אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הפנימיות ✔התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה?

כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות.

מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות?

אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח.

כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח?

הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?". כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח.

מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש?

כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם:
  • לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר.
  • להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח.
  • להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב.
  • לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר.
לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת.

כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים?

אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית הזו להשיגה. ככל שהאדם יעמיק יותר בשאלת ה"למה" של הרצון שלו, כך הוא יוכל למצוא יותר אפשרויות שונות למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית.

מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים?

השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי.
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם?

כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר?

מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה?

במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר.

כיצד לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח?

במקום להתמקד בדרישות הספציפיות שהלקוח מציין, המוכר יכול לשאול: "למה אתה מחפש את המאפיינים האלה?" ולנסות להבין את המהות שמאחורי הדרישה. ייתכן שהלקוח מחפש תכונה מסוימת כי הוא רוצה להשיג תחושה או מענה לצורך עמוק יותר. כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות.

כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה?

לכל צורה יש מהות, ולכל מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה.

איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו?

1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו.

2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה.

3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות.

4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה.

כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים?

הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב עליה אינה זמינה.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ועל השגת מטרות בחיים?

תהליך מכירה הוא למעשה תהליך של זיהוי הצורך האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?", יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז כמובן שאפשר לתת תשובה בנאלית או טריוויאלית ולהגיד "כן בא ננסה לשכנע את הלקוח ש123... זה מספיק, בוא נספר ללקוח שמה שהכי חשוב זה 123... וכו' ".

אבל יש פה עוד היבט והנושא הוא כדלקמן בכל תהליך של מכירה יש לנו דבר שנקרא מהות וצורה, מה זה אומר מהות ומה זה אומר צורה? כשבן אדם רוצה משהו, לדוגמה בן אדם הולך לאכול, למה הוא הולך לאכול? כי הוא רעב, מה הוא רוצה לאכול? נגיד תפוח. אוקי בן אדם נכנס לחנות "שלום, יש לך תפוח?", עכשיו בא נניח שבחנות אין תפוח עכשיו אם בחנות אין תפוח, מה יעשה המוכר? יגיד לו "לא אין לנו פה תפוחים" ובזה נגמרה העסקה אבל אם המוכר היה אומר "אני בכל זאת רוצה למכור לו משהו" אז הוא היה יכול לשאול את הלקוח "מה המהות של זה שאתה רוצה תפוח?" כמובן לא במילים האלה אלא את הרעיון הזה.

לשאול אותו "תגיד לי למה אתה מחפש תפוח עץ אתה צריך דווקא תפוח, מה למה אתה צריך תפוח?" ואז אפשר לגלות למה הוא רוצה תפוח אולי הוא יגיד לו "סתם אני רעב רציתי משהו מתוק" אז הוא יכול להגיד לו "אז אתה יכול לקחת שזיף" סתם משהו. אוקי מה אני מנסה להגיד עוד פעם? לכל צורה יש מהות לכל מהות יש צורה, מה זה אומר? שימו לב יש את הסיבה הפנימית שבגללה בן אדם בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו "אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון" אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר "אני רוצה ככה ורוצה ככה" מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה.

אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות למכור לו את המוצר כי אין את מה שהלקוח אומר שהוא צריך ב100% אבל כפי שאני מסביר כאשר לקוח אומר שהוא רוצה משהו ואין לנו את מה שהוא מבקש מה שהוא צריך לעשות זה לנסות לברר, ואפשר באמת לעשות את זה עוד לפני בכלל שמגלים שאין גם מסיבות אחרות כדאי לפעמים לעשות את זה אבל בכל מקרה מה שצריך לעשות זה לברר "למה אתה צריך דווקא 123... ?" נגיד הלקוח אומר "שלום אני צריך 123...", מוצר מסוים עם מאפיינים מסוימים מה שאפשר לעשות זה לשאול את הלקוח "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה, מה יש במאפיינים האלה ותסביר לי טיפה יותר למה ככה, מה אתה בדיוק מחפש?" ואז הלקוח חושף את הסיבה שבגלל הוא מחפש את המאפיינים האלה.

