אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למלא רצונות ✔התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:44התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה?

כאשר לקוח מחפש מוצר עם תכונות מסוימות והמוכר אינו יכול להציע את כל התכונות שהלקוח דורש, ישנן דרכים אפקטיביות להתמודד עם התנגדויות הלקוח. לפי אליעד כהן, חשוב להבין שהלקוח למעשה מחפש למלא צורך פנימי עמוק יותר מאשר התכונות הספציפיות אותן הוא דורש. הלקוח מבטא את הרצון שלו באמצעות צורה מסוימת, כלומר, הוא מגדיר מאפיינים ברורים, אך לכל צורה כזו קיימת מהות עמוקה ופנימית יותר. הדרך הנכונה להתמודד עם ההתנגדות היא להבין מהי אותה מהות פנימית שהלקוח באמת מחפש ולנסות להציע לו פתרון חלופי שיספק את אותה מהות.

מה ההבדל בין מהות וצורה במכירות?

אליעד כהן מסביר כי בכל תהליך מכירה קיימות שתי רמות - מהות וצורה. המהות היא הצורך האמיתי והפנימי שבגללו הלקוח מבקש לקנות מוצר מסוים. לעומת זאת, הצורה היא הדרך הספציפית שהלקוח מאמין שבה הוא יכול למלא את אותו צורך פנימי. לדוגמה, לקוח שמגיע לחנות ומבקש לקנות תפוח, למעשה מחפש משהו מתוק לאכול בגלל שהוא רעב. אם המוכר יבין את המהות של רצון הלקוח, הוא יוכל להציע לו שזיף או פרי מתוק אחר גם אם אין ברשותו תפוח.

כיצד לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח?

הדרך לגלות את הצורך הפנימי של הלקוח היא באמצעות שאלת חקר פשוטה - לשאול את הלקוח בצורה ישירה: "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה? מה אתה בדיוק מחפש?". כאשר הלקוח חושף את הסיבה האמיתית לחיפוש המאפיין המסוים, המוכר יוכל להבין מה באמת חשוב לו ולמצוא דרכים אחרות שבהן ניתן יהיה למלא את הצורך האמיתי הזה. ההבנה של סיבת החיפוש מאפשרת למוכר גמישות במתן פתרונות יצירתיים ומדויקים יותר עבור הלקוח.

מה לעשות אם אין אפשרות להציע בדיוק את מה שהלקוח ביקש?

כאשר לא ניתן לספק ללקוח בדיוק את התכונות שהוא מבקש, על המוכר לפעול לפי ארבעה צעדים מרכזיים שאליעד כהן ממליץ עליהם:
  • לברר את המהות האמיתית של דרישות הלקוח על ידי שאלת חקר.
  • להציע חלופות או מוצרים אחרים שיכולים לספק את המהות הפנימית של הרצון של הלקוח.
  • להדגיש בפני הלקוח יתרונות אחרים של המוצר שיכולים למלא את הצורך שלו בדרך אחרת מזו שחשב.
  • לנסות לשנות את תפיסת הלקוח לגבי הדרכים האפשריות למילוי רצונו, ולהראות לו שהמהות חשובה מהדרך הספציפית שבחר.
לדוגמה, לקוח מחפש מחשב עם מאפיין ספציפי שאין במוצר הזמין, המוכר יכול להציג לו כיצד ביצועים גבוהים או שירות מעולה יספקו לו את אותה חוויה שביקש בדרך אחרת.

כיצד אפשר להשתמש בהיגיון זה גם בחיים האישיים?

אליעד כהן מדגיש שהגישה הזו אינה תקפה רק למכירות, אלא נכונה גם באופן כללי לחיים האישיים. כאשר אדם רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא מצליח, עליו לנסות להבין מדוע הוא רוצה דווקא את המטרה הזו ולמה הוא בחר דווקא את הדרך הספציפית הזו להשיגה. ככל שהאדם יעמיק יותר בשאלת ה"למה" של הרצון שלו, כך הוא יוכל למצוא יותר אפשרויות שונות למלא את הרצון הפנימי שלו גם אם הצורה המקורית שחשב עליה אינה אפשרית.

