... מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי
יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך ... נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה,
איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי ... של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי
יקר, רק בגלל שהוא הכי
יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי
יקר . ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם ... ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר
במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי
יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי
יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה? ... של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי
יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא ... ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי
יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי ... יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי
יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את ... הוא כן רוכש את מה שהוא צריך. ואם הוא צריך משהו ספציפי שבמקרה זה הכי
יקר, אז זה מה שיש, זה מגדיל את הסיכוי שהוא ... מה באמת התועלת הממשית שתצא ללקוח מהמוצר? הרי שבמצב כזה, רכישת המוצר הכי
יקר, לא נתפסת אצל הצרכן, כבזבזנות צרכנית אלא ... טעמה המר של האיכות הירודה ישאר זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של
המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך
למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת ...