אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הרגשה של עבודה ✔יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד.

אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר שמנהל טוב אמור לגרום לעובדים שתחתיו לאהוב לעבוד איתו, להעריך אותו, לכבד אותו וכולי. כי אם העובדים לא אוהבים את המנהל שלהם, הרי שזה יכול להעיד על כך שהמנהל שלהם לא מנהל אותם בצורה נכונה.

ובכל ארגון, אם נשאל את העובדים אם המנהל שלהם הוא מנהל טוב או רע, בעיניהם, הם ידרגו אותו בין השאר, גם לפי כמה שכיף וטוב להם לעבוד איתו ולעבוד מולו. ומאוד חשוב איך שהעובדים מתייחסים למנהל שלהם וכמה הם מעריכים אותו וכולי.

אז זהו, שלא כך הם הדברים. ואני אסביר. כאשר אנחנו שואלים ובודקים האם מנהל הוא מנהל טוב או מנהל רע, מנהל כושל או מנהל מוצלח, עלינו לשאול, מה ההגדרה שלנו למנהל טוב ואת מי אנחנו שואלים האם המנהל הוא מנהל רע או מנהל טוב? ובעיני מי אנחנו בודקים אם המנהל הוא מנהל מוצלח או מנהל כושל.

כי מי שיש שכל בקודקודו יבין, שכמעט תמיד עשוי להיות פער גדול ביותר בין איך העובדים בארגון תופשים את המנהל שלהם, לבין איך המנהל של המנהל, תופש את המנהל שתחתיו. ואני אסביר.

כאשר אנחנו נשאל עובדים בארגון שעובדים מתחת למנהל מסוים, מה דעתם על המנהל שלהם וכולי? הם יענו מנקודת המבט שלהם, ביחס לציפיות שלהם מהמנהל שלהם. ומה בדרך כלל יהיו הציפיות של העובדים מהמנהל שלהם? בדרך כלל הצפייה המרכזית תהיה, שהוא ינהל אותם כמה שפחות כדי שהם יעבדו כמה שפחות. וברור שיש כאן אולי הכללה ואולי הגזמה.

אבל במהות באופן עקרוני, אנשים לא אוהבים לעבוד. ואנשים אוהבים לעבוד כמה שפחות ולקבל כמה שיותר תגמול, גם בלי לעבוד. וכמו שאמרו חז"ל "היום קצר והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק". כי בדרך כלל, הפועלים היו מעדיפים לעבוד כמה שפחות, בממוצע.

ולכן הציפייה המרכזית של העובדים מהמנהל שלהם, היא שהוא יהיה כמה שיותר נחמד כלפיהם ושהוא יעמיס עליהם כמה שפחות עבודה כדי שהם יתאמצו כמה שפחות ושיעבדו כמה שפחות.

אבל אם בעל עסק רוצה לבחון את איכות הניהול שלו עצמו או את איכות המנהל שתחתיו שאחראי על העובדים שתחתיו, עליו להבין שהמדד לאיכות הניהול של המנהל, היא אמורה להיות ביחס לביצועים של העסק וביחס לתוצאות העסקיות, ולא ביחס לשביעות רצון העובדים מהמנהל שלהם.

דהיינו, שמנקודת המבט של בעל העסק, הדבר היחיד החשוב הוא, זה שהעסק יצליח כמה שיותר וזאת המטרה היחידה של העסק עצמו, להצליח כמה שיותר. וזה בהחלט נכון, שכדי שעסק יצליח, לשם כך כנראה צריך גם שהעובדים יהיו מרוצים מהמנהל שלהם. כי עובדים לא מרוצים, כנראה יעבדו פחות טוב מעובדים מרוצים.

אבל זאת לא באמת כל האמת וזאת לא נקודת המבט הנכונה להסתכל על הדברים. כי מצד האמת, המנהל אמור לגרום לעסק להצליח כמה שיותר. וכדי שהעסק יצליח, צריכות להתבצע עבודות מסוימות. והעבודות האלו מתבצעות על ידי עובדים מסוימים. וכדי שהעבודה תתבצע על ידי העובדים, צריך שהעובדים ירצו לבצע את העבודה שלהם.