מה אפשר ללמוד מכך על השגת מטרות בחיים?

השיעור המרכזי שעולה מההרצאה של אליעד כהן הוא שחשוב להבין מהו הצורך האמיתי והעמוק שמסתתר מאחורי הרצון השטחי שהוגדר. ברגע שמזהים את המהות, אפשר לראות שהמציאות או המוצר שאינם מספקים בדיוק את הצורה הספציפית עדיין יכולים למלא את הצורך הפנימי בדרכים חלופיות. כך ניתן להתמודד בצורה מוצלחת עם התנגדויות של לקוחות, למצוא פתרונות חדשים ויצירתיים לבעיות, ולהשיג מטרות באופן כללי.
איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות במכירה כאשר המוצר לא עונה על כל הדרישות שלהם?

כאשר מוכר מציג מוצר ללקוח, לעיתים מתגלה שהמוצר אינו מכיל את כל הדרישות שהלקוח מחפש. הלקוח מבקש מוצר עם תכונות מסוימות, אך חלקן אינן קיימות במוצר המוצע. במצב כזה, כיצד ניתן לשכנע את הלקוח בכל זאת לרכוש את המוצר?

מהי ההבחנה בין מהות לצורה במכירה?

במכירה קיימת הבחנה בין מהות לבין צורה. המהות היא הצורך האמיתי של הלקוח, בעוד שהצורה היא הדרך שבה הוא מבקש למלא את הצורך הזה. לדוגמה, לקוח שמחפש תפוח עושה זאת כי הוא רעב וצריך משהו מתוק. אם למוכר אין תפוח, הוא יכול לבדוק מהי הסיבה האמיתית שהלקוח מחפש תפוח ולהציע לו חלופה שתענה על אותו צורך, כמו שזיף או פרי אחר.

כיצד לזהות את הצורך האמיתי של הלקוח?

במקום להתמקד בדרישות הספציפיות שהלקוח מציין, המוכר יכול לשאול: "למה אתה מחפש את המאפיינים האלה?" ולנסות להבין את המהות שמאחורי הדרישה. ייתכן שהלקוח מחפש תכונה מסוימת כי הוא רוצה להשיג תחושה או מענה לצורך עמוק יותר. כאשר מזהים את הצורך האמיתי, ניתן להציע לו מוצר אחר שעונה על אותו צורך בדרכים אחרות.

כיצד להשתמש בהיגיון הזה בתהליך המכירה?

לכל צורה יש מהות, ולכל מהות יש כמה צורות שיכולות להביע אותה. לכן, אם מוצר מסוים חסר בתכונה שהלקוח מבקש, ניתן להראות כיצד המוצר בכל זאת עונה על הצורך הפנימי של הלקוח בצורה אחרת. למשל, אם הלקוח מחפש מחשב עם מאפיין מסוים שאין בדגם המוצע, אפשר להדגיש כיצד המוצר עונה על הצורך שלו בדרכים אחרות, כמו ביצועים גבוהים או שירות מעולה.

איך להתמודד עם התנגדות לקוח כשלא ניתן להציע את הדרישות המדויקות שלו?

1. שאלת חקר - יש לברר מדוע הלקוח מחפש תכונה מסוימת ולגלות את הסיבה האמיתית לבחירתו.

2. הצגת חלופות - לאחר שהבנו את המהות שמאחורי הצורך, ניתן להציע מוצרים או תכונות אחרות שיספקו את אותה המטרה.

3. הדגשת יתרונות אחרים - יש להראות כיצד המוצר מספק את הצורך של הלקוח בדרכים שונות, גם אם הוא אינו עונה במדויק לכל הדרישות.

