אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסטרטגיית שיווק ✔שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד.

והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר טוב, לשם כך צריכים להגדיר מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב?

דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה.

דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי.

אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק?

והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע מההפרש שבין ההכנסות מהמכירות לבין ההוצאות של העסק, שכוללות בתוכן את הוצאות השיווק, הרי שאם רוצים למדוד מי עושה שיווק יותר טוב, צריכים לבדוק, איזו חברה יותר רווחית, לפחות מנקודת מבט שיווקית.

לדוגמה: כמה כסף החברה מרוויחה ביחס לכל שקל שהיא מוציאה על הוצאות שיווק? האם וכמה החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי?

כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות.

ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות.

אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך השיווק, הרי שצריכים למדוד, האם וכמה כסף חוזר על כל שקל שמוציאים בתהליך השיווק? מה ה ROI /Return Of Investment / החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי המטרות שלפיהן הגדרנו את מטרת השיווק, ולא לפי שום פרמטר אחר.

עוד אוסיף ואומר, שבמידה ואנחנו רוצים למדוד את ביצועי מנהל השיווק, הרי שכאן מדידת ביצועי מנהל השיווק, היא לא בהכרח בהתאמה לאיכות השיווק. כי אותו מנהל שיווק, עם תקציב שיווקי שונה, עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיו"ב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות.

כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיו"ב.

