אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצעה סופית ✔עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
וכאן נדבר על נושא של להכניס עיזים במשא ומתן. מה זה אומר להכניס עיזים במשא ומתן? האם כדאי להכניס עיזים במשא ומתן? איזה עיזים להכניס במשא ומתן? איך לא לטעות בהכנסת עיזים במשא ומתן? מתי להכניס עיזים גורם לנזק? מתי להכניס עיזים גורם לתועלת? ועוד.

אז קודם כל נסביר

מה זה עיזים במשא ומתן?

אז בקצרה, מסופר על מישהו שהתלונן שהבית שלו קטן ושאין לו מספיק מקום בבית. ואז נתנו לו עצה, להכניס עיזים לבית, כל שבוע עוד עז. כך שהמצב נהיה הרבה יותר גרוע משבוע לשבוע. ואז אחרי כמה שבועות נתנו לו עצה, להוציא את העיזים מהבית. ואז הוא גילה שהבית שלו מספיק גדול ונוח לו, באופן יחסי למצב שהיו לו עיזים בבית.

בדיוק כך יש שיטה לגבי תהליך של משא ומתן, שכאשר מנהלים משא ומתן עם מישהו, אז יש שיטה שאומרת שכדאי להכניס עיזים לבקשות ולדרישות שלך מהצד השני. דהיינו, לבקש מהצד השני, דרישות שאתה יודע שהוא לא יהיה מוכן לקבל אותן ושאתה יודע שאתה תהיה מוכן לוותר עליהן. בדיוק כמו העיזים, שהכניסו אותם לבית, כדי שכאשר יוציאו אותם מהבית, הבית יראה יותר טוב מאשר קודם לכן.

כך גם במשא ומתן, יש שיטה שאומרת, שאם אתה בא ברשימת דרישות למישהו, אז תכניס לשם עיזים. דהיינו, תבקש ממנו גם דברים שאתה לא באמת צריך ושאתה מוכן לוותר עליהם. כדי שכאשר הוא יתלונן על העיזים, אז תוכל לוותר על חלק מהדרישות שלך ואז הוא ייראה מרוצה, מהמצב כמו שמראש היית רוצה שהוא יהיה.

ולצורך העניין לבקש מלקוח מחיר גבוה יותר ממה שמוכנים לסגור איתו עסקה ואחר כך לתת הנחה ללקוח, גם זה סוג של להכניס עיזים ולהוציא אותם.

אז

האם כדאי להכניס עיזים למשא ומתן?

אז קודם כל נגדיר, מה אנחנו רוצים שיקרה בסוף המשא ומתן? ומה אנחנו רוצים להשיג, באמצעות הכנסת העיזים? ולצורך העניין נניח שאנחנו רוצים לסגור עסקה טובה עד כמה שאפשר. אז השאלה היא, האם כדאי או לא כדאי, להכניס עיזים למשא ומתן? דהיינו, האם כדאי או לא כדאי לדרוש מראש דרישות שאנחנו מוכנים להתפשר עליהן, כדי שכאשר הצד השני יתלונן, הוא יקבל את מה שמראש כבר היינו מוכנים לתת?

אז איך לדעת האם כדאי לעשות משהו? יש בזה לוגיקה שלמה, אבל קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון, שכדי שתיסגר עסקה, צריך שהצד השני ירצה לסגור את העסקה. דהיינו, שהצד השני יחשוב שיותר כדאי לו לסגור את העסקה מאשר לא לסגור אותה. ולכן בעצם במקום לשאול האם כדאי להוסיף עיזים למשא ומתן, צריכים לשאול, איך הכנסת עיזים למשא ומתן משפיעה על הרצון של הצד השני לסגור עסקה?

אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שהעיזים הם דברים שאמורים לגרום לצד השני לא לרצות לסגור עסקה. אלא מה? שאם נכניס עיזים, אז אולי אם נוציא את העיזים, אז פתאום הצד השני יחשוב שהעסקה טובה לו, כי הוצאנו ממנה את העיזים. ויתכן שהצד השני יחשוב שהעסקה טובה לו, אחרי שנוציא את העיזים, יותר מאשר אם מראש לא היינו מכניסים בכלל עיזים ולא היינו צריכים להוציא את העיזים. אז מה האמת?

האמת היא שאין בזה נוסחה מדויקת. אבל כן צריכים לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

האם בכל מקרה תהיה התנגדות כלשהי?

שיקול אחד צריך להיות, האם ועד כמה אנחנו חושבים שהצד השני יתנגד להצעה שלנו, לא משנה כמה הוגנת היא תהיה. דהיינו, יש מצבים שאנחנו בטוחים, שלא משנה מה נציע ללקוח, הוא תמיד יבקש משהו טוב יותר. ולא משנה מה נציע לצד השני לא משנה מה, הוא תמיד יבקש הצעה יותר טובה. במקרה כזה, יתכן לדוגמה שכדאי להוסיף עיזים.

כי בלי עיזים, אם נציע מראש את ההצעה הסופית שלנו, הרי שבוודאות לא תהיה עסקה. כי הלקוח בכל מקרה יבקש הצעה טובה יותר. ואם נציע מראש את ההצעה הסופית, הרי שכאשר הלקוח יבקש הצעה טובה יותר, כנראה שלא תהיה עסקה.

לעומת זאת, יש מצבים שיתכן שנחשוב שאם מראש נציע הצעה סופית, הרי שאולי כן תיסגר עסקה תכף ומיד באופן מיידי. ובמקרה כזה אולי כדאי לא להכניס עיזים, אלא מיד להציע את ההצעה הטובה ביותר ולסגור עסקה מיד על המקום.