4. שינוי תפיסת הלקוח - אם הלקוח מתעקש על דרישות מסוימות, ניתן להראות לו שמה שחשוב באמת הוא המהות, ולא בהכרח הדרך שבה חשב להשיג אותה.

כיצד היגיון זה תקף גם לחיים האישיים?

הגישה הזו אינה מוגבלת רק למכירות. כאשר אדם רוצה משהו מסוים ולא מצליח להשיגו, עליו לבדוק מדוע הוא רוצה זאת ולנסות להבין מהי המהות של הרצון שלו. כאשר מזהים את הצורך הפנימי, ניתן למצוא דרכים רבות למלא אותו, גם אם הדרך המקורית שחשב עליה אינה זמינה.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ועל השגת מטרות בחיים?

תהליך מכירה הוא למעשה תהליך של זיהוי הצורך האמיתי של הלקוח ומציאת דרכים למלא אותו. כאשר מתמקדים במהות הרצון ולא רק בצורה החיצונית שלו, ניתן להתמודד עם התנגדויות ולהציע פתרונות יצירתיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להשיב על השאלה הבאה והיא מה בן אדם צריך לעשות אם הוא בא למכור מוצר ללקוח והוא רואה שיש יתרונות מסוימים, צרכים מסוימים שהלקוח רוצה במוצר ואין לו את זה במוצר. הלקוח אומר "שלום אני רוצה מוצר שיש בו 12345... ?", יש לך במוצר 123... אין לך 4 ו5, מה בעצם צריך לעשות איך להתמודד עם הדבר הזה מול הלקוח? אז כמובן שאפשר לתת תשובה בנאלית או טריוויאלית ולהגיד "כן בא ננסה לשכנע את הלקוח ש123... זה מספיק, בוא נספר ללקוח שמה שהכי חשוב זה 123... וכו' ".

אבל יש פה עוד היבט והנושא הוא כדלקמן בכל תהליך של מכירה יש לנו דבר שנקרא מהות וצורה, מה זה אומר מהות ומה זה אומר צורה? כשבן אדם רוצה משהו, לדוגמה בן אדם הולך לאכול, למה הוא הולך לאכול? כי הוא רעב, מה הוא רוצה לאכול? נגיד תפוח. אוקי בן אדם נכנס לחנות "שלום, יש לך תפוח?", עכשיו בא נניח שבחנות אין תפוח עכשיו אם בחנות אין תפוח, מה יעשה המוכר? יגיד לו "לא אין לנו פה תפוחים" ובזה נגמרה העסקה אבל אם המוכר היה אומר "אני בכל זאת רוצה למכור לו משהו" אז הוא היה יכול לשאול את הלקוח "מה המהות של זה שאתה רוצה תפוח?" כמובן לא במילים האלה אלא את הרעיון הזה.

לשאול אותו "תגיד לי למה אתה מחפש תפוח עץ אתה צריך דווקא תפוח, מה למה אתה צריך תפוח?" ואז אפשר לגלות למה הוא רוצה תפוח אולי הוא יגיד לו "סתם אני רעב רציתי משהו מתוק" אז הוא יכול להגיד לו "אז אתה יכול לקחת שזיף" סתם משהו. אוקי מה אני מנסה להגיד עוד פעם? לכל צורה יש מהות לכל מהות יש צורה, מה זה אומר? שימו לב יש את הסיבה הפנימית שבגללה בן אדם בא בכלל לחנות שבגללה בכלל הוא רוצה לרכוש את המוצר, עכשיו הבן אדם חושב למלא את המהות של הרצון שלו באמצעות הצורה הספציפית, הוא חושב לעצמו "אם יהיה לי במוצר שלי 12356... 100... אז זה ימלא לי את הרצון" אבל מאחורי הסעיפים שהלקוח אומר "אני רוצה ככה ורוצה ככה" מאחורי זה יש מהות, יש סיבה אם הוא אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה הוא לא סתם אומר שהוא רוצה את הסעיפים האלה.

