אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בניית מותג ✔שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
אז כאן נשיב לשאלה, איזו חברה עושה שיווק יותר טוב, האם חברת סובארו או חברת פרארי? איך נדע מי עושה שיווק יותר טוב? איך נמדוד אסטרטגיה שיווקית? איך מודדים תהליך שיווקי? איך מודדים קמפיין שיווקי? ועוד.

והתשובה לכך היא, שכדי לדעת מי עושה שיווק יותר טוב, לשם כך צריכים להגדיר מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב?

דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה.

דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי.

אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק?

והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, צריכים להגדיר מה המדדים שלפיהם נבדוק את איכות השיווק. וברמת העיקרון, בהנחה שמטרת החברה היא להרוויח כסף, ובהנחה שכסף מגיע ממכירות, ובהנחה שהרווח מגיע מההפרש שבין ההכנסות מהמכירות לבין ההוצאות של העסק, שכוללות בתוכן את הוצאות השיווק, הרי שאם רוצים למדוד מי עושה שיווק יותר טוב, צריכים לבדוק, איזו חברה יותר רווחית, לפחות מנקודת מבט שיווקית.

לדוגמה: כמה כסף החברה מרוויחה ביחס לכל שקל שהיא מוציאה על הוצאות שיווק? האם וכמה החברה רווחית? כמה החברה יציבה? האם יש אופק וצפי רווחיות לחברה גם בטווח הבינוני ארוך וכולי?

כי לצורך העניין, יכול להיות שהשיווק של פרארי יצליח לגרום לכולם להאמין שפרארי זה הרכב הכי טוב בעולם, אבל הוא לא יצליח לגרום לחברה להיות רווחית. כי אולי אנשים לא ירצו לרכוש רכב כל כך יקר. ואולי הוצאות השיווק כך כל יקרות, עד כדי כך שהחברה לא רווחיות.

ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית מכל מיני סיבות.

אבל בהנחה שמודדים רק את תהליך השיווק, הרי שצריכים למדוד, האם וכמה כסף חוזר על כל שקל שמוציאים בתהליך השיווק? מה ה ROI /Return Of Investment / החזר ההשקעה של השיווק? נבדוק גם מה הפוטנציאל השיווקי בעתיד, כי אולי התהליך השיווקי הצליח, אבל מיצה את עצמו ואסטרטגיית השיווק, מפסיקה לעבוד? נרצה להבין את המגמה של צמיחת החברה בעקבות תהליכי השיווק וכולי. בקיצור, איכות השיווק נמדדת, לפי המטרות שלפיהן הגדרנו את מטרת השיווק, ולא לפי שום פרמטר אחר.

עוד אוסיף ואומר, שבמידה ואנחנו רוצים למדוד את ביצועי מנהל השיווק, הרי שכאן מדידת ביצועי מנהל השיווק, היא לא בהכרח בהתאמה לאיכות השיווק. כי אותו מנהל שיווק, עם תקציב שיווקי שונה, עם איכות מוצר שונה, עם תנאים סביבתיים שונים וכיו"ב, יכול להשיג תוצאות אחרות טובות יותר או פחות.

כי איכות השיווק מושפעת גם ממי שמנהל את השיווק. אבל תהליך שיווקי יכול להצליח או לא להצליח, מהמון גורמים שאינם קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך שיווקי יכול כן להצליח, לא בגלל מנהל השיווק, אלא אולי בגלל שבאותו הרגע היה המון ביקוש למוצר מסיבות שונות וכיו"ב.