הצורך הרגשי של הלקוח

במילים אחרות, יתכן גם שיש לצד השני צורך רגשי, לבקש הנחה / לבקש הטבות / להתלונן / להרגיש מיוחד וכיו"ב. במקרה כזה מחויב שתוסיף עיזים, כדי שהצד השני ירגיש טוב כשיוציאו לו את העיזים. והנ"ל, זה חלק מהעניין של תמחור ללקוח, שלפעמים יש לקוח שחייב לקבל הנחה, בלי קשר לעלות של המוצר. שאז צריכים לתמחר ביוקר ולתת הנחה, בהתאם לצורך הרגשי של הלקוח (שיקולים בתמחור).

הזדמנות שניה להוציא עיזים או פסילה על המקום

נקודה נוספת שנשקול, היא האם יש לנו הזדמנות שניה לרושם ראשוני. דהיינו, יש מצבים, שבכלל אין אפשרות להכניס עיזים, כי אין כאן באמת משא ומתן. ואתה מציע הצעה ואם היא לא בדיוק מה שהצד השני רוצה, אין לך הזדמנות שניה להציע הצעה נוספת ולהוציא עיזים. ואז אולי כדאי לא לקחת את הסיכון ולא להוסיף עיזים.

במילים אחרות, האם וכמה נראה לך, שהכנסת העיזים, תשרוף את המשא ומתן ולא תאפשר לנהל משא ומתן על הוצאת העיזים מהדרישות שלך.

כל המוסיף גורע / תפשת מרובה לא תפשת

צריכים גם לקחת בחשבון, האם זה שאתה מוסיף עיזים, מגדיל את הסיכוי שתיסגר עסקה יותר טובה או פחות טובה בסופו של דבר. כי אם אתה מוסיף עיזים, יתכן שאתה מאלץ את הצד השני לעבור למצב התקפי, למצב של התנגדות. דהיינו, יתכן שאתה מאלץ את הצד השני להכין רשימת דרישות שהוא רוצה לדרוש ממך להוציא עיזים. ואז יתכן שהוא יבקש ממך להוציא גם דרישות שאתה לא מתייחס אליהן כעיזים.

וכמו שנאמר "כל המוסיף גורע" ו"תפשת מרובה לא תפשת". דהיינו, יתכן שאם מראש היית מציע משהו שאפשרי להכיל אותו, לא היו באים אליך בדרישות או שהיו באים בדרישות קלות. אבל אם אתה תכניס עיזים גדולות, יתכן שזה יגרום לצד השני לעבור על ההסכם שורה אחרי שורה אות אחרי אות, ולעבור על כל הדרישות שלך ולטרלל אותך בחזרה. כי גם הצד השני יכניס עיזים למשא ומתן. ויתכן, שהכנסת העיזים שלך, תגרום לעסקה להיסגר בצורה יותר גרועה, מאשר אם מראש לא היית מכניס עיזים בכלל ולא יוצר התנגדות אצל הצד השני.

התועלת שהעיזים יכולות להביא לך אם הן ישארו

שיקול נוסף שצריכים לקחת בחשבון, הוא, כמה העיזים שאתה מבקש מהצד השני, כמה הן באמת יעזרו לך, אם הצד השני לא יתנגד אליהן. דהיינו, יש מצבים שהעיזים שאתה מבקש מהלקוח, אולי הלקוח יקבל אותן וזה יביא לך תועלת. אבל יתכן שגם אם הלקוח יקבל את כל העיזים, זה לא באמת עזר לך בשום דבר.

דהיינו, נשקול גם את התועלת האפשרית אם הצד השני לא יתנגד לעיזים שנבקש ממנו.

האפשרויות של להציע הצעה סופית

שיקול נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה כמה אפשרויות יש לך להציע הצעה בלי עיזים. דהיינו, נניח שלא תוסיף עיזים בכלל, האם בעצם תוכל להציע רק הצעה אחת ויחידה, את ההצעה הסופית שלך. או שעדיין תוכל להציע הצעה הוגנת / הצעה ריאלית כלשהי, שגם ממנה תוכל לסגת אל ההצעה האחרונה וההצעה הסופית שלך.

פירוש: כמה טווח נשאר לך למשא ומתן, אם לא תכניס עיזים אלא מראש תבקש הצעה בלי עיזים. האם יש לך מקום למשא ומתן? האם יש לך מקום לסגת אחורה ולהתפשר, או שאם לא תכניס עיזים כלשהן, הרי שאם לא יקבלו את ההצעה שלך, תהיה בבעיה, כי מראש ביקשת את ההצעה הסופית שלך.

מה יקרה אחרי שתוציא את העיזים?

נקודה נוספת שניקח בחשבון, היא מה החוויה שאתה רוצה שתיסגר בה העסקה. דהיינו, שברגע שמכניסים עיזים למשא ומתן, יתכן שהצד השני יחשוב עליך מחשבות רעות, גם אחרי שאתה תוציא את העיזים. כי הוא עשוי לחשוב שאתה שקרן / רמאי / נצלן, או כל מחשבה שלילית אחרת.

דהיינו, יתכן שהעיזים שאתה מכניס למשא ומתן, גם אם תוציא אותן, עדיין עצם הכנסת העיזים, תגרום לצד השני, לחשוב עליך דברים רעים, גם אם בסוף כן תיסגר עסקה. ויתכן שחשוב לך שתהיה אווירה טובה, אחרי שתיסגר עסקה ולא רק שתיסגר עסקה. ולכן יתכן שלא תרצה להכניס עיזים, שיגרמו לצד השני לתחושות רעות כלפיך, גם אם תוציא את העיזים.

