אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד.

אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני לומר שמנהל טוב אמור לגרום לעובדים שתחתיו לאהוב לעבוד איתו, להעריך אותו, לכבד אותו וכולי. כי אם העובדים לא אוהבים את המנהל שלהם, הרי שזה יכול להעיד על כך שהמנהל שלהם לא מנהל אותם בצורה נכונה.

ובכל ארגון, אם נשאל את העובדים אם המנהל שלהם הוא מנהל טוב או רע, בעיניהם, הם ידרגו אותו בין השאר, גם לפי כמה שכיף וטוב להם לעבוד איתו ולעבוד מולו. ומאוד חשוב איך שהעובדים מתייחסים למנהל שלהם וכמה הם מעריכים אותו וכולי.

אז זהו, שלא כך הם הדברים. ואני אסביר. כאשר אנחנו שואלים ובודקים האם מנהל הוא מנהל טוב או מנהל רע, מנהל כושל או מנהל מוצלח, עלינו לשאול, מה ההגדרה שלנו למנהל טוב ואת מי אנחנו שואלים האם המנהל הוא מנהל רע או מנהל טוב? ובעיני מי אנחנו בודקים אם המנהל הוא מנהל מוצלח או מנהל כושל.

כי מי שיש שכל בקודקודו יבין, שכמעט תמיד עשוי להיות פער גדול ביותר בין איך העובדים בארגון תופשים את המנהל שלהם, לבין איך המנהל של המנהל, תופש את המנהל שתחתיו. ואני אסביר.

כאשר אנחנו נשאל עובדים בארגון שעובדים מתחת למנהל מסוים, מה דעתם על המנהל שלהם וכולי? הם יענו מנקודת המבט שלהם, ביחס לציפיות שלהם מהמנהל שלהם. ומה בדרך כלל יהיו הציפיות של העובדים מהמנהל שלהם? בדרך כלל הצפייה המרכזית תהיה, שהוא ינהל אותם כמה שפחות כדי שהם יעבדו כמה שפחות. וברור שיש כאן אולי הכללה ואולי הגזמה.

אבל במהות באופן עקרוני, אנשים לא אוהבים לעבוד. ואנשים אוהבים לעבוד כמה שפחות ולקבל כמה שיותר תגמול, גם בלי לעבוד. וכמו שאמרו חז"ל "היום קצר והמלאכה מרובה, והפועלים עצלים, והשכר הרבה, ובעל הבית דוחק". כי בדרך כלל, הפועלים היו מעדיפים לעבוד כמה שפחות, בממוצע.

ולכן הציפייה המרכזית של העובדים מהמנהל שלהם, היא שהוא יהיה כמה שיותר נחמד כלפיהם ושהוא יעמיס עליהם כמה שפחות עבודה כדי שהם יתאמצו כמה שפחות ושיעבדו כמה שפחות.

אבל אם בעל עסק רוצה לבחון את איכות הניהול שלו עצמו או את איכות המנהל שתחתיו שאחראי על העובדים שתחתיו, עליו להבין שהמדד לאיכות הניהול של המנהל, היא אמורה להיות ביחס לביצועים של העסק וביחס לתוצאות העסקיות, ולא ביחס לשביעות רצון העובדים מהמנהל שלהם.

דהיינו, שמנקודת המבט של בעל העסק, הדבר היחיד החשוב הוא, זה שהעסק יצליח כמה שיותר וזאת המטרה היחידה של העסק עצמו, להצליח כמה שיותר. וזה בהחלט נכון, שכדי שעסק יצליח, לשם כך כנראה צריך גם שהעובדים יהיו מרוצים מהמנהל שלהם. כי עובדים לא מרוצים, כנראה יעבדו פחות טוב מעובדים מרוצים.

אבל זאת לא באמת כל האמת וזאת לא נקודת המבט הנכונה להסתכל על הדברים. כי מצד האמת, המנהל אמור לגרום לעסק להצליח כמה שיותר. וכדי שהעסק יצליח, צריכות להתבצע עבודות מסוימות. והעבודות האלו מתבצעות על ידי עובדים מסוימים. וכדי שהעבודה תתבצע על ידי העובדים, צריך שהעובדים ירצו לבצע את העבודה שלהם.