אם הלקוח החליט שהוא רוצה שיהיה במוצר x וזה מה שהוא רוצה ולא מעניין אותו שום דבר אחר, וזה מה שמחויב לו וזה מה שהוא חייב בלי שום סיבה בלי שום היגיון אז אם במוצר שלנו אין את היתרון הספציפי, את הרכיב הספציפי את המאפיין הספציפי הזה אין אפשרות למכור לו את המוצר כי אין את מה שהלקוח אומר שהוא צריך ב100% אבל כפי שאני מסביר כאשר לקוח אומר שהוא רוצה משהו ואין לנו את מה שהוא מבקש מה שהוא צריך לעשות זה לנסות לברר, ואפשר באמת לעשות את זה עוד לפני בכלל שמגלים שאין גם מסיבות אחרות כדאי לפעמים לעשות את זה אבל בכל מקרה מה שצריך לעשות זה לברר "למה אתה צריך דווקא 123... ?" נגיד הלקוח אומר "שלום אני צריך 123...", מוצר מסוים עם מאפיינים מסוימים מה שאפשר לעשות זה לשאול את הלקוח "למה אתה צריך דווקא את המאפיינים האלה, מה יש במאפיינים האלה ותסביר לי טיפה יותר למה ככה, מה אתה בדיוק מחפש?" ואז הלקוח חושף את הסיבה שבגלל הוא מחפש את המאפיינים האלה.

עכשיו ברמה הלוגית זה חוק, ברמה הלוגית לכל צורה יש מהות אבל למהות יש כמה צורות שיכולות להתבטא ממנה. זאת אומרת אם אנחנו ניקח את הסיבה הפנימית שבגללה הבן אדם רוצה את מה שהוא אמר שהוא רוצה ונגיע לסיבה הפנימית אז כאשר מגיעים לסיבה הפנימית וככל שהסיבה יותר פנימית, כי על כל סיבה פנימית יש לה עוד סיבה פנימית אחרת אז ככל שהסיבה יותר פנימית כך יש יותר סיכוי ויותר אפשרויות למלא את הרצון שלו גם בצורה אחרת. זאת אומרת אם הלקוח אמר "שלום אני רוצה מוצר שיש לו מאפיין כזה וכזה" ונניח שאין לנו במוצר שלנו את המאפיין הזה והזה, אם אנחנו נדע למה הלקוח רוצה את המאפיין הזה והזה יהיה לנו יותר קל לשכנע את הלקוח "אוקי תקשיב אין את המאפיין הזה והזה אבל המוצר שלנו ממלא את הרצון הפנימי שלך באמצעות 12345... אחרים" וכו'.

אוקי ולכן עוד פעם צריך לשים לב כאשר המציאות לא תואמת לרצון המוגדר של הלקוח בצורה שהלקוח הגדיר את מה שהוא רוצה צריך ללכת למהות של מה שהלקוח רוצה ולראות איך אפשר בצורה אחרת שכן קיימת במוצר למלא את המהות של מה שהוא רוצה, איזה יתרונות יש במוצר אחרים שיכולים למלא את הסיבה ואת החיסרון הפנימיים של הלקוח שבגללם מראש הוא אמר לנו שהוא רוצה משהו שאין אותו במוצר. כל מה שאמרתי עכשיו זה נכון גם באופן כללי לגבי כל בן אדם בפני עצמו, כאשר בן אדם רוצה להשיג איזו מטרה והוא לא מצליח להשיג את המטרה נניח שהמציאות שלנו זה חנות של מוצרים, בן אדם בא למציאות רוצה לקנות מוצר רוצה לקנות חיים מסוימים לעצמו והמציאות לא ממלאת לו את הרצון הזה אז מה שהבן אדם יכול לעשות אם הוא רוצה להיות לקוח מרוצה מהמציאות שלנו, מה שהוא יכול לעשות זה לשאול את עצמו "למה אני רוצה דווקא את הצורה הספציפית הזאת והזאת? כי ככה וככה, ולמה דווקא את זה".

