אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
11:10יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה ... הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו להרגיש שעשה עסקה טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. ... הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ... להתמודד עם התנגדויות במכירות? איך להדגיש את היתרונות של מוצר? איך לקוחות מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות ... ולכן לא מזהה את ערכו. הוא מבקש הנחה מתוך הרגל או רצון להרגיש שהוא קיבל עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה ... האמיתית של הלקוח כדי לדעת איך להתמודד עם ההתנגדות, יש להבין את הסיבה המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? ... ללקוח להרגיש בנוח לחשוף את מניעיו האמיתיים. אם הלקוח עדיין לא משתף פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש ... איש שרצה למכור משהו למישהו עד כאן הבנו, בא המוכר ואמר לקונה המוצר עולה כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל ...
איך הלקוח שלך חושב יכולות בעיה לנהל פגישות להסביר את עצמך שאלה למה אתה מתכוון לשפר
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת ... לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו ... ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד ... תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו ... את המוצר ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל ... הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה ... ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות ... היו יכולים להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא ... מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ... עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך?, למה אתה חושב ... המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו , וכך יהיה לו קשה ...
שינויים לא מחויב להקצין לא נכון או נכון לגנוב מחיר של מוצר קושי פחד משינויים
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
... גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו עיקרון פועל גם כאשר מדובר במחיר: מחיר זול מדי או יקר מדי יכול להרתיע את הלקוח. צריך תמיד למצוא את האמצע המדויק. איך יודעים מהו המינון המדויק? אליעד כהן טוען שהדרך לדעת ... זה במינון מסוים אם אתה תיתן לו יותר מדי הנחה הוא יגיד זה זול מדי אם תיתן לו יותר מדי יקר הוא יגיד לך יקר מדי יש מינון מסוים איך אתה יכול לדעת מה המינון המסוים. ש: יש את העניין של ההרגשה שאתה מרגיש את הבן אדם אבל כאילו זה ...
לגרום לבחור להתאהב בך איך להיות גאון כישורים קוגניטיביים לגרום למישהו לאהוב אותך תחושה מה שאתה מרגיש עבודה קשה איך לגרום לנשים לאהוב אותך
חינוך הורים, הנחיית הורים, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, הורים וילדים, הדרכת הורים, חינוך ילדים, לחנך את ההורים, לחנך את המורים, רחמנות, אכזריות, מפורסמים של שקר, מנהיגות, איך נכון לחנך ילדים? איך נכון לגדל ילדים? גידול ילדים
חינוך הורים, הנחיית הורים, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, הורים וילדים, הדרכת הורים, חינוך ילדים, לחנך את ההורים, לחנך את המורים, רחמנות, אכזריות, מפורסמים של שקר, מנהיגות, איך נכון לחנך ילדים? איך נכון לגדל ילדים? גידול ילדים
... פותח בהסבר מפורט לגבי חינוך ילדים ומדגיש שאין תשובה חד - משמעית לאיך לחנך ילד. כל תשובה יכולה להצליח או להיכשל בהתאם לנסיבות ספציפיות, ובכל פתרון יש סיכוי שתיווצר בעיה אחרת, או שהתוצאה תושג במחיר גבוה מדי. לדוגמה, אם ילד אלים וניתן לו חום ואהבה, הוא עשוי דווקא להחמיר בהתנהגות האלימה שלו, ואם ננסה להבין אותו נפשית, ...
חשיבה מטופל מפורסם שיעורי בית תחושות מניעת עישון שקרים יעוץ הורים
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
7:37יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ... שם. התגובה הזו גורמת לו להרגיש לא בנוח אם ירצה לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות הייחודיים של המוצר או השירות שלך. ... באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים והלקוח טוען שבמקום אחר הוא נמכר ב - 500, תגובתך צריכה להיות ממוקדת בערך ... איכותיים יותר. השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ... ובלעדי, שלא ניתן לקבל בשום מקום אחר. כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר זול יותר, אלא גם אי אפשר למצוא מוצר טוב יותר במחיר גבוה יותר, מפני שהשירות שלך הוא יחיד במינו ולא מוצר סטנדרטי שניתן להשוות בקלות למוצרים אחרים בשוק. מה ההבדל בין מוצר סטנדרטי לשירות ייחודי בתמחור? אליעד כהן מציין הבדל קריטי בין ... שולחן ב - 300 שח ושולחן אחר ב - 3000 שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים שונים. עם זאת, שירות ייחודי ואישי כמו ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר יותר, מפני שהוא מוצר מותאם אישית שאין לו מקביל. המחיר הוא חד - ערכי, מכיוון שלא ניתן להשוות את הערך של השירות לשירות אחר באופן ישיר. מכך עולה כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו למתחרים? אליעד ... תוך שימור ערך המוצר והגברת הסיכויים לסגירת העסקה. איך לטפל בהתנגדויות מחיר? למה אסור לשלוח לקוח למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת המתחרים, התגובה האינסטינקטיבית של רבים היא להגיד: אז לך תקנה שם. אך תגובה כזו היא טעות קריטית מכמה סיבות: 1. שתילת מחשבה שלילית בראש הלקוח - כאשר אתה אומר ללקוח אם ... האמיתית שבגללה הלקוח מתמקח, התגובה הפשוטה לך תקנה שם מראה חוסר ביטחון בערך של המוצר שלך ומובילה לאובדן העסקה. איך נכון להגיב ללקוח שאומר שמצא מחיר זול יותר? כדי לשמור על הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך, ישנן מספר דרכים חכמות יותר להתמודד עם ההתנגדות שלו: 1. הדגשת הערך במקום המחיר - במקום לשחק על השוואת מחירים, שאל את הלקוח שאלות ... מחומרים איכותיים יותר - השירות שאני נותן כולל אחריות ארוכה יותר - הגימור והעיצוב כאן שונים ממה שתקבל שם בצורה כזו, אתה גורם ללקוח להבין שהמחיר הגבוה מוצדק. 3. להימנע מהצגת אלטרנטיבות כעדיפות - אם אתה אומר ללקוח לך תקנה שם, אתה למעשה מאשר שהאופציה של המתחרה היא טובה. במקום זאת, נסח את התגובה שלך כך שהלקוח ירגיש שהמתחרים הם ... ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך גם ביוקר? יש מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - 3000 שח, כי יש גרסאות שונות של איכות. אבל יש מוצרים, כמו ייעוץ אישי או שירותים מותאמים אישית, ... בא נניח שאתה אומר לו אם מוכרים שם בחמש מאות לך תקנה שם עכשיו למה התשובה הזאת היא תשובה גרועה עכשיו אני לא מדבר בגלל שהיית צריך לשאול אותו מה זה יקר לי למה זה יקר לי וכל הקשקושים האלה. מה גרוע בתשובה הזאת? ש: מבחינתי גרוע שלא הייתה התייחסות לתשובה הזאת. אליעד: זה מה שאמרתי לפני רגע אל תגיד את זה כי לא הייתה התייחסות לצורך שלו לזה כי ... למכור ב - 999 והוא אומר שם זה עולה חמש מאות אתה אומר לו אוקי תראה אם שם עולה חמש מאות לך תקנה שם, עכשיו זה ברור שאתה צריך לשאול אותו מה הכוונה יקר לי למה יקר לי להיות בטוח שזה אותו מוצר ולהיות בטוח שזאת אותה איכות להסביר לו ששלך זה לא כמו ששם מכיר את כל הסיפורים האלה. טוב בוא ניתן לכם את התשובה התשובה היא כזאת ברגע שאתה אומר ... את הייעוץ האישי שלך ביותר זול הייעוץ האישי שלך אפשר לקנות אותו ביותר זול? ש: לא. אליעד: לא אבל יש פה קטע מעניין שגם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר הבנת לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר . ש: נכון. אליעד: לא אתה צריך להבין את זה כי בדרך כלל. ש: אפשר לקנות אותו לפי המחיר שאני נוקב. אליעד: בדיוק כי בדרך כלל כשאתה אומר למישהו נגיד זה עולה אלף למה זה עולה אלף שם ... יותר טוב אבל כשאתה נגיד מוכר את המוצר שלך בהנחה שהוא טוב והוא לא מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. הבנת את זה? ש: מה זה אומר שהוא לא מתחרה כאילו? אליעד: לא יודע תהיה מודע לזה כשמישהו אומר לך שמה זה עולה יותר זול אז אתה יכול להסביר לו לא רק ששמה, אז מה האינטואיטיבי אומר תראה שמה זה פחות טוב לא גם אם שמה זה עולה יותר יקר זה פחות טוב זה לא משנה זה מה שאני מסביר לך הבנת, עוד פעם אם זה מוצר ממשי שולחן יכול להיות שאת אותו שולחן מוכרים ביותר זול במקום אחר יכול להיות רוב הסיכויים אבל שאם השולחן שלך ... אבל בהנחה שאתה באמת יש לך איזה מוצר יחודי איזה משהו לא יודע מה אז לא רק שאי אפשר לקבל את המוצר שלך ביותר זול אלא גם אי אפשר לקבל אותו ביותר יקר. ש: כן נכון. אליעד: זהו תהיה מודע לזה שים את זה בראש. הבנת? ...
מומלץ לשדר ללקוח עסק אליעד כהן סיבות לגרום ללקוח מרחב המקום לשתול מחשבות
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
ניתוח סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, כעס עצמי, מרגיש אגואיסט, חרטה על עסקה, ביטול עסקה
... לעומק את התחושות הקשות של הקונה, שמרגיש אגואיסטי או אשם בכך שהוא מסרב להחזיר את הספסל. הוא מסביר שתחושת האשמה נובעת מהזדהות עם הכאב של המוכרת. הקונה מדמיין מה היה מרגיש במקומה אם היו לוקחים לו פריט יקר ערך סנטימנטלי במחיר נמוך. אליעד מסביר שזו תחושת אשמה טבעית, שנובעת ממחשבה שאולי הצד השני נפגע, אך הוא מציע להסתכל על הסיטואציה ...
איך להתמודד עם רגשות אשמה אפשרות התנגדות מחיר חסר ערך עצמי זה יקר לי המחיר גבוה סובל מדימוי עצמי תחושות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על המחיר גבוה מידי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: המחיר גבוה מידי, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: המחיר גבוה מידי, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מאמן אישי לחיים, מאמן אישי לעסקים בתחום המחיר גבוה מידי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:40:11 - wesi1