יחד עם זאת, יש מקרים הפוכים, שבהם משנה שתיסגר עסקה טובה כמה שיותר עבורך, גם אם הצד השני ישנא אותך אחרי שתיסגר העסקה. לדוגמה, נניח שאתה מנהל משא ומתן עם החמאס על שחרור החטופים וכיו"ב, שברור ששני הצדדים שונאים אחד את השני וברור לכולם שלא יהיה כאן הסכם שלום אחרי המשא ומתן גם אם הוא ייסגר בהצלחה, במילים אחרות, לא משנה לך אם הצד השני ישנא אותך אחרי שתסגור איתו עסקה. במקרה כזה לדוגמה, זה לא כל כך משנה אם הצד השני ישנא אותך, בגלל שהכנסת לו עיזים למשא ומתן. כי בכל מקרה הוא ישנא אותך ובכל מקרה לא אכפת לך שהוא ישנא אותך. ולכן צריכים לקחת בחשבון, רק שיקולים אחרים בלבד.

איזה עיזים אתה הולך להכניס / השפעת סוג העיזים על המשא ומתן

וכמובן, שצריכים גם לקחת בחשבון, את סוג העיזים / דרישות שאתה רוצה להכניס לדרישות שלך במשא ומתן. יש עיזים שאם תכניס אותן למשא ומתן, זה עשוי לגרום לצד השני לחשוב שאתה שטן, יש עיזים שנראות יותר הגיוניות ולגיטימיות, יש עיזים שהצד השני יבין מיד שאתה מטרלל אותו, יש עיזים שיגרמו לצד השני לשנוא אותך, יש עיזים שיגרמו לפיצוץ המשא ומתן, יש עיזים שיגרמו לצד השני להילחם בך, יש עיזים שיגרמו לצד השני להבין שההצעה שלך היא לא הסופית, כי הוא יבין שאלו רק עיזים בלבד.

במילים אחרות, צריכים לשקול גם, איזה עיזים אתה הולך להכניס ברשימת הדרישות שלך. ואיך כל עיזה תשפיע על המשא ומתן. כי כל דרישה שתדרוש, עשויה להשפיע בצורות שונות על התוצאה הסופית של המשא ומתן.

סיכון וסיכוי

כמובן גם שניקח בחשבון גם את הרצון שלך לסגור עסקה, כמה חשוב לך לסגור עסקה, כמה קריטי לך שתיסגר עסקה, הבנה של כל האפשרויות שיש לך, נבין גם את הסיכוי והסיכון של כל אחת מהאפשרויות שיש לגבי איזו הצעה להציע ואיזה עיזים להכניס או לא להכניס וכולי.


איך להכניס עיזים למשא ומתן?

נקודה נוספת שצריכים לדעת, היא שיש משמעות גם לאיך מכניסים את העיזים למשא ומתן. דהיינו, גם אם מכניסים עיזים, את אותה העז בדיוק, אפשרי להכניס אותה בצורות שונות. לדוגמה, אתה רוצה לבקש 3 דרישות מהלקוח, כאשר אחת מהן היא עז מבחינתך. הרי שאת העז ניתן לבקש בהתחלה בסוף או באמצע.

במילים אחרות, גם אם אתה רוצה להכניס עיזים, יש כל מיני משמעויות לאיך בדיוק להכניס את העיזים. ואפי לקרוא על זה גם כאן איך לנסח הסכם? עיזים נסתרות ועיזים גלויות

כמו כן צריכים לדעת, שיש עיזים נסתרות ועיזים גלויות. דהיינו, לפעמים תרצה להכניס את העיזים בגלוי ולפעמים בצורה נסתרת. לדוגמה, אתה מציע הצעה של המון מילים. אז באפשרותך להכניס עז, בצורה גלויה שהצד השני מיד ישים לב לבקשה שלך. אבל יתכן גם שיש לך אפשרות לנסח את הדברים בצורה שהצד השני לא ישים לב מיד לזה שאתה מכניס לו עז. אלא רק אם הוא יתעמק בזה.

וגם לזה יש משמעות. האם וכמה אתה רוצה שהצד השני יקלוט את העיזים. איך זה שהצד השני יקלוט את העיזים, ישפיע על כלליות תהליך המשא ומתן וכיו"ב.

איך להוציא עיזים?

נקודה נוספת שקריטי לדעת גם אותה, היא גם איך להוציא את העיזים. כי כאשר אתה נסוג מדרישה שדרשת במשא ומתן, גם זה עשוי להשפיע בדרכים שונות, על המשא ומתן עם הצד השני. וצריכים לדעת גם איך להוציא את העיזים, דהיינו, איך להתפשר ואיך לחזור בך מהעיזים שביקשת מהצד השני. כי צריכים לדעת גם איך להתפשר ואיך לתת הנחה וכיו"ב. כי אם לא תעשה את זה טוב, אז עצם הוצאת העיזים, עשויה לגרום לך לנזק. ולכן צריכים לדעת גם איך לנסוע ברוורס ולא רק קדימה.