ככל שבן אדם נכנס יותר פנימה להבין למה הוא רוצה דווקא את מה שהוא חושב שהוא רוצה ככה בעצם זה מגדיל את הסיכוי שהוא יכול לראות שהוא יוכל למלא את הרצון שלו בעוד דרכים ולאו דווקא בצורה הספציפית מלכתחילה שהוא חשב שרק כך הוא יוכל למלא את הרצון שלו. אז מזה אנחנו גוזרים גם לגבי תהליך מכירה עם לקוח באופן יומיומי שכאשר מישהו מבקש ממך בקשה אומר לך "תעשה משהו מסוים", אתה מנסה למכור לו רעיון מסוים אתה מנסה למכור לו מוצר מסוים וזה לא בדיוק מה שהוא רוצה אתה לא יכול למלא לבן אדם את הרצון שלו, מישהו מבקש ממך 10 בקשות ואתה לא יכול למלא את ה - 10 בקשות רק 5, מה שצריך לעשות זה לברר למה הוא מבקש את הבקשות האלה מה עומד מאחורי הבקשות שהוא מבקש שאתה לא יכול למלא לו ולראות אולי אתה בעצם יכול למלא לו את הרצון הפנימי שלו בצורה אחרת. אז שיהיה לכולם בהצלחה.
התאמת מוצר ללקוח להשתמש הרצון הפנימי להגדיל את הסיכוי מהות או צורה התנגדויות מכירה המוצר שלך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות צרכים של לקוח איך להשיג את המטרה לקוח איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר עם חסרונות איך למכור מוצרים אמת בקלות הלקוח הלקוח שלך המוצר שלך הרצון הרצון הפנימי הרצון הפנימי של הלקוח הרצון של הלקוח התאמת המוצר התאמת המוצר ללקוח התאמת מוצר ללקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות הלקוח התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חיסרון חסרונות למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור בקלות למכור מוצר למכור מוצר עם חסרונות למכור מוצרים למלא את הרצון למלא את הרצון של הלקוח למלא רצונות לקוח לקוחות מה הלקוח באמת רוצה מוצר מוצר עם חסרונות מכירה פנימיות רצון רצון פנימי רצון של לקוח תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים
ליקוטי תפילות, ללמוד על מנת ליישם, לעשות מהתורה תפילה, ליישם את מה שלומדים, להפוך דמיון למציאות, להוציא מכח אל הפועל, להגשים רצונות, למלא רצונות, ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
ליקוטי תפילות, ללמוד על מנת ליישם, לעשות מהתורה תפילה, ליישם את מה שלומדים, להפוך דמיון למציאות, להוציא מכח אל הפועל, להגשים רצונות, למלא רצונות, ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב
... על מנת ליישם, לעשות מהתורה תפילה, ליישם את מה שלומדים, להפוך דמיון למציאות, להוציא מכח אל הפועל, להגשים רצונות, למלא רצונות, ליקוטי מוהרן, רבי נחמן מברסלב מה זה ספר ליקוטי תפילות ומה הקשר שלו לליקוטי מוהרן? ספר ליקוטי תפילות נכתב ...
רצונות, סודות הרצון, המרדף אחרי הרצון, איך בנויים הרצונות? רצונות בתת מודע, רצונות לא מודעים, רצונות נסתרים, רצונות עמוקים, רצונות פנימיים, שעבוד לרצון העצמי, איך לדעת מה אני רוצה? מה אתה רוצה?
רצונות, סודות הרצון, המרדף אחרי הרצון, איך בנויים הרצונות? רצונות בתת מודע, רצונות לא מודעים, רצונות נסתרים, רצונות עמוקים, רצונות פנימיים, שעבוד לרצון העצמי, איך לדעת מה אני רוצה? מה אתה רוצה?