בקיצור, הנ"ל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח למרות מנהל שיווק גרוע ולפעמים השיווק נכשל למרות מנהל שיווק טוב. וכל מקרה לגופו.
קמפיין לעשות יותר כסף קמפיין שיווקי לקנות רכב עסק האם המחיר יקר מידי למדוד את השיווק פוטנציאליות מנהל שיווק תכנון מיתוג בניית מותג יוקרה return of investment roi שיווקי איך לבדוק את איכות השיווק איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך לתכנן איכות איכות השיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות אסטרטגיית שיווק אסטרטגיית שיווק טובה בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה האם אני עושה שיווק טוב האם אסטרטגיית השיווק טובה האם השיווק טוב האם השיווק עובד החזר השקעה החזר השקעה בשיווק החזר השקעה שיווקית השקעה השקעה בשיווק השקעות יועץ יוקרה יעוץ יעוץ שיווקי לבדוק את איכות השיווק לבנות מותג לבנות מותג יוקרה למדוד את השיווק למתג לתכנן מדידת ביצועי השיווק מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מטרות מטרת השיווק מי עושה שיווק יותר טוב מיתוג מיתוג שיווקי ניתוח השיווק עובד עובדים פוטנציאל פוטנציאל שיווקי פוטנציאליות פרארי פרארי או סובארו שיווק שיווק טוב שיפור תפוקה תהליך תהליך שיווק תהליכי שיווק תהליכים תכנון תכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגיית שיווק תכנון מיתוג תכנון מיתוג שיווקי תכנון תהליכי שיווק תכנון תהליכים
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
...כנראה שאתה תשקיע גם המון משאבים במיתוג של העסק שלך, שיהיה נחשב כמותג יוקרתי. לא כדי שתוכל למכור ביותר כסף, אלא בגלל שזה חלק מעצם השירות שאתה מספק. כי אתה לא מוכר ללקוח רכב, אלא אתה מוכר לו את התחושה שהוא שייך למועדון יוקרתי, של אנשים חשובים, שנוסעים ברכבי יוקרה. ואתה לא רק מוכר ללקוח תיק, אלא אתה מוכר לו את המעמד החברתי, שכולם ידעו ויחשבו שהוא איש חשוב, שמשתמש בתיק יוקרתי וכולי. במילים אחרות, ישנם מצבים שהשקעה בבניית מותג יוקרתי, היא בעצם חלק מעלות הייצור ולא חלק מעלות השיווק. כי המוצר עצמו, הוא...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
...רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה קמפיינים שאומרים רכב X הוא השלמות בהתגלמותה ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה וכיוב. או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ואחרים. ואת המסר הזה המוצלח והיפה והטוב שבנית, עכשיו תחשוף אותו ללקוחות שוב ושוב. תנסה כמובן להבין היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
...הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי. אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב. ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
...בין אם המסר הוא באופן ישיר או באופן עקיף. אבל בטוח נכון, שאם נשאל את הלקוח למה המוצר שלנו הכי טוב שיש, אז הוא לא ידע לנמק ולהסביר את הסיבות לכך שהמוצר שלנו הכי טוב בעולם. ושוב, ההפרדה בסוגי הפרסום, היא האם הלקוח יודע להסביר לעצמו את ההיגיון שיש למה המוצר שלנו הכי טוב שיש בעולם. איך זה נמדד? איך זה בא לידי ביטוי בפועל? במה באמת זה יותר טוב? מה באמת ההבדלים והיתרונות שיש בין המוצר שלנו, לבין שאר המוצרים המתחרים? אם בעקבות הפרסומת שלנו, הלקוח לא יודע להסביר ולנמק ולתת סיבות לכך שהמוצר שלנו יותר טוב...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
...לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור לתהליך המכירה שלך? מה הסיבה שהם לא רוכשים ממך? מכל הניתוחים האלו, ניתן להבין האם כדאי להתמקד בלהביא עוד לקוחות חדשים, או בלהביא לקוחות חדשים אחרים שונים בפרופיל הלקוח שלהם, או אולי להתחיל בלשפר את תהליך המכירה שלך. וכמובן שאם עושים תהליך שיווקי, דרך השאלות הנל אפשרי אולי להבין איזה מסרים כדאי להעביר בפרסום שלך, שיבטא את החוזקות שלך, לבנות משפך שיווקי בצורה נכונה שיעביר את הלקוח מסע לקוח בצורה נכונה. דרך השאלות האלו, אפשרי להבין גם, איפה לאתר את הלקוחות הבאים...
ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או ללכת לעבוד, לימודים כפיתוח עסקי, לימודים כהשקעה עסקית, האם לשפץ את הדירה? האם להשקיע כסף בעסק? החזר השקעה, פיתוח קריירה, איך לשדרג את הקריירה? איך לנהל את הקריירה? לימודים אקדמיים
ללמוד או לעבוד, ללכת לאוניברסיטה או ללכת לעבוד, לימודים כפיתוח עסקי, לימודים כהשקעה עסקית, האם לשפץ את הדירה? האם להשקיע כסף בעסק? החזר השקעה, פיתוח קריירה, איך לשדרג את הקריירה? איך לנהל את הקריירה? לימודים אקדמיים