ומכך לכאורה נובע ש: אם העובד לא יהיה מרוצה מהמנהל שלו, אז העובד לא ירצה לבצע את העבודה, ואז העבודה לא תבוצע ואז העסק לא יצליח. אבל זאת כמובן לא כל האמת. כי עובד מבצע את העבודה שלו כשהוא רוצה לבצע את העבודה שלו. והעובד רוצה לבצע את העבודה שלו, ממגוון רחב של סיבות, מקל וגזר שכר ועונש ועוד כל מיני שיקולים שונים כאלו ואחרים.

וזה בהחלט נכון לומר, שמנהל טוב, יגרום לעבודה להתבצע. והעבודה כנראה תתבצע על ידי העובדים שירצו לבצע אותה. וזה גם נכון לומר, שאם העובדים יאהבו את המנהל, בסיכוי גבוה שהם יותר ירצו לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. אבל זה לא מדוייק במאה אחוז. כי השאלה הנשאלת היא, למה העובדים אוהבים את המנהל שלהם? מאיזו סיבה? האם זה בגלל שהוא מנהל רע עבור הארגון, דהיינו, שהוא לא מנהל אותם טוב ולכן הם אוהבים אותו?

והמהות הנכונה להסתכל על הדברים היא, לא דרך האם וכמה העובדים אוהבים את המנהל שלהם וכמה הם מרוצים ממנו, כי זה לא באמת משנה. אלא כאשר אנחנו בודקים את הביצועים של המנהל, ביחס לטובת הארגון ולטובת העסק, אז עלינו לשאול את עצמנו, האם לדעתנו יש דרך טובה יותר לנהל את העובדים, כדי שבסך הכל הם יעבדו יותר טוב. ועל בסיס זה, צריך למדוד את המנהל.

כי בסוף יש סוג של איזון, בין לגרום לעובדים לאהוב את המנהל על ידי זה שהוא נותן להם כמה שפחות תחושת עבודה וכולי, לבין כמה שהמנהל צריך לנהל את העובדים שלו, במובן הקשוח של לתת להם משימות, הגדרת יעדים לביצוע, לוחות זמנים וכולי.

ועוד נוסיף ונעמיק: המנהל לא אמור להימדד לפי האם וכמה העובדים שתחתיו אוהבים אותו ומה הם חושבים עליו, אלא המנהל כן אמור להימדד לפי האם יש אלטרנטיבה יותר טובה, ביחס לנסיבות, איך הוא כמנהל יכול לנהל את העובדים בצורה שונה, כדי שהעובדים יספקו תוצאות טובות יותר.