לסיכום: כאשר מנהלים משא ומתן, כאשר באים להציע הצעה למישהו, יש בזה המון שיקולים, מה להציע ואיך להציע. האם מראש להציע את ההצעה הסופית? האם ואיזו הצעה להציע? מה האפשרויות שלך? איזה עיזים אתה יכול להכניס ואיך? איך הצד השני יתפוש את העיזים? איך להוציא את העיזים? איך לשתול את העיזים? והמון המון שיקולים שונים. כי כל דרישה שנבקש מהצד השני, עשויה להשפיע בצורות שונות על כלליות המשא ומתן. ולכן לא יהיה נכון לומר באופן חד משמעי, אם כדאי או לא כדאי להכניס עיזים למשא ומתן, אלא כל מקרה לגופו.
תחושה תוצאה סופית לקבל הנחה תהליך לא לטעות בהכנסת עיזים מתי להכניס עיזים גורם לתועלת טעויות בניהול לגיטימציה האם כדאי לעשות לחזור בך להבין איך להוציא איך להוציא עיזים איך להוציא עיזים במשא ומתן איך להציע הצעה איך להציע הצעת מחיר איך להתפשר במשא ומתן איך לחזור איך לחזור בך במשא ומתן איך לכתוב איך לכתוב הסכם איך לנהל משא ומתן איך לנסח איך לנסח הסכם איך לתמחר איך לתמחר מוצר אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיות ניהול אסטרטגיות ניהול משא ומתן אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים דרישות במשא ומתן האם לתמחר גבוה ולתת הנחה הורדת מחירים הכנסת עיזים במשא ומתן הנחה הנחה ללקוח הנחות הסכם הסכמים הצעת מחיר התקדמות טעויות טעויות בניהול טעויות בניהול משא ומתן טעות לבקש להוציא להוציא עיזים להוציא עיזים במשא ומתן להוריד את המחיר להוריד מחיר להכניס עיזים להכניס עיזים במשא ומתן להציע להציע הצעה להציע הצעות להציע הצעת מחיר להתפשר להתפשר במשא ומתן לחזור לחזור בך לחזור בך במשא ומתן לטעות לכתוב לכתוב הסכם למתקדמים לנהל לנהל משא ומתן לנסח לנסח הסכם לקבוע מחיר לתמחר לתמחר גבוה ולתת הנחה לתמחר מוצר לתת הנחה מה לא לבקש במשא ומתן מה לא לדרוש במשא ומתן מה לדרוש במשא ומתן מוצר מחיר מנהל משא ומתן משא ומתן למתקדמים ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן למתקדמים ניסוח ניסוח הסכם ניסוח הסכמים נספח שינויים עיזים עיזים בהסכם עיזים במשא ומתן צורך קביעת מחיר שינוי שינויים תמחור תמחור לצורך הנחה
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
ניהול משא ומתן, הסכם פשרה, מה הקו האדום שלך? על מה אתה לא מוכן להתפשר? האם יש לך קו אדום? לתת הנחה מראש, להציע פשרה מראש, לחשוף את הקלפים במשא ומתן, ניהול משא ומתן בצורה יעילה, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, יעוץ למנהלים
... משא ומתן, יעוץ למנהלים האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית במשא ומתן? כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או כלכלי, אחת השאלות המרכזיות היא האם כדאי מראש להציג את ההצעה הסופית שלנו לצד השני כדי לחסוך את שלבי המשא ומתן הארוכים והמתישים. לדוגמה, נניח מצב שבו אנחנו ... לעצמכם בהתחלה - אז מאוד מסוכן להציג מראש את ההצעה הסופית. הסיבה לכך היא שבמצב כזה, גם אחרי שתאמרו ללקוח זה המחיר הסופי, יכול להיות שהוא ימשיך ... בקו האדום שלכם, מומלץ מאוד להימנע מלהציג את ההצעה הסופית מראש. במקום זאת, כדאי להתחיל במחיר גבוה יותר, לשמור לעצמכם מרחב תמרון מראש, וכך תהיו ... בשורה התחתונה, ההחלטה האם להציג מראש את ההצעה הסופית תלויה בעיקר בביטחון שלכם בקו האדום שקבעתם. אם הקו האדום שלכם מוחלט ובלתי ניתן לשינוי - ... ומתן? ניהול משא ומתן: האם כדאי להציע מראש את ההצעה הסופית? כאשר מנהלים משא ומתן, עולה השאלה: האם יש היגיון בכך שאם אנחנו רוצים לקצר את התהליך ולהגיע מהר יותר לסופו, נציע מראש את ההצעה הסופית? היגיון בהצעה סופית מההתחלה לדוגמה, נניח שאנחנו מציעים מחיר ללקוח, והוא מבקש הנחה. לאחר מכן, אנחנו מעניקים ... ברור שאינכם מוכנים לחצות, תוכלו להציע מראש את ההצעה הסופית ולחסוך זמן. אך אם אין לכם קו אדום מוגדר, עדיף שלא לחשוף את ההנחה המקסימלית כבר בהתחלה, ...
ראיון עבודה / שיחת מכירה / ניהול משא ומתן / זיהוי צרכי הלקוח / מכירות