...כאשר חושבים ללמוד? אליעד כהן מציע לקחת נייר ולכתוב עליו מספר אפשרויות שונות: אפשרות ראשונה: רק ללמוד בלי לעבוד בכלל, ולבדוק את העלות הישירה והעקיפה (אובדן הכנסה). אפשרות שנייה: רק לעבוד ולא ללמוד כלל. אפשרות שלישית: ללמוד וגם לעבוד במקביל. אפשרות רביעית: לעבוד במשרה חלקית וללמוד במשרה חלקית. לאחר מכן יש לחשב עבור כל אפשרות את ההחזר הכלכלי העתידי ולבדוק איזו אפשרות היא המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית. האם יש אפשרויות נוספות לשדרוג הקריירה מעבר ללימודים אקדמיים? לדברי אליעד, גם אם גילית שהלימודים עדיפים...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
...לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש? וכאן נדבר על העניין של לבישת בגדי יוקרה / מותגי יוקרה / רכבי יוקרה / מגורי יוקרה / חופשות יוקרה / טיולי יוקרה וכיוב, כדי לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף. ולא נדבר על מי שבא לו ללבוש דווקא מותג מסוים מסיבות כאלו ואחרות. אלא על מי שעושה את הפעולות האלו, כדי לנסות לגרום לאנשים לחשוב שיש לו כסף. אז צריך לדעת, שלמי שאין כסף לרכוש בגדים של מותגי יוקרה / לנסוע ברכבי יוקרה / לשכור דירת יוקרה וכיוב...
כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
כסף לא קונה אושר, אבל עדיף לבכות בפרארי, לבכות בלמבורגיני, כסף ואושר, עושר ואושר, האם כסף מביא עושר? להיות שמח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, האם הכסף מביא אושר? מה גורם לאושר? האם כסף קונה אושר? האם כסף יכול לקנות אושר?
...אבל אליעד מראה שיש בזה דווקא סיכון נוסף: אם האדם העשיר היה בטוח שכל האושר יגיע אליו אם רק ישיג את הכסף והלמבורגיני, אז כשהוא ישיג אותם וימשיך להרגיש רע, זה עלול להגביר את תחושת הסבל שלו. דווקא בגלל שהייתה לו ציפייה שהכסף וההצלחה ימנעו את הסבל, האכזבה שלו גדולה יותר כשהוא מגלה שהוא עדיין אומלל. אליעד מביא דוגמה ברורה נוספת עם אדם עשיר בעל מסעדה לעומת הומלס. כשההומלס מגיע למסעדה, אפילו אם המלצר ישפוך עליו מים או תה, הוא יקבל זאת יותר בקלות כי הציפייה שלו מראש הייתה נמוכה מאוד. לעומת זאת, האדם העשיר...
הצלחה וכישלון, למה עדיף להיכשל ולא להצליח? למה טוב להיות עני וחולה? למה רע להיות עשיר ובריא? האם עדיף לבכות בפרארי? כסף ואושר, האם עושר קונה אושר? האם כסף קונה אושר? למה כסף יגרום לך לסבול? למה עושר יגרום לך לסבל? למה רע להצליח בחיים?
הצלחה וכישלון, למה עדיף להיכשל ולא להצליח? למה טוב להיות עני וחולה? למה רע להיות עשיר ובריא? האם עדיף לבכות בפרארי? כסף ואושר, האם עושר קונה אושר? האם כסף קונה אושר? למה כסף יגרום לך לסבול? למה עושר יגרום לך לסבל? למה רע להצליח בחיים?
...ההפוכה, ככל שהאדם מצליח יותר, הוא למעשה נעשה רגיש ופגיע יותר לסבל, ולכן במובן מסוים עדיף לו להיות פחות מצליח כדי שיוכל להתמודד טוב יותר עם קשיים ותקלות בחיים. הסבל, כאשר הוא מגיע לאדם מוצלח מאוד, הוא גדול בהרבה מאשר אצל אדם שלא מצליח בחיים, שהתרגל לסבל. אליעד מסביר כי ההכרה בכך שיש טוב ורע תמיד, עשויה דווקא להפוך את חיי האדם לקלים ונעימים יותר, כי האדם מפסיק לחיות באשליות ומתחיל לקבל את המציאות כמו שהיא ללא תנאים. האם כסף קונה אושר? למה כדאי לא להצליח בחיים? מה רע בלהיות עשיר? האם עדיף להיות עני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסטרטגיית שיווק, איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסטרטגיית שיווק, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
טעויות בקבלת החלטות האם משהו משפיע על משהו? איך לגרום לאנשי המכירות למכור? ירידה בדחף המיני בשורה מרה להתמודד עם דאגה אני מפחד פחד להיפגע פיזית לאהוב את עצמי לבד סובל מחוסר ביטחון עצמי איך לאהוב להתווכח עם לקוח? איך לגרום לאנשים להתאהב בך? האם כסף קונה אושר? פרדוקס האושר חוסר משיכה מינית לבת זוג ידידה יכולה להפוך לבת זוג החלטה עושה טוב או רע אולי אני לא אחליט כלום? התמודדות עם חרם חברתי להתמודד במצבי קיצון מוטיבציה לילדים הסוד להצליח תלונות של לקוחות בפייסבוק סדר לאתר את צרכי הלקוח ילד עם הפרעות קשב וריכוז קשות למה הילד חרדתי? רוחניות עכשווית רוחניות תגרום לך לדיכאון איך לעזור לסכיזופרן? טיפול בדיסוציאציה להתמודד עם געגוע לאקסית להתחיל עם מישהי שיש לה חבר הורמוני סטרס באימון שריר הגב האם אלוהים נמצא? האם העולם נברא על ידי אלוהים? הארה לשמור על ההארה נוסחה איך להיות אלוהים למה להיות אלוהים? כמה כסף אתה רוצה? ממה עשית את הכסף שלך? משמעות החיים לילדים מטרת החיים בגן עדן התמודדות עם מחשבות שליליות אוטומטיות ליהנות מהרגע הזה חוסר בחירה חופשית בחירה בין חסרונות האחדות שלפני הבריאה היקום מתפשט עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, קואצ'ינג אישי, אימון אישי לבני נוער בתחום אסטרטגיית שיווק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 3.1113 שניות - עכשיו 16_10_2025 השעה 07:52:57 - wesi1