ומכך לכאורה נובע ש: אם העובד לא יהיה מרוצה מהמנהל שלו, אז העובד לא ירצה לבצע את העבודה, ואז העבודה לא תבוצע ואז העסק לא יצליח. אבל זאת כמובן לא כל האמת. כי עובד מבצע את העבודה שלו כשהוא רוצה לבצע את העבודה שלו. והעובד רוצה לבצע את העבודה שלו, ממגוון רחב של סיבות, מקל וגזר שכר ועונש ועוד כל מיני שיקולים שונים כאלו ואחרים.

וזה בהחלט נכון לומר, שמנהל טוב, יגרום לעבודה להתבצע. והעבודה כנראה תתבצע על ידי העובדים שירצו לבצע אותה. וזה גם נכון לומר, שאם העובדים יאהבו את המנהל, בסיכוי גבוה שהם יותר ירצו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא מדוייק במאה אחוז. כי השאלה הנשאלת היא, למה העובדים אוהבים את המנהל שלהם? מאיזו סיבה? האם זה בגלל שהוא מנהל רע עבור הארגון, דהיינו, שהוא לא מנהל אותם טוב ולכן הם אוהבים אותו?

והמהות הנכונה להסתכל על הדברים היא, לא דרך האם וכמה העובדים אוהבים את המנהל שלהם וכמה הם מרוצים ממנו, כי זה לא באמת משנה. אלא כאשר אנחנו בודקים את הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל.

כי בסוף יש סוג של איזון, בין לגרום לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי.

ועוד נוסיף ונעמיק: המנהל לא אמור להימדד לפי האם וכמה העובדים שתחתיו אוהבים אותו ומה הם חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר.

ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים שתחתיו אוהבים אותו כמה שיותר. כי יש מנהלים שמנסים למצוא חן בעיני העובדים שלהם, ממגוון רחב של סיבות. אבל מנהל טוב אמור להיות מנהל שלא אכפת לו בכלל מה העובדים...
לשכנע עובד משימות להתאהב רק בך ניהול מנהלים שאלות יחסים לקבל מוטיבציה שיטות ניהול חדשניות מנטורים למנהלים אופי קיצוני אהבה איך ללמוד לנהל עובדים איכות איכות ניהולית גרוע דירוג מנהלים האם המנהל מנהל טוב המנהל מנהל המנהל מנהל טוב הערצה יועץ יחסי מנהל עובד יחסי מנהל עובדים יחסי עובד מנהל יחסי עובדים יעוץ יעוץ למנהלים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לאהוב לגרום לעובדים לאהוב אותך להעריץ להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ללמוד ללמוד לנהל ללמוד לנהל עובדים ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל מנהל גרוע מנהל טוב מנהל טוב או מנהל רע מנהל כושל מנהל נערץ מנהל רע מנהל רעיל מנהל שהעובדים אוהבים אותו מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו מנהלים מנטור מנטור למנהלים מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים מעריצות מעריצים ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול רעיל נערץ עובד עובדים ציון מנהלים רצון שביעות רצון שביעות רצון העובדים מהמנהל
רשימת רגשות ותחושות - רשימה של רגשות ותחושות - רשימה של רגשות - רשימה של תחושות - רשימת תחושות ורגשות - רשימה של תחושות ורגשות
... של משמעות הרגשה של נוחות הרגשה של ניכור הרגשה של ניקוי ראש הרגשה של ניתוק הרגשה של ניתוק ובדידות הרגשה של ניתוק מהמציאות הרגשה של נפרדות הרגשה של סבל הרגשה של סיפוק הרגשה של ספק הרגשה של סקרנות הרגשה של עבודה הרגשה של עבר הרגשה של עייפות ...
טיולים - מהי מהותם של טיולים? מה טוב בטיולים? ומה טוב יותר מטיולים?
... לחופש מהעבודה שלו, רק על ידי זה שהוא לא יעבוד, האדם עדיין ירגיש את התחושה של העבודה. והאדם נודד למקום רחוק, כדי להרגיש תחושה של ניקוי ראש, שחרור ורוגע מענייני העבודה. וכמובן שזה טוב, ואפילו הכרחי שהאדם יעשה לעצמו מידי פעם פסק זמן, להירגע ...
מימוש עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, לממש את הפוטנציאל, מנגנון הרצון, איך נוצר רצון? איך עובד הרצון? בפועל ובכוח, לפני הפוטנציאל של המציאות, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
מימוש עצמי, מימוש הפוטנציאל העצמי, לממש את הפוטנציאל, מנגנון הרצון, איך נוצר רצון? איך עובד הרצון? בפועל ובכוח, לפני הפוטנציאל של המציאות, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
... חווה בפועל לבין הדברים שהוא חושב שקיימים רק בפוטנציאל. האדם כל הזמן מדמיין מצבים שונים, וכך הוא כל הזמן חווה חיסרון. למשל, כאשר האדם עובד, חסר לו חופש, וכאשר הוא בחופש, חסרה לו תחושת העבודה. מצב זה של ניגודים יוצר תחושה מתמדת של חיסרון והיעדר שלמות. אם האדם היה חווה בבת אחת את כל הפוטנציאלים האפשריים ...
מעורבות רגשית מול לקוח - הזדהות עם הלקוח / הזדהות עם מקום העבודה, מרגיש לא בנוח לבקש כסף מלקוח, לא אוהב לעבוד במכירות, לאהוב את הלקוחות שלך
... יותר עבודה מאשר אינטראקציה של חברות אהבה. רמת הקונפליקט הרגשי מול הלקוח עשויה לעלות. איש המכירות עשוי לשנוא את עצמו, להרגיש שהוא לא בסדר, לא לאהוב את מה שהוא עושה, להרגיש שהוא דופק את הלקוח. ובעיקר, להרגיש יותר תחושת עבודה מאשר הנאה בתהליך המכירה. (שיחות נכנסות = אתה חבר של הלקוח, הוא רוצה ממך משהו שיחות יוצאות = אתה יותר רוצה מהלקוח משהו, מאשר הוא רוצה ממך). יתרונות במצב 2 - של הזדהות רגשית ...
איך להפסיק לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? להפוך את העבודה לתחביב, להפוך את התחביב לעבודה, איך לאהוב כל דבר? למה לא לאהוב שום דבר? איך לעשות כסף בלי לעבוד? הכנסה פאסיבית
איך להפסיק לעבוד? איך לאהוב את העבודה שלך? איך לעבוד במה שאתה אוהב? איך לעשות כסף ממה שאתה אוהב? להפוך את העבודה לתחביב, להפוך את התחביב לעבודה, איך לאהוב כל דבר? למה לא לאהוב שום דבר? איך לעשות כסף בלי לעבוד? הכנסה פאסיבית