... עבודה שיחת מכירה ניהול משא ומתן זיהוי צרכי הלקוח מכירות לפעמים על האדם לנהל שיחת מכירה כלשהי ולנסות למכור בה מוצר כלשהו. וכאן יתבארו השלבים, כיצד לנהל שיחת מכירה בצורה נכונה? וכיצד לנהל משא ומתן בצורה נכונה? או לדוגמה בראיון עבודה, שעל האדם לנסות למכור את הכישורים ואת הזמן של עצמו. ובאופן כללי, כאשר האדם מנהל משא ומתן כלשהו, עליו לנסות לשכנע אנשים ברעיונות שונים. והשאלה היא, איך לנהל משא ומתן ושיחות מכירה בצורה נכונה? ובמקרה של ראיון עבודה, כיצד בעצם למכור את הכישורים שלך בצורה נכונה? ... אותו, שהוא זה שאמור לקנות את הרעיון מוצר. על האדם לנסות להבין, כיצד האדם שמולו חושב? מה חשוב לאדם שמולו? מה האדם השני רוצה? מה באמת הוא רוצה? מהן ... עליך לנסות להבין עם עצמך, איך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לענות על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ואיך בדיוק המוצר שלך, מסוגל לסייע ללקוח הפוטנציאלי וכיוב. בשלב הבא והשלישי, על האדם לנסות לחשוב, כיצד הוא גורם ללקוח ... והרצונות שלו כלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר שאותו אתה מנסה למכור לו. והעיקר שצריך לשים אליו לב, הוא כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי, להבין, שהמוצר שלך, יכול לענות על הצרכים שלו. ועל ידי זה שמצליחים, גם להבין את הצרכים של הצד השני, וגם להבין כיצד המוצר שלך עונה על הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, וגם מצליחים לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שהוא יכול להיעזר במוצר הזה, על ידי זה מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח הפוטנציאלי יקנה את מה שרוצים למכור לו. ובמקרה של ראיון ...
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
להיות חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע
... חזק או חלש במשא ומתן, אסטרטגיות משא ומתן, לשדר שאתה חזק, לשדר שאתה חלש, טקטיקות משא ומתן, טיפים לניהול משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? להצליח במשא ומתן, שיטות שכנוע איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? בתהליך של ניהול משא ומתן, מערכת היחסים תמיד בנויה מדינמיקה של חזק וחלש. בטבע קיים העיקרון של החזק שולט, והחלש נכנע. אליעד כהן מסביר שבעולם המשא ומתן ובמערכות יחסים, כל פעולה או אמירה שלנו משדרת לצד השני האם אנו חזקים או חלשים, ומסביר בצורה מפורטת ועם דוגמאות רבות כיצד אפשר לשלוט באיך שאחרים יתפסו אותנו במשא ומתן. מתי כדאי לך לשדר שאתה חזק או חלש במשא ומתן? אליעד מסביר שאין בהכרח עדיפות תמידית להיות החזק או החלש, אלא שיש להבין ולהכיר מה אתה משדר בכל ... בשעה מסוימת ואחד הצדדים רוצה לשנות את השעה, אופן בקשת השינוי קובע את יחסי הכוחות ביניהם. אם אחד אומר: תקשיב, לא מסתדר לי להיפגש בשתיים, בבקשה בוא ניפגש בשתיים ... הוא בעצם קובע עובדה שהאחר נאלץ להסכים לה. מה ההבדל בין לבקש לבין לקבוע עובדה במשא ומתן? כאשר אתה מבקש רשות או טובה, אתה באופן אוטומטי מסומן כחלש, משום שאתה זקוק לאישורו של האחר. לעומת זאת, ... ככה בעצם אתה משדר לו שבכלל לא הפסדת אלא הרווחת מהשינוי שהוא הציע, ובכך שידרת שאתה החזק. כך למעשה הפכת את הבקשה של הצד השני ממשהו שנראה כמו אילוץ, למשהו שבעצם עוזר לך ואף טוב לך יותר ממנו. איך להימנע מלהצטייר כחלש במשא ומתן? אליעד מדגיש שכאשר אתה רוצה לשדר שאתה חזק, תוודא שלא יוצא בשום פנים ואופן שהסכמת בגלל חוסר ברירה. אל ... רציתי לעשות את זה. הדגש הוא להציג כאילו אתה בוחר את השינוי מרצונך, ולא מקבל אותו בלית ברירה. עוד דוגמה מפורטת שהוא מביא היא של מצב בו האדם השני מבקש לדחות חתימה ... השני מנסה לשדר שהוא החזק? כשמישהו משנה פרט מסוים במשא ומתן כדי לשדר חוזקה, הדרך היעילה להגיב היא להקצין מעט את השינוי שהוא הציע. למשל, אם הוא אמר להיפגש במקום שונה מזה שקבעתם, תציע לו מקום אחר שנוח לך יותר, וכשהוא יסכים ... בשבילך מחזק את התדמית החלשה שלך. איך לדעת מה באמת קרה במשא ומתן? אליעד מדגיש שחשוב להפריד בין עובדות לפירושים. לפעמים אדם יראה כאילו הוא בחר, אבל בפועל הוא היה חייב ... של כל הצדדים. לסיכום, אליעד מדגיש שהמהות של חלש וחזק במשא ומתן היא מי מחליט למי, באילו תנאים, ומי מתאים את עצמו להחלטת הצד השני. הוא מציע להיות מודעים היטב לדקויות ... את התדמית הרצויה בכל סיטואציה. איך לשדר שאתה חזק במשא ומתן? מתי כדאי לשדר חולשה? טקטיקות משא ומתן איך להפוך חיסרון ליתרון? איך להצליח במשא ומתן? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של ניהול משא ומתן ובנושא של מערכות יחסים כאלה ואחרות, אוקי והטיפ מתעסק בנושא של חלש וחזק. מה זאת אומרת חלש וחזק? בטבע ... חזקים וכו והחלש נכנע לחזק החזק גובר על החלש. עכשיו במשא ומתן יש מצבים שבהם הבן אדם רוצה לשדר שהוא חזק ויש מצבים שבהם הבן אדם רוצה לשדר שהוא חלש, אוקי למה שבן אדם ... החזק מנצח החזק שורד, אוקי ולכן כאשר לדוגמה נגיד מנהלים משא ומתן עם מישהו ואותו בן אדם, אני אתן את הדוגמה הכי כאילו שנראית טריוויאלית כביכול אין לה שום משמעות נגיד שני ... לך אבל גם אם זה לא מפריע לך גם אם מבחינתך אתה מוכן להתפשר על זה אבל צריך לשים לב איך מתפשרים על זה כי יש בן אדם שמתפשר כחלש, זאת אומרת אתה חלש אז אתה אומר לו אוקי בסדר אם ביקשת נעשה ויש כשבן אדם מ