בקיצור, הנ"ל עסק באיך למדוד את איכות השיווק, בנפרד מהשאלה איך למדוד את איכות מנהל השיווק, ששם צריכים לשקלל גם את האלטרנטיבות והאפשרויות שהיו למנהל השיווק. ולפעמים השיווק מצליח למרות מנהל שיווק גרוע ולפעמים השיווק נכשל למרות מנהל שיווק טוב. וכל מקרה לגופו.
תהליך כמה כסף כסף לתמחר מדידת ביצועי השיווק הישגים איך להרוויח כסף להשיג תוצאות איך לבדוק את איכות השיווק אנשי שיווק עיקרון return of investment roi שיווקי איך לבדוק איך לבדוק את איכות השיווק איכות איכות השיווק אסטרטגיה אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיות אסטרטגיית שיווק אסטרטגיית שיווק טובה ביצוע בניית אסטרטגיה שיווקית בניית מותג בניית מותג יוקרה האם אני עושה שיווק טוב האם אסטרטגיית השיווק טובה האם השיווק טוב האם השיווק עובד החזר השקעה החזר השקעה בשיווק החזר השקעה שיווקית השקעה השקעה בשיווק השקעות יועץ יוקרה יעוץ יעוץ שיווקי לבדוק לבדוק את איכות השיווק לבנות מותג לבנות מותג יוקרה למדוד את השיווק למתג לתכנן מדידת ביצועי השיווק מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מטרות מטרת השיווק מי עושה שיווק יותר טוב מיתוג מיתוג שיווקי ניתוח השיווק עובד עובדים פוטנציאל פוטנציאל שיווקי פוטנציאליות פרארי פרארי או סובארו שיווק שיווק טוב שיפור תפוקה תהליך תהליך שיווק תהליכי שיווק תהליכים תכלית תכנון תכנון אסטרטגי תכנון אסטרטגיית שיווק תכנון מיתוג תכנון מיתוג שיווקי תכנון תהליכי שיווק תכנון תהליכים
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג , רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי ... היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
... באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד ... פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, ... חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך ...
ניתוח לוגי, יכולת או רצון, ניתוח סיבתיות, מה קדם למה? מה משפיע על מה? איך לנתח דברים? איך לבדוק דברים? לוגיקה, סיבה ותוצאה
ניתוח לוגי, יכולת או רצון, ניתוח סיבתיות, מה קדם למה? מה משפיע על מה? איך לנתח דברים? איך לבדוק דברים? לוגיקה, סיבה ותוצאה
... לוגי, יכולת או רצון, ניתוח סיבתיות, מה קדם למה? מה משפיע על מה? איך לנתח דברים? איך לבדוק דברים? לוגיקה, סיבה ותוצאה מה המשמעות של סיבה ותוצאה ואיך מנתחים נכון קשר סיבתי? אליעד כהן מסביר כיצד ... רוצה לעשות משהו, זה יכול להיות סימן שבתת - מודע שלו הוא כבר מרגיש שיש לו יכולת לכך. אם הוא באמת לא מאמין שהוא יכול לעשות משהו, גם לא בתת - מודע, הוא ככל הנראה לא ירצה אותו. איך לבדוק קשר סיבתי בצורה נכונה? לקראת סיום, אליעד מדגיש שוב ושוב את החשיבות של בדיקה לוגית נכונה של סיבתיות. הוא ... שהוא לא יכול ולכן אפילו לא ירצה). לסיכום, אליעד כהן ממליץ תמיד להתחיל מהגדרות ברורות של סיבה ותוצאה, לבדוק אותן לעומק, ולוודא שכל הנחות היסוד נכונות לפני שמגיעים למסקנות. איך לבדוק סיבה ותוצאה? האם הרצון תלוי ביכולת? איך החברה משפיעה על הרצון? מה ההבדל בין רצון ליכולת? האם אפשר לרצות ...
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
איך להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק?
... להסביר משהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לשכנע מישהו? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לא לצאת צודק? ... להבין אותך. אך אם חשוב לך להגיע אל האמת, הדבר הראשון שאתה עושה הוא לבדוק את נקודת המבט של האדם השני, ולנסות להבין לעומק את עמדתו. איך לבדוק הנחות יסוד בצורה נכונה? כדי ... ברורות לשני הצדדים. רק אחרי שיש הסכמה על הנחות היסוד, אפשר להתקדם לשלב הבא של השיחה. איך להסביר למישהו משהו? איך לשכנע בצורה נכונה? איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגרום למישהו ...
איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגלות את האמת? איך לחקור דברים? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? מהן הנחות יסוד? הנחות יסוד נכונות, הנחות יסוד שקריות
איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגלות את האמת? איך לחקור דברים? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? מהן הנחות יסוד? הנחות יסוד נכונות, הנחות יסוד שקריות
איך לבדוק הנחות יסוד? איך לגלות את האמת? איך לחקור דברים? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? מהן הנחות יסוד? הנחות יסוד נכונות, הנחות יסוד שקריות מהן הנחות יסוד ... היא אחת מהנחות היסוד שלה. איך לבדוק האם הנחות היסוד נכונות? אחרי שזיהינו את הנחות היסוד של השאלה, השלב הבא הוא לבדוק אם הן אכן נכונות ומשקפות את המציאות. לשם כך, אליעד מציע שיטה פשוטה ... מגיעים. לדוגמה, אדם שחושב לפטר עובד כי מחלקת הייצור תקועה וזה בעייתי מניח שזו הדרך היחידה או היעילה לפתור את הבעיה. אם ההנחה הזו אינה נכונה או אינה היחידה האפשרית, ייתכן מאוד שהפתרון שלו לפטר את העובד הוא פתרון שגוי, והוא לא יביא לתוצאה הרצויה. לכן, חשוב מאוד לבדוק היטב את הנחות היסוד לפני שמקבלים החלטות משמעותיות. איך לגלות את האמת באמצעות ... צריך לפתח כדי להצליח במקום עבודה או בכל תחום אחר בחיים. אם אין לו את היכולת לחשוב נכון, לא משנה כמה תכונות אחרות יהיו לו, הוא תמיד יתקשה להצליח באמת. אליעד מדגיש שכל התהליך של ... ללא פשרות. מהן הנחות יסוד? איך לבדוק נכונות הנחות יסוד? האם ניתן לגלות את האמת דרך שאלות? מהו תהליך החקירה לשאלות בסיסיות? האם הנחות יסוד שקריות מעוותות את החשיבה? מהי התכונה החשובה ... רעיונות. מהן הנחות יסוד? כיצד לבדוק נכונות הנחות יסוד? האם ניתן לגלות את האמת דרך שאלות? מהו תהליך החקירה לשאלות בסיסיות? האם הנחות יסוד שקריות מעוותות את הדרך בה אנו חושבים? ההרצאה ... הנחות היסוד העומדות מאחוריה. איך לבדוק את נכונות הנחות היסוד? כדי לבדוק אם ההנחות נכונות, אליעד מציע שיטה פשוטה: לשאול אם השאלה או הרעיון יכולים להתקיים ללא ההנחות הללו. אם השאלה או ... להבין אם הן אכן מבוססות על עובדות נכונות. מה קורה אם הנחות היסוד אינן נכונות? כאשר הנחות היסוד אינן נכונות, המסקנות שמתקבלות משאלות עשויות להיות שגויות או לא רלוונטיות. זהו תהליך ... היסוד שבסיסו. מהן הנחות יסוד? איך לבדוק נכונות הנחות יסוד? האם ניתן לגלות את האמת דרך שאלות? מהו תהליך החקירה לשאלות בסיסיות? האם הנחות יסוד שקריות מעוותות את הדרך בה אנו חושבים? ...
פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק חברתי
פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק חברתי
... למי להצביע בבחירות? איך לדעת למי להצביע? איך לבדוק פוליטיקה? למי להאמין בפוליטיקה? ביבי נתניהו, יאיר לפיד, משה כחלון, הורדת מחירי הדיור, יוקר המחייה, צדק ... להבטיח הבטחות גדולות, אך אם בפועל אין לו את הכוח או היכולת לממש אותן, ההבטחות הללו חסרות משמעות. כיצד לבדוק את האמינות של פוליטיקאים? הבעיה המרכזית בפוליטיקה, לפי אליעד, היא שרוב הפוליטיקאים נוטים להבטיח הבטחות רק ... הוא מציע לשאול שאלות מעמיקות, כגון: למה עד היום לא הצלחת לממש את ההבטחות שלך? איך בדיוק אתה מתכנן לממש את ההבטחות שלך הפעם? מה השתנה בין הפעמים הקודמות לבין הפעם הנוכחית? אליעד נותן דוגמה על הורדת מחירי ... התלהבות ומי באמת ינסה לממש את ההבטחות שלו. איך לדעת למי להצביע בבחירות? האם ניסיון פוליטי חשוב? כיצד לבדוק פוליטיקאים? איך להוריד את מחירי הדיור? למי להאמין בפוליטיקה? האם לבחור מועמד חדש או מוכר? כיצד לבחור נכון ...
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
שינויים ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה?
... ארגוניים, מה לעשות כדי שלא ירמו אותך? התמודדות עם שינויים בארגון, איך לבדוק מידע? איך לנתח מידע? איך לקבל החלטות? קידום בעבודה, איך לבדוק הצעה? להתקדם בעבודה, איך מקבלים החלטה? איך להתמודד עם שינויים ארגוניים ולבחון הצעות בעבודה? בהרצאה זו אליעד כהן מדבר על התמודדות עם שינויים ארגוניים, איך לנתח מידע בצורה נכונה, כיצד לקבל החלטות נכונות ולבחון הצעות שיכולות להשפיע עלינו בעבודה. הוא מציע דרכים לעקוף מניפולציות ואסטרטגיות להימנע מטעויות שעלולות להתגלות ... הוא להבין בצורה ברורה מה ישתנה בפועל. לפני שנכנסים לניתוח יתרונות וחסרונות, חשוב להפריד בין מה שכנראה יקרה לבין מה שיכול לקרות, ולתכנן את הצעד הבא בהתאם. כדאי לרשום כל שינוי שעשוי להתרחש ולבדוק האם השינוי יתרום לנו או יפגע בנו. לדוגמה, אם יש סיכון שמישהו חדש יגיע לניהול, חשוב להבין איך זה ישפיע על העבודה שלנו, והאם המנהל החדש יבין אותנו ויתמוך ... הצעד שאנחנו הולכים לעשות הוא הצעד הנכון לנו, ולוודא שהוא באמת לא יפגע בנו בטווח הארוך. איך להתמודד עם שינויים ארגוניים? איך לנתח מידע בעבודה? מהן שיטות קבלת החלטות בארגון? איך לבדוק הצעה בעבודה? כיצד לזהות מניפולציות בעבודה?
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בניית מותג, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בניית מותג, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון אישי בתל אביב, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום בניית מותג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 14:07:27 - wesi1