עכשיו ברמה הלוגית זה חוק, ברמה הלוגית לכל צורה יש מהות אבל למהות יש כמה צורות שיכולות להתבטא ממנה. זאת אומרת אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר "שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה" ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח "אוקי תקשיב אין את המאפיין הזה והזה אבל המוצר שלנו ממלא את הרצון הפנימי שלך באמצעות 12345... אחרים" וכו'.

אוקי ולכן עוד פעם צריך לשים לב כאשר המציאות לא תואמת לרצון המוגדר של הלקוח בצורה שהלקוח הגדיר את מה שהוא רוצה צריך ללכת למהות של מה שהלקוח רוצה ולראות איך אפשר בצורה אחרת שכן קיימת במוצר למלא את המהות של מה שהוא רוצה, איזה יתרונות יש במוצר אחרים שיכולים למלא את הסיבה ואת החיסרון הפנימיים של הלקוח שבגללם מראש הוא אמר לנו שהוא רוצה משהו שאין אותו במוצר. כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם באופן כללי לגבי כל בן אדם בפני עצמו, כאשר בן אדם רוצה להשיג איזו מטרה והוא לא מצליח להשיג את המטרה נניח שהמציאות שלנו זה חנות של מוצרים, בן אדם בא למציאות רוצה לקנות מוצר רוצה לקנות חיים מסוימים לעצמו והמציאות לא ממלאת לו את הרצון הזה אז מה שהבן אדם יכול לעשות אם הוא רוצה להיות לקוח מרוצה מהמציאות שלנו, מה שהוא יכול לעשות זה לשאול את עצמו "למה אני רוצה דווקא את הצורה הספציפית הזאת והזאת? כי ככה וככה, ולמה דווקא את זה".