ויכול להיות המנהל הוא מנהל כושל ומנהל גרוע, דווקא בכך שהעובדים שתחתיו אוהבים אותו כמה שיותר. כי יש מנהלים שמנסים למצוא חן בעיני העובדים שלהם, ממגוון רחב של סיבות. אבל מנהל טוב אמור להיות מנהל שלא אכפת לו בכלל מה העובדים...
מנהל שהעובדים אוהבים אותו מוחלטות רגשות ציון מנהלים איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים מנהל גרוע אוהב התאמצות שיפור תפוקה תוצאות טובות לגרום לעובד אהבה אוהב אוהבים איכות איכות ניהולית גרוע דירוג מנהלים המנהל המנהל מנהל המנהל מנהל טוב הערצה יועץ יחסי מנהל עובד יחסי מנהל עובדים יחסי עובד מנהל יחסי עובדים יעוץ יעוץ למנהלים לאהוב לאהוב אותי לאהוב אותך לאהוב רק אותי לאהוב רק אותך לגרום לגרום לעובד לגרום לעובדים לגרום לעובדים לאהוב לגרום לעובדים לאהוב אותך להעריץ להתאהב בי להתאהב בך להתאהב רק בי להתאהב רק בך ללמוד ללמוד לנהל ללמוד לנהל עובדים למידה למנהלים לנהל לנהל מנהלים לנהל עובד לנהל עובדים לרצות אותי לרצות אותך לרצות רק אותי לרצות רק אותך לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה לעובדים מנהל מנהל גרוע מנהל טוב מנהל טוב או מנהל רע מנהל כושל מנהל נערץ מנהל רע מנהל רעיל מנהל שהעובדים אוהבים אותו מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו מנהלים מנטור מנטור למנהלים מנטורים מנטורינג מנטורינג למנהלים מעריצות מעריצים ניהול ניהול מנהלים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול רעיל נערץ עובד עובדים ציון מנהלים רצון שביעות רצון שביעות רצון העובדים מהמנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק? אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה מורכבים או ביחסים עם מנהלים, היא תחושה של חולשה או השפלה. אליעד כהן מסביר לעומק כיצד אפשר להפוך את התחושה השלילית של ... לא אמין, מתנהג בצורה לא נעימה וגורם לו להרגיש רע. אליעד מעלה נקודה חשובה: מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא מרגיש שהבוס לא ... כמו היחס שלנו אל המציאות בכלל. כאשר אדם חדש מגיע לחיינו ואנו מרגישים כלפיו התנגדות, אפשר לראות זאת בדיוק כמו מציאות חדשה שאנחנו לא אוהבים. אם אתה יכול לראות את האדם החדש כמציאות חדשה ולנסות למצוא את היתרונות שבכך, תוכל לקבל את מה שלא ניתן לשנות, לשנות את מה שניתן, ובכך להפוך את ההתמודדות לחוויה חיובית ומעצימה. מהי הדרך הפרקטית להתמודד עם בעיות מול המנהל בעבודה? הדרך הפרקטית שאליעד כהן מציע להתמודדות עם בעיות בעבודה או בעיות מול המנהל היא קודם כל להסתכל פנימה ולהבין לעומק מה בדיוק מפריע לך באותו אדם. לאחר מכן, יש לבדוק אם ניתן לשנות ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך ... הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או ... אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס ... התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע ... מסוימת שנובעת מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם ... מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה ... לא הייתה כוונה לפגוע או להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ... לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את ...