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? ... איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים? איך לנהל משא ומתן ולנהל התנגדויות בשיווק? כאשר ננהל משא ומתן עם לקוחות או אנשים, יתכנו התנגדויות אשר יעלו במהלך השיחה. אליעד ... כהן הוא שעל אף שאנשים נוטים להסתכל על התנגדות של הלקוח כמשהו שמסיים את המשא ומתן, לעיתים התמודדות נכונה עם התנגדות היא דווקא להבין את הסיבה ... ופתוח להסכמה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לקנות ממך גם לאחר שיתנגד למוצר הראשון. כלומר, התמודדות חכמה עם התנגדות יכולה להפוך את הסירוב ... עתידיות? נראה שאליעד כהן סבור שיש לבנות מראש את התשובות לשאלות הקשות או להנחות את הלקוח לחשוב על סיבה לגיטימית לסירוב שעדיין לא תסגור לו את הדלת לקניית מוצר אחר בהמשך. כהן מביא את הדוגמה של מוצר שמציעים ללקוח במחיר מסוים. אם הלקוח מצהיר שהוא לא יכול להרשות לעצמו את המחיר, כהן ממליץ לשתול מראש סיבה אחרת לסירוב, כמו הצבע לא מתאים או אין על המוצר הנחות. כך, אם הלקוח יגיד לא, הוא יחשוב שהסיבה לכך היא כי הצבע לא מתאים ולא כי המחיר יקר לו, מה שמונע ממנו לחשוב שהוא לא יכול לקנות מוצרים אחרים במחיר דומה או גבוה יותר. מה לעשות כשלא הצלחנו לשתול את סיבת ההתנגדות מראש? אם לא הצלחנו להנחות את הלקוח על הסיבה המתאימה לסירוב, אליעד כהן מציין שעדיין אפשר ... עם התנגדויות ולשאול את עצמנו מהם הסיבות שמובילות אנשים לסרב, כך שנוכל להנחות את הלקוח לחשוב עליהן מראש. האם תמיד הסיבה האמיתית להתנגדות היא זו ... מסיבה מסוימת, אך בפועל הסיבה האמיתית שונה לגמרי. לדוגמה, אם לקוח מציין שהמוצר יקר לו, ייתכן שהסיבה האמיתית היא שהמוצר פשוט לא עונה על הצרכים שלו. המטרה, לכן, היא לשתול את הסיבה הרצויה ... בצורה שתשאיר פתח למכירה עתידית. מה קורה אם הלקוח מתנגד לשירות או למוצר בגלל סיבה לא נכונה? העיקרון הוא שהלקוח יכול לא לרצות מוצר או שירות לא מסיבה אמיתית אלא מסיבה שהוא לא מודע לה. לכן, אם נבין ... ההסבר מאחורי התנגדויות אלו, נוכל להשתמש בטכניקות שנועדו לשנות את תפיסתו ולהנחות אותו לחשוב על סיבות אחרות שמקלות עליו לקבל את המוצר או השירות. סיכום חשוב מהשיטה העקרון המרכזי שמסביר אליעד כהן הוא ... שיסייעו להקל על הלקוח להרגיש נוח יותר עם סירובו, ועדיין לא להפסיק את המשא ומתן. איך לנהל משא ומתן? הכלה של התנגדות בשיווק? ניהול משא ומתן עם התנגדויות כיצד להפוך סירוב להזדמנות מכירה? תכנון מראש ... עם התנגדויות איך כדאי לגשת לטיפול בהתנגדויות של לקוחות כבר בשלב המשא ומתן? הטקסט מסביר שעל אף הרצון למנוע התנגדויות, לא תמיד מדובר בפתרון ... את העסקה לגמרי, וחשוב לדעת להכיל את ההתנגדות ולהבין שהמטרה היא להמשיך ולנהל משא ומתן על מנת למכור מוצרים נוספים או להציע אפשרויות אחרות. מדוע לעיתים חשוב להכיל את ההתנגדות ולהמשיך במכירה? ... במצב כזה, אפשר לשמור על אווירה טובה ולהגדיל את הסיכוי שהלקוח יסכים בהמשך למוצרים אחרים או למכירה חוזרת. אם לקוח שרוי במצב רוח של הסכמה, יש יותר ...
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
איך לקרוא אנשים? איך לקרוא בין השורות? איך להרגיש אנשים? איך לנתח אנשים? איך להבין אנשים? איך לשתול מחשבות? מיומנות שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP
... שיחה, כישורי שיחה, איך לנהל משא ומתן? משמעות המילים, NLP איך לקרוא אנשים ולהבין את משמעות המילים? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה וביכולת להבין בין השורות, לנתח את מה שנאמר ... המילים משפיע על משא ומתן? אליעד מציין שבמשא ומתן, כל מילה שנאמרת יכולה לשדר משהו מעבר למשמעות הפשטנית של המשפט. כאשר אדם אומר אני מעדיף, הוא בעצם אומר שהוא לא בטוח ושהוא לא החלטי במאת האחוזים. ... ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ההרצאה עוסקת בכישורי שיחה, איך להבין את משמעות המילים, לקרוא בין השורות ולנתח את מה שנאמר על ידי אנשים. במהלך השיחה, אליעד מתאר ... יכולה להסתיר את הצורך להדגיש שלא מדובר בתחושת עצב. מה מסתתר מאחורי המילים אני רוצה? איך המילים משדרות יותר מהמשמעות הישירה? אליעד מסביר כי המילים אני רוצה אינן תמיד ... רוצה מאוד, המשמעות משתנה . אם הוא אומר אני לא בטוח אם אני רוצה, כאן יש הכחשה או חוסר החלטיות. כל בחירה במילים, לדבריו, אינה מקרית. זהו חלק מהבנת הכוונה האמיתית שמאחורי ... אני חושב, יש כאן שינוי במידה או בודאות. המשפט חשבתי מביע משהו שהוא בעבר, כמו סוג של הצהרה נחלשה, במקום הצהרה על משהו שמתרחש כעת, כמו באני חושב. כיצד ניתוח של מילים יכול לסייע בניהול משא ומתן? במהלך ההרצאה, אליעד נותן דוגמאות ממסגרות של משא ומתן שבהן ניתן לזהות את הכוונות האמיתיות של אדם על ידי ניתוח בחירות המילים שלו. כשמישהו אומר אני מעדיף, הוא בעצם אומר שהוא לא בטוח, יש לו ברירה, והוא ... את כוונות הצד השני במשא ומתן הרבה יותר בקלות. מה החשיבות של ניתוח כל מילה בהקשר של תקשורת בין אישית? אליעד מדגיש שבמהלך כל שיחה, כל מילה שנאמרת יכולה לשאת עמה כמה מסרים ... לא אומר ישירות, את הצורך להסתיר משהו או את החשש להיות מוחלט מדי. כיצד שימוש במילים משפיע על הדרך בה אנחנו מבינים את המילים? המילים שמישהו בוחר לא רק שמעבירות לנו מידע ... ניתוח אנשים כיצד לנהל משא ומתן? מה זה NLP? ...
איך לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה
... לחשוב קדימה? איך לראות את הנולד? איך לנהל משא ומתן? איך להצליח במשא ומתן? אומנות הויכוח, אומנות השכנוע, תורת המשחקים, אסטרטגיית ניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, חכם רואה את הנולד, לחשוב כמה צעדים קדימה, רטוריקה וכאן אבאר עוד תהליך מניפולטיבי של שתילת מחשבות בראש של מישהו אחר, ועל סוג של אסטרטגיית שכנוע מתקדמת. והרעיון הוא, שכמו בקרב, אתה עושה מהלך, וגם היריב שלך עושה מהלך נגדי, ואז אתה עושה מהלך נגדי על המהלך הנגדי שלו. ואם אתה אסטרטג טוב שיודע לחשוב כמה מהלכים קדימה, יותר מאשר היריב שלך, אז במהלך שאתה עושה, אתה מנטרל מראש גם את יכולת התגובה של היריב שלך, למהלך ... להמשיך להילחם בך. וברמה הרטורית זה אומר כך: נניח שאתה רוצה לטעון טענה שאומרת X הוא בן אדם טיפש. עכשיו, ברגע שתאמר את זה, האדם השני בהנחה שיש ניגוד אינטרסים ביניכם, יכול להשיב לך לדוגמה לא נכון, X הוא לא טיפש, אתה טיפש למה אתה אומר שX הוא בן אדם טיפש X הוא בן אדם ... את האפשרות שלו להתגונן ולטעון את הטענה שלו. ואם לדוגמה אתה יודע שיטענו נגדך, שX היה בעבר נחשב לאדם מאוד חכם. אז מראש לדוגמה באפשרותך לנסח את הרעיון שלך, שהוא בעצם אומר, ש X הוא בתקופה הנוכחית טיפש או הפך להיות טיפש. ואם לדוגמה יאמרו לך, שלא יכול להיות שאדם חכם הפך להיות טיפש, אז מראש באפשרותך לדוגמה לומר, שדברים משתנים וגם אנשים משתנים (וגם כאן כבר יש תשובה להתנגדות נוספת) ו X השתנה. או לדוגמה לטעון שהשינוי הוא נעשה בצורה אקראית, כגון, המצב הבריאותי שלו, השפיע על שיקול דעתו. או נניח לדוגמה שאתה רוצה לגרום למישהו לחשוב שהוא חושב משהו. ואתה יודע מראש שהוא יתכחש לכך. ושאז אתה תגיד לו שהוא מתכחש לכך. במקרה כזה לדוגמה, באפשרותך מראש, לנסח את המשפט בצורה הבאה אני יודע שגם אתה יודע שעמוק עמוק, בתת המודע שלך, גם אתה חושב ש X, וגם אם תתכחש לכך אם לא תתכחש לכך, גם אתה ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל ... של המיקום ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות שלך? אליעד מסביר את השיקול המרכזי בתמחור השירותים - היחס בין התועלת לבין העלות, כלומר, המחיר שתגבי צריך לשקף את המאמץ וההשקעה שלך. אם את נותנת שירות בביתך, יש עלות מסוימת של זמן, מאמץ ואנרגיה, ולכן את קובעת מחיר מסוים. אם את נוסעת לבית הלקוח, באופן טבעי ישנה עלות נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה מאוד לשלם את ההפרש, מכיוון שזה ... לשלם סכום גבוה משמעותית עבור הנוחות של שליח שמביא להם את התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, וגורמת לו להבין את הערך של השירות שאת מספקת במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של ... לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ללקוח? אליעד מדגיש שלא תמיד יש להתחשב במה שנראה לך הגיוני או זול מספיק עבור הלקוח. עלייך לתמחר לפי הערך האמיתי של הנוחות שאת מספקת, ולא לחשוב דרך נקודת המבט שלך בלבד. ייתכן שעבור הלקוח, הנוחות שווה