ככל שבן אדם נכנס יותר פנימה להבין למה הוא רוצה דווקא את מה שהוא חושב שהוא רוצה ככה בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יכול לראות שהוא יוכל למלא את הרצון שלו בעוד דרכים ולאו דווקא בצורה הספציפית מלכתחילה שהוא חשב שרק כך הוא יוכל למלא את הרצון שלו. אז מזה אנחנו גוזרים גם לגבי תהליך מכירה עם לקוח באופן יומיומי שכאשר מישהו מבקש ממך בקשה אומר לך "תעשה משהו מסוים", אתה מנסה למכור לו רעיון מסוים אתה מנסה למכור לו מוצר מסוים וזה לא בדיוק מה שהוא רוצה אתה לא יכול למלא לבן אדם את הרצון שלו, מישהו מבקש ממך 10 בקשות ואתה לא יכול למלא את ה - 10 בקשות רק 5, מה שצריך לעשות זה לברר למה הוא מבקש את הבקשות האלה מה עומד מאחורי הבקשות שהוא מבקש שאתה לא יכול למלא לו ולראות אולי אתה בעצם יכול למלא לו את הרצון הפנימי שלו בצורה אחרת. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
שלום מהי סיבה איך לשכנע לקוחות החיפוש תהליך להתמודד עם דברים לרכוש את המוצר פתרון חלומות מה שחשוב איך להשתמש היגיון אמת באמת רוצה במכירות בקלות בתהליך מכירה הלקוח הלקוח באמת רוצה הלקוח שלך המוצר המוצר שלך הפנימיות הרצון הרצון הפנימי הרצון הפנימי של הרצון הפנימי של הלקוח הרצון של הלקוח התאמת המוצר התאמת המוצר ל התאמת המוצר ללקוח התאמת מוצר ללקוח התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חסרונות למכור למכור בקלות למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למלא את הרצון למלא את הרצון של הלקוח לקוח לקוחות מה הלקוח באמת רוצה מוצר מוצר עם חסרונות מכירה פנימיות רוצה רצון רצון פנימי רצון של הלקוח רצון של לקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
פרקטיקה / חשיבה מעשית - מהי מהותה? ומהי פרקטיקה טובה באמת?
... שיש בעולם, יש בו גם חיצוניות וגם פנימיות. וכל דבר ודבר שקורה לאדם במציאות שחיצונית לו, כל דבר כזה משפיע בצורה כלשהי על הפנימיות של האדם. ובסופו של דבר, תחושת השמחה והאושר של האדם, הן תחושות פנימיות שיש לאדם, ביחס למציאות שחיצונית לו. ... שלהם הוא לשנות את הדברים שחיצוניים להם, כגון יופי כסף כבוד וכיוב. ויש בני אדם שעיקר ההתמקדות שלהם, היא בלנסות לשפר את הפנימיות שלהם, כגון חשיבה חיובית, אופטימיות וכיוב. ולכאורה, הדבר החשוב ביותר הוא הפנימיות. כי כל ההתעסקות של האדם בחיצוניות, בסופו של דבר, תכליתה היא לשפר את מצב הרוח הפנימי של האדם. והמטרה הסופית שאותה רוצה להשיג האדם, זה לשפר את מצב הרוח הפנימי שלו ולהגיע לאושר הפנימי שלו. ואף על פי כן, יש בני אדם שעוסקים בעיקר בעניין החיצוניות. והשאלה היא למה? והעניין הוא, כי החיצוניות היא הרבה יותר ממשית, מאשר הפנימיות. והרבה יותר קל לאדם, להבין את החיצוניות ולנסות לשנות את החיצוניות, מאשר את הפנימיות. ומי שקשה לו לשפר את הפנימיות שלו, הוא מתמקד בלנסות לשפר את החיצוניות שלו. וכדי לשפר את הפנימיות, לשם כך צריך חשיבה יותר מופשטת. כי הדברים הפנימיים, הרבה יותר קשה להגדיר אותם, מאשר את הדברים שהאדם רואה בחושים שלו. וככל שהאדם משפר את המיומנות שלו, בלהצליח להגיע לשלמות חיצונית, כך האדם מפתח לאט לאט חשיבה יותר מופשטת, וכך האדם מתחיל להתמקד בדבר החשוב יותר שהוא הפנימיות. והחיצוניות, היא