... הוא מציע מספר פרספקטיבות שיכולות לשנות את הדרך שבה אנו רואים את העבודה ואת הכסף. מהי הדרך להפסיק לעבוד ולמשוך כסף? אליעד מסביר שלבצע עבודה מסוימת ולהרוויח עליה כסף אין בהכרח להיות קשור לרגשות של עבודה. אם אדם מוצא משהו שהוא אוהב לעשות, לדוגמה לנגן בגיטרה, והוא יכול לקבל כסף על כך, אז למעשה הוא לא עובד במובן הרגיל. הוא פשוט עושה את מה שהוא אוהב ומרוויח מזה כסף. ... לדוגמה, אדם שאוהב לנגן בגיטרה ואפילו היה מוכן לשלם כסף כדי לנגן, אם הוא מוצא דרך להרוויח כסף מנגינה, הרי שלמעשה הוא לא מרגיש שהוא עובד. הוא פשוט עושה את מה שהוא אוהב, וזאת בלי לחוות תחושת עבודה כפויה. שיטה הפוכה: ללמוד לאהוב את מה שמכניס כסף במקום לחפש תחביב רווחי, ניתן להפוך את הגישה: לזהות תחום שמכניס כסף וללמוד לאהוב אותו. לדוגמה, אם אדם מגלה כי עבודת ...
מדיטציה, התבודדות, מדיטציית ויפאסנה, רבי נחמן מברסלב, מודעות עצמית, רוחניות, תודעה, מיסטיקה, איך להתבודד? להעלים את עצמך, לעשות בלי לעשות, עשייה באי עשייה, הארה רוחנית
... זה אומר, לשבת עם עצמך, לדמיין חוויות שאתה לא חווה אותן, ולנסות לראות איך אתה חווה אותן. לדוגמה, להתאמץ ולנוח, אתה לוקח את החוויה של העבודה ומנסה לראות מה יש בסופה, מתאמץ בעבודה עד הסוף ואז באה תחושת רגיעה. או למשל נותנים לך מכה ואתה לא ...
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
או הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו
... הכל או כלום, להמר על הכל, ללכת עד הסוף, ההתמודדות האחרונה, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו למה ... כי להגיע למסקנה זה עדיין להישאר בצד אחד. צריך להיות במקום לא מוגדר, שבו האדם לא נמצא בהיפוך או בהוספה, אלא מחוץ להבדלות בין דבר להיפוכו. למה להציב את הרף הכי גבוה של שביעות רצון מלאה? אליעד מציע להגדיר כמטרה עליונה ... נובעות מאותה מגבלה יסודית זו. לסיכום, אליעד מציע לאדם להציב לעצמו את האתגר של להיות דבר והיפוכו באופן מוחלט, לחשוב את שני ההפכים ביחד ולחוות אותם בו זמנית, וכך להגיע לשביעות רצון מלאה בכל רגע נתון מהמציאות. איך לחשוב על ...
לשמה ושלא לשמה, עשייה למען עשייה, לעשות כדי לעשות, מתוך שלא לשמה בא לשמה, שלמות תמידית, שביעות רצון תמידית, שלמות בכל דבר, עשייה יש מאין
לשמה ושלא לשמה, עשייה למען עשייה, לעשות כדי לעשות, מתוך שלא לשמה בא לשמה, שלמות תמידית, שביעות רצון תמידית, שלמות בכל דבר, עשייה יש מאין
... ושלא לשמה, עשייה למען עשייה, לעשות כדי לעשות, מתוך שלא לשמה בא לשמה, שלמות תמידית, שביעות רצון תמידית, שלמות בכל דבר, עשייה יש מאין איך להגיע למצב של עשייה למען העשייה עצמה? אליעד מסביר את ... הוא בעצם לא נהנה מהפעולה עצמה בצורה מלאה, כי ההנאה שלו תלויה בתוצאה הסופית. לעומת זאת, כאשר אדם עושה פעולה למען הפעולה עצמה, הוא חווה שלמות מלאה ושביעות רצון מוחלטת בכל רגע ורגע של העשייה. מהי הדוגמה של האכילה למען האכילה? אליעד משתמש בדוגמה פשוטה של אדם ... בלי תלות במה שיקרה אחר כך, הוא חווה את הרגע הזה בשלמות מלאה. איך תיראה המציאות אם אדם יחווה שלמות בכל פעולה? אליעד מתאר מצב אידיאלי שבו אדם חווה שביעות רצון ושלמות מלאה בכל פעולה ופעולה שהוא עושה. לדוגמה, אם אדם צריך ללכת להרים את הטלפון, הוא יכול ... ואת שביעות הרצון המוחלטת. איך להגיע לעשייה לשמה? מהי שלמות תמידית? איך ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה? מה המשמעות של עשייה שלא לשמה? איך לחוות שביעות רצון תמידית? מה זה אומר יקומים מקבילים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגשה של עבודה, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגשה של עבודה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי בטלפון, אימון אישי לילדים נוער והורים בנושאי הרגשה של עבודה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 08:19:45 - wesi1