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל? האם הגיוני להחליף מנהיג בזמן משבר? קיימת טענה נפוצה שאומרת כי לא נכון להחליף ראש ממשלה או מנהיג בזמן משבר, משום שלמנהל הקיים יש את הניסיון, ההיכרות עם המצב ואת כלל המידע הדרוש להתמודדות. הטענה מתבססת על כך שככל שיש למנהיג יותר ... את המידע, הנתונים, המגבלות והמדיניות הקיימת, ולכן לכאורה, עדיף לתת לו לנהל את המשבר במקום להכניס מישהו חדש שיצטרך ללמוד את המצב מחדש. אך הטענה הזו מתעלמת מנקודה חשובה: היא מניחה שהמנהל הקיים מתפקד בצורה הטובה ביותר, ושהמשבר נוצר מנסיבות שאינן באשמתו. אבל מה קורה כאשר המנהיג עצמו אחראי או שותף ... למסכות, מכונות הנשמה, בדיקות וכל האמצעים הדרושים להתמודדות - לא ראוי לנהל את המשבר שאותו יצר. אליעד מביא דוגמאות ברורות כדי להמחיש את ההיגיון שבדבר. למשל, אם אדם נוסע ברכב ומגלה שהנהג ... ברורה: יש לעצור מיד ולהחליף את הנהג השיכור כדי למנוע אסון. כך גם אם מנהל עסק גורם לכישלון, גונב או מרמה ומכניס את העסק למשבר - ברור שצריך להחליף אותו באופן מיידי ולא להמתין לסיום המשבר. ההיגיון אומר שאם המנהל הוא הבעיה עצמה, בלתי אפשרי לצפות שהוא יהיה גם הפתרון. כמה קשה לרכוש את המידע של המנהל הקיים? אליעד מסביר שגם הטיעון שהמנהיג הקיים יודע יותר מאחרים, אינו בהכרח נכון. את כל מה שראש ממשלה יודע על ... גבוהה כלל מבחינת איבוד הידע והניסיון. אילו שיקולים נוספים יש בבחירת מנהל בזמן משבר? מעבר לידע, כדי להתמודד עם משבר צריך מנהיג בעל תכונות אישיות מתאימות: נחישות, רצינות, חוסר אינטרסים ... חובה לעשות חשבון נפש ולהחליף את דפוס החשיבה שהוביל למשבר. האם החלפת מנהל תמיד עדיפה? אליעד מסכם כי יש כמה מקרים בהם כדאי להחליף מנהיג בזמן משבר: אם המשבר נוצר באשמת המנהיג, חובה ... מוצדק? לבסוף, אליעד מתייחס לטענת ההפחדה: אם תחליפו אותי, המצב יהיה גרוע יותר. הוא מסביר שזה בדיוק מה שהחשיבה הקיימת אומרת לאדם כשהוא רוצה להשתנות: אם תחליף אותי, יהיה לך גרוע יותר. החשיבה הזו היא מניפולציה שמטרתה לשמר את המצב הקיים, גם אם הוא רע. הוא מעודד את הקוראים לא לפחד משינוי, ... המצב הקיים, ויש להחליף במהירות את צורת החשיבה שמזיקה לנו. לסיכום, כשמנהל נכשל ומוביל למשבר, לא רק שכדאי להחליף אותו - אלא חובה לעשות זאת. זה נכון גם ברמת המדינה וגם ברמה האישית של כל אדם. מי מתאים להיות ראש ממשלה? מתי להחליף את המנהל? האם לפטר את העובד? שינוי צורת החשיבה בזמן משבר איך להתמודד עם משברים בחיים? ביבי נתניהו ומשבר הקורונה האם לגייס מנהל חדש לארגון? האם נכון להחליף מנהיג בזמן משבר? יש טענה נפוצה האומרת כי לא הגיוני להחליף ראש ממשלה או מנהיג ... בפתרון הבעיה, לעומת מנהיג חדש שיצטרך ללמוד את המצב מחדש. המחשבה היא שמנהל חדש עלול לעשות טעויות בגלל חוסר ניסיון עם הסיטואציה הספציפית. מדוע בכל זאת כדאי להחליף מנהיג בזמן משבר? הבעיה ... ומנהיג מסוים לא נקט בצעדים הדרושים כדי להיערך אליו, זה מעיד על ניהול כושל. האם במקרה כזה ראוי להמשיך ולתת לו להוביל את המאבק במגפה? דוגמאות להשוואה: האם תמיד מחכים לסיום המשבר? ... תיתן לו להמשיך עד סוף הנסיעה, או תעצור אותו מיד כדי להימנע מתאונה? אם מנהל בארגון גורם לקריסתו בשל חוסר ניהול נכון, האם ההיגיון אומר להשאיר אותו כדי לפתור את המשבר שהוא עצמו יצר, או להחליפו באדם אחר שיוכל להוציא את ... ומביא את העסק לפשיטת רגל, האם תשאיר אותו להוביל את השיקום או תביא מנהל ישר ומנוסה? החלפת חשיבה - לא רק בהנהגה מעבר להשלכות הפוליטיות, אפשר להשליך את אותו רעיון גם על חיי היום - יום ... או שינוי במצבי קיצון? מי מתאים להיות ראש ממשלה? גיוס עובדים, גיוס מנהלים, יעוץ ארגוני, מתי להחליף את המנהל? מתי להחליף את העובד? האם לפטר את העובד? האם לגייס מנהל חדש? איך לבחור
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
... בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה? מה הקשר בין הקורונה לניהול וקבלת החלטות? אליעד כהן מציג את משבר הקורונה כדוגמה לאופן שבו בעיות צריכות להיפתר מהשורש, תוך התמקדות ... יש לפרמט את המכשיר או אפילו להחליפו בחדש. מתי לפטר עובדים ומתי לפטר את המנהל? אליעד מסביר שכאשר עסק מתמודד עם בעיה, צריך לבדוק האם הבעיה נמצאת אצל העובדים או אצל המנהל. אם עובד לא מתפקד היטב, ניתן להזהיר אותו, ואם זה לא עוזר, לפטרו. אם כמה עובדים אינם מתפקדים, גם אותם ... בעסק מידרדר עוד יותר ומתברר שכל העובדים אינם עובדים כמו שצריך, המשמעות היא שהמנהל הוא הבעיה, ולכן צריך לפטר את המנהל עצמו. זוהי האחריות הניהולית הבסיסית, לפי אליעד כהן, והיא עיקרון הנובע מהמשפט הדג מסריח מהראש. האם תמיד החלפת מנהל תפתור את הבעיה? אליעד מסביר שלפעמים הבעיה עמוקה יותר. אם אחרי שמחליפים את המנהל הבעיות ממשיכות, ואחרי שגם החלפת עובדים ומנהלים לא עזרה, המסקנה ההכרחית היא שהבעיה היא באדם עצמו, ביכולתו לנהל או לקבל החלטות נכונות. ייתכן שהוא לא מתאים לתפקיד או לניהול העסק כלל, ואז עליו להכיר בכך ולבחור בדרך אחרת, למשל להיות שכיר או אפילו לצאת לפנסיה. אליעד משתמש בדוגמה ... נקודתי. כאשר הבעיות חוזרות ונשנות, חייבים לפנות לראש של המערכת - בין אם זה מנהל , ראש ממשלה, או אפילו החשיבה של האדם עצמו - ולערוך שינוי מהותי. ככל שהמצב חמור יותר, כך השינוי שצריך ... עד לשינוי מוחלט בתפיסה וברצון. איך לפתור בעיות בשורשן? האם לפטר את העובד או המנהל? הדג מסריח מהראש ממשלה ניהול וקבלת החלטות בארגון מה מקור כל הבעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיית הקורונה? מתי להחליף ומתי לתקן? האם לפטר את העובד או את המנהל? האם לתקן או לקנות חדש? האם לקנות חדש או לתקן? האם להחליף או לתקן? אחריות ניהולית בארגון, אחריות המנהל בארגון, למה רק לא ביבי? לנה להחליף את ראש הממשלה ...
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה
ניהול, איך להיות מנהל? איך להתקדם לתפקיד ניהולי? איך להיות מנהל בכיר? איך להתקבל למשרה ניהולית? איך להתקדם במקום העבודה? איך להפוך להיות מנהל? איך להתקבל לתפקיד ניהולי? איך לנהל בלי ניסיון? איך לפטר את המנהל? פיתוח קריירה איך להתקדם לתפקיד ניהולי גם בלי קידום פורמאלי? הרבה אנשים רוצים להתקדם לתפקיד ניהולי במקום העבודה שלהם, אך נתקלים בבעיה נפוצה - אין להם ... להתקבל רשמית לתפקיד מנהל. לעיתים אין תקן פנוי, המעסיק לא סומך עליהם מספיק, חסר ... אותם כמועמדים ראויים לניהול. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? אליעד כהן מסביר שניהול זה לא רק תואר רשמי, אלא משהו שמורכב מהרבה מאוד היבטים ... אפשרות ממשית להתחיל לנהל כבר עכשיו. איך להפוך למנהל בלי להיות מנהל רשמי? הדרך הפרקטית לעשות זאת היא לא סתם לבקש מהמנהל שלכם עוד עבודה. אם פשוט תבקשו עבודה נוספת, הוא ייתן לכם ... אבל הן לא יהיו משימות ניהוליות. לכן חשוב לפנות למנהל שלכם בצורה נכונה. אליעד כהן מציע גישה מדויקת מאוד: פנו למנהל הישיר שלכם ובקשו ממנו לקבל משימות שלו. לדוגמה, אפשר להגיד: שלום אדון מנהל, אשמח לעזור לך במשימות ניהוליות שיש לך, או האם יש לך משימות שלך, כמנהל, שאני יכול לבצע או לעזור לך בהן? מה הרעיון כאן? כשאתם ... משימות אישיות של המנהל עצמו, לא משימות כלליות של עוד עבודה אלא משימות ספציפיות השייכות לתפקיד שלו כמנהל, אתם מתחילים להיכנס בפועל לתפקיד ניהולי. ההבדל בין לעבוד קשה יותר לבין לעשות משימות ניהוליות אליעד כהן מדגיש את ההבדל בין סתם לעבוד יותר קשה לבין לקבל על עצמך אחריות ניהולית אמיתית. כאשר אתה מבקש מהמנהל שלך עוד עבודה, הוא עלול פשוט להפיל עליך עוד מטלות ...
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
אחריות ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני
... ניהולית, אחריות המנהל, מי אשם המנהל או העובד? האם לפטר את המנהל? האם לפטר את העובד? למה העובד לא עובד? בעיות של מנהלים עם עובדים, בעיות עם העובדים, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? יעוץ למנהלים, תלונות על עובדים, יעוץ ארגוני מי אחראי כשיש עובד שלא עובד טוב, המנהל או העובד? אחד המצבים הנפוצים בעולם העבודה הוא כאשר מנהל מתלונן על העובדים שלו. לדוגמה, המנהל מתלונן שהעובדים שלו לא יעילים, לא מבצעים משימות, או פשוט לא מתפקדים כראוי. לפי אליעד כהן, כאשר מנהל מתלונן על העובדים, הוא בעצם מתלונן על עצמו ועל יכולות הניהול שלו. אמנם קיימים עובדים שהם באמת דפוקים, כאלה שלא אוהבים לעבוד ושונאים את התפקיד שלהם, עובדים עצלנים או בלתי כשירים, אך חשוב להבין שההתנהגות של העובדים היא במידה רבה תוצר של האופן שבו המנהל מנהל אותם. האם המנהל אשם בהתנהגות העובדים שלו? אליעד מסביר שאם אתה כמנהל מתמודד עם עובד שלא עובד טוב, יכול להיות מאוד שאתה אכן מנהל מעולה שעושה את תפקידו מצוין, ושאין מישהו בעולם שהיה מצליח לנהל את העובדים שלך טוב יותר ממך, ולכן הבעיה היא נטו בעובד. אך מצד שני, קיימת אפשרות אחרת, לפיה העובד לא עובד טוב דווקא בגלל משהו בדרך שבה אתה מתנהל מולו. אולי צורת הניהול שלך גורמת לעובד לא לרצות לבצע את העבודה. יכול להיות שמשהו בתקשורת שלך איתו, בציפיות שלך, או באופן בו אתה מגדיר לו את המשימות, הוא הגורם לבעיות. מה קורה כשכל העובדים לא מתפקדים כמו ... חשובה נוספת: אם יש מנהל שמתלונן שרק עובד אחד לא טוב, יש סבירות שהבעיה היא ספציפית בעובד הזה. אולי צריך לפטר את העובד ולהביא מישהו אחר במקומו. אך אם אותו מנהל מתלונן שכל העובדים שלו לא עובדים טוב, כל העובדים לא יעילים, כולם לא מתפקדים, אז ככל שמספר העובדים שהמנהל מתלונן עליהם גדול יותר, כך הסבירות שהבעיה היא במנהל עצמו עולה. לדוגמה, אם יש לך צוות של עשרה עובדים ואחד או שניים לא מתפקדים כמו שצריך, אולי הבעיה באמת נמצאת באותם עובדים. אך אם כל העשרה לא מתפקדים טוב, המסקנה הברורה ... בעובדים אלא בשיטות הניהול שלך כמנהל. במצב כזה יש צורך לבדוק לעומק מה אתה כ
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע אותן בצורה מספקת או בכלל. איך נכון לחלק משימות בין עובדים בארגון? חלוקת המשימות בארגון צריכה להיעשות ... הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי הנוסחה לחישוב חלוקת המשימות בארגון? ישנה נוסחה פשוטה וברורה לחלוקת משימות בארגון: קודם כל, לזהות את כל ... אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון גבוהה בהרבה אם הוא יבצע אותן בעצמו. חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים ... ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן ...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים מהו תפקידו של המנהל בארגון? תפקידו של המנהל בארגון הוא לנהל את העובדים ולוודא שהם מבצעים את עבודתם בצורה היעילה ביותר. המנהל לא אמור לבצע את העבודה בעצמו, אלא להנחות ולנהל את העובד. הבעיה מתחילה כאשר לעיתים ניהול העובד מצריך זמן ומאמץ רבים יותר מאשר לבצע את המשימה בעצמו. האם המנהל אמור לעשות את העבודה של העובד? העקרון המרכזי הוא שהמנהל לא צריך לעשות את העבודה של העובד, אלא לנהל את העובד ולוודא שהוא מבצע את המשימות שלו. המנהל שונה מהעובד בכך שהוא אחראי על תיאום משימות, הנחות והכוונה. אם המנהל מבצע את העבודה בעצמו, הוא לא יכול לנהל את העובדים ביעילות. המנהל נדרש להשקיע את זמנו בניהול, ולא בביצוע המשימות של העובדים. כיצד על המנהל לפעול כאשר עליו להסביר לעובד כיצד לבצע את העבודה? לעיתים, תפקיד המנהל כולל הדרכה והסברים לעובד כיצד לבצע את המשימות. זהו חלק מהניהול, שכן העובד לא תמיד יודע כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. אך לעיתים המנהל מוצא את עצמו מסביר את אותם הדברים מספר פעמים, מה שגוזל ממנו זמן. השאלה היא האם הזמן שהמנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך. האם על המנהל להדריך את העובד אם זה לוקח יותר זמן מאשר לבצע את העבודה בעצמו? כאשר המנהל משקיע זמן בהסברת עבודה לעובד, עליו לשקול האם זהו צעד לטווח הארוך. לפעמים, ...