ההקדמה וההתחלה של הפנימיות. והאדם משפר את המיומנות שלו בחיצוניות, ועל ידי זה בסוף הוא יתקדם גם לשיפור הפנימיות. ומי שהוא מתעסק בעיקר בחיצוניות, ומי שקשה לו לחשוב בצורה רוחנית ומופשטת, על ידי זה הוא הופך להיות אדם שכל ... הוא אדם שמתעסק בחיצוניות, על ידי זה הוא כל הזמן ממוקד במה שהוא צריך לעשות בפועל, במקום בלנסות להבין את הסיבה ואת השכל הפנימי שיש מאחורי הדברים. וכאשר האדם מבין שהעיקר בחיים זה הפנימיות, הרי שממילא הוא הופך להיות אדם פחות פרקטי חיצונית. ופחות חשוב לו מה לעשות, ויותר חשוב לו להבין מה הסיבה שבגללה צריך לעשות. כי הדבר החשוב יותר, זה להבין את הפנימי. כי בסופו של דבר, האושר הפנימי, הוא זה שחשוב. ומצד האמת, פרקטיקה אמיתית וחשיבה מעשית אמיתית, היא חשיבה רוחנית ומופשטת לגמרי. כי המשמעות של ... משיג תוצאות טובות יותר. ומי שהוא לא פרקטי, הוא לא מצליח להשיג את התוצאות שלו וכולי. אבל, מאחר שהדבר החשוב ביותר זה האושר הפנימי, ממילא, זה שהוא נחשב לאדם פרקטי ושמתמקד כל הזמן במה שעליו לעשות בפועל, הרי שמצד האמת הוא בכלל לא פרקטי. כי התכלית הסופית היא האושר הפנימי. ולהתעסק בחיצוניות, זה בכלל לא פרקטי. ואדרבה, לעצור ולהתבונן במקום לרוץ ולהתעסק בעשייה, זה הרבה יותר פרקטי. מאחר שזה מקרב את האדם טוב יותר, אל התכלית הסופית של האושר הפנימי. ומצד האמת, להיות פרקטי זה טוב וזה הכרחי. אבל במישור הפנימי וכולי. ...
השאלה הפנימית ביותר, שורש השאלות, השאלה הראשונה, מה אתה יודע, לא מאמין לשום דבר, כוח המשיכה, להבעיר את אש האחדות
השאלה הפנימית ביותר, שורש השאלות, השאלה הראשונה, מה אתה יודע, לא מאמין לשום דבר, כוח המשיכה, להבעיר את אש האחדות
... הפנימית ביותר, שורש השאלות, השאלה הראשונה, מה אתה יודע, לא מאמין לשום דבר, כוח המשיכה, להבעיר את אש האחדות מהו שורש השאלות הפנימיות ביותר? אליעד עוסק בשאלות הפנימיות של האדם, במילים אחרות, בשאלות שהן מעבר למובנות מאליהן. הוא מציין את השאלה הפנימית ביותר, שהיא למעשה לא שאלה של מה אני עושה פה?, אלא שאלה הרבה יותר יסודית, מה אני יודע בכלל?. זו שאלה שלפני כל דבר אחר, האדם צריך ... מה אתה מבין?, מה אתה מרגיש?. אנחנו לרוב לא שמים לב לשאלות מסוג זה, שיכולות להיראות כהשאלות הפשוטות ביותר, אך למעשה הן היסוד לכל השאלות. כיצד השאלות הפנימיות יכולות להוביל אותנו לאמת? לאחר שדיבר על השאלה הפנימית העמוקה ביותר, אליעד ציין את כוח המשיכה של השאלות האמיתיות. הוא סיפר על דימוי של צניחה לכדור הארץ, בה במהלך הצניחה, ככל שאתה ... יותר לכדור הארץ, כך כוח המשיכה של כדור הארץ חזק יותר. כך גם בעולם הרוחני: ככל שאתה מתקרב יותר לאמת, כוח המשיכה שלה הופך להיות חזק יותר, וכך גם השאלות הפנימיות הופכות יותר עוצמתיות. הכוח הזה לא נשאר בגבולות הגיוניים, אלא הוא פועל על האדם לשאול שאלות עמוקות יותר ויותר, עד שהאדם מוצא את ... שמטרת השאלות הללו היא לשחרר את האדם מהאמונות שהוא נאחז בהן ולהביא אותו למקום בו הוא באמת לא מאמין לשום דבר, מקום בו התשובות מתפוגגות כליל. מהן השאלות הפנימיות ביותר? כיצד השאלות הפנימיות מובילות לאמת? איך השאלות יכולות להוביל לפריצת דרך רוחנית? מהו כוח המשיכה של השאלות האמיתיות? מה זה לזרוק עצים למדורה במובן ...
