אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
טיפש בחורות חברתי רגש השפעת הבגדים איך נוצרת תחושה לבחור מנטור איך להתעשר לשאול קיצוני איך לעשות יותר כסף nlp אופי אופי או יופי איך לגרום איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת ללכת אחריך לשכנע אנשים לשקר מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות?
...ולא בגלל שאין פנימיות, אלא בגלל שהפנימיות ככ גדולה, עד שאי אפשר לגשת אליה ישירות, אלא רק באמצעות החיצוניות שלה. כי השמש לדוגמה, אי אפשר להסתכל עליה ישירות, אלא רק באמצעות דבר שמפריד בין האדם לבין השמש. ויש גם דברים שהם מאוד גדולים, כגון לדוגמה הגלקסיה שלנו, או אפילו כדור הארץ שלנו, שהאדם לא יכול לראות את כל התמונה המלאה של הדבר בבת אחת, מחמת שהדבר הזה הוא גדול מאוד. אבל האדם כן יכול לראות תמונה מוקטנת של הדבר. והתמונה המוקטנת של הדבר, היא בעצם החיצוניות...
חכם אמיתי בפנימיות וטיפש אמיתי בחיצוניות
... אמיתי, ובין אם זאת המציאות שהיא חכמה באמת, כאשר אדם כזה רואה מול עיניו חכם אמיתי, אז בגלל שהוא לא מספיק חכם, לפעמים החכם האמיתי מצטייר בעיניו, כשקרן וכטיפש. בדיוק כמו שבן אדם רגיל, חושב שהמציאות שלנו ... החיצונית של העולם שלנו, אך אעפכ היא ישות אחת עם העולם שלנו, אז כאשר אדם כזה רואה שכל אמיתי וחכם אמיתי, אז לפעמים החכם האמיתי נדמה בעיניו כטיפש וכשקרן. משום שהחכם האמיתי, חי בעולם של נפרדות ממש, ללא ... ומכיר את רמת עומק השכל של כל אחד ואחד, והוא מבין מיד, האם השכל הזה נלקח מהאחדות שנמצאת מחוץ למקום ולזמן ממש, או שמא השכל הזה נלקח מאיזו אחדות שקרית, שהיא רק מתחזה לאחדות האמיתית. וכל זמן שהאדם עצמו ...
להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו "איש אמת" באמת?
...ידיעה מוחלטת של האמת. כי האמת, היא פנימית בלבד. ולהיות איש אמת, יש לזה רק פירוש אחד, והוא, שהאדם רוצה לדעת את האמת, כדי לדעת את האמת. ועל ידי זה שהאדם הוא איש אמת באמת, למען האמת ולא למען שום דבר אחר, ועל ידי זה שכל ההתמקדות של האדם, היא רק בידיעת האמת למען ידיעת האמת בלבד, ולא בשום דבר אחר, על ידי זה ורק על ידי זה, האדם זוכה להתגלות של האמת האמיתית באמת. ונסכם: איש אמת, הוא לא בחיצוניות ובהתנהגות שלו, אלא במהות שלו. שכל רצונו ושהדבר היחיד שחשוב...
קושי שכלי להבין דברים חיצוניים, שהוא קושי פנימי להבין את עצמך
...שהוא עצמו קיים. אבל האדם הוא חכמולוג, שהוא כן רוצה להבין ולהשתמש בשכל שלו. ולכן הוא סובל, ולכן עליו להשתמש בשכל שלו עד הסוף וכולי. וכאשר האדם בורח מהתמודדות עם קושי כלשהו, עליו לדעת, שברגע הזה ממש, יש בתוכו סבל כלשהו, שהוא נובע מכך שהוא לא מצליח להעמיק את מחשבתו, ולראות את האחדות, בגלל רמת קושי פנימית כלשהי, שהיא כרגע עומדת מולו בצורה חיצונית. ומי שלא מסוגל להתמודד עם קושי כלשהו שחיצוני לו, עליו לדעת את האמת, שבתוכו כרגע יש קושי זהה בדרגת קושי זהה...
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
...אני, הוא בהכרח יחוש חוסר שלמות, כי המהות של חוסר שלמות היא קיומה של הפרדה. ברגע שיש אני, יש מידית גם לא אני, וברגע שיש נפרדות, יש אוטומטית חוויה של חוסר שלמות. מצב זה גורם לאדם לתחושה קבועה של חוסר סיפוק ושל חיפוש מתמיד אחר משהו שימלא את החוסר הזה. האם האדם יכול להפסיק להתקיים כישות נפרדת? אליעד כהן מסביר כי לא ניתן להפסיק את עצם קיומה של התודעה. האדם אינו יכול להעלים את התודעה שלו או להפוך אותה ללא קיימת. התודעה והאני הם עובדה קיימת, והאדם אינו...