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
... ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע מלהאשים את עובדיו, לא בפני עצמו ולא בפני המנהל שמעליו. להאשים את העובדים ישירות בפניהם עשוי להיות לגיטימי לפעמים, אך בשום פנים ואופן אסור למנהל להאשים אותם מול עצמו או מול ההנהלה הגבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהעובדים הם למעשה הכלים של המנהל. אליעד נותן דוגמה מוחשית של מקדחה כדי להמחיש את הנקודה הזו: אם מישהו רוכש מקדחה והיא לא פועלת, הרי שאין היגיון להאשים את המקדחה עצמה. אפשר להאשים רק את מי ... אותה, את מי שלא יודע להשתמש בה נכון, או את מי שצריך להחליף אותה. אותו הדבר נכון גם לגבי עובדים - הם הכלים של המנהל . אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח לנהל אותם ביעילות. למה האשמת עובדים היא בעצם הסרת אחריות ניהולית? כאשר מנהל מאשים את עובדיו, הוא למעשה מסיר מעל עצמו את האחריות לכישלון או לתוצאות לא רצויות. לדוגמה, אם הפרויקט נכשל והמנהל מסביר למנהל שמעליו שהסיבה לכך היא חוסר היעילות של העובדים, הוא למעשה אומר בצורה ברורה שהוא עצמו נכשל בתפקידו. בדיוק כפי שהעובד לא יכול להאשים את הכלי שאיתו הוא עובד, כמו מברג שהתקלקל, מכיוון שהעובד אחראי להביא או לתקן את המברג, כך המנהל לא יכול להאשים את עובדיו - הם הכלים שלו, והאחריות להפעילם כראוי היא אך ורק שלו. לכן, חשוב להבין שכל פעם שמנהל מאשים את העובדים, הוא בעצם אומר זה לא אני, אלא הם, ובכך למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים לא מסתדרים, הוא זה שצריך לבדוק איפה הטעות שלו, מה לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה חד - משמעית מי אשם כאשר פרויקט לא מצליח: האם זה ה
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
לתת משוב על העובדים שלך, להמליץ לבוס על העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך
... העובד שלך, להמליץ על העובדים שלך, להתלונן על העובדים שלך, לתת חוות דעת על העובדים שלך, לקחת אחריות על העובדים שלך, אחריות המנהל על ביצועי העובדים, להאשים את העובדים שלך, לפרגן לעובדים שלך איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לפעמים, כמנהל, תתקל במצב שבו עליך להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה עם היבטים חשובים שיכולים להשפיע על ההתייחסות של הבוס גם אליך כמנהל וגם אל העובדים שלך. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים, חשוב להבין שהדברים שאתה אומר עשויים להכתיב את הדרך בה הבוס יתייחס אליהם, וגם אליך. ... על עובד? כשאתה ממליץ בחיוב על עובד, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס את העובד ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך מעידה שאתה מאשר שהעובד מתאים לתפקיד ושהוא עובד ראוי. דמיין את זה כמו כלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם אתה אומר ... העובד. הסכנות בהמלצה חיובית מדי כמובן שצריך להיות מודע לכך, שאם אתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה גם מצהיר שאתה מנהל אותם