מוזיקה - ליהנות ממוזיקה גם בלי להבין את המילים. מהי המשמעות?
... הכל זה אותו הדבר. ולכן, גם כאן צריך צמצום. כי יש שני רבדים, הפנימי והחיצוני. ומי שהוא חכם, אז ברובד הפנימי שלו, הוא חירש. דהיינו, מצד הפנימיות שלו הכל טוב באותה המידה. כי מצד הפנימיות של המציאות, באמת הכל אחד. אבל ברובד החיצוני שלו, יש לו רצונות שונים והעדפות שונות וכיוב. ... את האוזניים ובלי לשתוק. ואיך? על ידי זה שהאדם מתחבר לדבר הפנימי שיש בכל הצלילים שבעולם. כי לכל חלקיק של צליל בפני עצמו אין שום משמעות. והמשמעות נוצרת כאשר ... באותה המידה. והדרך השנייה היא, על ידי ההבנה וההסתכלות על הפנימיות של כל דבר, כמו המוזיקאי שהוא יכול ליהנות מהקצב של המוזיקה, בלי להתייחס לצלילים שהיא יוצרת. ... היא, כאשר יש לאדם את שני היכולות הנל. כי החכם האמיתי, מצד הפנימיות שלו, הוא חירש לגמרי. אבל מצד החיצוניות שלו, הוא מוזיקאי שהוא מתבונן על השכל של כל דבר, ועל ... גם באמצעותו. וכאשר יש לאדם את שתי היכולות האלו, אז מצד הפנימיות שלו, הוא בשתיקה אין סופית, דהיינו, הוא מכיל את הכל באותה המידה ללא שום הבדל. ומהצד השני ...
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות?
... פחות את החיצוניות. ואף על פי כן, ישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות. ולא בגלל שאין פנימיות, אלא בגלל שהפנימיות ככ גדולה, עד שאי אפשר לגשת אליה ישירות, אלא רק באמצעות ... והתמונה המוקטנת של הדבר, היא בעצם החיצוניות והעטיפה של הדבר. וישנם מצבים שבהם צריך חיצוניות, כי הפנימיות היא ככ גדולה, והאדם לא יכול להיחשף אליה בבת אחת, ואז צריך לצמצם לאדם את הפנימיות הגדול הזאת, בהמון צמצומים שונים. כדי שדרך הצמצומים האלו, יוכל האדם לשער בדעתו את הפנימיות. והדבר דומה למטבע שיש לו שני צדדים. שהאדם לא יכול בבת אחת ... אלא רק באמצעות חיצוניות. כי לוקחים הרבה עטיפות וכל עטיפה חיצונית, היא ביטוי לחלק כלשהו מהמוצר הפנימי. והאדם דווקא באמצעות החיצוניות, דווקא באמצעות זה הוא יכול להשיג את הפנימיות וכולי. ...
אנורקסיה, הפרעת אכילה, הפרעת התנהגות, בעיות אכילה, ירידה במשקל
אנורקסיה, הפרעת אכילה, הפרעת התנהגות, בעיות אכילה, ירידה במשקל
... אחרות דורש בראש ובראשונה הבנה עמוקה של ההיגיון והאמונות הפנימיות של האדם הסובל מההפרעה. אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי לטיפול הוא בירור יסודי של הסיבות והגורמים שמונעים מהמטופל לאכול. לא מדובר בכפייה או ... אלא בניתוח עמוק ומפורט של כל האמונות, הפחדים והמחויבים הפנימיים של האדם. מדוע אנורקסיה מתפתחת וכיצד לזהות את הסיבות לה? על מנת לטפל באנורקסיה, יש להבין מהיכן היא התחילה. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת ... לטובת הטיפול? דרך נוספת שאליעד מציע היא להשתמש במחויבים הפנימיים של המטופל לטובתו. למשל, אם למטופלת חשוב מאוד להיות חזקה ובריאה, ניתן להדגיש שאכילה במינון נכון תחזק את הגוף שלה ותשפר את הבריאות, וכך לייצר ... לכפות או לשכנע בכוח, חשוב לחשוף לעומק את האמונות והמחויבים הפנימיים, להחליש את הפחדים, ולהדגיש את היתרונות של שינוי הרגלי האכילה. התהליך צריך להיות הדרגתי, מכיל ומבוסס על הבנה אמיתית של ההיגיון הפנימי של המטופל. רק כך ניתן