... חוקר לעומק את הרצונות העמוקים שלו, אלא רק שם פלסטר זמני עליהם. פלסטר הוא דימוי לאמצעי זמני בלבד שמטרתו למלא את הרצון באופן רגעי, אך לא לפתור אותו לעומק. הוא נותן דוגמה על אדם שקונה מוצרים יקרים במקום מוצרים זולים יותר, ... או צמא, אז הוא יוכל לטפל בהם בצורה הרבה יותר עמוקה ויסודית. אליעד נותן דוגמאות נוספות לכך שאנשים מנסים למלא רצונות זמניים כמו כסף, קניות, הצלחה מקצועית, יחסים או אפילו דברים פשוטים כמו ארוחות, במקום לטפל במהות הפנימית של הרצון העמוק שעומד מאחורי הרצונות הללו. למשל, הוא מזכיר שאדם שרוצה כסף, תמיד ירצה עוד כסף, כי הוא בעצם מנסה למלא רצון פנימי עמוק יותר - כמו להרגיש בטוח או בעל ערך. מה התועלת בהבנת הרצונות העמוקים? אליעד מסביר שאם האדם ... ולתמיד, ואז יבחר למלא אותו בבת אחת במקום לרוץ אחרי רצונות קטנים כל החיים. או שהוא יגלה שאי אפשר למלא את הרצון הזה, ואז יוכל לשחרר את עצמו מהשעבוד האינסופי של ניסיון למלא את אותו רצון. הדבר החשוב הוא שהאדם יהיה במודעות מלאה לסיבת הפעולות שהוא עושה, וכך לא ימשיך להיות עבד של רצונותיו. למה לא מצליחים למלא רצונות באופן קבוע? אליעד מדגיש שהבעיה המרכזית היא שאנשים לא באמת יודעים מה הם רוצים, ולכן הם ממשיכים להתאמץ ולרוץ ... רק כך אפשר להגיע לפתרון אמיתי לבעיה הקיומית של רצון אינסופי. לדוגמה, אליעד מסביר שכאשר אדם מתעורר בבוקר ומתחיל למלא רצונות שונים, הוא צריך להפסיק לרגע ולשאול את עצמו: מה אני באמת מנסה למלא עכשיו? למה אני עושה את הפעולה ... תהליך של חקירה פנימית, שבו אדם יחשוב באופן מעמיק על כל רצון שמניע אותו ויבחן אותו לעומק. בנוסף, יש למלא את הרצון בצורה מודעת על מנת להבין האם הסיפוק שבא עם השגת הרצון הוא באמת השגת הרצון עצמו או שזו רק ...
סוד האושר, סוד הרצון, הרצון של הרצון, מה הרצון רוצה? מהו הרצון העצמי? מודעות עצמית, מה אתה באמת רוצה? איך נוצר הרצון? חיפוש עצמי, למצוא את עצמי, המרדף אחרי הרצון, שעבוד לרצון העצמי
סוד האושר, סוד הרצון, הרצון של הרצון, מה הרצון רוצה? מהו הרצון העצמי? מודעות עצמית, מה אתה באמת רוצה? איך נוצר הרצון? חיפוש עצמי, למצוא את עצמי, המרדף אחרי הרצון, שעבוד לרצון העצמי
... גם רוצה חופש, רוצה להיות מסופק אך גם רוצה שתמיד יהיה לו עוד רצון למלא. כלומר, האדם תמיד רוצה למלא את הרצון, ולא בהכרח את הדבר הספציפי עצמו. הוא ממשיל זאת לדוגמה נוספת של אדם שנמצא מול רמקול: בהתחלה הרמקול מסקרן ... בין הרצון לאושר? אליעד מדגיש כי האדם אינו באמת רוצה את מה שהוא חושב שהוא רוצה. האדם רוצה רק למלא את הרצון שלו. הדוגמה הברורה לכך היא כסף: אנשים רוצים כסף לא בגלל הכסף עצמו, אלא כדי למלא רצונות אחרים שלהם. אם אדם היה יכול להשיג את מטרותיו ללא כסף, הכסף לא היה מעניין אותו בכלל. הרצון הוא ... יאבד את טעם החיים, כי הרצון מתמלא רק באמצעות חיסרון והתגברות על אתגרים. זוהי מהות החיים לפי אליעד: הרצון למלא את הרצון הוא אינסופי, ולכן האדם צריך להבין את טבעו של הרצון כדי להפחית את הסבל ולהשיג חוויה עמוקה יותר של ...