בצורה מוצלחת ושמפרי העבודה שלהם מצדיקים את עצמם. אם לאחר מכן ייווצרו בעיות בביצועים, יהיה קשה להאשים את העובדים כיוון שכבר אמרת ... אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, תוכל למצוא את עצמך במצב שבו אתה מאשים את העובדים, אך אז ייתכן שהבוס יחשוב שהבעיה היא בך כמנהל . הרי אם העובדים לא טובים, השאלה המתבקשת היא למה אתה לא מצליח לשפר את ביצועיהם? אולי הבעיה היא לא בעובדים עצמם, אלא בדרך בה אתה מנהל אותם? במקרים כאלה, הבוס עלול להסיק שהבעיה היא דווקא בכישוריך כמנהל. איזון נכון בהמלצה לסיכום, כדי להימנע מההשלכות השליליות של המלצות קיצוניות, חשוב למצוא איזון בין שיבוח העובדים לבין הצגת תחומים שדורשים שיפור. חוות דעת נכונה היא כזו שתשדר שליטה בניהול תוך הצגת אחריות על ביצועי העובדים. כלומר, כאשר אתה מדגיש את היתרונות של העובדים שלך, חשוב לא להתעלם מהתחומים שצריך לשפר. לכן, לפני ... ומאוזנת יכולה לשפר את מעמדך ולהבטיח את ההערכה המקצועית שאתה שואף לה. חוות דעת על עובדים משוב לעובדים המלצה על עובדים ניהול עובדים איך לתת חוות דעת אחריות המנהל על ביצועי העובדים איך להמליץ על העובדים שלך בפני הבוס? לעיתים, כמנהל, אתה נדרש להמליץ לבוס שלך על העובדים שתחת ניהולך. מדובר בסיטואציה שיש לה היבטים שונים והשלכות משמעותיות. כשאתה נותן חוות דעת על העובדים שלך, חשוב להבין שהדברים שאומרים עשויים להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס הן אל העובדים והן אליך כמנהל. לקיחת אחריות על העובדים כאשר אתה ממליץ בחיוב על עובד מסוים, אתה למעשה מקבל עליו אחריות במידה רבה יותר. אם הבוס שלך הוא זה שגייס אותו ואתה זה שמנהל אותו, הרי שבעצם ההמלצה שלך אתה מאשר שהוא מתאים לתפקיד ושאתה סומך עליו. ניתן להקביל זאת לכלי עבודה שקיבלת מהמעסיק - אם תאמר שהכלי מצוין ... הצלחה בפרויקט. הסכנות שבהמלצה חיובית מדי מבחינה זו, יש לקחת בחשבון שכשאתה אומר שהעובדים שלך טובים מאוד, אתה למעשה מאשר שאתה מנהל אותם בצורה מיטבית ושהעבודה שלהם מספקת את התוצאות הרצויות. אם בהמשך יתעוררו בעיות, יהיה קשה להאשים את העובדים, שכן אתה בעצמך קבעת שהם טובים. הסכנות שבהמלצה שלילית מצד שני, אם תאמר שהעובדים שלך אינם טובים, אתה למעשה מעמיד את עצמך בסיכון כמנהל. הרי אם העובדים אינם טובים, עולה השאלה מדוע לא הצלחת לשפר את ביצועיהם? אולי אינך יודע לנהל אותם כראוי? במקרים כאלה, הבוס שלך עשוי להסיק שאולי הבעיה אינה בעובדים אלא דווקא בך כמנהל. איזון נכון בהמלצה כדי להתמודד עם הדילמה הזו, חשוב למצוא את האיזון. להדגיש את היתרונות של העובדים תוך ציון תחומים לשיפור, ולנסח את חוות הדעת באופן מקצועי ולא קיצוני לכאן או לכאן. ההמלצה צריכה להיות כזו שתשדר גם שליטה בניהול וגם אחריות על העבודה שלהם. לסיכום, לפני שאתה ממליץ על עובד בפני הבוס שלך, כדאי לחשוב היטב על ההשלכות. עליך לקחת בחשבון שהמלצה חיובית מדי או שלילית מדי עלולה להשפיע על הדרך שבה הבוס יתייחס אליך ואל צוות העובדים שלך. ניהול נכון של חוות הדעת שלך יכול לשפר את מעמדך ולהבטיח הערכה מקצועית יותר מצד הבוס. ניתן להיכנס לאתרים רלוונטיים ולחפש מידע נוסף על נושאים כמו ניהול עובדים, חוות דעת על עובדים ומשוב לעובדים. שיהיה בהצלחה! ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ציון מנהלים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ציון מנהלים, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מאמן למציאת עבודה, מאמן אישי לימודים בנושאי ציון מנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4199 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 08:54:55 - wesi1