הרבה יותר כסף ממה שאת מעריכה. לכן, אל תחששי לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, אליעד ממליץ לאמץ גישה מעשית, חכמה וממוקדת, המאפשרת לך למקסם רווחים, לשמור על זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר ... בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את התוצאה הכלכלית הטובה ביותר. אם יש לך עלות זמן, עליך לבקש את הסכום שיגבה את הזמן הזה, ללא קשר אם השירות ניתן בבית או מחוץ לבית. כל סיטואציה דורשת חישוב של עלות תועלת, ולכל מיקום יש את היתרונות ... מסביר שהשיקול צריך להיות לפי כמה יותר נוח עבורה לשלב את כל התנאים בצורה שתהיה לה יותר תועלת. בהמשך, אליעד מדבר על איך לתמחר את השירותים בצורה נכונה. אם מישהו בא אלייך הביתה, יש לחשב את המחיר לפי הזמן והמאמץ שדרוש, ואם את נוסעת לבית הלקוח, יש
איחורים לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים?
... לפגישות - האם כדאי לאחר לפגישה? למה לאחר לפגישה? למה לא לאחר לפגישה? למה להגיע בזמן לפגישה? למה לא להגיע בזמן לפגישה? איך לשדר אמינות? איך לשדר יושרה? איך לנהל משא ומתן? איך לשתול מחשבות? איך להשפיע על אנשים? ...
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
איך להתכונן לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית
... לפגישה? מה נכון לומר בפגישה? איך להכין פרזנטציה? איך להתכונן לראיון? מה לומר בראיון? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך לנהל משא ומתן? איך לתכנן שיחת מכירה? איך לנהל שיחה עם הבוס? מיומנויות תקשורת בין אישית איך נכון להתכונן לפגישה או למשא ומתן? כאשר בן אדם מתכונן לפגישה, לשיחה חשובה או למשא ומתן, השאלה הראשונה שהוא בדרך כלל שואל את עצמו היא: מה אני הולך להגיד?. אנשים ... לתת, איך לשכנע או איך להציג את הדברים. לפי אליעד כהן, זוהי דרך לא נכונה ואף עקומה להתכונן לפגישה או למשא ומתן. במקום זאת, אליעד ממליץ תחילה לשאול את עצמנו: מה המטרות שלי מהפגישה ... התשובה הזאת? מה אני מנסה להשיג בכך?. באופן זה, אנשים חושפים מוקדם מדי את הקלפים שלהם, ויכולים לאבד יתרון במשא ומתן או בשיחה משמעותית. איך ליישם בפועל את ההכנה הנכונה לפגישה או ראיון? אליעד ... או ראיון: להגדיר מטרות ברורות וספציפיות: למשל לקבל העלאה, לסגור עסקה רווחית או להצליח בראיון עבודה. חשוב לכתוב אותן בצורה מסודרת. לעשות תעדוף של המטרות: מה הכי חשוב ומה פחות חשוב? האם ... מהו האינטרס האמיתי שלך בכל שאלה או תשובה שאתה נותן, כדי לא לחשוף את המטרות האמיתיות שלך מוקדם מדי. מהי הטעות הנפוצה ביותר בפגישות? הטעות הנפוצה שאליעד מדבר עליה היא שהרבה אנשים פשוט מדברים או מגיבים מתוך הרגל ... וקל יותר, ומוביל לתוצאות טובות יותר בשיחות, פגישות וראיונות. איך להתכונן לפגישה עם הבוס? מה לומר בשיחת משא ומתן? איך להכין פרזנטציה? איך לתכנן תרחישי שיחה? איך להצליח בראיון עבודה? ... להגיד לו נכון? ש: בסדר. אליעד: מה בסדר? ש: קודם כל המטרה מה המטרה של הפגישה. אליעד: המטרה של הפגישה שהיא תקדם אותי בתפקיד. ש: ואז אני צריך לדעת איך לשכנע אותו. אליעד: אוקי אז מה שאמרת זה יחסית די פשוט אבל בא נסביר את זה שוב, מה אמרנו אתה ניגש לאיזו שיחת משא ומתן שיחה פה שיחה שם רוב האנשים בעולם אומרים כזה דבר על עצמם אני בסוף נמצא ... וכמובן שלתכנן מה אתה הולך להגיד בפגישה זאת הדרך העקומה. מה שאתה אמור לעשות ברגע שאתה ניגש נגיד לפגישה למשא ומתן זה לשאול את עצמך מה המטרות שלי קודם כל מהפגישה, מה המטרות תרשום מטרה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על עיזים במשא ומתן, דרישות במשא ומתן, איך להכניס עיזים במשא ומתן, הכנסת עיזים במשא ומתן, אסטרטגיות ניהול משא ומתן למתקדמים, טעויות בניהול משא ומתן, איך להוציא עיזים במשא ומתן? עיזים בהסכם, איך לתמחר מוצר? האם לתמחר גבוה ולתת הנחה? תמחור לצורך הנחה, איך להתפשר במשא ומתן? איך לנסח הסכם? איך לכתוב הסכם? איך להציע הצעה? מה לדרוש במשא ומתן? מה לא לדרוש במשא ומתן? איך לחזור בך במשא ומתן? מה לא לבקש במשא ומתן? איך להציע הצעת מחיר? נספח שינויים, ניסוח הסכם
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצעה סופית, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצעה סופית, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן שיווקי בתחום הצעה סופית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 11:06:53 - wesi1