. איך להימנע מטעויות בזוגיות? כיצד לשפר תקשורת בין אישית? למה אולטימטום פוגע בזוגיות? איך לתקן טעויות בתקשורת הזוגית? מה זה שתילת מחשבות ...
תקשורת בין בני זוג, תקשורת זוגית, בן זוג רדוד, בן זוג שלא רוצה לדבר על זה, בן זוג שלא רוצה להעמיק, שיחה זוגית, איך לפתח שיחה בזוגיות? איך לא לחפור? חפירות, איך ליצור הבנה בזוגיות? למה הוא לא רוצה לדבר על זה? יעוץ זוגי
תקשורת בין בני זוג, תקשורת זוגית, בן זוג רדוד, בן זוג שלא רוצה לדבר על זה, בן זוג שלא רוצה להעמיק, שיחה זוגית, איך לפתח שיחה בזוגיות? איך לא לחפור? חפירות, איך ליצור הבנה בזוגיות? למה הוא לא רוצה לדבר על זה? יעוץ זוגי
תקשורת בין בני זוג, תקשורת זוגית, בן זוג רדוד, בן זוג שלא רוצה לדבר על זה, בן זוג שלא רוצה להעמיק, שיחה זוגית, איך לפתח שיחה בזוגיות? ... כי מי שרוצה להצליח בתקשורת זוגית טובה חייב בעצמו להיות חכם יותר, מדויק יותר וברור יותר באופן שבו הוא מניח את השאלות. ככל שתהיה יותר חכם, ... לדבר איתי? איך לפתח תקשורת זוגית נכונה? מה לעשות כשבן הזוג אומר לי שאני חופר? איך לשפר את ההבנה בזוגיות? בן הזוג שלי לא רוצה להעמיק ...
איך לכתוב מאמר? איך להכין נאום? איך להכין סדנא? איך להכין מצגת? איך בונים מצגת? איך כותבים מאמר? שלבים בתהליך של כתיבת מאמר, מודל להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול
... להכנת נאום, מודל להכנת מצגת, איך להתכונן לנאום - פיתוח מיומנויות אישיות, פיתוח מיומנויות תקשורת, פיתוח מיומנויות למידה, פיתוח מיומנויות חשיבה, פיתוח מיומנויות ניהול, שיפור מיומנויות אישיות, שיפור מיומנויות תקשורת, שיפור מיומנויות למידה, שיפור מיומנויות ניהול וכאן אבאר, איך כותבים מאמר? איך מכינים נאום? איך מכינים הרצאה? איך להכין מצגת? וכיוב, שלב אחרי שלב. וזה, באמצעות גישה של מהות ...
זוגיות ושיתוף, כמה לשתף בזוגיות? האם לשתף בזוגיות? קרבה בזוגיות, ריחוק בזוגיות, להרגיש בנוח בזוגיות, זוגיות אידיאלית, זוגיות מוצלחת, פתיחות בזוגיות, תקשורת זוגית, תקשורת בין אישית
זוגיות ושיתוף, כמה לשתף בזוגיות? האם לשתף בזוגיות? קרבה בזוגיות, ריחוק בזוגיות, להרגיש בנוח בזוגיות, זוגיות אידיאלית, זוגיות מוצלחת, פתיחות בזוגיות, תקשורת זוגית, תקשורת בין אישית
... ושיתוף, כמה לשתף בזוגיות? האם לשתף בזוגיות? קרבה בזוגיות, ריחוק בזוגיות, להרגיש בנוח בזוגיות, זוגיות אידיאלית, זוגיות מוצלחת, פתיחות בזוגיות, תקשורת זוגית, תקשורת בין אישית האם צריך לשתף הכל בזוגיות, או שעדיף לשמור על ריחוק מסוים? השאלה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תקשורת, איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תקשורת, איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לנוער, מאמן אישי לירידה במשקל, מאמן שיווקי בנושא תקשורת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 15:16:28 - wesi1