טוב אמיתי, טוב שקרי, טוב בלתי תלוי, אושר תמידי, אושר פנימי, אושר חיצוני, אושר לא תלוי, אושר זמני, תמיד מאושר, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, אושר נצחי, אושר ללא סיבה, לא לרצות כלום, לחשוב טוב
טוב אמיתי, טוב שקרי, טוב בלתי תלוי, אושר תמידי, אושר פנימי, אושר חיצוני, אושר לא תלוי, אושר זמני, תמיד מאושר, לחשוב חיובי, חשיבה חיובית, אושר נצחי, אושר ללא סיבה, לא לרצות כלום, לחשוב טוב
... האישית והפנימית, שאין לה קשר עם התנאים החיצוניים. אדם שמבין את הדבר הזה יכול לשחרר את עצמו מהצורך המתמיד למלא רצונות חיצוניים. מהו הרצון האמיתי? כאשר מדובר ברצון, אליעד מציין כי הרצון האמיתי ביותר של האדם הוא לפתח את היכולת ...
חיסכון לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה
חיסכון לפנסיה, לא לחסוך לפנסיה, האם לחסוך לפנסיה? רכישת דירה, לקנות דירה, האם לקנות דירה? כסף ואושר, אושר לא תלוי בכסף, כסף לא קונה אושר, פחד להזדקן, אין לי פנסיה, אין לי דירה
... האם כסף באמת ממלא את הרצונות שלנו? אליעד מסביר שהרעיון העומד מאחורי חיסכון הוא שאנשים מאמינים שכסף מאפשר להם למלא רצונות. הוא מעלה שאלה עמוקה: האם מילוי הרצונות באמת תלוי בכסף שיש לאדם? לדבריו, ככל שיש לאדם יותר כסף, גם ...
רוצה ספייס, צריך ספייס, רוצה חופש, לוותר על חופש בזוגיות, לא רוצה להתאהב, לא רוצה להתחייב, פחד מהתאהבות, פחד ממחויבות, חיזוק זוגיות, איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
רוצה ספייס, צריך ספייס, רוצה חופש, לוותר על חופש בזוגיות, לא רוצה להתאהב, לא רוצה להתחייב, פחד מהתאהבות, פחד ממחויבות, חיזוק זוגיות, איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לגרום למישהו לרצות אותך?
... בזוגיות? מהם הדרכים לגרום למישהו לרצות להיות בזוגיות למרות הרצון לחופש? כיצד פחד מהתאהבות משפיע על מחויבות זוגית? איך למלא רצונות של חופש במצבים זוגיים? עכשיו נניח שיש מישהו שמה שחשוב לו זה החופש שלו אוקי עכשיו נניח שמדברים על ... ואין קולה מה את עושה שותה משהו אחר נכון עכשיו מה ההיגיון בזה את אומרת תראה אני לא יכולה למלא את הרצון לשתות קולה אבל למה אני בכלל רוצה לשתות קולה כי אני צמאה אז אולי אני יכולה למלא את הרצון צמאה לא דרך הקולה אז זה אותו דבר על מישהו אחר הוא רוצה מה אתה רוצה x את ה ...
דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
דחף לקנות דברים, טיפול באובססיה, פחד מתחושת חיסרון, התנהגות אובססיבית, התנהגות כפייתית, אובססיה לקניות, התמכרות לקניות, התמכרות לשופינג
... לעשות עם דחף בלתי נשלט לקנות? איך מפסיקים התנהגות כפייתית? ממה נובע פחד מחיסרון? האם אפשר להיות מאושרים בלי למלא רצונות? איך לטפל בהתמכרות לקניות? איך להשתחרר מפחד להרגיש רע?