לייצר שינוי מחשבתי אמיתי ויציב שיסייע למטופל להשתחרר מהפרעות האכילה ולהחזיר לעצמו את איכות חייו. הפרעות אכילה אנורקסיה ... שלילי ומזיק. הטיפול באנורקסיה דורש הבנה מעמיקה של התפיסות הפנימיות של האדם הלוקה בהפרעה, ולא רק כפייה חיצונית של אכילה. מהו הבסיס להפרעה וכיצד מזהים אותו? ראשית, חשוב לזהות מתי ואיך החלה ההפרעה. יש לבדוק עם ... וכוח. סיכום הטיפול באנורקסיה דורש הבנה מעמיקה של אמונותיו הפנימיות של המטופל. במקום לכפות עליו אכילה, יש להבין את ההיגיון שעומד מאחורי ההימנעות ממנה וליצור שינוי מחשבתי הדרגתי. על ידי חשיפת הסיבות, החלשת ... את הסיבות שהיא לא רוצה לאכול ולהחליש אותן ולמצוא את הסיבות הפנימיות גם כן כי כנראה היא גם לא תחשוף את כל הסיבות צריך לחשוף את הסיבות הפנימיות ודבר נוסף אחר כך צריך להגדיל את הסיבות שהיא כן רוצה לאכול. צריך לגרום לה שבמוח שלה תיווצר התניה שהיתרונות שיוצאים לה מלאכול גדולים מהחסרונות ...
חקירה עצמית, מודעות עצמית, איך לחקור את עצמך? איך לשאול את עצמך שאלות? איך להסתכל על עצמך מבחוץ? איך לראות את עצמך מבחוץ? להטיל ספק בעצמך, לא להאמין לעצמך
חקירה עצמית, מודעות עצמית, איך לחקור את עצמך? איך לשאול את עצמך שאלות? איך להסתכל על עצמך מבחוץ? איך לראות את עצמך מבחוץ? להטיל ספק בעצמך, לא להאמין לעצמך
... לבדוק או לשאול שאלות. מדוע אנחנו לא מטילים ספק במחשבות הפנימיות שלנו? אליעד מסביר שכשמדובר במחשבות פנימיות, האדם כמעט אף ... עצמו מבחוץ. הוא מציע לקחת נייר ולכתוב עליו את המחשבות הפנימיות כאילו הן מגיעות מבחוץ. במקום לכתוב אני צריך להצליח בחיים, ... של התודעה העצמית, והן מסייעות לאדם להבין שהמחשבות הפנימיות שלו אינן אמיתות מוחלטות אלא רעיונות שניתן לבחון ולערער ... בהכרח נכון או אמיתי. עצם ההפרדה בין האני לבין המחשבות הפנימיות, יוצרת מרחב שבו אפשר לבדוק כל מחשבה בצורה אובייקטיבית ...
יצירתיות / חשיבה יצירתית - איך נוצרת יצירתיות? איך להיות יצירתי?
... הסופית. להתקרב אל השורש = להסתכל על הפנימיות של העניין, על השכל של הדבר ולא רק על הצורה החיצונית שלו. להתקרב אל השורש = להבין מדוע ... לעומק, כך הוא מתקרב לשורש שלהם הפנימי יותר. ככל שהאדם קרוב יותר אל השורש, כך כמות האפשרויות שלו גדלה וכך יכולת היצירתיות גדלה. ככל שהאדם מתקרב יותר אל הפנימיות של עצמו = מבין את עצמו יותר, כך גדלה כמות האפשרויות שלו להרגיש טוב ביותר מצבים. ככל שהאדם המדע מתקרב יותר אל הפנימיות של המציאות = מבין את השכל היגיון של המציאות, כך הוא מתקרב יותר אל הפוטנציאל של המציאות ...
אהבה עצמית - מהי אהבה עצמית אמיתית? איך להגיע אליה? בגלל מה לאהוב את עצמך?
... אהבה עצמית חיצונית = אהבה שתלויה בגורמים שונים שסובבים את האדם, אך לא במהות הפנימית של האדם עצמו. אהבה עצמית חיצונית ... = האהבה אינה תלויה בשום גורם חיצוני. אהבה עצמית אמיתית = האהבה נובעת מהמהות הפנימית של האדם. המהות הנצחית שאינה משתנה ... שלך עשויה. איך היא חושבת. מה היא רוצה וכולי. להבין את עצמך = להתחבר לרובד הפנימי של עצמך. כאשר האדם מתחבר לעצמו = מסתכל על הפנימיות של עצמו, בסופו של דבר הוא יגיע ... אך כל זה שורשו בטעות בלבד. על האדם לא לפחד להסתכל פנימה. להסתכל פנימה = על הפנימיות של הפנימיות. להסתכל פנימה = אם האדם מוצא ...