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
...יותר ויותר עמוקות, עד שבסוף יגיע לשורש הרצון - או אי - הרצון - שלו. ברגע שיגיע לנקודת השורש, הוא יוכל לבחור אם לרצות או לא לרצות את הדבר, ובכך יבטל את הסבל שנובע מחוסר הרצון. האם אפשר באמת להגיע למצב בו אפשר לבחור מה לרצות ומה לא? אליעד טוען שכן. לדבריו, ברגע שאדם מגיע להבנה פנימית עמוקה מספיק, הוא יכול באמת לבחור אם לרצות או לא לרצות דבר מסוים. ברגע שהאדם מגיע לשורש של כל הרצונות שלו, הוא יכול להגיע למצב בו הוא באמת בוחר את מה שהוא רוצה או לא רוצה...
רצון עצמי, למה אתה רוצה כך ולא אחרת, למה יש לך רצון עצמי, בחירה חופשית, פנימי או חיצוני
רצון עצמי, למה אתה רוצה כך ולא אחרת, למה יש לך רצון עצמי, בחירה חופשית, פנימי או חיצוני
... מתרחש משום שכאשר אתה מתחיל לחקור לעומק, אתה מגלה מהר מאוד שאתה בעצם אינך שולט בדבר, שאתה אולי לא באמת בוחר באופן חופשי כפי שאתה חושב, ולכן יש לך התנגדות פנימית ללכת לעומק השאלה הזו. למה חשוב לבדוק קודם כל את עצם קיומו של הרצון? אליעד נותן דוגמה: נניח שאתה מתווכח עם אמא שלך לגבי משהו שהיא ...
הנחות יסוד, להניח הנחות, שאלות פנימיות, שאלות חיצוניות, שורש השאלות, לשאול שאלות נכונות, לצאת משאלות, שאלת שאלות
הנחות יסוד, להניח הנחות, שאלות פנימיות, שאלות חיצוניות, שורש השאלות, לשאול שאלות נכונות, לצאת משאלות, שאלת שאלות
... שאלות שמטרתן לערער את ההנחות העמוקות ביותר של האדם, ולקרב אותו להבנה עמוקה של המציאות כפי שהיא. לדוגמה, אם מישהו שואל האם אני חולם או ער? הוא מניח מראש שיש הבדל בין חלום למציאות. אליעד ממליץ ללכת לשורש ולבדוק מי אמר שיש בכלל הבדל כזה. הוא מציע לא רק לפקפק בשאלה, אלא לפקפק בעצם האפשרות לשאול שאלות ...
רצון פנימי, רצון חיצוני, מה באמת אתה רוצה, לרצות באמת, למה אתה רוצה, לרצות כלום, הרצון הראשון, לא רוצה שום דבר
רצון פנימי, רצון חיצוני, מה באמת אתה רוצה, לרצות באמת, למה אתה רוצה, לרצות כלום, הרצון הראשון, לא רוצה שום דבר
...פחות מוחשי ויותר עמוק, עד שאולי יגלה שלא רוצה שום דבר ספציפי באמת. איך משתחררים מהאחיזה של הרצון החיצוני? לפי אליעד, עצם ההבנה שהאדם לא באמת רוצה את הדבר החיצוני, אלא את מה שהוא מקבל דרכו, משחררת אותו מהתלות. כך, האדם לא נפגע או מתאכזב באותה עוצמה אם לא הצליח להשיג את מה שחשב שהוא רוצה. לדוגמה, אם אדם רוצה לנסוע לחול ולא מצליח, הוא יכול להבין שהוא בכלל לא רצה את הנסיעה אלא את מה שהיא מביאה איתה - רוגע או כיף, ולכן ימצא דרך אחרת לספק את הרצון הזה...
איך להיות מאושר, במי תלוי האושר, אושר פנימי, אושר חיצוני, שינוי פנימי, שינוי חיצוני, לשנות את המציאות החיצונית, לשנות את המציאות הפנימית, הכל תלוי בך, שום דבר לא תלוי בך
איך להיות מאושר, במי תלוי האושר, אושר פנימי, אושר חיצוני, שינוי פנימי, שינוי חיצוני, לשנות את המציאות החיצונית, לשנות את המציאות הפנימית, הכל תלוי בך, שום דבר לא תלוי בך
...שבהם ניתן לשנות את המציאות הפנימית והחיצונית שלנו כדי להשיג אושר. במהלך ההרצאה, אליעד מתאר את הקשר בין אושר פנימי לאושר חיצוני, ומסביר כיצד כל אחד מאתנו יכול לשנות את תחושת האושר על ידי שינוי במציאות הפנימית של עצמו, ולאו דווקא דרך שינוי החוץ. מהו אושר פנימי ואושר חיצוני? ההבדל בין אושר פנימי לאושר חיצוני הוא נושא מרכזי בהרצאה. אליעד מסביר כי אושר פנימי הוא תחושת שביעות רצון שמקורה בתודעה הפנימית שלנו, בעוד שאושר חיצוני קשור להתרחשויות בעולם החיצוני...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצלחה חברתית, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה חברתית, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, מאמן אישי בטלפון, אימון אישי לזוגיות בנושא הצלחה חברתית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.0078 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 19:36:09 - wesi1