למה אנשים רוצים זוגיות? מרגיש רע בלי זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, התמודדות עם פרידה זוגית, להיות מאושר בלי זוגיות, להרגיש טוב בלי זוגיות, פחד לא להיות בזוגיות, מרגיש בדידות, לא רוצה זוגיות, פחד מזוגיות, חרדה זוגית
למה אנשים רוצים זוגיות? מרגיש רע בלי זוגיות, לא מצליח למצוא זוגיות, התמודדות עם פרידה זוגית, להיות מאושר בלי זוגיות, להרגיש טוב בלי זוגיות, פחד לא להיות בזוגיות, מרגיש בדידות, לא רוצה זוגיות, פחד מזוגיות, חרדה זוגית
... בפועל הם רוצים את הדברים שזוגיות עשויה לספק להם, ולא את הזוגיות בפני עצמה. למה לא כל זוגיות יכולה למלא את הרצון להרגיש טוב? אליעד מדגיש נקודה חשובה נוספת, שלמרות שאנשים אומרים שהם צריכים זוגיות כדי להרגיש טוב, הם לא באמת ... הופך את החיסרון לעמוק יותר ומגביר את תחושת הריקנות. לסיכום, לפי אליעד כהן, אנשים רוצים זוגיות מפני שהם רוצים למלא רצונות אחרים, כמו להרגיש אהובים, בטוחים, ושייכים. המושג זוגיות הוא רק כלי או אמצעי דרכו הם חושבים שיקבלו את כל ...
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
... כשהמציאות כרצונך טוב לך? למה להבין את הרצון? למה לחקור את הרצון? למה נוצר הרצון להרגיש טוב? למחוק רצון למלא את הרצון למלא את הרצון של הלקוח למלא רצונות לנטרל את הרצון לנטרל רצון לעשות בלי רצון לעשות דברים נגד רצונך לעשות כרצונך החופשי לפני רצונו של אלוהים ...
האם אני שונא את עצמי? למה לא לאהוב את עצמי בלי תנאים? האם אני רוצה אותה כי אני לא מעריך את עצמי? האם אני לא אוהב את עצמי? למה אני רוצה לאהוב את עצמי? מה יקרה אם אני יאהב את עצמי בלי תנאים?
האם אני שונא את עצמי? למה לא לאהוב את עצמי בלי תנאים? האם אני רוצה אותה כי אני לא מעריך את עצמי? האם אני לא אוהב את עצמי? למה אני רוצה לאהוב את עצמי? מה יקרה אם אני יאהב את עצמי בלי תנאים?
... חוויית המילוי, וכך תאבד לו האפשרות לחוש התרגשות ושמחה מההתגברות על תחושת החיסרון. לכן, בצורה לא מודעת, אנשים יעדיפו למלא את הרצון לאהבה דרך גורמים חיצוניים, במקום לפתור את החוסר בצורה פנימית ועמוקה לחלוטין. מה קורה אם פותרים חלק מתחושת השנאה ... את החוויה של המילוי. אליעד: למה אתה רוצה את החוויה של המילוי זאת גם שאלה אבל תפיסתית המוח מעדיף למלא רצונות דרך צורות כי ככה קיימת החוויה כי אם אתה תפתור את כל הבעיות בשורשן לא יהיה כלום שזאת שאלה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התנגדויות במכירה, התנגדויות לקוח, למכור מוצר עם חסרונות, התאמת המוצר ללקוח, למלא את הרצון של הלקוח, הרצון הפנימי של הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? התנגדויות בתהליך מכירה, למכור בקלות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למלא רצונות, איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למלא רצונות, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן שיווקי, אימון אישי לילדים נוער והורים בתחום למלא רצונות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 17_08_2025 השעה 20:35:08 - wesi1