אהבה - איך לגרום למישהו לאהוב אותך / להתאהב בך / לרצות אותך? זוגיות מוצלחת / מערכות יחסים / למצוא אהבה
... בגלל סיבות חיצוניות כלשהן, הרי שאתה אוהב אותו, בגלל שאתה מסתכל על הפנימיות שלו ולא על החיצוניות שלו. ועליך לנסות לגרום גם לזולתך, לאהוב את עצמו באמת. על ידי זה שתגרום גם לו, להסתכל על הפנימיות של עצמו, עד שגם הוא יאהב את עצמו, באהבה שלא תלויה ... את המסר הזה אל תוכו. ואם תצליח לגרום לזולתך לאהוב את עצמו באמת, בגלל הפנימיות שלו ולא רק בגלל החיצוניות שלו, הדבר הזה יגרום לו ...
כסף / תשוקה לכסף - מהי מהות התשוקה לכסף? למה באמת האדם אוהב כסף?
... למלא גם אותה. ובנוסף, אם יצליח האדם למלא את התשוקה הגדולה יותר שלו, שממנה נובעת התשוקה שלו לכסף, הרי, שהוא גם מצד אחד מילא את התשוקה הפנימית שלו, אך גם מצד שני, הוא יקבל פטור מהתשוקה לכסף. זא הוא עדיין ירצה כסף כדי לשרוד, אך הוא יקבל פטור מתשוקה מיותרת לכסף. ולכן, חשוב לאדם לנסות להתבונן, ממה נובעת התשוקה שלו לכסף. ובעיקר, כדי למלא את התשוקה הפנימית שלו בצורה ישירה יותר. ובטרם נסביר מהי מהות התשוקה לכסף, נבהיר, כי כל העניין כולו של לברר את הרצון הפנימי, שממנו נובע הרצון הסופי של האדם, הוא נכון, גם לגבי כל תשוקה אחרת שיש לאדם. כי כל רצון שיש לאדם, הוא נובע מרצון אחר פנימי יותר. ואם האדם מוצא את הרצון הפנימי יותר שלו, הרי שזה עוזר לו למלא את הרצון שלו, בצורה יותר גדולה. ונחזור לעניין הכסף, ונשאל: מהי מהות התשוקה לכסף? מה באמת האדם מחפש? וכאן נסביר, כיצד לגלות את התשוקה הפנימית יותר? וכדי לגלות את התשוקה הפנימית שיוצרת את התשוקה לכסף, לשם כך, על האדם לנסות להרגיש הנאה, מכך שיש לו כסף. ולנסות להבין, איזה תחושות טובות של הנאה נוצרות ... השאלה. אז מה? זא, אם בשורה התחתונה האדם מצליח למלא את התשוקות שלו באמצעות הכסף, אז למה לא? ואיזו תועלת תצמח מכך שהאדם יבין את התשוקות הפנימיות שלו, הרי הכסף כבר ממלא לו אותן. והתשובה היא: כי קודם כל, זה אכן נכון. אם באמת האדם מרגיש טוב ומצליח למלא, את כל התשוקות ... יתכן שבאפשרותו של האדם לעשות כמה פעולות פשוטות, שיגרמו לו לכך שהוא יקבל פטור אפילו חלקי, מהתשוקה לכסף, על ידי זה שהוא ימלא את התשוקות הפנימיות יותר שלו, בצורה יעילה יותר וכולי. ויתכן גם, כי אולי דווקא כן צריך להשקיע יותר מאמץ בטווח המיידי, כדי למלא את הרצונות הפנימיים יותר. אך מצד שני, הפתרונות האלו, יתכן שהם יותר זולים לאורך זמן. ולכן, רצוי לאדם לנסות תמיד להבין, ממה נובעים הרצונות ... לכסף נובעת מתשוקות אחרות, אז על ידי זה שהאדם מבין את עצמו טוב יותר, על ידי זה הוא מסוגל לפעמים למצוא פתרונות טובים יותר, עבור התשוקות הפנימיות יותר שלו, ועל ידי זה להרגיש טוב יותר. ולסיכום: על האדם לנסות להבין, כיצד הכסף יוצר אצלו הנאה. ולאחר מכן לנסות לחשוב, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הפנימיות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הפנימיות, איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, מומחה, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי הפנימיות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:17:07 - wesi1